Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 23 Φεβ 2018, 15:23
JIMK7 έγραψε:
2) Για το πλαισιο τι πιστευεις δηλαδή με τη καινουργια προπελα θα βγαλουν καρπον πλαισιο ? στο εχω πει χιλιες φορες και δεν μπορεις να το καταλάβεις ακομα και ετσι να είναι που δεν είναι εδώ ρε φιλε δεν μπορουν να φτιαξουν ένα καλο πλαισιο στα ΜΟΤΟ GP που μπορουν να το αλλαζουν σε κάθε πιστα και θα στο βγαλουν στη παραγωγη η BMW που μεχρι προχθες δεν ηξεραν από υδροψυξη και τα μονο μηχανάκια που ειχαν ηταν αυτά με τα καρπουζια και περιμενεις να στο βγαλουν σε μηχανακι παραγωγης που θα βαλει τα γυαλια σε ολους τους αλλους και μαλιστα θα είναι φτηνο και προσιτο ? μεγαλα ονειρα κανεις μου φαινεται
Μιλαμε για πολλα χρονια μπροστα η προπελα κατσε ρε φιλαρακι να το βαλουν και να το δοκιμασουν πρωτα στα ΜΟΤΟ GP και όταν είναι κατι σιγουρο, σε καμια 10ρια χρονακια θα το δουμε και στα παραγωγης όχι πιο νωρις αν και εως τωρα η ιστορια εχει δειξει ότι δεν μπορουν να το βρουν ( βλεπε ντουκατι ) που οπου και να το δοκιμασαν εφαγαν τα μουτρα τους και τωρα είναι με το αλουμινιου κι αυτοι
Τζιμ η bmw έχει ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα στην κατασκευή cf,τα αυτοκίνητα.Ήδη έχει στην παραγωγή i3 και i8 ,και τα δύο με cf πλαίσιο και έχει καταφέρει να μειώσει τον χρόνο παραγωγής ενός πλαισίου από μέρες,σε ώρες!άρα μείωσε και πολύ το κόστος κι όσο ανεβαίνει η ποσότητα τόσο θα πέφτει και η τιμή τους. οι μοτοσυκλέτες όμως δεν είναι αυτοκίνητα.διάβασε και την προηγούμενη μου απάντηση για cf και αλουμίνιο σε μοτοσυκλέτες.
υπάρχει ένα βασικότατο πρόβλημα με το καρμπόν,δεν μπορούν να το κάνουν να δώσει την προοδευτική αίσθηση του αλουμινίου. πλέον μπορούν να του δώσουν με μεγάλη ακρίβεια τις ελαστικότητες εκεί ακριβώς που θέλουν,όμως η επαναφορά του είναι απότομη,καμία σχέση με την προοδευτικότητα του αλουμινίου.
μόλις τώρα στις τελευταίες δοκιμές στο motogp δοκίμασε η Honda ένα cf ψαλίδι.το είχε δοκιμάσει και η Ducati το '09 (ψαλίδι και πλαίσιο) και η Suzuki στα μέσα της δεκαετίας του '80! κι όμως το αλουμίνιο παραμένει βασιλιάς λόγω ακριβώς της αίσθησης/feedback που δίνει στον αναβάτη.ίσως δεν είναι μακριά η μέρα που θα καταφέρουν να κάνουν to cf να δουλεύει όπως το αλουμίνιο,μέχρι στιγμής όμως έχει μείνει σε δοκιμαστικό στάδιο ή σε μοτοσυκλέτες για συλλέκτες, Ducati Superleggera πρώτη και μερικές μέρες αργότερα BMW HP4 Race, και οι δύο γύρω στα 80-90.000€.
Ετσι πολύ σωστα.. καποια στιγμη ισως γινει αλλα ακομα κι αν ποτε γινει αυτό, πρωτα θα το δουμε στα motogp και μετα από πολλα πολλα χρονια στις μοτοσυκλετες μας κι όχι το αναποδο
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 23 Φεβ 2018, 15:58
Μπάμπη στο ΠΠΤ ο Παρακευόπουλος γύρναγε 1.20 με το CBR του 08,δεν θα γυρίσει με το L7;
Οταν ο Μπούστας είχε κάνει συγκριτικό στις Σέρρες όλα τα μηχανάκια,οι χρόνοι του ήταν όλοι στο +/- 1 δλ,ειτε Suzuki είτε Ducati.
Όπως και να'χει άκρη δεν θα βγει,αλλά για την ιστορία δες κάτι συγκριτικά που κάνανε πριν 2-3 χρόνια,που είχανε πάρει ένα Κ5 νομίζω και το συγκρίνανε με τα μοντέλα του 15 για να δούνε στην πράξη πόσο έχουν εξελιχθεί τα μηχανάκια.
Tα 180 άλογα ρόδα που βγάζουν το 2017 τα Γιαπωνέζικα τα είχε το BMW απ'το 2009-2010,δεν είδα να σαρώνει στις πίστες.
Όσον αφορά το κάρμπον πλαίσιο,ας μην μπερδεύουμε το motogp με τα μηχανάκια παραγωγής,διότι ένα κάρμπον πλαίσιο μπορεί να γίνει εύκολα σήμερα με τα αλουμινένια παραγωγής, τώρα αν στο motogp δεν μπορούν να το κάνουν καλύτερο από ένα αλουμινένιο κατά 0.001 που τους χρειάζεται για να βγουν πρώτοι αυτό είναι άλλο καπέλο.
Jim για να αλλάξεις πλαίσιο,δεν χρειάζεται να αλλάξεις κινητήρα,μπορείς πολύ εύκολα να αλλάξεις τα σημεία που εδράζει επάνω του το πλαίσιο.Όπως έγινε με το Κ5-Κ7,ίδιο μοτέρ,λίγο πιο χαμηλά οι βάσεις στο Κ7. ( πάνω στο μπλοκ αντί για πάνω στην κεφαλή)
Το ίδιο συμβαίνει και τώρα με το L7. "Ίδιο" μοτέρ με το Κ9,άλλο πλαίσιο.
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 23 Φεβ 2018, 16:18
T.R.E έγραψε:
Μπάμπη στο ΠΠΤ ο Παρακευόπουλος γύρναγε 1.20 με το CBR του 08,δεν θα γυρίσει με το L7;
Οταν ο Μπούστας είχε κάνει συγκριτικό στις Σέρρες όλα τα μηχανάκια,οι χρόνοι του ήταν όλοι στο +/- 1 δλ,ειτε Suzuki είτε Ducati.
Όπως και να'χει άκρη δεν θα βγει,αλλά για την ιστορία δες κάτι συγκριτικά που κάνανε πριν 2-3 χρόνια,που είχανε πάρει ένα Κ5 νομίζω και το συγκρίνανε με τα μοντέλα του 15 για να δούνε στην πράξη πόσο έχουν εξελιχθεί τα μηχανάκια.
Tα 180 άλογα ρόδα που βγάζουν το 2017 τα Γιαπωνέζικα τα είχε το BMW απ'το 2009-2010,δεν είδα να σαρώνει στις πίστες.
Όσον αφορά το κάρμπον πλαίσιο,ας μην μπερδεύουμε το motogp με τα μηχανάκια παραγωγής,διότι ένα κάρμπον πλαίσιο μπορεί να γίνει εύκολα σήμερα με τα αλουμινένια παραγωγής, τώρα αν στο motogp δεν μπορούν να το κάνουν καλύτερο από ένα αλουμινένιο κατά 0.001 που τους χρειάζεται για να βγουν πρώτοι αυτό είναι άλλο καπέλο.
Jim για να αλλάξεις πλαίσιο,δεν χρειάζεται να αλλάξεις κινητήρα,μπορείς πολύ εύκολα να αλλάξεις τα σημεία που εδράζει επάνω του το πλαίσιο.Όπως έγινε με το Κ5-Κ7,ίδιο μοτέρ,λίγο πιο χαμηλά οι βάσεις στο Κ7. ( πάνω στο μπλοκ αντί για πάνω στην κεφαλή)
Το ίδιο συμβαίνει και τώρα με το L7. "Ίδιο" μοτέρ με το Κ9,άλλο πλαίσιο.
αυτό θα έγραφα,ο Μπούστας το 2010 γυρνούσε με όλα τα 1000 περίπου στα ίδια.Επίσης στο τελευταίο τεστ στο μοτο,μόνο ο Χάρης έγραψε 1.20, οι άλλοι δυο 1.24+ που μάλλον σημαίνει ότι δεν πίεσαν καθόλου.
για το καρμπόν πλαίσιο θα επιμείνω,δεν το έχουν φτάσει στο επίπεδο του αλουμινίου μέχρι σήμερα.από πλευράς feedback πάντα.
όσο για το πλαίσιο του L7 ,είναι πολύ πιο "ελαστικό" από τις προηγούμενες γενιές GSXR επειδή έχουν αυξήσει την ακαμψία του κινητήρα. άκου τον Kato ,team manager της Yoshimura
Μπάμπη στο ΠΠΤ ο Παρακευόπουλος γύρναγε 1.20 με το CBR του 08,δεν θα γυρίσει με το L7;
Οταν ο Μπούστας είχε κάνει συγκριτικό στις Σέρρες όλα τα μηχανάκια,οι χρόνοι του ήταν όλοι στο +/- 1 δλ,ειτε Suzuki είτε Ducati.
Όπως και να'χει άκρη δεν θα βγει,αλλά για την ιστορία δες κάτι συγκριτικά που κάνανε πριν 2-3 χρόνια,που είχανε πάρει ένα Κ5 νομίζω και το συγκρίνανε με τα μοντέλα του 15 για να δούνε στην πράξη πόσο έχουν εξελιχθεί τα μηχανάκια.
Tα 180 άλογα ρόδα που βγάζουν το 2017 τα Γιαπωνέζικα τα είχε το BMW απ'το 2009-2010,δεν είδα να σαρώνει στις πίστες.
Όσον αφορά το κάρμπον πλαίσιο,ας μην μπερδεύουμε το motogp με τα μηχανάκια παραγωγής,διότι ένα κάρμπον πλαίσιο μπορεί να γίνει εύκολα σήμερα με τα αλουμινένια παραγωγής, τώρα αν στο motogp δεν μπορούν να το κάνουν καλύτερο από ένα αλουμινένιο κατά 0.001 που τους χρειάζεται για να βγουν πρώτοι αυτό είναι άλλο καπέλο.
Jim για να αλλάξεις πλαίσιο,δεν χρειάζεται να αλλάξεις κινητήρα,μπορείς πολύ εύκολα να αλλάξεις τα σημεία που εδράζει επάνω του το πλαίσιο.Όπως έγινε με το Κ5-Κ7,ίδιο μοτέρ,λίγο πιο χαμηλά οι βάσεις στο Κ7. ( πάνω στο μπλοκ αντί για πάνω στην κεφαλή)
Το ίδιο συμβαίνει και τώρα με το L7. "Ίδιο" μοτέρ με το Κ9,άλλο πλαίσιο.
Nικο δεν πιστευω αυτα που λες το κ9 εχει το ιδιο μοτερ με του L7 ? Το θεμα δεν ειναι να αλλαξεις μονο μοιρες στην τιμονοπλακα αλλα και αλλα πραγματα οπως να βαλεις μεγαλυτερο ψαλιδι χωρις να αλλαξεις το μεταξονιο της μηχανης
Πιασε βαλε ενα ψαλιδι στο κ9 απο του L7 και θα δεις τι εχεις να παθεις η να στο πω αλλιως οτι και να κανεις σε ενα κ9 κ7 η κ5 δεν μπορεις ποτε να φτιαξεις την ιδια γεωμετρια του L7 και ξερεις γιατι ? γιατι το L7 εχει το μικροτερο μοτερ σε διαστασης που εχουν φτιαξει ΠΟΤΕ με αποτελεσμα να μπορεις να κανεις παπαδες με το πλαισιο
Στα ASBK με το που το εβαλαν κερδισαν το πρωταθλημα ( που ειχαν χρονια να το παρουν ) και εκει οι βελτιωσεις ειναι πολυ λιγες για να φανταστεις το δικο μου εχει πολλα πιο πολλα πραγματα χαχαχα στο Αμερικανικο πρωταθλημα πηραν σχεδων ολους τους αγωνες και στο Αγγλικο με το σουπερ στοκ παραλιγο να το παρει,κατι που με το κ9 δεν εκανε πολλα .. αν ηταν ιδιο μηχανακι δεν θα ειχε αυτα τα αποτελεσματα
Έχει επεξεργασθεί από τον/την JIMK7 στις Παρ 23 Φεβ 2018, 17:54, 1 φορά
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 23 Φεβ 2018, 17:42
JIMK7 έγραψε:
T.R.E έγραψε:
Μπάμπη στο ΠΠΤ ο Παρακευόπουλος γύρναγε 1.20 με το CBR του 08,δεν θα γυρίσει με το L7;
Οταν ο Μπούστας είχε κάνει συγκριτικό στις Σέρρες όλα τα μηχανάκια,οι χρόνοι του ήταν όλοι στο +/- 1 δλ,ειτε Suzuki είτε Ducati.
Όπως και να'χει άκρη δεν θα βγει,αλλά για την ιστορία δες κάτι συγκριτικά που κάνανε πριν 2-3 χρόνια,που είχανε πάρει ένα Κ5 νομίζω και το συγκρίνανε με τα μοντέλα του 15 για να δούνε στην πράξη πόσο έχουν εξελιχθεί τα μηχανάκια.
Tα 180 άλογα ρόδα που βγάζουν το 2017 τα Γιαπωνέζικα τα είχε το BMW απ'το 2009-2010,δεν είδα να σαρώνει στις πίστες.
Όσον αφορά το κάρμπον πλαίσιο,ας μην μπερδεύουμε το motogp με τα μηχανάκια παραγωγής,διότι ένα κάρμπον πλαίσιο μπορεί να γίνει εύκολα σήμερα με τα αλουμινένια παραγωγής, τώρα αν στο motogp δεν μπορούν να το κάνουν καλύτερο από ένα αλουμινένιο κατά 0.001 που τους χρειάζεται για να βγουν πρώτοι αυτό είναι άλλο καπέλο.
Jim για να αλλάξεις πλαίσιο,δεν χρειάζεται να αλλάξεις κινητήρα,μπορείς πολύ εύκολα να αλλάξεις τα σημεία που εδράζει επάνω του το πλαίσιο.Όπως έγινε με το Κ5-Κ7,ίδιο μοτέρ,λίγο πιο χαμηλά οι βάσεις στο Κ7. ( πάνω στο μπλοκ αντί για πάνω στην κεφαλή)
Το ίδιο συμβαίνει και τώρα με το L7. "Ίδιο" μοτέρ με το Κ9,άλλο πλαίσιο.
Nικο δεν πιστευω αυτα που λες το κ9 εχει το ιδιο μοτερ με του L7 ? Το θεμα δεν ειναι να αλλαξεις μονο μοιρες στην τιμονοπλακα αλλα και αλλα πραγματα οπως να βαλεις μεγαλυτερο ψαλιδι χωρις να αλλαξεις το μεταξονιο της μηχανης
Πιασε βαλε ενα ψαλιδι στο κ9 απο του L7 και θα δεις τι εχεις να παθεις η να στο πω αλλιως οτι και να κανεις σε ενα κ9 κ7 η κ5 δεν μπορεις ποτε να φτιαξεις την ιδια γεωμετρια του L7 και ξερεις γιατι ? γιατι το L7 εχει το μικροτερο μοτερ σε διαστασης που εχουν φτιαξει ΠΟΤΕ με αποτελεσμα να μπορεις να κανεις παπαδες με το πλαισιο
Στα ASBK με το που το εβαλαν κερδισαν το προταθλημα ( που ειχαν χρονια να το παρουν ) και εκει οι βελτιωσεις ειναι πολυ λιγες για να φανταστεις το δικο μου εχει πολλα πιο πολλα πραγματα χαχαχα στο Αμερικανικο πρωταθλημα πηραν σχεδων ολους τους αγωνες και στο Αγγλικο με το σουπερ στοκ παραλιγο να το παρει,κατι που με το κ9 δεν εκανε πολλα .. αν ηταν ιδιο μηχανακι δεν θα ειχε αυτα τα αποτελεσματα
"ίδιο" έγραψε,το έβαλε σε εισαγωγικά Τζιμ,εννοεί ίδια αρχιτεκτονική κινητήρα με τον συμπλέκτη ψηλά. εννοείται πως δεν είναι ίδιο σε τίποτα άλλο.
Αν και το εχω ξαναγραψει παλιοτερα.. ενα κ5 ηταν πολυ γρηγορο στις αλλαγες κατευθυνσης αλλα πολυ νευρικο και ολη την ωρα ηταν σουζα με το κ7 που ειχε ιδιο μοτερ δεν μπορουσαν να του κανουν πολλα πραγματα, ετσι του αλλαξαν την ξεωμετρια με αποτελεσμα να γινει πιο σταθερο αλλα να χασει αυτη την ευελιξια που ειχε το κ5 και σου εδινε την αισθηση οτι ηταν παρα πολυ βαρυ που δεν ηταν ( δηλαδη αλλου εχασε κι αλλου κερδισε )
Παμε τωρα στο κ9 για να μην χασουν πουθενα και να κερδισουν ολο τα πλεονεκτηματα το κ5 και κ7 εφτιαξαν αλλο μοτερ, στην ουσια το εκαναν πιο μικρο για να του αλλαξουν τη γεωμετρια και να του βαλουν μακρυτερο ψαλιδι , κατι αντιστοιχο εχουν κανει τωρα με το L7 που εχουν παρει το μαθημα τους απο το κ5 κ7
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 23 Φεβ 2018, 18:25
δημητρη σχετικα με το αμα πρωταθλημα. αν θυμασαι οταν ειχε βγει και η μπεμπα ειχε σαρωσει σχεδον ολους τους αγωνες στα στοκ σχεδον περπατοντας αλλα οταν ανεβηκε κατηγορια στα wsbk ας πηρε μελαντρι κτλ δεν πηγε οπως ηθελαν ...
προσωπικα απο αυτα που εχω διαβασει σχετικα με πλαισια, ακαμψια και καρμπον νομιζω οτι θα αργησει πολυ η ωρα που θα δουμε πλαισια καρμπον σε σβκ μηχανακια καθαρα για το θεμα αισθησης οπως γραφει και ο γιωργος
ας μην ξεχναμε το παραδειγμα του κλασικου μπροστινου με τα περιεργα τυπου tesi-elf κτλ στην θεωρια ειναι πολυ καλυτερο το tesi αλλα ολοι οι αδηγοι εχουν θεμα με την αισθηση του. και εικαζουν οτι αμα παρεις ενα ασχετο οδηγο και τον βαλεις να μαθει σε αυτο μετα θα στριβει με τα οσα και δεν θα τον φτανει κανεις με το κλασικο μπροστινο
... Tα 180 άλογα ρόδα που βγάζουν το 2017 τα Γιαπωνέζικα τα είχε το BMW απ'το 2009-2010,δεν είδα να σαρώνει στις πίστες.
Εδώ TRE δεν σε βλέπω ενημερωμένο. Η BMW στην πρώτη χρονιά εμπλοκής της εταιρίας και του μοντέλου στο SuperStock 1000 το πήρε και μάλιστα πανηγυρικά... 8 από τους 10 αγώνες τους πήρε. Επίσης τα τελευταία 7 χρόνια το έχει πάρει η S1000RR 4 φορές. Νομίζω για μοντέλο με 7 έτη ιστορία καλά τα πήγε.
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 23 Φεβ 2018, 19:00
DrIoannis έγραψε:
T.R.E έγραψε:
... Tα 180 άλογα ρόδα που βγάζουν το 2017 τα Γιαπωνέζικα τα είχε το BMW απ'το 2009-2010,δεν είδα να σαρώνει στις πίστες.
Εδώ TRE δεν σε βλέπω ενημερωμένο. Η BMW στην πρώτη χρονιά εμπλοκής της εταιρίας και του μοντέλου στο SuperStock 1000 το πήρε και μάλιστα πανηγυρικά... 8 από τους 10 αγώνες τους πήρε. Επίσης τα τελευταία 7 χρόνια το έχει πάρει η S1000RR 4 φορές. Νομίζω για μοντέλο με 7 έτη ιστορία καλά τα πήγε.
4 οδηγών,2 κατασκευαστών. βέβαια εκτός από καλό μηχανάκι χρειάζεται να πληρώσεις και καλούς οδηγούς αλλά να έχεις και καλή ομάδα.πρέπει να χώνεις χρήμα.μιλάμε για παγκόσμιο πρωτάθλημα.
δημητρη σχετικα με το αμα πρωταθλημα. αν θυμασαι οταν ειχε βγει και η μπεμπα ειχε σαρωσει σχεδον ολους τους αγωνες στα στοκ σχεδον περπατοντας αλλα οταν ανεβηκε κατηγορια στα wsbk ας πηρε μελαντρι κτλ δεν πηγε οπως ηθελαν ...
προσωπικα απο αυτα που εχω διαβασει σχετικα με πλαισια, ακαμψια και καρμπον νομιζω οτι θα αργησει πολυ η ωρα που θα δουμε πλαισια καρμπον σε σβκ μηχανακια καθαρα για το θεμα αισθησης οπως γραφει και ο γιωργος
ας μην ξεχναμε το παραδειγμα του κλασικου μπροστινου με τα περιεργα τυπου tesi-elf κτλ στην θεωρια ειναι πολυ καλυτερο το tesi αλλα ολοι οι αδηγοι εχουν θεμα με την αισθηση του. και εικαζουν οτι αμα παρεις ενα ασχετο οδηγο και τον βαλεις να μαθει σε αυτο μετα θα στριβει με τα οσα και δεν θα τον φτανει κανεις με το κλασικο μπροστινο
Που ειδες να διαφωνω σ αυτά που λες ? τα ιδια λεμε και ποτε δεν ειπα με το που βγηκε η προπελα ηταν κακο μηχανακι, ισα ισα αλλα με το καρπον πλαισιο που εβγαλαν ηταν καθαρα θεμα εντυπωσιασμου και τιποτα παραπανο
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 23 Φεβ 2018, 20:39
T.R.E έγραψε:
Μπάμπη στο ΠΠΤ ο Παρακευόπουλος γύρναγε 1.20 με το CBR του 08,δεν θα γυρίσει με το L7;
Οταν ο Μπούστας είχε κάνει συγκριτικό στις Σέρρες όλα τα μηχανάκια,οι χρόνοι του ήταν όλοι στο +/- 1 δλ,ειτε Suzuki είτε Ducati.
Όπως και να'χει άκρη δεν θα βγει,αλλά για την ιστορία δες κάτι συγκριτικά που κάνανε πριν 2-3 χρόνια,που είχανε πάρει ένα Κ5 νομίζω και το συγκρίνανε με τα μοντέλα του 15 για να δούνε στην πράξη πόσο έχουν εξελιχθεί τα μηχανάκια.
Tα 180 άλογα ρόδα που βγάζουν το 2017 τα Γιαπωνέζικα τα είχε το BMW απ'το 2009-2010,δεν είδα να σαρώνει στις πίστες.
Όσον αφορά το κάρμπον πλαίσιο,ας μην μπερδεύουμε το motogp με τα μηχανάκια παραγωγής,διότι ένα κάρμπον πλαίσιο μπορεί να γίνει εύκολα σήμερα με τα αλουμινένια παραγωγής, τώρα αν στο motogp δεν μπορούν να το κάνουν καλύτερο από ένα αλουμινένιο κατά 0.001 που τους χρειάζεται για να βγουν πρώτοι αυτό είναι άλλο καπέλο.
Jim για να αλλάξεις πλαίσιο,δεν χρειάζεται να αλλάξεις κινητήρα,μπορείς πολύ εύκολα να αλλάξεις τα σημεία που εδράζει επάνω του το πλαίσιο.Όπως έγινε με το Κ5-Κ7,ίδιο μοτέρ,λίγο πιο χαμηλά οι βάσεις στο Κ7. ( πάνω στο μπλοκ αντί για πάνω στην κεφαλή)
Το ίδιο συμβαίνει και τώρα με το L7. "Ίδιο" μοτέρ με το Κ9,άλλο πλαίσιο.
Ρε Νικο πλακα μου κανεις;
ΤΙ σχεση ειχε το αγωνιστικο cbr του Χαρη με το στοκ cbr,οπως επισης ΤΙ σχεση ειχε το αγωνιστικο r1 του Χαρη (ρυθμισμενο μεχρι την τελευταια λεπτομερεια στα μετρα του +++την "προικα" που ειχε πανω του) με το στοκ L7 που οδηγησε για λιγους γυρους;;;
Κ εγω με το κ8 μου ειχα κανει 1.01 Μεγαρα,με στοκ κ8 θα εκανα τον ιδιο χρονο;;;
Αν διαβασεις τα σχολια του Μπουστα στο συγκεκριμενο συγκριτικο θα δεις οτι λεει π.χ. πως εκανα ιδιο χρονο με το r1 π.χ. κ με το gsxr.
Mε το gsxr ομως ο χρονος βγηκε ακουραστα κ απιεστα.
Εσυ τι καταλαβαινεις απο τα παραπανω;;;;
Το ζητουμενο δεν ειναι οτι εκανε 1,20 ο Χαρης αλλα-οπως ειπε-οτι ο χρονος βγηκε ευκολα κ απιεστα με το L7...
Φαντασου σε αγωνιστικη μορφη το L7 τι χρονο μπορει ν ακανει στις Σερρες
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 23 Φεβ 2018, 21:52
Φαντάζομαι ότι κάνουν και τα υπόλοιπα 2015+ μοντέλα,και μάντεψε τι κοινό έχουν εκτός από 2 ρόδες; =D
Σίγουρα πάντως όχι πλαίσιο-μοτερ =D
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Σαβ 24 Φεβ 2018, 09:18
T.R.E έγραψε:
Φαντάζομαι ότι κάνουν και τα υπόλοιπα 2015+ μοντέλα,και μάντεψε τι κοινό έχουν εκτός από 2 ρόδες; =D
Σίγουρα πάντως όχι πλαίσιο-μοτερ =D
Οντως...έτρεχε στην sbk κατηγορία με ένα στοκ cbr με προσθηκη ηλεκτρονικων ΜΟΝΟ γι'αυτό κ έκανε 1.20 στις σερρες...
Οπως κ ο Μαρκεσσινης έχει βάλει ηλεκτρονικά στο R1 του γι'αυτό κ είδε 1.19 ψηλό-1.20 Σέρρες...
Όχι φυσικά ότι παίζει ρόλο ότι τρέχει 3 χρόνια με το R1 κ είναι ίσως ο πιο προπονημένος αναβάτης κάνοντας προπόνηση με το R1 όπου υπάρχει πίστα σε Ελλάδα κ Ιταλία λιώνοντας κάτι χιλιάδες Dunlopp KR...
Με τα ηλεκτρονικά ήρθαν οι χρόνοι
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Σαβ 24 Φεβ 2018, 10:42
JIMK7 έγραψε:
Που ειδες να διαφωνω σ αυτά που λες ? τα ιδια λεμε και ποτε δεν ειπα με το που βγηκε η προπελα ηταν κακο μηχανακι, ισα ισα αλλα με το καρπον πλαισιο που εβγαλαν ηταν καθαρα θεμα εντυπωσιασμου και τιποτα παραπανο
μας δεν λεω οτι διαφωνουμε καπου. ισα ισα συμφωνουμε
Φαντάζομαι ότι κάνουν και τα υπόλοιπα 2015+ μοντέλα,και μάντεψε τι κοινό έχουν εκτός από 2 ρόδες; =D
Σίγουρα πάντως όχι πλαίσιο-μοτερ =D
Οντως...έτρεχε στην sbk κατηγορία με ένα στοκ cbr με προσθηκη ηλεκτρονικων ΜΟΝΟ γι'αυτό κ έκανε 1.20 στις σερρες...
Οπως κ ο Μαρκεσσινης έχει βάλει ηλεκτρονικά στο R1 του γι'αυτό κ είδε 1.19 ψηλό-1.20 Σέρρες...
Όχι φυσικά ότι παίζει ρόλο ότι τρέχει 3 χρόνια με το R1 κ είναι ίσως ο πιο προπονημένος αναβάτης κάνοντας προπόνηση με το R1 όπου υπάρχει πίστα σε Ελλάδα κ Ιταλία λιώνοντας κάτι χιλιάδες Dunlopp KR...
Με τα ηλεκτρονικά ήρθαν οι χρόνοι
Φιλε πριν μερικες μερες μιλουσα με τον Μαρκεσσινη και μου ελεγε ποσο πολύ εντυπωσιασμένος είναι με το καινουργιο L7 το ειδε στο Μιζανο σε εντελως στοκ μορφη ( με καθρεπτες ) να γυριζει στο 1.40 και φρικαρε ψαχνοταν να αγορασει ένα αν καταφερει να δωσει το δικο του
Stock γυρίζουν και άλλα Misano 1.40-1.39. Όπως αναφέρθηκε σημασία έχει, αφού ο οδηγός έχει...κότσια και ικανότητες, πόσο εύκολα θα γυρίζει.
Για πες ποιοι γυριζουν 1.39 Misano μην μου πεις τωρα ο Βαλεντινο Ροσσι με το γιαμαχα
Το 15 που ειχα παει μονο ενας ηταν στο 1.39 που ηταν ένα BMW ολο sbk και ολοι οι αλλοι αγωνιζόμενοι ηταν 1.41 και πανω.. με σουπερ ντουπερ μηχανάκια
terrorzone Full gixxer
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 826 Hμερομηνία εγγραφής : 08/10/2014
Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Σαβ 24 Φεβ 2018, 17:46
Eγω ρε παιδια δεν εχω καταλαβει πως γινεται η αναβαθμιση στα μοντελα.(Παντα για τα SS)
-παιρνουνε feedback απο ολα τα αξιοπρεπη πρωταθληματα του κοσμου? -Ειναι οτι πει ο (developer) manager? -Ειναι οτι πει ο (developer) manager ,βαση του μπατζετ,και ευρω παρα πανω? -Εχουν ενα πραγματικα καλο πιλοτο δοκιμων? -Κοιτανε το ανταγωνισμο και κρυφοαντιγραφουν? -Ενα συνοθηλευμα ολων αυτων? -Λεω μαλακιες?
Δηλαδη δε μπορω να καταλαβω στα σουζουκι γενικοτερα πανω απο 600-750cc με πιο κρητιριο εγκρινουν τη ταδε τρομπα για μπροστα φρενα. Σαν αντικρουμενο παραδειγμα αυτο....
Stock γυρίζουν και άλλα Misano 1.40-1.39. Όπως αναφέρθηκε σημασία έχει, αφού ο οδηγός έχει...κότσια και ικανότητες, πόσο εύκολα θα γυρίζει.
Για πες ποιοι γυριζουν 1.39 Misano μην μου πεις τωρα ο Βαλεντινο Ροσσι με το γιαμαχα
Το 15 που ειχα παει μονο ενας ηταν στο 1.39 που ηταν ένα BMW ολο sbk και ολοι οι αλλοι αγωνιζόμενοι ηταν 1.41 και πανω.. με σουπερ ντουπερ μηχανάκια
Σου έστειλα πμ
Γραψε κι εδώ τι μου εστειλες, μυστικα δεν εχουμε εδώ περα από τη πλακα ρε μαγκες ο ενας λεει το μακρυ του και ο άλλος το κοντο του χωρις καν να το εχουν δει οι περισσοτεροι από κοντα ποσο μαλλον να το εχουν οδηγησει δεν βαζω τη παρτι μου απ εξω, αλλα τουλάχιστον ρε πουστι εγω του εχω κανει και καποια χιλιόμετρα
Τεσπα σε λιγους μηνες που θα το βαλω στο Μιζανο θα δουμε τι λεει αν κανω τον ιδιο χρονο που ειχα κανει πριν 3 χρονια μαπα το καρπουζι