Είναι λίγο παράδοξο σε ένα forum για GSXR να ξεκινάει αυτό το thread με ένα BMW S1000RR 2010.
Το λοιπόν…
Η μηχανή έχει 18000χλμ χωρίς να παρουσιάσει μέχρι στιγμής το παραμικρό μηχανικό πρόβλημα.Το μοναδικό μεμπτό που προέκυψε ήταν στα πρώτα 2000χλμ ένα ρουλεμάν πίσω τροχού που μάλλον ήταν εκ κατασκευής.
Η μηχανή έχει δυναμομετρηθεί stock 186 και 193 άλογα τροχό με εξάτμιση-φίλτρο σε δυναμόμετρο Fuchs (το δυναμόμετρο είναι το ίδιο που δυναμομετρήθηκε και του JIMK7 το τερατάκι) .
Οι αναρτήσεις είναι πολύ ικανοποιητικές για τον δρόμο αλλά δυστυχώς για πίστα το μπροστινό δεν έχει αρκετή απόσβεση επαναφοράς.Το πίσω είναι μία πολύ καλή μονάδα και θα ικανοποιήσει τους περισσότερους.
Το κράτημα της εξαιρετικό με πολύ γρήγορη εναλλαγή για Ι4 κινητήρα.
Τα φρένα είναι πολύ καλά αλλά τα μαμά τακάκια εμπρός τρώγονται σχετικά γρήγορα και τσούζουν στην τιμούλα.
Στα ηλεκτρονικά τώρα:
Το ABS στο δρόμο αλλά και στην πίστα είναι πολύ καλό και δεν ενεργοποιείται χωρίς λόγο,πάντα μέχρι έναν ρυθμό(δεν έχω καταφέρει να τα εκμεταλλευτώ αρκετά ακόμη).Το DTC για δρόμο είναι εξαιρετικό αλλά για πίστα σε κάποιον προχωρημένο θα ήθελε προσαρμογή στις απαιτήσεις του.Εμένα προσωπικά με καλύπτει μέχρι ένα ρυθμό, μετά αν υπήρχαν τα ευρώ το Race ECU+Calibration kit θα το ήθελα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας
Τύπος Υδρόψυκτος, τετράχρονος σε σειρά κινητήρας, δύο εκκεντροφόροι, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος x διαδρομή 80 mm x 49,7 mm
Κυβισμός 999 cm3
Ισχύς 142 kW (193 ίπποι) στις 13.000 σ.α.λ.
Μέγ. Ροπή 112 Nm στις 9.750 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης 13.0 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός / Ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα με αισθητήρα προανάφλεξης (BMS-K-P)
Διαχείριση καυσαερίων Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας 2 κλειστών βρόχων, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-4
Επιδόσεις / Κατανάλωση Καυσίμου
Τελική ταχύτητα Πάνω από 200 km/h
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h 5.7 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h 5.9 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km σε επαρχιακό γρήγορο ρυθμό 7.2 l
Τύπος καυσίμου Σούπερ αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95-98 (RON), αυτόματος έλεγχος προανάφλεξης
Ηλεκτρικό Σύστημα
Εναλλάκτης Τριφασικός εναλλάκτης 350 W
Μπαταρία 14 V / 10 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, με λειτουργία anti-hopping, λειτουργία με ντίζα
Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής
Μετάδοση Αλυσίδα
Πλαίσιο / φρένα
Πλαίσιο Τύπου γέφυρας, από χυτό αλουμίνιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού Ανάποδο πιρούνι 46 mm, ρυθμιζόμενη επαναφορά και συμπίεση
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού Ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο, συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση-επαναφορά, χαμηλές και υψηλές ταχύτητες
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω 120 mm / 130 mm
Μεταξόνιο 1,432 mm
Γωνία κάστερ 95.9 mm
Γωνία τιμονιού 66,1 °
Τροχοί Χυτό αλουμίνιο
Εμπρός ζάντα 3.50 x 17"
Πίσω ζάντα 6.00 x 17"
Εμπρός ελαστικό 120/70 ZR 17
Πίσω ελαστικό 190/55 ZR 17
Μπροστινό φρένο Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι, σταθερή δαγκάνα τεσσάρων ακτινικών εμβόλων, διάμετρος 320 mm, πάχος 5 mm
Πίσω φρένο Μονός δίσκος, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου, διάμετρος 220 mm, πάχος 5 mm
ABS DTC**: Δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης DTC 4 λειτουργιών, διατίθεται μόνο σε συνδυασμό με το αγωνιστικό ABS, με δυνατότητα απενεργοποίησης
Αγωνιστικό ABS*: Αγωνιστικό ABS με δυνατότητα επιλογής 4 λειτουργιών, δυνατότητα απενεργοποίησης
Διαστάσεις / βάρη
Μήκος 2,056 mm
Πλάτος (με καθρέπτες) 826 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες) 1,138 mm
Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο 820 mm
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο 1,810 mm
Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 204 kg (206,5 kg με αγωνιστικό ABS)
Βάρος με άδεια δοχεία 2) 183 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος 390 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με βασικό εξοπλισμό) 187 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ 17.5 l