| ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες | |
|
+14kapnias bolek76 gsxrthiva mistiriodis_tsantakias Tedyboysmos DimSTriple thodoris Darksoul panosk8 akisrio ripseventh valentinosgsxr stam911 misterq 18 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
misterq Jr.gixxer
Όνομα: : kostas Τόπος : patra Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 10 Hμερομηνία εγγραφής : 26/07/2011
| Θέμα: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Κυρ 31 Ιουλ 2011, 17:04 | |
| geia sas me lene kosta kai eimai apo patra exo ena gsxr 1000 k4 prosfata to piga na mou alaksoun tentotira kadena kapelota kai molis to evgala apo to sunergeio akouga ena periergo thorivo meta apo merika xiliometra mou espase ena mpistoni kai mou stravose 2 vavides.... to erotima mou einai.... fteei to iliko to opoio dn mou eixe dimiourgisei kanena provlima edo kai 45.000 xlm ? i o xronismos pou mou ekanan?????
γεια σας με λένε κώστα και είμαι από πάτρα έχω ένα gsxr 1000 k4 πρόσφατα το πήγα να μου αλλάξουν "τεντοτιρα" καδένα "καπελοτα" και μόλις το έβγαλα από το συνεργείο άκουγα ένα περίεργο θόρυβο μετά από μερικά χιλιόμετρα μου έσπασε ένα μπιστόνι και μου στράβωσε 2 "βαβιδες".... το ερώτημα μου είναι.... φταίει το υλικό το οποιο δη μου είχε δημιουργήσει κανένα πρόβλημα εδώ και 45.000 χλμ ? η ο χρονισμός που μου έκαναν?????
Έχει επεξεργασθεί από τον/την κολτρέϊν στις Κυρ 31 Ιουλ 2011, 19:46, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ GREEKLISH.) | |
|
| |
stam911 Adv. gixxer
Όνομα: : Βασιλης Τόπος : Πατρα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 606 Αγωνιζόμενος : στο κουβαλημα κιβωτιων!!! Hμερομηνία εγγραφής : 12/05/2010
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Κυρ 31 Ιουλ 2011, 17:08 | |
| στο ερωτημα σου αυτο θα σου απαντησουν οι γνωστες εγω θελω να ρωτησω σε ποιον μαστορα πηγες γιατι ειμαι απο Πατρα επισης ευχαριστω. | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Κυρ 31 Ιουλ 2011, 17:13 | |
| ...Δεν ειμαστε μεσα στο μοτερ σου αλλα με πολυ μεγαλη επιφυλαξη λεω οτι μαλλον εχει κανει καποιο λαθος ο μηχανικος σου στο κλεισιμο του μοτερ. Ο λαθος χρονισμος μπορει να "καρφωσει" βαλβιδες και οι βαλβιδες μπορουν να σπασουν πιστονι επισης.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την valentinosgsxr στις Κυρ 31 Ιουλ 2011, 17:39, 1 φορά | |
|
| |
ripseventh Full gixxer
Όνομα: : Λουκας Τόπος : Λιβαδεια Αριθμός μηνυμάτων : 1221 Hμερομηνία εγγραφής : 19/09/2010
| |
| |
akisrio Normal gixxer
Όνομα: : Ακης Τόπος : Ριο Πατρα Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 253 Hμερομηνία εγγραφής : 15/02/2010
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Κυρ 31 Ιουλ 2011, 17:29 | |
| Γεια σου Κωστα και εγω απο Πατρα ειμαι και εχω ενα Κ4 αν θες στειλε μου με πμ το τηλ σου να τα πουμε | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Κυρ 31 Ιουλ 2011, 17:51 | |
| αν δεν το πλακωσες στα γκαζια πριν ζεσταθει καλα,μαλλον κατι λαθος εχει γινει. σε ευρωπαικο μονοκυλινδρο,ειχε γινει σερβις βαλβιδες κτλ,κ μετα απο λιγες μερες μου σπασε το ελατηριο βαλβιδας.ομως τοτε εκανα μ@λακια γιατι το κρυοπλακωσα. κ δεν εκανα καμια καφριλα,ξεκινησα απλα κατευθειαν,κ εγινε με μια γερη γκαζια. στα λεω αυτα,γιατι τα μοτερ σπανε.αλλα λιγο αλλα πολυ.κ για διαφορους λογους. τα σουζουκι ομως δυσκολα σπανε μακαρι να την βρεις την ακρη | |
|
| |
Darksoul Hero gixxer
Όνομα: : Φιλιππος Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 2551 Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Κυρ 31 Ιουλ 2011, 18:24 | |
| xaxaxax πλακα κανεις φιλαρακι κατα 100000% σου κανε μ@λακια το μουνι κ θελει να στα ριξει σε σενα κ να στο φτιαξει παλι κοινος να σου πιασει τον κ@λο πες του θα παω να το φτιαξω αλλου κ τα εργατικα ανταλλακτικα εσυ θα τα πληρωσεις αλλιως θα πληρωνεις δικηγορους για να ρχεσε στα δικαστηρια αφου θα φας μηνυση απο μενα!!αντε αν δεν ξερουν να μην τα φτιαχνουν κ να μην ανοιγουν συνεργεια αλλα τοσο μαλ@κες ειμαστε κ μεις που τους τα παμε την επομενη να προσεχεις που το πας κ να αλλαξεις μαστορα κ να το πας ΣΕ ΜΑΣΤΟΡΑ δοκιμασμενο για να στο χει πενα! | |
|
| |
thodoris Adv. gixxer
Όνομα: : θεοδωρος βαγενας Τόπος : λευκαδα Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 671 Αγωνιζόμενος : οποτε περισευουν λεφτα.......... Hμερομηνία εγγραφής : 28/11/2010
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Κυρ 31 Ιουλ 2011, 19:04 | |
| - panosk8 έγραψε:
- αν δεν το πλακωσες στα γκαζια πριν ζεσταθει καλα,μαλλον κατι λαθος εχει γινει.
σε ευρωπαικο μονοκυλινδρο,ειχε γινει σερβις βαλβιδες κτλ,κ μετα απο λιγες μερες μου σπασε το ελατηριο βαλβιδας.ομως τοτε εκανα μ@λακια γιατι το κρυοπλακωσα. κ δεν εκανα καμια καφριλα,ξεκινησα απλα κατευθειαν,κ εγινε με μια γερη γκαζια.
στα λεω αυτα,γιατι τα μοτερ σπανε.αλλα λιγο αλλα πολυ.κ για διαφορους λογους. τα σουζουκι ομως δυσκολα σπανε
μακαρι να την βρεις την ακρη η μονη ζημια που μπορει να γινει σε κρυο μοτερ απαξ και εχει ηδη σβησει το λαμπακι του λαδιου αρα εχει ανεβασει λαδι γινετε μονο στον καταλιτη αν υπαρχει απο τους υδρατμους και μονο....ολα τα μοτερ απο το 90 και μετα εχουν πολυ μικρες ανοχες στα μεταλα τους και δεν εχουν καμια αναγκη να τα δουλεψεις και κρυα... τωρα οσο αναφορα το προβλημα του παιδιου στανταρ ο μαστορας δεν εφτιαξε κατι καλα στον τεντοτιρα με αποτελεσμα να πηδηξει δοντι η καδενα και να καρφοσει 2 και να σπασει και μπιστονη η μπορει να ξεχασε να σφιξει τις γλιστρες και παλι το ιδιο προβλημα θα γινοταν... αρα η ζημια προηλθε απο τον μαστορα | |
|
| |
misterq Jr.gixxer
Όνομα: : kostas Τόπος : patra Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 10 Hμερομηνία εγγραφής : 26/07/2011
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Κυρ 31 Ιουλ 2011, 19:17 | |
| nai paidia to exo katalabei oti kati tetio paizei!! kai oxi dn to plakosa pagomeno to mixanaki to prokalese auto afou eixa kanei 12 xlm idi kai otan to pira apo ton mastora akousa ena periergo thorivo opou to anefera kai mou eipe oti einai kanena lamaki :/ asxeto :P vevea kala na einai na exei spasei mono to mpistoni kai na min exei kanei ravdosi ston kulidro gt mera pame gia moter!!
ναι παιδιά το έχω καταλάβει ότι κάτι τέτοιο παίζει!! και όχι δη το πλάκωσα παγωμένο το μηχανάκι το προκάλεσε αυτό αφού είχα κάνει 12 χλμ ήδη και όταν το πήρα από τον μάστορα άκουσα ένα περίεργο θόρυβο όπου το ανέφερα και μου είπε ότι είναι κανένα λαμάκι :/ άσχετο :P βεβαια καλά να είναι να έχει σπάσει μονο το μπιστόνι και να μην έχει κάνει ράβδωση στον "κουλιδρο" gt μέρα πάμε για μοτέρ!!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την κολτρέϊν στις Κυρ 31 Ιουλ 2011, 19:46, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ GREEKLISH.) | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Κυρ 31 Ιουλ 2011, 22:42 | |
| Ήρεμα και πολιτισμένα αρχικά πές του πως είναι ξεκάθαρο πως το πρόβλημα παρουσιάστηκε μετά απο δική του επέμβαση. Επειδή υπάρχει σοβαρή περίπτωση η ζημιά να είναι μεγάλη και ίσως μη επιδιορθώσιμη βάλε τον σε διαδικασία να σκεφτεί πώς θα σε αποζημιώσει (Να σου βρεί μοτέρ και να κρατήσει το δικό σου). Αν το πάς δικαστικά μίλησε απευθείας με συνήγορο του πολίτη για να σε συμβουλέψουν. Ίσως αυτό θα ήταν σωστό μάλιστα να γίνει πρίν μιλήσεις μαζί του για να ξέρεις απο πρίν τα δικαιώματα σου...
Αν δε βγάλεις άκρη, χωρίς απειλές και άλλα θεάματα, κανόνισε απευθείας να πάρεις το μηχανάκι απο 'κεί και πράξε όπως σε συμβουλέψουν.
Καλά ξεμπερδέματα. | |
|
| |
Tedyboysmos Normal gixxer
Όνομα: : Νίκος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 79 Αγωνιζόμενος : Όχι Hμερομηνία εγγραφής : 29/07/2011
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Κυρ 31 Ιουλ 2011, 22:47 | |
| Δες τι μπορει να συμβει απο λαθος χρονισμο φιλε. [img][/img][img][/img] Το πρωτο "καλο" μοτερ που ειχα φτιαξει πριν χρονια για το αμαξι μου... | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Δευ 01 Αυγ 2011, 02:20 | |
| μην το συζιτας λαθος του μηχανικου ....ηρεμα οπος ειπε ο δημητρης ...χορις ομος να του αφισις περιθορια γιατι απλος θα κιταξει να την βγαλει λαδι ...και δικαστικα δυσκολα θα βρεις ακρη ...οποτε χοστουτα καλα ξεμπερδεματα | |
|
| |
misterq Jr.gixxer
Όνομα: : kostas Τόπος : patra Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 10 Hμερομηνία εγγραφής : 26/07/2011
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Δευ 01 Αυγ 2011, 09:40 | |
| ευχαριστω παιδια για το ενδιαφερον που διξατε.... θα δω τι θα μου πει σημερα με την σηζητηση που θα κανουμε και μετα εχει να λαβενει!!! | |
|
| |
gsxrthiva Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΘΗΒΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 145 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2010
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Δευ 01 Αυγ 2011, 10:03 | |
| φιλε κατα 99% εχει κανει μαλακια ο μηχανικος σου...την εχω πατησει και γω απο λαθος ρυθμιση....προσεξε γιατι ποτε δεν αναγνωριζουν την μαλακια τους τα ριχνουν σε κατι αλλο οτι φταιει!!το μηχανακι επρεπε απο την στιγμη που βγηκε απο αυτο το σερβις να μην ακουγετε τιποτα!να δουλευει καλητερα και απο πριν!προσεξε γιατι υπαρχουν πολλοι ασχετοι μηχανικοι...ξερω ειδη δυο....ακου καποιο λαμακι ειναι ο θορυβος!!!!!!!απο αυτο και μονο καταλαβα!! | |
|
| |
bolek76 Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 433 Αγωνιζόμενος : never Hμερομηνία εγγραφής : 24/03/2011
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Δευ 01 Αυγ 2011, 12:48 | |
| την πατησα κ εγω φιλε πριν ενα χρονο απο μαλακια του μαστορα,μονο μαστορας δεν ηταν μετα απο σερβις και ρυθμιση βαλδιδων πηδηξε δοντι το καδενακι και πηδηξε κ εμενα αφου στραβωσαν οι μισες βαλβιδες του εκανε γενικη επισκευη μετα και στην ουσια ουτε μιση δουλεια δεν εκανε αφησε τις ιδιες φλατζες και εβαλε κολλα το εφτιαξα σε αλλον μαστορα φετος και το βελτιωσα κιολας απλα αυτος που πηγα τωρα ειναι μαστορας κ οχι απατεωνας καλα ξεμπερδεματα | |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Δευ 01 Αυγ 2011, 15:12 | |
| Σορρυ για το σπαμ. Αν ήταν λάθος χρονισμός θα το καταλάβαινε ο φίλος στα 12 χλμ που έκανε τουλάχιστον απο τον ήχο απο το μηχανάκι αν όχι απο την αποδοση του.Επίσης αν είχε φύγει ο χρονισμος δεν θα κάρφωνε μονο 2 βαλβιδες.Ισως να παίχτηκε κάτι με τα καπελότα ή με τους αγωγούς λαδιού πανω στο καπάκι.Σε ένα srad ενος φίλου μετα απο αλλαγή καδένας και γλύστρας δεν μπορουσα να το χρονίσω με την καμία γιατι οπως αποδείχτηκε ειχε πέσει ένα κομματάκι απο την παλιά την γλύστρα και έκατσε πανω στο γρανάζι χρονισμόυ στον στρόφαλο,οπότε καθε στροφή έφευγε ο χρονισμός κατα ένα δόντι . Οσο για το κρύο φάγωμα το κάθε διαφορετικο μέταλλο που έχει μέσα το μοτέρ εχει διαφορετική θερμοχωρητικοτητα,επομένως δεν ζεσταινεται και δεν διαστέλλεται το ίδιο γρήγορα. Τα πιστόνια ζεσταίνονται και διαστέλλονται πιο γρήγορα απο τους κυλίνδρους συνεπώς άνετα μπορει ενα κρυο μηχανακι να κολλήσει. Δεν εννοω το μηχανακι του φίλου που κάρφωσε βαλβίδες αλλα οποιοδήποτε κινητήρα "τρώγεται" κρύος. | |
|
| |
thodoris Adv. gixxer
Όνομα: : θεοδωρος βαγενας Τόπος : λευκαδα Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 671 Αγωνιζόμενος : οποτε περισευουν λεφτα.......... Hμερομηνία εγγραφής : 28/11/2010
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Δευ 01 Αυγ 2011, 15:59 | |
| - kapnias έγραψε:
- Σορρυ για το σπαμ.
Αν ήταν λάθος χρονισμός θα το καταλάβαινε ο φίλος στα 12 χλμ που έκανε τουλάχιστον απο τον ήχο απο το μηχανάκι αν όχι απο την αποδοση του.Επίσης αν είχε φύγει ο χρονισμος δεν θα κάρφωνε μονο 2 βαλβιδες.Ισως να παίχτηκε κάτι με τα καπελότα ή με τους αγωγούς λαδιού πανω στο καπάκι.Σε ένα srad ενος φίλου μετα απο αλλαγή καδένας και γλύστρας δεν μπορουσα να το χρονίσω με την καμία γιατι οπως αποδείχτηκε ειχε πέσει ένα κομματάκι απο την παλιά την γλύστρα και έκατσε πανω στο γρανάζι χρονισμόυ στον στρόφαλο,οπότε καθε στροφή έφευγε ο χρονισμός κατα ένα δόντι .
Οσο για το κρύο φάγωμα το κάθε διαφορετικο μέταλλο που έχει μέσα το μοτέρ εχει διαφορετική θερμοχωρητικοτητα,επομένως δεν ζεσταινεται και δεν διαστέλλεται το ίδιο γρήγορα. Τα πιστόνια ζεσταίνονται και διαστέλλονται πιο γρήγορα απο τους κυλίνδρους συνεπώς άνετα μπορει ενα κρυο μηχανακι να κολλήσει. Δεν εννοω το μηχανακι του φίλου που κάρφωσε βαλβίδες αλλα οποιοδήποτε κινητήρα "τρώγεται" κρύος. φιλε μου δεν ειπε κανεις για λαθος χρονισμο...αν ηταν ετσι θα χτυπαγε αμεσος. απλα κατι δεν εκανε σωστα ο μαστορας με αποτελεσμα πιθανον να πιδηξει δοντι...ενα δοντι αρκει για δυο βαλβιδες.δεν ειναι στανταρ οτι θα χτυπισει περισοτερες..πιστεψε με πανω στην δουλεια μου εχω δει πολλα.και δεν ειμαι και μεσα στον κινητηρα να ξερω τι επαθε ακριβως..θεοριες λεμε ολοι μας αυτη την στιγμη. οσο για τους κρυους κινητηρες κανεις μα κανεις κινητηρας δεν κολαει κρυος...μονο απο υπερβολικη θερμοκρασια η απο ελιψη λιπανσης. και ο καθε κινητηρας ζεστενετε πολυ γρηγοροτερα απο οσο νομιζεις.απλα εσυ βλεποντας την θερμοκρασια του νερου να ανεβενει αργα δεν σιμενει οτι τα μπιστονια δεν εχουν μεγαλιτερη θερμοκρασια....απλα αργει περισοτερο το υγρο να ζεσταθει..και οπος ειπα σε αλλο ποστ ποιο πανω οι σημερινοι κηνητηρες εχουν τοσο μικρες ανοχες που απλα δεν εχουν αναγκη απο το καλο ζεσταμα που λεγαμε παλια οταν τα μπιστονια σε παλιους κηνητηρες σκαμπιλιζαν μεσα στους κυλινδρους... φιλικα παντα | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Δευ 01 Αυγ 2011, 16:29 | |
| τεο αυτο που λες δεν αντιπροσωπευει ολους τους κινητηρες. το παραδειγμα που εδωσα εγω ηταν ενα σπασμενο ελατηριο βαλβιδας,του φιλου ηταν διαφορετικο.
εγραψα για κρυο μοτερ,γιατι το δικο μου εσαπσε οταν ηταν κρυο. μπορει να ηταν για να γινει ,μπορει να εγινε κ απο αυτο.
οσο για τα μεταλλα κ τις ανοχες τους στους συγχρονους κινητηρες, οταν διαστελονται η οταν σηκωνουν φορτιο.. αν ηταν ετσι δε θα μου ραγιζε το καπακι της κεφαλης στο ιδιο μηχανακι επισης. κ ουτε θα μου εσπαζαν τα ρουλεμαν του εκκεντροφορου. κ ουτε θα μου ραγιζαν οι βασεις απο συντονισμους.κ ολα αυτα δεν εγιναν μαζι. κ η λιστα δε τελειωνει εδω.
μπορω να σου πω κ αλλα ακομα που μου συνεβησαν στο husaberg κ ηταν κ μοντελο 2005.κανονι το μηχανημα αλλα πολλες ζημιες.
ετσι οπως φαινεται στη περιπτωση του φιλου ειναι λαθος μηχανικου, κ μακαρι να βρει το δικιο του.ομως τα μοτερ δεν ειναι ουτε αθανατα ουτε τελεια.σπανε.κ πολλες φορες σπανε κ απο μονα τους.
| |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Δευ 01 Αυγ 2011, 17:45 | |
| Να απαντήσω παλι για να παραθέσω την γνώμη μου-εμπειρία μου και αν θέλουν οι Mods το σβήνουν. Για το κρύο κόλλημα που ανέφερα δεν μιλάω για κανένα παλιο μηχανάκι αλλα εχω δει 750 κ5 με ελάχιστα χλμ να του αλλαζει ο Ρακκάς στη θεσ/νικη πιστόνια γιατι κολλησαν τα ελατήρια απο κρυοφαγωματα. Επισης η θερμοκρασια του νερου δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικοτητα οσο η θερμοκρασια λαδιού που ερχεται σε άμεση επαφη με τα μέταλλα.Ο κουμπάρος μου κόλλησε το clio williams ταξιδευντας τελικές στην εγνατία με θερμοκρασια νερού σταθερα σους 90 βαθμους αλλα θερμοκρασια λαδιου στους 150 βαθμους . Επισης το δικο μου (1000 κ9) απο καινούργιο,κουδουνίζει μεχρι να ζεσταθει και οταν λεω να ζεσταθει εννοω να ανοίξει τουλαχιστον τρεις φορες ο θερμοστατης του νερού,οχι να πιασει μια φορα θερμοκρασια. Γράφω με παραπάνω απο φιλικη διαθεση και οχι για κοντρα ή για να το παίξω ξερόλας κτλ ελπίζω να μην παρεξηγηθω. | |
|
| |
thodoris Adv. gixxer
Όνομα: : θεοδωρος βαγενας Τόπος : λευκαδα Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 671 Αγωνιζόμενος : οποτε περισευουν λεφτα.......... Hμερομηνία εγγραφής : 28/11/2010
| |
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Τρι 02 Αυγ 2011, 00:40 | |
| ...παιδιά, μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε αυτή τη κουβέντα απο κοντά Επειδή κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό σας γράφω τα παρακάτω Συμφωνώ για το θέμα συστολές/διαστολές των μετάλλων, αλλά μη τρελαίνεστε, η κατεργασία των μετάλλων έχει εξελιχθεί τόσο πολύ τα τελευταία 20 χρόνια που όλ' αυτά είναι υπερβολικά για ένα στόκ μοτέρ. Το λάδι είναι το πρόβλημα και οι δικές του θερμοκρασίες λειτουργίας... γι'αυτό το ζέσταμα γίνεται μέχρι να πάνε τα λαδάκια 45-50 βαθμούς το λιγότερο... όταν τα νερά είναι ζήτημα αν έχουν φτάσει τους 75 Πάνο, τα ελατήρια βαλβίδων δε θέλουν να ζεσταθούν για να δουλέψουν To οτι σε 'σένα έσπασε κρύο δε λέει απολύτος τίποτα, θα έσπαγε και ζεστό (μήπως είχες εκκεντροφόρο?). Τα berg ράγιζαν κεφαλές λόγο έλλειψης ψύξης και γιατί τα μέταλλα είναι μετριότατης ποιότητας (όπως και τα αντίστοιχα exc 2000+ για lc4 καλύτερα μη μιλήσουμε) τα ρουλεμάν πάλι... λόγο μη συντήρησης/αντικατάστασης? Τώρα φίλε kapnia αν πάς στους κόφτες μηχανάκι με 0 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία είσαι απλά ηλίθιος... και πάλι το συζητάμε γιατί μπορεί να πάθει τέτοια ζημιά. Εγώ μια φορά κάτι τέτοιο δεν έχω ξανακούσει. Φίλε Θόδωρα, σήμερα είχα τη τρομερή τύχη να πάω βόλτα μ' ένα Porsche 997 gen2... στο τέρμα (270+) η θερμοκρασία λαδιού φλέρταρε τους 120... τα νερά έλεγαν τη δική τους ιστορία πολύ πιο κάτω... ήδη η ένδειξη των λαδιών είναι οριακή... δε φαντάζεσαι πόση ταλαιπωρία τρώει ο κινητήρας με τα λάδια σε τέτοια θερμοκρασία... 150 βαθμοί είναι απλά ανύπαρκτοι εκτός και αν μιλάμε για ελαιόψυκτο μοτέρ όπως το καλό μου gsx1400 ή τα παλιά 911 που δουλεύουν σ'αυτές τις θερμοκρασίες και το χειμώνα - Όχι 150, 100-120! Αν δείς όμως το μπλόκ θα τρομάξεις, τα porsche δε τόλμησαν να βάλουν τετραβάλβιδη κεφαλή στα αερόψυκτα μοτέρ τους... και όταν το έκαναν με την 959 έκαναν υδρόψυκτη τη κεφαλή και κράτησαν ελαιόψυκτα τα κάρτερ Σήμερα επίσης (όλα σήμερα έγιναν... ) παραδώσαμε σε πελάτη ένα φτιαγμένο κ7... πιστόνια stager typer και τα ρέστα. Το εξηγήσαμε πως αν γινόταν να στο κλείδωνα να στρώναμε τον Οκτώβρη χωρίς να φοβάμαι μη μπείς με το αμάξι σου στο μαγαζί θα το έκανα... ο καιρός είναι απαγορευτικός για στρωσίματα, πόσο μάλλον για βελτιωμένα μηχανάκια Τώρα, σχετικά με το κ3 του παιδιού, είναι ξεκάθαρο οτι οι βαλβίδες έδιναν φιλιά ρουφηχτά στα πιστόνια... (ένα δόντι είναι 5-6 μοίρες εκεί πάνω... οπότε έχε γειά γλυκιά ζωή!) Το γκάζωσε κατόπιν επιβεβαίωσης για την άψογη κατάσταση απο το μηχανικό του (λαμάκι?) και έγινε το κακό. Το οτι βρήκαν οι βαλβίδες του 4 όπως φαντάζομαι επίσης σίγουρα δεν είναι τυχαίο.Να βαρέσουν όλες οι βαλβίδες με όλα τα πιστόνια μαζί δε γίνεται "Σκιά" πιθανότατα θα υπάρχει σε όλα τα πιστόνια. Φίλε misterq, ήρεμα και πολιτισμένα όπως είπα μπας και βρείς άκρη. Αν θές έχω μια κεφαλή που είχα πάρει για το παλιό μου κ3 όταν το έφτιαξα για κάβα... δώρο απο 'μένα αρκεί να έρθεις να τη πάρεις εσύ. Άψογη είναι - βέβαια έχω να δώ κανα τριάρι χρόνια
Έχει επεξεργασθεί από τον/την DimSTriple στις Τρι 02 Αυγ 2011, 10:27, 2 φορές συνολικά | |
|
| |
ripseventh Full gixxer
Όνομα: : Λουκας Τόπος : Λιβαδεια Αριθμός μηνυμάτων : 1221 Hμερομηνία εγγραφής : 19/09/2010
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Τρι 02 Αυγ 2011, 00:49 | |
| Δημητρη ειναι πιο σωστο σ ενα μηχανακι κ ειδικα την ωρα που ειναι να μπεις πιστα να το ζεστανεις μεχρι 75νερο ωστε κ τα λαδια να παρουν την σωστη θρμοκρασια κ μετα να μπεις?Εσεις στα αγωνιστικα τι βαζετε σε ιξωδες? | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Τρι 02 Αυγ 2011, 00:56 | |
| Έχουμε ένδειξη θερμοκρασίας λαδιών στα μηχανάκια μας (τα R1 και το καλό R6). Ζέσταμα τα μηχανάκι 10 λεπτά πρίν μπουν και μέχρι να πάνε ~45-50 και σβήσιμο. Τα νερά έχουν περίπου 65 βαθμούς. Στα 10 λεπτά έχει πάρει θερμοκρασία όλο το μοτέρ, στο δεύτερο γύρο πάει τέρμα. | |
|
| |
ripseventh Full gixxer
Όνομα: : Λουκας Τόπος : Λιβαδεια Αριθμός μηνυμάτων : 1221 Hμερομηνία εγγραφής : 19/09/2010
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Τρι 02 Αυγ 2011, 01:07 | |
| Φανταζομαι το ιδιο ισχυει κ για τα δικα μας track bike πριν μπει πιστα?Παντως εγω το εφαρμοζω το ζεσταμα πριν κανω το πρωτο sesion! | |
|
| |
thodoris Adv. gixxer
Όνομα: : θεοδωρος βαγενας Τόπος : λευκαδα Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 671 Αγωνιζόμενος : οποτε περισευουν λεφτα.......... Hμερομηνία εγγραφής : 28/11/2010
| Θέμα: Απ: ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες Τρι 02 Αυγ 2011, 01:12 | |
| - DimSTriple έγραψε:
- ...παιδιά, μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε αυτή τη κουβέντα απο κοντά
Επειδή κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό σας γράφω τα παρακάτω
Συμφωνώ για το θέμα συστολές/διαστολές των μετάλλων, αλλά μη τρελαίνεστε, η κατεργασία των μετάλλων έχει εξελιχθεί τόσο πολύ τα τελευταία 20 χρόνια που όλ' αυτά είναι υπερβολικά για ένα στόκ μοτέρ. Το λάδι είναι το πρόβλημα και οι δικές του θερμοκρασίες λειτουργίας... γι'αυτό το ζέσταμα γίνεται μέχρι να πάνε τα λαδάκια 45-50 βαθμούς το λιγότερο... όταν τα νερά είναι ζήτημα αν έχουν φτάσει τους 75 Πάνο, τα ελατήρια βαλβίδων δε θέλουν να ζεσταθούν για να δουλέψουν To οτι σε 'σένα έσπασε κρύο δε λέει απολύτος τίποτα, θα έσπαγε και ζεστό (μήπως είχες εκκεντροφόρο?). Τα berg ράγιζαν κεφαλές λόγο έλλειψης ψύξης και γιατί τα μέταλλα είναι μετριότατης ποιότητας (όπως και τα αντίστοιχα exc 2000+ για lc4 καλύτερα μη μιλήσουμε) τα ρουλεμάν πάλι... λόγο μη συντήρησης/αντικατάστασης?
Τώρα φίλε kapnia αν πάς στους κόφτες μηχανάκι με 0 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία είσαι απλά ηλίθιος... και πάλι το συζητάμε γιατί μπορεί να πάθει τέτοια ζημιά. Εγώ μια φορά κάτι τέτοιο δεν έχω ξανακούσει.
Φίλε Θόδωρα, σήμερα είχα τη τρομερή τύχη να πάω βόλτα μ' ένα Porsche 997 gen2... στο τέρμα (270+) η θερμοκρασία λαδιού φλέρταρε τους 120... τα νερά έλεγαν τη δική τους ιστορία πολύ πιο κάτω... ήδη η ένδειξη των λαδιών είναι οριακή... δε φαντάζεσαι πόση ταλαιπωρία τρώει ο κινητήρας με τα λάδια σε τέτοια θερμοκρασία... 150 βαθμοί είναι απλά ανύπαρκτοι εκτός και αν μιλάμε για ελαιόψυκτο μοτέρ όπως το καλό μου gsx1400 ή τα παλιά 911 που δουλεύουν σ'αυτές τις θερμοκρασίες και το χειμώνα - Όχι 150, 100-120! Αν δείς όμως το μπλόκ θα τρομάξεις, τα porsche δε τόλμησαν να βάλουν τετραβάλβιδη κεφαλή στα αερόψυκτα μοτέρ τους... και όταν το έκαναν με την 959 έκαναν υδρόψυκτη τη κεφαλή και κράτησαν ελαιόψυκτα τα κάρτερ
Σήμερα επίσης (όλα σήμερα έγιναν... ) παραδώσαμε σε πελάτη ένα φτιαγμένο κ7... πιστόνια stager typer και τα ρέστα. Το εξηγήσαμε πως αν γινόταν να στο κλείδωνα να στρώναμε τον Οκτώβρη χωρίς να φοβάμαι μη μπείς με το αμάξι σου στο μαγαζί θα το έκανα... ο καιρός είναι απαγορευτικός για στρωσίματα, πόσο μάλλον για βελτιωμένα μηχανάκια
Τώρα, σχετικά με το κ3 του παιδιού, είναι ξεκάθαρο οτι οι βαλβίδες έδιναν φιλιά ρουφηχτά στα πιστόνια... (ένα δόντι είναι 5-6 μοίρες εκεί πάνω... οπότε έχε γειά γλυκιά ζωή!) Το γκάζωσε κατόπιν επιβεβαίωσης για την άψογη κατάσταση απο το μηχανικό του (λαμάκι?) και έγινε το κακό. Το οτι βρήκαν οι βαλβίδες του 4 όπως φαντάζομαι επίσης σίγουρα δεν είναι τυχαίο.Να βαρέσουν όλες οι βαλβίδες με όλα τα πιστόνια μαζί δε γίνεται "Σκιά" πιθανότατα θα υπάρχει σε όλα τα πιστόνια.
Φίλε misterq, ήρεμα και πολιτισμένα όπως είπα μπας και βρείς άκρη. Αν θές έχω μια κεφαλή που είχα πάρει για το παλιό μου κ3 όταν το έφτιαξα για κάβα... δώρο απο 'μένα αρκεί να έρθεις να τη πάρεις εσύ. Άψογη είναι - βέβαια έχω να δώ κανα τριάρι χρόνια βέβαια φιλε δημητρη το 997 εχει δυο ψυγεια λαδιου ισαμε το ψυγειο του σπιτιου μου.... αυτο του ελειπε να ανεβασει παραπανω....αλλα ενα 911 του 96 και ενα 964 που φτιαχνω στο μαγαζι εχουν διξει αρκετες φορες τετειες θερμοκρασιες..κια ο λογος γιατι εχουν ψυγεια λαδιου πολυ μικρα..και συμφονο με αυτα που λες για οτι δεν καρφονουν ολες οι βαλβιδες ...το ειπα και εγς παραπανω...και οντος ειναι μια καλη συζητηση αυτη και μακαρι να βρισκομασταν απο κοντα να την κανουμε....βελτιονουμε ολοι τις γνωσεις μας....γιατι οσο ζεις μαθελεις και κανεις μας δεν τα ξερει ολα..και ισως και εγω σε αυτα που λεω καπου να κανω λαθος..γιαυτο συζηταμε... | |
|
| |
| ζημια μετα απο χρονισμα στις βαλβιδες | |
|