Καλησπερα παιδες
Ειμαι κατοχος ενος cbr 600 rr και εχω θεμα με την φθορα στα ελαστικα στην πιστας.
Εβαλα ενα σετ D212 GP RACER πηγα μια μερα Μεγαρα και το πισω απο την δεξια πλευρα ηταν στο 60% στο τελος της μερας και με πολυ χαλια φθορα...
Επειδη ξερω οτι πολλοι απο εδω μεσα εχουν πολυ καλες γνωσεις σε θεμα πιστας και ρυθμισεις αναρτησεις και πιεσεων ρωταω μηπως και βγαλω καμια ακρη.
Αλλα ας το παρω λιγο απο την αρχη για να ξερετε ολες τις λεπτομερειες ωστε αν καποιος μπορει να βοηθησει να του εχω δωσει ολες τις λεπτομερειες που χρειαζεται.
Ειναι ενα cbr 600 rr 2007 και φετος το καλοκαιρι εβαλα πισω μια Ohlins TTX GP με 105Ν ελατηριο (ειμαι 88-90 κιλα με τον εξοπλισμο) και εμπρος Ohlins Fork-Piston-Kit(comp-reb), ελατηρια 9,5Ν και λαδια R&T 5w (1309 αν θυμαμαι καλα). Τα ανταλλακτικα ειναι καινουργια
Επισης στο μηχανακι φοραγα +3 γραναζι πισω οποτε ο τροχος ειχε ερθει αρκετα μπροστα με αποτελεσμα η κουβερτα να περναει οριακα απο το ψαλιδι..
Οι χρονοι που γυρναω προς το παρον ειναι στο 1,08-1,09.
Το sag και τις υπολοιπες ρυθμισεις μου τις ειχε κανει γνωστο μαγαζι με αναρτησεις εδω στην Αθηνα
Εμπρος sag 30-40 με 1,5 στροφη εξω comp/reb και
πισω sag 15-35 με 12 click comp και 9 reb
Πισω φοραω 190 ελαστικο και εχω αγορασει κουβερτες για τα λαστιχα.
Θερμοκρασια αερα 20-22
Η πιεση απο τις κουβερτες ηταν στα 32 psi εμπρος και 23-24 πισω.
Εδω ειναι το πισω
Και το εμπρος
Δειχνω το λαστιχο στον αναρτησα που τυχαινε να ειναι στην πιστα εκεινη την ημερα και μου λεει οτι ανοιγω πολυ το γκαζι και γι αυτο φθειρεται το λαστιχο και οτι η αναρτηση ειναι σωστα ρυθμισμενη. Λεω ενταξει δικιο θα εχει δοκιμαζω να μην ανοιγω τοσο πολυ το γκαζι η να μπαινω με 3η στις στροφες αλλα η φθορα ηταν ιδια και δυο φιλοι μου με RSV4 και μου εφευγαν μεσα στην στροφη και στην αρχη της εξοδου και η φθορα τους ηταν παρα πολυ καλη.
Πιο πολλα κυβικα πιο πολυ γκαζι χρησιμοποιουσαν και φθορα παρα πολυ καλη. Ο ενας με D212 Pro και ο αλλος Racetec RR ομως. Αλλο ενα παλικαρι με 212 Gp racer σε ενα K9 παρομοια φθορα με τα δικα μου.
Σε ενα φορουμ στο εξωτερικο μου ειπαν οτι η φθορα ειναι cold tear και να στοχευσω το sag πισω να ειναι 10-30 και η πιεση απο την κουβερτα σε 20-22 psi για το πισω.
Αλλαζω και αλυσιδογραναζα και βαζω -1+1 και ο τροχος ερχεται κανονικα πλεον και μπαινει και η κουβερτα σωστα χωρις να βρισκει..
Κανω τις απαραιτητες αλλαγες και την προηγουμενη εβδομαδα ημουν για διημερο Σερρες με αλλο ενα φιλαρακι. Πηγαμε ειδαμε και τα Ferrari Porsche Lamborghini κλπ κλπ που ηταν στο Speedsector και κατσαμε Δευτερα Τριτη να κανουμε το κεφι μας στη πιστα.
Η πισω κουβερτα μαλλον απο την επαφη της με το ψαλιδι στο track day στα μεγαρα δεν δουλευε τελεια την πρωτη μερα και εφτανε μεχρι 65 βαθμους. Την δευτερη γα...κε επιανε 40-45 οποτε δεν θα παμε στην δευτερη μερα.
Αφου ειχα ρυθμισει το sag (40-29) ειχα χαμηλωσει και λιγο την πιεση στα 32-21 psi στις κουβερτες αρχιζουμε να κανουμε τα πρωτα μας session.
Μεχρι το μεσημερι η φθορα ηταν παλι μεγαλη και επρεπε να κανω τουμπα το λαστιχο για να μπορεσω να βγαλω την υπολοιπη μερα και την επομενη.
Η φωτογραφια ειναι πριν κανω τουμπα το λαστιχο και με ζεστες πιεσεις 35-24 (μεσα στις πιεσεις που λεει η Dunlop)
Γραφω δευτερη μερα αλλα εχω μετρησει και την μια στα Μεγαρα
Εμπρος
Πισω
Θα βαλω και τις φωτο απο την επομενη μερα στις Σερρες που δεν δουλευε καλα η κουβερτα και το λαστιχο ειναι αναποδα βαλμενο για να ριξει οποιος θελει μια ματια
Ενας αγωνιζομενος που ετρεχε στην πιστα και ηταν μερικα box πιο κατω μου ειπε οτι εχω πολυ συμπιεση και οτι το λαστιχο αντιδρα σαν αμορτισερ και να μαλακωσω 2 click την συμπιεση πισω αλλα δεν ειδα καποια διαφορα...
Δεν ξερω αν ξεχναω καποια λεπτομερεια ειμαι και λιγο κουρασμεος λογω της ωρας....
Προσπαθω να βγαλω μια ακρη αλλα το κεφαλι μου εχει γινει καζανι και εχω κουραστει. Εφαγα ενα πισω λαστιχο σε δυο μερες στην ουσια γιατι απο την μεση της δευτερης μερας ηταν αναποδα...
Ευχαριστω πολυ και σορρυ αν κουρασα με το τεραστιο κειμενο
Καλο Βραδυ