- -=UNSEEN=- έγραψε:
- Φίλε μου Jim K7 αυτό που σου λέω με τους εκκεντροφόρους απο κ5, το έχουν κάνει και δουλευει μια χαρά. Απλά δεν θυμάμαι αν αλλάζουν και οι δύο ή αν πάει ένας κι ένας... Ο Βλάσης στη Χαλκίδα έχει φτιάξει το ένα απο αυτά που κυκλοφορούν. Δεν έχω ασχοληθεί να δω νούμερα.
Τα μεγαλύτερα μπεκ τα βάζεις αν οι ανάγκες για βενζίνη αυξηθούν. Τα μπεκ έχουν το Duty Cycle που καλό είναι να μην φτάνει πάνω απο κάποια νούμερα (85% βία 90) γιατί μπορεί να κολλήσει ανοικτό η κλειστό κάποιο μπεκ εφ` όσον δουλευει όρια. Κάποιες εταιρίες στο εξωτερικό αλλάζουν τα μπεκ οταν χρησιμοποιούν εγκέφαλο που χειρίζεται μόνο τα 4 απο τα 8 γιατί οι ανάγκες για καύσιμο αναγκάζουν την μια 4αδα να δουλευει υπερωρίες. Με μεγαλύτερα μπεκ απλά έχεις ίδια παροχή πιο ξεκούραστα. Με εγκέφαλους για 8 μπεκ τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα και καλύπτουν πλέον σχεδόν όλες τις ανάγκες πλην Turbo πολλών ίππων.
Η τρόμπα του Κ7 όντως βουλώνει πολύ δυσκολα σε σχέση εμ την 6 και το ξέρω σίγουρα γιατί στο ένα απο τα δύο μηχανάκια μου που είναι γα dragster έχουμε βάλει τρόμπα απο κ7 μετά απο ψάξιμο όπου καταλήξαμε στην όντως καλύτερη λειτουργία της.
Μαλλον θα ειχαν παρει τον εισαγωγη που ειναι μεγαλυτερος απο τον εξαγωγη του 750
Οσο για τα αλλα, ετσι οπως τα λες δεν θα διαφωνησω
Τωρα για τη τρομπα του Κ7 να ξερεις πως αυτο τυχαινει καμια φορα με τις τρομπες και δεν πρεπει να βγαζουμε συμπερασματα απο τοσα λιγα γεγονοτα
ασε που πρεπει να βαζεις απο τα ιδια βενζιναδικα για να τις συγκρινεις κατι που ειναι πολυ δυσκολο