| ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | |
|
+16nasos-v blitz valentinosgsxr JIMK7 gixxermak Zuki 1ndianos stavrosrodo gostrider grivef-k7 Κωσταςηρακλειο nktr T.R.E giorgostam DimSTriple arturo 20 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 12:35 | |
| Ειναι πολυπολοκο και για αρκετους επαγγελματιες πιστευω. Θελει φωτοτυπιες, ελευθερο χρονο και να μπαστακωθεις στο κεφαλι του μηχανικου σου για να το φτιαξετε παρεα. | |
|
| |
blitz Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 15 Αγωνιζόμενος : Κατι φεγγαρια Hμερομηνία εγγραφής : 06/01/2010
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 14:37 | |
| Φιλοι μου νομιζω οτι μας ενδιαφερει ολους μας η αγορα ενος εγκεφαλου (παραλληλου ή μη)που να κανει μονος του τις διορθωσεις στο καυσιμο σε πραγματικο χρονο.Αυτοι αποκαλουνται close loop εγκεφαλοι.Οχι οπως του em-pro(αυτο φοραω και εγω)ή του bazzaz οπου ο λαμδα που εχουν ειναι απλα για να σου δινουν την τιμη της καυσης και μετα να σεταρεις το εγκεφαλο βαση της τιμης.(γι'αυτο κλεινουμε και τα pair valve-για να ειναι σωστη η τιμη καυσης).Αλλα να του δεινεις μια τιμη επιθυμιτη σε οποιες στροφες με οσο γκαζι θελεις κτλ και αυτο να σκιζεται να στο κανει.Υπαρχει τετοιος παραλληλος εγκεφαλος και ονομαζετε Μοττy.Το φοραει το gsxr του κολλητου μου και κανει ακριβως αυτο.Τερμα δυναμομετρα και καυσαναλυση και μετα σεταρισμα.Δινεις τιμη και βλεπεις εκεινη τη στιγμη τι αποτελεσμα εχεις. | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 14:55 | |
| - blitz έγραψε:
- Φιλοι μου νομιζω οτι μας ενδιαφερει ολους μας η αγορα ενος εγκεφαλου (παραλληλου ή μη)που να κανει μονος του τις διορθωσεις στο καυσιμο σε πραγματικο χρονο.Αυτοι αποκαλουνται close loop εγκεφαλοι.Οχι οπως του em-pro(αυτο φοραω και εγω)ή του bazzaz οπου ο λαμδα που εχουν ειναι απλα για να σου δινουν την τιμη της καυσης και μετα να σεταρεις το εγκεφαλο βαση της τιμης.(γι'αυτο κλεινουμε και τα pair valve-για να ειναι σωστη η τιμη καυσης).Αλλα να του δεινεις μια τιμη επιθυμιτη σε οποιες στροφες με οσο γκαζι θελεις κτλ και αυτο να σκιζεται να στο κανει.Υπαρχει τετοιος παραλληλος εγκεφαλος και ονομαζετε Μοττy.Το φοραει το gsxr του κολλητου μου και κανει ακριβως αυτο.Τερμα δυναμομετρα και καυσαναλυση και μετα σεταρισμα.Δινεις τιμη και βλεπεις εκεινη τη στιγμη τι αποτελεσμα εχεις.
τιμουλα σε αυτο το Μοττy?? | |
|
| |
nktr Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Piraeus Αριθμός μηνυμάτων : 1596 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 15:00 | |
| - blitz έγραψε:
- Φιλοι μου νομιζω οτι μας ενδιαφερει ολους μας η αγορα ενος εγκεφαλου (παραλληλου ή μη)που να κανει μονος του τις διορθωσεις στο καυσιμο σε πραγματικο χρονο.Αυτοι αποκαλουνται close loop εγκεφαλοι.Οχι οπως του em-pro(αυτο φοραω και εγω)ή του bazzaz οπου ο λαμδα που εχουν ειναι απλα για να σου δινουν την τιμη της καυσης και μετα να σεταρεις το εγκεφαλο βαση της τιμης.(γι'αυτο κλεινουμε και τα pair valve-για να ειναι σωστη η τιμη καυσης).Αλλα να του δεινεις μια τιμη επιθυμιτη σε οποιες στροφες με οσο γκαζι θελεις κτλ και αυτο να σκιζεται να στο κανει.Υπαρχει τετοιος παραλληλος εγκεφαλος και ονομαζετε Μοττy.Το φοραει το gsxr του κολλητου μου και κανει ακριβως αυτο.Τερμα δυναμομετρα και καυσαναλυση και μετα σεταρισμα.Δινεις τιμη και βλεπεις εκεινη τη στιγμη τι αποτελεσμα εχεις.
μιλάς για τον εγκέφαλο που του ζητάς να βρίσκει την επιθυμητή καύση πχ. 13:1 και εκείνο να σκίζεται να τη βρεί Είναι πραγματικά ότι καλύτερο http://www.odum.netfirms.com/new_page_1.htm | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 15:08 | |
| Πολύ καλό το Motty και το είχα σκεφτεί όταν έψαχνα για πρόγραμμα,αλλά...Αν χαλάσει ο αισθητήρας μπαμ?Εδώ είναι το πρόβλημα.Αν χαλάσει ο αισθητήρας που μετράει το καύσιμο υπάρχει πρόβλημα σοβαρό και κίνδυνος για το μοτέρ.Είχα στήλει μήνυμα στον Bazzaz γιατί δεν το κάνουν closed loop και μου έστειλαν λέγοντάς μου ότι οι αισθητήρες μπορεί να χαλάσουν και να δημιουργηθεί πρόβλημα.Στον μαμά εγκέφαλο απλά μπαίνει σε safe mode, στους παράλληλους υπερπηδάτε αυτή η δικλείδα ασφαλείας.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την DrIoannis στις Πεμ 07 Ιαν 2010, 16:51, 1 φορά | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 15:36 | |
| - DrIoannis έγραψε:
- Πολύ καλό το Motty και το είχα σκεφτεί όταν έψαχνα για πρόγραμμα,αλλά...Αν χαλάσει ο αισθητήρας μπαμ?Εδώ είναι το πρόβλημα.Αν χαλάσει ο αισθητήρας που μετράει το καύσιμο υπάρχει πρόβλημα σοβαρό και κίνδυνος για το μοτέρ.Είχα στήλει μήνυμα στον Bazzaz γιατί δεν το κάνουν closed loop και μου έστειλαν λέγοντάς μου ότι οι αισθητήρες μπορεί να χαλάσουν και να δημιουργηθεί πρόβλημα.Στον μαμά εγκέφαλο απλά μπαίνει σε safe mode στους παράλληλους υπερπηδάτε αυτή η δικλείδα ασφαλείας.
+1000 | |
|
| |
nktr Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Piraeus Αριθμός μηνυμάτων : 1596 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 15:49 | |
| μισό, και γιατί να χαλάσει ? Εδώ και οι εργοστασιακοί εγκέφαλοι χρησιμοποιούν αισθητήρα λάμδα χωρίς πρόβλημα και θεωρείται η καλύτερη λύση για την εφαρμογή δεδομένων. Όταν διαβάζει ο εγκέφαλος από τον αισθητήρα λάμδα είναι ότι καλύτερο και μπορεί να πάρει το 100% της σωστής καύσης Απλώς χρειάζεται τέτοιον επεξεργαστή δεδομένων που προφανώς δεν το έχει το Bazzaz. To Bazzaz έχει τον αισθητήρα μόνο για να πάρει τιμές = και να τις δεχτείς μέσω pc, και όχι να για δίνει δεδομένα στον εγκέφαλο και ο εγκέφαλος να παίρνει συνέχεια αυτές τις τιμές και να προγραμματίζεται αυτόματα. Αυτό είναι το ότι καλύτερο γιατί παίρνει αληθινά δεδομένα της κάθε στιγμής υγρασία, οξυγόνο κλπ ψάχνει συνέχεια την καύση που του ζητάς. Νομίζω ότι στο θέμα παράλληλου εγκέφαλου είναι το καλύτερο (μέχρι να βγεί κάτι άλλο πάλι καλύτερο.... ) | |
|
| |
riderspower Normal gixxer
Όνομα: : Nικος Τόπος : XAΛΑΝΔΡΙ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 284 Αγωνιζόμενος : ...... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
| |
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 17:26 | |
| | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 18:12 | |
| | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 18:17 | |
| o nktr μια χαρά τα λέει, η bazzaz και dynojet για δικούς τους λόγους διατηρούν αυτή τη χαζή κατάσταση να μη φτιάχνουν closed loop πακέτο.
Τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα παραγωγής, τα μηχανάκια BMW εδώ και μια δεκαετία και ειδικά τα πολύ βελτιωμένα αυτοκίνητα (και τα racing μηχανάκια με εγκέφαλους motec, pectel κλπ) βασίζοντε 100% στον ή στους λάμδα...
ο motty είναι η καλύτερη λύση σ'αυτά τα χρήματα και με σχετικά μικρή πολυπλοκότητα, εμπορικό δεν είναι δυστυχώς.... :( | |
|
| |
1ndianos Adv. gixxer
Όνομα: : παναγιωτης Τόπος : αθηνα... Αριθμός μηνυμάτων : 603 Αγωνιζόμενος : dragster Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 18:35 | |
| - DimSTriple έγραψε:
- o nktr μια χαρά τα λέει, η bazzaz και dynojet για δικούς τους λόγους διατηρούν αυτή τη χαζή κατάσταση να μη φτιάχνουν closed loop πακέτο.
Τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα παραγωγής, τα μηχανάκια BMW εδώ και μια δεκαετία και ειδικά τα πολύ βελτιωμένα αυτοκίνητα (και τα racing μηχανάκια με εγκέφαλους motec, pectel κλπ) βασίζοντε 100% στον ή στους λάμδα...
ο motty είναι η καλύτερη λύση σ'αυτά τα χρήματα και με σχετικά μικρή πολυπλοκότητα, εμπορικό δεν είναι δυστυχώς.... :( +1000 | |
|
| |
nktr Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Piraeus Αριθμός μηνυμάτων : 1596 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 18:37 | |
| - DrIoannis έγραψε:
- nktr έγραψε:
- μισό,
και γιατί να χαλάσει ? Εδώ και οι εργοστασιακοί εγκέφαλοι χρησιμοποιούν αισθητήρα λάμδα χωρίς πρόβλημα και θεωρείται η καλύτερη λύση για την εφαρμογή δεδομένων. Όταν διαβάζει ο εγκέφαλος από τον αισθητήρα λάμδα είναι ότι καλύτερο και μπορεί να πάρει το 100% της σωστής καύσης Απλώς χρειάζεται τέτοιον επεξεργαστή δεδομένων που προφανώς δεν το έχει το Bazzaz. To Bazzaz έχει τον αισθητήρα μόνο για να πάρει τιμές = και να τις δεχτείς μέσω pc, και όχι να για δίνει δεδομένα στον εγκέφαλο και ο εγκέφαλος να παίρνει συνέχεια αυτές τις τιμές και να προγραμματίζεται αυτόματα. Αυτό είναι το ότι καλύτερο γιατί παίρνει αληθινά δεδομένα της κάθε στιγμής υγρασία, οξυγόνο κλπ ψάχνει συνέχεια την καύση που του ζητάς. Νομίζω ότι στο θέμα παράλληλου εγκέφαλου είναι το καλύτερο (μέχρι να βγεί κάτι άλλο πάλι καλύτερο.... ) O μαμά εγκέφαλος παίρνει δεδομένα και παίζει σε μικρό ποσοστό διαφορά στο καύσιμο πχ +-3% και αν βρει λάθος(πχ 10%) απλά μπαίνει σε safe mode και ανάβει βλάβη.Ο aftermarket μπορεί να παίξει σε πχ +-100%.Καταλαβαίνεις αν πάρει λάθος δεδομένα και παίξεις με πχ 90% πάνω ή κάτω...αντίο μοτεράκι.Ο Bazzaz σου δίνει την δυνατότητα να τα δεις πριν τα εφαρμόσεις και αν υπάρχει λάθος απλά το σβήνεις και ξαναγράφεις. το έχει 1,5 χρόνο αυτόν τον εγκέφαλο χωρίς κανένα πρόβλημα. Δίνεις διαστάσεις ελαστικών και σου δίνει τη δυνατότητα αφού διαβάσει τα δεδομένα να βάλεις σταθερό χάρτη ανοίγοντας και κλείνοντας το kill switch χωρίς να το πριζώσεις. Εάν θες μπορείς και να το πριζώσεις για περισσότερα δεδομένα ή και να διορθώσεις. Το γράψε σβήσε γίνεται με το kill switch όποια στιγμή θέλεις και ο αισθητήρας είναι μόνιμα πάνω. Έχει πάρα πολύ καλό support μέσω email σε ότι χρειαστείς. Αυτά τα ολίγα από ότι ξέρω από το φίλο. Το μοτό πάντως είναι άπιαστο | |
|
| |
blitz Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 15 Αγωνιζόμενος : Κατι φεγγαρια Hμερομηνία εγγραφής : 06/01/2010
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 22:19 | |
| | |
|
| |
blitz Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 15 Αγωνιζόμενος : Κατι φεγγαρια Hμερομηνία εγγραφής : 06/01/2010
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 22:22 | |
| - DimSTriple έγραψε:
- o nktr μια χαρά τα λέει, η bazzaz και dynojet για δικούς τους λόγους διατηρούν αυτή τη χαζή κατάσταση να μη φτιάχνουν closed loop πακέτο.
Τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα παραγωγής, τα μηχανάκια BMW εδώ και μια δεκαετία και ειδικά τα πολύ βελτιωμένα αυτοκίνητα (και τα racing μηχανάκια με εγκέφαλους motec, pectel κλπ) βασίζοντε 100% στον ή στους λάμδα...
ο motty είναι η καλύτερη λύση σ'αυτά τα χρήματα και με σχετικά μικρή πολυπλοκότητα, εμπορικό δεν είναι δυστυχώς.... :( Δημητρη μου δεν ειναι χαζοι.Marketing λεγεται....σιγα σιγα για να τα ακουμπαμε παντα. | |
|
| |
blitz Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 15 Αγωνιζόμενος : Κατι φεγγαρια Hμερομηνία εγγραφής : 06/01/2010
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 22:42 | |
| O μαμά εγκέφαλος παίρνει δεδομένα και παίζει σε μικρό ποσοστό διαφορά στο καύσιμο πχ +-3% και αν βρει λάθος(πχ 10%) απλά μπαίνει σε safe mode και ανάβει βλάβη.Ο aftermarket μπορεί να παίξει σε πχ +-100%.Καταλαβαίνεις αν πάρει λάθος δεδομένα και παίξεις με πχ 90% πάνω ή κάτω...αντίο μοτεράκι.Ο Bazzaz σου δίνει την δυνατότητα να τα δεις πριν τα εφαρμόσεις και αν υπάρχει λάθος απλά το σβήνεις και ξαναγράφεις.[/quote] Φιλε μου οπως ειπε και ο nktr κανοντας του μια βολτα φτιαχνει χαρτη.Και να χαλασει ο Λαμδα εχει τον χατρη για 'safe mode'.Εαν κατι δεν σου αρεσει στο χαρτη το μπριζωνεις και επεμβαινεις.Αλλα οταν του ζητας τον 'μαγικο' αριθμο που δουλευει το μηχανακι σου τοτε αυτο βασει τις υπαρχουσες συνθικες απλα θα σου δινει αυτον τον αριθμο.ουτε ψημενα μοτερ στα δυναμομετρα και ουτε κατα προσεγγιση ρυθμισμα.Γιατι κανενα αποτελεσμα καυσαναλυσης 'η κανενα δυναμομετρο δεν μπορει να σου ρυθμισει το μοτερ σου σημερα με ζεστη και να αποδωσει και μετα απο 2 μερες οταν βρεχει και ειναι υγρος αλλα με ζεστη ο καιρος..κτλ κτλ.Εκτος και εαν εισαι με τον καυσαναλυτη ολα μερα και το notebook και καθε μερα μετρας μεχρι να βρεις το οκ setup...αλλα αυριο..;;;ξημερωνει το αγνωστο.... | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 23:42 | |
| - blitz έγραψε:
- O μαμά εγκέφαλος παίρνει δεδομένα και παίζει σε μικρό ποσοστό διαφορά στο καύσιμο πχ +-3% και αν βρει λάθος(πχ 10%) απλά μπαίνει σε safe mode και ανάβει βλάβη.Ο aftermarket μπορεί να παίξει σε πχ +-100%.Καταλαβαίνεις αν πάρει λάθος δεδομένα και παίξεις με πχ 90% πάνω ή κάτω...αντίο μοτεράκι.Ο Bazzaz σου δίνει την δυνατότητα να τα δεις πριν τα εφαρμόσεις και αν υπάρχει λάθος απλά το σβήνεις και ξαναγράφεις.
Φιλε μου οπως ειπε και ο nktr κανοντας του μια βολτα φτιαχνει χαρτη.Και να χαλασει ο Λαμδα εχει τον χατρη για 'safe mode'.Εαν κατι δεν σου αρεσει στο χαρτη το μπριζωνεις και επεμβαινεις.Αλλα οταν του ζητας τον 'μαγικο' αριθμο που δουλευει το μηχανακι σου τοτε αυτο βασει τις υπαρχουσες συνθικες απλα θα σου δινει αυτον τον αριθμο.ουτε ψημενα μοτερ στα δυναμομετρα και ουτε κατα προσεγγιση ρυθμισμα.Γιατι κανενα αποτελεσμα καυσαναλυσης 'η κανενα δυναμομετρο δεν μπορει να σου ρυθμισει το μοτερ σου σημερα με ζεστη και να αποδωσει και μετα απο 2 μερες οταν βρεχει και ειναι υγρος αλλα με ζεστη ο καιρος..κτλ κτλ.Εκτος και εαν εισαι με τον καυσαναλυτη ολα μερα και το notebook και καθε μερα μετρας μεχρι να βρεις το οκ setup...αλλα αυριο..;;;ξημερωνει το αγνωστο.... [/quote] Δηλαδη με τα λεγομενα σου εγω που εχω βαλει ΒΑΖΖΑΖ οταν βρεχει η κανει κρυο δεν παει βαριεται οπως λες εεε Καλα το εχεις δοκιμασει και τα λες ολα αυτα ηθελα να ξερα Υ.Γ. Γιατι αραγε οσοι εχουν βαλει ΒΑΖΖΑΖ δεν παραπονιεται κανεις | |
|
| |
ΚΑΣΤΟΡΙΑ Adv. gixxer
Όνομα: : Χρηστοs Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 712 Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πεμ 07 Ιαν 2010, 23:43 | |
| Παιδες για να επανελθω λιγο στο "YOSHI BOX" H αλλιως οπως λεγεται ''Adjuster'' Θελω να πω πω οτι δουλευει πολυ καλα (για τα λεφτα που δινεις) Στο προηγουμενο SUZUKI μου (SV 1000s) αφου ειχα κανει οτι γινοταν με την γνωστη ''τσπικη'' μεθοδο D.I.Y (καν'το μονος σου) δηλαδη αυτοσχεδιο T.R.E , DE SNORKELING , ΣΗΚΩΜΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ , ΦΙΛΤΡΟ , TB SYNC κτλπ.... αποφασισα να το ρυθμισω με το περιβοητο YOSHI BOX και αφου το εβαλα σε δυναμομετρο ,μαζι με τον μαστορα το ρυθμισαμε και το αποτελεσμα ηταν ακρως εντυπωσιακο! Το προτεινω σε πρωτη φαση..απο'κει και περα ο καθενας αναλογα με τα που διαθετει... | |
|
| |
nktr Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Piraeus Αριθμός μηνυμάτων : 1596 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Παρ 08 Ιαν 2010, 02:55 | |
| δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται και το forum γήπεδο με οπαδούς όταν κάποιος αναφέρει κάτι που ξέρει που ίσως λέμε, ίσως και να είναι καλύτερο από κάτι που γνωρίζουμε έως τώρα ? :idea: Δηλ. το ότι εγώ φοράω commander και στο δυναμόμετρο φάγαμε ολόκληρη μέρα και το μοτό έφτασε στα 172,1 σημαίνει ότι δουλεύει καλύτερα από τα συστήματα που αναφέρουμε ? Πρέπει και εγώ με τη σειρά μου να αναφέρω πως το δικό μου σύστημα γκαμάει όλα τα άλλα? Φόρουμ σημαίνει γνώμες, ιδέες, εμπειρίες, γνώσεις και παρουσιάσεις πραγμάτων που μπορεί να μας ανοίξουν τα μάτια. Ας σταματήσουμε να μηδενίζουμε το κάθε τι και ας ανοίξουμε τα μάτια μας και τα αφτιά μας όταν έχει κάποιος να πει κάτι, από το πιο μικρό πράγμα μέχρι κάτι που πραγματικά μπορεί να είναι καινοτομία. Bazzaz, motty, motec, rabit και πετραχήλια.... Όλα είναι πάρα πολύ καλά και όλα κάνουν κάτι. Κανένας δεν μηδενίζει το Bazzaz με το traction του όπως και τα Bmw Να προχωρήσουμε ρε παιδιά και να ανοίξουμε τα μάτια μας και τα αφτιά μας. ΟΛΟΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ Καληνύχτα | |
|
| |
blitz Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 15 Αγωνιζόμενος : Κατι φεγγαρια Hμερομηνία εγγραφής : 06/01/2010
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Παρ 08 Ιαν 2010, 03:41 | |
| - JIMK7 έγραψε:
- blitz έγραψε:
- O μαμά εγκέφαλος παίρνει δεδομένα και παίζει σε μικρό ποσοστό διαφορά στο καύσιμο πχ +-3% και αν βρει λάθος(πχ 10%) απλά μπαίνει σε safe mode και ανάβει βλάβη.Ο aftermarket μπορεί να παίξει σε πχ +-100%.Καταλαβαίνεις αν πάρει λάθος δεδομένα και παίξεις με πχ 90% πάνω ή κάτω...αντίο μοτεράκι.Ο Bazzaz σου δίνει την δυνατότητα να τα δεις πριν τα εφαρμόσεις και αν υπάρχει λάθος απλά το σβήνεις και ξαναγράφεις.
Φιλε μου οπως ειπε και ο nktr κανοντας του μια βολτα φτιαχνει χαρτη.Και να χαλασει ο Λαμδα εχει τον χατρη για 'safe mode'.Εαν κατι δεν σου αρεσει στο χαρτη το μπριζωνεις και επεμβαινεις.Αλλα οταν του ζητας τον 'μαγικο' αριθμο που δουλευει το μηχανακι σου τοτε αυτο βασει τις υπαρχουσες συνθικες απλα θα σου δινει αυτον τον αριθμο.ουτε ψημενα μοτερ στα δυναμομετρα και ουτε κατα προσεγγιση ρυθμισμα.Γιατι κανενα αποτελεσμα καυσαναλυσης 'η κανενα δυναμομετρο δεν μπορει να σου ρυθμισει το μοτερ σου σημερα με ζεστη και να αποδωσει και μετα απο 2 μερες οταν βρεχει και ειναι υγρος αλλα με ζεστη ο καιρος..κτλ κτλ.Εκτος και εαν εισαι με τον καυσαναλυτη ολα μερα και το notebook και καθε μερα μετρας μεχρι να βρεις το οκ setup...αλλα αυριο..;;;ξημερωνει το αγνωστο.... Δηλαδη με τα λεγομενα σου εγω που εχω βαλει ΒΑΖΖΑΖ οταν βρεχει η κανει κρυο δεν παει βαριεται οπως λες εεε Καλα το εχεις δοκιμασει και τα λες ολα αυτα ηθελα να ξερα Υ.Γ. Γιατι αραγε οσοι εχουν βαλει ΒΑΖΖΑΖ δεν παραπονιεται κανεις [/quote] Φιλε μου Δημητρη εγω δεν θελω να βγαλω αχρηστα τa BAZZAZ ,EM-PRO(αυτο φοραω και εγω),POWER COMMANDER,RAPID BIKE κτλ.Απλα λεω απο εμπειρεια 3 χρονων που το εχουμε στα χερια μας οτι ειναι ενα βημα πιο μπροστα σε αυτον τον τομεα.(του αυτοσεταρισματος)Οπου και μαλλον σιγα σιγα θα το δουμε και στους αλλους κατασκευαστες εγκεφαλων,ελπιζω. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Παρ 08 Ιαν 2010, 10:00 | |
| | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Παρ 08 Ιαν 2010, 10:09 | |
| - blitz έγραψε:
Φιλε μου Δημητρη εγω δεν θελω να βγαλω αχρηστα τa BAZZAZ ,EM-PRO(αυτο φοραω και εγω),POWER COMMANDER,RAPID BIKE κτλ.Απλα λεω απο εμπειρεια 3 χρονων που το εχουμε στα χερια μας οτι ειναι ενα βημα πιο μπροστα σε αυτον τον τομεα.(του αυτοσεταρισματος)Οπου και μαλλον σιγα σιγα θα το δουμε και στους αλλους κατασκευαστες εγκεφαλων,ελπιζω. Μακαρι αν εγγυουνται ομως και για την αξιοποιστια του μοτερ θα ειναι ακομα καλυτερα Για μενα ειναι καλυτερα να περιμενουμε ακομα λιγο που θα εχουν εξελιχτει ακομα καλυτερα και θα δουμε αν υπαρχουν και απωλειες Εξαλλου δεν υπαρχει λογος βιασυνης μα με τα υπαρχων μια χαρα κανουμε τη δουλεια μας | |
|
| |
mr_smas Jr.gixxer
Τόπος : Αθήνα-Χαλκίδα Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 15 Hμερομηνία εγγραφής : 11/10/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Παρ 08 Ιαν 2010, 12:48 | |
| Εγω θα σας πω την γνώμη μου ρυθμίζοντας μαζι με εναν φίλο ένα Κ7 1000. Δεν είχαμε ιδέα από το πως ρυθμίζεται ο commander απλά είδαμε 1-2 how to πήραμε αγκαλιά ένα λάπτοπ βάλαμε στη μηχανή έναν aem wideband και βγήκαμε στο δρόμο.
Ρυθμισιμότητα και ευκολία σε συνδυασμό με ένα πολύ καλό αποτέλεσμα είναι αυτά που με κάνουν να πω ότι ο commander είναι μια ΠΑΡΑ πολύ καλή λύση. Και το καλό επίσης είναι ότι υπάρχει μια πληθώρα από base map στο site της εταιρίας. Ξεκινάς δοκιμάζοντας αυτά και όποιο σου κάτσει καλύτερο το τροποποιείς.
Βέβαια εγώ θα ήθελα να μου προτείνει κάποιος έναν εγκέφαλο άγραφο ἠ μη που να μπορώ να ρυθμίζω και αβανς. Ξέρω ότι ο commander βγαίνει θα ήθελα όμως κάτι πιο μαζεμένο πιο έτοιμο πιο δοκιμασμένο ἠ και πιο φτηνό ακόμα. | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Παρ 08 Ιαν 2010, 15:02 | |
| - mr_smas έγραψε:
- Εγω θα σας πω την γνώμη μου ρυθμίζοντας μαζι με εναν φίλο ένα Κ7 1000.
Δεν είχαμε ιδέα από το πως ρυθμίζεται ο commander απλά είδαμε 1-2 how to πήραμε αγκαλιά ένα λάπτοπ βάλαμε στη μηχανή έναν aem wideband και βγήκαμε στο δρόμο.
Ρυθμισιμότητα και ευκολία σε συνδυασμό με ένα πολύ καλό αποτέλεσμα είναι αυτά που με κάνουν να πω ότι ο commander είναι μια ΠΑΡΑ πολύ καλή λύση. Και το καλό επίσης είναι ότι υπάρχει μια πληθώρα από base map στο site της εταιρίας. Ξεκινάς δοκιμάζοντας αυτά και όποιο σου κάτσει καλύτερο το τροποποιείς.
Βέβαια εγώ θα ήθελα να μου προτείνει κάποιος έναν εγκέφαλο άγραφο ἠ μη που να μπορώ να ρυθμίζω και αβανς. Ξέρω ότι ο commander βγαίνει θα ήθελα όμως κάτι πιο μαζεμένο πιο έτοιμο πιο δοκιμασμένο ἠ και πιο φτηνό ακόμα. το ignition module της dynojet ειναι και πολυ συμμαζεμενο και πολυ δοκιμασμενο,ευκολο λογισμικο ,συμβατο με το power commander και αρκετα φτηνο αφου μπορεις να το βρεις και χρησημοποιημενο στο ebay.Απλα το να πειραζεις το αβανς ειναι λιγουλακι επικυνδυνο αν το κανεις χωρις γνωση. | |
|
| |
mr_smas Jr.gixxer
Τόπος : Αθήνα-Χαλκίδα Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 15 Hμερομηνία εγγραφής : 11/10/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Παρ 08 Ιαν 2010, 15:11 | |
| Οκ κατάλαβα. Το θέμα μου πιο είναι. Πηγαίνω με βάση ότι γνώσεις έχω απο μοτέρ αυτοκινήτου, σε απόλυτα νούμερα. Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δε θα δοκίμαζα να πειράξω αβανς έτσι χυμα. Σα πρώτη σκέψη είχα το εξής, να ανέβαινα σε ενα dyno και να έδινα μοίρες βλέποντας το πως αντιδρά η καμπύλη. Σε κάποιο σημείο ξερω πως οι 4χρονοι όσο και να δώσεις [μοιρες] δεν ανεβάζουν σε δύναμη. Οπότε σε εκείνο το σημείο κόβεις κάποιες μοίρες. Εντελώς μπακαλίστικα αυτό έχω στο μυαλό μου. Σίγουρα θα έχω δίπλα μου κάποιον ο οποίος θα ξέρει.
Αυτο που είπα πριν για απόλυτα νουμερα. Δε ξέρω σε τι AFR αποδίδουν τα μέγιστα αυτά τα μοτέρ [εχω στο νου μου το 13:1 με 13.3:1] καθώς επίσης στις πόσες μοίρες αβανς είναι ΑΚΊΝΔΥΝΑ [με μαμά συμπίεση]. Δεν έχει τύχει ακόμα να ανέβω σε dyno ούτε να δω μπροστά μου να ρυθμίζεται ένα μηχανάκι. | |
|
| |
| ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | |
|