| περι ελαστικων ο λογος (dunlop) | |
|
+10panosk8 teo46 Oikopedofagos valentinosgsxr JIMK7 nasos-v gianni nktr mistiriodis_tsantakias T.R.E 14 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: περι ελαστικον ο λογος (dunlop) Τρι 31 Αυγ 2010, 08:58 | |
| - Oikopedofagos έγραψε:
- nasos-v έγραψε:
- ο οικοπεδοφαγος παντως ,μεγαρα μου ειπε το πισω βγαζει μονο 1 track day.
το ειδα το λαστιχο απο κοντα. πραγματικα ειναι σαν τσιχλα..... αλλα ....... 1 track day???? Νάσο 1 td βγάζει αν θες να το πουλήσεις μετά. Αλλιώς βγάζει και δεύτερο αλλά θα το δουλεύεις χωρίς αυλάκωση από τη δεξιά χωρίς αυτό να σε προβληματίζει πουθενά. Τώρα όσον αφορά τις πιέσεις και χωρίς να θέλω να έρθω σε προστριβή με κανέναν εγώ δουλεύω 30-21 χωρίς κανένα πρόβλημα, από κει πέρα αν θες να πιάσεις τις πιέσεις που προτείνει η dunlop βγαίνοντας από τη πίστα με καυτό ελαστικό (35-38 μπροστά και 24-26 πίσω) στις Σέρρες τουλάχιστον γιατί Μέγαρα δεν έχω μετρήσει καυτή πίεση πρέπει όντως το πίσω να κατέβει 16-17 γιατί με 21 κρύο βγαίνει γύρω στο 29αρι. Το θέμα είναι ότι με 16 κρύο πίσω είχα απίστευτη και ανομοιόμορφη φθορά όταν το δούλευα χωρίς κουβέρτες όπως κάνω συνήθως. Σε ένα mail που είχα στείλει το 2009 στη dunlop Αμερικής όταν το λάστιχο είχε έρθει εδώ για δείγμα και πούλαγε πολύ φθηνότερα από ότι τώρα σχετικά με τις πιέσεις για το μπροστά μου είπαν 30 κρύο μιας και δεν έχει την τεχνολογία n-tec και δουλεύει σαν συμβατική γόμα για το πίσω είχαν απαντήσει ότι δέχονται πιέσεις μέχρι 16. Αν έχετε δει στο site της, δίνει πίεση με κουβέρτα 23. Αν βάλεις 21 κρύο και το βάλεις στη κουβέρτα σε καμία περίπτωση δεν φτάνει μόνο 23. Πέραν αυτού στο σχολείο του Schwantz ένας από τους εκπαιδευτές τρέχει με dunlop και είπε ότι σε καμία περίπτωση δεν θα έτρεχε τα 211 χωρίς κουβέρτες σε πιέσεις 16 λόγω της ακραίας παραμόρφωσης του σκελετού του πίσω ελαστικού. το θυμαμαι αυτο που μου ειπες ,αλλα επειδη σε ρώτησα ποσα εικοσαλεπτα βγαζει ,και ειπες 6 το πολυ 7 , γιαυτο ειπα 1 μερα. τελος παντων, εγω ψαχνω ενα λαστιχο που να κραταει καλα και να βγαζει 3 track day. γυρω στα 14-15 εικοσαλεπτα καθαρα. το dragon εβγαλε 11 20λεπτα χωρις κουβερτες. αυτες της μερες θα βαλω τα μετσελερ τα σλικ και θα τα δουλεψω με κουβερτες. να δω ποσο θα μου βγαλουν και πως κρατανε. εχω ακουσει οτι εχουν διαρκεια αρκετη (μεσαια γομα) θα ενημερωσω......... αλλιως, dragon -κουβερτες - 3 track day και τελος με της δοκιμες..... | |
|
| |
teo46 Hero gixxer
Όνομα: : θοδωρής Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 2555 Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!! Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008
| Θέμα: Απ: περι ελαστικων ο λογος (dunlop) Τρι 31 Αυγ 2010, 10:13 | |
| | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: περι ελαστικων ο λογος (dunlop) Τρι 31 Αυγ 2010, 15:14 | |
| αααααυτα τα ντανλοπ θα μας κανουν να σφαχτουμε οεο .. λοιπον, τα gp κουνανε,γλυστρανε,βγαζουν ταλαντωσεις στο μπροστινο κ φθειρονται ακομα κ στο endurance πισω.. περα της πλακας,πιστα δε τα χω βαλει ακομα μεσα κ λεω να τα δοκιμασω το σεπτεμβρη σερρες. στη βροχη πατανε μια χαρα κ γενικα οπου εχει καλη ασφαλτο μπαινει σα τρενο.αλλα ειναι απροβλεπτο το ατιμο. πιστευω το επιρεαζει κ η θερμοκρασια κ η ασφαλτος κ σε μεγαλο βαθμο οι πιεσεις για να δουλεψει σωστα. οι χαμηλοτερες πιεσεις που δοκιμασα ηταν 28 πισω 30 μπροστα. το θεμα ειναι οτι απο τα απροβλεπτα γλυστριματα δεν του χω κ τοση εμπιστοσυνη,γιατι απλα γλυστραει. κ αν γλυστρισει εστω κ μια φορα στη πιστα,ειναι αρκετο,δε θελει αλλο... αν θελετε να γινετε σπονσορες μου,οσοι ειστε υπερ των 211 εγω δεν εχω προβλημα,μια ζωη ντανλοπ θα φοραω | |
|
| |
magiaklaniakeksatmisi Full gixxer
Όνομα: : ΚΛΗΜΗΣ Αριθμός μηνυμάτων : 1228 Αγωνιζόμενος : Στου γεραμανη το πευκο απο κατω... Hμερομηνία εγγραφής : 03/03/2009
| Θέμα: Απ: περι ελαστικων ο λογος (dunlop) Τρι 31 Αυγ 2010, 16:12 | |
| παντως τα 209 slick s/m τα ευχαριστηθηκα κ στην πιστα κ στο δρομο..πιστευω οτι αντεχουν γενικα..παντως τα 209 quallifier rr στο δρομο ηθελαν πολυ περπατημα για να δουλεψουν..αυτα απο οσα εζησα με dunlop | |
|
| |
Antonios_gsxr Full gixxer
Όνομα: : Αντώνιος Τόπος : Λάρισα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 896 Hμερομηνία εγγραφής : 08/01/2012
| Θέμα: Απ: περι ελαστικων ο λογος (dunlop) Κυρ 23 Σεπ 2012, 16:54 | |
| Παιδιά, οι τρεις διαφορετικές γόμες που έχουν τα dunlop gp racer, είναι ανάλογα με την θερμοκρασία;
Τον χειμώνα δηλαδή επιλέγουμε για να ζεσταίνεται πιο εύκολα και πιο γρήγορα το λάστιχο soft μπροστινό και medium πίσω και το καλοκαίρι medium μπροστά και hard πίσω;
| |
|
| |
Opeth Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Βολος-Σερρες Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 429 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: περι ελαστικων ο λογος (dunlop) Κυρ 23 Σεπ 2012, 18:36 | |
| και μπρος και πισω τα Endurance φορουσα δεν εκαναν ποτε κιχ και προς το τελος τους τα ειχα και στην πιστα μεχρι που εβγαλαν λινα.
στα χερια μου εβγαλαν 7500 χιλιομετρα και μια μερα Σερρες χωρις ουτε ενα γλυστρημα και ηταν ηδη ελαφρως μεταχειρισμενα.
προσωπικα δε με ενδιαφερει να δοκιμασω αλλο λαστιχο. | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: περι ελαστικων ο λογος (dunlop) Κυρ 23 Σεπ 2012, 19:22 | |
| - Antonios_gsxr έγραψε:
- Παιδιά, οι τρεις διαφορετικές γόμες που έχουν τα dunlop gp racer, είναι ανάλογα με την θερμοκρασία;
Τον χειμώνα δηλαδή επιλέγουμε για να ζεσταίνεται πιο εύκολα και πιο γρήγορα το λάστιχο soft μπροστινό και medium πίσω και το καλοκαίρι medium μπροστά και hard πίσω;
περιπου ετσι οπως τα λες ... αναλογα με την γομμα ομως πανε και τα χλμ που θα σου βγαλουν ... | |
|
| |
| περι ελαστικων ο λογος (dunlop) | |
|