Αυτη ειναι μια πονεμενη ιστορια. Η ρυθμιση των αναρτησεων γινετε με καθαρα προσωπικα κριτιρια και εξαρταται απο το ειδος του δρομου που θελεις να κινηθεις και απο το στυλ οδηγησης.
Ξεκινα εχοντας σαν βαση τις μαμα ρυθμισεις και εχε στον νου σου οτι η ρυθμιση των αναρτησεων ειναι προβλημα συμβιβασμου...των ασυμβιβαστων. Για παραδειγμα ενα σφιχτο σεταρισμα αναρτησεων βοηθαει το κρατημα σε καλοστρωμενο με καλη ασφαλτο δρομο (οπως μια πιστα) αλλα δυσκολευει πολυ την οδηγηση σε δρομο με σαμαρακια και γενικα γλυστερη ασφαλτο. Οι αναρτησεις πρεπει να ειναι αρκετα σφιχτες για να δινουν καλη πληροφοριση αλλα αρκετα ενδοτικες για να επιτρεπουν την φορτιση των ελαστικων κατα το φρεναρισμα ή την επιταχυνση.
Η καλυτερη μεθοδος για να φερεις την μηχανη σου οσο πιο κοντα στα μετρα σου ειναι να πας στην αγαπημενη σου διαδρομη και να πειραματιστεις με το σεταρισμα κανοντας πολλα περασματα μεχρι να βρεις αυτο που θα σε κανει να νοιωθεις πιο ανετα κατα το φρεναρισμα, το πλαγιασμα και την εξοδο. Μια ρυθμιση την φορα και λιγα κλικ για να μην χασεις τον μπουσουλα.