| Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... Παρ 08 Ιουν 2012, 13:27 | |
| Ίσως αυτό να είναι λίγο εξειδικευμένο αλλά εξαιρετικά χρήσιμο για μηχανές που διαθέτουν datalogging (ΑΙΜ,Motec,Starlane κλπ) και το Autotune της Dynojet. Έχω την τηλεμετρία της AIM EVO4 η οποία διαθέτει μέσω επικοινωνίας με την ECU πολλά κανάλια επικοινωνίας και παρέχει πολλές πληροφορίες για την χρήση της μηχανής (RPM,temp,throttle,φρένο,μοίρες κλίσης κλπ). Διαθέτοντας λοιπόν και το PCV&Autotune το οποίο παρέχει μέσω ενός αισθητήρα λ (Bosch LSU 4.9) μέτρηση και ρύθμιση του AFR του κινητήρα,σκέφτομαι να τα συνδυάσω και να καταγράφω συνεχώς το AFR του κινητήρα που σε συνδυασμό με την τηλεμετρία θα παρέχει πολλές δυνατότητες για ρύθμιση μείγματος. Πάμε τώρα στα τεχνικά.Η ΑΙΜ παρέχει την δυνατότητα αγοράς του LCU One που κάνει ακριβώς αυτό το πράγμα που θέλω με αντίτιμο όμως των αρκετών .Τα χαρακτηριστικά και οι ρυθμίσεις είναι αυτές Aim LCU One. Βρήκα επίσης τα χαρακτηριστικά του Bosch LSU 4.9. Αυτός ο αισθητήρας λ χρησιμοποιείται και από την ΑΙΜ για να καταγράφει το AFR,οπότε είναι συμβατά ως προς το σήμα.Αν δεν κάνω λάθος ο αισθητήρας λ δουλεύει από 0-5V οπότε ελπίζω να μπορέσω να ρυθμίσω ένα κανάλι αναλογικό ώστε να μετράει τα V από τον αισθητήρα και βάση του πίνακα των χαρακτηριστικών του LSU 4.9 να το μεταφράσω σε AFR.Δεν νομίζω να το συνδέσω ως LCU one (το ειδικό κανάλι της AIM) αλλά ως απλό analog 0-5Volt. Σκέφτομαι να "κλέψω" το σήμα κατευθείαν από τον λ ή από το Autotuner με ένα απλό καλώδιο. Το έχει σκεφτεί-κάνει κάποιος?Τι γνώμη έχετε?
Έχει επεξεργασθεί από τον/την DrIoannis στις Παρ 08 Ιουν 2012, 14:32, 2 φορές συνολικά | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... Παρ 08 Ιουν 2012, 13:45 | |
| Θα παιδευτείς αρκετά αλλά πιστεύω αξίζει... θα ρίξω μια ματιά στο δικό μου wb2 το οποίο είναι ίδιο με το autotune ουσιαστικά αλλά έχει έτοιμη αναλογική έξοδο 0-5 V για να την συνδέεις σε συσκευές που κάνουν datalogging,μήπως και έχει έτοιμες τις υποδοχές απλά δεν έχουν κολλήσει καλώδια... Βάλε λ σε κάθε λαιμό και σύνδεσε το autotune από μια βδομάδα σε κάθε λαιμό και φτιάξε χάρτες ανα κύλινδρο... :P :P | |
|
| |
christ-r Adv. gixxer
Όνομα: : Χρήστος Τόπος : Νικαια Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 439 Αγωνιζόμενος : Στις πατεριτσες! Hμερομηνία εγγραφής : 05/05/2010
| Θέμα: Απ: Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... Παρ 08 Ιουν 2012, 13:55 | |
| Εχουμε ξεφυγει λεμεεεεεεε...
Εχεις π.μ νικο... 8) | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... Παρ 08 Ιουν 2012, 14:53 | |
| Πιθανόν να είναι πιο εύκολο απότι νόμιζα.Βρήκα τη μαθηματική σχέση μεταξύ AFR και ρεύματος(Volt) του λ. (Volts * 1.6)+10 = AFR Τελικά όλα είναι μαθηματικά Ρε λες να τα καταφέρω; | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... Παρ 08 Ιουν 2012, 16:33 | |
| - DrIoannis έγραψε:
- Πιθανόν να είναι πιο εύκολο απότι νόμιζα.Βρήκα τη μαθηματική σχέση μεταξύ AFR και ρεύματος(Volt) του λ.
(Volts * 1.6)+10 = AFR Τελικά όλα είναι μαθηματικά Ρε λες να τα καταφέρω; Άρα για 0V έχεις 10 AFR και για 5V 19 ΑFR σύμφωνα με τον τύπο,αλλά τσέκαρε το και στην πράξη καλού κακού... Το να φτιάξεις μετά τον αισθητήρα είναι σχετικά εύκολο μέσω του Race studio.. Εμένα το wb2 μετράει 10-18 AFR γι'αυτό στο λέω... | |
|
| |
akisrio Normal gixxer
Όνομα: : Ακης Τόπος : Ριο Πατρα Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 253 Hμερομηνία εγγραφής : 15/02/2010
| Θέμα: Απ: Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... Παρ 08 Ιουν 2012, 17:51 | |
| - T.R.E έγραψε:
- Θα παιδευτείς αρκετά αλλά πιστεύω αξίζει... θα ρίξω μια ματιά στο δικό μου wb2 το οποίο είναι ίδιο με το autotune ουσιαστικά αλλά έχει έτοιμη αναλογική έξοδο 0-5 V για να την συνδέεις σε συσκευές που κάνουν datalogging,μήπως και έχει έτοιμες τις υποδοχές απλά δεν έχουν κολλήσει καλώδια...
Βάλε λ σε κάθε λαιμό και σύνδεσε το autotune από μια βδομάδα σε κάθε λαιμό και φτιάξε χάρτες ανα κύλινδρο... :P :P Αν το καταφερεις ενημερωσε γιατι εχω και εγω ενα wb2 και καθεται | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... Σαβ 09 Ιουν 2012, 13:09 | |
| Η σκέψη σου είναι σωστή. Έχω κάνει αυτό ακριβώς στο αγωνιστικό (Ducati1098) με τη δική μου τηλεμετρία (starlane GPS-PRO/XP) Δε χρησιμοποιούσα το autotune της dynojet λόγο μέτριου controler σε επίπεδο απόκριση αλλά κυρίως επειδή πρακτικά είναι αδύνατο να επεξεργαστείς το τρόπο εξαγωγής του σήματος. Αγόρασα δύο Innovate LC-1 (με κόστος αισθητά χαμηλότερο του autotune, ~165Ε έκαστος) και με δυνατότητα παραμετροποίησης με ξεχωριστό πρόγραμμα που πλησιάζει σε δυνατότητες τον πολύ ακριβότερο motec plm που επίσης χρησιμοποιώ. Αν θές κάνε ένα κόπο και κατέβασε το manual του lc1 και ό,τι χρειαστείς είμαι στη διάθεση σου. http://www.innovatemotorsports.com/products/lc1.phpΑν τελικά αποφασίσεις να προχωρήσεις κάνε ένα τηλέφωνο και στον αντιπρόσωπο, δυστυχώς όταν το σκέφτηκα (τα αγόρασα απο ebay.de) ήταν ήδη αργά. http://www.innovatetuning.gr/contact.php | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... Σαβ 09 Ιουν 2012, 18:14 | |
| Το έχω δει και απλά θέλω να προσπαθήσω να διαβάσω το σήμα από τον ίδιο τον λ. Το LC1 αν δεν κάνω λάθος έχει τον Bosch LSU 4.2 ο οποίος θεωρείται κατώτερος του 4.9.Δεν ξέρω αν είναι συμβατό και με τον 4.9.Ελπίζω να τα καταφέρω και να βγάλω άκρη με ένα καλώδιο. Δεν έχω μετρήσει να δω τι βγάζει ο λ σαν σήμα ακόμη.Αν βγάζει αυτό που λέει εδώ (UaV) σαν σήμα από ένα από τα καλώδιά του τότε,είναι πολύ εύκολο παραμετροποιώντας ένα κανάλι να έχω αυτό που θέλω,ΑΝ το βγάζει.Στην ουσία UaV*14.7=AFR Επίσης βάση ενημέρωσης της Dynojet USA το Autotune δεν έχει αναλογική έξοδο και επικοινωνεί με το PCV μέσω CAN οπότε αναλογική έξοδο από το PCV Autotune γιοκ. | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... Σαβ 09 Ιουν 2012, 19:15 | |
| ρε πειτε τα και στα ελληνικα!!!! μπραβο ρε παιδι που ψαχνεσαι τοσο πολυ!! | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... Σαβ 09 Ιουν 2012, 19:29 | |
| LSU4.2 έχουν όλα τα dynojet autotune & wideband controllers (1&2). Σίγουρα είναι καλύτερος ο 4.9 σε εφαρμογές αυτοκινήτων με υπερύψηλες θερμοκρασίες απο τους καταλύτες και βασικά αντέχουν και μεγαλύτερο διάστημα. Σε επίπεδο ταχύτητας (controller) υπάρχει θέμα με το autotune. Στο LC-1 μπορείς να ορίσεις εσύ τη τάση που θές στο x λάμδα, γι'αυτό θεωρώ πως βοηθά πολύ περισσότερο (και σχετικά οικονομικά). Όσο για το dynojet πολύ σωστά τις συνδέσεις τις διαχειρίζεται με can οπότε άκυρο. Εάν θές βέβαια να παίξεις με dynojet, έχω ένα wb2 controler που κάθεται και δε το χρησιμοποιώ πλέον. Αν θές στον στέλνω άμεσα (χωρίς κόστος) να κάνεις τις δοκιμές σου. Έχει αναλογική έξοδο όπως είπε ο Νίκος που κάνει τα πράγματα αρκετά πιο απλά | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... Σαβ 09 Ιουν 2012, 20:34 | |
| - DimSTriple έγραψε:
- LSU4.2 έχουν όλα τα dynojet autotune & wideband controllers (1&2).
Σίγουρα είναι καλύτερος ο 4.9 σε εφαρμογές αυτοκινήτων με υπερύψηλες θερμοκρασίες απο τους καταλύτες και βασικά αντέχουν και μεγαλύτερο διάστημα. Σε επίπεδο ταχύτητας (controller) υπάρχει θέμα με το autotune. Στο LC-1 μπορείς να ορίσεις εσύ τη τάση που θές στο x λάμδα, γι'αυτό θεωρώ πως βοηθά πολύ περισσότερο (και σχετικά οικονομικά). Όσο για το dynojet πολύ σωστά τις συνδέσεις τις διαχειρίζεται με can οπότε άκυρο. Εάν θές βέβαια να παίξεις με dynojet, έχω ένα wb2 controler που κάθεται και δε το χρησιμοποιώ πλέον. Αν θές στον στέλνω άμεσα (χωρίς κόστος) να κάνεις τις δοκιμές σου. Έχει αναλογική έξοδο όπως είπε ο Νίκος που κάνει τα πράγματα αρκετά πιο απλά Ευχαριστώ... Αν δεν βγάλω άκρη θα δω μπας και κάνω τίποτα με τον WB2. nasos-v αυτά είναι κόλπα δύσκολα αλλά και πολύπλοκα .Δεν μπορείς να φανταστείς τι μπορείς να δεις-διαγνώσεις-βελτιώσεις με μία καλή τηλεμετρία.Βέβαια χρειάζεσαι χρόνο,κάτι το οποίο δεν διαθέτω... | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... Σαβ 09 Ιουν 2012, 20:53 | |
| Στείλε μου πμ ή καλύτερα πάρε τηλ! | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... Δευ 11 Ιουν 2012, 19:42 | |
| Έγινε μέτρηση του λ αλλά δυστυχώς η τάση που έβγαζε δεν ήταν στα πλαίσια που έψαχνα.Μάλλον ο controller του λ μεταφράζει σε μία συγκεκριμένη τάση.Θα δούμε τι θα κάνουμε από εδώ και έπειτα. | |
|
| |
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... Δευ 11 Ιουν 2012, 21:05 | |
| | |
|
| |
| Datalogging AFR από το Autotune της Dynojet μέσω AIM EVO 4... | |
|