Greek GSX-R forum
βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_l10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_c10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_r10 
JIMK7
βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_l10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_c10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_r10 
nasos-v
βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_l10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_c10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_r10 
T.R.E
βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_l10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_c10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_r10 
k8 600 kk
βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_l10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_c10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_r10 
kostaskr6
βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_l10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_c10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_r10 
κολτρέϊν
βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_l10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_c10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_r10 
Leroy
βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_l10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_c10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_r10 
ripper
βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_l10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_c10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_l10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_c10βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Poll_r10 

 

 βελιωση μοτερ

Πήγαινε κάτω 
+8
DimSTriple
JIMK7
GsxrPower
1ndianos
T.R.E
nasos-v
valentinosgsxr
cbr600f4
12 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: βελιωση μοτερ   βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 EmptyΤετ 02 Δεκ 2009, 13:03

stavrosrodo έγραψε:




αν τα 49psi ειναι 3.4bar τοτε αποκλειεται.
η λογικη του να ανεβασεις πιεση(σε φτιαγμενα μοτερ και οχι βεβαια σε μαμα) ειναι οτι αντι να κρατας περισσοτερη ωρα τα μπεκ ανοιχτα,χαλοντας τον παλμο τους, αυξανεις την πιεση ωστε να μην εχεις μεγαλα νουμερα αποκλισης.
πχ. αν χρειαζεσαι σε x-στροφες +15 νουμερο στον χαρτη, με αυξηση πιεσης μπορεις να πεσεις κοντα στο 0.ετσι δεν αλλαζεις δραματικα τον χρονο που μενουν ανοιχτα τα μπεκ,οποτε και τον παλμο τους.
χονδρικα και λογικα αυτη ειναι η λογικη αυξησης της πιεσης.


Καλα αυτο ειναι το μονο σιγουρο γιατι πηγα και ειδα στο manual του Κ7 1000 και λεει οτι ειναι στα 3 μπαρ file

Οσο για το αλλο που λες σαν εκδοχη στεκη σαν αποτελεσμα δεν ξερω aswew


Παντα ολα αυτα να ξερεις γινονται σε ακραιες περιπτωσεις που δεν μπορεις να κανεις αλλιως γιατι και τα μπεκ δεν μπορεις να τα εχεις οση ωρα θελεις ανοικτα beer


βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Hhhsri
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: βελιωση μοτερ   βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 EmptyΤετ 02 Δεκ 2009, 15:42

Φίλε μου Jim K7 αυτό που σου λέω με τους εκκεντροφόρους απο κ5, το έχουν κάνει και δουλευει μια χαρά. Απλά δεν θυμάμαι αν αλλάζουν και οι δύο ή αν πάει ένας κι ένας... Ο Βλάσης στη Χαλκίδα έχει φτιάξει το ένα απο αυτά που κυκλοφορούν. Δεν έχω ασχοληθεί να δω νούμερα.

Τα μεγαλύτερα μπεκ τα βάζεις αν οι ανάγκες για βενζίνη αυξηθούν. Τα μπεκ έχουν το Duty Cycle που καλό είναι να μην φτάνει πάνω απο κάποια νούμερα (85% βία 90) γιατί μπορεί να κολλήσει ανοικτό η κλειστό κάποιο μπεκ εφ` όσον δουλευει όρια. Κάποιες εταιρίες στο εξωτερικό αλλάζουν τα μπεκ οταν χρησιμοποιούν εγκέφαλο που χειρίζεται μόνο τα 4 απο τα 8 γιατί οι ανάγκες για καύσιμο αναγκάζουν την μια 4αδα να δουλευει υπερωρίες. Με μεγαλύτερα μπεκ απλά έχεις ίδια παροχή πιο ξεκούραστα. Με εγκέφαλους για 8 μπεκ τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα και καλύπτουν πλέον σχεδόν όλες τις ανάγκες πλην Turbo πολλών ίππων.

Η τρόμπα του Κ7 όντως βουλώνει πολύ δυσκολα σε σχέση εμ την 6 και το ξέρω σίγουρα γιατί στο ένα απο τα δύο μηχανάκια μου που είναι γα dragster έχουμε βάλει τρόμπα απο κ7 μετά απο ψάξιμο όπου καταλήξαμε στην όντως καλύτερη λειτουργία της.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: βελιωση μοτερ   βελιωση μοτερ - Σελίδα 3 EmptyΤετ 02 Δεκ 2009, 17:36

-=UNSEEN=- έγραψε:
Φίλε μου Jim K7 αυτό που σου λέω με τους εκκεντροφόρους απο κ5, το έχουν κάνει και δουλευει μια χαρά. Απλά δεν θυμάμαι αν αλλάζουν και οι δύο ή αν πάει ένας κι ένας... Ο Βλάσης στη Χαλκίδα έχει φτιάξει το ένα απο αυτά που κυκλοφορούν. Δεν έχω ασχοληθεί να δω νούμερα.

Τα μεγαλύτερα μπεκ τα βάζεις αν οι ανάγκες για βενζίνη αυξηθούν. Τα μπεκ έχουν το Duty Cycle που καλό είναι να μην φτάνει πάνω απο κάποια νούμερα (85% βία 90) γιατί μπορεί να κολλήσει ανοικτό η κλειστό κάποιο μπεκ εφ` όσον δουλευει όρια. Κάποιες εταιρίες στο εξωτερικό αλλάζουν τα μπεκ οταν χρησιμοποιούν εγκέφαλο που χειρίζεται μόνο τα 4 απο τα 8 γιατί οι ανάγκες για καύσιμο αναγκάζουν την μια 4αδα να δουλευει υπερωρίες. Με μεγαλύτερα μπεκ απλά έχεις ίδια παροχή πιο ξεκούραστα. Με εγκέφαλους για 8 μπεκ τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα και καλύπτουν πλέον σχεδόν όλες τις ανάγκες πλην Turbo πολλών ίππων.

Η τρόμπα του Κ7 όντως βουλώνει πολύ δυσκολα σε σχέση εμ την 6 και το ξέρω σίγουρα γιατί στο ένα απο τα δύο μηχανάκια μου που είναι γα dragster έχουμε βάλει τρόμπα απο κ7 μετά απο ψάξιμο όπου καταλήξαμε στην όντως καλύτερη λειτουργία της.

Μαλλον θα ειχαν παρει τον εισαγωγη που ειναι μεγαλυτερος απο τον εξαγωγη του 750 file

Οσο για τα αλλα, ετσι οπως τα λες δεν θα διαφωνησω good

Τωρα για τη τρομπα του Κ7 να ξερεις πως αυτο τυχαινει καμια φορα με τις τρομπες και δεν πρεπει να βγαζουμε συμπερασματα απο τοσα λιγα γεγονοτα ssss ασε που πρεπει να βαζεις απο τα ιδια βενζιναδικα για να τις συγκρινεις κατι που ειναι πολυ δυσκολο hallo
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
βελιωση μοτερ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 3 από 3Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3
 Παρόμοια θέματα
-
» K3-K4 με μοτερ απο Κ8
» μοτερ 1000 κ8 σε 600 κ4 ????
» μοτερ 1000ριου σε 600

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ :: ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚA-TUNING-AFTERMARKET :: ΜΟΤΕΡ-ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com