Όπως έγινε γνωστό από την Επιτροπή Αγώνων - μετά την αλλαγή που επεβλήθη στον αγώνα της Moto2 - νέα μορφή θα έχει ο αυριανός αγώνα και της μεγάλης κατηγορίας, με τους αναβάτες του grid να πρέπει να σταματήσουν τουλάχιστον μια φορά για να αλλάξουν μοτοσυκλέτα, εξαιτίας της υπερθέρμανσης των ελαστικών στη νέα άσφαλτο του Phillip Island.
Με άλλα λόγια, θα ακολουθηθεί ο κανονισμός "flag-to-flag" που έχει τεθεί σε ισχύ για τους αγώνες κατά τους οποίους οι καιρικές συνθήκες αλλάζουν άρδην. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, μετά από εισήγηση της Bridgestone, οι οδηγοί θα αλλάξουν σε φρέσκα ελαστικά slick και δεν θα κάνουν πάνω από 14 γύρους ανά σετ.
Οι ανακοίνωση έχει ως εξής:
"Η Bridgestone μας ενημέρωσε ότι δεν είναι σε θέση να εγγυηθεί την ασφάλεια των πίσω ελαστικών της για περισσότερους από 14 γύρους. Ακολούθως αποφασίσαμε τα εξής:
1. Ο αγώνας θα ολοκληρωθεί σε 26 γύρους
2. Κάθε αναβάτης θα χρειαστεί να μπει στα pits και να αλλάξει στη δεύτερη μοτοσυκλέτα του, με φρέσκα ελαστικά, τουλάχιστον μια φορά.
3. Κανείς δεν θα μπορεί να κάνει παραπάνω από 14 γύρους με ένα σετ ελαστικών. Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος αλλάξει μοτοσυκλέτα στον 12ο γύρο, θα χρειαστεί να αλλάξει και πάλι πριν το τέλος του αγώνα.
4. Οι αναβάτες των εργοστασιακών και δορυφορικών μοτοσυκλετών θα χρησιμοποιήσουν το σκληρό πίσω ελαστικό.
5. Οι οδηγοί των CRT θα χρησιμοποιήσουν το ειδικό σκληρό ελαστικό της Bridgestone.
6. Το όριο ταχύτητας στην pit lane θα αναπροσαρμοστεί τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο. Στην έξοδο, για την πίστα, θα υπάρχει μια άσπρη γραμμή την οποία όποιος πατήσει θα έχει ποινή.
Το Phillip Island έχει ήδη φιλοξενήσει έναν αγώνα "flag-to-flag" to 2006.
ΠΗΓΗ:
motograndprix.gr