| ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. | |
|
+10valentinosgsxr JIMK7 stavrosrodo DrIoannis nktr gat0s nasos-v Miou tasos1984 panosk8 14 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Δευ 25 Ιουν 2012, 16:06 | |
| | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Δευ 25 Ιουν 2012, 18:23 | |
| - DrIoannis έγραψε:
- Σαφώς και με revalving θα δεις διαφορά αλλά θα σου ξαναπώ μάλλον παραείναι μπροστρόβαρο και στο φρένο χάνει επαφή ο πίσω τροχός εύκολα.Με το που θα το σηκώσεις 4mm εμπρός θα δεις διαφορά.Τα cartridges με το revalving έχουν διαφορά αρκετή αλλά για κάποιον που ασχολείται ερασιτεχνικά το revalving είναι αρκετό.Για να το βάλεις είναι σχετικά εύκολο(απλά ξεβιδώνεις-βιδώνεις).
μη μου λες τετοια τωρα ,γιατι στο τσακ ειμαι να κατεβω κατω να το κανω δεν πειραζει που θα εχει σηκωθει κ πισω κ μπρος η μηχανη? | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Δευ 25 Ιουν 2012, 18:27 | |
| Θα ανεβάσεις το κέντρο βάρους και λογικά θα είναι πιο εύκολο από την μέση έως κάτω και λιιιιγο πιο δύσκολο από την μία πλευρά στην άλλη.Συμβουλή μου...κάνε το . | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| |
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Δευ 25 Ιουν 2012, 19:10 | |
| Η τιμή είναι αισθητά χαμηλότερη με revalve kit του Andreani (290Ε) και το αποτέλεσμα πολύ καλό για το κόστος του. Δε πιστεύω πως μετά απ'αυτό θα χρειαστείς κάτι άλλο μπροστά στα υδραυλικά.
| |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Δευ 25 Ιουν 2012, 20:44 | |
| | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Τρι 26 Ιουν 2012, 02:07 | |
| - panosk8 έγραψε:
- επ που σαι βαλεντινο! δλδ στο φρεναρισμα δουλευει η αργη?
τζιμ οχι δεν εχω κανει τιποτα στο μπροστινο εκτος απο ελατηρια. για το revalving ειναι λιγο θωλο το τοπιο,ποιος θα το κανει,ποσο θα κοστισει,τι ακριβως του ζητας κ τι ακριβως κανει? κ αν τελικα αζιζει σε συγκριση με το να αλλαξεις κομπλε τα καρτριτζ. Γεια σου Πανο. Ειμαι στην Μελβουρνη εδω και πεντε μηνες, "αμηχανος" γιαυτο εχω χαθει. Ναι, απο οτι δοκιμες ειχα κανει με το gixxer μου καταλαβα οτι στο βυθισμα απο τα φρενα επηρεαζε κυριως η αργη ρυθμιση, ισως επειδη το μπροστινο μου ηταν στοκ και δεν ειχε την ακριβεια που εχει ενα αναβαθμισμενο. Ομως αν θες να δεις πραγματικη αλλαγη στην συμπεριφορα στα φρενα πρεπει να παιξεις με την ρυθμιση προφορτησης και οχι με τις αποσβεσεις και καλυτερα να ξεκινησεις απο μια μαλακη ρυθμιση και να σφιγγεις μεχρι να βρεις που εχεις την καλυτερη αισθηση στο μπροστινο χωρις να χασεις πολυ απο την σταθεροτητα στην στροφη. Αυτα τα συμπερασματα ειναι απο προσωπικες δοκιμες και δεν μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι θα "δουλεψουν" και στο δικο σου στυλ ή μηχανακι, γιαυτο και δεν σου προτεινω συγκεκριμενες ρυθμισεις. Οι ρυθμισεις αναρτησεων οπως θα εχεις καταλαβει ειναι εντελως προσωπικο θεμα του καθενος και δεν μπορουν να δουλευουν με ετοιμες "συνταγες". | |
|
| |
belzemos Jr.gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 9 Hμερομηνία εγγραφής : 19/09/2012
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Δευ 19 Νοε 2012, 21:38 | |
| | |
|
| |
spyroszx Adv. gixxer
Όνομα: : Σπυρος βενζινας Τόπος : Πειραιας-Κερατσινι Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 664 Αγωνιζόμενος : ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ???? Hμερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Δευ 19 Νοε 2012, 22:00 | |
| | |
|
| |
spyroszx Adv. gixxer
Όνομα: : Σπυρος βενζινας Τόπος : Πειραιας-Κερατσινι Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 664 Αγωνιζόμενος : ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ???? Hμερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Δευ 19 Νοε 2012, 22:01 | |
| | |
|
| |
p@nos Jr.gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 5 Hμερομηνία εγγραφής : 19/11/2012
| Θέμα: Απ: ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. Τρι 20 Νοε 2012, 08:35 | |
| καλημερα
μη σηκωσεις τη μουρη το μηχανακι θα γινει πιο ασταθες χωρις λογο
κατ αρχην βεβαιωσε οτι φρεναρεις σωστα στα δυνατα φρενα(δυναμη στο τεποζητο και οχι στα κλιπον) οκ το ξερω ειναι λιγο δυσκολο να το κανεις αλλα αν θες να εκμεταλευτεις τα φρενα σου πρεπει να το εφαρμοζεις αλλιωσ σηκωνεται η ουρα πολυ
θεωροντας ομως οτι κανεις το παραπανω αφου το πιρουνι σου αφηνει μισο ποντο στο φρενο απο το τερμα, ανεβασε τη σταθμη στις μπουκαλες σου...ξεκινα με ενα ποντο λαδιου και βλεπεις που θα σε βολεψει...η παραπανω σταθμη εχει ωσ αποτελεσμα να αυξανει τη συμπιεση του μποστινου λογω του αερα που συμπιεζεται σε λιγοτερο ογκο και αποτελει ρυθμιστικο παραγοντα του μπροστινου, μιας και υπαρχουν και πολλα επισημα διαγραμματα απο εταιριες δεν ειναι δηλαδη μπακαλιστικη λυση καπου εχω κατι διαγραμματα της ολινς που σου λενε πως αλλαζουν....φυσιολογικα θα σου λυσει το προβλημα | |
|
| |
| ρυθμισεις αναρτησης κ κατανομη βαρους. | |
|