Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
η OHLINS ηταν καποτε της YAMAHA οπως ειναι η brembo marchesini.πριν ενα περιπου χρονο αγορασαν πισω τις μετοχες οι σουηδοι και τωρα πια εχουν το πλιοψηφικο πακετο.για αποκατασταση της αληθειας. σε πολλα συμφωνω απο αυτα που γραφετε αλλα και σε πολλα διαφωνω.
xalasmenos Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 15 Hμερομηνία εγγραφής : 31/07/2011
"""""ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΡΙΠΤΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΗ-ΠΛΑΙΣΙΟ...""""
Οι Ελληναρες "παγκοσμιοι", που τα ξερουν - φυσικα - ολα, και τα κανουν ολα καλυτερα, παραλιγο να βγαλουν τη νεα ναυαρχιδα της ducati το νεο τιτανικο, αλλα ο παγκοσμιος ειδικος τυπος συμφωνει οτι προκειται ισως για το καλυτερο σουπερμπαϊκ ολων των εποχων...
“Simply put, Ducati’s Panigale astounded me with its sheer performance and its high level of refinement, plus it is mouth-wateringly stunning. The 1199 is a superb machine that had several jaded motojournalists considering buying one for themselves. It might even be the best sportbike ever made.”
Από το moto.gr
Απαιτώ Miou και mistiriodis tsantakias να τοποθετηθούν...
"""""ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΡΙΠΤΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΗ-ΠΛΑΙΣΙΟ...""""
Οι Ελληναρες "παγκοσμιοι", που τα ξερουν - φυσικα - ολα, και τα κανουν ολα καλυτερα, παραλιγο να βγαλουν τη νεα ναυαρχιδα της ducati το νεο τιτανικο, αλλα ο παγκοσμιος ειδικος τυπος συμφωνει οτι προκειται ισως για το καλυτερο σουπερμπαϊκ ολων των εποχων...
“Simply put, Ducati’s Panigale astounded me with its sheer performance and its high level of refinement, plus it is mouth-wateringly stunning. The 1199 is a superb machine that had several jaded motojournalists considering buying one for themselves. It might even be the best sportbike ever made.”
Από το moto.gr
Απαιτώ Miou και mistiriodis tsantakias να τοποθετηθούν...
Αυτό για όσους έλεγαν πριν καν το δουν πέρα από 2 video στο youtube ότι "φοβούνται να το βάλουν στα wsbk γτ θα πέρνει πούλους,γτ θα γίνεται σκορπίδι,το δοκιμάζουν στα 1000 μη γίνουν ρεζίλι...δε δούλεψε το μη πλαίσιο στο rossi τι βλάκες είναι που το βάζουν σε παραγωγής...θα πάει άπατο και στους αγώνες και στις πωλήσεις...."
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
... εχει δικιο ο χαλασμενος ... το μηχανακι ειναι ο,τι καλυτερο εχει βγει ποτε ... να μην πω και που θα βγει (εκτος απο το επομενο ντουκατι)... απλα να μου πει καποιος γιατι δεν κατεβηκε να τρεξει με αυτο η ντουκατι στο πρωταθλημα sbk και κατεβηκε με το περσινο μηχανακι ... φοβοταν μην σπαει συνεχεια?
xalasmenos Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 15 Hμερομηνία εγγραφής : 31/07/2011
... εχει δικιο ο χαλασμενος ... το μηχανακι ειναι ο,τι καλυτερο εχει βγει ποτε ... να μην πω και που θα βγει (εκτος απο το επομενο ντουκατι)... απλα να μου πει καποιος γιατι δεν κατεβηκε να τρεξει με αυτο η ντουκατι στο πρωταθλημα sbk και κατεβηκε με το περσινο μηχανακι ... φοβοταν μην σπαει συνεχεια?
Γιατί έτσι γουστάρει.προφανώς είναι τακτική-στρατηγική της εταιρίας.το έχει ξανακάνει με το 999 και με το 1098.
Επίσης ακόμα είναι φλου οι κανονισμοί.Φέτος μόλις πριν κανα μήνα πριν αρχίσει το πρωτα΄θλημα ανακοίνωσαν ΣΥΝ 6 ΚΙΛΑ στα δικύλινδρα δηλαδή στη μηχανή του Checa .
Το γεγονός ότι ξεμπαζώνει όλες τις ιαπωνικές μπετονιέρες με μηχανή του 07 και χέστηκε η honda από το φόβο της και αλλάξανε κανονισμούς και βάλανε στο 1098 + κιλά και ΠΑΛΙ ΤΟΥς ΞΕΤΡΥΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ........ .... ..... ... ..... ..... .... .... ...είναι άλλο θέμα....
... εχει δικιο ο χαλασμενος ... το μηχανακι ειναι ο,τι καλυτερο εχει βγει ποτε ... να μην πω και που θα βγει (εκτος απο το επομενο ντουκατι)... απλα να μου πει καποιος γιατι δεν κατεβηκε να τρεξει με αυτο η ντουκατι στο πρωταθλημα sbk και κατεβηκε με το περσινο μηχανακι ... φοβοταν μην σπαει συνεχεια?
Γιατί έτσι γουστάρει.προφανώς είναι τακτική-στρατηγική της εταιρίας.το έχει ξανακάνει με το 999 και με το 1098.
Επίσης ακόμα είναι φλου οι κανονισμοί.Φέτος μόλις πριν κανα μήνα πριν αρχίσει το πρωτα΄θλημα ανακοίνωσαν ΣΥΝ 6 ΚΙΛΑ στα δικύλινδρα δηλαδή στη μηχανή του Checa .
Το γεγονός ότι ξεμπαζώνει όλες τις ιαπωνικές μπετονιέρες με μηχανή του 07 και χέστηκε η honda από το φόβο της και αλλάξανε κανονισμούς και βάλανε στο 1098 + κιλά και ΠΑΛΙ ΤΟΥς ΞΕΤΡΥΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ........ .... ..... ... ..... ..... .... .... ...είναι άλλο θέμα....
εσυ εχεις σκεφτει οτι τοσα χρονια η ducati τρεχει με συν 200 κυβικα? γιατι? γιατι ειναι πιο μαγκες απο ολους τους αλλους? 200 κυβικα ειναι τουλαχιστον 2+ κιλα ροπη........ και αν δεν σου αρεσουν οι ιαπωνικες μπετονιερες μαλλον πρεπει να αλλαξεις φορουμ.....
Γιατί έτσι γουστάρει.προφανώς είναι τακτική-στρατηγική της εταιρίας.το έχει ξανακάνει με το 999 και με το 1098.
δεν γουσταρει.....τεσταρει...ριξε μια ματια BSB να δεις που βρισκετε το panigale...προς το παρον τελευτεο....
Επίσης ακόμα είναι φλου οι κανονισμοί.Φέτος μόλις πριν κανα μήνα πριν αρχίσει το πρωτα΄θλημα ανακοίνωσαν ΣΥΝ 6 ΚΙΛΑ στα δικύλινδρα δηλαδή στη μηχανή του Checa .
Το γεγονός ότι ξεμπαζώνει όλες τις ιαπωνικές μπετονιέρες με μηχανή του 07 και χέστηκε η honda από το φόβο της και αλλάξανε κανονισμούς και βάλανε στο 1098 + κιλά και ΠΑΛΙ ΤΟΥς ΞΕΤΡΥΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ........ ....
τους ξετρυπαει ο checa θες να πεις φανταζομε....για γυρνα λιγο πισω να δεις τι εκανε ο spies...o biazzi... ..... ... ..... ..... .... .... ...είναι άλλο θέμα....
Opeth Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Βολος-Σερρες Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 429 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
χαλασμενε μη μας τα πριζεις αλλο, με 28000 που κανει το πανιγκαλε φτιαχνεις μπετονιερα που το 1199 δε τη βλεπει ουτε με τηλεσκοπιο.
Schumi Adv. gixxer
Όνομα: : Οδυσσέας Τόπος : Θεσσαλονίκη, Μακεδονία, Ελλάδα Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 715 Αγωνιζόμενος : Έγινε τα λέμε... Hμερομηνία εγγραφής : 13/10/2011
χαλασμενε μη μας τα πριζεις αλλο, με 28000 που κανει το πανιγκαλε φτιαχνεις μπετονιερα που το 1199 δε τη βλεπει ουτε με τηλεσκοπιο.
Με 22 χιλιάρικα παίρνεις Panigale... Ποιος χέστηκε για το ABS;;; Σε σχέση πάντως με new R1 που κοντεύει τα 18 χιλιάρικα, προτιμώ ανετίλα το Panigale πάντως. Το αυτό και για το CBR.
giXXXer Adv. gixxer
Όνομα: : Παναγιώτης Τόπος : Ελευθερούπολη Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 469 Hμερομηνία εγγραφής : 26/11/2010
Παντως καλο θα ταν να συγκρινονται ομοια μηχανακια παντα...και οχι καθε φορα που η Ducati βγαζει ενα μηχανακι να προσπαθειτε ολοι οι σκαλομενοι ντουκατιστοι να μας αποδειξεται οτι ειναι καλυτερες απο οποιοδηποτε μηχανακι υπαρχει!!! Αν και για τα 28000 χιλιαρικα η Ντουκα δν προσφερει και τπτ εξωπραγματικο...και στην τελικη ειναι μηχανες φτιαγμενες για να τις οδηγανε υπεροδηγοι και ειναι εντελως λαθος να νομιζετε οτι επειδη ο Checa τους ξετρυπωνει θα χετε και σεις τις ιδιες οδηγηκες ικανοτητες για να σαρωνετε τα παντα !!!οδηγαρες!!! Επισης η ιδια η Ντουκα ειπε οτι μεχρι τωρα τα μηχανακια της ηταν τα πιο δυσκολοδηγητα που υπηρχαν κ μαλιστα πολυ δυσκολοδηγητα σε σχεση με ολα τα αλλα και οτι μ αυτο κανουν την ανατροπη και κανουν το πιο ευκολοδηγητο μηχανακι, οταν μας πεισουν τοτε το ξανασυζηταμε γιατι καθε φορα τα ιδια μας λενε και καθε φορα το αντιθετο αποδεικνυεται!!!!
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
Νομίζω είναι σωστό να παραδεχθούμε ότι η ducati βγάζει τα καλύτερα στημένα "μαμά" μηχανάκια, δηλαδή να το πάρεις από το showroom και να το στρίψεις έτσι όπως είναι (με την ανάλογη τιμή βέβαια). Τώρα παραπάνω κουβέντες δεν έχει νόημα να πούμε, αφού οι Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες έχουν φθάσει σε απίστευτα ψηλά επίπεδα, ώστε αν χώσεις ανάλογο χρήμα σε αυτές γίνονται εξίσου καλά υπερόπλα.
giXXXer έγραψε:
...και στην τελικη ειναι μηχανες φτιαγμενες για να τις οδηγανε υπεροδηγοι και ειναι εντελως λαθος να νομιζετε οτι επειδη ο Checa τους ξετρυπωνει θα χετε και σεις τις ιδιες οδηγηκες ικανοτητες για να σαρωνετε τα παντα !!!οδηγαρες!!!
Σωστός!!!
giXXXer έγραψε:
Επισης η ιδια η Ντουκα ειπε οτι μεχρι τωρα τα μηχανακια της ηταν τα πιο δυσκολοδηγητα που υπηρχαν κ μαλιστα πολυ δυσκολοδηγητα σε σχεση με ολα τα αλλα και οτι μ αυτο κανουν την ανατροπη και κανουν το πιο ευκολοδηγητο μηχανακι, οταν μας πεισουν τοτε το ξανασυζηταμε γιατι καθε φορα τα ιδια μας λενε και καθε φορα το αντιθετο αποδεικνυεται!!!!
Επίσης σωστό!
Opeth Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Βολος-Σερρες Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 429 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
χαλασμενε μη μας τα πριζεις αλλο, με 28000 που κανει το πανιγκαλε φτιαχνεις μπετονιερα που το 1199 δε τη βλεπει ουτε με τηλεσκοπιο.
Με 22 χιλιάρικα παίρνεις Panigale... Ποιος χέστηκε για το ABS;;; Σε σχέση πάντως με new R1 που κοντεύει τα 18 χιλιάρικα, προτιμώ ανετίλα το Panigale πάντως. Το αυτό και για το CBR.
δηλαδη νομιζεις οτι το απλο panigale με μαρτζοκι μπροστινο, ζακς πισω αναρτηση, χωρις ζαντες μαρκεζινι, χωρις ουτε 1 καρμπον κομματι ειναι 164 κιλα και τα παταει ολα ε?
ξυπνιστε λιγο ανεκαθεν η απλη εκδοση 1098 , 1198 κτλπ ηταν πολυ κακο μηχανακι σε σχεση με την S εκδοση και οχι μονο τα λεφτα του δεν αξιζει αλλα με 23000 το RSV4 factory ειναι κλασης ανωτερο απο το panigale.
γ αυτο αν μιλαμε για 1199 ας θεωρουμε δεδομενο το 28000 ευρω. αλλιως ειναι απλα χαζος οποιος με τα ιδια λεφτα δε παιρνει rsv4 factory.
xalasmenos Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 15 Hμερομηνία εγγραφής : 31/07/2011
δηλαδη νομιζεις οτι το απλο panigale με μαρτζοκι μπροστινο, ζακς πισω αναρτηση, χωρις ζαντες μαρκεζινι, χωρις ουτε 1 καρμπον κομματι ειναι 164 κιλα και τα παταει ολα ε?
ξυπνιστε λιγο ανεκαθεν η απλη εκδοση 1098 , 1198 κτλπ ηταν πολυ κακο μηχανακι σε σχεση με την S εκδοση και οχι μονο τα λεφτα του δεν αξιζει αλλα με 23000 το RSV4 factory ειναι κλασης ανωτερο απο το panigale.
γ αυτο αν μιλαμε για 1199 ας θεωρουμε δεδομενο το 28000 ευρω. αλλιως ειναι απλα χαζος οποιος με τα ιδια λεφτα δε παιρνει rsv4 factory.
Χαζός είναι όποιος κρίνει τις επιλογές του άλλου καταρχήν.Δεν αγοράζουν όλοι με τον όρο τιμή-απόδοση στις μηχανές. Το κακό δεν είναι να αγοράσεις κάτι υπερεκτημένο.Το κακό είναι να μη ξέρεις τι αγοράζεις.
Επίσης δεν είπα πουθενά για τη ducati ότι είναι η καλύτερη ,τα καλυτερα μηχανάκια, τα καλύτερα περιφεριακά,στρίβουν καλύτερα και τέτοιες παπαριές που περιμένατε να ακούσετε ορισμένοι για να κάνετε την επίθεση σας.Εκτεθήκατε.Αλλιώς βρείτε μου ανάλογα ποστ να δικαιολογούν την επίθεση.Ότι έχω πει είναι με επιχειρήματα ή τουλάχιστον αυτά που έχω πει είναι λιγότερο υπερβολικά από μερικές παπαριές ορισμένων για να δείξω ακριβώς ότι είναι παπαριές.
Επίσης χαζός είναι όποιος κρίνει (εσυ OPETH) XΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ...
Και για μένα χαζός είναι όποιος δίνει 16.000 να πάρει cbr που καίει 1 λίτρο λάδι ανά βόλτα...
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
Ας περιμένουμε να έρθει να Ελλάδα,να γίνει επίσημη παρούσιαση δυναμομέτρηση ζύγισμα,γιατί πολλά ακουγόντουσαν και το Desmosedici. 164 κιλά με φώτα κτλ ακόμα και χωρίς βενζίνη στο τεπόζιτο είναι πούπουλο αλλά διατηρώ μια επιφύλαξη. Μην είναι σαν τα κιλά που ανακοινώνουν τόσα χρόνια οι Ιάπωνες.
giXXXer Adv. gixxer
Όνομα: : Παναγιώτης Τόπος : Ελευθερούπολη Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 469 Hμερομηνία εγγραφής : 26/11/2010
Δν μας λες που θες να καταληξεις χαλασμενε...θες να μας πεις οτι για σενα ειναι το καλυτερο μηχανακι κ οτι ειναι η επιλογη σου? Τοτε φιλε εγω μονο μαγκια σου μπορω να πω οτι ειναι και καλα εκανες ή θα κανεις να το αγορασεις κ ευχομαι να το ευχαριστηθεις απιστευτα πολυ! Απλα λεγοντας μπετονεριες καποια μηχανακια νομιζω οτι πρωτος εσυ κρινεις επιλογες αλλων!
xalasmenos Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 15 Hμερομηνία εγγραφής : 31/07/2011
Προς Stavrosrodos : Ασφαλώς και μου αρέσουν τα ιαπωνικά μοντέλα.Αυτή τη στιγμή εμφανισιακά μου αρέσουν περισσότερα ιαπωνικά παρά ιταλικά μοντέλα. Και είμαι και κάτοχος Suzuki.
Όσον αφορά τα 200 κυβικά θα σου θυμίσω ότι έτρεχε και με το 999 που είναι ίδια κυβικά και πήρε 3 ΣΤΑ 4 που έτρεξε και με 3 διαφορετικούς οδηγούς.(hodgson,toseland,bayliss) που είναι ξεκάθαρο ότι ήτανε το μηχανάκι και όχι οι οδηγοί.Εκτός αν θεωρείτε τον hodgson κανά τιμόνι ή κανα οδηγό με τίτλους και αγωνιστικές δάφνες...
Και σου λέω το 999 γιατί θαύτηκε από τους Ελληνάρες ως βαρύ,τάφος,δυσκίνητο κλπ κλπ....γιατί εκείνη την εποχή υπήρχε το zx 10 r 04-05 και το suzuki k5-k6 που ήτανε πολύ πιο ελαφρυά και δυνατά...για την ακρίβεια το είχανε για την φούτσα τους σε ανοίγματα...
Προς Thodoris : Σίγουρα ο Checa είναι τιμόνι ...αλλά έχει μία μηχανή ουσιαστικά του 2007 και έχει σταματήσει η εξέλιξη της από το 2010 στην ουσία... Όσον αφορά τon Σπίες είδες τι έκανε και που είναι τώρα...μέσα σε 2 χρόνια πήγε στα Gp και χτύπαγε 7άδα σε πίστες που ούτε καν τις ήξερε γτ δεν έτρεχε εκεί με τα Sbk.Και αυτά με τη δορυφορική Yamaha τη πρώτη χρονιά.Δεν είναι μέτρο σύγκρισης ο Spies και 600άρι να του έδινες εκείνη τη χρονιά θα το έπερνε.
Όσον αφορά αυτό που είπες ότι δε το βάζουν γιατί θα σπάει συνέχεια πάλι δε μπορώ να το δεχτώ γιατί αφενός οι ομάδες ποτέ δεν ανακοινώνουν βλάβες και είναι και δύσκολο να διαρεύσουν και τέτοιες πληροφορίες... Μπορεί και όλα τα μηχανάκια να σπάνε και να μη μαθαίνουμε τίποτα
xalasmenos Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 15 Hμερομηνία εγγραφής : 31/07/2011
Δν μας λες που θες να καταληξεις χαλασμενε...θες να μας πεις οτι για σενα ειναι το καλυτερο μηχανακι κ οτι ειναι η επιλογη σου? Τοτε φιλε εγω μονο μαγκια σου μπορω να πω οτι ειναι και καλα εκανες ή θα κανεις να το αγορασεις κ ευχομαι να το ευχαριστηθεις απιστευτα πολυ! Απλα λεγοντας μπετονεριες καποια μηχανακια νομιζω οτι πρωτος εσυ κρινεις επιλογες αλλων!
Είπα ότι δεν αγοράζουν όλοι με το σκεπτικό value for money.Δηλαδή κοιτάνε και άλλα πράγματα.Αυτο δεν είναι απραίτητα κακό μιας και οι μηχανές και ειδικά οι SS δεν αγοράζονται για καθημερινό μέσο μετακίνησης.Δηλαδή αν είναι να πάρεις παπί θα πάρω ένα οικονομικό και αξιόπιστο...και μετά κοιτάς εμφάνιση και άλλα ... Όταν πέρνεις SS όμως και ειδικά σε τιμές 16.000-20.000 ευρώ είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα.
Μπετονιέρες βγάζουν όλες οι εταιρίες.Μπετονιέρα είναι και το desmocedici.Μπετονιέρα είναι και το v strom 1000 κατά τη γνώμη μου. Είναι ένας χαρακτηρισμός λιγότερο υπερβολικός από τα υπερβολικά πράγματα που έχουν γραφτεί εδώ μέσα από άτομα που ούτε καν έχουν δει από κοντά το 1199. Το πιο πιθανό είναι να το δουν σε κανα trackday και να τους τρέχουν τα σάλια.
Η οικονομική μου δυνατότητα δεν μου επιτρέπει να πάρω ούτε τη ζάντα του φίλτατε.Αλλά δε θα βγαίνω να λέω ότι με τα λεφτά που πέρνεις Porsche , φτιάχνεις το ibiza με 1000 άλογα και πατάει τη Porsche.
Thats my point.
Προς TRE : Έχει έρθει Ελλάδα ήδη.Τα άλογα στο τροχό είναι γύρω στα 175 stock.Για τα κιλά δε ξέρω αλλά μέχρι τώρα h Ducati είναι ειλικρινής στα κιλά.
δηλαδη νομιζεις οτι το απλο panigale με μαρτζοκι μπροστινο, ζακς πισω αναρτηση, χωρις ζαντες μαρκεζινι, χωρις ουτε 1 καρμπον κομματι ειναι 164 κιλα και τα παταει ολα ε?
ξυπνιστε λιγο ανεκαθεν η απλη εκδοση 1098 , 1198 κτλπ ηταν πολυ κακο μηχανακι σε σχεση με την S εκδοση και οχι μονο τα λεφτα του δεν αξιζει αλλα με 23000 το RSV4 factory ειναι κλασης ανωτερο απο το panigale.
γ αυτο αν μιλαμε για 1199 ας θεωρουμε δεδομενο το 28000 ευρω. αλλιως ειναι απλα χαζος οποιος με τα ιδια λεφτα δε παιρνει rsv4 factory.
Χαζός είναι όποιος κρίνει τις επιλογές του άλλου καταρχήν.Δεν αγοράζουν όλοι με τον όρο τιμή-απόδοση στις μηχανές. Το κακό δεν είναι να αγοράσεις κάτι υπερεκτημένο.Το κακό είναι να μη ξέρεις τι αγοράζεις.
Επίσης δεν είπα πουθενά για τη ducati ότι είναι η καλύτερη ,τα καλυτερα μηχανάκια, τα καλύτερα περιφεριακά,στρίβουν καλύτερα και τέτοιες παπαριές που περιμένατε να ακούσετε ορισμένοι για να κάνετε την επίθεση σας.Εκτεθήκατε.Αλλιώς βρείτε μου ανάλογα ποστ να δικαιολογούν την επίθεση.Ότι έχω πει είναι με επιχειρήματα ή τουλάχιστον αυτά που έχω πει είναι λιγότερο υπερβολικά από μερικές παπαριές ορισμένων για να δείξω ακριβώς ότι είναι παπαριές.
Επίσης χαζός είναι όποιος κρίνει (εσυ OPETH) XΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ...
Και για μένα χαζός είναι όποιος δίνει 16.000 να πάρει cbr που καίει 1 λίτρο λάδι ανά βόλτα...
ρε παλικαρι, μπαινεις στο gixxer και λες μπετονιερες τα ιαπωνικα μηχανακια και περιμενεις να μην σου απαντησει κανενας? αμα πω εγω μπετονιερα το συγκεκριμενο μηχανακι που εκθειαζεις (η' αυτο που εχεις-αν εχεις)το οποιο καλα καλα δεν κυκλοφορισε και ουσιαστικα δεν απεδειξε τιποτα ακομη, πως θα το εκλαβεις? προσωπικα θα προτιμουσα να εχω το κ7 του jimk7 και να αγοραζω ανταλλακτικα-ως επι το πλειστον αναλωσιμα-απο τον περιπτερα της γειτονιας μου και μαλιστα τσαμπε...... και ας το λεει ''μπετονιερα'' οποιοσδηποτε σαν εσενα.... και αν θα μπορουσες ας με ''ξετρυπουσες'' με το ''θεε'ι'κο'' αυτο μηχανακι.... χαλαλι σου.
Opeth Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Βολος-Σερρες Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 429 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
Ε απο τι στιγμη που δεν αγοραζουν ολοι με τον ορο τιμη-αποδοση ας μη προσπαθουν να αποδειξουν ποσο καλο ειναι αυτο που αγορασαν.
δεν ειπες οτι η ντουκατι ειναι καλυτερη??
εσυ νομιζεις επιδη το μηχανακι ειναι ντουκατι ξετρυπαει τους παντες στα SBK, τη στιγμη που στους αγωνες το σημαντικοτερο πραγμα ειναι η συνεργασια ΑΝΑΒΑΤΗ-ΟΜΑΔΑΣ. Οταν η ομαδα φερει μια μηχανη ας ειναι και buell στα μετρα του αναβατη αυτος θα αποδωσει. Τοσο καιρο που ηταν αυτο το ΟΠΛΟ του 07 στα BSB, Endurance, TT γιατι εκει δε πηγε να τους ριξει γυρους? Ξυπνα οτι γινεται γινεται επιδη ο Checa ειναι στα high του.
και ο Rossi ντουκατι οδηγαει αυτος γιατι πατωνει? Λες να παιζει ρολο ο αναβατης τελικα? Λες επιδη δε μπορει να τη φερει στα μετρα του? Λες να μην ειναι τα μηχανακι αυτα που κερδιζουν τελικα?
και τον Μπουστα πιο γρηγορο τον ειδα με το CBR παρα με το Ducati.
εγω δε το ειδα απο κοντα ρε ? Σερρες μενω το ΣΚ λες να ελειπα? τωρα ποιος ειναι χαζος που βγαζει συμπερασματα? Και το οτι το ειδα απο κοντα δε λεει τιποτα δε κρινω μηχανακια με το ματι.
και αυτα που λες για το CBR, η ντουκατι ειναι η τελευταια εταιρια που μπορει να μιλαει για λαδια, εγω δεν εχω βρει λιμνη λαδιων κατω απο το μηχανακι μου ποτε... και επισης επιδη δεν ειμαι χαζος αυτο που αγορασα δε καιει
αντε συνεχισε μονο σου, δε τρωω αλλο το χρονο μου με τις ιταλικες παπαριες.
No Fear Full gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Μεγαλοπολη Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012
Παιδια και εγω γουσταρα και γουσταρω Ducati και πηγαινα για 1098S μεχρι προσφατα πριν παρω το Gixxer μου,αλλα πλεον ειναι απαγορευτικη αγορα. Καθε φορα θα επρεπε να ανεβαινω Αθηνα για service,να το φυλαω μην μαζεψει χιλιομετρα κτλ κτλ. 1 χρονο πριν θα το επαιρνα με κλειστα ματια,τωρα πλεον δεν αξιζει. Μακαρι να μπορεσουμε στο μελλον.
Schumi Adv. gixxer
Όνομα: : Οδυσσέας Τόπος : Θεσσαλονίκη, Μακεδονία, Ελλάδα Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 715 Αγωνιζόμενος : Έγινε τα λέμε... Hμερομηνία εγγραφής : 13/10/2011
χαλασμενε μη μας τα πριζεις αλλο, με 28000 που κανει το πανιγκαλε φτιαχνεις μπετονιερα που το 1199 δε τη βλεπει ουτε με τηλεσκοπιο.
Με 22 χιλιάρικα παίρνεις Panigale... Ποιος χέστηκε για το ABS;;; Σε σχέση πάντως με new R1 που κοντεύει τα 18 χιλιάρικα, προτιμώ ανετίλα το Panigale πάντως. Το αυτό και για το CBR.
δηλαδη νομιζεις οτι το απλο panigale με μαρτζοκι μπροστινο, ζακς πισω αναρτηση, χωρις ζαντες μαρκεζινι, χωρις ουτε 1 καρμπον κομματι ειναι 164 κιλα και τα παταει ολα ε?
Χαλάρωσε ρε φίλε. Μιλάμε. Κάνουμε μία συζήτηση. Δεν είναι ανάγκη να επιτίθεσε έτσι. Τι πάει να πει "ξυπνήστε" και τέτοια... Είναι ανάγκη ρε ψηλέ να κάνεις τέτοια σχόλια; Κλάιν μάιν δηλαδή για την συζήτση. Επί του θέματος, και βέβαια θα επέλεγα το RSV4 APRC προσωπικά πάνω από όλα τα μηχανάκια παραγωγής αυτή τη στιγμή. Αλλά αυτό είναι προσωπικό γούστο. Και είναι υποκειμενικό. Εγώ μίλησα με τα αντίστοιχα R1 και CBR που δεν έχουν να επιδείξουν τίποτα Ohlins, ούτε Marchesini ζάντες όπως λες. Το R1 έχει 18 χιλιάρικα και μας τα έχουν κάνει zeppelin για τον crossplane. Μπορεί να είναι καλό μηχανάκι, δεν ξέρω, δεν το έχω οδηγήσει. Ούτε το 1199 βέβαια. Αλλά από τα 2, το ένα με 18 και το άλλο με 22, έστω και η απλή έκδοση, θα έπαιρνα το Panigale. Αν το θεωρείς χαζό και χαζή αγορά μην την κάνεις. Αλλά δεν μπορείς να εκφράζεσαι έτσι για μία απλή κουβέντα. Αν ποτέ το πάρω και πάμε σε πίστα και με φύγεις ή οτιδήποτε άλλο θεωρείς ότι κάνει ένα μηχανάκι άξιο για αγορά και δεν ανταποκρίνετε, τότε κρίνε και όχι με αυτό τον τρόπο. my 2 cents.
xalasmenos Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 15 Hμερομηνία εγγραφής : 31/07/2011
Ε απο τι στιγμη που δεν αγοραζουν ολοι με τον ορο τιμη-αποδοση ας μη προσπαθουν να αποδειξουν ποσο καλο ειναι αυτο που αγορασαν.
δεν ειπες οτι η ντουκατι ειναι καλυτερη??
εσυ νομιζεις επιδη το μηχανακι ειναι ντουκατι ξετρυπαει τους παντες στα SBK, τη στιγμη που στους αγωνες το σημαντικοτερο πραγμα ειναι η συνεργασια ΑΝΑΒΑΤΗ-ΟΜΑΔΑΣ. Οταν η ομαδα φερει μια μηχανη ας ειναι και buell στα μετρα του αναβατη αυτος θα αποδωσει. Τοσο καιρο που ηταν αυτο το ΟΠΛΟ του 07 στα BSB, Endurance, TT γιατι εκει δε πηγε να τους ριξει γυρους? Ξυπνα οτι γινεται γινεται επιδη ο Checa ειναι στα high του.
και ο Rossi ντουκατι οδηγαει αυτος γιατι πατωνει? Λες να παιζει ρολο ο αναβατης τελικα? Λες επιδη δε μπορει να τη φερει στα μετρα του? Λες να μην ειναι τα μηχανακι αυτα που κερδιζουν τελικα?
και τον Μπουστα πιο γρηγορο τον ειδα με το CBR παρα με το Ducati.
εγω δε το ειδα απο κοντα ρε ? Σερρες μενω το ΣΚ λες να ελειπα? τωρα ποιος ειναι χαζος που βγαζει συμπερασματα? Και το οτι το ειδα απο κοντα δε λεει τιποτα δε κρινω μηχανακια με το ματι.
και αυτα που λες για το CBR, η ντουκατι ειναι η τελευταια εταιρια που μπορει να μιλαει για λαδια, εγω δεν εχω βρει λιμνη λαδιων κατω απο το μηχανακι μου ποτε... και επισης επιδη δεν ειμαι χαζος αυτο που αγορασα δε καιει
αντε συνεχισε μονο σου, δε τρωω αλλο το χρονο μου με τις ιταλικες παπαριες.
στα περισσότερα συμφωνούμε.Ο ρόσι πατώνει γιατί το μηχανάκι στα Gp είναι ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ.H ducati πρέπει να φύγει από τα Gp γτ πολύ απλά δ εμπορεί να φτιάξει μηχανή ανταγωνιστική.Η μηχανή είναι τόσο χλαπάτσα που κατάφερε να χαντακώσει το Ρόσι.
giXXXer Adv. gixxer
Όνομα: : Παναγιώτης Τόπος : Ελευθερούπολη Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 469 Hμερομηνία εγγραφής : 26/11/2010
Δν μας λες που θες να καταληξεις χαλασμενε...θες να μας πεις οτι για σενα ειναι το καλυτερο μηχανακι κ οτι ειναι η επιλογη σου? Τοτε φιλε εγω μονο μαγκια σου μπορω να πω οτι ειναι και καλα εκανες ή θα κανεις να το αγορασεις κ ευχομαι να το ευχαριστηθεις απιστευτα πολυ! Απλα λεγοντας μπετονεριες καποια μηχανακια νομιζω οτι πρωτος εσυ κρινεις επιλογες αλλων!
Είπα ότι δεν αγοράζουν όλοι με το σκεπτικό value for money.Δηλαδή κοιτάνε και άλλα πράγματα.Αυτο δεν είναι απραίτητα κακό μιας και οι μηχανές και ειδικά οι SS δεν αγοράζονται για καθημερινό μέσο μετακίνησης.Δηλαδή αν είναι να πάρεις παπί θα πάρω ένα οικονομικό και αξιόπιστο...και μετά κοιτάς εμφάνιση και άλλα ... Όταν πέρνεις SS όμως και ειδικά σε τιμές 16.000-20.000 ευρώ είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα.
Μπετονιέρες βγάζουν όλες οι εταιρίες.Μπετονιέρα είναι και το desmocedici.Μπετονιέρα είναι και το v strom 1000 κατά τη γνώμη μου. Είναι ένας χαρακτηρισμός λιγότερο υπερβολικός από τα υπερβολικά πράγματα που έχουν γραφτεί εδώ μέσα από άτομα που ούτε καν έχουν δει από κοντά το 1199. Το πιο πιθανό είναι να το δουν σε κανα trackday και να τους τρέχουν τα σάλια.
Η οικονομική μου δυνατότητα δεν μου επιτρέπει να πάρω ούτε τη ζάντα του φίλτατε.Αλλά δε θα βγαίνω να λέω ότι με τα λεφτά που πέρνεις Porsche , φτιάχνεις το ibiza με 1000 άλογα και πατάει τη Porsche.
Thats my point.
Προς TRE : Έχει έρθει Ελλάδα ήδη.Τα άλογα στο τροχό είναι γύρω στα 175 stock.Για τα κιλά δε ξέρω αλλά μέχρι τώρα h Ducati είναι ειλικρινής στα κιλά.
Αποψη σου οτι ειναι ωραιο μηχανακι!Αποψη μου και να το δω δν θα μου τρεξουν τα σαλια! Και αυτο με τις υπερβολες, χωρις να θελω να προσβαλω ουτε εσενα ουτε τους προηγουμενους που υπερεβαλαν μου θυμιζει 5η 6η δημοτικου...ποιος θα πει την μεγαλυτερη υπερβολη!Και η ουσια???? Πιο πανω αυτο ειπα να συγκρινουμαι ομοια πραγματα!Αν και καμια φορα μπορει ενα ιμπιζα να παταει πορσε!!! Τεσπα...Ερωτηση ποιο πολλα αλογα δν το δινανε??