| υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα | |
|
+17brwmogazos k8 600 kk lotinia nktr AggelosK8 boutser gat0s ΣΚΟΡΠΙΟΣ xxx teo46 JIMK7 mistiriodis_tsantakias magiaklaniakeksatmisi Oikopedofagos nasos-v Leroy panosk8 21 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Κυρ 20 Ιουν 2010, 16:43 | |
| ανοιγω ενα θεματακι περι των υγρων φρενων, τις προδιαγραφες και τα χαρακτηριστικα τους. το DOT4 ειναι μια απο τις ονομασιες των υγρων φρενων, που δηλωνει ενα συγκεκριμενο μειγμα χημικων με βαση το σημειο βρασμου του. το DOT4 ειναι μια γλυκόλη πολυαιθυλενίου, σε αντιθεση με τα DOT5 που εχουν βαση τη σιλικονη (.......... ) Υγρά όπως DOT 4 είναι υγροσκοπικά που σημαινει οτι θα απορροφήσουν σταδιακα νερό από την ατμόσφαιρα. αυτο μειωνει την αποδοση του υγρου και μετα απο καποια χρονικη περιοδο μειωνει το σημειο βρασμου του.σε μια συμβατικη μηχανη αυτο δεν ειναι ενα τοσο σοβαρο προβλημα, ομως σε σκληρο αγωνιστικο φρεναρισμα επιρεαζει, λογω του οτι η πεδηση ειναι επιθετικη και οι θερμοκρασιες που αναπτυσσονται ειναι υψηλες. παρακατω ειναι ενας ενδεικτικος πινακας υγρων και σημειων βρασμου. το υγρό σημείο βρασμού, ορίζεται ως το 3,7% του νερου κατ 'όγκο. πλεον ομως υπαρχουν αγωνιστικα υγρα DOT4 με πολυ υψηλα σημεια βρασμου,ομοια με αυτα των DOT5. MARKA_______________ΞΗΡΟ___________ΥΓΡΟmotul rbf600 _________ 312°C _________ 216°C MOTUL DOT 4_________245 °C__________158°CBOSCH DOT4_________265 °C__________165°CSuper Blue Racing_____280 °C__________197°Ccastrol srf____________312°C__________ 270°C ( DOT5) spector-oil_______________
Έχει επεξεργασθεί από τον/την panosk8 στις Δευ 21 Ιουν 2010, 21:15, 3 φορές συνολικά | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Κυρ 20 Ιουν 2010, 16:47 | |
| αυτες ειναι μερικες μαρκες που εβαλα για συγκριση. επειδη προσφατα εγινε αναφορα σε υγρα φρενων ( νασο,τα spectro-oils τι προδιαγραφες εχουν?) οσοι θελουν ας βαλουν και αλλες μαρκες. κ πριν αγοραστε υγρα,ριξτε και μια ματια πισω στο μπουκαλι στα νουμερακια | |
|
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Κυρ 20 Ιουν 2010, 17:01 | |
| Πολυ καλο ποστ! Χρησημο και επικαιρο. | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Κυρ 20 Ιουν 2010, 17:08 | |
| - Leroy έγραψε:
- Πολυ καλο ποστ! Χρησημο και επικαιρο.
ευχαριστω πασχαλη,εσυ αν θυμαμαι καλα, ειχες ενα θεμα με τα υγρα του συμπλεκτη,σωστα? τι υγρα εβαλες τελικα? | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Κυρ 20 Ιουν 2010, 19:04 | |
| - Leroy έγραψε:
- Πολυ καλο ποστ! Χρησημο και επικαιρο.
+ 1000 πανο θα δω και θα ενημερωσω | |
|
| |
Oikopedofagos Normal gixxer
Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 377 Hμερομηνία εγγραφής : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Κυρ 20 Ιουν 2010, 19:57 | |
| Και το castrol srf λένε είναι φοβέρο
DRY 312 WET 270
Αλλά είναι με βάση τη σιλικόνη (DOT5) | |
|
| |
magiaklaniakeksatmisi Full gixxer
Όνομα: : ΚΛΗΜΗΣ Αριθμός μηνυμάτων : 1228 Αγωνιζόμενος : Στου γεραμανη το πευκο απο κατω... Hμερομηνία εγγραφής : 03/03/2009
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Δευ 21 Ιουν 2010, 13:20 | |
| πανο δεν βαλαμε καλα υγρα .. βλεπω οτι ειχε κ καλυτερα...μμμ παλι αλλαγη υγρων..αντε τρομπαρισμα παλι.. | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| |
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Δευ 21 Ιουν 2010, 13:44 | |
| - panosk8 έγραψε:
- Leroy έγραψε:
- Πολυ καλο ποστ! Χρησημο και επικαιρο.
ευχαριστω πασχαλη,εσυ αν θυμαμαι καλα, ειχες ενα θεμα με τα υγρα του συμπλεκτη,σωστα? τι υγρα εβαλες τελικα? Εβαλα τα motul rbf600 τελικα οπως ειχε πει ο Νασος. Δεν εχω κανει και πολλα χλμ. αλλα μεχρι στιγμης, ειναι καλητερα και απο τα προηγουμενα οταν τα προτο αλλαξα. Τα αλλα μην με ρωτισεις τι ηταν... Δυστηχως δεν τα θημαμε. | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Δευ 21 Ιουν 2010, 15:52 | |
| ναι κ εμεις αυτα θα βαλουμε μαλλον. τωρα εχουμε τα bosch εγω και ο κλημης,αν και το εχουμε μουδιασε ικαι στη πιστα,πιανουν καλα. δε μπορω ακομα να βγαλω το συμπερασμα πως επιραζει το σημειο βρασμου στην αποδοση.
αμα βαλω τα αλλα ισως κατι φανει.
διαβασα ομως για τα DOT5 σιλικονης οτι επειδη δεν αποροφουν νερο,πιθανον να αφησει υπολειματα νερου στο κυκλωμα και στις δαγκανες.επισης ο λογος που παντα χρησιμοποιουμε κλειστο μπουκαλι DOT4 ,ειναι γιατι αν μεινει αρκετο καιρο ανοιχτο θα απορροφησει νερο απο την ατμοσφαιρα. | |
|
| |
magiaklaniakeksatmisi Full gixxer
Όνομα: : ΚΛΗΜΗΣ Αριθμός μηνυμάτων : 1228 Αγωνιζόμενος : Στου γεραμανη το πευκο απο κατω... Hμερομηνία εγγραφής : 03/03/2009
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Δευ 21 Ιουν 2010, 16:13 | |
| πανο τα motul ειναι 5 σωστα?ασε αυτα που εχουμε μεχρι να καουν λιγο κ μετα βλεπουμε..σημερα μαλλον θα κανω κ τ αδερφου μου..εγω πιο πριν ειχα τα 4 της belray κ δεν εμεινα ευχαριστημενος..κρεμουσαν πολυ ευκολα..τα bosch οντως φαινονται καλυτερα.. | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Δευ 21 Ιουν 2010, 18:45 | |
| παιδια προδιαγραφες μπορουν να εχουν ιδιες τα υγρα το θεμα ειναι ποσο της διατηρουν σε χρηση πιστας! τα μοτουλ εχουν βγαλει 2ημερο σερρες και 2 φορες μεγαρα μεχρι το οργανακι να ριξει κοκκινο οταν τεσταραμε τα υγρα το AP racing εχουν βγαλει τα παραπανω + 2 ακομα μεγαρα και οταν τα μετρησαμε ηταν οριακα πορτοκαλι - κοκκινα τα παραπανω ειναι απο προσοπικο ψαξιμο και δεν ειναι απαρετητο να ειναι και σωστα εγω την διαφορα πουεχω δει στα υγρα ειναι αισθηση μανετας αντεχουν παραπανω μεχρι να πεσει η μανετα αντεχουν πιο πολλες φορες να πας πιστα χωρις να βραζουν για πλακα | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Δευ 21 Ιουν 2010, 18:52 | |
| πανο δεν τα βρισκω τα χαρακτηριστικα των υγρων spector
το μονο που βρηκα ηταν οτι τα racing ειναι dot4 και 312C DRY
οταν ερθουν τα υγρα στο συνεργειο και τα παρω θα ποσταρω οτι γραφουν απο πισω και τα απλα και τα racing
Υ.Σ.αν θες ενημερρωνε το πρωτο ποστ με αυτα που βαζουν τα αλλα παιδια | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Δευ 21 Ιουν 2010, 19:52 | |
| θα ξανα ελεγα να δοκιμασετε τα super blue racing εσθισιτους ειναι πολυ καλη ...μην κολατε με μια μαρκα η με τα στιχια που δινει καθε εταιρια γιατι πεζει να ειναι κ ολιγον τη πλασματικα τα νουμερα τους ... | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Δευ 21 Ιουν 2010, 21:09 | |
|
Έχει επεξεργασθεί από τον/την panosk8 στις Δευ 21 Ιουν 2010, 21:14, 1 φορά | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Δευ 21 Ιουν 2010, 21:12 | |
| | |
|
| |
teo46 Hero gixxer
Όνομα: : θοδωρής Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 2555 Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!! Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Δευ 21 Ιουν 2010, 21:15 | |
| υπάρχει ένα οργανάκι που το βάζεις στο μπουκαλάκι από τα υγρά και σου δείχνει σε τι κατάσταση είναι! το έχει το συνεργείο που πηγαίναμε τα απριλια! | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Δευ 21 Ιουν 2010, 22:40 | |
| - teo46 έγραψε:
- υπάρχει ένα οργανάκι που το βάζεις στο μπουκαλάκι από τα υγρά και σου δείχνει σε τι κατάσταση είναι!
το έχει το συνεργείο που πηγαίναμε τα απριλια! +1000 τεο θα κοιταξω να βρω ενα να το τσιμπισουμε | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Δευ 21 Ιουν 2010, 22:50 | |
| | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Κυρ 27 Ιουν 2010, 16:13 | |
| | |
|
| |
xxx Normal gixxer
Όνομα: : Κωνσταντίνος Τόπος : θεσσαλονίκη Αριθμός μηνυμάτων : 97 Αγωνιζόμενος : Στον ύπνο μου! Hμερομηνία εγγραφής : 09/11/2009
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Δευ 28 Ιουν 2010, 00:49 | |
| @αμώ την υγρασία μου μέσα Πάνο Τρομερο το πόσο νερό είχε μέσα το κύκλωμα | |
|
| |
magiaklaniakeksatmisi Full gixxer
Όνομα: : ΚΛΗΜΗΣ Αριθμός μηνυμάτων : 1228 Αγωνιζόμενος : Στου γεραμανη το πευκο απο κατω... Hμερομηνία εγγραφής : 03/03/2009
| |
| |
ΣΚΟΡΠΙΟΣ Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ Τόπος : ΧΑΝΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 261 Αγωνιζόμενος : ???Πού τέτοια τύχη!!!! Hμερομηνία εγγραφής : 24/05/2009
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Δευ 28 Ιουν 2010, 14:34 | |
| - panosk8 έγραψε:
- ανοιγω ενα θεματακι περι των υγρων φρενων, τις προδιαγραφες και τα χαρακτηριστικα τους.
το DOT4 ειναι μια απο τις ονομασιες των υγρων φρενων, που δηλωνει ενα συγκεκριμενο μειγμα χημικων με βαση το σημειο βρασμου του.
το DOT4 ειναι μια γλυκόλη πολυαιθυλενίου, σε αντιθεση με τα DOT5 που εχουν βαση τη σιλικονη (.......... ) Υγρά όπως DOT 4 είναι υγροσκοπικά που σημαινει οτι θα απορροφήσουν σταδιακα νερό από την ατμόσφαιρα. αυτο μειωνει την αποδοση του υγρου και μετα απο καποια χρονικη περιοδο μειωνει το σημειο βρασμου του.
σε μια συμβατικη μηχανη αυτο δεν ειναι ενα τοσο σοβαρο προβλημα, ομως σε σκληρο αγωνιστικο φρεναρισμα επιρεαζει, λογω του οτι η πεδηση ειναι επιθετικη και οι θερμοκρασιες που αναπτυσσονται ειναι υψηλες.
παρακατω ειναι ενας ενδεικτικος πινακας υγρων και σημειων βρασμου. το υγρό σημείο βρασμού, ορίζεται ως το 3,7% του νερου κατ 'όγκο. πλεον ομως υπαρχουν αγωνιστικα υγρα DOT4 με πολυ υψηλα σημεια βρασμου,ομοια με αυτα των DOT5.
MARKA_______________ΞΗΡΟ___________ΥΓΡΟ
motul rbf600 _________ 312°C _________ 216°C MOTUL DOT 4_________245 °C__________158°C BOSCH DOT4_________265 °C__________165°C Super Blue Racing_____280 °C__________197°C castrol srf____________312°C__________ 270°C ( DOT5) spector-oil_______________ Φίλε Πάνο , όλα τα ανωτέρω που γράφεις τα θεωρώ πολύ χρήσιμα και σωστά , απλώς σας ενημερώνω για κάτι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ για την κατηγοριά dot 5 και ιδιαίτερα τα dot 5.1....α) τα τσιμουχάκια της εκάστοτε τρόμπας πρέπει να είναι σε θέση να διαχειριστούν τα υγρά αυτά (οι εργοστασιακές τρόμπες δεν ανταπεξέρχονται μόνο με την αλλαγή των υγρών αυτών) και β) η σειρά 5 και ιδιαίτερα η 5.1 έχουν συστατικό μέσα τους που ναι μεν αντέχει σε πολύ πιο μεγάλες καταπονήσεις και θερμοκρασίες αλλά έχουν αδυναμία στην έκθεσή τους στο ηλιακό φως με αποτέλεσμα τη διάσπαση/διαχωρισμού των στοιχείων με αποτέλεσμα την αχρήστευση τους(εξ ου και ο περιορισμός του ηλ. φωτός στα αγωνιστικα του δοχείου με τα πάνινα τα ''βρακάκια''....το κακό είναι πως αν δεν είστε διατεθιμένοι μετά απο κάποιο γρήγορο σαββατοκύριακο να τα αλλάξετε και τα κρατήσετε για καθημερινή χρήση υπάρχει κίνδυνος να μείνετε απο φρένα στα καλά του καθουμένου...σας μιλάω έχοντας προσωπική εμπειρία απο υγρά της JURID DOT 5.1....όταν είναι φρέσκα είναι άπαιχτα αλλά με το καιρό (σύντομα) χέζονται...με εκτίμηση | |
|
| |
xxx Normal gixxer
Όνομα: : Κωνσταντίνος Τόπος : θεσσαλονίκη Αριθμός μηνυμάτων : 97 Αγωνιζόμενος : Στον ύπνο μου! Hμερομηνία εγγραφής : 09/11/2009
| |
| |
magiaklaniakeksatmisi Full gixxer
Όνομα: : ΚΛΗΜΗΣ Αριθμός μηνυμάτων : 1228 Αγωνιζόμενος : Στου γεραμανη το πευκο απο κατω... Hμερομηνία εγγραφής : 03/03/2009
| Θέμα: Απ: υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα Δευ 28 Ιουν 2010, 16:11 | |
| - ΣΚΟΡΠΙΟΣ έγραψε:
- panosk8 έγραψε:
- ανοιγω ενα θεματακι περι των υγρων φρενων, τις προδιαγραφες και τα χαρακτηριστικα τους.
το DOT4 ειναι μια απο τις ονομασιες των υγρων φρενων, που δηλωνει ενα συγκεκριμενο μειγμα χημικων με βαση το σημειο βρασμου του.
το DOT4 ειναι μια γλυκόλη πολυαιθυλενίου, σε αντιθεση με τα DOT5 που εχουν βαση τη σιλικονη (.......... ) Υγρά όπως DOT 4 είναι υγροσκοπικά που σημαινει οτι θα απορροφήσουν σταδιακα νερό από την ατμόσφαιρα. αυτο μειωνει την αποδοση του υγρου και μετα απο καποια χρονικη περιοδο μειωνει το σημειο βρασμου του.
σε μια συμβατικη μηχανη αυτο δεν ειναι ενα τοσο σοβαρο προβλημα, ομως σε σκληρο αγωνιστικο φρεναρισμα επιρεαζει, λογω του οτι η πεδηση ειναι επιθετικη και οι θερμοκρασιες που αναπτυσσονται ειναι υψηλες.
παρακατω ειναι ενας ενδεικτικος πινακας υγρων και σημειων βρασμου. το υγρό σημείο βρασμού, ορίζεται ως το 3,7% του νερου κατ 'όγκο. πλεον ομως υπαρχουν αγωνιστικα υγρα DOT4 με πολυ υψηλα σημεια βρασμου,ομοια με αυτα των DOT5.
MARKA_______________ΞΗΡΟ___________ΥΓΡΟ
motul rbf600 _________ 312°C _________ 216°C MOTUL DOT 4_________245 °C__________158°C BOSCH DOT4_________265 °C__________165°C Super Blue Racing_____280 °C__________197°C castrol srf____________312°C__________ 270°C ( DOT5) spector-oil_______________ Φίλε Πάνο , όλα τα ανωτέρω που γράφεις τα θεωρώ πολύ χρήσιμα και σωστά , απλώς σας ενημερώνω για κάτι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ για την κατηγοριά dot 5 και ιδιαίτερα τα dot 5.1....α) τα τσιμουχάκια της εκάστοτε τρόμπας πρέπει να είναι σε θέση να διαχειριστούν τα υγρά αυτά (οι εργοστασιακές τρόμπες δεν ανταπεξέρχονται μόνο με την αλλαγή των υγρών αυτών) και β) η σειρά 5 και ιδιαίτερα η 5.1 έχουν συστατικό μέσα τους που ναι μεν αντέχει σε πολύ πιο μεγάλες καταπονήσεις και θερμοκρασίες αλλά έχουν αδυναμία στην έκθεσή τους στο ηλιακό φως με αποτέλεσμα τη διάσπαση/διαχωρισμού των στοιχείων με αποτέλεσμα την αχρήστευση τους(εξ ου και ο περιορισμός του ηλ. φωτός στα αγωνιστικα του δοχείου με τα πάνινα τα ''βρακάκια''....το κακό είναι πως αν δεν είστε διατεθιμένοι μετά απο κάποιο γρήγορο σαββατοκύριακο να τα αλλάξετε και τα κρατήσετε για καθημερινή χρήση υπάρχει κίνδυνος να μείνετε απο φρένα στα καλά του καθουμένου...σας μιλάω έχοντας προσωπική εμπειρία απο υγρά της JURID DOT 5.1....όταν είναι φρέσκα είναι άπαιχτα αλλά με το καιρό (σύντομα) χέζονται...με εκτίμηση δηλ αν εχουμε την μαμα τρομπα τι προβλημα μπορει ν δημιουργηθει με τα 5.1????τα 4 ειδικα τωρα το καλοκαιρι ξεφτιλιζονται για πλακα | |
|
| |
| υγρα φρενων τεχνικα χαρακτηριστικα | |
|