Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Αριθμός μηνυμάτων : 1084 Hμερομηνία εγγραφής : 27/09/2010
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 01:14
Του Motty δεν συνδεεται με τον εγκεφαλο; Κατευθειαν με τα μπεκ μονο;
Της Dynojet ξερω οτι κανει συνεχεια μονο του τις διορθωσεις
Το Bazzaz πρεπει να διορθωθει χειροκινητα, απλα με προταση σωστου μειγματος, που προτεινει το καταγραφικο
Εχετε να προσθεσετε διαφορα στοιχεια και πληροφοριες, ακομα και πριβληματα για καποιο απο αυτα τα καλουδια;
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 01:33
αν καποιος θελει μονο autotune, το motty κ το pcv φαινονται πιο εξειδικευμενα. το bazzaz τα κανει ολα,γνωμη μου ομως αξιζει μονο στο φουλ πακετο. με το σιφτερ να κλεβει την παρασταση,μετα το τρακσιον κ μετα το autotune.
το πιο σημαντικο απ ολα αναξαρτητα απο τα 3 πακετα,ειναι να χεις ελευθερη προσβαση σε ενα δυναμομετρο.μετα ολα τ αλλα γινονται :P :P
mx5 Full gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1084 Hμερομηνία εγγραφής : 27/09/2010
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 01:38
Δεν υποτιθεται, οτι με οποιο και απο αυτα να διαλεξεις, το γλυτωνεις το δυναμομετρο; Αφου πλεον θα δουλευει ιδανικα, το δυναμομετρο θα χρειαστει μονο απο περιεργια για τα νουμερα. Διορθωσε αν ειμαι καπου λαθος
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 01:59
σιγουρα γινεται κ στο δρομο.στο δυναμομετρο οπως κ να το κανουμε γινεται με πολυ λιγοτερο κοπο κ πιο σωστα. ειναι σαν να λυνεις τη μηχανη σου στο πεζοδρομιο,σε αντιθεση με το να τη λυνεις σε μια ραμπα συνεργειου.
δες το παρακατω βιντεο κ θα καταλαβεις. ο τυπος εχει βαλει κ track operating point κ ξερει ακριβως σε πιο κουτακι βρισκεται. κανεις 2-3 περασματα εκει κ μετα βγαινεις εξω κ το ανοιγεις κανονικα οπως οδηγας για να διορθωσει τα κουτακια στο οφελημο φασμα.
ενω αμα βγεις εξω απο το μηδεν, καπου χανεις το μπουσουλα. δεν ειναι κ οτι πιο ευκολο να κρατας τερμα γκαζι κ σε διαφορα ποσοστα σε δημοσιο δρομο. ουτε να κουβαλας κ ενα λαπτοπ μαζι.ημουν στο τσακ να παρω netbook ομως σκεφτηκα πως δεν αξιζει.
αν βαλεις κ τις βενζινες,πανω κατω ολη την ωρα ,καλυτερα να τα δωσεις στο δυναμομετρο
magiaklaniakeksatmisi Full gixxer
Όνομα: : ΚΛΗΜΗΣ Αριθμός μηνυμάτων : 1228 Αγωνιζόμενος : Στου γεραμανη το πευκο απο κατω... Hμερομηνία εγγραφής : 03/03/2009
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 02:04
χαχα εζησες κ εσυ τον εφιαλτη του autotune?? παντως οσο ευκολο κ αν ακοθγεται δεν ειναι ...
panosk8 έγραψε:
σιγουρα γινεται κ στο δρομο.στο δυναμομετρο οπως κ να το κανουμε γινεται με πολυ λιγοτερο κοπο κ πιο σωστα. ειναι σαν να λυνεις τη μηχανη σου στο πεζοδρομιο,σε αντιθεση με το να τη λυνεις σε μια ραμπα συνεργειου.
δες το παρακατω βιντεο κ θα καταλαβεις. ο τυπος εχει βαλει κ track operating point κ ξερει ακριβως σε πιο κουτακι βρισκεται. κανεις 2-3 περασματα εκει κ μετα βγαινεις εξω κ το ανοιγεις κανονικα οπως οδηγας για να διορθωσει τα κουτακια στο οφελημο φασμα.
ενω αμα βγεις εξω απο το μηδεν, καπου χανεις το μπουσουλα. δεν ειναι κ οτι πιο ευκολο να κρατας τερμα γκαζι κ σε διαφορα ποσοστα σε δημοσιο δρομο. ουτε να κουβαλας κ ενα λαπτοπ μαζι.ημουν στο τσακ να παρω netbook ομως σκεφτηκα πως δεν αξιζει.
αν βαλεις κ τις βενζινες,πανω κατω ολη την ωρα ,καλυτερα να τα δωσεις στο δυναμομετρο
kostasva Normal gixxer
Όνομα: : κωστας Τόπος : θεσσαλονικη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 107 Αγωνιζόμενος : στο δρομο με τον εαυτο μου Hμερομηνία εγγραφής : 06/06/2010
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 07:09
εγω ειχα στο 14αρι pcv-autotune και ειχε γινει τελειο αλλα μετα απο πολυ υπομονη και πολλα χιλιομετρα . το επιβεβαιωσα και σε δυναμομετρο και η γραμμη τοθ afr ηταν ζηλευτη , εκει ακριβως που του ειχα δωσει στοχους....στο κ7 αφου ειχε pcv κρατησα το autotune απο το 14αρι ,το εβαλα , αλλα κατι ειχε το commander και δεν δουλευε.. το εψαξα λιγο και μου το αλλαξε ο ανθρωπος (να ειναι καλα) χωρις ενα ευρω.. επειτα μου το εκανε προγραμμα στο tunning link και επαθα πλακα με το αποτελεσμα ...177,5 τροχο... αφου μετα μπορουσα να δουλεψω το autotune το λειτουργησα και το μονο που εκανε ηταν κατι ψιλα στις πολυ χαμηλες στροφες , στον υπολοιπο χαρτη εβγαζε κατι +2 , -1 κλπ και ουτε καν τα εκανα accept ......συμπερασμα ειναι οτι δουλευει σωστα αλλα θελει μεγαλη βολτα , οχι μεσα στην πολη , και σωστα ανοιγματα του γκαζιου για να προλαβαινει να γραφει , και οχι κοφτες γιατι εκει παθαινει την πλακα του...
mx5 Full gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1084 Hμερομηνία εγγραφής : 27/09/2010
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 09:51
Καλα ολα αυτα. Αλλα οι χειροκινητες ρυθμισεις δεν γινονται κουραστικες και εξειδικευμενες απο καποιο σημειο και μετα; Και για να γινω πιο συγκεκριμενος, σε περιβαλλον πιστας αποκλειστικα, 1 session θα ειναι υπεραρκετο για να ρυθμιστουν σωστα Το μονο που δεν μπορω να γνωριζω ειναι το εξης: motty και dynojet "επιδιωκουν" σταθερα 13.2; Ενω το bazzaz, επειδη το ρυθμιζουμε τελικα χειροκινητα, φτιαχνουμε εμεις το afr; (π.χ. στις ψηλες στροφες πιο φτωχο μειγμα) Αν ειναι ετσι, το bazzaz βγαζει πιο πολλα και πιο σωστα αλογα
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 10:07
mx5 έγραψε:
Καλα ολα αυτα. Αλλα οι χειροκινητες ρυθμισεις δεν γινονται κουραστικες και εξειδικευμενες απο καποιο σημειο και μετα; Και για να γινω πιο συγκεκριμενος, σε περιβαλλον πιστας αποκλειστικα, 1 session θα ειναι υπεραρκετο για να ρυθμιστουν σωστα Το μονο που δεν μπορω να γνωριζω ειναι το εξης: motty και dynojet "επιδιωκουν" σταθερα 13.2; Ενω το bazzaz, επειδη το ρυθμιζουμε τελικα χειροκινητα, φτιαχνουμε εμεις το afr; (π.χ. στις ψηλες στροφες πιο φτωχο μειγμα) Αν ειναι ετσι, το bazzaz βγαζει πιο πολλα και πιο σωστα αλογα
για το bazzaz τουλαχιστον που ξερω βαζεις οτι AFR θελεις ανα στροφες/TPS
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 10:27
Για PCV και Bazzaz που έχω δουλέψει δουλεύουν καλά και τα 2.Το PCV+Autotune έχει το πλεονέκτημα να διορθώνει εν κινήσει σε όποιο ποσοστό του βάλεις πχ 5%-10% + ή -. Φτιάχνεις έναν χάρτη και τον δουλεύεις αρκετά ώστε να έχεις σχετικά μικρές αλλαγές και μετά το αφήνεις εκεί.Όταν τώρα ξεκινήσει κρύο,ζέστη ή ανέβεις σε βουνά τότε το Autotune φροντίζει να φτιάξει το μείγμα έτσι ώστε το AFR να έρθει στα επίπεδα που έχεις βάλει (ανάλογα τις στροφές και το άνοιγμα του γκαζιού).Το Bazzaz δεν κάνει αυτόματη προσαρμογή AFR αλλά πρώτα παίρνει τα δεδομένα και μετά τα αποδέχεται ο χρήστης.Το Bazzaz έχει το πλεονέκτημα να είναι πιο αναλυτικό στο άνοιγμα του γκαζιού και αν δεν έχει Traction control στην μηχανή να μπορέσεις να βάλεις.Μπορείς να πάρεις όλο το πακέτο και πιστεύω ότι αξίζει μόνο αυτό. Για Motty δεν έχω άποψη αλλά έχω ακούσει καλά λόγια.
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 10:58
Με πολύ λίγα λόγια, pcv και bazzaz είναι μια κατηγορία, λίγο πολύ την ίδια δουλειά κάνουν, πολύ περισσότερες δυνατότητες στο software το pcv, τράξιον και έλεγχος 8 μπέκ απο τη πρώτη μονάδα το bazzaz. Tο motty απο την άλλη είναι το μόνο που κάνει αλλαγές κατα την οδήγηση και αυτό είναι ένα απο τα μεγάλα πλεονεκτήματα του.
mx5 Full gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1084 Hμερομηνία εγγραφής : 27/09/2010
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 13:02
DimSTriple έγραψε:
Με πολύ λίγα λόγια, pcv και bazzaz είναι μια κατηγορία, λίγο πολύ την ίδια δουλειά κάνουν, πολύ περισσότερες δυνατότητες στο software το pcv, τράξιον και έλεγχος 8 μπέκ απο τη πρώτη μονάδα το bazzaz. Tο motty απο την άλλη είναι το μόνο που κάνει αλλαγές κατα την οδήγηση και αυτό είναι ένα απο τα μεγάλα πλεονεκτήματα του.
ομως το motty προσπαθει να κραταει σταθερο afr (13.2) ή εχει "αγωνιστικες" καταβολες και "ελαφρωνει" το μειγμα στα ψηλα;
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 13:20
mx5 έγραψε:
DimSTriple έγραψε:
Με πολύ λίγα λόγια, pcv και bazzaz είναι μια κατηγορία, λίγο πολύ την ίδια δουλειά κάνουν, πολύ περισσότερες δυνατότητες στο software το pcv, τράξιον και έλεγχος 8 μπέκ απο τη πρώτη μονάδα το bazzaz. Tο motty απο την άλλη είναι το μόνο που κάνει αλλαγές κατα την οδήγηση και αυτό είναι ένα απο τα μεγάλα πλεονεκτήματα του.
ομως το motty προσπαθει να κραταει σταθερο afr (13.2) ή εχει "αγωνιστικες" καταβολες και "ελαφρωνει" το μειγμα στα ψηλα;
Κανένα απο τα παραπάνω δε δουλεύει απο μόνο του, όπου του πείς θα σου φτιάξει χάρτη.
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 13:39
mx5 έγραψε:
Του Motty δεν συνδεεται με τον εγκεφαλο; Κατευθειαν με τα μπεκ μονο;
Της Dynojet ξερω οτι κανει συνεχεια μονο του τις διορθωσεις
Το Bazzaz πρεπει να διορθωθει χειροκινητα, απλα με προταση σωστου μειγματος, που προτεινει το καταγραφικο
Εχετε να προσθεσετε διαφορα στοιχεια και πληροφοριες, ακομα και πριβληματα για καποιο απο αυτα τα καλουδια;
Όλα αυτά στα μπεκ συνδέονται,και απλά κλέβουν και κάποια σήματα απ'τον εγκέφαλο για σωστότερη λειτουργία. ( πχ rpm και tps,σχέση,θερμοκρασία ψυκτικού κτλ).
Το PC-V & autotune και το Motty ρυθμίζουν on the fly,δηλαδή οι αλλάγές που κάνουν γίνονται άμεσα αποδεκτές και ουσιαστικά φτιάχνουν τον χάρτη σε πραγματικό χρόνο.
Το bazzaz πρέπει τις αλλαγές να τις αποδεχθεί ο χρήστης...
mx5 έγραψε:
Δεν υποτιθεται, οτι με οποιο και απο αυτα να διαλεξεις, το γλυτωνεις το δυναμομετρο; Αφου πλεον θα δουλευει ιδανικα, το δυναμομετρο θα χρειαστει μονο απο περιεργια για τα νουμερα. Διορθωσε αν ειμαι καπου λαθος
Το δυναμόμετρο το γλυτώνεις μόνο αν ξέρεις ακριβώς τι θες να κάνεις. πχ αν είσαι σίγουρος ότι το 13.0 AFR είναι αυτό που θες,τότε ναι το γλυτώνεις. Αν όμως θες να δεις τι δουλεύει καλύτερα και που τότε μάλλον όπως είπε και ο PanosK8 το δυναμόμετρο θα σε βοηθήσει να καταλήξεις και να δεις και από 1ο χέρι τις διαφορές.
Και τα τρία έχουν επιλογή για 2 χαρτογραφήσεις το οποίο είναι ένα +... Απ'τα 3 καλύτερο θεωρώ το Motty και χειρότερο το Bazzaz στο θέμα autotune.
Το Μοττυ αν πάρεις και την plug'n'play πλεξούδα τότε γίνεται παιχνιδάκι η εγκατάσταση του,ενώ χωρίς αυτή είναι το χειρότερο απ'όλα τα άλλα γιατί πρέπει να σφάξεις την πλεξούδα σου.
Επίσης με το Motty έχεις και ένα μίνι datalogger που βγάζει τις τιμές σε γράφημα,απ'το οποίο μπορείς και εξάγεις και κάποια περαιτέρω συμπεράσματα γενικά για τον τρόπο οδήγησης σου και το μηχανάκι.
Επίσης κάτι που ξέχασα,και στις 3 συσκευές πλέον ο χάρτης του target AFR είναι ίδιος με τον χάρτη του καυσίμου,δλδ ανα 250-500 στροφές και ανα 5-10% tps ... ( χοντρικά)...
Αρέσει στον χρήστη Marios Rizlak8
maikstain Hero gixxer
Όνομα: : Μιχαλης Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2241 Hμερομηνία εγγραφής : 26/01/2010
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 16:25
νικο απο που εχεις βγαλει το συμπερασμα οτι το motty ειναι το καλυτερο και το bazzaz το χειροτερο σε autotune. :?:
GIXXERAKIAS Hero gixxer
Όνομα: : Ιωάννης Τόπος : Aθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 2159 Αγωνιζόμενος : Newbie open. Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 16:43
maikstain έγραψε:
νικο απο που εχεις βγαλει το συμπερασμα οτι το motty ειναι το καλυτερο και το bazzaz το χειροτερο σε autotune. :?:
Γιατι απλά το motty είναι close loop και καταλαβαίνει καλύτερα τι χρειάζεται η μηχανή σου ανά πάσα στιγμή.Κάθε φορα που ανοιγεις η κλείνεις το γκάζι διορθώνει τα μείγματα προς το καλύτερο δυνατό.
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 16:54
GIXXERAKIAS έγραψε:
Γιατι απλά το motty είναι close loop και καταλαβαίνει καλύτερα τι χρειάζεται η μηχανή σου ανά πάσα στιγμή.Κάθε φορα που ανοιγεις η κλείνεις το γκάζι διορθώνει τα μείγματα προς το καλύτερο δυνατό.
πράγματι το ζηλευτό Motty είναι +μπροστά από τα υπόλοιπα στο θέμα χαρτογράφησης στο δρόμο. Mε bosch αισθητήρα καταγραφής καύσης που θεωρείται ο καλύτερος στο είδος του.
mx5 Full gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1084 Hμερομηνία εγγραφής : 27/09/2010
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 17:16
T.R.E έγραψε:
Το Μοττυ αν πάρεις και την plug'n'play πλεξούδα τότε γίνεται παιχνιδάκι η εγκατάσταση του,ενώ χωρίς αυτή είναι το χειρότερο απ'όλα τα άλλα γιατί πρέπει να σφάξεις την πλεξούδα σου.
The Motty AFR Tuner is sold with a generic wiring harness which requires custom installation to the wiring harness of the vehicle.
δεν λεει πουθενα για plug'n'play πλεξουδα
mx5 Full gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1084 Hμερομηνία εγγραφής : 27/09/2010
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 17:29
T.R.E έγραψε:
Επίσης κάτι που ξέχασα,και στις 3 συσκευές πλέον ο χάρτης του target AFR είναι ίδιος με τον χάρτη του καυσίμου,δλδ ανα 250-500 στροφές και ανα 5-10% tps ... ( χοντρικά)...
λιγοτερη δουλεια για τον προγραμματιστη ειναι αυτο, να υποθεσω
avance ομως; εξακολουθει να ειναι σε διαφορετικο πινακα; ή εστω σε παραλληλο; (εννοειται οτι εδω επιβαλλεται χρηση δυναμομετρου, και ακουστικων για τυχον πυρακια)
maikstain Hero gixxer
Όνομα: : Μιχαλης Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2241 Hμερομηνία εγγραφής : 26/01/2010
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Τετ 09 Νοε 2011, 17:54
GIXXERAKIAS έγραψε:
maikstain έγραψε:
νικο απο που εχεις βγαλει το συμπερασμα οτι το motty ειναι το καλυτερο και το bazzaz το χειροτερο σε autotune. :?:
Γιατι απλά το motty είναι close loop και καταλαβαίνει καλύτερα τι χρειάζεται η μηχανή σου ανά πάσα στιγμή.Κάθε φορα που ανοιγεις η κλείνεις το γκάζι διορθώνει τα μείγματα προς το καλύτερο δυνατό.
αυτο ρωταω που ξερουμε οτι ειναι του mottu oi καλυτερες οι τιμες που δινει και οχι του bazzaz πχ.
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Πεμ 10 Νοε 2011, 00:07
mx5 έγραψε:
T.R.E έγραψε:
Το Μοττυ αν πάρεις και την plug'n'play πλεξούδα τότε γίνεται παιχνιδάκι η εγκατάσταση του,ενώ χωρίς αυτή είναι το χειρότερο απ'όλα τα άλλα γιατί πρέπει να σφάξεις την πλεξούδα σου.
The Motty AFR Tuner is sold with a generic wiring harness which requires custom installation to the wiring harness of the vehicle.
νικο απο που εχεις βγαλει το συμπερασμα οτι το motty ειναι το καλυτερο και το bazzaz το χειροτερο σε autotune. :?:
Γιατι απλά το motty είναι close loop και καταλαβαίνει καλύτερα τι χρειάζεται η μηχανή σου ανά πάσα στιγμή.Κάθε φορα που ανοιγεις η κλείνεις το γκάζι διορθώνει τα μείγματα προς το καλύτερο δυνατό.
αυτο ρωταω που ξερουμε οτι ειναι του mottu oi καλυτερες οι τιμες που δινει και οχι του bazzaz πχ.
Μιχάλη η καλύτερη απόδειξη ήταν η εξάτμιση μου. Αν την έβλεπες όταν εφτιαχνα χάρτη με το bazzaz θα καταλάβενες. Με το motty και τα ιδια afr η μηχανή εκτός του ότι δουλεύει μέρα με την μέρα που την καβαλάω καλύτερα, η εξάτμιση έχει καθαρίσει σχεδών τελείος
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Πεμ 10 Νοε 2011, 00:11
nktr έγραψε:
GIXXERAKIAS έγραψε:
Γιατι απλά το motty είναι close loop και καταλαβαίνει καλύτερα τι χρειάζεται η μηχανή σου ανά πάσα στιγμή.Κάθε φορα που ανοιγεις η κλείνεις το γκάζι διορθώνει τα μείγματα προς το καλύτερο δυνατό.
πράγματι το ζηλευτό Motty είναι +μπροστά από τα υπόλοιπα στο θέμα χαρτογράφησης στο δρόμο. Mε bosch αισθητήρα καταγραφής καύσης που θεωρείται ο καλύτερος στο είδος του.
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Πεμ 10 Νοε 2011, 00:13
Leroy έγραψε:
mx5 έγραψε:
T.R.E έγραψε:
Το Μοττυ αν πάρεις και την plug'n'play πλεξούδα τότε γίνεται παιχνιδάκι η εγκατάσταση του,ενώ χωρίς αυτή είναι το χειρότερο απ'όλα τα άλλα γιατί πρέπει να σφάξεις την πλεξούδα σου.
The Motty AFR Tuner is sold with a generic wiring harness which requires custom installation to the wiring harness of the vehicle.
νικο απο που εχεις βγαλει το συμπερασμα οτι το motty ειναι το καλυτερο και το bazzaz το χειροτερο σε autotune. :?:
Γιατι απλά το motty είναι close loop και καταλαβαίνει καλύτερα τι χρειάζεται η μηχανή σου ανά πάσα στιγμή.Κάθε φορα που ανοιγεις η κλείνεις το γκάζι διορθώνει τα μείγματα προς το καλύτερο δυνατό.
αυτο ρωταω που ξερουμε οτι ειναι του mottu oi καλυτερες οι τιμες που δινει και οχι του bazzaz πχ.
Μιχάλη η καλύτερη απόδειξη ήταν η εξάτμιση μου. Αν την έβλεπες όταν εφτιαχνα χάρτη με το bazzaz θα καταλάβενες. Με το motty και τα ιδια afr η μηχανή εκτός του ότι δουλεύει μέρα με την μέρα που την καβαλάω καλύτερα, η εξάτμιση έχει καθαρίσει σχεδών τελείος
Τοτε κατι δεν ειχες κανει καλα με το ΒΑΖΖΑΖ γιατι αν δεις τη δικη μου εξατμιση ειναι
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Πεμ 10 Νοε 2011, 00:34
Δημήτρη δεν ξέρω τι να πω... Είναι πολλής κόσμος που δεν καταφέρνει να φτιάξει χάρτη με το autotune. Σαν παράλληλος δουλεύει μια χαρά, αρκεί να έχεις φτιάξει τον χάρτη πρώτα. Το να δουλεύει σε κάποιους και σε άλλους όχι δεν μπορώ να το καταλάβω. Γιατί δεν είχε κανένας άλλος πρόβλημα με το motty ή το pcv με το αντίστοιχο autotune;
Θέμα: Απ: Motty Vs Dynojet PC5 autotune Vs Bazzaz Z-AFM Πεμ 10 Νοε 2011, 00:47
Leroy έγραψε:
Δημήτρη δεν ξέρω τι να πω... Είναι πολλής κόσμος που δεν καταφέρνει να φτιάξει χάρτη με το autotune. Σαν παράλληλος δουλεύει μια χαρά, αρκεί να έχεις φτιάξει τον χάρτη πρώτα. Το να δουλεύει σε κάποιους και σε άλλους όχι δεν μπορώ να το καταλάβω. Γιατί δεν είχε κανένας άλλος πρόβλημα με το motty ή το pcv με το αντίστοιχο autotune;
Δεν θελω να πιστεψω οτι φταιει το ΒΑΖΖΑΖ γιατι εδω εχω περασει πανω απο 10 μοναδες και κανενας δεν εχει προβλημα :P και δεν κανω διαφημιση απλα λεω δημοσια τα πραγματα οπως εχουν και στη τελικη χεστηκα για τη ΒΑΖΖΑΖ μα ουτε τα φτιαχνω ουτε τα πουλαω αλλα το σωστο πρεπει να λεγεται