| K7 vs L7 power | |
|
+10maikstain DrIoannis babis k8 ΓρηγόρηςΚ2 poulitzer theatiss busa4ever JIMK7 Miou T.R.E 14 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: K7 vs L7 power Δευ 12 Φεβ 2018, 14:03 | |
| Μιας και πρόσφατα έτυχε να μετρήσω ένα L7 ,είπα να βάλω ένα συγκριτικό μεταξύ των μοντέλων.Να δούμε 10 χρόνια εξέλιξης που πας έχουν φέρει. Κόκκινο,Κ7 Arata-φιλτρο-πρόγραμμα Πράσινο, Κ7 με φτιαγμένο μοτέρ ( στρόφαλος-πιστόνια-εκκεντροφόροι-ροϊκές κτλ), Ολόκληρη Υοshi-Πρόγραμμα Μπλε, L7 ένα τελικό Acrapovic μόνο ( πολύ κοντό-στύλ motogp) Θα περίμενα το L7 πολύ καλύτερο στις χαμηλομεσαίες λόγω του μεταβλητού, από ένα απλό Κ7 ΦΠΕ,αλλά προσωπικά δεν βλέπω και κανένα τρομερό πλεονέκτημα σε στοκ μορφή τουλάχιστον. Κουβέντα να γίνεται | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Δευ 12 Φεβ 2018, 14:37 | |
| και εγω περιμενα οτι θα ειναι πολυ καλυτερο χαμηλομεσαια το λ7 απο το κ7 οπως περιμενα οτι θα εχει και μεγαλυτερη διαφορα απο τα 10 αλογα
| |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Δευ 12 Φεβ 2018, 14:48 | |
| - Miou έγραψε:
- και εγω περιμενα οτι θα ειναι πολυ καλυτερο χαμηλομεσαια το λ7 απο το κ7
οπως περιμενα οτι θα εχει και μεγαλυτερη διαφορα απο τα 10 αλογα
Αλεξ το L7 έχει μόνο ένα τελικό,έβγαλε απλά τον θερμοσίφωνα και έβαλε slipon,ούτε φίλτρο,τίποτα Και το Κ7 με ένα τελικό και χωρίς πρόγραμμα θα ήταν εύκολα 5 κάτω | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Δευ 12 Φεβ 2018, 18:09 | |
| Οι δυναμομετρισεις εγιναν στο ιδιο δυναμομτερο και την ιδια μερα ? φανταζομαι πως οχι Καταρχας δεν υπαρχει περιπτωση ιδικα τα χαμηλομεσαια να ειναι τα ιδια με το κ7 κατι συμβαινει αλλα ακομα και ετσι να ειναι που δεν ειναι .. ξεχνατε μου φαινεται οτι το λ7 δεν εχει αντιβαρο στροφαλου και ο στροφαλος του ειναι σχεδων τα μισα κιλα Αν τα κανετε αυτα στο κ7 απλα θα σερνεται στα μεσαια του εδω στο Kawasaki του 16 ελαφρωσαν μονο το στροφαλο 200 γραμμαρια και εχασαν τα αυγα και τα πασχαλια και δεν εβγαλαν καθολου το αντιβαρο στροφαλου, γιατι αν το ειχαν βγαλει και αυτο θα πηγαινε σαν το 300ρι οποτε μια χαρα δυναμη εβγαλε στα μεσαια του και ο μεταβλητος χρονισμος κανει δουλεια Νικο δεν ξερω αν το εκανες βολτα , αλλα στο δρομο σου δινει την αισθηση ν2 μπορει και αυτη τη μαλακια που του εβαλε να το χαλασε το μηχανακι η να του εχει ξερυθμιστει το εξουπ το εχουν παθει αρκετοι ακομα και το δικο μου ( λιγο πριν του αλλαξω την εξατμιση ) Ακομα ξεχασα να πω λογο euro4 ειναι πολυ γκρουμενα με την εξαμτιση μονο πηρε 12 αλογα στα μεσαια δεν νομιζω κανενα κ7 να παιρνει τοσα πολλα
Έχει επεξεργασθεί από τον/την JIMK7 στις Δευ 12 Φεβ 2018, 22:27, 1 φορά | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Δευ 12 Φεβ 2018, 21:17 | |
| - JIMK7 έγραψε:
- Οι δυναμομετρισεις εγιναν στο ιδιο δυναμομτερο και την ιδια μερα ? φανταζομαι πως οχι
Καταρχας δεν υπαρχει περιπτωση ιδικα τα χαμηλομεσαια να ειναι τα ιδια με το κ7 κατι συμβαινει αλλα ακομα και ετσι να ειναι που δεν ειναι .. ξεχνατε μου φαινεται οτι το λ7 δεν εχει αντιβαρο στροφαλου και ο στροφαλος του ειναι σχεδων τα μισα κιλα
Αν τα κανετε αυτα στο κ7 απλα θα σερνεται στα μεσαια του εδω στο Kawasaki του 16 ελαφρωσαν μονο το στροφαλο 200 γραμμαρια και εχασαν τα αυγα και τα πασχαλια και δεν εβγαλαν καθολου το αντιβαρο στροφαλου, γιατι αν το ειχαν βγαλει και αυτο θα πηγαινε σαν το 300ρι οποτε μια χαρα δυναμη εβγαλε στα μεσαια του και ο μεταβλητος χρονισμος κανει δουλεια
Νικο δεν ξερω αν το εκανες βολτα , αλλα στο δρομο σου δινει την αισθηση ν2 μπορει και αυτη τη μαλακια που του εβαλε να το χαλασε το μηχανακι η να του εχει ξερυθμιστει το εξουπ το εχουν παθει αρκετοι ακομα και το δικο μου ( λιγο πριν του αλλαξω την εξατμιση )
Ακομα ξεχασα να πω λογο euro4 ειναι πολυ γκρουμενα με την εξαμτιση μονο πηρε 12 αλογα στα μεσαια δεν νομιζω κανενα κ7 να παιρνει τοσα πολλα Στο ίδιο δυναμόμετρο,αλλά όχι την ίδια μέρα. Εσύ όταν άλλαξες την εξάτμιση το μέτρησες την ίδια μέρα; Φαντάζομαι πως όχι,αυτό τι σημαίνει,ότι τα νούμερα δεν είναι συγκρίσιμα; Τα σπεκς απ'το κάθε μηχανάκι τα έγραψα ξεκάθαρα,το L7 είναι ένα κλικ πριν το μαμα,στον δρόμο δεν το πήρα βόλτα όχι. Τα ΖΧ10 δεν έχουν αντίβαρο στροφάλου την τελευταία δεκαετία,ο στρόφαλος του τελευταίου ΖΧ10 είναι ελαφρωμένος 20% όχι 200γρ. Αν μετρήσω κανένα ΖΧ10 θα το βάλω κι'αυτό,BMW 2016 που μέτρησα πάντως δεν το βλέπω να υστερεί σε χαμηλομεσαίες σε σχέση με το L7.Τώρα αν η Suzuki έβαλε μεταβλητό στην εισαγωγή απλά για να μην γίνει τάφος στα χαμηλά και όχι για να γίνει αρκούδα,τότε πάσο. Απλά το περίμενα πολύ πιο δυνατό,πολύ,όχι μια η άλλη. Αν έχεις τις δικές σου δυναμομετρήσεις βάλτες μια πάνω στην άλλη να δούμε πόσο παίρνει απ'την εξάτμιση γενικώς. Σε ποιές στροφές παίρνει τα +12; | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Δευ 12 Φεβ 2018, 22:25 | |
| - T.R.E έγραψε:
Στο ίδιο δυναμόμετρο,αλλά όχι την ίδια μέρα. Εσύ όταν άλλαξες την εξάτμιση το μέτρησες την ίδια μέρα; Φαντάζομαι πως όχι,αυτό τι σημαίνει,ότι τα νούμερα δεν είναι συγκρίσιμα;
Τα σπεκς απ'το κάθε μηχανάκι τα έγραψα ξεκάθαρα,το L7 είναι ένα κλικ πριν το μαμα,στον δρόμο δεν το πήρα βόλτα όχι.
Τα ΖΧ10 δεν έχουν αντίβαρο στροφάλου την τελευταία δεκαετία,ο στρόφαλος του τελευταίου ΖΧ10 είναι ελαφρωμένος 20% όχι 200γρ. Αν μετρήσω κανένα ΖΧ10 θα το βάλω κι'αυτό,BMW 2016 που μέτρησα πάντως δεν το βλέπω να υστερεί σε χαμηλομεσαίες σε σχέση με το L7.Τώρα αν η Suzuki έβαλε μεταβλητό στην εισαγωγή απλά για να μην γίνει τάφος στα χαμηλά και όχι για να γίνει αρκούδα,τότε πάσο. Απλά το περίμενα πολύ πιο δυνατό,πολύ,όχι μια η άλλη.
Αν έχεις τις δικές σου δυναμομετρήσεις βάλτες μια πάνω στην άλλη να δούμε πόσο παίρνει απ'την εξάτμιση γενικώς. Σε ποιές στροφές παίρνει τα +12; Νικο το ΖΧ10 εχει αντιβαρο στροφαλου ψαξτο λιγο και θα δεις οτι εχω δικιο ( ισως τα πολυ παλια να μην ειχαν ) δες εδω πως ειναι ο στροφαλος του 16 και του 15 εχουν 2 γραναζια πανω τους το ενα ειναι για το αντιβαρο " Εδω ειναι δυναμομετρηση του Ακραπα που παιρνει + 10,6 στις 9000 στροφες " " Εδω ενας Αμερικανος του εβγαλε 12 αλογα απο τις 7.000 εως τις 9.500 στροφες both runs are a couple hours apart but temps were the same.... very hot thats why the number are a little low but for compairison it is very good. 12 hp gain from 7-9500 and 8hp up top i did some mapping and have a bit more to do but above 9 is perfect. got to late in the day to finish and the wife was wondering where i was on the holiday http://www.gixxer.com/forums/545-2017-gsx-r1000/775498-before-after-exhaust-yosh-alpha-full-system.htmlκαι απο το δικο μου ειναι αυτες εδω .. το ειχα γραψει μαλιστα οτι μου εκανε εντυπωσει που ειχα δει 12 αλογα στα μεσαια " " Πρεπει να κανεις ενα βολτα και θα καταλαβεις ποσο κτηνος ειναι στα μεσαια του | |
|
| |
busa4ever Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 9 Hμερομηνία εγγραφής : 29/08/2015
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Τετ 14 Φεβ 2018, 22:58 | |
| Σε δυναμομετρηση στο 100% του γκαζιου δεν μπορεις να δεις την πραγματικη δυναμη στις μεσαιες στροφες..... Χρειαζεται δυναμομετρηση στα μικρομεσαια ανοιγματα του γκαζιου... | |
|
| |
theatiss Adv. gixxer
Όνομα: : Αποστολος Τόπος : Πατρα Αριθμός μηνυμάτων : 775 Hμερομηνία εγγραφής : 23/11/2009
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 15 Φεβ 2018, 07:29 | |
| Δημητρη λες οτι ελαφρωσαν το στροφαλο κ εχασαν τα αυγα κ τα πασχαλια.Απο που απορρει αυτο?Ειχα διαβασει ενα αρθρο κ το εκαναν ετσι για να μπορεσουν να κανουν τις αλλαγες που ηθελαν για τον τροπο οδηγησης του Ρεα(λογω οτι ο ιδιος οδηγαει με περισσοτερη φορα σε σχεση με τον Σαικς που ειναι πιο στοπ εντ γκοου οδηγος) | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 15 Φεβ 2018, 09:33 | |
| - theatiss έγραψε:
- Δημητρη λες οτι ελαφρωσαν το στροφαλο κ εχασαν τα αυγα κ τα πασχαλια.Απο που απορρει αυτο?Ειχα διαβασει ενα αρθρο κ το εκαναν ετσι για να μπορεσουν να κανουν τις αλλαγες που ηθελαν για τον τροπο οδηγησης του Ρεα(λογω οτι ο ιδιος οδηγαει με περισσοτερη φορα σε σχεση με τον Σαικς που ειναι πιο στοπ εντ γκοου οδηγος)
Περιπου ετσι ειναι αλλα οχι ακριβος .. επειδη αλλαξαν οι κανονισμοι ( παλιοτερα ειχαν το δικαιωμα να ελαφρωσουν το στροφαλο μεχρι 20% ολοι, ενω τωρα επιτρεπεται μεχρι 5% ) εξου και ο λογος που το εκαναν και ετσι για την ιστορια που το εψαξα λιγο απο το 2011 μεχρι και σημερα του εχουν βαλει αντιβαρο στροφαλου στο ΖΧ με αριθμο ανταλλακτικου 13041 για αυτους που δεν πιστευουν Καταρριφθηκε κι αυτος ο μυθος [img] [/img] [img] [/img] | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 15 Φεβ 2018, 09:38 | |
| - busa4ever έγραψε:
- Σε δυναμομετρηση στο 100% του γκαζιου δεν μπορεις να δεις την πραγματικη δυναμη στις μεσαιες στροφες.....
Χρειαζεται δυναμομετρηση στα μικρομεσαια ανοιγματα του γκαζιου... Περιπου σωστο ειναι κι αυτο αλλα τωρα με το ηλεκτρονικο γκαζι μπορεις να το αλλαξεις κι αυτο, δηλαδη με λιγο γκαζι να βλεπεις απιστευτη δυναμη και το αναποδο | |
|
| |
theatiss Adv. gixxer
Όνομα: : Αποστολος Τόπος : Πατρα Αριθμός μηνυμάτων : 775 Hμερομηνία εγγραφής : 23/11/2009
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 15 Φεβ 2018, 09:40 | |
| Ενταξει γνωστο αυτο με τους κανονισμους...ποιος μυθος καταρριφθηκε? Οτι η καβασακι βαζει αντιβαρο επιτελους???χαχαχαχ.Εγω εχω το καλο το αλαφροστροφαλο ακομα. Οι εταιρειες μας δουλευουν.Καθε χρονο λενε οτι κανουν κατι μαγικο.Θυμαμαι καποτε που διαβαζα εν ετη 2008 οτι η χοντα εκανε πλεον τους αυλους οβαλ γιατι ετσι ειναι καλυτερο ενω την ιδια χρονια η ντουκατι το εκανε αναποδα γτ ετσι λεει ηταν καλυτερο. | |
|
| |
theatiss Adv. gixxer
Όνομα: : Αποστολος Τόπος : Πατρα Αριθμός μηνυμάτων : 775 Hμερομηνία εγγραφής : 23/11/2009
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 15 Φεβ 2018, 09:43 | |
| Καπου ειδα οτι ο ΣBroξς ανεβασε βιντεο με αλλαγες στο αβανς αλλα δν παρατηρησε καμμια αλλαγη σοβαρη (δν παιρνω κ ορκο με μια κλεφτη ματια που ειδα) | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 15 Φεβ 2018, 09:45 | |
| - theatiss έγραψε:
- Ενταξει γνωστο αυτο με τους κανονισμους...ποιος μυθος καταρριφθηκε? Οτι η καβασακι βαζει αντιβαρο επιτελους???χαχαχαχ.Εγω εχω το καλο το αλαφροστροφαλο ακομα.
Οι εταιρειες μας δουλευουν.Καθε χρονο λενε οτι κανουν κατι μαγικο.Θυμαμαι καποτε που διαβαζα εν ετη 2008 οτι η χοντα εκανε πλεον τους αυλους οβαλ γιατι ετσι ειναι καλυτερο ενω την ιδια χρονια η ντουκατι το εκανε αναποδα γτ ετσι λεει ηταν καλυτερο. Ναι το δικο σου ειναι με χωρις αντιβαρο στροφαλου αλλα ομως δεν ξερεις ποσα κιλα ειναι ο στροφαλο σου σε σχεση με του 2011 και μετα Στο κ7 ειχα βγαλει το αντιβαρο στροφαλου και ελαφρωσα πρωτο σταδιο το στροφαλο και εχασα αρκετη δυναμη στα μεσαια αλλα ειχα καλυτερη φορα μεσα στη στροφη και κερδισα λιγο στην αλλαγη κατευθυνσης Ο κανονας λεει οσο πιο ελαφρυ στροφαλο εχεις και γενικα ολα τα κινουμενα μεροι τοσο το καλυτερο | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 15 Φεβ 2018, 09:48 | |
| - theatiss έγραψε:
- Καπου ειδα οτι ο ΣBroξς ανεβασε βιντεο με αλλαγες στο αβανς αλλα δν παρατηρησε καμμια αλλαγη σοβαρη (δν παιρνω κ ορκο με μια κλεφτη ματια που ειδα)
Δεν το εχω δει αυτο που λες .. αν και μπορει να ειναι ετσι πολυ πιθανον εγω παντως ακομα δεν το εχω δοκιμασει για να σου πω | |
|
| |
theatiss Adv. gixxer
Όνομα: : Αποστολος Τόπος : Πατρα Αριθμός μηνυμάτων : 775 Hμερομηνία εγγραφής : 23/11/2009
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 15 Φεβ 2018, 10:47 | |
| | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 15 Φεβ 2018, 13:04 | |
| O χάρτης αβανς του flashtune με τις 11° ρελαντί και 47° στο τέρμα γκάζι είναι λάθος, Δημήτρη μπορείς να επιβεβαιώσεις ότι ό χάρτης που βλέπεις στο Woolich είναι κάπως έτσι; Ευχαριστώ! | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 15 Φεβ 2018, 15:09 | |
| | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 15 Φεβ 2018, 15:58 | |
| Ναι βάλε μου ένα screenshot απ'τον χάρτη της νεκράς,μου φτάνει.
Το είδα το βίντεο,πολύ κοντές οι πρώτες σχέσεις για στοκ γρανάζωμα και ψηλό λάστιχο,2α στα 185-190; | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 15 Φεβ 2018, 20:42 | |
| - T.R.E έγραψε:
- Ναι βάλε μου ένα screenshot απ'τον χάρτη της νεκράς,μου φτάνει.
Το είδα το βίντεο,πολύ κοντές οι πρώτες σχέσεις για στοκ γρανάζωμα και ψηλό λάστιχο,2α στα 185-190; Μονο οι πρωτες σχεσεις ? ολες ειναι κοντες εδω η 6η μπαινει στο κοφτη που ειναι 14.400 πραγματικες Ο χαρτης της νεκρας ( στο εχω φτιαξει με ofset για ολους του κυλινδρους ετσι ) [img] [/img] και με ταχυτητα 1-4 [img] [/img] και 5-6 [img] [/img] | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 15 Φεβ 2018, 22:29 | |
| 48° μοίρες αβάνς στο τέρμα γκάζι,οκ το είδαμε και αυτό | |
|
| |
poulitzer Full gixxer
Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ Τόπος : ΑΘΗΝΑ-ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1123 Αγωνιζόμενος : ΜΑ ΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ...ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ Hμερομηνία εγγραφής : 15/01/2010
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 15 Φεβ 2018, 23:30 | |
| - T.R.E έγραψε:
- 48° μοίρες αβάνς στο τέρμα γκάζι,οκ το είδαμε και αυτό
Βαζω καλωδια στο κ7 αυριο... Οσες μοιρες παρει απο το προγραμμα... Αμολα το.... | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 16 Φεβ 2018, 00:38 | |
| - T.R.E έγραψε:
- 48° μοίρες αβάνς στο τέρμα γκάζι,οκ το είδαμε και αυτό
Ποσο περιμενες να εχει ? | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 16 Φεβ 2018, 12:01 | |
| - JIMK7 έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- 48° μοίρες αβάνς στο τέρμα γκάζι,οκ το είδαμε και αυτό
Ποσο περιμενες να εχει ? 32 | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 16 Φεβ 2018, 21:11 | |
| - T.R.E έγραψε:
- JIMK7 έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- 48° μοίρες αβάνς στο τέρμα γκάζι,οκ το είδαμε και αυτό
Ποσο περιμενες να εχει ?
32 Ποιο σουζουκι εχει τοσο ? και περιμενες να εχει κι αυτο .. παντως απο τα λεγομενα του καραφλα δεν παιρνει αλλο απο εκει, παρα μονο με βενζινες μπορει να του δωσεις , μια απο τα ιδια και στα Κ7 | |
|
| |
ΓρηγόρηςΚ2 Adv. gixxer
Όνομα: : ΓΡΗΓΟΡΗΣ Τόπος : ΚΑΡΔΙΤΣΑ Ηλικία : 53 Αριθμός μηνυμάτων : 489 Hμερομηνία εγγραφής : 16/04/2012
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Σαβ 17 Φεβ 2018, 14:35 | |
| - poulitzer έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- 48° μοίρες αβάνς στο τέρμα γκάζι,οκ το είδαμε και αυτό
Βαζω καλωδια στο κ7 αυριο... Οσες μοιρες παρει απο το προγραμμα... Αμολα το.... Αργρεις κυριος αντε βαλτα | |
|
| |
| K7 vs L7 power | |
|