| K7 vs L7 power | |
|
+10maikstain DrIoannis babis k8 ΓρηγόρηςΚ2 poulitzer theatiss busa4ever JIMK7 Miou T.R.E 14 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Δευ 19 Φεβ 2018, 19:49 | |
| Αν κ το θεμα το ανοιξε ο Νικος καθαρα σαν απολυτη συγκριση αριθμων κ μονο...καλο θα ειναι να τονισουμε πως μιλαμε για ss μοτοσυκλετες που σκοπος τους ειναι η πιστα κ το χρονομετρο κ οχι το...dragster! Γνωμη μου ειναι πως δεν υπαρχει θεμα συγκρισης κ7-L7... Aκομα ΤRE κ το δικο σου k7 ή το παλιο του jim-που ηταν μοναδικα-θεωρω πως ακομα κ απο στοκ L7 θα τα εβρισκαν σκουρα σε περιβαλλον πιστας. Ξεχνατε πως η μεγαλυτερη βελτιωση μιας μοτο σε μια 10ετια,εχει να κανει με την αισθηση που δινει στον οδηγο.Πλαισιο-ψαλιδι-αναρτηση κ ηλεκτρονικα καλουδια,γερνουν την ζυγαρια φυσικα υπερ του L7 ακομα κ αν εχει...300 αλογα ενα κ7 κ ειναι πουπουλο! Ακομα κ σε απολυτο αριθμο ιπποδυναμης,μεσα σε 10 χρονια βλεπουμε μια βελτιωση της μεγιστης δυναμης 20-30 αλογα σε εργοστασιακη παντα μορφη οπως κ με ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΡΥΠΩΝ Θεωρω λοιπον πως για να ειμαστε δικαιοι κ σωστοι,τετοιου ειδους συγκρισεις πρεπει να γινονται ΟΧΙ σε στοκ μορφη αλλα με τα ιδια ακριβως "εξτρα" για να βγαινουν σωστα συμπερασματα. Καταλαβαινετε οτι δεν υπαρχει καν κοπος να μπουν τα 2 τους σε ΣΤΟΚ ΜΟΡΦΗ σε πιστα με τον ιδιο οδηγο...εκει θα μιλαμε για αρκετα δευτερολεπτα διαφορας. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Δευ 19 Φεβ 2018, 19:58 | |
| - babis k8 έγραψε:
- Αν κ το θεμα το ανοιξε ο Νικος καθαρα σαν απολυτη συγκριση αριθμων κ μονο...καλο θα ειναι να τονισουμε πως μιλαμε για ss μοτοσυκλετες που σκοπος τους ειναι η πιστα κ το χρονομετρο κ οχι το...dragster!
Γνωμη μου ειναι πως δεν υπαρχει θεμα συγκρισης κ7-L7...
Aκομα ΤRE κ το δικο σου k7 ή το παλιο του jim-που ηταν μοναδικα-θεωρω πως ακομα κ απο στοκ L7 θα τα εβρισκαν σκουρα σε περιβαλλον πιστας.
Ξεχνατε πως η μεγαλυτερη βελτιωση μιας μοτο σε μια 10ετια,εχει να κανει με την αισθηση που δινει στον οδηγο.Πλαισιο-ψαλιδι-αναρτηση κ ηλεκτρονικα καλουδια,γερνουν την ζυγαρια φυσικα υπερ του L7 ακομα κ αν εχει...300 αλογα ενα κ7 κ ειναι πουπουλο!
Ακομα κ σε απολυτο αριθμο ιπποδυναμης,μεσα σε 10 χρονια βλεπουμε μια βελτιωση της μεγιστης δυναμης 20-30 αλογα σε εργοστασιακη παντα μορφη οπως κ με ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΡΥΠΩΝ
Θεωρω λοιπον πως για να ειμαστε δικαιοι κ σωστοι,τετοιου ειδους συγκρισεις πρεπει να γινονται ΟΧΙ σε στοκ μορφη αλλα με τα ιδια ακριβως "εξτρα" για να βγαινουν σωστα συμπερασματα.
Καταλαβαινετε οτι δεν υπαρχει καν κοπος να μπουν τα 2 τους σε ΣΤΟΚ ΜΟΡΦΗ σε πιστα με τον ιδιο οδηγο...εκει θα μιλαμε για αρκετα δευτερολεπτα διαφορας. Ετσι ακριβος ψηλε ++++ σε ολα .. και ο λογος που εδωσα το δικο μου και εκανα τοσο χρονο υπομονη Στο Μιζανο σε στοκ μορφη ( καθρεπτες και φλας ) εκαναν 1.40 Σερρες 1.20 και αν τον αφηναν θα εκανε και πιο κατω Phillip Island 1.38 νομιζω οτι δεν χρειαζεται να πουμε κατι παραπανο | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Τρι 20 Φεβ 2018, 11:59 | |
| Καλά προφανώς και δεν υπάρχει επαφή σε στοκ μορφή μεταξύ των Κ7-L7,εδώ το Κ9 και είχε τρομερή διαφορά απ'το Κ7,που ήταν και το πιο βαρύ σε αίσθηση 1000 που έχω οδηγήσει μέχρι στιγμής,και τα έχω οδηγήσει σχεδόν όλα.
Η τεχνολογία προχωράει αν και η μεγαλύτερη βελτίωση είναι τα ηλεκτρονικά,βγάζεις τα ηλεκτρονικά του L7 και έχεις ένα πολύ γρήγορο Κ9 (σχεδόν),τα πλαίσια κτλ λίγο πολύ τα ίδια είναι.Δεν έχει γίνει και καμία τρομερή εξέλιξη στα πλαίσια τα τελευταία 15 χρόνια θεωρώ,τα ηλεκτρονικά απ'την άλλη ειδικά απ'το 2015 και μετά έχουν αρχίσει και ξεφεύγουν,με τα καινούρια μηχανάκια ακόμα και στις πιο μικρές κατηγορίες απλά δεν πέφτεις ότι και να κάνεις με το γκάζι.
| |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Τρι 20 Φεβ 2018, 13:57 | |
| Να πω και εγώ την άποψή μου μιας και οδήγησα για λίγο του Jim τη μηχανή. Δεν είναι stock αλλά χαμηλομεσαία πράγματι υπάρχει διαφορά με το δικό μου (BMW S1000RR). | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Τρι 20 Φεβ 2018, 17:58 | |
| - T.R.E έγραψε:
- Καλά προφανώς και δεν υπάρχει επαφή σε στοκ μορφή μεταξύ των Κ7-L7,εδώ το Κ9 και είχε τρομερή διαφορά απ'το Κ7,που ήταν και το πιο βαρύ σε αίσθηση 1000 που έχω οδηγήσει μέχρι στιγμής,και τα έχω οδηγήσει σχεδόν όλα.
Η τεχνολογία προχωράει αν και η μεγαλύτερη βελτίωση είναι τα ηλεκτρονικά,βγάζεις τα ηλεκτρονικά του L7 και έχεις ένα πολύ γρήγορο Κ9 (σχεδόν),τα πλαίσια κτλ λίγο πολύ τα ίδια είναι.Δεν έχει γίνει και καμία τρομερή εξέλιξη στα πλαίσια τα τελευταία 15 χρόνια θεωρώ,τα ηλεκτρονικά απ'την άλλη ειδικά απ'το 2015 και μετά έχουν αρχίσει και ξεφεύγουν,με τα καινούρια μηχανάκια ακόμα και στις πιο μικρές κατηγορίες απλά δεν πέφτεις ότι και να κάνεις με το γκάζι.
Eγω από την άλλη που τα εχω οδηγησει ΟΛΑ το καινουργιο δεν εχει τοσο τρελα ηλεκτρονικα .. τη μεγαλη διαφορα που κανει από τα προηγουμενα μοντελα είναι το μοτερ και το πλαισιο Μοτερ γιατι ? .. είναι παρα πολύ μικρο - ελαφρυ - εχει μεταβλητο χρονισμο - εχει τυπου κασετα σασμαν με φοβερη κλιμακωση σχεσεων - εχουν σηκωσει μερικες μοιρες τα κυλινδρα προς τα πισω ( αυτό που εκαναν είναι πολύ μεγαλη μαγκια ) εχουν βαλει κοκοράκια στις βαλβιδες για να είναι πολυστροφο - του εφτιαξαν κι άλλο τη ψυξη στα χιτώνια και δεν θυμαμαι για την ωρα τι άλλο εκαναν Παμε τωρα στο πλαισιο .. είναι παρα πολύ στενο με φοβερη γεωμετρια που αλλαζει κατευθυνση μονο με τη σκεψη, με συνδυασμο το μικροτερο μοτερ και με το να εχουν παει προς τα πισω τα κυλινδρα κερδισαν αρκετο χωρο αρα μιλαμε για 2 πραγματα α) εχουν ριξει πιο πολύ βαρος μπροστα για να μπορεις να χουφτώσεις πιο πολύ γκαζι στη εξοδο των στροφων και β) εφτιαξαν πιο μεγαλο πισω ψαλιδι χωρις να αυξηθεί το μεταξονιο και να γινει αργο, τα πλαιονεκτηματα του μεγαλυτερου ψαλιδιού τα ξερουν ολοι μην τα ξαναγραφω Υ.Γ. Δεν εχει επαφη με τα προηγουμενα μοντελα ΠΟΥΘΕΝΑ και δεν το λεω μονο εγω αλλα οσοι το εχουν οδηγησει | |
|
| |
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Τρι 20 Φεβ 2018, 23:39 | |
| - T.R.E έγραψε:
- Καλά προφανώς και δεν υπάρχει επαφή σε στοκ μορφή μεταξύ των Κ7-L7,εδώ το Κ9 και είχε τρομερή διαφορά απ'το Κ7,που ήταν και το πιο βαρύ σε αίσθηση 1000 που έχω οδηγήσει μέχρι στιγμής,και τα έχω οδηγήσει σχεδόν όλα.
Η τεχνολογία προχωράει αν και η μεγαλύτερη βελτίωση είναι τα ηλεκτρονικά,βγάζεις τα ηλεκτρονικά του L7 και έχεις ένα πολύ γρήγορο Κ9 (σχεδόν),τα πλαίσια κτλ λίγο πολύ τα ίδια είναι.Δεν έχει γίνει και καμία τρομερή εξέλιξη στα πλαίσια τα τελευταία 15 χρόνια θεωρώ,τα ηλεκτρονικά απ'την άλλη ειδικά απ'το 2015 και μετά έχουν αρχίσει και ξεφεύγουν,με τα καινούρια μηχανάκια ακόμα και στις πιο μικρές κατηγορίες απλά δεν πέφτεις ότι και να κάνεις με το γκάζι.
Θα συμφωνησω μονο με την τελευταια σου προταση... για τα υπολοιπα σε βρισκω λιγακι υπερβολικο Πλαισιο-ψαλιδι-αναρτηση ειναι η βαση για να κατεβουν οι χρονοι...κ τα τελευταια 15 χρονια η εξελιξη τους θα μου επιτρεψεις να σου πω πως ειναι αλματωδης (τοσο σε βαρος οσο κ σε σχεδιαση)-σε συνδιασμο παντα με τα πιο δυνατα μοτερ κ την "πιεση" που δημιουργησαν τα πολλα αλογα στους σχεδιαστες για να περασουν ολα αυτα τα αλογα στο δρομο. Για πιο λογο αραγε το RSV4 οταν πρωτοβγηκε-παρα το πιο αδυναμο μοτερ σε σχεση με τον ανταγωνισμο-ηταν μακραν το πιο φιλικο κ "ανετο" στα συγκριτικα,βγαζοντας ευκολα χρονους στην πιστα;;; Τα ηλεκτρονικα φυσικα κ βοηθουν στην ομαλοτητα κ στην τιθασευση των 180+++hp στον τροχο,το πλαισιο,το ψαλιδι κ η αναρτηση ομως ειναι αυτα που "τρωνε το ξυλο" κ φυσικα ειναι αυτα τα οποια δινουν την αισθηση στον αναβατη για να πιεσει... Επισης,πρεπει να μην ξεχναμε πως κ τα περιφερειακα σε αυτες τις μοτοσυκλετες-εστω κ στις πιο φθηνες εκδοσεις-ειναι πλεον πολλα κλικ επανω σε σχεση με το 2007 ολοκληρωνοντας την καλυτερη αισθηση. Εχω φιλου κ3 στο γκαραζ μου κ καθε φορα που το καβαλαω για μικρη βολτα για συντηρηση,με πιανουν τα γελια μεσα απο το κρανος...χαλαρο παντου κ σε ολα,πλαισιο,αναρτηση,ψαλιδι κ εχουν μονο 4 χρονια διαφορα σε σχεση με το κ8 μου.Δεν συζηταμε για θεση οδηγησης ετσι Φανταζομαι τι σοκ εχω να παθω οταν οδηγησω τα νεας γενιας ss R1-L7. Με οσα εχω διαβασει για το L7 τοσο απο τεχνικης αποψης οσο κ απο γνωμες εμπειρων αναβατων που το οδηγησαν μεσα σε πιστα-σε στοκ μορφη-πιστευω πως ακομα κ ο jim που ειχε ενα αρκετα "ψαγμενο" κ7 (ελαφρυ-δυνατο-με καλα περιφερειακα) κ ειχε φυσικα κ αγωνιστικη εμπειρια,πρεπει να επαθε ενα σοκ οταν το πρωτοδηγησε... Ολοι μιλανε για αισθηση 600αριου με ιπποδυναμη δυνατου 1000. Αν παει ο Δημητρης Μισανο (που ειχε παει κ με το κ7) κ φυσικα εχει προλαβει να ρυθμισει σωστα το μηχανακι μετα απο τοσες μετατροπες,πιστευω πως οταν θα δει το χρονομετρο δεν θα πιστευει στα ματια του... | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Τετ 21 Φεβ 2018, 19:29 | |
| - babis k8 έγραψε:
Με οσα εχω διαβασει για το L7 τοσο απο τεχνικης αποψης οσο κ απο γνωμες εμπειρων αναβατων που το οδηγησαν μεσα σε πιστα-σε στοκ μορφη-πιστευω πως ακομα κ ο jim που ειχε ενα αρκετα "ψαγμενο" κ7 (ελαφρυ-δυνατο-με καλα περιφερειακα) κ ειχε φυσικα κ αγωνιστικη εμπειρια,πρεπει να επαθε ενα σοκ οταν το πρωτοδηγησε...
Ολοι μιλανε για αισθηση 600αριου με ιπποδυναμη δυνατου 1000.
Αν παει ο Δημητρης Μισανο (που ειχε παει κ με το κ7) κ φυσικα εχει προλαβει να ρυθμισει σωστα το μηχανακι μετα απο τοσες μετατροπες,πιστευω πως οταν θα δει το χρονομετρο δεν θα πιστευει στα ματια του...
Ενας λογος που θα ξαναπαω φιλε φετος στο Μιζανο ειναι αυτος αλλα για να ειμαστε δικαιοι στο L7 θα του εχω μακραν καλυτερες αναρτησεις απο τη ειχα στο Κ7 ( το μονο που υπεφερε ηταν εκει ) αλλα οπως και να εχει το L7 ειναι αλλου δεν το εχω μετανιωσει ουτε στιγμη για αυτη την αλλαγη που εκανα Το μονο σιγουρο ειναι δεν βλεπω την ωρα που θα ξαναπω Μιζανοοοο εκει πραγματικα θα δω την αξια του
Έχει επεξεργασθεί από τον/την JIMK7 στις Πεμ 22 Φεβ 2018, 05:53, 1 φορά | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| |
| |
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Τετ 21 Φεβ 2018, 23:54 | |
| - T.R.E έγραψε:
- babis k8 έγραψε:
Θα συμφωνησω μονο με την τελευταια σου προταση... για τα υπολοιπα σε βρισκω λιγακι υπερβολικο
Σε τι είμαι υπερβολικός,στο ότι το Κ7 είναι η χειρότερη πλατφόρμα για πίστα απ'όλα τα 1000 του 07-08; "Η τεχνολογία προχωράει αν και η μεγαλύτερη βελτίωση είναι τα ηλεκτρονικά,βγάζεις τα ηλεκτρονικά του L7 και έχεις ένα πολύ γρήγορο Κ9 (σχεδόν),τα πλαίσια κτλ λίγο πολύ τα ίδια είναι.Δεν έχει γίνει και καμία τρομερή εξέλιξη στα πλαίσια τα τελευταία 15 χρόνια θεωρώ" Γι'αυτο εισαι υπερβολικος Επισης συμφωνω περι πλατφορμας κ κ7-8... | |
|
| |
maikstain Hero gixxer
Όνομα: : Μιχαλης Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2241 Hμερομηνία εγγραφής : 26/01/2010
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 22 Φεβ 2018, 15:59 | |
| το πλασισιο του 5-6 7-8 με το 9 δεν εχουν καμια σχεση... | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 22 Φεβ 2018, 16:15 | |
| - maikstain έγραψε:
- το πλασισιο του 5-6 7-8 με το 9 δεν εχουν καμια σχεση...
Ναι προφανώς και δεν έχουν καμία σχέση,αφού φιλοξενούν διαφορετικής γενιάς κινητήρες. Ο κινητήρας του Κ9 με το συμπλέκτη ψηλά εκτός στάθμης λαδιού δεν έχει σχέση σχεδιαστικά με τον προηγούμενης γενιάς που ουσιαστικά είναι σχεδόν ίδιος από εποχή SRAD O κινητήρας του Κ9 με του L7 δεν είναι άλλη γενιά,φαίνεται με γυμνό μάτι η ομοιότητα τους. | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 22 Φεβ 2018, 16:25 | |
| έχω την εντύπωση πως πολλοί παρασύρονται από το placebo effect. καλά-καλά δεν είναι σε θέση να πιέσουν ένα Κ1 στα όριά του ,όχι να καταλάβουν κάποια ουσιαστική διαφορά με μεταγενέστερα και μάλιστα στο δρόμο!ούτε καν πίστα!!! βασική προϋπόθεση να μην υπάρχει χαώδης χιλιομετρική διαφορά ανάμεσα στο "παλιότερο" και στο "νεότερο" μοντέλο ή τουλάχιστον οι αναρτήσεις να έχουν κάνει κάποιο service και τα λάστιχα να είναι αν όχι ίδια,παραπλήσια. μπορεί το "νεότερο" μοντέλο από τα δύο να είναι λίγο πιο φιλικό/εύκολο αλλά αλίμονο αν πετύχεις χερά με "παλιό" μοντέλο και νομίσεις ότι τον έχεις σε στριφτερή διαδρομή,ετοιμάσου για πίκρα... | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 22 Φεβ 2018, 16:30 | |
| - T.R.E έγραψε:
- maikstain έγραψε:
- το πλασισιο του 5-6 7-8 με το 9 δεν εχουν καμια σχεση...
Ναι προφανώς και δεν έχουν καμία σχέση,αφού φιλοξενούν διαφορετικής γενιάς κινητήρες. Ο κινητήρας του Κ9 με το συμπλέκτη ψηλά εκτός στάθμης λαδιού δεν έχει σχέση σχεδιαστικά με τον προηγούμενης γενιάς που ουσιαστικά είναι σχεδόν ίδιος από εποχή SRAD
O κινητήρας του Κ9 με του L7 δεν είναι άλλη γενιά,φαίνεται με γυμνό μάτι η ομοιότητα τους. σωστός,η Suzuki άργησε πολύ να "σηκώσει" το συμπλέκτη στα GSXR.το R1 από το '98,το CBR από το '04.η Kawasaki τελευταία,το '11! βασικότερο πλεονέκτημα είναι ότι μακραίνει το ψαλίδι με ίδιο μεταξόνιο. | |
|
| |
maikstain Hero gixxer
Όνομα: : Μιχαλης Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2241 Hμερομηνία εγγραφής : 26/01/2010
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 22 Φεβ 2018, 16:45 | |
| - Gixxerm@n έγραψε:
- έχω την εντύπωση πως πολλοί παρασύρονται από το placebo effect. καλά-καλά δεν είναι σε θέση να πιέσουν ένα Κ1 στα όριά του ,όχι να καταλάβουν κάποια ουσιαστική διαφορά με μεταγενέστερα και μάλιστα στο δρόμο!ούτε καν πίστα!!! βασική προϋπόθεση να μην υπάρχει χαώδης χιλιομετρική διαφορά ανάμεσα στο "παλιότερο" και στο "νεότερο" μοντέλο ή τουλάχιστον οι αναρτήσεις να έχουν κάνει κάποιο service και τα λάστιχα να είναι αν όχι ίδια,παραπλήσια. μπορεί το "νεότερο" μοντέλο από τα δύο να είναι λίγο πιο φιλικό/εύκολο αλλά αλίμονο αν πετύχεις χερά με "παλιό" μοντέλο και νομίσεις ότι τον έχεις σε στριφτερή διαδρομή,ετοιμάσου για πίκρα...
στον φιλο τον μπαμπη απαντησα που λεει οτι δεν εχει εξελιξη το πλαισιο 15 χρονια τωρα. | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 22 Φεβ 2018, 16:46 | |
| ρε γιωργο αμα πας βολτα με ενα κ5 μολις ανεβεις στο κ7 η διαφορα ειναι παραπανω απο αισθητη
δεν κανω συγκριση σε 2 διαφορετικους οδηγους -χερα- κουλο μιλαω για τον ιδιο οδηγο παντα εχεις παρει καμια βολτα απο κανενα φιλο σου κ7-8 ? δεν καταλαβες διαφορα με το που ανεβηκες πανω ? πριν ακομα το οδηγησεις | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 22 Φεβ 2018, 16:56 | |
| έχω κάνει χλμ με Κ7 Άλεξ.η κυριότερη διαφορά για εμένα είναι η αίσθηση του γκαζιού. πολύ πιο άμεσο στο Κ5,πιο ήπιο (σε αίσθηση πάντα) στο Κ7. λίγο πιο βαρύ σε αίσθηση,μεγαλύτερη όμως σταθερότητα μέσα στη στροφή και στην έξοδο.άλλωστε το αστραπιαίο turn-in είναι υπερεκτιμημένο :p λίγο trail-braking και είσαι αρχηγός . μικρές διαφορές που έχουν να κάνουν με τη γεωμετρία που επέλεξαν στο Hamamatsu παρά με την "εξέλιξη" του πλαισίου. αν βάλεις το μεταξόνιο,την κάστερ/οφσετ/ίχνος του Κ7 σε Κ5 θα έχεις την ίδια αίσθηση. | |
|
| |
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 22 Φεβ 2018, 18:05 | |
| - maikstain έγραψε:
- Gixxerm@n έγραψε:
- έχω την εντύπωση πως πολλοί παρασύρονται από το placebo effect. καλά-καλά δεν είναι σε θέση να πιέσουν ένα Κ1 στα όριά του ,όχι να καταλάβουν κάποια ουσιαστική διαφορά με μεταγενέστερα και μάλιστα στο δρόμο!ούτε καν πίστα!!! βασική προϋπόθεση να μην υπάρχει χαώδης χιλιομετρική διαφορά ανάμεσα στο "παλιότερο" και στο "νεότερο" μοντέλο ή τουλάχιστον οι αναρτήσεις να έχουν κάνει κάποιο service και τα λάστιχα να είναι αν όχι ίδια,παραπλήσια. μπορεί το "νεότερο" μοντέλο από τα δύο να είναι λίγο πιο φιλικό/εύκολο αλλά αλίμονο αν πετύχεις χερά με "παλιό" μοντέλο και νομίσεις ότι τον έχεις σε στριφτερή διαδρομή,ετοιμάσου για πίκρα...
στον φιλο τον μπαμπη απαντησα που λεει οτι δεν εχει εξελιξη το πλαισιο 15 χρονια τωρα. Μάλλον μπερδεύτικες... Ο φιλος ΤΡΕ λεει ότι δεν έχουν καμιά τρομερή εξέλιξη τα πλαίσια εδω κ 15 χρόνια ... | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 22 Φεβ 2018, 19:41 | |
| - Gixxerm@n έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- maikstain έγραψε:
- το πλασισιο του 5-6 7-8 με το 9 δεν εχουν καμια σχεση...
Ναι προφανώς και δεν έχουν καμία σχέση,αφού φιλοξενούν διαφορετικής γενιάς κινητήρες. Ο κινητήρας του Κ9 με το συμπλέκτη ψηλά εκτός στάθμης λαδιού δεν έχει σχέση σχεδιαστικά με τον προηγούμενης γενιάς που ουσιαστικά είναι σχεδόν ίδιος από εποχή SRAD
O κινητήρας του Κ9 με του L7 δεν είναι άλλη γενιά,φαίνεται με γυμνό μάτι η ομοιότητα τους. σωστός,η Suzuki άργησε πολύ να "σηκώσει" το συμπλέκτη στα GSXR.το R1 από το '98,το CBR από το '04.η Kawasaki τελευταία,το '11! βασικότερο πλεονέκτημα είναι ότι μακραίνει το ψαλίδι με ίδιο μεταξόνιο. Τον σήκωσε απ'το 2006 στα 600/750,δεν ξέρω γιατί άργησε να το κάνει στα 1000. Τα πλαίσια μπορεί να φαίνονται διαφορετικά στο μάτι αλλά εγώ με λίγα λόγια αυτό που λέω είναι ότι αν σε ένα Κ5 βάλεις τα ηλεκτρικά του L7,αν τώρα έχουν ας πούμε 2δλ διαφορά στις Σέρρες μετά θα έχουν 0.5. | |
|
| |
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 22 Φεβ 2018, 22:38 | |
| - T.R.E έγραψε:
- Gixxerm@n έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- maikstain έγραψε:
- το πλασισιο του 5-6 7-8 με το 9 δεν εχουν καμια σχεση...
Ναι προφανώς και δεν έχουν καμία σχέση,αφού φιλοξενούν διαφορετικής γενιάς κινητήρες. Ο κινητήρας του Κ9 με το συμπλέκτη ψηλά εκτός στάθμης λαδιού δεν έχει σχέση σχεδιαστικά με τον προηγούμενης γενιάς που ουσιαστικά είναι σχεδόν ίδιος από εποχή SRAD
O κινητήρας του Κ9 με του L7 δεν είναι άλλη γενιά,φαίνεται με γυμνό μάτι η ομοιότητα τους. σωστός,η Suzuki άργησε πολύ να "σηκώσει" το συμπλέκτη στα GSXR.το R1 από το '98,το CBR από το '04.η Kawasaki τελευταία,το '11! βασικότερο πλεονέκτημα είναι ότι μακραίνει το ψαλίδι με ίδιο μεταξόνιο. Τον σήκωσε απ'το 2006 στα 600/750,δεν ξέρω γιατί άργησε να το κάνει στα 1000.
Τα πλαίσια μπορεί να φαίνονται διαφορετικά στο μάτι αλλά εγώ με λίγα λόγια αυτό που λέω είναι ότι αν σε ένα Κ5 βάλεις τα ηλεκτρικά του L7,αν τώρα έχουν ας πούμε 2δλ διαφορά στις Σέρρες μετά θα έχουν 0.5. Νίκο ΑΝ έβγαιναν τα ηλεκτρονικά από το L7 θα μετρούσε κ πάλι δευτερόλεπτα το κ5 κ όχι 1 κ 2... Αν ήταν έτσι που τα λες,θα έπερνε το εργοστάσιο ένα κ9 θα το καμουφλάριζε θα του έβαζε μόνο ηλεκτρονικά κ θα τελείωνε εκεί το πράγμα εξοικονονώντας κ κάτι εκατομμυριάκια από την έρευνα... Αυτό που επινένω είναι ότι ΑΛΛΟ τα νούμερα κ τα σχέδια στα χαρτιά κ η οδήγηση στο δρόμο κ ΑΛΛΟ η "αίσθηση" του οδηγού κ φυσικά σε περιβάλλον πίστας. Όταν το μεγαλύτερο μέρος του ειδικού τύπου έχει ενθουσιαστεί κ μιλούν για ένα τρομερό σύνολο ε δεν μπορεί όλοι αυτοί να λένε ανοησίες... ...οι οποίοι έχουν οδηγήσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ σε περιβάλλον πίστας. Αν ήταν έτσι όπως τα λες θα έλεγαν ένα μοτο που θυμίζει κ9 με ηλεκτρονικά καλούδια! Η πλειονότητα εκθιάζει το πλαίσιο κ βελούδινη αίσθηση που σου δίνει συνολικά η μότο... | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Πεμ 22 Φεβ 2018, 23:09 | |
| - babis k8 έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- Gixxerm@n έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- maikstain έγραψε:
- το πλασισιο του 5-6 7-8 με το 9 δεν εχουν καμια σχεση...
Ναι προφανώς και δεν έχουν καμία σχέση,αφού φιλοξενούν διαφορετικής γενιάς κινητήρες. Ο κινητήρας του Κ9 με το συμπλέκτη ψηλά εκτός στάθμης λαδιού δεν έχει σχέση σχεδιαστικά με τον προηγούμενης γενιάς που ουσιαστικά είναι σχεδόν ίδιος από εποχή SRAD
O κινητήρας του Κ9 με του L7 δεν είναι άλλη γενιά,φαίνεται με γυμνό μάτι η ομοιότητα τους. σωστός,η Suzuki άργησε πολύ να "σηκώσει" το συμπλέκτη στα GSXR.το R1 από το '98,το CBR από το '04.η Kawasaki τελευταία,το '11! βασικότερο πλεονέκτημα είναι ότι μακραίνει το ψαλίδι με ίδιο μεταξόνιο. Τον σήκωσε απ'το 2006 στα 600/750,δεν ξέρω γιατί άργησε να το κάνει στα 1000.
Τα πλαίσια μπορεί να φαίνονται διαφορετικά στο μάτι αλλά εγώ με λίγα λόγια αυτό που λέω είναι ότι αν σε ένα Κ5 βάλεις τα ηλεκτρικά του L7,αν τώρα έχουν ας πούμε 2δλ διαφορά στις Σέρρες μετά θα έχουν 0.5.
Νίκο ΑΝ έβγαιναν τα ηλεκτρονικά από το L7 θα μετρούσε κ πάλι δευτερόλεπτα το κ5 κ όχι 1 κ 2...
Αν ήταν έτσι που τα λες,θα έπερνε το εργοστάσιο ένα κ9 θα το καμουφλάριζε θα του έβαζε μόνο ηλεκτρονικά κ θα τελείωνε εκεί το πράγμα εξοικονονώντας κ κάτι εκατομμυριάκια από την έρευνα...
Αυτό που επινένω είναι ότι ΑΛΛΟ τα νούμερα κ τα σχέδια στα χαρτιά κ η οδήγηση στο δρόμο κ ΑΛΛΟ η "αίσθηση" του οδηγού κ φυσικά σε περιβάλλον πίστας.
Όταν το μεγαλύτερο μέρος του ειδικού τύπου έχει ενθουσιαστεί κ μιλούν για ένα τρομερό σύνολο ε δεν μπορεί όλοι αυτοί να λένε ανοησίες...
...οι οποίοι έχουν οδηγήσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ σε περιβάλλον πίστας.
Αν ήταν έτσι όπως τα λες θα έλεγαν ένα μοτο που θυμίζει κ9 με ηλεκτρονικά καλούδια!
Η πλειονότητα εκθιάζει το πλαίσιο κ βελούδινη αίσθηση που σου δίνει συνολικά η μότο... αν σου πω ότι αυτό ακριβώς έλεγαν/έγραφαν...! τα πλαίσια δεν έχουν εξελιχθεί τόσο τα τελευταία 15 χρόνια όσο είχαν εξελιχθεί τα προηγούμενα 15 χρόνια ('85-'00) όπου είχαν γίνει άλματα,γιατί δεν υπάρχει κάτι να βελτιώσουν θεαματικά. Από το ίδιο υλικό φτιάχνονται ,με τις ίδιες πάνω-κάτω μεθόδους και μόνο λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. το μεγαλύτερο κοπλιμέντο που έγραφαν για το σύνολο του L7 όσοι ξέρουν να καβαλάνε (Rutter,Ulrich μεταξύ άλλων) είναι ότι "ανταποκρίνεται" πάρα πολύ καλά στην πίεση εντός πίστας.όσο το πιέζεις ,τόσο καλύτερο γίνεται.αυτό όμως στο απόλυτο όριο.έκει φαίνεται η διαφορά από τα προηγούμενα μοντέλα και πάρα πολύ λίγοι θα το πάνε τόσο γρήγορα (ο δικός μας Τζιμ πχ ) .Λίγο τα μακριά side beams του πλαισίου που δίνουν καλύτερη πληροφόρηση στην οριακή κλίση,λίγο το 610mm ψαλίδι σε 1.420mm μεταξόνιο που βάζει καλύτερα τη δύναμη κάτω στις εξόδους και γίνεται η διαφορά.πόσοι θα το πάνε όμως τόσο τάπα?πολύ λίγοι πιστεύω. βάλε και τα imu ηλεκτρονικά που δεν έχουν καμία επαφή με τα προηγούμενης γενιάς και ιδού. | |
|
| |
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 23 Φεβ 2018, 00:51 | |
| - Gixxerm@n έγραψε:
- babis k8 έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- Gixxerm@n έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- maikstain έγραψε:
- το πλασισιο του 5-6 7-8 με το 9 δεν εχουν καμια σχεση...
Ναι προφανώς και δεν έχουν καμία σχέση,αφού φιλοξενούν διαφορετικής γενιάς κινητήρες. Ο κινητήρας του Κ9 με το συμπλέκτη ψηλά εκτός στάθμης λαδιού δεν έχει σχέση σχεδιαστικά με τον προηγούμενης γενιάς που ουσιαστικά είναι σχεδόν ίδιος από εποχή SRAD
O κινητήρας του Κ9 με του L7 δεν είναι άλλη γενιά,φαίνεται με γυμνό μάτι η ομοιότητα τους. σωστός,η Suzuki άργησε πολύ να "σηκώσει" το συμπλέκτη στα GSXR.το R1 από το '98,το CBR από το '04.η Kawasaki τελευταία,το '11! βασικότερο πλεονέκτημα είναι ότι μακραίνει το ψαλίδι με ίδιο μεταξόνιο. Τον σήκωσε απ'το 2006 στα 600/750,δεν ξέρω γιατί άργησε να το κάνει στα 1000.
Τα πλαίσια μπορεί να φαίνονται διαφορετικά στο μάτι αλλά εγώ με λίγα λόγια αυτό που λέω είναι ότι αν σε ένα Κ5 βάλεις τα ηλεκτρικά του L7,αν τώρα έχουν ας πούμε 2δλ διαφορά στις Σέρρες μετά θα έχουν 0.5.
Νίκο ΑΝ έβγαιναν τα ηλεκτρονικά από το L7 θα μετρούσε κ πάλι δευτερόλεπτα το κ5 κ όχι 1 κ 2...
Αν ήταν έτσι που τα λες,θα έπερνε το εργοστάσιο ένα κ9 θα το καμουφλάριζε θα του έβαζε μόνο ηλεκτρονικά κ θα τελείωνε εκεί το πράγμα εξοικονονώντας κ κάτι εκατομμυριάκια από την έρευνα...
Αυτό που επινένω είναι ότι ΑΛΛΟ τα νούμερα κ τα σχέδια στα χαρτιά κ η οδήγηση στο δρόμο κ ΑΛΛΟ η "αίσθηση" του οδηγού κ φυσικά σε περιβάλλον πίστας.
Όταν το μεγαλύτερο μέρος του ειδικού τύπου έχει ενθουσιαστεί κ μιλούν για ένα τρομερό σύνολο ε δεν μπορεί όλοι αυτοί να λένε ανοησίες...
...οι οποίοι έχουν οδηγήσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ σε περιβάλλον πίστας.
Αν ήταν έτσι όπως τα λες θα έλεγαν ένα μοτο που θυμίζει κ9 με ηλεκτρονικά καλούδια!
Η πλειονότητα εκθιάζει το πλαίσιο κ βελούδινη αίσθηση που σου δίνει συνολικά η μότο... αν σου πω ότι αυτό ακριβώς έλεγαν/έγραφαν...! τα πλαίσια δεν έχουν εξελιχθεί τόσο τα τελευταία 15 χρόνια όσο είχαν εξελιχθεί τα προηγούμενα 15 χρόνια ('85-'00) όπου είχαν γίνει άλματα,γιατί δεν υπάρχει κάτι να βελτιώσουν θεαματικά. Από το ίδιο υλικό φτιάχνονται ,με τις ίδιες πάνω-κάτω μεθόδους και μόνο λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. το μεγαλύτερο κοπλιμέντο που έγραφαν για το σύνολο του L7 όσοι ξέρουν να καβαλάνε (Rutter,Ulrich μεταξύ άλλων) είναι ότι "ανταποκρίνεται" πάρα πολύ καλά στην πίεση εντός πίστας.όσο το πιέζεις ,τόσο καλύτερο γίνεται.αυτό όμως στο απόλυτο όριο.έκει φαίνεται η διαφορά από τα προηγούμενα μοντέλα και πάρα πολύ λίγοι θα το πάνε τόσο γρήγορα (ο δικός μας Τζιμ πχ ) .Λίγο τα μακριά side beams του πλαισίου που δίνουν καλύτερη πληροφόρηση στην οριακή κλίση,λίγο το 610mm ψαλίδι σε 1.420mm μεταξόνιο που βάζει καλύτερα τη δύναμη κάτω στις εξόδους και γίνεται η διαφορά.πόσοι θα το πάνε όμως τόσο τάπα?πολύ λίγοι πιστεύω. βάλε και τα imu ηλεκτρονικά που δεν έχουν καμία επαφή με τα προηγούμενης γενιάς και ιδού. Επιμενω στα περι της αισθησης... Εχω κ3 αγωνιστικο στο γκαραζ μου (πολυ ελαφρυ για την εποχη του) με το σχετικο ελαφρωμα,σερβαρισμενο μπροστινο με wp ελατηρια κ πισω wp αναρτηση,τελικο εξατμισης,πολυεστερικο,τρομπα φρενου brembo-στοκ επι της ουσιας με καλες αναρτησεις. Ετρεξα ολο το πανελληνιο το 2012 με στοκ κ8 (τελικο-τρομπα-φιλτρο-προγραμμα κ ενα καλο ελαφρωμα) με το οποιο ειχα γυρολογιο 1.01 στα Μεγαρα. Επισης εχω στην κατοχη μου ενα track bike kawa 636 2005. To οτι το κ3 σε σχεση με το βαρη σε αισθηση κ8 σου δινει της αισθηση ενος "σουμιε" που εξηγειται;;; Πλαισιο-ψαλιδι-γεωμετρια φανταζομαι ειναι η αιτια... Παμε στο L7 τωρα...κ φυσικα σε ενα πολυ ωραιο συγκριτικο με εν ενεργεια αναβατες. Συγκριτικο Σερρων με αναβατες Συνιωρη-Παρασκευοπουλο-Πιππο. Αντε ο Συνιωρης εχει προηγουμενης γενιας ηλεκτρονικων μοτο rsv4 (λεμε τωρα)...οι αλλοι 2 ΜΕ ΤΙ ΜΟΤΟ ΕΤΡΕΧΑΝ ΑΡΑΓΕ ΣΤΟ ΠΠΤ;;; Με το τελευταιο R1...ειδικα του Χαρη το r1 αρκετα "ψαγμενο" Γυρισαν με το καλημερα στο 1.20 με στοκ L7... Αραγε στα ηλεκτρονικα-μονο-ωφειλεται αυτος ο χρονος;;; Τα ηλεκτρονικα-αραγε-απο μονα τους κανουν δουλεια σε τετοιου ειδους αναβατες ή μηπως χρειαζονται ενα καποιο ψαξημο για να βοηθησουν τελικα στον χρονο;;; Κ σε μια μερα προλαβαν οι συγκεκριμενοι αναβατες να φερουν στα μετρα τους-στην μικρη διαρκεια ενος τεστ-τοσο την θεση οδηγησης οσο κ τα ηλεκτρονικα κ την αναρτηση;;; Οταν ο Χαρης οδηγει το τελευταιο R1 κ παλι σου λεει οτι το gsxr εβγαλε το χρονο αβιαστα τι αλλο μπορουμε να πουμε... Για να τελειωσω το κατεβατο,η αγορα ειναι "ανοιχτη" κ ss μπορει να παρει ο πιο "ασχετος" μεχρι κ ενας πρωταθλητης αγωνων. Προσωπικα ss εχω ΜΟΝΟ για πιστα κ ΜΟΝΟ εκει με απασχολει ΤΙ μπορει να κανει κ οταν συζητω για ss ΜΟΝΟ για περιβαλλον πιστας μιλαω!!! Οπως επισης πιστευω πως τα ηλεκτρονικα για να σε βοηθησουν πραγματικα για να βγαλεις χρονο θελουν πολυ ψαξημο κ προπονηση,τις περισσοτερες φορες περισσοτερο σε "κοβουν" παρα σε βοηθουν...κ μιλαω φυσικα για καποιον εμπειρο αναβατη κ οχι για καποιον που δεν εχει ξαναμπει πιστα Ο βασικος λογος υπαρξης τους ειναι για να βγαλουν ομαλα την (πολυ)δυναμη στο δρομο κ φυσικα για να σε γλυτωσουν απο πτωση κυριως απο high... K φυσικα "απεφτο" δεν ειναι κανενα διτροχο... | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 23 Φεβ 2018, 07:15 | |
| Προσωπικά πιστεύω και εγώ ότι η εξέλιξη τα τελευταία χρόνια στην πλειονότητά της είναι στον κινητήρα καθώς και στην ποιότητα των περιφερικών. Αυτό βέβαια έχει αυξήσει σημαντικά τις τιμές στα 1000άρια. Δείτε το L7 που ακόμη στη "φτηνή" του έκδοση έχει ένα εξαιρετικό πιρούνι BPF, φρένα κλπ. Το 2010 έγινε ένα "άλμα" ιπποδύναμης, το οποίο όλοι ξέρουμε ποιος το έκανε , και σταδιακά ακολούθησαν όλοι. Νομίζω ότι το επόμενο "άλμα" θα είναι στα πλαίσια στα οποία πάλι ο ίδιος είναι υποψήφιος να το κάνει. Το carbon είναι ένα υλικό που στο μέλλον θα το δούμε πολύ σε όλα τα οχήματα. Έχει αρχίσει να γίνετε πιο φτηνό και προσιτό και πολύ πιο εύκολο στην κατασκευή απ ότι πριν 5-6 χρόνια. "Mark my words" που λένε και οι Αμερικάνοι! Η επόμενη γενιά μηχανών θα είναι πολύ πολύ ελαφρύτερη, αλλά δεν ξέρω αν θα παραμείνει εσωτερικής καύσης. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 23 Φεβ 2018, 12:29 | |
| - DrIoannis έγραψε:
- Προσωπικά πιστεύω και εγώ ότι η εξέλιξη τα τελευταία χρόνια στην πλειονότητά της είναι στον κινητήρα καθώς και στην ποιότητα των περιφερικών. Αυτό βέβαια έχει αυξήσει σημαντικά τις τιμές στα 1000άρια. Δείτε το L7 που ακόμη στη "φτηνή" του έκδοση έχει ένα εξαιρετικό πιρούνι BPF, φρένα κλπ. Το 2010 έγινε ένα "άλμα" ιπποδύναμης, το οποίο όλοι ξέρουμε ποιος το έκανε , και σταδιακά ακολούθησαν όλοι. Νομίζω ότι το επόμενο "άλμα" θα είναι στα πλαίσια στα οποία πάλι ο ίδιος είναι υποψήφιος να το κάνει. Το carbon είναι ένα υλικό που στο μέλλον θα το δούμε πολύ σε όλα τα οχήματα. Έχει αρχίσει να γίνετε πιο φτηνό και προσιτό και πολύ πιο εύκολο στην κατασκευή απ ότι πριν 5-6 χρόνια. "Mark my words" που λένε και οι Αμερικάνοι! Η επόμενη γενιά μηχανών θα είναι πολύ πολύ ελαφρύτερη, αλλά δεν ξέρω αν θα παραμείνει εσωτερικής καύσης.
Θα συμφωνησω εκτος από 2 πραγματα 1) Για το ποιος εκανε πρωτος το αλμα στην υποδυναμη είναι εντελως σχετικο, γιατι η σουζουκι το 86 με το 750 ( αν θυμαμαι καλα ) ηταν αλλου με το 1000κ1 μια από τα ιδια και με το Κ5 ειχε 165 αλογα που την ιδια ωρα ολοι οι αλλοι ηταν στα 145 πανω κατω και δεν θυμαμαι ποια αλλα η δεν ξερω παρτο όπως θες Θα τους παραδεχτω τωρα με το καινουργιο αν το βγαλουν με τη διαφορα που ειχαν το 10 και μην νομιζεις τοτε τους επιασαν στον υπνο ολους τους αλλους, δεν ηταν ότι δεν μπορουσαν αλλα δεν ηθελαν γιατι τα ειχαν κανει πλακακια μεταξυ τους , ότι κανουν ακομα και τωρα δηλαδή 2) Για το πλαισιο τι πιστευεις δηλαδή με τη καινουργια προπελα θα βγαλουν καρπον πλαισιο ? στο εχω πει χιλιες φορες και δεν μπορεις να το καταλάβεις ακομα και ετσι να είναι που δεν είναι εδώ ρε φιλε δεν μπορουν να φτιαξουν ένα καλο πλαισιο στα ΜΟΤΟ GP που μπορουν να το αλλαζουν σε κάθε πιστα και θα στο βγαλουν στη παραγωγη η BMW που μεχρι προχθες δεν ηξεραν από υδροψυξη και τα μονο μηχανάκια που ειχαν ηταν αυτά με τα καρπουζια και περιμενεις να στο βγαλουν σε μηχανακι παραγωγης που θα βαλει τα γυαλια σε ολους τους αλλους και μαλιστα θα είναι φτηνο και προσιτο ? μεγαλα ονειρα κανεις μου φαινεται Μιλαμε για πολλα χρονια μπροστα η προπελα κατσε ρε φιλαρακι να το βαλουν και να το δοκιμασουν πρωτα στα ΜΟΤΟ GP και όταν είναι κατι σιγουρο, σε καμια 10ρια χρονακια θα το δουμε και στα παραγωγης όχι πιο νωρις αν και εως τωρα η ιστορια εχει δειξει ότι δεν μπορουν να το βρουν ( βλεπε ντουκατι ) που οπου και να το δοκιμασαν εφαγαν τα μουτρα τους και τωρα είναι με το αλουμινιου κι αυτοι
Έχει επεξεργασθεί από τον/την JIMK7 στις Παρ 23 Φεβ 2018, 13:39, 3 φορές συνολικά | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 23 Φεβ 2018, 12:56 | |
| Για να αλλαξεις καποιος ένα πλαισιο από τα προηγουμενα μοντελα και να υπαρχει σημαντικη διαφορα πρεπει πρωτα να αλλαξει το κινητηρα γιατι χωρις αυτό δεν μπορει να κανει πολλα πραγματα Το ιδιο εγινε με το κ9 και το ιδιο εχει συμβει και τωρα με το l7 τοσο απλα Ξανα λεω τα ηλεκτρονικα που εχει δεν είναι τοσο πολύ εξελιγμένα που θα κανει τη διαφορα, παιζει και στο κ7 μου να ειχα βαλει καλυτερα Δεν χρειαζεται να είναι καποιος χερας για να καταλαβει μια διαφορα από ένα κ1 σε κ4 σε κ5 σε κ7 σε κ9 και σε l7 και κατι άλλο σωστο που διαβασα εννοείται ότι ένα καλος οδηγος με ένα κ5 μπορει να μου ριξει ανετα στα αυτια μεσα σε μια πιστα είμαι κουλαδι το λεω και δημοασια | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: K7 vs L7 power Παρ 23 Φεβ 2018, 15:17 | |
| υπάρχει ένα βασικότατο πρόβλημα με το καρμπόν,δεν μπορούν να το κάνουν να δώσει την προοδευτική αίσθηση του αλουμινίου. πλέον μπορούν να του δώσουν με μεγάλη ακρίβεια τις ελαστικότητες εκεί ακριβώς που θέλουν,όμως η επαναφορά του είναι απότομη,καμία σχέση με την προοδευτικότητα του αλουμινίου.
μόλις τώρα στις τελευταίες δοκιμές στο motogp δοκίμασε η Honda ένα cf ψαλίδι.το είχε δοκιμάσει και η Ducati το '09 (ψαλίδι και πλαίσιο) και η Suzuki στα μέσα της δεκαετίας του '80! κι όμως το αλουμίνιο παραμένει βασιλιάς λόγω ακριβώς της αίσθησης/feedback που δίνει στον αναβάτη.ίσως δεν είναι μακριά η μέρα που θα καταφέρουν να κάνουν to cf να δουλεύει όπως το αλουμίνιο,μέχρι στιγμής όμως έχει μείνει σε δοκιμαστικό στάδιο ή σε μοτοσυκλέτες για συλλέκτες, Ducati Superleggera πρώτη και μερικές μέρες αργότερα BMW HP4 Race, και οι δύο γύρω στα 80-90.000€. | |
|
| |
| K7 vs L7 power | |
|