| Το κόκκινο λαμπάκι | |
|
+7kapnias Big Daddy amorfotos Lelos69 T.R.E noodles nikman 11 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
nikman Normal gixxer
Όνομα: : Μανόλης Τόπος : Χανιά Αριθμός μηνυμάτων : 164 Hμερομηνία εγγραφής : 16/04/2013
| Θέμα: Το κόκκινο λαμπάκι Κυρ 30 Μαρ 2014, 12:46 | |
| Ερώτηση: το κόκκινο λαμπάκι που είναι στο καντράν μέσα σε μαύρο πλαίσιο είναι το f1; Το ρωτάω γιατί χθες παρατήρησα ότι ενώ τα άλλα λαμπάκια σβήνουν όταν γυρίσω το διακόπτη στο on αυτό παραμένει αναμμένο και σβήνει με το που σταχτιάσει η μίζα. Αλλά ας πάρω τα πράγματα από την αρχή. Τη προηγούμενο Δευτέρα αγόρασα ένα gsxr k6 1000 μεταχειρισμένο με 24000 χιλ. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε μαμά. Του άλλαξα λάδια (elf 10-40) και φίλτρο λαδιού μάρκα δε ξέρω αλλά θα ρωτήσω το μάστορα από Δευτέρα γιατί διάβασα εδώ στο φόρουμ ότι καλό είναι να μπαίνει της Suzuki. Του άλλαξα επίσης τα μπουζί σε ιριδίου, και φίλτρο αέρα της k/n. Το μηχανάκι χθες (Σάββατο) το απόγευμα μου έκανε ένα κουλό: μετά απο παρατεταμένο φρενάρισμα του πίσω φρένου μου σβήνει ο κινητήρας. Είχα πατήσει απομόνωση. Στο καπάκι το ξανακάνω και μου ξανασβήνει. Δηλαδή απότομο φρένο με το πίσω μαζί με απομόνωση. Να σημειώσω ότι όταν πήγα να το βάλω μπροστά δεν φάνηκε πολύ πρόθυμο και φοβήθηκα ότι θα με άφηνε. Την μπαταρία ο προηγούμενος την άλλαξε λίγο πριν μου το πουλήσει γιατί τον άφησε ένα πρωινό, όπως μου είπε. Η μπαταρία είναι σίγουρα αλλαγμένη, όπως μου είπε ο μηχανικός αλλά δεν έψαξα τη μάρκα ή τον τύπο. Το πρωί είχα αλλάξει τα μπουζί και το φίλτρο αέρα και γιαυτό πήγε το μυαλό μου σε αυτό αρχικά, αλλά σκέφτηκα ότι μπορεί να είχε μπουκώσει γιατί πριν το πήγαινα σιγά με πρώτη, δευτέρα σε μία πίστα κάρτα που είχα πάει. Γιαυτό μπήκα εθνική και το άνοιξα λίγο να ξεμπουκώσει. Δεν μου ξανάσβησε από τότε. Έχω όμως το θέμα με το κόκκινο λαμπάκι που δεν σβήνει μαζί με τα άλλα όταν γυρίζω τον διακόπτη στο on. Ερώτηση: τα συγκεκριμένα μηχανάκια έχουν θέμα μπουκώματος όταν δουλεύουν χαμηλά για ώρα; Να το πάω στον εγκέφαλο; Τι μπορεί να φταίει και τι να κοιτάξω; Ο διάλος με τσίτωσε να βάλω τα ιριδίου και το κ/ν,. Λες κι υπάρχουν λεφτά για πέταμα | |
|
| |
noodles Hero gixxer
Όνομα: : Βαγγέλης Τόπος : Καρδίτσα Ηλικία : 34 Αριθμός μηνυμάτων : 1424 Hμερομηνία εγγραφής : 12/02/2013
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Κυρ 30 Μαρ 2014, 13:40 | |
| ποιο κοκκινο λαμπακι λες? αυτο που εχει ενα "κλειδι"? δεν ειναι τιποτα αυτο, ετσι αναβωσβηνει σε ολα. το fi νομιζω το βγαζει εκει που ειναι τα χιλιομετρα. για τα μπουκωματα δεν ξερω τι μπορει να ειναι. | |
|
| |
nikman Normal gixxer
Όνομα: : Μανόλης Τόπος : Χανιά Αριθμός μηνυμάτων : 164 Hμερομηνία εγγραφής : 16/04/2013
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Κυρ 30 Μαρ 2014, 14:05 | |
| Όχι φυσικά το λαμπάκι του immobilizer. Το f1 πρέπει να είναι. Είναι από δεξιά του κοντέρ μέσα σε μαύρο υποπλαίσιο. Αυτό αν θυμάμαι καλά έσβηνε όταν γύριζα το διακόπτη στο on. Αλλά τώρα μένει αναμένο και σβήνει μόνο όταν πάρει μπρος ο κινητήρας. Ο έλεγχος στον εγκέφαλο γίνεται σε συνεργείο Suzuki μόνο; πόσο στοιχίζει; | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Κυρ 30 Μαρ 2014, 14:24 | |
| Μανόλη με έκαψες τώρα... Αυτό το λαμπάκι είναι για την πίεση του λαδιού και σβήνει όταν πάρει μπρος το μηχανάκι..
Όταν έχεις πρόβλημα αναβοσβήνει με τον κινητήρα σε λειτουργία | |
|
| |
Lelos69 Normal gixxer
Όνομα: : Στέλιος Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 220 Αγωνιζόμενος : ναι στανταρ.... Hμερομηνία εγγραφής : 13/01/2009
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Κυρ 30 Μαρ 2014, 15:42 | |
| Παιδιά εγώ πατάω το αριστερό φρένο στο τιμόνι και δεν φρενάρει....τι γίνεται;;;; Πλακίτσα και φιλικά Πάντα!!! | |
|
| |
nikman Normal gixxer
Όνομα: : Μανόλης Τόπος : Χανιά Αριθμός μηνυμάτων : 164 Hμερομηνία εγγραφής : 16/04/2013
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Κυρ 30 Μαρ 2014, 19:12 | |
| Τι να σου πω Νίκο (T.R.E) έπερνα όρκο ότι το συγκεκριμένο λαμπάκι έσβηνε μαζί με της ρεζέρβας και του immobilized όταν ο διακόπτης ήταν στο on και πίστευα ότι ήταν το f1. Για τα σβησίματα που περιέγραψα τι πιστεύεις είχε μπουκώσει; Στο εγκέφαλο για τσεκάρισμα πόσο είναι η ταρίφα; Βενζίνη μόνο 100άρα ή δουλεύει μια χαρά και με την απλή; | |
|
| |
amorfotos Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Στον κόσμο μου. Αριθμός μηνυμάτων : 631 Αγωνιζόμενος : Στην εκπαιδευση. Hμερομηνία εγγραφής : 04/01/2011
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Κυρ 30 Μαρ 2014, 20:39 | |
| - nikman έγραψε:
- Ερώτηση: το κόκκινο λαμπάκι που είναι στο καντράν μέσα σε μαύρο πλαίσιο είναι το f1; Το ρωτάω γιατί χθες παρατήρησα ότι ενώ τα άλλα λαμπάκια σβήνουν όταν γυρίσω το διακόπτη στο on αυτό παραμένει αναμμένο και σβήνει με το που σταχτιάσει η μίζα. Αλλά ας πάρω τα πράγματα από την αρχή.
Τη προηγούμενο Δευτέρα αγόρασα ένα gsxr k6 1000 μεταχειρισμένο με 24000 χιλ. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε μαμά. Του άλλαξα λάδια (elf 10-40) και φίλτρο λαδιού μάρκα δε ξέρω αλλά θα ρωτήσω το μάστορα από Δευτέρα γιατί διάβασα εδώ στο φόρουμ ότι καλό είναι να μπαίνει της Suzuki. Του άλλαξα επίσης τα μπουζί σε ιριδίου, και φίλτρο αέρα της k/n.
Το μηχανάκι χθες (Σάββατο) το απόγευμα μου έκανε ένα κουλό: μετά απο παρατεταμένο φρενάρισμα του πίσω φρένου μου σβήνει ο κινητήρας. Είχα πατήσει απομόνωση. Στο καπάκι το ξανακάνω και μου ξανασβήνει. Δηλαδή απότομο φρένο με το πίσω μαζί με απομόνωση. Να σημειώσω ότι όταν πήγα να το βάλω μπροστά δεν φάνηκε πολύ πρόθυμο και φοβήθηκα ότι θα με άφηνε. Την μπαταρία ο προηγούμενος την άλλαξε λίγο πριν μου το πουλήσει γιατί τον άφησε ένα πρωινό, όπως μου είπε. Η μπαταρία είναι σίγουρα αλλαγμένη, όπως μου είπε ο μηχανικός αλλά δεν έψαξα τη μάρκα ή τον τύπο. Το πρωί είχα αλλάξει τα μπουζί και το φίλτρο αέρα και γιαυτό πήγε το μυαλό μου σε αυτό αρχικά, αλλά σκέφτηκα ότι μπορεί να είχε μπουκώσει γιατί πριν το πήγαινα σιγά με πρώτη, δευτέρα σε μία πίστα κάρτα που είχα πάει. Γιαυτό μπήκα εθνική και το άνοιξα λίγο να ξεμπουκώσει. Δεν μου ξανάσβησε από τότε. Έχω όμως το θέμα με το κόκκινο λαμπάκι που δεν σβήνει μαζί με τα άλλα όταν γυρίζω τον διακόπτη στο on. Ερώτηση: τα συγκεκριμένα μηχανάκια έχουν θέμα μπουκώματος όταν δουλεύουν χαμηλά για ώρα; Να το πάω στον εγκέφαλο; Τι μπορεί να φταίει και τι να κοιτάξω; Ο διάλος με τσίτωσε να βάλω τα ιριδίου και το κ/ν,. Λες κι υπάρχουν λεφτά για πέταμα Η απομονωση τι ειναι? Το λαμπακι, λογικα ειναι αυτο που λεει ο TRE. Δεν εχω ακουσει ποτε προβλημα απο μπουζι ή φιλτρο εμποριου. Οσο για το μπουκωμα, για λιγη ωρα δεν νομιζω, αλλα με συχνη χρηση στα χαμηλα, μετα απο καποια χιλιομετρα, θα μπουκωσει.(υστερα απο καλο ανοιγμα φτιαχνει) Η διαγνωση σε ενα ηλεκτρολογιο (ακομα και αυτοκινητων) ειναι σηνιθως δωρεαν, αντε να σου παρει στην ξεφτιλα κανα 10ρικο,(αν και οπως ειπωθηκε, δεν το χρειαζεσαι) | |
|
| |
Big Daddy Normal gixxer
Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 84 Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Κυρ 30 Μαρ 2014, 20:55 | |
| πιστευω οτι ειναι απτους δισκους.ισως σου σβηνει αν πατωντας τον συμπλεκτη δεν απομονωνει κανονικα.το λαμπακι οπως ειπανε ειναι η πιεση του λαδιου και σβηνει οταν παρει μπρος. | |
|
| |
nikman Normal gixxer
Όνομα: : Μανόλης Τόπος : Χανιά Αριθμός μηνυμάτων : 164 Hμερομηνία εγγραφής : 16/04/2013
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Κυρ 30 Μαρ 2014, 22:29 | |
| Από του δίσκους; χμ.. Αν κι όπως είπα μου το έκανε σε μία χρονική στιγμή με βάζεις σε σκέψη γιατί δε ξέρω τι χρήση έκαναν αλλά και τι λάδια χρησιμοποιούσαν οι προηγούμενοι (2) ιδιοκτήτες. Οι φθαρμένοι δίσκοι τι άλλο σύμπτωμα έχουν; Είναι ακριβοί; | |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Δευ 31 Μαρ 2014, 16:09 | |
| Ενα απο τα συμπτώματα των δίσκων είναι οτι σταμάτημένος με τον κινητήρα να δουλεύει,με πατημένο συμπλέκτη δεν μπορείς να βάλεις εύκολα απο πρώτη νεκρά. Επίσης το μηχανάκι με πατημένο συμπλέκτη και πρώτη δεν είναι εντελώς ακίνητο αλλα έχει την τ'αση να προχωράει. Δεν κάνει δηλαδή καλή "απομόνωση" Τωρα να μήν σου πώ για πατινιάρισμα στις ψηλές στροφές. αρκέσου σε αυτα που έγραψα. | |
|
| |
nikman Normal gixxer
Όνομα: : Μανόλης Τόπος : Χανιά Αριθμός μηνυμάτων : 164 Hμερομηνία εγγραφής : 16/04/2013
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Δευ 31 Μαρ 2014, 19:16 | |
| Kapnias@ Το πρώτο σύμπτωμα αυτό της εύρεσης νεκράς θα μπορούσα να πω ναι, όχι επειδή το λες αλλά επειδή το διαπίστωσα μόλις το πήρα και συγκρινόμενο με ένα 600άρι hornet που είχα πριν. Βέβαια τώρα αν δεν το έθιγες το είχα ξεχάσει αλλά ξέρεις η πρώτη εντύπωση ήταν αυτή, ότι δεν βρίσκει εύκολα νεκρά. Το δεύτερο δηλαδή ότι έχει την τάση να προχωρήσει θα πρέπει να το τσεκάρω, γιατί σταματημένος βάζω νεκρά και ταχύτητα όταν είναι να φύγω. Για το τρίτο, το πατινάρισμα κι αυτό θέλει τσεκάρισμα γιατί το μηχανάκι έχει πολύ δύναμη και δεν είναι εύκολο να το διαπιστώσεις. Θυμάμαι όταν είχα πάρει το hornet μετά από λίγο μου φαινόταν ότι πατίναρε αλλά τελικά δεν. Για τα σβησίματα το είπα στο μηχανικό και μου είπε ότι δεν μπουκώνουν αυτά τα μηχανάκια οπότε αν μου το ξανακάνει θα πρέπει να το ψάξω. Η μ@λακια μου ήταν που επένδυσα αμέσως σε ακριβά ανταλλακτικά (κ/ν φίλτρο, ιριδίου μπουζί, τακάκια) και δεν περίμενα κανένα 15πενθήμερο να δω αν μου βγάλει ζημιές. Πόσο έχουν οι δίσκοι | |
|
| |
breakdancer Normal gixxer
Όνομα: : Γιωργος Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 61 Hμερομηνία εγγραφής : 06/02/2014
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Τρι 01 Απρ 2014, 12:45 | |
| Επειδη ειχα κατι αντιστοιχο με το προβλημα σου. (Εσβηνε καποιες φορες οταν πηγαινα να σταματησω στο φαναρι) Εφταιγε το χαμηλο ρελαντι και ηθελε και σεταρισμα στα μειγματα λογω προηγουμενης ρυθμισης που ειχαν κανει. Ποσες στροφες εχεις ρελαντι? Μηπως ο προηγουμενος ειχε κανει κανα ψιλοσεταρισμα στον εγκεφαλο και δεν δουλευει πολυ σωστα? Εμενα παντως ειναι κομπλε τωρα.δεν ξαναεσβησε. | |
|
| |
nikman Normal gixxer
Όνομα: : Μανόλης Τόπος : Χανιά Αριθμός μηνυμάτων : 164 Hμερομηνία εγγραφής : 16/04/2013
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Τρι 01 Απρ 2014, 15:38 | |
| Το ρελαντί πρέπει να είναι 1100 αλλά θα το παρακολουθήσω. Αυτό το σετάρισμα που λες σε ηλεκτρολόγο το έκανες ή στη Suzuki; | |
|
| |
breakdancer Normal gixxer
Όνομα: : Γιωργος Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 61 Hμερομηνία εγγραφής : 06/02/2014
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Τρι 01 Απρ 2014, 17:32 | |
| - nikman έγραψε:
- Το ρελαντί πρέπει να είναι 1100 αλλά θα το παρακολουθήσω. Αυτό το σετάρισμα που λες σε ηλεκτρολόγο το έκανες ή στη Suzuki;
Νομιζω 1200 ειναι το ρελαντι. Σε εξουσιοδοτημενο suzuki πηγα. πανω στο δυναμομετρο και με καυσαναλυση επανεφερε τον εγκεφαλο σε εργοστασιακα δεδομενα και εκανε ενα νορμαλ σεταρισμα. Απο τοτε ολα ειναι κομπλε. | |
|
| |
popay Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Βόλος Ηράκλειο Αριθμός μηνυμάτων : 263 Hμερομηνία εγγραφής : 23/03/2010
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Τρι 01 Απρ 2014, 18:41 | |
| για ζεστό κινητήρα με μαμά εξάτμιση και φίλτρο είναι 1150 +- 100r/mim | |
|
| |
nikman Normal gixxer
Όνομα: : Μανόλης Τόπος : Χανιά Αριθμός μηνυμάτων : 164 Hμερομηνία εγγραφής : 16/04/2013
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Τρι 01 Απρ 2014, 21:38 | |
| Εγώ που πήγα και του έβαλα κ/ν φίλτρο αέρα λες να ξερυθμίστηκε; Πάντως δεν μου το ξανάκανε, είδομεν. | |
|
| |
giannisK6 Hero gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 1323 Hμερομηνία εγγραφής : 21/03/2011
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Τρι 01 Απρ 2014, 21:47 | |
| Μην αγχωνεσαι,δε παιζει να σου κανει θεμα το φιλτρο. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Τρι 01 Απρ 2014, 22:38 | |
| Σε ποιο μαστορα πας το μηχανακι ? | |
|
| |
nikman Normal gixxer
Όνομα: : Μανόλης Τόπος : Χανιά Αριθμός μηνυμάτων : 164 Hμερομηνία εγγραφής : 16/04/2013
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Τετ 02 Απρ 2014, 00:32 | |
| Στο Καπενεκάκη το Μανώλη στην Αναπαύσεως.
| |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Τετ 02 Απρ 2014, 09:51 | |
| - nikman έγραψε:
- Στο Καπενεκάκη το Μανώλη στην Αναπαύσεως.
Μαλιστα και ολα αυτα τον ρωτησες τι ειναι ? η πρωτα ηρθες και τα εγραψες εδω γιατι μου φαινεται παραξενο να μην ξερει τι φταιει τεσπα .... Ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη Πρωτον το κοκκινο λαμπακι δουλευει σαν ενδειξη τις πιεσεις λαδιου και οταν παρει μπροστα πρεπει να σβηνει κανονικα αλλα, αν συνεχισει και αναβει τοτε, η πιεση δεν εχεις η καποιο αλλο προβλημα και δουλευει σαν διαγνωστικο fi παμ παρακατω ... Τα μπουζι και το φιλτρο που εβαλες δεν φταινε για κανενα λογο Αν εχουν πειραξει - φλασαρει τον εγκεφαλο, κανεις ηλεκτρολογος στα Χανια δεν μπορει να στον γυρισει σε μαμα μορφη, ουτε ακομα και στο εξουσιοδοτημενο καταστημα στη σουζουκι δεν μπορουν ναι μεν εχουν το διαγνωστικο και μπορουν να δουν πολλα πραγματα, αλλα δεν μπορουν να επεμβουν και να τον γυρισουν σε μαμα μορφη , ο μονος που μπορει εδω στα Χανια ειμαι εγω , αλλα πριν κανεις οτιδηποτε μου φαινεται πολυ παραξενο να μην στο εκανε πριν και να στο κανει μετα το σερβις Διαγνωση βεβαια εξ αποστασεως δεν μπορει να σου κανει κανεις αλλα το πρωτο που θα κοιταζα ειναι το TPS - τρομπα βενζινας - να δεις το ρελαντι σε ποιες στροφες ειναι - ισως τρυπιο σωληνακι του σενσορα IAPS και ακομα τη βαλβιδα του σταντ | |
|
| |
nikman Normal gixxer
Όνομα: : Μανόλης Τόπος : Χανιά Αριθμός μηνυμάτων : 164 Hμερομηνία εγγραφής : 16/04/2013
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Τετ 02 Απρ 2014, 12:13 | |
| Δημήτρη σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Το μηχανάκι το έχω δέκα μέρες περίπου. Το σβήσιμο μου το έκανε το προηγούμενο Σάββατο το απόγευμα γιαυτό το έγραψα εδώ πρώτα. Δε μου το ξανάκανε. Το πρωί του Σαββάτου είχα αλλάξει μπουζί (ιριδίου) και φίλτρο αέρα (κ/ν) και λόγω ασχετοσύνης όταν μου έσβησε το μυαλό μου πήγε εκεί. Το λαμπάκι του λαδιού νομίζοντας ότι ήταν το f1 κι ότι έσβηνε στο on μου δημιούργησε ένα πανικό. Το μηχανάκι δε το έχω κυκλοφορήσει πολύ γιατί περιμένω ένα ανταλλακτικό από το εξωτερικό. Είναι ο αποστάτης στη πίσω ρόδας που για κάποιο λόγο δεν είχε μπει ο γνήσιος αλλά είχαν κάνει πατέντα. Όταν τσουλάει με σβηστή μηχανή κάνει ένα θόρυβο η αλυσίδα γιαυτό και τσέκαρε το ρουλεμάν και βρέθηκε αυτό που σου είπα. Θέλει και μπροστινό λάστιχο (είναι του 2007) το οποίο περιμένω επίσης. Ο μηχανικός για το σβήσιμο μου είπε τη Δευτέρα ότι δεν πρέπει να ήταν μπούκωμα και να το παρατηρήσω αν το ξανακάνει να του πω. | |
|
| |
nikman Normal gixxer
Όνομα: : Μανόλης Τόπος : Χανιά Αριθμός μηνυμάτων : 164 Hμερομηνία εγγραφής : 16/04/2013
| Θέμα: Απ: Το κόκκινο λαμπάκι Τετ 02 Απρ 2014, 12:28 | |
| Λοιπόν τώρα που το λες μου το έκανε μία από τις τρεις φορές που είχα πάει Σητεία για να το τσεκάρω. Μάλιστα δεν μου το έκανε σε φρενάρισμα αλλά καθώς πήγαινε και νόμισα ότι έμεινε από βενζίνη γιατί ήταν αναμένη η ρεζέρβα. Μετά πήρε μπρος αμέσως και δεν το ξανάκανε. Δεν το αγόρασα εκείνη τη μέρα. Μετά από κανένα μήνα που ξαναμιλήσαμε με αυτόν μου είπε ότι άλλαξε την μπαταρία γιατί τον άφησε και μάλιστα διαπίστωσε ότι δεν ήταν η σωστή. Η μπαταρία πράγματι ήταν αλλαγμένη όταν το πήρα. Άρα όπως λες υπήρξε κι αυτό το σβήσιμο τότε που για να είμαι ειλικρινής το είχα ξεχάσει.. | |
|
| |
| Το κόκκινο λαμπάκι | |
|