JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Τετ 02 Δεκ 2009, 13:03 | |
| - stavrosrodo έγραψε:
αν τα 49psi ειναι 3.4bar τοτε αποκλειεται. η λογικη του να ανεβασεις πιεση(σε φτιαγμενα μοτερ και οχι βεβαια σε μαμα) ειναι οτι αντι να κρατας περισσοτερη ωρα τα μπεκ ανοιχτα,χαλοντας τον παλμο τους, αυξανεις την πιεση ωστε να μην εχεις μεγαλα νουμερα αποκλισης. πχ. αν χρειαζεσαι σε x-στροφες +15 νουμερο στον χαρτη, με αυξηση πιεσης μπορεις να πεσεις κοντα στο 0.ετσι δεν αλλαζεις δραματικα τον χρονο που μενουν ανοιχτα τα μπεκ,οποτε και τον παλμο τους. χονδρικα και λογικα αυτη ειναι η λογικη αυξησης της πιεσης. Καλα αυτο ειναι το μονο σιγουρο γιατι πηγα και ειδα στο manual του Κ7 1000 και λεει οτι ειναι στα 3 μπαρ Οσο για το αλλο που λες σαν εκδοχη στεκη σαν αποτελεσμα δεν ξερω Παντα ολα αυτα να ξερεις γινονται σε ακραιες περιπτωσεις που δεν μπορεις να κανεις αλλιως γιατι και τα μπεκ δεν μπορεις να τα εχεις οση ωρα θελεις ανοικτα | |
|
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Τετ 02 Δεκ 2009, 15:42 | |
| Φίλε μου Jim K7 αυτό που σου λέω με τους εκκεντροφόρους απο κ5, το έχουν κάνει και δουλευει μια χαρά. Απλά δεν θυμάμαι αν αλλάζουν και οι δύο ή αν πάει ένας κι ένας... Ο Βλάσης στη Χαλκίδα έχει φτιάξει το ένα απο αυτά που κυκλοφορούν. Δεν έχω ασχοληθεί να δω νούμερα.
Τα μεγαλύτερα μπεκ τα βάζεις αν οι ανάγκες για βενζίνη αυξηθούν. Τα μπεκ έχουν το Duty Cycle που καλό είναι να μην φτάνει πάνω απο κάποια νούμερα (85% βία 90) γιατί μπορεί να κολλήσει ανοικτό η κλειστό κάποιο μπεκ εφ` όσον δουλευει όρια. Κάποιες εταιρίες στο εξωτερικό αλλάζουν τα μπεκ οταν χρησιμοποιούν εγκέφαλο που χειρίζεται μόνο τα 4 απο τα 8 γιατί οι ανάγκες για καύσιμο αναγκάζουν την μια 4αδα να δουλευει υπερωρίες. Με μεγαλύτερα μπεκ απλά έχεις ίδια παροχή πιο ξεκούραστα. Με εγκέφαλους για 8 μπεκ τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα και καλύπτουν πλέον σχεδόν όλες τις ανάγκες πλην Turbo πολλών ίππων.
Η τρόμπα του Κ7 όντως βουλώνει πολύ δυσκολα σε σχέση εμ την 6 και το ξέρω σίγουρα γιατί στο ένα απο τα δύο μηχανάκια μου που είναι γα dragster έχουμε βάλει τρόμπα απο κ7 μετά απο ψάξιμο όπου καταλήξαμε στην όντως καλύτερη λειτουργία της. | |
|
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: βελιωση μοτερ Τετ 02 Δεκ 2009, 17:36 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Φίλε μου Jim K7 αυτό που σου λέω με τους εκκεντροφόρους απο κ5, το έχουν κάνει και δουλευει μια χαρά. Απλά δεν θυμάμαι αν αλλάζουν και οι δύο ή αν πάει ένας κι ένας... Ο Βλάσης στη Χαλκίδα έχει φτιάξει το ένα απο αυτά που κυκλοφορούν. Δεν έχω ασχοληθεί να δω νούμερα.
Τα μεγαλύτερα μπεκ τα βάζεις αν οι ανάγκες για βενζίνη αυξηθούν. Τα μπεκ έχουν το Duty Cycle που καλό είναι να μην φτάνει πάνω απο κάποια νούμερα (85% βία 90) γιατί μπορεί να κολλήσει ανοικτό η κλειστό κάποιο μπεκ εφ` όσον δουλευει όρια. Κάποιες εταιρίες στο εξωτερικό αλλάζουν τα μπεκ οταν χρησιμοποιούν εγκέφαλο που χειρίζεται μόνο τα 4 απο τα 8 γιατί οι ανάγκες για καύσιμο αναγκάζουν την μια 4αδα να δουλευει υπερωρίες. Με μεγαλύτερα μπεκ απλά έχεις ίδια παροχή πιο ξεκούραστα. Με εγκέφαλους για 8 μπεκ τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα και καλύπτουν πλέον σχεδόν όλες τις ανάγκες πλην Turbo πολλών ίππων.
Η τρόμπα του Κ7 όντως βουλώνει πολύ δυσκολα σε σχέση εμ την 6 και το ξέρω σίγουρα γιατί στο ένα απο τα δύο μηχανάκια μου που είναι γα dragster έχουμε βάλει τρόμπα απο κ7 μετά απο ψάξιμο όπου καταλήξαμε στην όντως καλύτερη λειτουργία της. Μαλλον θα ειχαν παρει τον εισαγωγη που ειναι μεγαλυτερος απο τον εξαγωγη του 750 Οσο για τα αλλα, ετσι οπως τα λες δεν θα διαφωνησω Τωρα για τη τρομπα του Κ7 να ξερεις πως αυτο τυχαινει καμια φορα με τις τρομπες και δεν πρεπει να βγαζουμε συμπερασματα απο τοσα λιγα γεγονοτα ασε που πρεπει να βαζεις απο τα ιδια βενζιναδικα για να τις συγκρινεις κατι που ειναι πολυ δυσκολο | |
|