Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Αριθμός μηνυμάτων : 416 Hμερομηνία εγγραφής : 19/02/2011
Θέμα: Ξερογκαζιά στο κατέβασμα ταχύτητας Τρι 23 Οκτ 2012, 21:40
Καλησπέρα παιδιά!
Ήθελα να σας ρωτήσω κάτι, επειδή ελπίζω να κάνω κάτι λάθος και να μην είναι μηχανικό το πρόβλημα.
Λόγω καιρού ( = βροχή ), στο κατέβασμα των ταχυτήτων χρησιμοποιώ τις τελευταίες μέρες την τεχνική, που δεν ξέρω πώς λέγεται "επιστημονικά", αλλά μπορώ να την περιγράψω ως "ξερογκαζιά στο κατέβασμα της ταχύτητας για να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα για να μη μπλοκάρει προσωρινά η πίσω ρόδα και φάμε τα μούτρα μας στο βρεγμένο".
Γενικά, την έχω δουλέψει αρκετά την τεχνική για να τη μάθω, αλλά τη βρήκα ανούσια ( = μονόδρομος συμπλέκτης ) και ακριβή ( = καίει βενζίνη χωρίς λόγο ), οπότε και την παράτησα.
Αυτά μέχρι πριν από μερικές μέρες δηλαδή, που σε ένα κατέβασμα ( χωρίς ξερογκαζιά ) μου έφυγε αρκετά ο πισινός της μηχανής ( ήταν βρεγμένα κάτω ), οπότε άρχισα πάλι να την εφαρμόζω.
Δύο φορές λοιπόν από τότε, ενώ χρησιμοποίησα αυτήν την τεχνική για να κατεβάσω σε πρώτη ( ενώ πήγαινα με γύρω στα 40 με 50 km/h και τις δύο φορές ), η πρώτη μπήκε και μέτα από ένα δευτερόλεπτο περίπου την πέταξε και έμεινε σε "νεκρά". Την πρώτη φορά νόμιζα πως δεν έβαλα καλά την ταχύτητα και το ξαναδοκίμασα και έγινε πάλι, οπότε δεν το ξαναδοκίμασα, επειδή φοβήθηκα μη χρειαστεί να μαζέψω κανένα κιβώτιο από το δρόμο ( μαζί με μερικά κόκκαλα ).
Οπότε, η ερώτηση είναι: Μήπως κάνω κάτι λάθος; Μήπως είναι πολλά τα 40 με 50 km/h για κατέβασμα σε πρώτη; Ή μήπως να πάω σε μάστορα;
Ακούω ό,τι έχετε ευχαρίστηση
giannisK6 Hero gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 1323 Hμερομηνία εγγραφής : 21/03/2011
Ήθελα να σας ρωτήσω κάτι, επειδή ελπίζω να κάνω κάτι λάθος και να μην είναι μηχανικό το πρόβλημα.
Λόγω καιρού ( = βροχή ), στο κατέβασμα των ταχυτήτων χρησιμοποιώ τις τελευταίες μέρες την τεχνική, που δεν ξέρω πώς λέγεται "επιστημονικά", αλλά μπορώ να την περιγράψω ως "ξερογκαζιά στο κατέβασμα της ταχύτητας για να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα για να μη μπλοκάρει προσωρινά η πίσω ρόδα και φάμε τα μούτρα μας στο βρεγμένο".
Γενικά, την έχω δουλέψει αρκετά την τεχνική για να τη μάθω, αλλά τη βρήκα ανούσια ( = μονόδρομος συμπλέκτης ) και ακριβή ( = καίει βενζίνη χωρίς λόγο ), οπότε και την παράτησα.
Αυτά μέχρι πριν από μερικές μέρες δηλαδή, που σε ένα κατέβασμα ( χωρίς ξερογκαζιά ) μου έφυγε αρκετά ο πισινός της μηχανής ( ήταν βρεγμένα κάτω ), οπότε άρχισα πάλι να την εφαρμόζω.
Δύο φορές λοιπόν από τότε, ενώ χρησιμοποίησα αυτήν την τεχνική για να κατεβάσω σε πρώτη ( ενώ πήγαινα με γύρω στα 40 με 50 km/h και τις δύο φορές ), η πρώτη μπήκε και μέτα από ένα δευτερόλεπτο περίπου την πέταξε και έμεινε σε "νεκρά". Την πρώτη φορά νόμιζα πως δεν έβαλα καλά την ταχύτητα και το ξαναδοκίμασα και έγινε πάλι, οπότε δεν το ξαναδοκίμασα, επειδή φοβήθηκα μη χρειαστεί να μαζέψω κανένα κιβώτιο από το δρόμο ( μαζί με μερικά κόκκαλα ).
Οπότε, η ερώτηση είναι: Μήπως κάνω κάτι λάθος; Μήπως είναι πολλά τα 40 με 50 km/h για κατέβασμα σε πρώτη; Ή μήπως να πάω σε μάστορα;
Ακούω ό,τι έχετε ευχαρίστηση
και φυσικα ειναι πολλα.... κοιτα να μαθεις το μηχανακη σου καλυτερα να μην εχεις θεματα
tsasbi Hero gixxer
Όνομα: : Βαγγέλης Τόπος : Ζωγράφου city Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 1410 Αγωνιζόμενος : moto gp PlayStation 1-2-3-4
Ήθελα να σας ρωτήσω κάτι, επειδή ελπίζω να κάνω κάτι λάθος και να μην είναι μηχανικό το πρόβλημα.
Λόγω καιρού ( = βροχή ), στο κατέβασμα των ταχυτήτων χρησιμοποιώ τις τελευταίες μέρες την τεχνική, που δεν ξέρω πώς λέγεται "επιστημονικά", αλλά μπορώ να την περιγράψω ως "ξερογκαζιά στο κατέβασμα της ταχύτητας για να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα για να μη μπλοκάρει προσωρινά η πίσω ρόδα και φάμε τα μούτρα μας στο βρεγμένο".
Γενικά, την έχω δουλέψει αρκετά την τεχνική για να τη μάθω, αλλά τη βρήκα ανούσια ( = μονόδρομος συμπλέκτης ) και ακριβή ( = καίει βενζίνη χωρίς λόγο ), οπότε και την παράτησα.
Αυτά μέχρι πριν από μερικές μέρες δηλαδή, που σε ένα κατέβασμα ( χωρίς ξερογκαζιά ) μου έφυγε αρκετά ο πισινός της μηχανής ( ήταν βρεγμένα κάτω ), οπότε άρχισα πάλι να την εφαρμόζω.
Δύο φορές λοιπόν από τότε, ενώ χρησιμοποίησα αυτήν την τεχνική για να κατεβάσω σε πρώτη ( ενώ πήγαινα με γύρω στα 40 με 50 km/h και τις δύο φορές ), η πρώτη μπήκε και μέτα από ένα δευτερόλεπτο περίπου την πέταξε και έμεινε σε "νεκρά". Την πρώτη φορά νόμιζα πως δεν έβαλα καλά την ταχύτητα και το ξαναδοκίμασα και έγινε πάλι, οπότε δεν το ξαναδοκίμασα, επειδή φοβήθηκα μη χρειαστεί να μαζέψω κανένα κιβώτιο από το δρόμο ( μαζί με μερικά κόκκαλα ).
Οπότε, η ερώτηση είναι: Μήπως κάνω κάτι λάθος; Μήπως είναι πολλά τα 40 με 50 km/h για κατέβασμα σε πρώτη; Ή μήπως να πάω σε μάστορα;
Ακούω ό,τι έχετε ευχαρίστηση
και φυσικα ειναι πολλα.... κοιτα να μαθεις το μηχανακη σου καλυτερα να μην εχεις θεματα
εντάξει δεν είναι κ τόσα πολλά τα χλμ δεν έπαθες κ ζημία με ένα κατέβασμα...εδώ άλλη κάνουν με καρφοτες κ ειναι κουλ
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Η διπλογκαζιά ή πιο σωστά ο συγχρονισμός των στροφών του κινητήρα με την σχέση που κατεβάζουμε είναι από τα καλύτερα που μπορεί να κάνει κάποιος για να προστατέψει κυρίως το κιβώτιο, τον συμπλέκτη, για να κάνει πιο ομαλή οδήγηση για αυτόν και τον συνεπιβάτη του αν έχει και το κυριότερο για πιο ασφαλή οδήγηση! Είναι κάτι πολύ εύκολο να το κάνει κάποιος και σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν ανεβάζει κατανάλωση όπως λες ότι διαπίστωσες. Μπορείς να κατεβάσεις ταχύτητα με συγχρονισμό στροφών μέχρι και τα μέγιστα χιλιόμετρα που βγάζει η κάθε ταχύτητα, αν και είναι πολύ χοντρό αν πχ η 1η σου βγάζει 100 να κατεβάσεις με συγχρονισμό στροφών από 2α σε 1η στα 100 χιλ.. Παρόλα αυτά με σωστό συγχρονισμό ακόμη και έτσι γίνεται.
Γενικά δεν μπορώ να φανταστώ οδήγηση τροχοφόρου χωρίς συγχρονισμό στροφών στο κατέβασμα!
tsasbi Hero gixxer
Όνομα: : Βαγγέλης Τόπος : Ζωγράφου city Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 1410 Αγωνιζόμενος : moto gp PlayStation 1-2-3-4
Η διπλογκαζιά ή πιο σωστά ο συγχρονισμός των στροφών του κινητήρα με την σχέση που κατεβάζουμε είναι από τα καλύτερα που μπορεί να κάνει κάποιος για να προστατέψει κυρίως το κιβώτιο, τον συμπλέκτη, για να κάνει πιο ομαλή οδήγηση για αυτόν και τον συνεπιβάτη του αν έχει και το κυριότερο για πιο ασφαλή οδήγηση! Είναι κάτι πολύ εύκολο να το κάνει κάποιος και σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν ανεβάζει κατανάλωση όπως λες ότι διαπίστωσες. Μπορείς να κατεβάσεις ταχύτητα με συγχρονισμό στροφών μέχρι και τα μέγιστα χιλιόμετρα που βγάζει η κάθε ταχύτητα, αν και είναι πολύ χοντρό αν πχ η 1η σου βγάζει 100 να κατεβάσεις με συγχρονισμό στροφών από 2α σε 1η στα 100 χιλ.. Παρόλα αυτά με σωστό συγχρονισμό ακόμη και έτσι γίνεται.
Γενικά δεν μπορώ να φανταστώ οδήγηση τροχοφόρου χωρίς συγχρονισμό στροφών στο κατέβασμα!
+1000
mitsos Normal gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 331 Hμερομηνία εγγραφής : 12/12/2010
καλη τεχνικη η ξερογκαζια αλλα 1 δεν χρησιμοποιω ποτε..... μονο απο σταση.αφου κατεβαζεις απο 2 σε πρωτη σε τωσα χλμτρα λογικο εινια να κανει κολιδια.Εγω λεω μονο με δευτερα σε νερα γιατι ειναι τερμα επικυνδινα
Kydo Full gixxer
Όνομα: : Μιχάλης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 1141 Hμερομηνία εγγραφής : 08/09/2009
Ήθελα να σας ρωτήσω κάτι, επειδή ελπίζω να κάνω κάτι λάθος και να μην είναι μηχανικό το πρόβλημα.
Λόγω καιρού ( = βροχή ), στο κατέβασμα των ταχυτήτων χρησιμοποιώ τις τελευταίες μέρες την τεχνική, που δεν ξέρω πώς λέγεται "επιστημονικά", αλλά μπορώ να την περιγράψω ως "ξερογκαζιά στο κατέβασμα της ταχύτητας για να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα για να μη μπλοκάρει προσωρινά η πίσω ρόδα και φάμε τα μούτρα μας στο βρεγμένο".
Γενικά, την έχω δουλέψει αρκετά την τεχνική για να τη μάθω, αλλά τη βρήκα ανούσια ( = μονόδρομος συμπλέκτης ) και ακριβή ( = καίει βενζίνη χωρίς λόγο ), οπότε και την παράτησα.
Αυτά μέχρι πριν από μερικές μέρες δηλαδή, που σε ένα κατέβασμα ( χωρίς ξερογκαζιά ) μου έφυγε αρκετά ο πισινός της μηχανής ( ήταν βρεγμένα κάτω ), οπότε άρχισα πάλι να την εφαρμόζω.
Δύο φορές λοιπόν από τότε, ενώ χρησιμοποίησα αυτήν την τεχνική για να κατεβάσω σε πρώτη ( ενώ πήγαινα με γύρω στα 40 με 50 km/h και τις δύο φορές ), η πρώτη μπήκε και μέτα από ένα δευτερόλεπτο περίπου την πέταξε και έμεινε σε "νεκρά". Την πρώτη φορά νόμιζα πως δεν έβαλα καλά την ταχύτητα και το ξαναδοκίμασα και έγινε πάλι, οπότε δεν το ξαναδοκίμασα, επειδή φοβήθηκα μη χρειαστεί να μαζέψω κανένα κιβώτιο από το δρόμο ( μαζί με μερικά κόκκαλα ).
Οπότε, η ερώτηση είναι: Μήπως κάνω κάτι λάθος; Μήπως είναι πολλά τα 40 με 50 km/h για κατέβασμα σε πρώτη; Ή μήπως να πάω σε μάστορα;
Ακούω ό,τι έχετε ευχαρίστηση
Άλεξ δεν θα σου πώ πολλά πράγματα....παρα μόνο θέλω να σου δείξω!!! Προπόνηση μου στα μέγαρα και δες μετά 1:05 και θα καταλάβεις...........!!!!!Είχα αμελήσει όταν άλλαξα κατηγορία από 1000 και πήγα σε 600 την ξερογκαζιά γιατι τα υποτίμησα και αυτό ήταν το αποτέλεσμα!!!!Δούλευε κατα την γνώμη μου στο κατέβασμα μόνο με ξερογκαζιά!!!!Βοηθάει Πάααααααααρα πολύ!!!!
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
παιδια με το κουλουρι (μονοκυλινδρο ) εχω πολυ πιο μεγαλο προβλημα σε κατεβασμα σε ολισθηρο δρομο απο οτι εχω με το gixxer ... με το σουζουκακι μου απλα δεν με απασχολει η ουρα στα κατεβασματα... ζητο οι μονοδρομοι ...
και εσυ ρε αλεξ αφηνε γλυκα γλυκα την μανετα οχι αποτομα....βοηθησε λιγο την καμπανα σου
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
Καλή η τεχνική αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί χρειάζεται να γίνει από 2α σε 1η ταχύτητα! 1η εγώ βάζω μόνο όταν σταματήσω, ή σε ταχύτητες πολύ μικρές που κρεμμάει η 2α (εκτός αν είμαι πίστα ή για στρίψιμο, οπότε ΔΕΝ θα είμαι σε βρεγμένο!). Ειδιαίτερα σε βρεγμένο δεν υπάρχει περίπτωση να κατεβάσω οποιαδήποτε ταχύτητα και να είμαι πάνω από 4000rpm, πόσο μάλλον από 2α σε 1η.
Πιστεύω η τεχνική αυτή χρειάζεται να γίνεται σε γρήγορη οδήγηση μόνο, όπου οι στροφές είναι ψηλότερες. Τώρα αν πάτε μες την πόλη σε βρεγμένο με 8-9000 rpm, ναι κάντε το αλλά όχι με 1η (η 1η σε βρεγμένο θέλει μάστορα )
Georgio Full gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 1225 Αγωνιζόμενος : Να μη τρελαθώ... Hμερομηνία εγγραφής : 16/09/2012
Η διπλογκαζιά ή πιο σωστά ο συγχρονισμός των στροφών του κινητήρα με την σχέση που κατεβάζουμε είναι από τα καλύτερα που μπορεί να κάνει κάποιος για να προστατέψει κυρίως το κιβώτιο, τον συμπλέκτη, για να κάνει πιο ομαλή οδήγηση για αυτόν και τον συνεπιβάτη του αν έχει και το κυριότερο για πιο ασφαλή οδήγηση! Είναι κάτι πολύ εύκολο να το κάνει κάποιος και σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν ανεβάζει κατανάλωση όπως λες ότι διαπίστωσες. Μπορείς να κατεβάσεις ταχύτητα με συγχρονισμό στροφών μέχρι και τα μέγιστα χιλιόμετρα που βγάζει η κάθε ταχύτητα, αν και είναι πολύ χοντρό αν πχ η 1η σου βγάζει 100 να κατεβάσεις με συγχρονισμό στροφών από 2α σε 1η στα 100 χιλ.. Παρόλα αυτά με σωστό συγχρονισμό ακόμη και έτσι γίνεται.
Γενικά δεν μπορώ να φανταστώ οδήγηση τροχοφόρου χωρίς συγχρονισμό στροφών στο κατέβασμα!
+1000
[alex] Adv. gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 416 Hμερομηνία εγγραφής : 19/02/2011
Είμαι άνευ-εν-οίκω-διαδικτύου, οπότε απαντάω τώρα που βρήκα ευκαιρία
Περισσότερο με απασχολεί ο λόγος που πετάει την πρώτη, μήπως και γίνει το κιβώτιο κομματάκια ( και μαζί και αυτός που χειρίζεται το κιβώτιο :( ).
Όπως τα λέτε, μάλλον η πρώτη θα χρησιμοποιείται μόνο για ( φυσιολογικές ) εκκινήσεις πλέον ( αν και τόσα χρόνια με ένα peugeot 106 με 75 ετοιμοθάνατα άλογα, έμειναν μερικά κουσούρια ).
Έχει επεξεργασθεί από τον/την [alex] στις Τετ 24 Οκτ 2012, 13:25, 1 φορά (Λόγος της επεξεργασίας : ορθογραφικό λάθος)
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Alex το πέταγμα της 1η δεν έχει σχέση με τον συγχρονισμό στροφών. Μάλλον δεν κούμπωσε καλά αν σου το έκανε μόνο μια φορά ή τέλος πάντων πολύ σπάνια. Αν το κάνει συχνά τότε ίσως κάτι τρέχει με το κιβώτιο.
mitsos Normal gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 331 Hμερομηνία εγγραφής : 12/12/2010
Alex το πέταγμα της 1η δεν έχει σχέση με τον συγχρονισμό στροφών. Μάλλον δεν κούμπωσε καλά αν σου το έκανε μόνο μια φορά ή τέλος πάντων πολύ σπάνια. Αν το κάνει συχνά τότε ίσως κάτι τρέχει με το κιβώτιο.
[alex] Adv. gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 416 Hμερομηνία εγγραφής : 19/02/2011
Το λοιπόν: δοκίμασα και κατέβασμα σε πρώτη με 70 km/h και όλα καλά.
Μάλλον το αριστερό πόδι έχει μια αδυναμία. Θα του κάνω ειδική δίαιτα για να πάρει κανένα κιλό.
Και κομμένες οι πρώτες μέχρι το επόμενο σέρβις
Ώστε blipping τελικά. Και η απόδοση στα ελληνικά; Μπλιμπλικιά;
Αlex χαίρομαι που το κατάφερες, αλλά ρε συ δεν νομίζω να υπάρχει κανένας σοβαρός λόγος να κατεβάζεις 1η σατ 70, εκτός και αν το έκανες απλά για δοκιμή! Ειδικά πάνω σε στροφή και σε Ελληνικό οδόστρωμα αν τύχει και δεν σου κάτσει καλά ο συγχρονισμός ή στην καθομιλουμένη ξερογκαζιά, τότε θα πάθεις αυτό που έπαθε ο φίλος μας Kydo στην πίστα όμως που έχει και ασφάλεια!
Blipping λέγεται στα αγγλικά; Δεν το ήξερα!!
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
δεν υπαρχει κανενας λογος να κατεβασεις 1 με 70 χλμ... εκτος και εαν εισαι στην πιστα ?( και αυτο παιζετε δλδ) και πρεπει να φρεναρεις δυνατα...
εξω στον δρομο δεν το κανεις ....ετσι και αλλοιως υποτιθετε οτι πριν αρχισεις να στριβεις πρεπει να εχεις τελειωσει με το θεμα φρεναρισμα και τοποθετιση σωματος
tsasbi Hero gixxer
Όνομα: : Βαγγέλης Τόπος : Ζωγράφου city Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 1410 Αγωνιζόμενος : moto gp PlayStation 1-2-3-4
δεν υπαρχει κανενας λογος να κατεβασεις 1 με 70 χλμ... εκτος και εαν εισαι στην πιστα ?( και αυτο παιζετε δλδ) και πρεπει να φρεναρεις δυνατα...
εξω στον δρομο δεν το κανεις ....ετσι και αλλοιως υποτιθετε οτι πριν αρχισεις να στριβεις πρεπει να εχεις τελειωσει με το θεμα φρεναρισμα και τοποθετιση σωματος
αρε Άλεξ μόνο για αυτό εχω στεναχωρεί που δεν ήρθα λόγο δουλειάς td για να μας ΔΩΣΕΙΣ τα φώτα σου