DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Παρ 08 Ιαν 2010, 15:28 | |
| Υπάρχουν πραγματικά δεκάδες λύσεις για να μπλέξεις με άγραφο εγκέφαλο, custom καλωδιώσεις/φίσες, χωριστή ανάφλεξη κλπ. Υπάρχουν και σχετικά οικονομικές λύσεις επαναπρογραμματισμού, αλλά αν δε βάλεις κανα turbo να θές να ελέγχεις έξτρα μπέκ δε βλέπω το λόγο εμπλοκής... μια και ουσιαστικά στη πράξη δεν έχω δεί λόγο να μπλέξεις. Η λύση του commander/ignition θεωρώ πως είναι ιδανική αν θα μπείς σε διαδικασία βελτίωσης του μοτέρ. Δεν προσφέρει το χρόνο ανταπόκρισης ενός καλού εγκεφάλου.... αλλα και μείς δεν είμαστε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα... ούτε μας τρέχουν απο τα μπατζάκια. Αν σε ενδιαφέρει να ψαχτείς... και να χαθείς Διάβασε... http://www.apexspeedtech.com/phpbb/index.phpΑπο τα καλά φόρουμ και για... newbies, απο τα δεκάδες που υπάρχουν 8) | |
|
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Παρ 08 Ιαν 2010, 15:34 | |
| - mr_smas έγραψε:
- Οκ κατάλαβα.
Το θέμα μου πιο είναι. Πηγαίνω με βάση ότι γνώσεις έχω απο μοτέρ αυτοκινήτου, σε απόλυτα νούμερα. Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δε θα δοκίμαζα να πειράξω αβανς έτσι χυμα. Σα πρώτη σκέψη είχα το εξής, να ανέβαινα σε ενα dyno και να έδινα μοίρες βλέποντας το πως αντιδρά η καμπύλη. Σε κάποιο σημείο ξερω πως οι 4χρονοι όσο και να δώσεις [μοιρες] δεν ανεβάζουν σε δύναμη. Οπότε σε εκείνο το σημείο κόβεις κάποιες μοίρες. Εντελώς μπακαλίστικα αυτό έχω στο μυαλό μου. Σίγουρα θα έχω δίπλα μου κάποιον ο οποίος θα ξέρει.
Αυτο που είπα πριν για απόλυτα νουμερα. Δε ξέρω σε τι AFR αποδίδουν τα μέγιστα αυτά τα μοτέρ [εχω στο νου μου το 13:1 με 13.3:1] καθώς επίσης στις πόσες μοίρες αβανς είναι ΑΚΊΝΔΥΝΑ [με μαμά συμπίεση]. Δεν έχει τύχει ακόμα να ανέβω σε dyno ούτε να δω μπροστά μου να ρυθμίζεται ένα μηχανάκι. Μια χαρά το σκέφτεσαι... βάλε και ένα πυρόμετρο νά’χεις το κεφάλι σου ήσυχο, ειδικά σε βελτιωμένο μοτέρ... Μη φανταστείς πως τα συχρονα sbk έχουν απαίτηση σε τρελλές αλλαγές στην ανάφλεξη, εκτώς και αν μιλάμε για μοτέρ πρόβατο που πάς να το κάνεις λύκο απο εκκεντροφόρους, συμπίεση... κάτι που κάνενα gsxr δεν είναι. Στοιχειομετρία δεν υπάρχει ιδανική, όλα ξεκινάνε με το τί θές (φιλικότητα, μακροβιότητα, κόντρες κλπ) Παίζεις απο 12,8 έως 13,2 | |
|
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Παρ 08 Ιαν 2010, 17:09 | |
| - DimSTriple έγραψε:
- mr_smas έγραψε:
- Οκ κατάλαβα.
Το θέμα μου πιο είναι. Πηγαίνω με βάση ότι γνώσεις έχω απο μοτέρ αυτοκινήτου, σε απόλυτα νούμερα. Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δε θα δοκίμαζα να πειράξω αβανς έτσι χυμα. Σα πρώτη σκέψη είχα το εξής, να ανέβαινα σε ενα dyno και να έδινα μοίρες βλέποντας το πως αντιδρά η καμπύλη. Σε κάποιο σημείο ξερω πως οι 4χρονοι όσο και να δώσεις [μοιρες] δεν ανεβάζουν σε δύναμη. Οπότε σε εκείνο το σημείο κόβεις κάποιες μοίρες. Εντελώς μπακαλίστικα αυτό έχω στο μυαλό μου. Σίγουρα θα έχω δίπλα μου κάποιον ο οποίος θα ξέρει.
Αυτο που είπα πριν για απόλυτα νουμερα. Δε ξέρω σε τι AFR αποδίδουν τα μέγιστα αυτά τα μοτέρ [εχω στο νου μου το 13:1 με 13.3:1] καθώς επίσης στις πόσες μοίρες αβανς είναι ΑΚΊΝΔΥΝΑ [με μαμά συμπίεση]. Δεν έχει τύχει ακόμα να ανέβω σε dyno ούτε να δω μπροστά μου να ρυθμίζεται ένα μηχανάκι. Μια χαρά το σκέφτεσαι... βάλε και ένα πυρόμετρο νά’χεις το κεφάλι σου ήσυχο, ειδικά σε βελτιωμένο μοτέρ... Μη φανταστείς πως τα συχρονα sbk έχουν απαίτηση σε τρελλές αλλαγές στην ανάφλεξη, εκτώς και αν μιλάμε για μοτέρ πρόβατο που πάς να το κάνεις λύκο απο εκκεντροφόρους, συμπίεση... κάτι που κάνενα gsxr δεν είναι. Στοιχειομετρία δεν υπάρχει ιδανική, όλα ξεκινάνε με το τί θές (φιλικότητα, μακροβιότητα, κόντρες κλπ) Παίζεις απο 12,8 έως 13,2 | |
|