| dunlop d212 gp racer vs pro | |
|
+5Miou panosk8 DrIoannis Koyfo zeposzakynthos 9 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
lotinia Normal gixxer
Όνομα: : Σωκράτης Τόπος : Λάρισα Αριθμός μηνυμάτων : 374 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: dunlop d212 gp racer vs pro Δευ 22 Απρ 2019, 20:59 | |
| Ήρεμα Πάνο σε άλλο thread εδώ μέσα διάβασα τις γνώμες για το λάστιχο,νομίζω είναι δεδομένο από αυτά που έγραψα οτι έχω δοκιμασει μόνο το d211, για αυτό και ρωτάω άλλωστε.Επίσης δεν είμαι παγκόσμιος για να με νοιάζει τόσο η κορώνα απλά το αναφέρω σαν συμπέρασμα που βγήκε στο άλλο thread και για να καταλάβω καλύτερα την σύγκριση με τα άλλα λάστιχα.Αυτό που προσπαθώ να ζυγίσω είναι αν αξίζει να έχω πιο ζεστό ένα λάστιχο "πιο σκληρό" από το να έχω πιο κρύο ένα έστω και soft.Τόσα χρόνια παίζω μόνο με soft ΒΤ002 και D211, και γενικά δεν θα ξεκινούσα καν την κουβέντα και στο αλλο thread και εδώ θα έβαζα τα 212 χωρίς σκέψη αλλά με προβλημάτισε η αλλαγή στην πλεύση της Dunlop.Σε κάθε περίπτωση μήπως ξέρεις εσύ αν οι γομες των ΤΤ είναι συγκρίσιμα μαλακές με τα 212 ή είναι άλλος κόσμος όπως ήταν τα qualifier με τα d211; | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: dunlop d212 gp racer vs pro Δευ 22 Απρ 2019, 21:50 | |
| Πολλές φορές βάζουμε ταμπέλες μόνοι μας, "αργή κορώνα" κτλ λες κ άμα είναι τριγωνη θα στρίβουμε με τα γόνατα. 2 Λάστιχαδες πήρα τηλ σήμερα κ δεν με έπεισε το λάστιχο (το tt) μιας κ μου είπανε το κλασικό (πιο γρήγορη κορώνα) αλλά μια σκληρότητα . Όταν τους ρώτησα ποιο είναι πιο σπορ μου είπανε το d212. Κάνεις νομίζω δεν μπορεί να σου πει με σιγουριά τι σκληρότητα είναι το tt πάρα μόνο αν το βάλεις πάνω. Κακό δεν πρόκειται να είναι μιας κ είναι λάστιχο dunlop. Βέβαια το λάστιχο ειναι ένας μόνο παράγοντας, τη γεωμετρία σου μπορείς να την ρυθμίσεις κ από αλλά σημεία στη μοτοσυκλέτα σου κ να πετύχεις γρήγορες εναλλαγές κ σταθεροτητα. | |
|
| |
lotinia Normal gixxer
Όνομα: : Σωκράτης Τόπος : Λάρισα Αριθμός μηνυμάτων : 374 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: dunlop d212 gp racer vs pro Δευ 22 Απρ 2019, 22:35 | |
| Μια και έχω επιστρεψει Θεσσαλονίκη θα κάνω μια τελευταία βόλταα πριν αποφασισω, στον παλιο μου λαστιχά.Εκει το παιδί είναι αγωνιζομενος και μου δίνει καλό feedback πάντα.Θα επανέλθω και με την γνώμη του και αν τα έχω φορέσει και την δικιά μου.
PS:Πως εννοείς μπορείς να το κάνεις πιο ευέλικτο το μηχανακι εκτός ελαστικών,πέρα απο ελαφριές ζάντες κλπ που είναι πανάκριβες; | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: dunlop d212 gp racer vs pro Δευ 22 Απρ 2019, 23:21 | |
| Στο οκ wheels θα πας? Αν ναι, γράψε μετά τι σου είπε.
Καταρχήν δεν βάζεις 200αρι πίσω εφόσον οδηγας στο δρόμο. Φαντάσου εγώ το 190 δεν το έχω πατήσει όλο πίσω. Τα dunlop έχουν πολύ μεγάλα περιθώρια κλήσης.
Μετα μπορείς να ψηλωσεις το πίσω μέρος της μηχανής με ροδέλα ανάμεσα στο αμορτισέρ, έχει πολύ εμφανή αποτελέσματα.(κατι αντίστοιχο από 50 σε 55αρι προφίλ) το κ από κει κ έπειτα είτε ανεβάζεις κ το μπροστά (ανεβάζεις το κέντρο βάρους ολόκληρης της μηχανής με αποτέλεσμα το βάρος σου να αλληλεπιδρά κ ανάλογα ) είτε το αφήνεις ως έχει. Επίσης aftermarket clipon με μεγαλύτερες λαβές, βοηθάνε σε σχέση με τα στοκ που είναι πολύ μικρά, σε περίπτωση που φοράς τα στοκ.
Άλλος τρόπος είναι να μικρύνεις το μεταξόνιο, με ένα γρανάζι πιο μεγάλο πίσω πχ. Κ ο αλλος είναι οι ζάντες όπως είπες.
Ξέρω ότι αυτές οι λύσεις προϋποθέτουν χρόνο κ λεφτα κ ψάξιμο, όμως αν το φέρεις εκεί που θες από θέμα στήσιμο, μια προοδευτική κορόνα θα σου δώσει σταθερότητα στις μεσαίες κλίσεις που είναι κ το ζητούμενο στο δρόμο. | |
|
| |
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: dunlop d212 gp racer vs pro Τρι 23 Απρ 2019, 08:42 | |
| - panosk8 έγραψε:
- Στο οκ wheels θα πας?
Αν ναι, γράψε μετά τι σου είπε.
Καταρχήν δεν βάζεις 200αρι πίσω εφόσον οδηγας στο δρόμο. Φαντάσου εγώ το 190 δεν το έχω πατήσει όλο πίσω. Τα dunlop έχουν πολύ μεγάλα περιθώρια κλήσης.
Μετα μπορείς να ψηλωσεις το πίσω μέρος της μηχανής με ροδέλα ανάμεσα στο αμορτισέρ, έχει πολύ εμφανή αποτελέσματα.(κατι αντίστοιχο από 50 σε 55αρι προφίλ) το κ από κει κ έπειτα είτε ανεβάζεις κ το μπροστά (ανεβάζεις το κέντρο βάρους ολόκληρης της μηχανής με αποτέλεσμα το βάρος σου να αλληλεπιδρά κ ανάλογα ) είτε το αφήνεις ως έχει. Επίσης aftermarket clipon με μεγαλύτερες λαβές, βοηθάνε σε σχέση με τα στοκ που είναι πολύ μικρά, σε περίπτωση που φοράς τα στοκ.
Άλλος τρόπος είναι να μικρύνεις το μεταξόνιο, με ένα γρανάζι πιο μεγάλο πίσω πχ. Κ ο αλλος είναι οι ζάντες όπως είπες.
Ξέρω ότι αυτές οι λύσεις προϋποθέτουν χρόνο κ λεφτα κ ψάξιμο, όμως αν το φέρεις εκεί που θες από θέμα στήσιμο, μια προοδευτική κορόνα θα σου δώσει σταθερότητα στις μεσαίες κλίσεις που είναι κ το ζητούμενο στο δρόμο. Μια μικρή ένσταση μόνο σχετικά με τα περιθώρια κλίσης που αναφέρεις κ το κατά πόσο πατιέται όλο ένα λάστηχο... Αυτό έχει να κάνει καθαρά με το στυλ οδήγησης. Εγώ που οδηγώ με πολύ σώμα για μικρότερες κλίσεις,το πίσω 190αρι στο κ8 το τερμάτιζα εύκολα κ αβίαστα σε κλειστό στροφιλίκι χωρίς να έχω πειράξει την γεωμετρία της μότο-χωρίς ροδέλλα,χωρίς χαμήλωμα μπροστά,στοκ γρανάζωμα κ με τα στοκ λάστηχα κ με τα gp racer) Το 200αρι θεωρητικά σου δίνει σταθερότητα στις γρήγορες παρατεταμένες κ το κάτι παραπάνω σε κράτημα-φυσικά όταν τελειώνεις κ το εμπρός λάστηχο στο πλάγιασμα ,ποιος τα κάνει αυτά στο δρόμο;;;; Όταν τρέχαμε τρίπολη με τα gp racer,φυσικά για να "σπρώξουν" ότι στοκ τους είχε μείνει,μας πρότειναν να βάλουμε 200αρι πίσω κ όταν άρχισα να μαθαίνω λίγα πράγματα περί ελαστικών,μου είχαν δώσει γόμα 3 πίσω στο 200άρι...ΠΟΥ στην τρίπολη που είχε 10 βαθμούς Για γρήγορες στριφτερές βόλτες,ένα σχετικά μαλακό ελαστικό με μια μέτρια κορώνα φυσικά 190αρι,θα βοηθήσει πάρα πολύ μαζί με ένα ψάξημο προτεινόμενων πιέσεων από τον κατασκευαστή των ελαστικών. | |
|
| |
Chrisk6 Normal gixxer
Όνομα: : Χρηστος Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 276 Αγωνιζόμενος : Σκληρα... Hμερομηνία εγγραφής : 09/02/2012
| Θέμα: Απ: dunlop d212 gp racer vs pro Τρι 23 Απρ 2019, 11:11 | |
| Εγω μετα απο 2-3 ζευγαρια 211 εβαλα κ τα 212. Η εγω μεγαλωσα κ λογω παιδιου κλπ κλπ δεν μπορω να τελειωσω λαστιχο στην βολτα ή το λαστιχο δεν τελειωνει... Μου φαινεται λιγο πιο αργο απο το 211 αλλα μου φαινεται κ ατελειωτο ρπμ... Καποτε ειχα βαλει κ ενα 200αρι ετσι για το χαβαλε κ ειχα κανει κ ταξιδια. Δεν μπορω να πω πως το βαρος του ειχε καμια τρελη διαφορα αλλα το ενιωθες το contact patch ειδικα αν ειχες κ λιγο χαμηλη πιεση. Αλλη αισθηση... | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: dunlop d212 gp racer vs pro Τρι 23 Απρ 2019, 12:21 | |
| - Chrisk6 έγραψε:
- Εγω μετα απο 2-3 ζευγαρια 211 εβαλα κ τα 212.
Η εγω μεγαλωσα κ λογω παιδιου κλπ κλπ δεν μπορω να τελειωσω λαστιχο στην βολτα ή το λαστιχο δεν τελειωνει...
Μου φαινεται λιγο πιο αργο απο το 211 αλλα μου φαινεται κ ατελειωτο ρπμ...
Καποτε ειχα βαλει κ ενα 200αρι ετσι για το χαβαλε κ ειχα κανει κ ταξιδια. Δεν μπορω να πω πως το βαρος του ειχε καμια τρελη διαφορα αλλα το ενιωθες το contact patch ειδικα αν ειχες κ λιγο χαμηλη πιεση. Αλλη αισθηση... Κ γω αυτο λέω. Σε σχέση με το πάτημα που έχω κάνει στο μπροστά, το πίσω μου θα έπρεπε να είχε πατήσει όλο αν κρίνω με τα λάστιχα που είχα στο παρελθόν.. . Αυτό όμως δεν συμβαίνει με τα 212 έχει λίγο ακόμα το πίσω να τελειώσει ενώ το μπροστά είναι πατημένο μέχρι εκεί που το πατάω συνηθως στο δρόμο. Βέβαια όπως λέει ο φίλος Μπάμπης έχει να κάνει πολύ με το στυλ οδήγησης, όμως σίγουρα το 190 σε κλισεις πίστας με γόνατα κάτω θα σου δίνει ένα μεγαλύτερο πάτημα πίσω. Εσυ Chrisk6 τι σκληρότητες διάλεξες? | |
|
| |
Chrisk6 Normal gixxer
Όνομα: : Χρηστος Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 276 Αγωνιζόμενος : Σκληρα... Hμερομηνία εγγραφής : 09/02/2012
| Θέμα: Απ: dunlop d212 gp racer vs pro Τρι 23 Απρ 2019, 12:42 | |
| - panosk8 έγραψε:
- Chrisk6 έγραψε:
- Εγω μετα απο 2-3 ζευγαρια 211 εβαλα κ τα 212.
Η εγω μεγαλωσα κ λογω παιδιου κλπ κλπ δεν μπορω να τελειωσω λαστιχο στην βολτα ή το λαστιχο δεν τελειωνει...
Μου φαινεται λιγο πιο αργο απο το 211 αλλα μου φαινεται κ ατελειωτο ρπμ...
Καποτε ειχα βαλει κ ενα 200αρι ετσι για το χαβαλε κ ειχα κανει κ ταξιδια. Δεν μπορω να πω πως το βαρος του ειχε καμια τρελη διαφορα αλλα το ενιωθες το contact patch ειδικα αν ειχες κ λιγο χαμηλη πιεση. Αλλη αισθηση...
Κ γω αυτο λέω. Σε σχέση με το πάτημα που έχω κάνει στο μπροστά, το πίσω μου θα έπρεπε να είχε πατήσει όλο αν κρίνω με τα λάστιχα που είχα στο παρελθόν.. . Αυτό όμως δεν συμβαίνει με τα 212 έχει λίγο ακόμα το πίσω να τελειώσει ενώ το μπροστά είναι πατημένο μέχρι εκεί που το πατάω συνηθως στο δρόμο. Βέβαια όπως λέει ο φίλος Μπάμπης έχει να κάνει πολύ με το στυλ οδήγησης, όμως σίγουρα το 190 σε κλισεις πίστας με γόνατα κάτω θα σου δίνει ένα μεγαλύτερο πάτημα πίσω. Εσυ Chrisk6 τι σκληρότητες διάλεξες? Εγω συνηθως βαζω medium μπροστα κ endurance πισω. Μια φορα ειχα βαλει μεσαιο πισω αλλα εχει διαφορα σε σχεση με το endurance. Κ σε ταξιδια που εχω κανει στο παρελθον (εχω κανα 2 χρονια κανα σοβαρο) με 38 αντε 40 πισω με την γυναικα μου δεν ειχα κανενα θεμα. Προφανως κατω απο 32-34/36 δεν βαζω στο δρομο. | |
|
| |
lotinia Normal gixxer
Όνομα: : Σωκράτης Τόπος : Λάρισα Αριθμός μηνυμάτων : 374 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: dunlop d212 gp racer vs pro Τρι 23 Απρ 2019, 15:48 | |
| - panosk8 έγραψε:
- Chrisk6 έγραψε:
- Εγω μετα απο 2-3 ζευγαρια 211 εβαλα κ τα 212.
Η εγω μεγαλωσα κ λογω παιδιου κλπ κλπ δεν μπορω να τελειωσω λαστιχο στην βολτα ή το λαστιχο δεν τελειωνει...
Μου φαινεται λιγο πιο αργο απο το 211 αλλα μου φαινεται κ ατελειωτο ρπμ...
Καποτε ειχα βαλει κ ενα 200αρι ετσι για το χαβαλε κ ειχα κανει κ ταξιδια. Δεν μπορω να πω πως το βαρος του ειχε καμια τρελη διαφορα αλλα το ενιωθες το contact patch ειδικα αν ειχες κ λιγο χαμηλη πιεση. Αλλη αισθηση...
Κ γω αυτο λέω. Σε σχέση με το πάτημα που έχω κάνει στο μπροστά, το πίσω μου θα έπρεπε να είχε πατήσει όλο αν κρίνω με τα λάστιχα που είχα στο παρελθόν.. . Αυτό όμως δεν συμβαίνει με τα 212 έχει λίγο ακόμα το πίσω να τελειώσει ενώ το μπροστά είναι πατημένο μέχρι εκεί που το πατάω συνηθως στο δρόμο. Βέβαια όπως λέει ο φίλος Μπάμπης έχει να κάνει πολύ με το στυλ οδήγησης, όμως σίγουρα το 190 σε κλισεις πίστας με γόνατα κάτω θα σου δίνει ένα μεγαλύτερο πάτημα πίσω. Εσυ Chrisk6 τι σκληρότητες διάλεξες? Γιατί το 190 σε πίστα θα δίνει μεγαλύτερο πατημα πίσω,ή εννοούσες 200;Γενικά αν καταλαβαίνω καλά οι περισσότεροι 190αρι το βάζατε το d211 έτσι.Θεωρείται βαραίνει πολύ με 200αρι για δρόμο;Κερδιζει σε κάτι άλλο το 200αρι πέρα απο στοιβαρότητα(διάρκεια κλπ); | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: dunlop d212 gp racer vs pro Τρι 23 Απρ 2019, 17:45 | |
| χρηστο το 36 ειναι πολυ για βολτες κτλ ( αλλο η εθνικη) δοκιμασε πιο κατω και θα εχεις αλλο λαστιχο
σωκρατη ποιος σου ειπε οτι το 200ρι θα εχει πιο μεγαλη διαρκεια? 190 βαζαμε γιατι απλα δεν υπαρχει λογος να βαλεις 200ρι και να αλλαζεις παλι το βημα
| |
|
| |
lotinia Normal gixxer
Όνομα: : Σωκράτης Τόπος : Λάρισα Αριθμός μηνυμάτων : 374 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: dunlop d212 gp racer vs pro Τρι 23 Απρ 2019, 18:28 | |
| Πάνο για κάποιο λόγο πριν δεν μου έβγαλε το μηνυμα σου.Ναι συνηθως εκει πάω, εννοειται θα γράψω την γνωμη του να υπάρχει και αυτή.Miou δεν μου το είπε κανείς το έγραψα σαν μια παράμετρο που μπορεί να επηρεάζοταν ή όχι. Καιρό πριν όταν έβαλα για πρώτη φορά τα d211 μου είπαν τα παιδιά στο συγκεκριμένο κατάστημα πως η Dunlop για τα 1000 προτείνει 200αρι και πως το μόνο που θα άλλαζε είναι οτι θα είχα μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής και περιθώριο κλίσης, δεν θα βάραινε το μηχανάκι.'Εχω βάλει έκτοτε και 190 και 200 και δεν έχει καμια τρελή διαφορά για μένα, για αυτό και ρώτησα αν κάποιος έχει παρατηρήσει κάτι παραπάνω.Δυστυχώς τα λάστιχα τα αλλάζω απο γηρατειά και όχι από χιλιόμετρα οπότε έιναι και πολλοι οι παράγοντες που μπορεί να μην μπορώ να δω.Λέγοντας πως αλλάζει το βήμα εννοείς πως μακραίνει το μηχανάκι,όπως όταν πας από 50αρι προφιλ σε 55; | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: dunlop d212 gp racer vs pro Τρι 23 Απρ 2019, 21:17 | |
| Δεν ξέρω αν αλλάζει το βήμα στο 200αρι πάντως κ γω έχω βάλει μερικά ζευγάρια 211 recer διακοσαρια από τον θαλασουδη. Εντάξει για τις απαιτήσεις του τότε καλά ήταν, κ Σέρρες κ ρυσιο τα είχα βάλει. Τώρα δεν παίζει να βάλω 200 αρι με τίποτα(πρώτον για τον όγκο του) κ απόδειξη το απάτητο πίσω λάστιχο μου σε συνθήκες δρομου. τώρα η εγώ έχω κουλαθει κ δεν στριβω, η βγάζω το σώμα μου τόσο καλά πλέον κ γλυτώνω κλιση Κ οποίος πάει να σας πουλήσει 200αρι για δρόμο μάλλον να ξεστοκαρει θέλει Εγω πιέσεις έχω 30 μπρος /29 πίσω κ ούτε για πλάκα δεν ανεβάζω άλλο, ακόμα κ μ αυτές το νιώθω πολύ στηβαρο το μηχανακι. Δεν με πειράζει να αλλάζω λάστιχα μια φορά το χρόνο αρκεί να είναι σχεδόν ίση η φθορά. Οπότε μάλλον θα πάω για medium /endurance το φθινόπωρο. | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: dunlop d212 gp racer vs pro Τετ 24 Απρ 2019, 10:13 | |
| φυσικα και αλλαζει το βημα παιδια απο 190 σε 200 | |
|
| |
nktr Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Piraeus Αριθμός μηνυμάτων : 1596 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: dunlop d212 gp racer vs pro Τετ 24 Απρ 2019, 12:58 | |
| το μόνο που θα παρατηρήσω στη σειρά GP Racer (δρομίσιο) προσοχή στη βροχή και το βρεγμένο οδόστρωμα και ειδικά στο μπροστινό έχει πετάξει πολλούς κάτω. Οι γόμες δε πριν πατηθούν πιο πολλούς ακόμα με πολλά σπασίματα.
Στις γόμες σε Pro και KR με ευλαβική προσοχή σε συνθήκες κάτω των 20 βαθμών και ειδικά όταν έχουν παρθεί από αγώνα ή είναι παρατημένα σε συνθήκες κρύου. Γίνονται σα πλαστικά. Το πρώτο πάτημα ιδιαίτερα ευλαβικά και μόνο όρθιοι και με γκάζι για ώρα. Το καλύτερο, εάν δεν έχεις κουβέρτες για τη πρώτη φορά μόνο, βγαίνεις με 30/22 και ευθεία με 200+ και ανοίγματα στην ευθεία 5 φορές για κανα 10 χλμ, και είσαι έτοιμος. Πάντα τις γόμες να μάθετε να τις πιέζετε με το δάκτυλο να δείτε πόσο μαλακές γίνονται. Καλημέρες Καλές γιορτές με Ασφαλή χλμ και προσοχή
Έχει επεξεργασθεί από τον/την nktr στις Τετ 24 Απρ 2019, 21:14, 1 φορά | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: dunlop d212 gp racer vs pro Τετ 24 Απρ 2019, 17:18 | |
| να ξεκαθαρισω για μερικους οτι ο νικος μιλαει για 30 μπροστα και 22 πισω γιατι διαβαζω κατι 36-40 πισω απο μερικους οπως και οτι ελα μωρε βαλε σλικ να κανεις βολτες μια χαρα ειναι δεν τρεχει τιποτα εχω δει και αλλους που τα φορανε και μου πετανε τα ματια εξω ... | |
|
| |
| dunlop d212 gp racer vs pro | |
|