| Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ | |
|
+30usabug kouzinas ripseventh bolek76 gkourv AggelosK8 nasos-v STELIOS katath κολτρέϊν 17inchwheeler Valentino Rossi panosk8 Miou Aristosk8 thodorisk teo46 magiaklaniakeksatmisi stam911 spyroszx louk6 GP44 -=UNSEEN=- kontos 750 Vortex k8 600 kk gixxermak mistiriodis_tsantakias filippos WotU777 34 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 20:22 | |
| ναι κωστα ,οκ αλλα μπηκες και πηρες φορα και την λες σε ολους.
ενταξει εχετε μια αντιπαραθεση στο ducatisti αλλα δεν χρειαζεται να το κανετε και εδω μπ@@ρδελο.
δεν γραφω εκει ουτε καν την συζητηση δεν μπηκα να δω. αλλα εδω το εχετε χοντρινη πολυ. τουλαχιστον περισσοτερο απο το "δικο μας" αποδεκτο
σε παρακαλω κοψε την αντιπαραθεση με ολα τα παιδια.ιδη παραεγινε το θεμα.
ας ασχοληθουμε με αλλα θεματα.
δεν ειναι και περιοδος ΤD , να ξεκ@@λοσουμε εκει λιγο | |
|
| |
gkourv Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : Θεσσαλονίκη Αριθμός μηνυμάτων : 543 Hμερομηνία εγγραφής : 13/07/2009
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 20:24 | |
| Μεταφέρετε τις διαφορές και τα μεγάλα λόγια στη πίστα όπου αρμόζει να τελειώνουμε. Μεσημεριανό το κάναμε. | |
|
| |
GP44 Jr.gixxer
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Αριθμός μηνυμάτων : 42 Αγωνιζόμενος : ΝΑΙ.ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ. Hμερομηνία εγγραφής : 01/01/2012
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 20:25 | |
| πες μας σε παρακαλω που ειναι το DUCATI η αλλη μαρκα αν θες καλυτερη απο την αλλη? απο που το βγαζετε αυτο το συμπερασμα?το οτι ο CHECA πηρε πρωταθλημα? το μηχανακι του και γενικα τα μηχανακια που τρεχουν εκει μοιαζουν με αυτο που εχεις εσυ μονο στα αυτοκολλητα. το ιδιο και τα αλλα μηχανακια. θα ηθελα τα επιχειρηματα σου σε αυτο. ΥΓ.δεν ξερω κανεναν απο αυτο το φορουμ και δεν ειναι κοληταρια μου. μεχρι στιγμης δεν ειναι κολλημενοι ομως μονομαρκα.το οτι γουσταρουν το μηχανακι τους μαγκια τους.αλλοιμονο. αλλα δεν ειναι κολλημενοι | |
|
| |
WotU777 Normal gixxer
Όνομα: : Ανδρεας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 99 Αγωνιζόμενος : οχι Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2011
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 20:27 | |
| | |
|
| |
teo46 Hero gixxer
Όνομα: : θοδωρής Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 2555 Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!! Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 20:29 | |
| αν αρχισουμε και εδω τις ιδιες μαλακιες με τα αλλα φορουμ την κατσαμε την βαρκα...δικοι μας, δικοι σας, και παπαρια μαντολες...πρεπει σωνει και καλα να ανηκουμε σε καποιο μαντρι... | |
|
| |
STELIOS Adv. gixxer
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 728 Hμερομηνία εγγραφής : 03/10/2009
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 20:30 | |
| - GP44 έγραψε:
- STELIOS έγραψε:
- 17inchwheeler έγραψε:
κρατηστε τον φιλο gp44 απο'δω...που'ναι και τα τακιμια του... αμα ειναι να με μπαναρουν,σεβαστο,...ειμουν κοσμιος...σε αντιθεση με τον κυρμαλακα σας...αλλα 8α'ναι δειγμα του κομπλεξισμου σας... οσο για τον καρανικολα...μαλλον τον ξερω πολυ καλυτερα απο σενα... καταρχας κανεις δεν ειναι δικος μας. Και που να ξερω εγω οτι ξερεις τον Καρανικολα να μιρισω τα νιχια μου.
ωπα μαγκες.δεν ειμαι σκυλος που ψαχνει απελπισμενα το αφεντικο του. gp44 δεν αφησα τετοιο υπονοουμενο γραφτηκες μετα το συμβαν που εγινε στο ducatisti για να παρεις θεση στο αντιστοιχο θεμα που ανοιξε και εδω, εκει πηγαινε το κανεις δεν ειναι δικος μας. | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 20:30 | |
| | |
|
| |
GP44 Jr.gixxer
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Αριθμός μηνυμάτων : 42 Αγωνιζόμενος : ΝΑΙ.ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ. Hμερομηνία εγγραφής : 01/01/2012
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 20:39 | |
| - STELIOS έγραψε:
- GP44 έγραψε:
- STELIOS έγραψε:
- 17inchwheeler έγραψε:
κρατηστε τον φιλο gp44 απο'δω...που'ναι και τα τακιμια του... αμα ειναι να με μπαναρουν,σεβαστο,...ειμουν κοσμιος...σε αντιθεση με τον κυρμαλακα σας...αλλα 8α'ναι δειγμα του κομπλεξισμου σας... οσο για τον καρανικολα...μαλλον τον ξερω πολυ καλυτερα απο σενα... καταρχας κανεις δεν ειναι δικος μας. Και που να ξερω εγω οτι ξερεις τον Καρανικολα να μιρισω τα νιχια μου.
ωπα μαγκες.δεν ειμαι σκυλος που ψαχνει απελπισμενα το αφεντικο του. gp44 δεν αφησα τετοιο υπονοουμενο γραφτηκες μετα το συμβαν που εγινε στο ducatisti για να παρεις θεση στο αντιστοιχο θεμα που ανοιξε και εδω, εκει πηγαινε το κανεις δεν ειναι δικος μας. οχι ρε φιλε μου δεν γραφτηκα γιαυτο.γραφτηκα για να ακου να μαθαινω να λεω και γενικα να συζηταω για αυτο που μας ενωνει ολους εμας που καβαλαμε δυο τροχους.και απο οτι καταλαβατε δεν μου αρεσει να μπαινω σε μαντρι να φοραω κοκκινα μπλε η οτι αλλο χρωμα γυαλια θες και να μην μπορω να εκφραστω ελευθερα για τις αστοχιες της μιας εταιρειας (κατα την γνωμη μου παντα δεν ειμαι ο θεος) χωρις να μου την πεφτουν ολοι μαζι γιατι εχουν το κολλημα της μονομαρκας. ελπιζω να εγινε κατανοητο απο ολους εδω.αν αρχισουν τα ιδια το μονο που θα κανω ειναι να αποχωρησω. | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 20:50 | |
| | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 23:21 | |
| ΚΑι τώρα αγαπητέ παλιο17inchwheeler πάμε μιας και ανέφερες το WSBK. Να σου θυμίσω παλιοδικύλινδρε Ιταλάκια οτι τότε τρέχανε 1000V2 με 750 και αυτά με πνίχτες???? Λεω να στα θυμίσω γιατί τα ξέρεις καλά αλλά κάνεις οτι σου ξεφεύγουν!!! Επίσης ξέρεις οτι σε μια πίστα δεν μετράει μόνο το γκάζι ψηλά αλλά και ο τρόπος λειτουργίας στις χαμηλές κυρίως. Το V2 ήταν πολύ καλό σε αυτό αφου είχε γραμμικά και δυνατά χαμηλά αλλά και δύναμη ψηλά λόγω κυβικών. Γιατί δεν βάζανε τα φοβερά και τρομερά 748??? Αλλαζαν λοιπόν μοντέλα για να βγάλουν άκρη με τους αγώνες και όπως ξέρεις για να ομολογκαριστεί ένα μηχανάκι πρέπει να βγει και στην παραγωγή. Μέχρι και σήμερα θυμίζου το R1SP που κυκλοφορησε σε λίγα κομμάτια μόνο και μόνο για την ομολογκασιον. ΜΕτά οταν έγιναν 1000αρια τα τετρακύλινδρα, πάλι η Ducati κλαιγόταν οτι θα φύγει κλπ κλπ κλπ κλπ. Οπότε??? Πάρτε άλλα 200 κυβικά να έχετε. ΚΑι φυσικά αυτό έγινε γιατί ο παπαροπρόεδρος είναι Ιταλάκος. Σιγά μην άφηνε τη Ducati να φύγει. Αλλά είναι βλάκες οι Ιάπωνες που δεν έφυγαν αυτοί. Και οχι μόνο θέλανε τα 200cc αλλά θέλανε και πνίχτες στα φιλτροκούτια. Τότε λοιπόν που ξεκίνησε το όλοι 1000 η Ducati ξεκίνησε απεγνωσμένα τις αλλαγές μοντέλων με το ¨πολύ επιτυχημένο¨ 999 φέξε μου και γλίστρισα, μια μοτοσικλέτα με τραγική θέση οδήγησης, το 10τραγωδία98 και φτάσαμε στο 1198. Και ολα αυτά για να μην εξελίξει τετρακύλινδρο και πούν οτι αντιγράφει τους Ιάπωνες. Χεστήκαμε για τα V2. Αν δεν μπορούν να σταθούν, να κάνουν αγώνες ενιαίου. ΚΑι να και η Aprilia, που επειδή δεν είναι χαζή και επειδή φυσικά ήθελε να πουλήσει και τίποτα, παρουσίασε το RSV4 που είναι τετρακύλινδρο V, ένα μοτέρ που η Honda κάποτε είχε παρουσιάσει και κλαίγανε όλοι με τα RC. Θυμάμαι καλά μουσάτε τύπε??? Ναι Δημήτρη θυμάσαι. Δεν έβαλε φυσικά το δικύλινδρο σουπερ μιλλε. Ξέρεις τι τύχη θα είχε. ΚΑι πάμε τώρα και στην έκδοση δρόμου που υποτίθεται οτι έχει 200 άλογα που ξέρεις τι έχει και πόσο αντέχει. Απλά ένα μηχανάκι με πολύ ακριβά περιφερειακά που ανατινάζεται πολύ συχνότερα απ οτι κόβουμε πλαίσιο. Πολύ σωστά είπε κάποιος οτι τα μηχανάκια του παγκοσμίου είναι μόνο το αυτοκόλλητο που τα κάνει να μοιάζουν με τα δικά μας. Θυμίσου λίγο τις MCN που τις τραγανίζαμε σε κάθε καφε. Θυμάσαι το μοτέρ γνωστού μας απο τα Ελληνικά SS600 που το έστελνε η Belgarda και αν πάθαινε κάτι δεν επιτρεπόταν να αγγίζξουν ούτε βίδα παρά μόνο να το πακετάρουν πάλι και να το στείλουν πίσω? Τέλος οι Ιάπωνες αποσύρθηκαν ουσιαστικά και πρόσφεραν λίγη και off the record υποστήριξη, ενώ η Ducati και Aprilia είναι Full εργοστασιακές με τεράστιο R&D και οχι ιδιώτες που ψάχνουν με το πιστόλι κανένα χορηγό για να πληρώσουν το ενοίκιο των μοτο τους. Οπότε................ Ασε μουσάτε την ιστορία με τα WSBK........ Υ.Γ. Σε αγαπώ αν και είσαι παλιοδικύλινδροευρωπαιάκιας. Α!!! Και αμα θέλεις τσακώνομαι και για MotoGP!!! ΑΜΕ!!! | |
|
| |
17inchwheeler Jr.gixxer
Τόπος : downunder Αριθμός μηνυμάτων : 18 Αγωνιζόμενος : απο κουνια Hμερομηνία εγγραφής : 03/01/2012
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 23:27 | |
| - nasos-v έγραψε:
- ναι κωστα ,οκ αλλα μπηκες και πηρες φορα και την λες σε ολους.
ενταξει εχετε μια αντιπαραθεση στο ducatisti αλλα δεν χρειαζεται να το κανετε και εδω μπ@@ρδελο.
δεν γραφω εκει ουτε καν την συζητηση δεν μπηκα να δω. αλλα εδω το εχετε χοντρινη πολυ. τουλαχιστον περισσοτερο απο το "δικο μας" αποδεκτο
σε παρακαλω κοψε την αντιπαραθεση με ολα τα παιδια.ιδη παραεγινε το θεμα.
ας ασχοληθουμε με αλλα θεματα.
δεν ειναι και περιοδος ΤD , να ξεκ@@λοσουμε εκει λιγο λοιπον για να μη λεμε πολλα και ανουσια....αντιπαραθεση δεν εχω με κανεναν ασχετο και λυπαμαι εαν αυτο σου εδωσα να καταλαβεις προβλημα δημιουργηθηκε οταν μπηκε ενας αντρεας(wotu777) με το τακιμι του,το gp44 και λερωσε κατι που ΕΓΩ προσωπικα κραταω παρα πολυ καθαρο...οπως εσυ νασο...και ολοι σας εδω μεσα....φανταζομαι αυτος που γραφει εδω...(ισως και αλλου)...εβαλε τον "λεκε" του εδω για κοκορευτει για τη "μαγκια του" και καποιοι των επιβραβευσατε.... τοσο σας κοβει... αυτα κανετε...αλλα συντηρητε ενα κλιμα,το οποιο δεν σας βρισκει συμφωνους...εμενα σιγουρα εχουμε κρατησει ενα χωρο καθαρο απο και σκοπευουμε να τον κρατησουμε κα8αρο απο τυπους σαν τον γαμηκο που γραφει"Ρε τραβα γαμησου μαλακα" λοιπον....ο τυπος αυτος...εχει μαλλον γενικοτερο προβλημα επικοινωνιας,ενδεχωμενος και αλλα περισσοτερα απ'οσα αφηνει να φανουν στο πληκτρολογιο...και τα βαζει μ'οποιον εχει διαφορετικη αποψη.... αν επικροτειτε τετοια ατομα και τετοιου ειδους συμπεριφορα,μαγκια σας...και λυπαμαι αλλα δε με αφορα,ειναι εδω και ειναι δικο σας προβλημα με αφορα ομως οταν μεταφερονται στο δικο μου" σπιτι" κρατηστε τους "κομπλεξικους σας" μαζεμενους...εκτος και εαν ειναι κουταβια εδω και γαυγιζουν εκει,μην ενθαρηνετε τετοιου ειδους συμπεριφορες μας ενωνουν περισσοτερα απ'οσα μας χωριζουν το κοβω λοιπον εδω και επιφυλασομαι για το μελλον ελπιζω να τα πουμε εκει εξω | |
|
| |
GP44 Jr.gixxer
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Αριθμός μηνυμάτων : 42 Αγωνιζόμενος : ΝΑΙ.ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ. Hμερομηνία εγγραφής : 01/01/2012
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 23:34 | |
| προβλημα δημιουργηθηκε οταν μπηκε ενας αντρεας(wotu777) με το τακιμι του,το gp44 και λερωσε κατι που ΕΓΩ προσωπικα κραταω παρα πολυ καθαρο...οπως εσυ νασο...και ολοι σας εδω μεσα....φανταζομαι
ωπα ωπα φιλε.δεν το ξερω και δεν τον ηξερα τον ανθρωπο.παρτο πισω αυτο.μην πετας λασπες ετσι για να δειξεις οτι εισαι ο καθαρος. | |
|
| |
17inchwheeler Jr.gixxer
Τόπος : downunder Αριθμός μηνυμάτων : 18 Αγωνιζόμενος : απο κουνια Hμερομηνία εγγραφής : 03/01/2012
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 23:38 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- ΚΑι τώρα αγαπητέ παλιο17inchwheeler πάμε μιας και ανέφερες το WSBK. Να σου θυμίσω παλιοδικύλινδρε Ιταλάκια οτι τότε τρέχανε 1000V2 με 750 και αυτά με πνίχτες???? Λεω να στα θυμίσω γιατί τα ξέρεις καλά αλλά κάνεις οτι σου ξεφεύγουν!!! Επίσης ξέρεις οτι σε μια πίστα δεν μετράει μόνο το γκάζι ψηλά αλλά και ο τρόπος λειτουργίας στις χαμηλές κυρίως. Το V2 ήταν πολύ καλό σε αυτό αφου είχε γραμμικά και δυνατά χαμηλά αλλά και δύναμη ψηλά λόγω κυβικών. Γιατί δεν βάζανε τα φοβερά και τρομερά 748??? Αλλαζαν λοιπόν μοντέλα για να βγάλουν άκρη με τους αγώνες και όπως ξέρεις για να ομολογκαριστεί ένα μηχανάκι πρέπει να βγει και στην παραγωγή. Μέχρι και σήμερα θυμίζου το R1SP που κυκλοφορησε σε λίγα κομμάτια μόνο και μόνο για την ομολογκασιον.
ΜΕτά οταν έγιναν 1000αρια τα τετρακύλινδρα, πάλι η Ducati κλαιγόταν οτι θα φύγει κλπ κλπ κλπ κλπ. Οπότε??? Πάρτε άλλα 200 κυβικά να έχετε. ΚΑι φυσικά αυτό έγινε γιατί ο παπαροπρόεδρος είναι Ιταλάκος. Σιγά μην άφηνε τη Ducati να φύγει. Αλλά είναι βλάκες οι Ιάπωνες που δεν έφυγαν αυτοί. Και οχι μόνο θέλανε τα 200cc αλλά θέλανε και πνίχτες στα φιλτροκούτια. Τότε λοιπόν που ξεκίνησε το όλοι 1000 η Ducati ξεκίνησε απεγνωσμένα τις αλλαγές μοντέλων με το ¨πολύ επιτυχημένο¨ 999 φέξε μου και γλίστρισα, μια μοτοσικλέτα με τραγική θέση οδήγησης, το 10τραγωδία98 και φτάσαμε στο 1198. Και ολα αυτά για να μην εξελίξει τετρακύλινδρο και πούν οτι αντιγράφει τους Ιάπωνες. Χεστήκαμε για τα V2. Αν δεν μπορούν να σταθούν, να κάνουν αγώνες ενιαίου. ΚΑι να και η Aprilia, που επειδή δεν είναι χαζή και επειδή φυσικά ήθελε να πουλήσει και τίποτα, παρουσίασε το RSV4 που είναι τετρακύλινδρο V, ένα μοτέρ που η Honda κάποτε είχε παρουσιάσει και κλαίγανε όλοι με τα RC. Θυμάμαι καλά μουσάτε τύπε??? Ναι Δημήτρη θυμάσαι. Δεν έβαλε φυσικά το δικύλινδρο σουπερ μιλλε. Ξέρεις τι τύχη θα είχε. ΚΑι πάμε τώρα και στην έκδοση δρόμου που υποτίθεται οτι έχει 200 άλογα που ξέρεις τι έχει και πόσο αντέχει. Απλά ένα μηχανάκι με πολύ ακριβά περιφερειακά που ανατινάζεται πολύ συχνότερα απ οτι κόβουμε πλαίσιο.
Πολύ σωστά είπε κάποιος οτι τα μηχανάκια του παγκοσμίου είναι μόνο το αυτοκόλλητο που τα κάνει να μοιάζουν με τα δικά μας. Θυμίσου λίγο τις MCN που τις τραγανίζαμε σε κάθε καφε. Θυμάσαι το μοτέρ γνωστού μας απο τα Ελληνικά SS600 που το έστελνε η Belgarda και αν πάθαινε κάτι δεν επιτρεπόταν να αγγίζξουν ούτε βίδα παρά μόνο να το πακετάρουν πάλι και να το στείλουν πίσω? Τέλος οι Ιάπωνες αποσύρθηκαν ουσιαστικά και πρόσφεραν λίγη και off the record υποστήριξη, ενώ η Ducati και Aprilia είναι Full εργοστασιακές με τεράστιο R&D και οχι ιδιώτες που ψάχνουν με το πιστόλι κανένα χορηγό για να πληρώσουν το ενοίκιο των μοτο τους. Οπότε................
Ασε μουσάτε την ιστορία με τα WSBK........
Υ.Γ. Σε αγαπώ αν και είσαι παλιοδικύλινδροευρωπαιάκιας.
Α!!! Και αμα θέλεις τσακώνομαι και για MotoGP!!! ΑΜΕ!!! ναι ρε...σιγα μη βαζανε διχρονα 125 να τρεχουν με τα 4κυλινδρα 750...για να κερδιζει η χοντα?...με την πανακριβη λατερνα της? αμα μπορουσαν και ηθελαν,οι κανονισμοι ανοιχτοι για ολους ηταν και ειναι...ας εβγαζαν και οι ιαπωνες v2 900/1000... ασε που οταν εβγαλε η σουζουκι v2...περα απ'το οτι γελαγαν ολοι με τη μαλακια της....ειχαν φτασει στο οριο εξελιξης τους,ολα τα 2κυλινδρα 1000 και εξισωσαν τα κυβικα για ολες τις διαταξεις κινητηρων...με αποτελεσμα να βαλτωσει το wsbk,να ελαστικοποιησουν τους κανονισμους και ξετσουτσουρωσει η ducati με το 1098-1198...αντε...το 2013 θα τρεχει 1400cc :P :P στα μοτοgp δε μπορουμε να τσακωθουμε....ειμαι με τον ροσσι...οπου και να παει...οτι και να καβαλαει...και ΜΖ ακομα :P :P :P | |
|
| |
GP44 Jr.gixxer
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Αριθμός μηνυμάτων : 42 Αγωνιζόμενος : ΝΑΙ.ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ. Hμερομηνία εγγραφής : 01/01/2012
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 23:43 | |
| στο λεω ξανα μην πετας αοριστιες
προβλημα δημιουργηθηκε οταν μπηκε ενας αντρεας(wotu777) με το τακιμι του,το gp44 και λερωσε κατι που ΕΓΩ προσωπικα κραταω παρα πολυ καθαρο...οπως εσυ νασο...και ολοι σας εδω μεσα....φανταζομαι
ωπα ωπα φιλε.δεν το ξερω και δεν τον ηξερα τον ανθρωπο.παρτο πισω αυτο.μην πετας λασπες ετσι για να δειξεις οτι εισαι ο καθαρος. | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 23:50 | |
| - 17inchwheeler έγραψε:
- -=UNSEEN=- έγραψε:
- ΚΑι τώρα αγαπητέ παλιο17inchwheeler πάμε μιας και ανέφερες το WSBK. Να σου θυμίσω παλιοδικύλινδρε Ιταλάκια οτι τότε τρέχανε 1000V2 με 750 και αυτά με πνίχτες???? Λεω να στα θυμίσω γιατί τα ξέρεις καλά αλλά κάνεις οτι σου ξεφεύγουν!!! Επίσης ξέρεις οτι σε μια πίστα δεν μετράει μόνο το γκάζι ψηλά αλλά και ο τρόπος λειτουργίας στις χαμηλές κυρίως. Το V2 ήταν πολύ καλό σε αυτό αφου είχε γραμμικά και δυνατά χαμηλά αλλά και δύναμη ψηλά λόγω κυβικών. Γιατί δεν βάζανε τα φοβερά και τρομερά 748??? Αλλαζαν λοιπόν μοντέλα για να βγάλουν άκρη με τους αγώνες και όπως ξέρεις για να ομολογκαριστεί ένα μηχανάκι πρέπει να βγει και στην παραγωγή. Μέχρι και σήμερα θυμίζου το R1SP που κυκλοφορησε σε λίγα κομμάτια μόνο και μόνο για την ομολογκασιον.
ΜΕτά οταν έγιναν 1000αρια τα τετρακύλινδρα, πάλι η Ducati κλαιγόταν οτι θα φύγει κλπ κλπ κλπ κλπ. Οπότε??? Πάρτε άλλα 200 κυβικά να έχετε. ΚΑι φυσικά αυτό έγινε γιατί ο παπαροπρόεδρος είναι Ιταλάκος. Σιγά μην άφηνε τη Ducati να φύγει. Αλλά είναι βλάκες οι Ιάπωνες που δεν έφυγαν αυτοί. Και οχι μόνο θέλανε τα 200cc αλλά θέλανε και πνίχτες στα φιλτροκούτια. Τότε λοιπόν που ξεκίνησε το όλοι 1000 η Ducati ξεκίνησε απεγνωσμένα τις αλλαγές μοντέλων με το ¨πολύ επιτυχημένο¨ 999 φέξε μου και γλίστρισα, μια μοτοσικλέτα με τραγική θέση οδήγησης, το 10τραγωδία98 και φτάσαμε στο 1198. Και ολα αυτά για να μην εξελίξει τετρακύλινδρο και πούν οτι αντιγράφει τους Ιάπωνες. Χεστήκαμε για τα V2. Αν δεν μπορούν να σταθούν, να κάνουν αγώνες ενιαίου. ΚΑι να και η Aprilia, που επειδή δεν είναι χαζή και επειδή φυσικά ήθελε να πουλήσει και τίποτα, παρουσίασε το RSV4 που είναι τετρακύλινδρο V, ένα μοτέρ που η Honda κάποτε είχε παρουσιάσει και κλαίγανε όλοι με τα RC. Θυμάμαι καλά μουσάτε τύπε??? Ναι Δημήτρη θυμάσαι. Δεν έβαλε φυσικά το δικύλινδρο σουπερ μιλλε. Ξέρεις τι τύχη θα είχε. ΚΑι πάμε τώρα και στην έκδοση δρόμου που υποτίθεται οτι έχει 200 άλογα που ξέρεις τι έχει και πόσο αντέχει. Απλά ένα μηχανάκι με πολύ ακριβά περιφερειακά που ανατινάζεται πολύ συχνότερα απ οτι κόβουμε πλαίσιο.
Πολύ σωστά είπε κάποιος οτι τα μηχανάκια του παγκοσμίου είναι μόνο το αυτοκόλλητο που τα κάνει να μοιάζουν με τα δικά μας. Θυμίσου λίγο τις MCN που τις τραγανίζαμε σε κάθε καφε. Θυμάσαι το μοτέρ γνωστού μας απο τα Ελληνικά SS600 που το έστελνε η Belgarda και αν πάθαινε κάτι δεν επιτρεπόταν να αγγίζξουν ούτε βίδα παρά μόνο να το πακετάρουν πάλι και να το στείλουν πίσω? Τέλος οι Ιάπωνες αποσύρθηκαν ουσιαστικά και πρόσφεραν λίγη και off the record υποστήριξη, ενώ η Ducati και Aprilia είναι Full εργοστασιακές με τεράστιο R&D και οχι ιδιώτες που ψάχνουν με το πιστόλι κανένα χορηγό για να πληρώσουν το ενοίκιο των μοτο τους. Οπότε................
Ασε μουσάτε την ιστορία με τα WSBK........
Υ.Γ. Σε αγαπώ αν και είσαι παλιοδικύλινδροευρωπαιάκιας.
Α!!! Και αμα θέλεις τσακώνομαι και για MotoGP!!! ΑΜΕ!!! ναι ρε...σιγα μη βαζανε διχρονα 125 να τρεχουν με τα 4κυλινδρα 750...για να κερδιζει η χοντα?...με την πανακριβη λατερνα της? αμα μπορουσαν και ηθελαν,οι κανονισμοι ανοιχτοι για ολους ηταν και ειναι...ας εβγαζαν και οι ιαπωνες v2 900/1000... ασε που οταν εβγαλε η σουζουκι v2...περα απ'το οτι γελαγαν ολοι με τη μαλακια της....ειχαν φτασει στο οριο εξελιξης τους,ολα τα 2κυλινδρα 1000 και εξισωσαν τα κυβικα για ολες τις διαταξεις κινητηρων...με αποτελεσμα να βαλτωσει το wsbk,να ελαστικοποιησουν τους κανονισμους και ξετσουτσουρωσει η ducati με το 1098-1198...αντε...το 2013 θα τρεχει 1400cc :P :P
στα μοτοgp δε μπορουμε να τσακωθουμε....ειμαι με τον ροσσι...οπου και να παει...οτι και να καβαλαει...και ΜΖ ακομα :P :P :P
Να βγάζανε οι λεκέδες οι Ιταλοί τετρακύλινδρο ή να είχαν ίδια κυβικά. Αλλά για θύμισε μου την εθνικότητα του τότε προέδρου????? χεχεχεχεχεχε.... Λεκέδες πουλημένοι!!!! Ουστ!!! Για τον Rossi συμφωνώ. Αν και με τον Τακο πρωτάθλημα δεν θα δει.... | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 23:52 | |
| κωστα οπως ειπες
εσυ ελέγχεις και διαχειρίζεσαι το χωρο σου και εγω το δικο μου.
το τι μπορει να κανει ή να λεει καποιος εξω απο εδω δεν μπορω να το ξερω, οπως και εσυ αντιστοιχα
αλλα μπορω να ξερω αρκετα μελη απο εδω τι ειναι σαν ατομα και αρκετα απο αυτους προσωπικα.
επειδη σε γνωριζω δεν εφαγες ΒΑΝ κατευθειαν οπως θα επρεπε και σου μηλησα ετσι.
τα υπολοιπα μελη ομως δεν σε ξερουν και εκφραζονται αναλογα για τους λογους που και εσυ θα εκανες το ιδιο αν εμπαινα στο φορουμ σας και εκφραζομουν οπως εσυ.
εδω αν παραφερθει καποιος ,ειμαι εγω υπευθηνος να πραξω. καντε το αναλογο και εσεις αν καποια μελη μας σας ενοχλουν, αλλα αυτο ειναι δικο σας θεμα και αποφαση.
αυτα. επλιζω να βρεθουμε καμια μερα μεγαρα και να τα πουμε απο κοντα. γιατι μεσο πληκτρολογιου δεν βγαινει ακρη...
| |
|
| |
17inchwheeler Jr.gixxer
Τόπος : downunder Αριθμός μηνυμάτων : 18 Αγωνιζόμενος : απο κουνια Hμερομηνία εγγραφής : 03/01/2012
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τρι 03 Ιαν 2012, 23:55 | |
| - 17inchwheeler έγραψε:
-
μας ενωνουν περισσοτερα απ'οσα μας χωριζουν
το κοβω λοιπον εδω και επιφυλασομαι για το μελλον
ελπιζω να τα πουμε εκει εξω δε μενει τπτ αλλο να πουμε...τελειωσε εδω ειπαμε θα φανει...οπως φαινονται ολα...αργα ή γρηγορα εισαι και εδω...και εκει,οπως και εγω...και ο αλλος μητσακο...θυμασαι τον γνωστο μας...που ετρεχε στην νεων....με παγκοσμιου 1000?? και τους επερνε τα πασα.. | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τετ 04 Ιαν 2012, 00:06 | |
| Με πάνω απο 1000 για την ακρίβεια. Το μοτέρ του ηταν υπερκυβισμένο, αλλά αφου ηταν όλα Open.... Θεώρησε φρόνιμο να μπει με περισσότερα κυβικά. Το μοτέρ το είχε πάρει ένας γνωστός μετα. | |
|
| |
WotU777 Normal gixxer
Όνομα: : Ανδρεας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 99 Αγωνιζόμενος : οχι Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2011
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τετ 04 Ιαν 2012, 00:22 | |
| | |
|
| |
WotU777 Normal gixxer
Όνομα: : Ανδρεας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 99 Αγωνιζόμενος : οχι Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2011
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τετ 04 Ιαν 2012, 00:30 | |
| | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τετ 04 Ιαν 2012, 00:40 | |
| Το είδα και σου απάντησα ήδη.
| |
|
| |
GP44 Jr.gixxer
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Αριθμός μηνυμάτων : 42 Αγωνιζόμενος : ΝΑΙ.ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ. Hμερομηνία εγγραφής : 01/01/2012
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τετ 04 Ιαν 2012, 00:44 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- ΚΑι τώρα αγαπητέ παλιο17inchwheeler πάμε μιας και ανέφερες το WSBK. Να σου θυμίσω παλιοδικύλινδρε Ιταλάκια οτι τότε τρέχανε 1000V2 με 750 και αυτά με πνίχτες???? Λεω να στα θυμίσω γιατί τα ξέρεις καλά αλλά κάνεις οτι σου ξεφεύγουν!!! Επίσης ξέρεις οτι σε μια πίστα δεν μετράει μόνο το γκάζι ψηλά αλλά και ο τρόπος λειτουργίας στις χαμηλές κυρίως. Το V2 ήταν πολύ καλό σε αυτό αφου είχε γραμμικά και δυνατά χαμηλά αλλά και δύναμη ψηλά λόγω κυβικών. Γιατί δεν βάζανε τα φοβερά και τρομερά 748??? Αλλαζαν λοιπόν μοντέλα για να βγάλουν άκρη με τους αγώνες και όπως ξέρεις για να ομολογκαριστεί ένα μηχανάκι πρέπει να βγει και στην παραγωγή. Μέχρι και σήμερα θυμίζου το R1SP που κυκλοφορησε σε λίγα κομμάτια μόνο και μόνο για την ομολογκασιον.
ΜΕτά οταν έγιναν 1000αρια τα τετρακύλινδρα, πάλι η Ducati κλαιγόταν οτι θα φύγει κλπ κλπ κλπ κλπ. Οπότε??? Πάρτε άλλα 200 κυβικά να έχετε. ΚΑι φυσικά αυτό έγινε γιατί ο παπαροπρόεδρος είναι Ιταλάκος. Σιγά μην άφηνε τη Ducati να φύγει. Αλλά είναι βλάκες οι Ιάπωνες που δεν έφυγαν αυτοί. Και οχι μόνο θέλανε τα 200cc αλλά θέλανε και πνίχτες στα φιλτροκούτια. Τότε λοιπόν που ξεκίνησε το όλοι 1000 η Ducati ξεκίνησε απεγνωσμένα τις αλλαγές μοντέλων με το ¨πολύ επιτυχημένο¨ 999 φέξε μου και γλίστρισα, μια μοτοσικλέτα με τραγική θέση οδήγησης, το 10τραγωδία98 και φτάσαμε στο 1198. Και ολα αυτά για να μην εξελίξει τετρακύλινδρο και πούν οτι αντιγράφει τους Ιάπωνες. Χεστήκαμε για τα V2. Αν δεν μπορούν να σταθούν, να κάνουν αγώνες ενιαίου. ΚΑι να και η Aprilia, που επειδή δεν είναι χαζή και επειδή φυσικά ήθελε να πουλήσει και τίποτα, παρουσίασε το RSV4 που είναι τετρακύλινδρο V, ένα μοτέρ που η Honda κάποτε είχε παρουσιάσει και κλαίγανε όλοι με τα RC. Θυμάμαι καλά μουσάτε τύπε??? Ναι Δημήτρη θυμάσαι. Δεν έβαλε φυσικά το δικύλινδρο σουπερ μιλλε. Ξέρεις τι τύχη θα είχε. ΚΑι πάμε τώρα και στην έκδοση δρόμου που υποτίθεται οτι έχει 200 άλογα που ξέρεις τι έχει και πόσο αντέχει. Απλά ένα μηχανάκι με πολύ ακριβά περιφερειακά που ανατινάζεται πολύ συχνότερα απ οτι κόβουμε πλαίσιο.
Πολύ σωστά είπε κάποιος οτι τα μηχανάκια του παγκοσμίου είναι μόνο το αυτοκόλλητο που τα κάνει να μοιάζουν με τα δικά μας. Θυμίσου λίγο τις MCN που τις τραγανίζαμε σε κάθε καφε. Θυμάσαι το μοτέρ γνωστού μας απο τα Ελληνικά SS600 που το έστελνε η Belgarda και αν πάθαινε κάτι δεν επιτρεπόταν να αγγίζξουν ούτε βίδα παρά μόνο να το πακετάρουν πάλι και να το στείλουν πίσω? Τέλος οι Ιάπωνες αποσύρθηκαν ουσιαστικά και πρόσφεραν λίγη και off the record υποστήριξη, ενώ η Ducati και Aprilia είναι Full εργοστασιακές με τεράστιο R&D και οχι ιδιώτες που ψάχνουν με το πιστόλι κανένα χορηγό για να πληρώσουν το ενοίκιο των μοτο τους. Οπότε................
Ασε μουσάτε την ιστορία με τα WSBK........
Υ.Γ. Σε αγαπώ αν και είσαι παλιοδικύλινδροευρωπαιάκιας.
Α!!! Και αμα θέλεις τσακώνομαι και για MotoGP!!! ΑΜΕ!!! κατα την γνωμη μου η ανλυση σου ειναι σωστη αλλα πολυ απλουστευμενη. δεν βαζεις μεσα το παραγοντα marketing. πως θα βγει η Aprilia με δικυλινδρο?να απευθηνθει σε τι κοινο?να παρει το κοινο απο την ducati?με μια τοσο πετυχημενη ιστορια στο θεσμο κρυβοντας επιμελως τα προβληματα της?(αλλαγες μοτερ) γιαυτο νομιζω οτι πηγε στην λυση V4 συν οτι θα ειχε στα χερια της ενα εξελισημο μοτερ. οχι ενα τελειωμενο οπως η ducati που το μονο που μπορει να κανει ειναι μονιμως να το υπερκυβιζει. για σκεψου και αυτη την οπτικη | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τετ 04 Ιαν 2012, 00:49 | |
| Συμφωνώ. Το έγραψα ήδη όμως. Οτι έβαλε το V4 μπας και πουλήσει τίποτα. Κοινώς mega marketing. Και λογικό είναι αφου της βγήκε κιόλας. Πήρε και τον Biaggi να τραβήξει τα φώτα... Πήρε και πρωτάθλημα... V2 με 4cyl στα ίσα δεν παίζει... Οπως και να το κάνουμε. Εκτός και αν έχει άλλα τόσα κυβικά σχεδόν. Ούτως ή άλλως οι αγώνες πλέον marketing είναι. Για όλους. | |
|
| |
WotU777 Normal gixxer
Όνομα: : Ανδρεας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 99 Αγωνιζόμενος : οχι Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2011
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τετ 04 Ιαν 2012, 00:50 | |
| 17 ιντσες εισαι τοσο δειλος που ουτε την τιμη της μανα σου δεν υπερασπιζεις και ουτε την διευθυνσουλα σου δε μου λες, καταλαβες τωρα τι ανθρωπακι εισαι; | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ Τετ 04 Ιαν 2012, 00:52 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
Ούτως ή άλλως οι αγώνες πλέον marketing είναι. Για όλους. +100000000 ακριβως αυτο πλεον | |
|
| |
| Ο βαλλε και ο Στονερ στο ντουκατι φορουμ | |
|