| βελιωση μοτερ | |
|
+8DimSTriple JIMK7 GsxrPower 1ndianos T.R.E nasos-v valentinosgsxr cbr600f4 12 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| |
| |
thanosk6 Adv. gixxer
Όνομα: : Θανάσης Τόπος : Ξάνθη Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 446 Hμερομηνία εγγραφής : 30/12/2008
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Παρ 27 Νοε 2009, 18:58 | |
| Aυτός είναι και ο λόγος που δεν λέω να ξεκολλήσω απο το 750... Εντάξει, μή φανταστείτε οτι είναι και φοβερή η διαφορά στην συμπεριφορα του σε σχέση με ένα 1000( όσοι είχαν 600/750 ξέρουν), αλλα μια πιο αναλαφρη αίσθηση την έχει όπως και να το κάνουμε... Αν παρ'όλα αυτά το γκάζι του σου φαίνεται λίγο φίλε μου, θα έλεγα να μην ασχοληθείς με βελτιώσεις σε αυτό το μοτέρ καθότι δεν τρέχει σε πρωταθλήματα πλέον και τα βελτιωτικά προϊόντα που υπάρχουν είναι λίγα. Παίρνεις ενα 1000 με λίγα σχετικά λεφτα και ξεμπερδεύεις | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| |
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Παρ 27 Νοε 2009, 19:57 | |
| | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Παρ 27 Νοε 2009, 20:06 | |
| - stavrosrodo έγραψε:
εχει μηχανικο ρυθμιστη που να αυξανει την πιεση και να μπαινει στη μαμα θεση πανω στην αντλια? Μα για ποιο λογο να το κανεις αυτο δεν θα κερδισεις κατι απο τη στιγμη που εχεις εγκεφαλο κι αλλαζεις χαρτη . Το μονο που θα καταφερεις ειναι να ζοριζεις περισσοτερο τη ντρομπα που στο τελος ισος να την καψεις Ιδια με την μαμα που να ρυθμιζει δεν ξερω αλλα αν εισαι γατος μπορεις να φτιαξεις την ιδια αλλα ειναι ρισκο | |
|
| |
cbr600f4 Normal gixxer
Όνομα: : DIMITRIS Τόπος : PATRA Ηλικία : 49 Αριθμός μηνυμάτων : 130 Αγωνιζόμενος : DEN PROLABENO Hμερομηνία εγγραφής : 25/03/2009
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Σαβ 28 Νοε 2009, 19:43 | |
| λιπον παιδες με ενα προγραμα που και με μια φισα σινδεες στον υπολογιστη τον εγκεφαλο τισ σουζουκι και κανεισ μπακαπ τον μαμα χαρτη και πιραζης οτι θεσ μετα στον εγκεφαλο απο οτι γνωριζο εγω ακομα αυτο το προγραμα δεν τον εχω αλλα το κιταω μιπως το παρω αλλα με τον εγκεφαλο που εχω μπορω και πιραζω τις βενζινες του εγκεφαλου και εχω δη διαφορα καλιτερη απο οτι ηταν πριν παντος ευχαριστω για τις ειδεες που μου δωσατε...... | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Σαβ 28 Νοε 2009, 20:11 | |
| - cbr600f4 έγραψε:
- λιπον παιδες με ενα προγραμα που και με μια φισα σινδεες στον υπολογιστη τον εγκεφαλο τισ σουζουκι και κανεισ μπακαπ τον μαμα χαρτη και πιραζης οτι θεσ μετα στον εγκεφαλο απο οτι γνωριζο εγω ακομα αυτο το προγραμα δεν τον εχω
αλλα το κιταω μιπως το παρω αλλα με τον εγκεφαλο που εχω μπορω και πιραζω τις βενζινες του εγκεφαλου και εχω δη διαφορα καλιτερη απο οτι ηταν πριν παντος ευχαριστω για τις ειδεες που μου δωσατε...... Aπο τον υπολογιστη να αλλαξεις χαρτη και να εχεις αλλες βενζινες μπορεις αλλα απο τον υπολογιστη να αλαξεις την πιεση της βενζινας δεν μπορεις | |
|
| |
cbr600f4 Normal gixxer
Όνομα: : DIMITRIS Τόπος : PATRA Ηλικία : 49 Αριθμός μηνυμάτων : 130 Αγωνιζόμενος : DEN PROLABENO Hμερομηνία εγγραφής : 25/03/2009
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Κυρ 29 Νοε 2009, 00:39 | |
| αυτο ενοηται jimk7 δεν γινεται | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Δευ 30 Νοε 2009, 10:32 | |
| Να σπάσει κάποιο το μαμά εγκέφαλο δεν είναι εύκολο... ο εγκέφαλος δεκτό προσφέρει τεράστιες δυνατότητες (έχω φτιάξει αρκετά hayabusa μ’αυτό το τρόπο) αλλά αν εξαιρέσει κανείς τα κ5/6 1000 (στο gsxr μου έχω φτιάξει χάρτη στο μαμά εγκέφαλο) δεν έχουν σπάσει κάποιο άλλο 1000, 600 ή 750 οι γκουρού του είδους για να το κάνουμε και ’μείς, άρα μιλάμε για λύσεις είτε τύπου yoshibox/tekka που τα έχω δουλέψει και κάνουν δουλειά στο μαμά εγκέφαλο (αλλά σε καμία περίπτωση ολοκληρωμένη ή επαρκής για μοτοσυκλέτες με αρκετές βελτιώσεις) είτε για piggyback λύσεις όπως το power commander και το bazzaz που μια χαρά κάνουν τη δουλειά τους. Η πίεση καυσίμου μπορεί να ανέβει με τη μαμά τρόμπα αλλά... είναι μειώνεται αισθητά η διάρκεια ζωής του μοτέρ της, λύση είναι η αλλαγή της τρόμπας με άλλη διαφορετικής πίεσης αλλά και ’κεί θέλει μελέτη και αρκετή δουλειά για να δουλέψει παντού καλά.
Ένα 750 (ή και 600 ακόμα) με εξάτμιση πρόγραμμα, φίλτρο και άλλο γρανάζωμα είναι αρκετό για εξαιρετικούς χρόνους στη πίστα, μη πετάτε τα λεφτά σας σε βελτιώσεις που απλά θα κάνουν το μηχανάκι πιο γρήγορο στην ευθεία... ρήξτε τα στις αναρτήσεις/φρένα, σε ελαστικά και σε παραπάνω χρόνο στη πίστα για οδηγική βελτίωση | |
|
| |
1ndianos Adv. gixxer
Όνομα: : παναγιωτης Τόπος : αθηνα... Αριθμός μηνυμάτων : 603 Αγωνιζόμενος : dragster Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2009
| |
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Δευ 30 Νοε 2009, 21:33 | |
| | |
|
| |
cbr600f4 Normal gixxer
Όνομα: : DIMITRIS Τόπος : PATRA Ηλικία : 49 Αριθμός μηνυμάτων : 130 Αγωνιζόμενος : DEN PROLABENO Hμερομηνία εγγραφής : 25/03/2009
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Δευ 30 Νοε 2009, 22:00 | |
| παιδες ιδεες αποσκοπω και ψαχνω το πως μπορω να το κανω καλιτερο μιας και απο οτι βλεπω θα το κρατισω τορα ειμαι στιν βελτιωση φρενον και μπροστινων... | |
|
| |
1ndianos Adv. gixxer
Όνομα: : παναγιωτης Τόπος : αθηνα... Αριθμός μηνυμάτων : 603 Αγωνιζόμενος : dragster Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2009
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Δευ 30 Νοε 2009, 22:25 | |
| [quote="JIMK7"] - 1ndianos έγραψε:
- JIMK7 έγραψε:
- cbr600f4 έγραψε:
- λιπον παιδες με ενα προγραμα που και με μια φισα σινδεες στον υπολογιστη τον εγκεφαλο τισ σουζουκι και κανεισ μπακαπ τον μαμα χαρτη και πιραζης οτι θεσ μετα στον εγκεφαλο απο οτι γνωριζο εγω ακομα αυτο το προγραμα δεν τον εχω
αλλα το κιταω μιπως το παρω αλλα με τον εγκεφαλο που εχω μπορω και πιραζω τις βενζινες του εγκεφαλου και εχω δη διαφορα καλιτερη απο οτι ηταν πριν παντος ευχαριστω για τις ειδεες που μου δωσατε...... Aπο τον υπολογιστη να αλλαξεις χαρτη και να εχεις αλλες βενζινες μπορεις αλλα απο τον υπολογιστη να αλαξεις την πιεση της βενζινας δεν μπορεις να ρωτησω κατι?????????γιατι να θελει καποιος να αλλαξει,(ανεβασει,) την πιεση της τρομπας βενζινης?και ειδικα σε ενα σχεδον μαμα μηχανακι? Σε μαμα το θεωρω κι εγω ασκοπο αλλα σε βελτιωμενα μοτερ ειναι καλο να υπαρχει παραπανω πιεση στη ντρομπα γιατι αλλιως ψεκαζει ενα μπεκ με λιγη πιεση κι αλλιως με περισσοτερη [/quote σιγουρα ψεκαζει αλλιως,αλλα δεν εχω ακομα καταλαβει που βοηθαει!την στιγμη που με προγραμμα φτιαχνεις τις βενζινες σου.εμενα δεν μου χρειαστικε ποτε αυτο και δεν ειμαι καθολου (μαμα)! | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| |
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Τρι 01 Δεκ 2009, 00:01 | |
| Στα Κ7 1000 η τρόμπα έχει λίγη παραπάνω πίεση,νομίζω 4-5 psi... Αν κάποιος την βάλει σε προηγούμενο μοντέλο υπάρχει μια μικρή φιαφορά στην απόκριση... | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Τρι 01 Δεκ 2009, 00:04 | |
| | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Τρι 01 Δεκ 2009, 00:20 | |
| | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Τρι 01 Δεκ 2009, 00:26 | |
| | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Τρι 01 Δεκ 2009, 00:30 | |
| | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Τρι 01 Δεκ 2009, 00:54 | |
| | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Τρι 01 Δεκ 2009, 01:43 | |
| Το service manual του Κ7 1000 μιλαει για 3bar παντως. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| |
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Τετ 02 Δεκ 2009, 01:25 | |
| Βάλε εκκεντροφόρους απο κ5-6 1000. Κάνουν μια χαρά και θα πυροβολάει με πολύ μικρό κόστος. Ηδη κυκλοφορούν δύο τέτοια και πανε και πολύ καλά...
Η τρόμπα απο Κ7 απλά έχει καλύτερα φίλτρα και διαφορές σε βασικά σημεία, ώστε να μην βουλώνει εύκολα κάτι που γινόταν συνέχεια στα 5-6. Είναι καλύτερη τρόμπα και πιο ανθεκτική οταν την πιέσεις. Τα μπεκ όσο και να ανεβάσεις την πίεση όσο είναι να ψεκάσουν θα ψεκάσουν. Είτε έχεις 3 είτε 15 bar. Το θέμα της πίεσης παίζει ρόλο οταν βάζεις μεγάλα μπεκ ώστε αυτά επειδή ψεκάζουν περισσότερο να μην μείνουν απο παροχή που αδυνατεί η μαμά τρόμπα να δώσει. Σωστά βέβαια κάποιος προανέφερε οτι το σύννεφο που ψεκάζεται είναι πιο ομοιόμορφο και καλύτερα απλωμένο αν ανεβάσεις πίεση αλλά οι διαφορές σε μαμά μηχανάκια αλλά και φτιαγμένα δεν είναι δραματικές. Φυσικά το καλύτερο αν θέλεις να μπλέξεις έτσι είναι μεγαλύτερη σε παροχή τρόμπα (lt/h) για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ή μια εξωτερική. Τέλος και ο εγκέφαλςο των 750 έχει σπάσει μια χαρά αλλά είναι μεγάλη πίκρα να μπλέξεις και να τον ρυθμίσεις εκτός και αν είναι δικό σου μηχανάκι οπότε και αξίζει να ασχοληθείς. Τσίπάκια Renesas (Hitachi) 32bit δουλεύουν και τα 750 ή κατά την απλή καθομιλουμένη Denso. Απλά πιο εύκολη λύση είναι ένας Bazzaz με Tune Box και τέλος. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Τετ 02 Δεκ 2009, 10:44 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Βάλε εκκεντροφόρους απο κ5-6 1000. Κάνουν μια χαρά και θα πυροβολάει με πολύ μικρό κόστος. Ηδη κυκλοφορούν δύο τέτοια και πανε και πολύ καλά...
Η τρόμπα απο Κ7 απλά έχει καλύτερα φίλτρα και διαφορές σε βασικά σημεία, ώστε να μην βουλώνει εύκολα κάτι που γινόταν συνέχεια στα 5-6. Είναι καλύτερη τρόμπα και πιο ανθεκτική οταν την πιέσεις. Τα μπεκ όσο και να ανεβάσεις την πίεση όσο είναι να ψεκάσουν θα ψεκάσουν. Είτε έχεις 3 είτε 15 bar. Το θέμα της πίεσης παίζει ρόλο οταν βάζεις μεγάλα μπεκ ώστε αυτά επειδή ψεκάζουν περισσότερο να μην μείνουν απο παροχή που αδυνατεί η μαμά τρόμπα να δώσει. Σωστά βέβαια κάποιος προανέφερε οτι το σύννεφο που ψεκάζεται είναι πιο ομοιόμορφο και καλύτερα απλωμένο αν ανεβάσεις πίεση αλλά οι διαφορές σε μαμά μηχανάκια αλλά και φτιαγμένα δεν είναι δραματικές. Φυσικά το καλύτερο αν θέλεις να μπλέξεις έτσι είναι μεγαλύτερη σε παροχή τρόμπα (lt/h) για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ή μια εξωτερική. Τέλος και ο εγκέφαλςο των 750 έχει σπάσει μια χαρά αλλά είναι μεγάλη πίκρα να μπλέξεις και να τον ρυθμίσεις εκτός και αν είναι δικό σου μηχανάκι οπότε και αξίζει να ασχοληθείς. Τσίπάκια Renesas (Hitachi) 32bit δουλεύουν και τα 750 ή κατά την απλή καθομιλουμένη Denso. Απλά πιο εύκολη λύση είναι ένας Bazzaz με Tune Box και τέλος. Αμφιβαλω πολυ οτι τα 1000 Κ5 εχουν πιο αγριους εκκεντροφορους απο τα 750 γιατι ξερω οτι κανουν το αντιθετο Αν εχεις στοιχεια με διαρκεια και βυθισμα απο τα δυο βαλτα εδω να τα δουμε και να τα συγκρινουμε Εχουν βρει οτι η ιδανικη πιεση σε μηχανακια και αμαξια ειναι τα τρια μπαρ πιεση ( μιλαμε παντα για ατμοσφαιρικους κινητηρες και οχι τουρπο που εκει η πιεσεις ξεφευγουν ) χωρις να ζοριζεις τη ντρομπα καυσιμου αρα δεν νομιζω οτι στεκει αυτο που λες με τα μεγαλυτερα μπεκ μιας και τα αμαξια εχουν μεγαλυτερα μπεκ :les?: Σωστα λες οτι η τρομπα του Κ7 ειναι διαφορετικη αλλα το ποσο καλυτερη δεν ξερω ακομα αν και το ευχομαι Αν κι η λογικη αλλα λεει δεν το νομιζω γιατι το φιλτρο του ειναι μικροτερο απο τα παλιοτερα μοντελα κατι που δεν ειναι καλο γιατι οσο πιο μικρο τοσο πιο ευκολα θα λερωνεται | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Τετ 02 Δεκ 2009, 12:40 | |
| - JIMK7 έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- JIMK7 έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- JIMK7 έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- Στα Κ7 1000 η τρόμπα έχει λίγη παραπάνω πίεση,νομίζω 4-5 psi... Αν κάποιος την βάλει σε προηγούμενο μοντέλο υπάρχει μια μικρή φιαφορά στην απόκριση...
Νικο σε ολα μα σε ολα τα SUZUKI και μη ειναι στα 3 μπαρ Θα σε χτυπήσω,στο Κ7 είναι λίγο μεγαλύτερη... ποσο μεγαλυτερη 0,000000000000000001
49 psi...
Καλα εσυ παλι αυτο που το ειδες και το λες
Θα με κανεις αυριο να του βαζω μπαρομετρο
1bar = 14.50326 psi
3 bar = 43,50978 psi
αν ειναι τοτε 3,4 bar = 49,311084 πραγμα που δεν το νομιζω να εχουν βαλει τοση μεγαλη πιεση αν τα 49psi ειναι 3.4bar τοτε αποκλειεται. η λογικη του να ανεβασεις πιεση(σε φτιαγμενα μοτερ και οχι βεβαια σε μαμα) ειναι οτι αντι να κρατας περισσοτερη ωρα τα μπεκ ανοιχτα,χαλοντας τον παλμο τους, αυξανεις την πιεση ωστε να μην εχεις μεγαλα νουμερα αποκλισης. πχ. αν χρειαζεσαι σε x-στροφες +15 νουμερο στον χαρτη, με αυξηση πιεσης μπορεις να πεσεις κοντα στο 0.ετσι δεν αλλαζεις δραματικα τον χρονο που μενουν ανοιχτα τα μπεκ,οποτε και τον παλμο τους. χονδρικα και λογικα αυτη ειναι η λογικη αυξησης της πιεσης. | |
|
| |
| βελιωση μοτερ | |
|