Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Ετσι απλα για να ενημερωσω-ολοκληρωσω το ποστ .. Το σερβις τελικα στις μπροστινες μπουκαλες εγινε στο συνεργειο του σπιτιου μου .Αρκετα απλη και ευκολη διαδικασια αν διαβασεις-ψαξεις λιγο το θεμα πρωτα,μιας και το Gsr εχει τηλεσκοπικες μπουκαλες ειναι ακομα πιο απλη διαδικασια απ το ανεστραμενο(up side down). Οσο αναφορα το πισω αμορτισερ ετσι για την ενημερωση του θεματος στο Gsr οπως και στο Gsxr το πισω αμορτισερ ειναι μη επισκευασιμο οπως αναφερεται κ στο μανιουαλ με την εννοια: Το πισω μαμα αμορτισερ ειναι αερος λαδιου,που σημαινει οτι ενα μερος του περιεχει λαδι και μετα μια μεμβρανη το διαχωριζει απο το υπολοιπο το οποιο ειναι πληρωμενο με αεριο υπο συγκεκριμενη πιεση.
Το μαμα πισω αμορτισερ και στο Gsr,οπως και στο Gsxr(τουλαχιστον στα 600/750 που το ψαξα,δε παιρνω ορκο για το 1000)δεν εχει βαλβιδα πληρωσης αεριου οπως εχουν καποια aftermarket πχ Ohlins,Wp κλπ με συνεπεια οταν ανοιχτει να φευγει το αεριο που υπαρχει μεσα υπο πιεση και οταν αλλαξουμε λαδι-τσιμουχα και το ξανακλεισουμε δε μπορουμε να προσθεσουμε και αεριο(αζωτο).Αυτο πρακτικα σημαινει οτι απο κει που ειχαμε πισω ενα αμορτισερ αερος-λαδιου,μετα το ανοιξε-κλεισε να εχουμε ενα αμορτισερ λαδιου!!! Δε λεω οτι ειναι κακο αυτο,ισως ειναι και καλυτερο δε γνωριζω μιας και δεν το εχω δοκιμασει!! Απλα ηθελα να διορθωσω-συμπληρωσω το thread και για μενα μιας που ψαχνωντας επεσα παλι πανω του και διαβαζωντας την ελειψη γνωσεων μου τοτε ντραπηκα λιγο ,αλλα και για καποιον που ισως πεσει πανω του μελλοντικα να εχει μια ολοκληρωμενη εικονα. Προσωπικα εμενα οταν ψαχνομουνα κανενας μαστορας δε μου εξηγησε πως ακριβως θα επισκευαζε το αμορτισερ και τι θα αλλαζε. Αν καποιος πιστευει οτι καπου δε τα λεω καλα,χαρα μου να με διορθωσει
tasos1984 Normal gixxer
Όνομα: : Τάσος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 341 Αγωνιζόμενος : OPEN
BMU
SBK Hμερομηνία εγγραφής : 05/04/2009
Το GSR αν θυμάμαι καλά πέρνει αμορτισέρ απο GSXR 1000 K1 και μόνο διότι απο τα κλασικά GSXR εχει το δοχείο λαδιού απο την ανάποδη μεριά και ετσι μπαινει και ρυθμίζεται κιόλας, επίσης μπαίνει κουτί. Οσον αφορά για τα αφτερμαρκετ αμορτισέρ με τα στόκ... Ειχα αφτερμαρκετ και εχω ξανά επάνω το στοκ. Λοιπόν εχω να σας διαβεβαιώσω οτι το μαμά με την σωστή ρυθμιση και φτιάξιμο μου δουλευει πολύ καλύτερα απο την WP που την εδιωξα κακήν κακώς. Τελευταίο και κλείνω να πώ οτι ο K-SHOCK κάνει τα πάντα σερβις απο αμορτισέρ μπρός - πίσω αρκεί να ξέρεις τι θες και τι ζητάς απο τις αναρτήσεις σου. Προσωπικά θεωρώ οτι ειναι επαγγελματίας στην δουλειά του και κάνει οτι του πείς με κόστος που είναι σχετικά μικρό, οι ειδίμονες μάλλον εχουν ξεχάσει τις εποχές του Γεωργακόπουλου και ΣΙΑ....
Την καλημέρα μου σε όλα τα παιδιά...
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
πετρο ο κσοκ κανει κανονικοτατα τα μαμα αμορτισερ απο τα gsxr ... το μη επισκευασιμο δεν ξερω εαν ειναι πχ σπασμενος αξονας και δεν μπορει να αντικατασταθει αλλα ενα σκισμενο τσιμουχακι σιγουρα αλλαζει ... τωρα πως και τι ακριβως κανει με το αεριο δεν το ξερω ...
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Αλεξ,γινεται απλα το αμορτισερ απο αερος λαδιου γινεται μονο λαδιου.Χωρις βαλβιδα πληρωσης αεριου δε μπορει να προστεθει αεριο ποσο μαλλον σε συγκεκριμενη πιεση.Γι αυτο το λογο και το βιβλιο σερβις δεν αναφερει ουτε την πιεση του αεριου που εχει μεσα,ουτε την πυκνοτητα λαδιου πχ(5ρι-10ρι κλπ)και το χαρακτηριζει το πισω αμορτισερ ως μη επισκευασιμο.Αντιθετως για το μπροστινο παρεχει ολες τις πληροφοριες κ τον τροπο επισκευης.Στο πισω ετσι και βγει το αεριο πως να ξαναμπει?Απλο ειναι.Καμια σχεση με στραβωμενους αξονες κλπ.Απλα καποιος εμπειρος αναρτησας μπορει να το κανει μονο με λαδι να δουλευει πολυ καλα(ισως καλυτερα κι απο μαμα). Δεν εχω προσωπικη εμπειρια με τετοια αλλαγη κι ετσι δε μπορω να σχολιασω το αποτελεσμα.Δεν ειπα οτι ο συγκεκριμενος δε κανει καλη δουλεια μη παρεξηγιεστε .
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
δεν παιζει παρεξηγηση ρε πετρο . εξαλου δεν ειναι και αδερφος μου ουτε δουλευω στον κ σοκ για να παρεξηγηθω. απλα ειπα οτι τα επισεκυαζει . καποιος τροπος θα υπαρχει να μην χασει το αεριο ή για να ξαναμπει . αλλοιως πως το βαζουν στην κατασκευαστικη εταιρεια? γεμιζουν ενα δωματιο με αεριο σε συγκεκριμενη πιεση και εκει μεσα σφραγιζουν την μπουκαλα?
και εγω αναρωτιεμαι γιατι δεν ξερω πως το φτιαχνουν ...
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Ετσι οπως το λες Αλεξ,και με βασικη τη διαφορα οτι στα gsxr υπαρχει ξεχωριστο δοχειο για το αεριο,ενω στο Gsr οχι,δεν αποκλειεται αυτο που λες.Εχω σκαλωσει κι εγω απο χθες κ το ψαχνω και η φαση ειναι οτι σε πολλες αμερικανικες σελιδες ατομα που κατεβαινουν ακομη κ σε αγωνιστικο επιπεδο προτεινουν σερβις με φρεσκα λαδια κ ελατηριο για το μαμα πισω σε πρωτη φαση.... Εχω προβληματιστει,ισως ρωτησω αυτον το κ σοκ καποια στιγμη γιατι κ το δικο μου,ασχετως που δεν εχει ουτε 1000χλμ,εχει 6χρονια στη πλατη του.Αν μαθω κατι παραπανω θα το γραψω κι εδω,η αν μπορει να μας λυσει την απορια καποιος καλα θα ηταν...
tasos1984 Normal gixxer
Όνομα: : Τάσος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 341 Αγωνιζόμενος : OPEN
BMU
SBK Hμερομηνία εγγραφής : 05/04/2009
Οσον αφορά το πίσω αμορτισέρ είναι κάτι εξιδεικευμένο και δν στο δίνει η εταιρία... Οι ανθρωποι που εχουν μαγαζιά με αναρτήσεις εχουν ολα τα μανουαλ τν αναρτήσεων που λενε τα πάντα και επίσης γίνεται πλήρωση αζώτου σε κάθε σέρβις... Σίγουρα ολα αυτά λύνονται με ενα τηλ στους ιδιους τους μάστορες και οχι σε συζήτηση ιδιωτών μεταξύ τους...
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Προσωπικα κραταω τις επιφυλαξεις μου μιας και το σερβις μανιουαλ αναφερεται αναλυτικοτατα στα παντα.Μα στα παντα απο σερβις καλαμιων -ρυθμισμα βαλβιδων-δισκους συμπλεκτη-κατεβασμα μοτερ-λυσιμο μοχλικου ψαλιδιου και ξαναμονταρισμα με συγκεκριμενα Ν στα παντα. Και θεωρω πολυ περιεργο να χαρακτηριζει το αμορτισερ μη επισκευασιμο. Γιατι το σερβις μανιουαλ ειναι αυτο με το οποιο ο μηχανικος δουλευει, οπως στο φυσικο αεριο υπαρχει το αντιστοιχο για τον καθε λεβητα.. Βεβαια οπως ειπα δε βαζω το χερι μου στη φωτια μιας κ βλεπω να αναφερεται σε πολλα σαιτ.Μου κινει ομως πολυ τη περιεργια το οτι δεν εχω βρει πουθενα πληροφοριες γι αυτο(περα απο αλλαγη ελατηριου) αντιθετως με τα αφτερμαρκετ που τονιζουν οτι ειναι επισκευασιμα. Ακομη κι αυτα χωρις ξεχωριστο δοχειο αεριου εχουν βαλβιδα πληρωσης αζωτου. Και μου κανει ακομη μεγαλυτερη εντυπωση γιατι η Suzuki να μην αναφερει οτι το αμορτισερ της επισκευαζεται παρα να το πλασαρει σαν κατι μιας χρησης. Εχει μονο ζημια απο κατι τετοιο,δε κερδιζει κατι μιας και 11στους 10 αμα αλλαξουνε αμορτισερ θα βαλουν αφτερμαρκετ επισκευασιμο......
tasos1984 Normal gixxer
Όνομα: : Τάσος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 341 Αγωνιζόμενος : OPEN
BMU
SBK Hμερομηνία εγγραφής : 05/04/2009
Χμμμμμμμμ... Δείξε μας ενα αμορτισέρ με βαλβίδα πλήρωσης γιατί εχω δεί πολλα αλλα σε κανένα αφτερ δν εχω δεί βαλβίδα πουθενά... Βάλε ενα λίνκ να δούμε γιατί ισως κάτι να μν ξέρουμε.
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Κατ αρχας δε θελω ουτε να το παιξω εξυπνος,ουτε τπτ. Ελπιζω ειλικρινα να μη παρεξηγηστε τις προθεσεις μου.. Απλα αυτο το πεπλο μυστηριου γυρω απ το μαμα αμορτισερ θα θελα να πεσει και παραπανω εξηγω τι μου το δημιουργει αυτο το πεπλο. Τωρα αν εσυ η καποιος αλλος γνωριζει πως ξαναγεμιζουν το αμορτισερ με αεριο σε συγκεκριμενη πιεση και προτιμα να μη το πει,παλι δε το καταλαβαινω.. Anyway κατι τετοιο εννοω στο 4¨10 περιπου https://www.youtube.com/watch?v=TfBUyzvlNuk
Κατ αρχας δε θελω ουτε να το παιξω εξυπνος,ουτε τπτ. Ελπιζω ειλικρινα να μη παρεξηγηστε τις προθεσεις μου.. Απλα αυτο το πεπλο μυστηριου γυρω απ το μαμα αμορτισερ θα θελα να πεσει και παραπανω εξηγω τι μου το δημιουργει αυτο το πεπλο. Τωρα αν εσυ η καποιος αλλος γνωριζει πως ξαναγεμιζουν το αμορτισερ με αεριο σε συγκεκριμενη πιεση και προτιμα να μη το πει,παλι δε το καταλαβαινω.. Anyway κατι τετοιο εννοω στο 4¨10 περιπου https://www.youtube.com/watch?v=TfBUyzvlNuk
Τα εργοστασια σε πολλα πραγματα δεν σου λενε τα χαρακτηριστικα τους , γιατι και καλα υποτιθεται οτι δεν εχεις τα καταλληλα εργαλεια για να το φτιαξεις και σου λεει με το τροπο του, παρε ενα ετοιμο να ξεπερδευεις μερικες φορες κατα εμε το κανουν για να βγαζουν περισσοτερα λεφτα απο τα ανταλλακτικα σε αλλα παλι εχουν απολυτα δικιο
ΘΑΝΟΣ27 Normal gixxer
Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 70 Αγωνιζόμενος : ΠΑΠΑΛΑ!!! Hμερομηνία εγγραφής : 18/08/2012
αρα δηλαδη ο κ σοκ κανει σερβις σε ολα τα στοκ αμορτισερ χωρις ομως να γνωριζουμε τι ακριβως κανει σχετικα με τον αερα?κανει κ ριβαλβινγκ οπως καταλαβα κ για να ξερουμε κ τι λεμε οταν κανεις ριβαλβινγκ παιρνεις μεγαλυτερο ευρος ρυθμισεων (δηλαδη περισοτερα κλικ απο οτι ειχε σε στοκ μορφη)?κ κατι ακομη, ξερει κανεις αν υπαρχει η δυνατοτητα να μπει σε στοκ αμορτισερ εξωτερικη προφορτιση ελατηριου για να ρυθμιζουμε πιο ευκολα? ας μας πει αν θελει κ ο φιλος τασος τι δεν του αρεσε στην wp?ρωταω γιατι δεν εχω εμπειρια απο αφτερ αναρτηση αλλα οι περισοτεροι θεωρουμε πως ειναι πολυ καλη επενδυση για την καλη μας?
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
αρα δηλαδη ο κ σοκ κανει σερβις σε ολα τα στοκ αμορτισερ χωρις ομως να γνωριζουμε τι ακριβως κανει σχετικα με τον αερα?κανει κ ριβαλβινγκ οπως καταλαβα κ για να ξερουμε κ τι λεμε οταν κανεις ριβαλβινγκ παιρνεις μεγαλυτερο ευρος ρυθμισεων (δηλαδη περισοτερα κλικ απο οτι ειχε σε στοκ μορφη)?κ κατι ακομη, ξερει κανεις αν υπαρχει η δυνατοτητα να μπει σε στοκ αμορτισερ εξωτερικη προφορτιση ελατηριου για να ρυθμιζουμε πιο ευκολα? ας μας πει αν θελει κ ο φιλος τασος τι δεν του αρεσε στην wp?ρωταω γιατι δεν εχω εμπειρια απο αφτερ αναρτηση αλλα οι περισοτεροι θεωρουμε πως ειναι πολυ καλη επενδυση για την καλη μας?
ο κ σοκ κανει σερβις σε ολες (σχεδον) τις αναρτησεις . δεν γνωριζω τι ακριβως κανει και πως . να ξεχωρισουμε το ρεβαλβινγκ οπου αλλαζεις τις βαλβιδες που περναει το λαδι με τις ροδελες που απλα αλλαζουν λιγο (εως και αρκετα) τον τροπο που περναει το λαδι απο τις μαμα βαλβιδες . η διαφορα στα λεφτα ειναι αρκετα μεγαλη . δεν σου δινει περισσοτερα κλικ αλλα μενουν τα ιδια απλα ειναι πιο εκμεταλευσιμα (λειτουργικα) καταλαβαινεις την διαφορα στο καθε κλικ . δεν ξερω εαν με καταλαβαινεις τι γραφω ... πχ στο κ5 το μπροστινο σε συνθηκες πιστας και χαμηλου γυρολογιου η επαναφορα του ειναι ολιγον ανεπαρκες πας λοιπον στον ανθρωπο και σου βαζει τις ροδελες μπροστα απο τις βαλβιδες και ετσι αλλαζει η ροη του λαδιου και κατασυνεπεια η λειτουργια της επαναφορας . και απο εκει που επρεπε να την εχεις ρυθμισμενη σχεδον στο τερμα την εχεις 8 κλικ πριν το τελος και καθε κλικ που κανεις εχει νοημα και διαφορα
για να μπει η εξωτερικη προφορτιση ελατηριου σε στοκ αμορτισερ δεν νομιζω οτι γινεται και εαν γινεται θελεις πολλα λεφτα... φαντασου οτι μια αναρτηση πχ ολινς με τηλεπροφορτιση και με το κλασικο τροπο προφορτισης εχουν μεγαλη διαφορα στην τιμη ... και η πλακα ειναι οτι στην πραγματικοτητα θα την χρησιμοποιησεις ελαχιστες φορες ...
tasos1984 Normal gixxer
Όνομα: : Τάσος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 341 Αγωνιζόμενος : OPEN
BMU
SBK Hμερομηνία εγγραφής : 05/04/2009
Επειδη εφαγα φλασια,ειδα αυτο το βιντεακι κ το ξαναθυμηθηκα δε ξερω για σας αλλα εγω ακομα δεν εμαθα πως ξαναπληρωνουν με αζωτο ενα μαμα αμορτισερ.. Αν το γνωριζει κανεις κ θελει ας μου δωσει τα φωτα του,στο 18.00 περιπου φαινεται η διαδικασια
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
Επειδη εφαγα φλασια,ειδα αυτο το βιντεακι κ το ξαναθυμηθηκα δε ξερω για σας αλλα εγω ακομα δεν εμαθα πως ξαναπληρωνουν με αζωτο ενα μαμα αμορτισερ.. Αν το γνωριζει κανεις κ θελει ας μου δωσει τα φωτα του,στο 18.00 περιπου φαινεται η διαδικασια
Εδώ δείχνει λίγο καλύτερα πως περνάς άζωτο με την βελόνα απ'την εργοσταστιακή βαλβίδα
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Την καλησπερα μου.Εχει μπει στο προγραμμα να γινει αλλαγη λαδιων κ τσιμουχας κ πληρωση με αζωτο στο μαμα αμορτισερ.Αντ/κα βρηκαμε απο τη racetech καθως κ τις πληροφοριες που χρειαζομασταν σχετικα με το αζωτο. Αυτο που λειπει ειναι ο τυπος λαδιου που εχει μεσα το μαμα αμορτισερ. Για τα μπροστινα βρηκαμε σχετικα ευκολα οτι ειναι το 5ρι της showa. Για πισω ομως....δυσκολο.Η racetech μου ειπε 3W αλλα δε μου καθεται καλα. Στο εμποριο αυτα που βρηκα ειναι ενα της motul με 16ιξωδες στους σαραντα βαθμους κελσιου κ της ohlins με 22 ιξωδες αντιστοιχα. Γνωριζει κανεις το μαμα λαδι ποιο ειναι η εστω τι ιξωδες εχει? Ρωταω γιατι θα ηθελα να βαλω κατι κοντινο στα μαμα χαρακτηριστικα
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Etsi για να υπαρχει(μονος μου ρωταω,μονος μου απανταω ) to μαμα λαδι ειναι το showa ss-25(2.5w) me ιξωδες 12.5 στους 40 κ 3.9 στους 100. Αν δε βρεθει αυτο τοτε ο πιο κοντινο ειναι το kayaba k2-c. Απο δω οι πληροφοριες http://www.peterverdone.com/wiki/index.php?title=Suspension_Fluid
Υσ:Αμα βαλω καμια ροδελα να το σηκωσω 1-2mmπισω θα ναι καλα λετε για πιστα?
lospsi Normal gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 68 Hμερομηνία εγγραφής : 17/11/2016
Και μόλις σκεφτόμουν να ρωτήσω αν το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται σε ύψος... Προφανώς λοιπόν δεν ρυθμίζεται , είναι μια σκέψη μου και εμένα να το σηκώσω λίγο πίσω μιας και λόγω του τιμονιού το κατέβασα μπροστά 15 χιλιοστά και θα ήθελα να το αντιστρέψω, δηλαδή να το σηκώσω λίγο πίσω και αντίστοιχα να το βάλω στην μαμά θέση μπροστά.
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010