| ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
giotisxaker Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 4 Hμερομηνία εγγραφής : 03/09/2010
| Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ Παρ 03 Σεπ 2010, 02:30 | |
| ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΛΥΣΗ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΧΩ ΕΝΑ GSXR 600 K7 ΚΑΙ ΟΤΑΝ Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΡΕΛΑΝΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥΣ 50 ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΠΑΡΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 20 ΒΑΘΜΟΥΣ 3 ΣΤΙΣ 5 ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ¨'ΕΧΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΔΗ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΠΕΛΠΙΣΤΕΙ | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ Παρ 03 Σεπ 2010, 05:41 | |
| Δεν μας λες τι εχετε κανει ομως μεχρι τωρα. Εχετε ελεγξει την βαλβιδα του ρελαντι? | |
|
| |
giotisxaker Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 4 Hμερομηνία εγγραφής : 03/09/2010
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ Παρ 03 Σεπ 2010, 10:51 | |
| ναι η βαλβιδα του ρελαντι ειναι εντακσει αλλαξαμε και τα μπουζι
| |
|
| |
GIXXERAKIAS Hero gixxer
Όνομα: : Ιωάννης Τόπος : Aθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 2159 Αγωνιζόμενος : Newbie open. Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ Παρ 03 Σεπ 2010, 11:56 | |
| - giotisxaker έγραψε:
- ναι η βαλβιδα του ρελαντι ειναι εντακσει αλλαξαμε και τα μπουζι
Οταν λες βαλβιδα ρελαντι εννοεις το tps?Κοιτα το tps για σωστη ρυθμιση και με ζεστη μηχανη ρυθμισε τις στροφες του ρελαντι στις προβλεπομενες απο το βιβλιαρακι.Αν παλι στο κανει αυτο ελεγξε και το φιλτρο αερος μηπως εχει πιασει πολυ βρωμα και δεν αναπνεει σωστα η μηχανη. | |
|
| |
giotisxaker Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 4 Hμερομηνία εγγραφής : 03/09/2010
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ Παρ 03 Σεπ 2010, 12:50 | |
| ειναι ολα ρυθμιζμενα και αλακσα και καινουργιο φιλτρο εβαλα ενα dna το θεμα ειναι οτι οταν δεν δουλευει καλα δεν αναβει ουτε το f1 | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ Παρ 03 Σεπ 2010, 15:31 | |
| Το τσοκ θελει μαλλον ρυθμιση | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ Παρ 03 Σεπ 2010, 15:54 | |
| - GIXXERAKIAS έγραψε:
- giotisxaker έγραψε:
- ναι η βαλβιδα του ρελαντι ειναι εντακσει αλλαξαμε και τα μπουζι
Οταν λες βαλβιδα ρελαντι εννοεις το tps?Κοιτα το tps για σωστη ρυθμιση και με ζεστη μηχανη ρυθμισε τις στροφες του ρελαντι στις προβλεπομενες απο το βιβλιαρακι.Αν παλι στο κανει αυτο ελεγξε και το φιλτρο αερος μηπως εχει πιασει πολυ βρωμα και δεν αναπνεει σωστα η μηχανη. Βαλβιδα ρελαντι ειναι το ISC valve (Idle speed control υποθετω), ειναι βιδωμενη πανω στα σωματα του ψεκασμου αναμμεσα στο 1ο και το 2ο (για το 1000 τουλαχιστον). Ελεγχεται απευθειας απο την ECU και αν εχει προβλημα τοτε παρουσιαζονται τα συμπτωματα που ανεφερες. Για να ελεγχθει ομως πρεπει να πας σε εξουσιοδοτημενο γιατι η ρυθμιση της γινετε μονο απο το διαγνωστικο της SUZUKI. Ο ελεγχος ομως απαιτει μονο ενα ωμομετρο. Για να μην σου βγαζει FI ισως σημαινει οτι η βαλβιδα ειναι καλη αλλα για καποιον λογο εχει χασει την αρχικη της θεση. Σε αυτη την περιπτωση θα στρωσει αν την βαλεις στην θεση της με το χερι και κανεις ενα reset απο το διαγνωστικο. Αλλιως πας παρακατω, ψαχνοντας. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| |
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ Παρ 03 Σεπ 2010, 21:54 | |
| Μα αυτο ακριβως μπορει να ειναι το προβλημα! Αν η βαλβιδα του ρελαντι παραμενει κολλημενη στην θεση που ο κινητηρας εχει πιασει θερμοκρασια λειτουργιας και δεν βοηθαει οταν ειναι κρυος τοτε εχουμε αυτο το αποτελεσμα. Δηλαδη δουλευει σαν να ειναι ο κινητηρας ζεστος και αρα τα μπερδευει οταν αυτος ειναι κρυος. | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ Παρ 03 Σεπ 2010, 22:02 | |
| Μαλιστα αυτο μπορει να γινει κατα την επαναφορα της βαλβιδας οταν κλεινουμε τον διακοπτη σε εναν ζεστο κινητηρα. Η ECU θελει μερικα δευτερολεπτα να επαναφερει την βαλβιδα μετα το κλεισημο του διακοπτη. Αν την στιγμη εκκινη υπαρξει προβλημα με το ρευμα (πχ αποσυνδεσουμε την μπαταρια) τοτε η βαλβιδα μενει στην "θεση ζεστος κινητηρας" αλλα την επομενη φορα που θα ανοιξουμε τον διακοπτη η ECU νομιζει οτι την ειχε γυρισει στην θεση "κρυος" και κανει οτι να ναι. | |
|
| |
giotisxaker Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 4 Hμερομηνία εγγραφής : 03/09/2010
| Θέμα: Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ Σαβ 04 Σεπ 2010, 16:47 | |
| αν ηταν απο την βαλβιδα φιλε μου δεν επρεπε να το φτιαχνει συνεχεια οταν ειναι κρυο?απο τισ 5 φορεσ που το βαζω μπρος οταν ειναι κρυο τισ 2 το φτιαχνει | |
|
| |
| ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΡΕΛΑΝΤΙ | |
|