Greek GSX-R forum
K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_l10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_c10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_r10 
JIMK7
K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_l10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_c10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_r10 
nasos-v
K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_l10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_c10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_r10 
T.R.E
K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_l10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_c10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_r10 
k8 600 kk
K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_l10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_c10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_r10 
kostaskr6
K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_l10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_c10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_r10 
κολτρέϊν
K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_l10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_c10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_r10 
Leroy
K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_l10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_c10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_r10 
ripper
K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_l10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_c10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_l10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_c10K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Poll_r10 

 

 K7 vs L7 power

Πήγαινε κάτω 
+10
maikstain
DrIoannis
babis k8
ΓρηγόρηςΚ2
poulitzer
theatiss
busa4ever
JIMK7
Miou
T.R.E
14 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
babis k8
Hero gixxer
Hero gixxer
babis k8


Άντρας Όνομα: : Μπαμπης
Ηλικία : 42
Αριθμός μηνυμάτων : 1328
Αγωνιζόμενος : Ναι...
Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΔευ 19 Φεβ 2018, 19:49

Αν κ το θεμα το ανοιξε ο Νικος καθαρα σαν απολυτη συγκριση αριθμων κ μονο...καλο θα ειναι να τονισουμε πως μιλαμε για ss μοτοσυκλετες που σκοπος τους ειναι η πιστα κ το χρονομετρο κ οχι το...dragster!

Γνωμη μου ειναι πως δεν υπαρχει θεμα συγκρισης κ7-L7...

Aκομα ΤRE κ το δικο σου k7 ή το παλιο του jim-που ηταν μοναδικα-θεωρω πως ακομα κ απο στοκ L7 θα τα εβρισκαν σκουρα σε περιβαλλον πιστας.

Ξεχνατε πως η μεγαλυτερη βελτιωση μιας μοτο σε μια 10ετια,εχει να κανει με την αισθηση που δινει στον οδηγο.Πλαισιο-ψαλιδι-αναρτηση κ ηλεκτρονικα καλουδια,γερνουν την ζυγαρια φυσικα υπερ του L7 ακομα κ αν εχει...300 αλογα ενα κ7 κ ειναι πουπουλο!

Ακομα κ σε απολυτο αριθμο ιπποδυναμης,μεσα σε 10 χρονια βλεπουμε μια βελτιωση της μεγιστης δυναμης 20-30 αλογα σε εργοστασιακη παντα μορφη οπως κ με ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΡΥΠΩΝ Wink

Θεωρω λοιπον πως για να ειμαστε δικαιοι κ σωστοι,τετοιου ειδους συγκρισεις πρεπει να γινονται ΟΧΙ σε στοκ μορφη αλλα με τα ιδια ακριβως "εξτρα" για να βγαινουν σωστα συμπερασματα.

Καταλαβαινετε οτι δεν υπαρχει καν κοπος να μπουν τα 2 τους σε ΣΤΟΚ ΜΟΡΦΗ σε πιστα με τον ιδιο οδηγο...εκει θα μιλαμε για αρκετα δευτερολεπτα διαφορας.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΔευ 19 Φεβ 2018, 19:58

babis k8 έγραψε:
Αν κ το θεμα το ανοιξε ο Νικος καθαρα σαν απολυτη συγκριση αριθμων κ μονο...καλο θα ειναι να τονισουμε πως μιλαμε για ss μοτοσυκλετες που σκοπος τους ειναι η πιστα κ το χρονομετρο κ οχι το...dragster!

Γνωμη μου ειναι πως δεν υπαρχει θεμα συγκρισης κ7-L7...

Aκομα ΤRE κ το δικο σου k7 ή το παλιο του jim-που ηταν μοναδικα-θεωρω πως ακομα κ απο στοκ L7 θα τα εβρισκαν σκουρα σε περιβαλλον πιστας.

Ξεχνατε πως η μεγαλυτερη βελτιωση μιας μοτο σε μια 10ετια,εχει να κανει με την αισθηση που δινει στον οδηγο.Πλαισιο-ψαλιδι-αναρτηση κ ηλεκτρονικα καλουδια,γερνουν την ζυγαρια φυσικα υπερ του L7 ακομα κ αν εχει...300 αλογα ενα κ7 κ ειναι πουπουλο!

Ακομα κ σε απολυτο αριθμο ιπποδυναμης,μεσα σε 10 χρονια βλεπουμε μια βελτιωση της μεγιστης δυναμης 20-30 αλογα σε εργοστασιακη παντα μορφη οπως κ με ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΡΥΠΩΝ  Wink

Θεωρω λοιπον πως για να ειμαστε δικαιοι κ σωστοι,τετοιου ειδους συγκρισεις πρεπει να γινονται ΟΧΙ σε στοκ μορφη αλλα με τα ιδια ακριβως "εξτρα" για να βγαινουν σωστα συμπερασματα.

Καταλαβαινετε οτι δεν υπαρχει καν κοπος να μπουν τα 2 τους σε ΣΤΟΚ ΜΟΡΦΗ σε πιστα με τον ιδιο οδηγο...εκει θα μιλαμε για αρκετα δευτερολεπτα διαφορας.

Ετσι ακριβος ψηλε ++++ σε ολα .. και ο λογος που εδωσα το δικο μου και εκανα τοσο χρονο υπομονη Very Happy

Στο Μιζανο σε στοκ μορφη ( καθρεπτες και φλας ) εκαναν 1.40 affraid Σερρες 1.20 και αν τον αφηναν θα εκανε και πιο κατω Phillip Island 1.38 νομιζω οτι δεν χρειαζεται να πουμε κατι παραπανο tongue
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΤρι 20 Φεβ 2018, 11:59

Καλά προφανώς και δεν υπάρχει επαφή σε στοκ μορφή μεταξύ των Κ7-L7,εδώ το Κ9 και είχε τρομερή διαφορά απ'το Κ7,που ήταν και το πιο βαρύ σε αίσθηση 1000 που έχω οδηγήσει μέχρι στιγμής,και τα έχω οδηγήσει σχεδόν όλα.

Η τεχνολογία προχωράει αν και η μεγαλύτερη βελτίωση είναι τα ηλεκτρονικά,βγάζεις τα ηλεκτρονικά του L7 και έχεις ένα πολύ γρήγορο Κ9 (σχεδόν),τα πλαίσια κτλ λίγο πολύ τα ίδια είναι.Δεν έχει γίνει και καμία τρομερή εξέλιξη στα πλαίσια τα τελευταία 15 χρόνια θεωρώ,τα ηλεκτρονικά απ'την άλλη ειδικά απ'το 2015 και μετά έχουν αρχίσει και ξεφεύγουν,με τα καινούρια μηχανάκια ακόμα και στις πιο μικρές κατηγορίες απλά δεν πέφτεις ότι και να κάνεις με το γκάζι.

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DrIoannis
Hero gixxer
Hero gixxer
DrIoannis


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1742
Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΤρι 20 Φεβ 2018, 13:57

Να πω και εγώ την άποψή μου μιας και οδήγησα για λίγο του Jim τη μηχανή. Δεν είναι stock αλλά χαμηλομεσαία πράγματι υπάρχει διαφορά με το δικό μου (BMW S1000RR).
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΤρι 20 Φεβ 2018, 17:58

T.R.E έγραψε:
Καλά προφανώς και δεν υπάρχει επαφή σε στοκ μορφή μεταξύ των Κ7-L7,εδώ το Κ9 και είχε τρομερή διαφορά απ'το Κ7,που ήταν και το πιο βαρύ σε αίσθηση 1000 που έχω οδηγήσει μέχρι στιγμής,και τα έχω οδηγήσει σχεδόν όλα.

Η τεχνολογία προχωράει αν και η μεγαλύτερη βελτίωση είναι τα ηλεκτρονικά,βγάζεις τα ηλεκτρονικά του L7 και έχεις ένα πολύ γρήγορο Κ9 (σχεδόν),τα πλαίσια κτλ λίγο πολύ τα ίδια είναι.Δεν έχει γίνει και καμία τρομερή εξέλιξη στα πλαίσια τα τελευταία 15 χρόνια θεωρώ,τα ηλεκτρονικά απ'την άλλη ειδικά απ'το 2015 και μετά έχουν αρχίσει και ξεφεύγουν,με τα καινούρια μηχανάκια ακόμα και στις πιο μικρές κατηγορίες απλά δεν πέφτεις ότι και να κάνεις με το γκάζι.


Eγω από την άλλη που τα εχω οδηγησει ΟΛΑ το καινουργιο δεν εχει τοσο τρελα ηλεκτρονικα .. τη μεγαλη διαφορα που κανει από τα προηγουμενα μοντελα είναι το μοτερ και το πλαισιο

Μοτερ γιατι ?  .. είναι παρα πολύ μικρο - ελαφρυ - εχει μεταβλητο χρονισμο - εχει τυπου κασετα σασμαν με φοβερη κλιμακωση σχεσεων - εχουν σηκωσει μερικες μοιρες τα κυλινδρα προς τα πισω ( αυτό που εκαναν είναι πολύ μεγαλη μαγκια ) εχουν βαλει κοκοράκια στις βαλβιδες για να είναι πολυστροφο - του εφτιαξαν κι άλλο τη ψυξη στα χιτώνια και δεν θυμαμαι για την ωρα τι άλλο εκαναν

Παμε τωρα στο πλαισιο .. είναι παρα πολύ στενο με φοβερη γεωμετρια που αλλαζει κατευθυνση μονο με τη σκεψη, με συνδυασμο το μικροτερο μοτερ και με το να εχουν παει προς τα πισω τα κυλινδρα κερδισαν αρκετο χωρο αρα μιλαμε για 2 πραγματα  α) εχουν ριξει πιο πολύ βαρος μπροστα για να μπορεις να χουφτώσεις πιο πολύ γκαζι στη εξοδο των στροφων και β) εφτιαξαν πιο μεγαλο πισω ψαλιδι χωρις να αυξηθεί το μεταξονιο και να γινει αργο, τα πλαιονεκτηματα του μεγαλυτερου ψαλιδιού τα ξερουν ολοι μην τα ξαναγραφω Very Happy


Υ.Γ. Δεν εχει επαφη με τα προηγουμενα μοντελα ΠΟΥΘΕΝΑ και δεν το λεω μονο εγω αλλα οσοι το εχουν οδηγησει
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
babis k8
Hero gixxer
Hero gixxer
babis k8


Άντρας Όνομα: : Μπαμπης
Ηλικία : 42
Αριθμός μηνυμάτων : 1328
Αγωνιζόμενος : Ναι...
Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΤρι 20 Φεβ 2018, 23:39

T.R.E έγραψε:
Καλά προφανώς και δεν υπάρχει επαφή σε στοκ μορφή μεταξύ των Κ7-L7,εδώ το Κ9 και είχε τρομερή διαφορά απ'το Κ7,που ήταν και το πιο βαρύ σε αίσθηση 1000 που έχω οδηγήσει μέχρι στιγμής,και τα έχω οδηγήσει σχεδόν όλα.

Η τεχνολογία προχωράει αν και η μεγαλύτερη βελτίωση είναι τα ηλεκτρονικά,βγάζεις τα ηλεκτρονικά του L7 και έχεις ένα πολύ γρήγορο Κ9 (σχεδόν),τα πλαίσια κτλ λίγο πολύ τα ίδια είναι.Δεν έχει γίνει και καμία τρομερή εξέλιξη στα πλαίσια τα τελευταία 15 χρόνια θεωρώ,τα ηλεκτρονικά απ'την άλλη ειδικά απ'το 2015 και μετά έχουν αρχίσει και ξεφεύγουν,με τα καινούρια μηχανάκια ακόμα και στις πιο μικρές κατηγορίες απλά δεν πέφτεις ότι και να κάνεις με το γκάζι.



Θα συμφωνησω μονο με την τελευταια σου προταση... Very Happy για τα υπολοιπα σε βρισκω λιγακι υπερβολικο ssss

Πλαισιο-ψαλιδι-αναρτηση ειναι η βαση για να κατεβουν οι χρονοι...κ τα τελευταια 15 χρονια η εξελιξη τους θα μου επιτρεψεις να σου πω πως ειναι αλματωδης (τοσο σε βαρος οσο κ σε σχεδιαση)-σε συνδιασμο παντα με τα πιο δυνατα μοτερ κ την "πιεση" που δημιουργησαν τα πολλα αλογα στους σχεδιαστες για να περασουν ολα αυτα τα αλογα στο δρομο.



Για πιο λογο αραγε το RSV4 οταν πρωτοβγηκε-παρα το πιο αδυναμο μοτερ σε σχεση με τον ανταγωνισμο-ηταν μακραν το πιο φιλικο κ "ανετο" στα συγκριτικα,βγαζοντας ευκολα χρονους στην πιστα;;;

Τα ηλεκτρονικα φυσικα κ βοηθουν στην ομαλοτητα κ στην τιθασευση των 180+++hp στον τροχο,το πλαισιο,το ψαλιδι κ η αναρτηση ομως ειναι αυτα που "τρωνε το ξυλο" κ φυσικα ειναι αυτα τα οποια δινουν την αισθηση στον αναβατη για να πιεσει...

Επισης,πρεπει να μην ξεχναμε πως κ τα περιφερειακα σε αυτες τις μοτοσυκλετες-εστω κ στις πιο φθηνες εκδοσεις-ειναι πλεον πολλα κλικ επανω σε σχεση με το 2007 ολοκληρωνοντας την καλυτερη αισθηση.

Εχω φιλου κ3 στο γκαραζ μου κ καθε φορα που το καβαλαω για μικρη βολτα για συντηρηση,με πιανουν τα γελια μεσα απο το κρανος...χαλαρο παντου κ σε ολα,πλαισιο,αναρτηση,ψαλιδι κ εχουν μονο 4 χρονια διαφορα σε σχεση με το κ8 μου.Δεν συζηταμε για θεση οδηγησης ετσι fafoutis

Φανταζομαι τι σοκ εχω να παθω οταν οδηγησω τα νεας γενιας ss R1-L7.

Με οσα εχω διαβασει για το L7 τοσο απο τεχνικης αποψης οσο κ απο γνωμες εμπειρων αναβατων που το οδηγησαν μεσα σε πιστα-σε στοκ μορφη-πιστευω πως ακομα κ ο jim που ειχε ενα αρκετα "ψαγμενο" κ7 (ελαφρυ-δυνατο-με καλα περιφερειακα) κ ειχε φυσικα κ αγωνιστικη εμπειρια,πρεπει να επαθε ενα σοκ οταν το πρωτοδηγησε...

Ολοι μιλανε για αισθηση 600αριου με ιπποδυναμη δυνατου 1000.

Αν παει ο Δημητρης Μισανο (που ειχε παει κ με το κ7) κ φυσικα εχει προλαβει να ρυθμισει σωστα το μηχανακι μετα απο τοσες μετατροπες,πιστευω πως οταν θα δει το χρονομετρο δεν θα πιστευει στα ματια του...



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΤετ 21 Φεβ 2018, 19:29

babis k8 έγραψε:



Με οσα εχω διαβασει για το L7 τοσο απο τεχνικης αποψης οσο κ απο γνωμες εμπειρων αναβατων που το οδηγησαν μεσα σε πιστα-σε στοκ μορφη-πιστευω πως ακομα κ ο jim που ειχε ενα αρκετα "ψαγμενο" κ7 (ελαφρυ-δυνατο-με καλα περιφερειακα) κ ειχε φυσικα κ αγωνιστικη εμπειρια,πρεπει να επαθε ενα σοκ οταν το πρωτοδηγησε...

Ολοι μιλανε για αισθηση 600αριου με ιπποδυναμη δυνατου 1000.

Αν παει ο Δημητρης Μισανο (που ειχε παει κ με το κ7) κ φυσικα εχει προλαβει να ρυθμισει σωστα το μηχανακι μετα απο τοσες μετατροπες,πιστευω πως οταν θα δει το χρονομετρο δεν θα πιστευει στα ματια του...


Ενας λογος που θα ξαναπαω φιλε φετος στο Μιζανο ειναι αυτος Very Happy αλλα για να ειμαστε δικαιοι στο L7 θα του εχω μακραν καλυτερες αναρτησεις απο τη ειχα στο Κ7 ( το μονο που υπεφερε ηταν εκει ) Rolling Eyes αλλα οπως και να εχει το L7 ειναι αλλου δεν το εχω μετανιωσει ουτε στιγμη για αυτη την αλλαγη που εκανα Very Happy

Το μονο σιγουρο ειναι δεν βλεπω την ωρα που θα ξαναπω Μιζανοοοο tralala εκει πραγματικα θα δω την αξια του ninza


Έχει επεξεργασθεί από τον/την JIMK7 στις Πεμ 22 Φεβ 2018, 05:53, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΤετ 21 Φεβ 2018, 22:16

babis k8 έγραψε:



Θα συμφωνησω μονο με την τελευταια σου προταση... Very Happy  για τα υπολοιπα σε βρισκω λιγακι υπερβολικο ssss



Σε τι είμαι υπερβολικός,στο ότι το Κ7 είναι η χειρότερη πλατφόρμα για πίστα απ'όλα τα 1000 του 07-08;
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
babis k8
Hero gixxer
Hero gixxer
babis k8


Άντρας Όνομα: : Μπαμπης
Ηλικία : 42
Αριθμός μηνυμάτων : 1328
Αγωνιζόμενος : Ναι...
Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΤετ 21 Φεβ 2018, 23:54

T.R.E έγραψε:
babis k8 έγραψε:



Θα συμφωνησω μονο με την τελευταια σου προταση... Very Happy  για τα υπολοιπα σε βρισκω λιγακι υπερβολικο ssss



Σε τι είμαι υπερβολικός,στο ότι το Κ7 είναι η χειρότερη πλατφόρμα για πίστα απ'όλα τα 1000 του 07-08;


"Η τεχνολογία προχωράει αν και η μεγαλύτερη βελτίωση είναι τα ηλεκτρονικά,βγάζεις τα ηλεκτρονικά του L7 και έχεις ένα πολύ γρήγορο Κ9 (σχεδόν),τα πλαίσια κτλ λίγο πολύ τα ίδια είναι.Δεν έχει γίνει και καμία τρομερή εξέλιξη στα πλαίσια τα τελευταία 15 χρόνια θεωρώ"


Γι'αυτο εισαι υπερβολικος beer1

Επισης συμφωνω περι πλατφορμας κ κ7-8... ssss
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
maikstain
Hero gixxer
Hero gixxer
maikstain


Άντρας Όνομα: : Μιχαλης
Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 2241
Hμερομηνία εγγραφής : 26/01/2010

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 22 Φεβ 2018, 15:59

το πλασισιο του 5-6 7-8 με το 9 δεν εχουν καμια σχεση...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 22 Φεβ 2018, 16:15

maikstain έγραψε:
το πλασισιο του 5-6  7-8 με το 9 δεν εχουν καμια σχεση...

Ναι προφανώς και δεν έχουν καμία σχέση,αφού φιλοξενούν διαφορετικής γενιάς κινητήρες. Ο κινητήρας του Κ9 με το συμπλέκτη ψηλά εκτός στάθμης λαδιού δεν έχει σχέση σχεδιαστικά με τον προηγούμενης γενιάς που ουσιαστικά είναι σχεδόν ίδιος από εποχή SRAD

O κινητήρας του Κ9 με του L7 δεν είναι άλλη γενιά,φαίνεται με γυμνό μάτι η ομοιότητα τους.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 22 Φεβ 2018, 16:25

έχω την εντύπωση πως πολλοί παρασύρονται από το placebo effect. καλά-καλά δεν είναι σε θέση να πιέσουν ένα Κ1 στα όριά του ,όχι να καταλάβουν κάποια ουσιαστική διαφορά με μεταγενέστερα και μάλιστα στο δρόμο!ούτε καν πίστα!!! βασική προϋπόθεση να μην υπάρχει χαώδης χιλιομετρική διαφορά ανάμεσα στο "παλιότερο" και στο "νεότερο" μοντέλο ή τουλάχιστον οι αναρτήσεις να έχουν κάνει κάποιο service και τα λάστιχα να είναι αν όχι ίδια,παραπλήσια. μπορεί το "νεότερο" μοντέλο από τα δύο να είναι λίγο πιο φιλικό/εύκολο αλλά αλίμονο αν πετύχεις χερά με "παλιό" μοντέλο και νομίσεις ότι τον έχεις σε στριφτερή διαδρομή,ετοιμάσου για πίκρα...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 22 Φεβ 2018, 16:30

T.R.E έγραψε:
maikstain έγραψε:
το πλασισιο του 5-6  7-8 με το 9 δεν εχουν καμια σχεση...

Ναι προφανώς και δεν έχουν καμία σχέση,αφού φιλοξενούν διαφορετικής γενιάς κινητήρες. Ο κινητήρας του Κ9 με το συμπλέκτη ψηλά εκτός στάθμης λαδιού δεν έχει σχέση σχεδιαστικά με τον προηγούμενης γενιάς που ουσιαστικά είναι σχεδόν ίδιος από εποχή SRAD

O κινητήρας του Κ9 με του L7 δεν είναι άλλη γενιά,φαίνεται με γυμνό μάτι η ομοιότητα τους.

σωστός,η Suzuki άργησε πολύ να "σηκώσει" το συμπλέκτη στα GSXR.το R1 από το '98,το CBR από το '04.η Kawasaki τελευταία,το '11! βασικότερο πλεονέκτημα είναι ότι μακραίνει το ψαλίδι με ίδιο μεταξόνιο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
maikstain
Hero gixxer
Hero gixxer
maikstain


Άντρας Όνομα: : Μιχαλης
Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 2241
Hμερομηνία εγγραφής : 26/01/2010

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 22 Φεβ 2018, 16:45

Gixxerm@n έγραψε:
έχω την εντύπωση πως πολλοί παρασύρονται από το placebo effect. καλά-καλά δεν είναι σε θέση να πιέσουν ένα Κ1 στα όριά του ,όχι να καταλάβουν κάποια ουσιαστική διαφορά με μεταγενέστερα και μάλιστα στο δρόμο!ούτε καν πίστα!!! βασική προϋπόθεση να μην υπάρχει χαώδης χιλιομετρική διαφορά ανάμεσα στο "παλιότερο" και στο "νεότερο" μοντέλο ή τουλάχιστον οι αναρτήσεις να έχουν κάνει κάποιο service και τα λάστιχα να είναι αν όχι ίδια,παραπλήσια. μπορεί το "νεότερο" μοντέλο από τα δύο να είναι λίγο πιο φιλικό/εύκολο αλλά αλίμονο αν πετύχεις χερά με "παλιό" μοντέλο και νομίσεις ότι τον έχεις σε στριφτερή διαδρομή,ετοιμάσου για πίκρα...

στον φιλο τον μπαμπη απαντησα που λεει οτι δεν εχει εξελιξη το πλαισιο 15 χρονια τωρα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 13454
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 22 Φεβ 2018, 16:46

ρε γιωργο
αμα πας βολτα με ενα κ5 μολις ανεβεις στο κ7 η διαφορα ειναι παραπανω απο αισθητη

δεν κανω συγκριση σε 2 διαφορετικους οδηγους -χερα- κουλο
μιλαω για τον ιδιο οδηγο παντα
εχεις παρει καμια βολτα απο κανενα φιλο σου κ7-8 ?
δεν καταλαβες διαφορα με το που ανεβηκες πανω ? πριν ακομα το οδηγησεις
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 22 Φεβ 2018, 16:56

έχω κάνει χλμ με Κ7 Άλεξ.η κυριότερη διαφορά για εμένα είναι η αίσθηση του γκαζιού. πολύ πιο άμεσο στο Κ5,πιο ήπιο (σε αίσθηση πάντα) στο Κ7. λίγο πιο βαρύ σε αίσθηση,μεγαλύτερη όμως σταθερότητα μέσα στη στροφή και στην έξοδο.άλλωστε το αστραπιαίο turn-in είναι υπερεκτιμημένο :p λίγο trail-braking και είσαι αρχηγόςVery Happy . μικρές διαφορές που έχουν να κάνουν με τη γεωμετρία που επέλεξαν στο Hamamatsu παρά με την "εξέλιξη" του πλαισίου. αν βάλεις το μεταξόνιο,την κάστερ/οφσετ/ίχνος του Κ7 σε Κ5 θα έχεις την ίδια αίσθηση.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
babis k8
Hero gixxer
Hero gixxer
babis k8


Άντρας Όνομα: : Μπαμπης
Ηλικία : 42
Αριθμός μηνυμάτων : 1328
Αγωνιζόμενος : Ναι...
Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 22 Φεβ 2018, 18:05

maikstain έγραψε:
Gixxerm@n έγραψε:
έχω την εντύπωση πως πολλοί παρασύρονται από το placebo effect. καλά-καλά δεν είναι σε θέση να πιέσουν ένα Κ1 στα όριά του ,όχι να καταλάβουν κάποια ουσιαστική διαφορά με μεταγενέστερα και μάλιστα στο δρόμο!ούτε καν πίστα!!! βασική προϋπόθεση να μην υπάρχει χαώδης χιλιομετρική διαφορά ανάμεσα στο "παλιότερο" και στο "νεότερο" μοντέλο ή τουλάχιστον οι αναρτήσεις να έχουν κάνει κάποιο service και τα λάστιχα να είναι αν όχι ίδια,παραπλήσια. μπορεί το "νεότερο" μοντέλο από τα δύο να είναι λίγο πιο φιλικό/εύκολο αλλά αλίμονο αν πετύχεις χερά με "παλιό" μοντέλο και νομίσεις ότι τον έχεις σε στριφτερή διαδρομή,ετοιμάσου για πίκρα...

στον φιλο τον μπαμπη απαντησα που λεει οτι δεν εχει εξελιξη το πλαισιο 15 χρονια τωρα.


Μάλλον μπερδεύτικες...

Ο φιλος ΤΡΕ λεει ότι δεν έχουν καμιά τρομερή εξέλιξη τα πλαίσια εδω κ 15 χρόνια Very Happy ...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 22 Φεβ 2018, 19:41

Gixxerm@n έγραψε:
T.R.E έγραψε:
maikstain έγραψε:
το πλασισιο του 5-6  7-8 με το 9 δεν εχουν καμια σχεση...

Ναι προφανώς και δεν έχουν καμία σχέση,αφού φιλοξενούν διαφορετικής γενιάς κινητήρες. Ο κινητήρας του Κ9 με το συμπλέκτη ψηλά εκτός στάθμης λαδιού δεν έχει σχέση σχεδιαστικά με τον προηγούμενης γενιάς που ουσιαστικά είναι σχεδόν ίδιος από εποχή SRAD

O κινητήρας του Κ9 με του L7 δεν είναι άλλη γενιά,φαίνεται με γυμνό μάτι η ομοιότητα τους.

σωστός,η Suzuki άργησε πολύ να "σηκώσει" το συμπλέκτη στα GSXR.το R1 από το '98,το CBR από το '04.η Kawasaki τελευταία,το '11! βασικότερο πλεονέκτημα είναι ότι μακραίνει το ψαλίδι με ίδιο μεταξόνιο.

Τον σήκωσε απ'το 2006 στα 600/750,δεν ξέρω γιατί άργησε να το κάνει στα 1000.


Τα πλαίσια μπορεί να φαίνονται διαφορετικά στο μάτι αλλά εγώ με λίγα λόγια αυτό που λέω είναι ότι αν σε ένα Κ5 βάλεις τα ηλεκτρικά του L7,αν τώρα έχουν ας πούμε 2δλ διαφορά στις Σέρρες μετά θα έχουν 0.5.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
babis k8
Hero gixxer
Hero gixxer
babis k8


Άντρας Όνομα: : Μπαμπης
Ηλικία : 42
Αριθμός μηνυμάτων : 1328
Αγωνιζόμενος : Ναι...
Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 22 Φεβ 2018, 22:38

T.R.E έγραψε:
Gixxerm@n έγραψε:
T.R.E έγραψε:
maikstain έγραψε:
το πλασισιο του 5-6  7-8 με το 9 δεν εχουν καμια σχεση...

Ναι προφανώς και δεν έχουν καμία σχέση,αφού φιλοξενούν διαφορετικής γενιάς κινητήρες. Ο κινητήρας του Κ9 με το συμπλέκτη ψηλά εκτός στάθμης λαδιού δεν έχει σχέση σχεδιαστικά με τον προηγούμενης γενιάς που ουσιαστικά είναι σχεδόν ίδιος από εποχή SRAD

O κινητήρας του Κ9 με του L7 δεν είναι άλλη γενιά,φαίνεται με γυμνό μάτι η ομοιότητα τους.

σωστός,η Suzuki άργησε πολύ να "σηκώσει" το συμπλέκτη στα GSXR.το R1 από το '98,το CBR από το '04.η Kawasaki τελευταία,το '11! βασικότερο πλεονέκτημα είναι ότι μακραίνει το ψαλίδι με ίδιο μεταξόνιο.

Τον σήκωσε απ'το 2006 στα 600/750,δεν ξέρω γιατί άργησε να το κάνει στα 1000.


Τα πλαίσια μπορεί να φαίνονται διαφορετικά στο μάτι αλλά εγώ με λίγα λόγια αυτό που λέω είναι ότι αν σε ένα Κ5 βάλεις τα ηλεκτρικά του L7,αν τώρα έχουν ας πούμε 2δλ διαφορά στις Σέρρες μετά θα έχουν 0.5.



Νίκο ΑΝ έβγαιναν τα ηλεκτρονικά από το L7 θα μετρούσε κ πάλι δευτερόλεπτα το κ5 κ όχι 1 κ 2...

Αν ήταν έτσι που τα λες,θα έπερνε το εργοστάσιο ένα κ9 θα το καμουφλάριζε θα του έβαζε μόνο ηλεκτρονικά κ θα τελείωνε εκεί το πράγμα εξοικονονώντας κ κάτι εκατομμυριάκια από την έρευνα...

Αυτό που επινένω είναι ότι ΑΛΛΟ τα νούμερα κ τα σχέδια στα χαρτιά κ η οδήγηση στο δρόμο κ ΑΛΛΟ η "αίσθηση" του οδηγού κ φυσικά σε περιβάλλον πίστας.

Όταν το μεγαλύτερο μέρος του ειδικού τύπου έχει ενθουσιαστεί κ μιλούν για ένα τρομερό σύνολο ε δεν μπορεί όλοι αυτοί να λένε ανοησίες...

...οι οποίοι έχουν οδηγήσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ σε περιβάλλον πίστας.

Αν ήταν έτσι όπως τα λες θα έλεγαν ένα μοτο που θυμίζει κ9 με ηλεκτρονικά καλούδια!

Η πλειονότητα εκθιάζει το πλαίσιο κ βελούδινη αίσθηση που σου δίνει συνολικά η μότο...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠεμ 22 Φεβ 2018, 23:09

babis k8 έγραψε:
T.R.E έγραψε:
Gixxerm@n έγραψε:
T.R.E έγραψε:
maikstain έγραψε:
το πλασισιο του 5-6  7-8 με το 9 δεν εχουν καμια σχεση...

Ναι προφανώς και δεν έχουν καμία σχέση,αφού φιλοξενούν διαφορετικής γενιάς κινητήρες. Ο κινητήρας του Κ9 με το συμπλέκτη ψηλά εκτός στάθμης λαδιού δεν έχει σχέση σχεδιαστικά με τον προηγούμενης γενιάς που ουσιαστικά είναι σχεδόν ίδιος από εποχή SRAD

O κινητήρας του Κ9 με του L7 δεν είναι άλλη γενιά,φαίνεται με γυμνό μάτι η ομοιότητα τους.

σωστός,η Suzuki άργησε πολύ να "σηκώσει" το συμπλέκτη στα GSXR.το R1 από το '98,το CBR από το '04.η Kawasaki τελευταία,το '11! βασικότερο πλεονέκτημα είναι ότι μακραίνει το ψαλίδι με ίδιο μεταξόνιο.

Τον σήκωσε απ'το 2006 στα 600/750,δεν ξέρω γιατί άργησε να το κάνει στα 1000.


Τα πλαίσια μπορεί να φαίνονται διαφορετικά στο μάτι αλλά εγώ με λίγα λόγια αυτό που λέω είναι ότι αν σε ένα Κ5 βάλεις τα ηλεκτρικά του L7,αν τώρα έχουν ας πούμε 2δλ διαφορά στις Σέρρες μετά θα έχουν 0.5.



Νίκο ΑΝ έβγαιναν τα ηλεκτρονικά από το L7 θα μετρούσε κ πάλι δευτερόλεπτα το κ5 κ όχι 1 κ 2...

Αν ήταν έτσι που τα λες,θα έπερνε το εργοστάσιο ένα κ9 θα το καμουφλάριζε θα του έβαζε μόνο ηλεκτρονικά κ θα τελείωνε εκεί το πράγμα εξοικονονώντας κ κάτι εκατομμυριάκια από την έρευνα...

Αυτό που επινένω είναι ότι ΑΛΛΟ τα νούμερα κ τα σχέδια στα χαρτιά κ η οδήγηση στο δρόμο κ ΑΛΛΟ η "αίσθηση" του οδηγού κ φυσικά σε περιβάλλον πίστας.

Όταν το μεγαλύτερο μέρος του ειδικού τύπου έχει ενθουσιαστεί κ μιλούν για ένα τρομερό σύνολο ε δεν μπορεί όλοι αυτοί να λένε ανοησίες...

...οι οποίοι έχουν οδηγήσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ σε περιβάλλον πίστας.

Αν ήταν έτσι όπως τα λες θα έλεγαν ένα μοτο που θυμίζει κ9 με ηλεκτρονικά καλούδια!

Η πλειονότητα εκθιάζει  το πλαίσιο κ βελούδινη αίσθηση που σου δίνει συνολικά η μότο...

αν σου πω ότι αυτό ακριβώς έλεγαν/έγραφαν...!
τα πλαίσια δεν έχουν εξελιχθεί τόσο τα τελευταία 15 χρόνια όσο είχαν εξελιχθεί τα προηγούμενα 15 χρόνια ('85-'00) όπου είχαν γίνει άλματα,γιατί δεν υπάρχει κάτι να βελτιώσουν θεαματικά. Από το ίδιο υλικό φτιάχνονται ,με τις ίδιες πάνω-κάτω μεθόδους και μόνο λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά.
το μεγαλύτερο κοπλιμέντο που έγραφαν για το σύνολο του L7 όσοι ξέρουν να καβαλάνε (Rutter,Ulrich μεταξύ άλλων) είναι ότι "ανταποκρίνεται" πάρα πολύ καλά στην πίεση εντός πίστας.όσο το πιέζεις ,τόσο καλύτερο γίνεται.αυτό όμως στο απόλυτο όριο.έκει φαίνεται η διαφορά από τα προηγούμενα μοντέλα και πάρα πολύ λίγοι θα το πάνε τόσο γρήγορα (ο δικός μας Τζιμ πχ Very Happy ) .Λίγο τα μακριά side beams του πλαισίου που δίνουν καλύτερη πληροφόρηση στην οριακή κλίση,λίγο το 610mm ψαλίδι σε 1.420mm μεταξόνιο που βάζει καλύτερα τη δύναμη κάτω στις εξόδους και γίνεται η διαφορά.πόσοι θα το πάνε όμως τόσο τάπα?πολύ λίγοι πιστεύω.
βάλε και τα imu ηλεκτρονικά που δεν έχουν καμία επαφή με τα προηγούμενης γενιάς και ιδού.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
babis k8
Hero gixxer
Hero gixxer
babis k8


Άντρας Όνομα: : Μπαμπης
Ηλικία : 42
Αριθμός μηνυμάτων : 1328
Αγωνιζόμενος : Ναι...
Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠαρ 23 Φεβ 2018, 00:51

Gixxerm@n έγραψε:
babis k8 έγραψε:
T.R.E έγραψε:
Gixxerm@n έγραψε:
T.R.E έγραψε:
maikstain έγραψε:
το πλασισιο του 5-6  7-8 με το 9 δεν εχουν καμια σχεση...

Ναι προφανώς και δεν έχουν καμία σχέση,αφού φιλοξενούν διαφορετικής γενιάς κινητήρες. Ο κινητήρας του Κ9 με το συμπλέκτη ψηλά εκτός στάθμης λαδιού δεν έχει σχέση σχεδιαστικά με τον προηγούμενης γενιάς που ουσιαστικά είναι σχεδόν ίδιος από εποχή SRAD

O κινητήρας του Κ9 με του L7 δεν είναι άλλη γενιά,φαίνεται με γυμνό μάτι η ομοιότητα τους.

σωστός,η Suzuki άργησε πολύ να "σηκώσει" το συμπλέκτη στα GSXR.το R1 από το '98,το CBR από το '04.η Kawasaki τελευταία,το '11! βασικότερο πλεονέκτημα είναι ότι μακραίνει το ψαλίδι με ίδιο μεταξόνιο.

Τον σήκωσε απ'το 2006 στα 600/750,δεν ξέρω γιατί άργησε να το κάνει στα 1000.


Τα πλαίσια μπορεί να φαίνονται διαφορετικά στο μάτι αλλά εγώ με λίγα λόγια αυτό που λέω είναι ότι αν σε ένα Κ5 βάλεις τα ηλεκτρικά του L7,αν τώρα έχουν ας πούμε 2δλ διαφορά στις Σέρρες μετά θα έχουν 0.5.



Νίκο ΑΝ έβγαιναν τα ηλεκτρονικά από το L7 θα μετρούσε κ πάλι δευτερόλεπτα το κ5 κ όχι 1 κ 2...

Αν ήταν έτσι που τα λες,θα έπερνε το εργοστάσιο ένα κ9 θα το καμουφλάριζε θα του έβαζε μόνο ηλεκτρονικά κ θα τελείωνε εκεί το πράγμα εξοικονονώντας κ κάτι εκατομμυριάκια από την έρευνα...

Αυτό που επινένω είναι ότι ΑΛΛΟ τα νούμερα κ τα σχέδια στα χαρτιά κ η οδήγηση στο δρόμο κ ΑΛΛΟ η "αίσθηση" του οδηγού κ φυσικά σε περιβάλλον πίστας.

Όταν το μεγαλύτερο μέρος του ειδικού τύπου έχει ενθουσιαστεί κ μιλούν για ένα τρομερό σύνολο ε δεν μπορεί όλοι αυτοί να λένε ανοησίες...

...οι οποίοι έχουν οδηγήσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ σε περιβάλλον πίστας.

Αν ήταν έτσι όπως τα λες θα έλεγαν ένα μοτο που θυμίζει κ9 με ηλεκτρονικά καλούδια!

Η πλειονότητα εκθιάζει  το πλαίσιο κ βελούδινη αίσθηση που σου δίνει συνολικά η μότο...

αν σου πω ότι αυτό ακριβώς έλεγαν/έγραφαν...!
τα πλαίσια δεν έχουν εξελιχθεί τόσο τα τελευταία 15 χρόνια όσο είχαν εξελιχθεί τα προηγούμενα 15 χρόνια ('85-'00) όπου είχαν γίνει άλματα,γιατί δεν υπάρχει κάτι να βελτιώσουν θεαματικά. Από το ίδιο υλικό φτιάχνονται ,με τις ίδιες πάνω-κάτω μεθόδους και μόνο λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά.
το μεγαλύτερο κοπλιμέντο που έγραφαν για το σύνολο του L7 όσοι ξέρουν να καβαλάνε (Rutter,Ulrich μεταξύ άλλων) είναι ότι "ανταποκρίνεται" πάρα πολύ καλά στην πίεση εντός πίστας.όσο το πιέζεις ,τόσο καλύτερο γίνεται.αυτό όμως στο απόλυτο όριο.έκει φαίνεται η διαφορά από τα προηγούμενα μοντέλα και πάρα πολύ λίγοι θα το πάνε τόσο γρήγορα (ο δικός μας Τζιμ πχ Very Happy ) .Λίγο τα μακριά side beams του πλαισίου που δίνουν καλύτερη πληροφόρηση στην οριακή κλίση,λίγο το 610mm ψαλίδι σε 1.420mm μεταξόνιο που βάζει καλύτερα τη δύναμη κάτω στις εξόδους και γίνεται η διαφορά.πόσοι θα το πάνε όμως τόσο τάπα?πολύ λίγοι πιστεύω.
βάλε και τα imu ηλεκτρονικά που δεν έχουν καμία επαφή με τα προηγούμενης γενιάς και ιδού.




Επιμενω στα περι της αισθησης... Very Happy

Εχω κ3 αγωνιστικο στο γκαραζ μου (πολυ ελαφρυ για την εποχη του) με το σχετικο ελαφρωμα,σερβαρισμενο μπροστινο με wp ελατηρια κ πισω wp αναρτηση,τελικο εξατμισης,πολυεστερικο,τρομπα φρενου brembo-στοκ επι της ουσιας με καλες αναρτησεις.

Ετρεξα ολο το πανελληνιο το 2012 με στοκ κ8 (τελικο-τρομπα-φιλτρο-προγραμμα κ ενα καλο ελαφρωμα) με το οποιο ειχα γυρολογιο 1.01 στα Μεγαρα.

Επισης εχω στην κατοχη μου ενα track bike kawa 636 2005.

To οτι το κ3 σε σχεση με το βαρη σε αισθηση κ8 σου δινει της αισθηση ενος "σουμιε" που εξηγειται;;;

Πλαισιο-ψαλιδι-γεωμετρια φανταζομαι ειναι η αιτια...


Παμε στο L7 τωρα...κ φυσικα σε ενα πολυ ωραιο συγκριτικο με εν ενεργεια αναβατες.

Συγκριτικο Σερρων με αναβατες Συνιωρη-Παρασκευοπουλο-Πιππο.

Αντε ο Συνιωρης εχει προηγουμενης γενιας ηλεκτρονικων μοτο rsv4 (λεμε τωρα)...οι αλλοι 2 ΜΕ ΤΙ ΜΟΤΟ ΕΤΡΕΧΑΝ ΑΡΑΓΕ ΣΤΟ ΠΠΤ;;;

Με το τελευταιο R1...ειδικα του Χαρη το r1 αρκετα "ψαγμενο" file

Γυρισαν με το καλημερα στο 1.20 με στοκ L7...

Αραγε στα ηλεκτρονικα-μονο-ωφειλεται αυτος ο χρονος;;;

Τα ηλεκτρονικα-αραγε-απο μονα τους κανουν δουλεια σε τετοιου ειδους αναβατες ή μηπως χρειαζονται ενα καποιο ψαξημο για να βοηθησουν τελικα στον χρονο;;;

Κ σε μια μερα προλαβαν οι συγκεκριμενοι αναβατες να φερουν στα μετρα τους-στην μικρη διαρκεια ενος τεστ-τοσο την θεση οδηγησης οσο κ τα ηλεκτρονικα κ την αναρτηση;;;

Οταν ο Χαρης οδηγει το τελευταιο R1 κ παλι σου λεει οτι το gsxr εβγαλε το χρονο αβιαστα τι αλλο μπορουμε να πουμε...



Για να τελειωσω το κατεβατο,η αγορα ειναι "ανοιχτη" κ ss μπορει να παρει ο πιο "ασχετος" μεχρι κ ενας πρωταθλητης αγωνων.

Προσωπικα ss εχω ΜΟΝΟ για πιστα κ ΜΟΝΟ εκει με απασχολει ΤΙ μπορει να κανει κ οταν συζητω για ss ΜΟΝΟ για περιβαλλον πιστας μιλαω!!!

Οπως επισης πιστευω πως τα ηλεκτρονικα για να σε βοηθησουν πραγματικα για να βγαλεις χρονο θελουν πολυ ψαξημο κ προπονηση,τις περισσοτερες φορες περισσοτερο σε "κοβουν" παρα σε βοηθουν...κ μιλαω φυσικα για καποιον εμπειρο αναβατη κ οχι για καποιον που δεν εχει ξαναμπει πιστα Wink

Ο βασικος λογος υπαρξης τους ειναι για να βγαλουν ομαλα την (πολυ)δυναμη στο δρομο κ φυσικα για να σε γλυτωσουν απο πτωση κυριως απο high...

K φυσικα "απεφτο" δεν ειναι κανενα διτροχο...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DrIoannis
Hero gixxer
Hero gixxer
DrIoannis


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1742
Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠαρ 23 Φεβ 2018, 07:15

Προσωπικά πιστεύω και εγώ ότι η εξέλιξη τα τελευταία χρόνια στην πλειονότητά της είναι στον κινητήρα καθώς και στην ποιότητα των περιφερικών. Αυτό βέβαια έχει αυξήσει σημαντικά τις τιμές στα 1000άρια. Δείτε το L7 που ακόμη στη "φτηνή" του έκδοση έχει ένα εξαιρετικό πιρούνι BPF, φρένα κλπ. Το 2010 έγινε ένα "άλμα" ιπποδύναμης, το οποίο όλοι ξέρουμε ποιος το έκανε Twisted Evil , και σταδιακά ακολούθησαν όλοι. Νομίζω ότι το επόμενο "άλμα" θα είναι στα πλαίσια στα οποία πάλι ο ίδιος  Twisted Evil  είναι υποψήφιος να το κάνει. Το carbon είναι ένα υλικό που στο μέλλον θα το δούμε πολύ σε όλα τα οχήματα. Έχει αρχίσει να γίνετε πιο φτηνό και προσιτό και πολύ πιο εύκολο στην κατασκευή απ ότι πριν 5-6 χρόνια. "Mark my words" που λένε και οι Αμερικάνοι! Η επόμενη γενιά μηχανών θα είναι πολύ πολύ ελαφρύτερη, αλλά δεν ξέρω αν θα παραμείνει εσωτερικής καύσης.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠαρ 23 Φεβ 2018, 12:29

DrIoannis έγραψε:
Προσωπικά πιστεύω και εγώ ότι η εξέλιξη τα τελευταία χρόνια στην πλειονότητά της είναι στον κινητήρα καθώς και στην ποιότητα των περιφερικών. Αυτό βέβαια έχει αυξήσει σημαντικά τις τιμές στα 1000άρια. Δείτε το L7 που ακόμη στη "φτηνή" του έκδοση έχει ένα εξαιρετικό πιρούνι BPF, φρένα κλπ. Το 2010 έγινε ένα "άλμα" ιπποδύναμης, το οποίο όλοι ξέρουμε ποιος το έκανε Twisted Evil , και σταδιακά ακολούθησαν όλοι. Νομίζω ότι το επόμενο "άλμα" θα είναι στα πλαίσια στα οποία πάλι ο ίδιος  Twisted Evil  είναι υποψήφιος να το κάνει. Το carbon είναι ένα υλικό που στο μέλλον θα το δούμε πολύ σε όλα τα οχήματα. Έχει αρχίσει να γίνετε πιο φτηνό και προσιτό και πολύ πιο εύκολο στην κατασκευή απ ότι πριν 5-6 χρόνια. "Mark my words" που λένε και οι Αμερικάνοι! Η επόμενη γενιά μηχανών θα είναι πολύ πολύ ελαφρύτερη, αλλά δεν ξέρω αν θα παραμείνει εσωτερικής καύσης.


Θα συμφωνησω εκτος από 2 πραγματα

1) Για το ποιος εκανε πρωτος το αλμα στην υποδυναμη Rolling Eyes  είναι εντελως σχετικο, γιατι η σουζουκι το 86 με το 750 ( αν θυμαμαι καλα ) ηταν αλλου με το 1000κ1 μια από τα ιδια και με το Κ5  ειχε 165 αλογα που την ιδια ωρα ολοι οι αλλοι ηταν στα 145 πανω κατω και δεν θυμαμαι ποια αλλα η δεν ξερω παρτο όπως θες

Θα τους παραδεχτω τωρα με το καινουργιο αν το βγαλουν με τη διαφορα που ειχαν το 10 Very Happy και μην νομιζεις τοτε τους επιασαν στον υπνο ολους τους αλλους, δεν ηταν ότι δεν μπορουσαν αλλα δεν ηθελαν γιατι τα ειχαν κανει πλακακια μεταξυ τους , ότι κανουν ακομα και τωρα δηλαδή ssss

2) Για το πλαισιο τι πιστευεις δηλαδή με τη καινουργια προπελα θα βγαλουν καρπον πλαισιο ? xaxa στο εχω πει χιλιες φορες και δεν μπορεις να το καταλάβεις Rolling Eyes ακομα και ετσι να είναι που δεν είναι Rolling Eyes  εδώ ρε φιλε δεν μπορουν να φτιαξουν ένα καλο πλαισιο στα ΜΟΤΟ GP που μπορουν να το αλλαζουν σε κάθε πιστα και θα στο βγαλουν στη παραγωγη η BMW που μεχρι προχθες δεν ηξεραν από υδροψυξη και τα μονο μηχανάκια που ειχαν ηταν αυτά με τα καρπουζια fafoutis και περιμενεις να στο βγαλουν σε μηχανακι παραγωγης που θα βαλει τα γυαλια σε ολους τους αλλους και μαλιστα θα είναι φτηνο και προσιτο ? μεγαλα ονειρα κανεις μου φαινεται cryme

Μιλαμε για πολλα χρονια μπροστα η προπελα xaxa κατσε ρε φιλαρακι να το βαλουν και να το δοκιμασουν πρωτα στα ΜΟΤΟ GP και όταν είναι κατι σιγουρο, σε καμια 10ρια χρονακια θα το δουμε και στα παραγωγης όχι πιο νωρις Wink αν και εως τωρα η ιστορια εχει δειξει ότι δεν μπορουν να το βρουν ( βλεπε ντουκατι ) Laughing που οπου και να το δοκιμασαν εφαγαν τα μουτρα τους και τωρα είναι με το αλουμινιου κι αυτοι ssss


Έχει επεξεργασθεί από τον/την JIMK7 στις Παρ 23 Φεβ 2018, 13:39, 3 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠαρ 23 Φεβ 2018, 12:56

Για να αλλαξεις καποιος ένα πλαισιο από τα προηγουμενα μοντελα και να υπαρχει σημαντικη διαφορα πρεπει πρωτα να αλλαξει το κινητηρα γιατι χωρις αυτό δεν μπορει να κανει πολλα πραγματα

Το ιδιο εγινε με το κ9 και το ιδιο εχει συμβει και τωρα με το l7 τοσο απλα

Ξανα λεω τα ηλεκτρονικα που εχει δεν είναι τοσο πολύ εξελιγμένα που θα κανει τη διαφορα, παιζει και στο κ7 μου να ειχα βαλει καλυτερα Laughing

Δεν χρειαζεται να είναι καποιος χερας για να καταλαβει μια διαφορα από ένα κ1 σε κ4 σε κ5 σε κ7 σε κ9 και σε l7 και κατι άλλο σωστο που διαβασα εννοείται ότι ένα καλος οδηγος με ένα κ5 μπορει να μου ριξει ανετα στα αυτια μεσα σε μια πιστα fatsa είμαι κουλαδι το λεω και δημοασια fafoutis
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

K7 vs L7 power - Σελίδα 2 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: K7 vs L7 power   K7 vs L7 power - Σελίδα 2 EmptyΠαρ 23 Φεβ 2018, 15:17

υπάρχει ένα βασικότατο πρόβλημα με το καρμπόν,δεν μπορούν να το κάνουν να δώσει την προοδευτική αίσθηση του αλουμινίου. πλέον μπορούν να του δώσουν με μεγάλη ακρίβεια τις ελαστικότητες εκεί ακριβώς που θέλουν,όμως η επαναφορά του είναι απότομη,καμία σχέση με την προοδευτικότητα του αλουμινίου.

μόλις τώρα στις τελευταίες δοκιμές στο motogp δοκίμασε η Honda ένα cf ψαλίδι.το είχε δοκιμάσει και η Ducati το '09 (ψαλίδι και πλαίσιο) και η Suzuki στα μέσα της δεκαετίας του '80! κι όμως το αλουμίνιο παραμένει βασιλιάς λόγω ακριβώς της αίσθησης/feedback που δίνει στον αναβάτη.ίσως δεν είναι μακριά η μέρα που θα καταφέρουν να κάνουν to cf να δουλεύει όπως το αλουμίνιο,μέχρι στιγμής όμως έχει μείνει σε δοκιμαστικό στάδιο ή σε μοτοσυκλέτες για συλλέκτες, Ducati Superleggera πρώτη και μερικές μέρες αργότερα BMW HP4 Race, και οι δύο γύρω στα 80-90.000€.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
K7 vs L7 power
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 4Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» Xtre power box
» power commander
» power commander V

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΣΥΖΗΤHΣΕΙΣ :: ΚΑΦΕΝΕΙΟ-SPAM (περι ανεμων και υδατων)-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com