Greek GSX-R forum
Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_l10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_c10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_r10 
JIMK7
Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_l10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_c10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_r10 
nasos-v
Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_l10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_c10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_r10 
T.R.E
Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_l10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_c10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_r10 
k8 600 kk
Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_l10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_c10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_r10 
kostaskr6
Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_l10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_c10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_r10 
κολτρέϊν
Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_l10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_c10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_r10 
Leroy
Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_l10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_c10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_r10 
ripper
Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_l10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_c10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_l10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_c10Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Poll_r10 

 

 Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά

Πήγαινε κάτω 
+20
enchanter
k8 600 kk
ripper
cpantelo
zlionakis
giannis_suzuki
noodles
Vortex
krosfala
panosk8
JIMK7
giannisK6
Opeth
opoulian
T.R.E
zed660
Miou
Darksoul
[alex]
REPTIL3
24 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
REPTIL3
Jr.gixxer
REPTIL3


Άντρας Όνομα: : Σωτήρης
Τόπος : Νίκαια
Ηλικία : 41
Αριθμός μηνυμάτων : 32
Hμερομηνία εγγραφής : 14/08/2014

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠεμ 14 Αυγ 2014, 22:27

Αφού συστήθηκα όπως αρμόζει ήρθε η ώρα μου για να σας ζαλίσω τα ούμπαλα...  bounce 

Λοιπόν, είμαι νέος στο forum και σιγά σιγά θα παρακολουθώ τη κατάσταση. Είμαι ένας πρώην κάτοχος Z750 '09 και νυν κάτοχος ενός X135. Μετά από πολύ φαγούρα και σκέψη θα έλεγα ότι το επόμενο μου θα "πρέπει" να είναι ένα Κ8... Το μπάτζετ που σκέφτομαι να διαθέσω είναι 6000 με ότι μπορέσω να γλιτώσω...

Από εκεί και πέρα θα ήθελα μία συμβουλή, αντιπρόταση γενικότερα εάν έχετε όρεξη θα ήθελα να κουβεντιάσουμε λίγο το θέμα μου για να δω που πραγματικά βαδίζω.

Το Κ8 και μετά και όχι το Κ7 π.χ. το σκέφτομαι 1ον γιατί είναι λίγο πιο κοντά στη σημερινή χρονολογία μας και 2ον εάν έχω δει καλά από το Κ8 και μετά του έβαλαν το multi-mode power adjustments.

Από εκεί και πέρα γενικότερα το συγκεκριμένο μηχανάκι το σκέφτομαι γιατί το θεωρώ ένα βήμα μπροστά μετά τον Ζήταρο και πραγματικά δεν είμαι διατεθειμένος για πισωγυρίσματα...!!!

Πραγματικά παιδιά ότι θέλετε μπορείτε να το πείτε.... αντιπροτάσεις, συμβουλές ακόμα και τι θα ήταν θεμιτό να προσέξω

 cheers  cheers  cheers 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
[alex]
Adv. gixxer
Adv. gixxer
[alex]


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 416
Hμερομηνία εγγραφής : 19/02/2011

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠαρ 15 Αυγ 2014, 00:43

Γουέαλκαμ!

Καταρχήν με το budget σου παίζεις και για 1000 και εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα προς τα εκεί. Το 750 σε δύο χρόνια το πολύ θα θες να το αναβαθμίσεις. Εκτός αν δε σε ενδιαφέρει καθόλου το γκάζι (χλωμό ε; ). Ή αν το θες αποκλειστικά για την εμφάνιση.

Το mode selector είναι απλά άχρηστο. Μόνο σε κάποιον εντελώς αρχάριο θα χρησιμεύσει. Ούτε διαφορά στην κατανάλωση κάνει. Ας πούμε μόνο πως θα σου γλυτώσει μερικά γλυστρίματα της πίσω ρόδας στη βροχή. Που εκεί έτσι κι αλλιώς το δεξί χέρι πρέπει να έχει το νου του.

Το μηχανάκι έχει δύο ανακλήσεις για ανορθωτή και τρόμπα φρένου που κατά 99% θα έχουν γίνει, αλλά να το κοιτάξεις έτσι κι αλλιώς.

Και επειδή έχει παραγίνει το κακό, ασφάλεια κλοπής με τη μία.

 souza souza souza
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Darksoul
Hero gixxer
Hero gixxer
Darksoul


Άντρας Όνομα: : Φιλιππος
Τόπος : Πειραιας
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 2551
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠαρ 15 Αυγ 2014, 09:47

ειναι η χρυση τομη οτι κ να λεει ο καθενας μας,οσοι πηραν 1000 δε τα μαθαν ποτε οσοι πηραν 750 για ευθεια δε τα μαθαν εξησου ποτε κ πανε μετα στο 1000 κοινως οτι ναναι!!!
παρε 08+ χρονολογιας οχι οτι διαφερει κ πολυ απο το προηγουμενο απλα ειναι πιο καινουργια κ θα τα βρεις σε καλυτερη κατασταση!
για μενα ενα θα σου πω κ το 750 να παρεις με πρωτο σταδιο κ ενα σωστο γραναζωμα θα σαι υπερκαλυμμενος  απο γκαζι...πανε περιπου με ενα καλο ρυθμισμα στα 130 ροδα,τα 1000 τα μαματα απεχουν 20-30 παραπανω τα οποια ειναι αχρειαστα ετσι κ αλλιως...ΜΟΝΟ ΚΑΘΑΡΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ!
σιγουρα αν θες να το μαθεις θα το μαθεις βεβαια θα πρεπε να χες φτασει πρωτα σε ενα καλο σταδιο με το Ζ πρωτα αλλα αυτο ειναι αλλο παπαευαγγελιο!!
στο ευχομαι αν κ θα σου λεγα να βαλεις το χερι στην τσεπη λιγο παραπανω να κανεις κ λιγο υπομονη κ να παρεις L1 γτ ειναι πολυ μα πολυ καλυτερο σε θεση αναρτησεις φρενα (δυναμη σχεδον ιδια πανω κατω) η ακομα καλυτερα να κανεις υπομονη μη βγαλει κανα μοντελο 800 του χρονου με ηλεκτρονικα κ τραβας τα μαλλιοκεφαλα σου!κατι τετοιες βρωμες εχουν βγει τωρα αληθεια η ψεμματα δε ξερω ενα ξερω δανειο εφορου ζωης ο φιλιππας κ μετα ελατε με τα 1000 να μ κλασετε τα φρυδια!!θα χω το γκαζι τερμα πριν καν πανε μεχρι το apex τα βρωμο1000αρια  tralala 
αν οντως δε βγαλει κατι κ τον πιουμε τοτε παμε για kawa 1000 2011+ κοινως  mal@kies 
ενταξει εχω ψηθει αρκετα 4χρονια με 750 κ το δουλευω καλα κ σε στροφιλικι κ σε πιστα αλλα πανω απολα δε το χω βαρεθει...οποιος το βαριεται το πηρε για ευθεια στανταρακι γτ μονο εκει μπορει να το παει!

αν θες να δεις πως παει το 750 με πρωτο σταδιο κ 520βημα αλυσιδα κ +2 πισω γραναζι ολα afam racing κανε ενα tour....
https://www.youtube.com/channel/UCLGbq_a3gkKyUVuwYhDVPqw
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
[alex]
Adv. gixxer
Adv. gixxer
[alex]


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 416
Hμερομηνία εγγραφής : 19/02/2011

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠαρ 15 Αυγ 2014, 10:07

Σωστός ο Φίλιππος!  file 

Η δικιά μου λογική είναι (ισχύει ακόμη περισσότερο για το 600): φαντάσου να έχεις ρίξει ένα σκασμό λεφτά για έξτρα στο 750, να το έχεις κάνει τούμπανο και να γουστάρεις και να βρεθεί ένα 1000άρι μαμά παλιότερο από το δικό σου και να σε περάσει σαν σταματημένο. Ελάχιστοι θα είχαν το ψυχικό σθένος μετά να μην το βάψουνε μπλε.  fafoutis 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 13454
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠαρ 15 Αυγ 2014, 10:59

το παιδι απο οτι εχω καταλαβει θελει το 1000
τι  mal@kies του λετε για το 750 και το 600 ???

επισης ρε φιλιππα εχει πει και το ποσό που μπορει να δωσει τι του γραφεις για l1 ή να περιμενει να δει μηπως βγει κανα καινουργιο 800 ????? 6000 εχει να δωσει

ασε οτι με αυτα που λες σιγουρα δεν θα μαθει καποιος να οδηγαει ... και την τουμπα την εχεις στο τσεπακι σου αμα κανεις αυτα που λες ... ο,τι ηλεκτρονικα και να εχεις καποιες βασικες αρχες στην οδηγηση υπαρχουν . ΔΕΝ πας με τερμα γκαζι πριν φτασεις το απεξ


σωτο με τα λεφτα που μπορεις να δωσεις αμα ψαξεις αρκετα μπορεις να βρεις αρκετα καλο μηχανακι
υπαρχουν και μερικα απο εδω μεσα που τα πουλανε και τα γνωριζουμε και ειναι αρκετα καλα και καθαρα ... αν και να σου πω την αληθεια εγω θα προσπαθουσα να μαζεψω κανα χιλιαρικο ακομα και να κοιταξω για κ9 ...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
REPTIL3
Jr.gixxer
REPTIL3


Άντρας Όνομα: : Σωτήρης
Τόπος : Νίκαια
Ηλικία : 41
Αριθμός μηνυμάτων : 32
Hμερομηνία εγγραφής : 14/08/2014

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠαρ 15 Αυγ 2014, 15:20

[alex] έγραψε:
Γουέαλκαμ!

Καταρχήν με το budget σου παίζεις και για 1000 και εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα προς τα εκεί. Το 750 σε δύο χρόνια το πολύ θα θες να το αναβαθμίσεις. Εκτός αν δε σε ενδιαφέρει καθόλου το γκάζι (χλωμό ε; ). Ή αν το θες αποκλειστικά για την εμφάνιση.

Το mode selector είναι απλά άχρηστο. Μόνο σε κάποιον εντελώς αρχάριο θα χρησιμεύσει. Ούτε διαφορά στην κατανάλωση κάνει. Ας πούμε μόνο πως θα σου γλυτώσει μερικά γλυστρίματα της πίσω ρόδας στη βροχή. Που εκεί έτσι κι αλλιώς το δεξί χέρι πρέπει να έχει το νου του.

Το μηχανάκι έχει δύο ανακλήσεις για ανορθωτή και τρόμπα φρένου που κατά 99% θα έχουν γίνει, αλλά να το κοιτάξεις έτσι κι αλλιώς.

Και επειδή έχει παραγίνει το κακό, ασφάλεια κλοπής με τη μία.

 souza souza souza

Για 1000άρι δεν το έχω σκεφτεί γιατί το θεωρώ (ίσως) υπερβολή, και μη παρεξηγηθώ το γκάζι κανείς δεν ε μίσησε απλά το λέω γιατί θα είναι το κύριο μεταφορικό μου μέσο δουλειά-σπίτι πιστεύω ότι θα το πληρώνω χωρίς λόγο. Εκτός αν δεν έχουν τόσες τρελές διαφορές σε κατανάλωση... Επίσης σε 1000 μου έγινε μία αντιπρόταση για το RR το οποίο απ'ότι κοίταξα παίζει σε αρκετά χαμηλότερη τιμή.... Αλλά αυτό φαντάζομαι είναι ένα τελείως διαφορετικό κεφάλαιο ε;

Για το mode selector έχεις απόλυτο δίκιο για το δεξί χέρι, το μόνο που σκέφτηκα είναι ότι είναι κάμποση δύναμη παραπάνω από το Ζ και έχω μία καλή αποχή από τη δύναμη κάτω από τα σκέλια... Τώρα θα μου πεις (και με το δίκιο σου) "γιατί όταν πρωτοπήρες το Ζ  πήγαινες τάπα;" όχι σαν χελώνα μέχρι να καταλάβω τί γίνεται.... Το συγκεκριμένο οπότε ίσως να το βάλω σε 2η μοίρα ως κριτήριο επιλογής.

Για τις ανακλήσεις που αναφέρεις σε ποιάς χρονιάς μηχανάκια έγινε;

Κλοπής;! Ολικής;! Ασφαλίζουν;! Πόσο είναι δηλ. το 6μηνο;


Darksoul έγραψε:
ειναι η χρυση τομη οτι κ να λεει ο καθενας μας,οσοι πηραν 1000 δε τα μαθαν ποτε οσοι πηραν 750 για ευθεια δε τα μαθαν εξησου ποτε κ πανε μετα στο 1000 κοινως οτι ναναι!!!
παρε 08+ χρονολογιας οχι οτι διαφερει κ πολυ απο το προηγουμενο απλα ειναι πιο καινουργια κ θα τα βρεις σε καλυτερη κατασταση!
για μενα ενα θα σου πω κ το 750 να παρεις με πρωτο σταδιο κ ενα σωστο γραναζωμα θα σαι υπερκαλυμμενος  απο γκαζι...πανε περιπου με ενα καλο ρυθμισμα στα 130 ροδα,τα 1000 τα μαματα απεχουν 20-30 παραπανω τα οποια ειναι αχρειαστα ετσι κ αλλιως...ΜΟΝΟ ΚΑΘΑΡΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ!
σιγουρα αν θες να το μαθεις θα το μαθεις βεβαια θα πρεπε να χες φτασει πρωτα σε ενα καλο σταδιο με το Ζ πρωτα αλλα αυτο ειναι αλλο παπαευαγγελιο!!
στο ευχομαι αν κ θα σου λεγα να βαλεις το χερι στην τσεπη λιγο παραπανω να κανεις κ λιγο υπομονη κ να παρεις L1 γτ ειναι πολυ μα πολυ καλυτερο σε θεση αναρτησεις φρενα (δυναμη σχεδον ιδια πανω κατω) η ακομα καλυτερα να κανεις υπομονη μη βγαλει κανα μοντελο 800 του χρονου με ηλεκτρονικα κ τραβας τα μαλλιοκεφαλα σου!κατι τετοιες βρωμες εχουν βγει τωρα αληθεια η ψεμματα δε ξερω ενα ξερω δανειο εφορου ζωης ο φιλιππας κ μετα ελατε με τα 1000 να μ κλασετε τα φρυδια!!θα χω το γκαζι τερμα πριν καν πανε μεχρι το apex τα βρωμο1000αρια  tralala 
αν οντως δε βγαλει κατι κ τον πιουμε τοτε παμε για kawa 1000 2011+ κοινως  mal@kies 
ενταξει εχω ψηθει αρκετα 4χρονια με 750 κ το δουλευω καλα κ σε στροφιλικι κ σε πιστα αλλα πανω απολα δε το χω βαρεθει...οποιος το βαριεται το πηρε για ευθεια στανταρακι γτ μονο εκει μπορει να το παει!

αν θες να δεις πως παει το 750 με πρωτο σταδιο κ 520βημα αλυσιδα κ +2 πισω γραναζι ολα afam racing κανε ενα tour....

Αγαπητέ Darksoul σε χαιρετώ και εδώ, είναι σίγουρο ότι δε με θυμάσαι αλλά όπως και να'χει οι βόλτες με το K-B μου έχουν μείνει αξέχαστες...!!! Όπως καταλαβαίνεις θυμάμαι πολύ καλά το μηχανάκι σου  Shocked 

Το θέμα να περιμένω είναι πάντα σχετικό, και το λέω αυτό γιατί πάντα μα πάντα σ'αυτή την κοινωνία θα βγαίνει κάτι άλλο για να το λιγουρεύεσαι και να θες να ξοδέψεις λεφτά είναι ο τρόπος της κοινωνίας μας... Οπότε σ'αυτό μπορώ να πω ότι αν βρω κάτι κάλο και είμαι έτοιμος το τσίμπησα... Δε το λέω για να υποτιμήσω την άποψη σου πραγματικά... Αλλά θυμάμαι και με το Ζ όταν το πήρα, μετά βγήκε το R μετά έκανε ανανέωση στο 1000 και έτρεχαν τα σάλια  Smile .

Στο Ζ δε μπορώ να πω σε καμία περίπτωση ότι το έμαθα γιατί θα είμαι 1000% κάγκουρας... Απλά θεωρώ ότι ένα τέτοιο μηχανάκι πρέπει να είναι το επόμενο βήμα...

Μετατροπές...; Πραγματικά δε μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να ζητάει κάτι παραπάνω από αυτό το μηχανάκι... Εδώ με το Ζ750 απορούσα γιατί να πάρει κανείς το Ζ1000...; Μακάρι να το ζήσω  Laughing 

Δεν ξέρω εάν κατάλαβα καλά όσον αφορά τη χρυσή τομή που αναφέρεις, αλλά κατάλαβα αυτό: Ότι είναι ένα πολύ δυνατό μηχανάκι που μπορείς να το ευχαριστηθείς τόσο σε ευθεία όσο και σε στροφές...


Το link σου το έσβησα στο quote γιατί δεν μου επιτρέπεται να βάζω external links ακόμα

[alex] έγραψε:
Σωστός ο Φίλιππος!  file 

Η δικιά μου λογική είναι (ισχύει ακόμη περισσότερο για το 600): φαντάσου να έχεις ρίξει ένα σκασμό λεφτά για έξτρα στο 750, να το έχεις κάνει τούμπανο και να γουστάρεις και να βρεθεί ένα 1000άρι μαμά παλιότερο από το δικό σου και να σε περάσει σαν σταματημένο. Ελάχιστοι θα είχαν το ψυχικό σθένος μετά να μην το βάψουνε μπλε.  fafoutis 

Εντάξει... ένα πράγμα μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι έμαθα από την μέρα που μπήκα στο κόσμο της μότο ότι και να έχεις πάντα θα υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος...  albino
Δε κατάλαβα τι θες να πεις για το 600 


Miou έγραψε:
το παιδι απο οτι εχω καταλαβει θελει το 1000
τι  mal@kies του λετε για το 750 και το 600 ???

επισης ρε φιλιππα εχει πει και το ποσό που μπορει να δωσει τι του γραφεις για l1 ή να περιμενει να δει μηπως βγει κανα καινουργιο 800  ????? 6000 εχει να δωσει

ασε οτι με αυτα που λες σιγουρα δεν θα μαθει καποιος να οδηγαει ... και την τουμπα την εχεις στο τσεπακι σου αμα κανεις αυτα που λες ... ο,τι ηλεκτρονικα και να εχεις καποιες βασικες αρχες στην οδηγηση υπαρχουν . ΔΕΝ πας με τερμα γκαζι πριν φτασεις το απεξ


σωτο με τα λεφτα που μπορεις να δωσεις αμα ψαξεις αρκετα μπορεις να βρεις αρκετα καλο μηχανακι
υπαρχουν και μερικα απο εδω μεσα που τα πουλανε και τα γνωριζουμε και ειναι αρκετα καλα και καθαρα ... αν και να σου πω την αληθεια εγω θα προσπαθουσα να μαζεψω κανα χιλιαρικο ακομα και να κοιταξω για κ9 ...

Γιατί το 1000; Επίσης εάν θες να προτείνεις κάποιο μηχανάκι είμαι όλος "αυτιά". Εντάξει, όσο για παραπάνω χρήματα (με τα σημερινά δεδομένα) θα πρέπει να πουλήσω ψυχή στο οξαποδώ και τα τι αύτα  lol!

_____________________________________________________________

Να πω επίσης ότι χαίρομαι που υπάρχει χρόνος για βοήθεια και κουβέντα. Είτε μέσα σ'ένα φόρουμ είτε στο δρόμο... Είναι κάποια πράγματα τα οποία δεν έχω μετανοιώσει όσον αφορά τη μοτοσυκλέτα και το κόσμο του!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
zed660
Hero gixxer
Hero gixxer



Άντρας Όνομα: : Δημήτρης
Τόπος : εδώ
Ηλικία : 32
Αριθμός μηνυμάτων : 1497
Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2013

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠαρ 15 Αυγ 2014, 15:26

Miou έγραψε:
το παιδι απο οτι εχω καταλαβει θελει το 1000
τι  mal@kies του λετε για το 750 και το 600 ???


''Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά''  Wink 

@REPTIL3 θα το πουλήσεις το crypton για να πάρεις άλλο ή το κρατάς; Επειδή λες για δουλειά-σπίτι με το suzuki...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
REPTIL3
Jr.gixxer
REPTIL3


Άντρας Όνομα: : Σωτήρης
Τόπος : Νίκαια
Ηλικία : 41
Αριθμός μηνυμάτων : 32
Hμερομηνία εγγραφής : 14/08/2014

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠαρ 15 Αυγ 2014, 15:37

zed660 έγραψε:
Miou έγραψε:
το παιδι απο οτι εχω καταλαβει θελει το 1000
τι  mal@kies του λετε για το 750 και το 600 ???


''Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά''  Wink 

@REPTIL3 θα το πουλήσεις το crypton για να πάρεις άλλο ή το κρατάς; Επειδή λες για δουλειά-σπίτι με το suzuki...

Δεν διαφωνώ σε καμία περίπτωση... τώρα είμαι ο Σωτήρης ο σφουγγαράκης ότι ακούω το ρουφάω και το φιλτράρω με αυτό που λέω ότι έχω για μυαλό...  lol! Απλά ρώτησα γιατί προτάθηκε το 1000.

Ναι το κρυπτονάκι θα φύγει. Το λέω με απόλυτη βεβαιότητα γιατί το είχα κάνει με το Ζ750 αυτό (παπί+μηχανή) Και η κατάληξη ήταν ότι δεν ευχαριστήθηκα τη μηχανή όσο θα ήθελα και τη πούλησα (κάτι για το οποίο μετανιώνω μέχρι και σήμερα) + ότι δε μπορούσα να συντηρώ και τα 2 όσο παράλογο και αν μπορεί να ακούγετε. Βέβαια να πω και του στραβού το δίκιο η μηχανή ήταν σαν καινούργια με την περιορισμένη χρήση που της έκανα...  
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
zed660
Hero gixxer
Hero gixxer



Άντρας Όνομα: : Δημήτρης
Τόπος : εδώ
Ηλικία : 32
Αριθμός μηνυμάτων : 1497
Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2013

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠαρ 15 Αυγ 2014, 15:45

Το πρώτο που έγραψα πήγαινε στον miou επειδή ρώτησε γιατί μιλούσαν οι άλλοι για 600/750.

Για το crypton σε ρώτησα γιατί στην θέση σου θα το κρατούσα για καθημερινές μετακινήσεις. Τα supersport μηχανάκια δεν είναι και ό,τι καλύτερο για μετακινήσεις στην πόλη από πολλές απόψεις (ο καθένας βέβαια κάνει ό,τι θέλει..).  Smile
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
REPTIL3
Jr.gixxer
REPTIL3


Άντρας Όνομα: : Σωτήρης
Τόπος : Νίκαια
Ηλικία : 41
Αριθμός μηνυμάτων : 32
Hμερομηνία εγγραφής : 14/08/2014

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠαρ 15 Αυγ 2014, 15:51

Σίγουρα! Απλά δε θέλω να ξαναζήσω τα ίδια όπως με το Ζ...

Ίδωμεν...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
[alex]
Adv. gixxer
Adv. gixxer
[alex]


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 416
Hμερομηνία εγγραφής : 19/02/2011

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠαρ 15 Αυγ 2014, 19:44

Για το 750: θα πάρεις ένα μηχανάκι εξαετίας, σε δύο χρόνια κατά 99% είτε θα το βαρεθείς είτε θα θες 1000 που έχουν και τα μεγάλα παιδιά. Ό,τι έξτρα και να ρίξεις πάνω του, δε θα αυξήσει καθόλου την τιμή που θα το δώσεις. Και τότε το μηχανάκι θα είναι 8ετίας και τουλάχιστον δεύτερο χέρι. Ή θα το σκοτώσεις για να φύγει ή θα το παντρευτείς.

Για το 600: ό,τι ισχύει για το 750 επί δέκα και απλά αναφέρω τον πόνο μου.

Για το 1000: αν θες να καίει λιγότερο από το 750, θα καίει λιγότερο από το 750. Στο χέρι σου είναι. Το μόνο μειονέκτημα είναι πως έχει λίγο περισσότερα πάγια έξοδα και είναι και ασχημότερο.

Η ανάκληση του ανορθωτή έγινε σε όλα τα gsxr 600 και 750 από το 2008 και μετά (ίσως και του 2007). Η ανάκληση της τρόμπας φρένου έγινε και στο 600 και στο 750 και στο 1000.

Η ασφάλεια με κάλυψη κλοπής νομίζω πως κοστίζει διπλάσια από ό,τι χωρίς, αλλά αν τη φας τη φόλα (όπως αρκετοί τώρα τελευταία - και έγω ένας από αυτούς) θα κλαις με μαύρο δάκρυ. Εκ των υστέρων, μακάρι να την είχα κάνει. Το "έλα μωρέ, σε εμένα θα τύχει;" είναι πολύ κακός σύμβουλος.

Πάντως ένα ss είναι βασανιστήριο για καθημερινή μετακίνηση μέσα στην Αθήνα. Αλλά καλύτερα να μετανιώνουμε για κάτι που κάναμε, παρά για κάτι που δεν κάναμε.

Απλά αναφέρω την προσωπική μου εμπειρία για να μην την πατήσεις όπως εγώ. Ούτε οδηγάρα είμαι, ούτε γκαζοφονιάς. Αν γυρνούσα το χρόνο πίσω, θα έπαιρνα 1000άρι. Ότι είναι υπερβολή, ναι είναι. Αλλά το ss δεν είναι μεταφορικό μέσο, είναι γούστο.

Και το 750 να πάρεις, θα γουστάρεις απίστευτα, δεν τίθεται θέμα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠαρ 15 Αυγ 2014, 19:47

Καλό το 750,ΑΛΛΑ μηχανάκι που τουμπάρεις το γκάζι με 1η και δεν σηκώνεται σούζα είναι άχρηστο fafoutis fafoutis fafoutis 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
REPTIL3
Jr.gixxer
REPTIL3


Άντρας Όνομα: : Σωτήρης
Τόπος : Νίκαια
Ηλικία : 41
Αριθμός μηνυμάτων : 32
Hμερομηνία εγγραφής : 14/08/2014

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠαρ 15 Αυγ 2014, 20:45

[alex] έγραψε:
Για το 750: θα πάρεις ένα μηχανάκι εξαετίας, σε δύο χρόνια κατά 99% είτε θα το βαρεθείς είτε θα θες 1000 που έχουν και τα μεγάλα παιδιά. Ό,τι έξτρα και να ρίξεις πάνω του, δε θα αυξήσει καθόλου την τιμή που θα το δώσεις. Και τότε το μηχανάκι θα είναι 8ετίας και τουλάχιστον δεύτερο χέρι. Ή θα το σκοτώσεις για να φύγει ή θα το παντρευτείς.

Για το 600: ό,τι ισχύει για το 750 επί δέκα και απλά αναφέρω τον πόνο μου.

Για το 1000: αν θες να καίει λιγότερο από το 750, θα καίει λιγότερο από το 750. Στο χέρι σου είναι. Το μόνο μειονέκτημα είναι πως έχει λίγο περισσότερα πάγια έξοδα και είναι και ασχημότερο.

Η ανάκληση του ανορθωτή έγινε σε όλα τα gsxr 600 και 750 από το 2008 και μετά (ίσως και του 2007). Η ανάκληση της τρόμπας φρένου έγινε και στο 600 και στο 750 και στο 1000.

Η ασφάλεια με κάλυψη κλοπής νομίζω πως κοστίζει διπλάσια από ό,τι χωρίς, αλλά αν τη φας τη φόλα (όπως αρκετοί τώρα τελευταία - και έγω ένας από αυτούς) θα κλαις με μαύρο δάκρυ. Εκ των υστέρων, μακάρι να την είχα κάνει. Το "έλα μωρέ, σε εμένα θα τύχει;" είναι πολύ κακός σύμβουλος.

Πάντως ένα ss είναι βασανιστήριο για καθημερινή μετακίνηση μέσα στην Αθήνα. Αλλά καλύτερα να μετανιώνουμε για κάτι που κάναμε, παρά για κάτι που δεν κάναμε.

Απλά αναφέρω την προσωπική μου εμπειρία για να μην την πατήσεις όπως εγώ. Ούτε οδηγάρα είμαι, ούτε γκαζοφονιάς. Αν γυρνούσα το χρόνο πίσω, θα έπαιρνα 1000άρι. Ότι είναι υπερβολή, ναι είναι. Αλλά το ss δεν είναι μεταφορικό μέσο, είναι γούστο.

Και το 750 να πάρεις, θα γουστάρεις απίστευτα, δεν τίθεται θέμα.

Απ'ότι βλέπω υπάρχει μία συμπάθεια παραπάνω για το 1000, η αλήθεια είναι ότι μου φαντάζει λογικό και ποιός δε θα ήθελε να πάρει το πιό δυνατό από τα μοντέλα που έχει...; Πιστεύω η πλειοψηφία αν όχι όλοι! Πραγματικά ίσως γίνω και κουραστικός με τη μόνη σκέψη ότι μετά το Ζ750 θεωρώ ότι είναι ένα βήμα μπροστά το 750 το 1000 θα έλεγε κανείς ότι είναι τουλάχιστον 2 ή άλμα; Από εκεί και πέρα για να προλάβω κάτι άλλο δε με θεωρώ άνθρωπο ότι θα πάρει ποτέ μηχανή στυλ μπούσα....
Για την ασφάλεια τώρα τι να πω πραγματικά είναι δίκοπο μαχαίρι... Σε καλύπτουν πλήρως ή υπάρχει το λεγόμενο ότι εάν βρεθεί βίδα που λέει ο λόγος δε σου πληρώνουν τίποτα; Είναι πιστεύω η ασφάλεια μεγάλο κομμάτι κουβέντας...!!!


T.R.E έγραψε:
Καλό το 750,ΑΛΛΑ μηχανάκι που τουμπάρεις το γκάζι με 1η και δεν σηκώνεται σούζα είναι άχρηστο fafoutis fafoutis fafoutis 

 lol!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Darksoul
Hero gixxer
Hero gixxer
Darksoul


Άντρας Όνομα: : Φιλιππος
Τόπος : Πειραιας
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 2551
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠαρ 15 Αυγ 2014, 21:03

T.R.E έγραψε:
Καλό το 750,ΑΛΛΑ μηχανάκι που τουμπάρεις το γκάζι με 1η και δεν σηκώνεται σούζα είναι άχρηστο fafoutis fafoutis fafoutis 

το δικο μου κανει ανετα........ win 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Darksoul
Hero gixxer
Hero gixxer
Darksoul


Άντρας Όνομα: : Φιλιππος
Τόπος : Πειραιας
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 2551
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠαρ 15 Αυγ 2014, 21:15

εγω θα σου πω κατι επειδη το μυαλο σου το χεις στο κεφαλι σου παρε 750 να μαθεις καλυτερα παρα να παρεις ενα 1000 κ να σαι 299 κοφτη ολη την ωρα γτ στροφες αν δε ψηθεις καλα με 600 750 χαιρετατο...αν δεν εισαι χομπιστας κ δεν ανοιξουν τα μεγαρα κ δε κανεις κ σχολεια κ δε νιωθεις λιγο παραπανω απο τον αρχαριο οδηγο σιγουρα θα σαι μονο 299 κ 0μοιρες.....

1000 αρκουδογκαζο
πλοια(-cbr1000RR 08> αλλα εχουν αυτο τον κινητηρα π γ@μιεται)
κλειστο στροφιλικι πεθαινεις
ανοιχτο κανεις παπαδες καλυτερη στοιβαροτητα
ευθεια περνας οτι κινειται τα -750 τα καλα μετα τα 400-600 μετρα λογο τελικης...
ασφαλεια παραπανω
λαστιχα παντα λιγα παραπανω
βενζινα το κωλο του(παιζει αναλογα με το χερι σου παντα)
σημα αντε γεια 2πλασιο κ λιγο παραπανω
εχουν πολλα - που κ το 800 π ονειρευομαι θα τα χει....

μετα μπορεις να παρεις παλι kawa ZX6R 09 με πρωτο σταδιο εισαι στα 117-119 περιπου οσο μαμα 750
με καλο γραναζωμα θα σαι πολυ γρηγορος για 600αρι!κ καμια σχεση σε γεωμετρια το kawa με το suzuki το suzuki αιωνες πισω....απλα με τα καταλληλα revalving κ σωστη ρυθμιση γινεται τρενο κ αυτο!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Darksoul στις Παρ 15 Αυγ 2014, 21:35, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
REPTIL3
Jr.gixxer
REPTIL3


Άντρας Όνομα: : Σωτήρης
Τόπος : Νίκαια
Ηλικία : 41
Αριθμός μηνυμάτων : 32
Hμερομηνία εγγραφής : 14/08/2014

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΠαρ 15 Αυγ 2014, 21:33

Σε αυτό στο τέλος δηλ. πόσο διαφορετικά ένιωσες όταν άφησες το Ζ και καβάλησες το gixxer ; Για στροφές κυρίως και μετά θα ήθελα αν θυμάσαι τις υπόλοιπες (αρνητικές/θετικές) αναμνήσεις σου
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Darksoul
Hero gixxer
Hero gixxer
Darksoul


Άντρας Όνομα: : Φιλιππος
Τόπος : Πειραιας
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 2551
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΣαβ 16 Αυγ 2014, 00:22

REPTIL3 έγραψε:
Σε αυτό στο τέλος δηλ. πόσο διαφορετικά ένιωσες όταν άφησες το Ζ και καβάλησες το gixxer ; Για στροφές κυρίως και μετά θα ήθελα αν θυμάσαι τις υπόλοιπες (αρνητικές/θετικές) αναμνήσεις σου

κανονικα πρεπει να τα πουμε η inbox η αυτοπροσωπος τλσπ θα στο πω ημουν για kawa τα ιδια λεφτα το βρησκα εισαγωγης γτ κ το 750αρι μ εισαγωγης ειναι απλα δε το πηρα γτ πηγαινω κ με δυκαβαλο οπως παω κ μονοκαβαλο κ με το 600 θα χε παθει του χριστου τα παθη(δηλαδη θα δουλευε συνεχως σε πολυ υψηλες στροφες κ δεν γουσταρα)....εκατσα τα υπολογισα κ αποφασισα ετσι κ αλλιως δεν ηξερα αν θα φτασω κ ποτε σε αυτο το επιππεδο π ειμαι τωρα να ξεληγωνω το 750αρι μου!
(ενταξει μ καθοταν κ καπως μαπα να παω απο το Ζ750 στο 600 γτ λεω δε παιζει θα το βαρεθω...τοτε παιζει να το υπολογιζα κ αυτο αλλα τωρα αν ημουν με 600 δε θα το αλλαζα πιθανον γτ θα το χα μαθει κ θα το πηγαινα εξησου σα το 750αρι)

οποιο κ να παρεις ναναι καλο μονο κ προσεγμενο γτ κυκλοφορουν τα εκτρωματα εκει εξω....

μολις το παρεις θα πεις ΤΙ μλκια πηρα γ@μω το στανιο μου.....μια βδομαδα προσαρμογης ξερεις!
στον μηνα χερακια θα συνηθισουν απο τα πιασιματα κ τα σχετικα!
κ μετα απο σενα εξαρταται τι θα κανεις για να το μαθεις...βολτες?πιστα?CSS?σερρες?

για μενα μην κανεις τπτ κανα χρονο κανε τα βολτακια σου μαθε το,μαθε τα χουγια του γενικως το γκαζι του...βαλε ενα καλο ελαστικο gpracer καλη αρχη για να παιρνεις οσες περισσοτερες πληροφοριες κ να σου ανεβασει την εμπιστοσυνη γενικως απο την καλυτερη προσφυση κ να σε ξεκλειδωσει στις στροφες...

μετα πιστα κ μαθηματα....κ μπλα μπλα μπλα!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Darksoul
Hero gixxer
Hero gixxer
Darksoul


Άντρας Όνομα: : Φιλιππος
Τόπος : Πειραιας
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 2551
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΣαβ 16 Αυγ 2014, 00:29

ενταξει θυμαμαι εθνικη που ειχα προσπαθησει να μπω με το Ζ με καμια 230αρα κ εκοβε εκοβε τελικα μπηκα με 180 ρε δεν ειναι για τα ανοιχτα το gixxer με 270 στριβει στην εθνικη κ λες δε μπορει ρε φιλε παει κ αλλο αχαχ καμια σχεση!
απλα στο κλειστο μπορει ενα Ζ αν ειναι καλυτερος οδηγος απο σενα να σε ξεφτιλισει ανετα....
σιγουρα θα πουν αρκετοι απο δω μεσα οτι δεν γινεται αυτο αλλα το λεω εγω οτι γινεται το κανα κ εγω βεβαια ειναι δυσκολο με το Ζ750 θελει να το παιξεις ηρωας για να το στριψεις κ να το εμπιστευτεις(-Ζ750R)π ναι οπλαρα!!

οποιο κ να παρεις θα σου πω ενα πραγμα οταν το μαθεις δε θα μπορεις να το πηγαινεις σιγα στα στροφιλικια γτ θα σε πηγαινει μονο του κ θα χεις ρυθμο κ οταν θα κοβεις θα κουραζεσαι αρκετα....ασε π θα λες ρε π@υστη μου στριβει μονο του το γ@μηδι πως γινεται.....στο ευχομαι ολοψυχα οταν το αποκτησεις μακαρι να το καταευχαριστηθεις παντου!

ενα τελευταιο το gixxer εχει πιο φιλικη θεση οδηγησεις κ για σενα κ για το δυκαβαλο αυτο βεβαια αλλαζει ευκολα με την θεση των μασπιε η με αλλα μσπιε η με αλλα clip on ολα γινονται!
το ΖΧ ειναι λιγο πιο ετοιμοπολεμο σε θεση γεωμετρια...γενικως πιστα βουυυυρρρρ!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
opoulian
Normal gixxer
Normal gixxer
opoulian


Άντρας Όνομα: : Spyros
Τόπος : athens
Ηλικία : 39
Αριθμός μηνυμάτων : 237
Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2009

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΣαβ 16 Αυγ 2014, 01:08

εαν θελεις γκαζι παρε 1000 εαν δεν σε ενδιαφερει το γκαζι παρε οποιο σου αρεσει εμφανισιακα.ετσι και αλλιως και τα δυο ειναι μπελας στην πολη καινε πολυ (το 1000) περισσοτερο και θα σε κουρασουν πολυ περισσοτερο απο το Ζ.στην πολη το 1000 ειναι 100φορες καλυτερο για μενα γιατι δεν περιμενεις να στροφαρει για να παει.
τωρα απο θεμα στριψιματος μετραει καθαρα η ικανοτητα του καθενος απλα το 750 ειναι πιο ευκολο μιας και δεν εχει πολυ ροπη.
εννοειτε απο κ8 και μετα μιας και αυτο ακομα εχει αρχιζει και παλιωνει.
εαν ημουν στην θεση σου το μηχανακι θα το ηθελα μονο για δρομο και εβγαινα οικονομικα μετα απο ζ750 θα επαιρνα 1000.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
REPTIL3
Jr.gixxer
REPTIL3


Άντρας Όνομα: : Σωτήρης
Τόπος : Νίκαια
Ηλικία : 41
Αριθμός μηνυμάτων : 32
Hμερομηνία εγγραφής : 14/08/2014

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΣαβ 16 Αυγ 2014, 13:16

Εντάξει, δε μπορώ να πω ότι τώρα που κάθομαι και σκέφτομαι ποιό να είναι το επόμενο ότι μου περνάει από το μυαλό η πίστα. Το λέω έτσι γιατί μετά από λίγο καιρό με το Ζ την ζητούσα εγώ ο ίδιος, άσχετα που δε μπήκα ποτέ! Υποθέτω ότι θα είναι όπως ήταν δηλ. με το καλό όταν το πάρω να κυκλοφορήσω σε καθημερινές συνθήκες, να βγω εθνική να δω τη δύναμη και από εκεί και πέρα πιστεύω ότι θα μου το ζητάω εγώ ο ίδιος να πάω σε διαδρομές με στροφές για να δω τον εαυτό μου το μηχανάκι αλλά και το συνδυασμό αυτών των δυο! Η αλήθεια είναι ότι με το Ζ στα πολλά χλμ. παίζεις ξύλο πάνω στο μηχανάκι έτσι και φυσάει κιόλας ωχ ωχ ωχ ωχ... Smile

Για το δικάβαλο πραγματικά καλή η παρατήρηση σου δεν την είχα σκεφτεί, όντως πόσο καλύτερη θέση μπορεί να έχει π.χ. από ένα γυμνό; Ρωτάω γιατί στο γυμνό μπορείς να κάτσεις και όρθιος για να πας κυριλέ. Στα SS δεν είσαι για "μάχη" συνέχεια;! Πάντως πέρα από τη πλάκα, αυτό το μηχανάκι (σε όποιο και να καταλήξω) θα είναι για ΜΕΝΑ πραγματικά το Ζ το έφαγε λίγο και βλακεία ότι δεν ανέβαινε και "ο συνεπιβάτης" μου οπότε αν και όταν το πάρω όποιος θα γουστάρει θα ανέβει όποιος πάλι όχι ταξί πόδια δεν με ενδιαφέρει...!!!!  afro


opoulian έγραψε:
εαν θελεις γκαζι παρε 1000 εαν δεν σε ενδιαφερει το γκαζι παρε οποιο σου αρεσει εμφανισιακα.ετσι και αλλιως και τα δυο ειναι μπελας στην πολη καινε πολυ (το 1000) περισσοτερο και θα σε κουρασουν πολυ περισσοτερο απο το Ζ.στην πολη το 1000 ειναι 100φορες καλυτερο για μενα γιατι δεν περιμενεις να στροφαρει για να παει.
τωρα απο θεμα στριψιματος μετραει καθαρα η ικανοτητα του καθενος απλα το 750 ειναι πιο ευκολο μιας και δεν εχει πολυ ροπη.
εννοειτε απο κ8 και μετα μιας και αυτο ακομα εχει αρχιζει και παλιωνει.
εαν ημουν στην θεση σου το μηχανακι θα το ηθελα μονο για δρομο και εβγαινα οικονομικα μετα απο ζ750 θα επαιρνα 1000.


Πραγματικά μπορώ να πω ότι πλέον έχω προβληματιστεί όσον αφορά της επιλογής... Βλέπω 2/3 (που λέει ο λόγος) μηνύματα να προτείνουν τέλος τέλος το 1000 βέβαια πάντα με επιφύλαξη.... Οπότε σε 1η φάση ένα μπορώ να πω, στη μηχανή αναζήτησης για μεταχειρισμένα μηχανάκια (δε θέλω να πω το site γιατί δε ξέρω αν προβλέπετε) θα αφήσω ανοιχτή την επιλογή και για 1000 να δω τι παίζει τουλάχιστον από τιμές....

@Darksoul αν θες καφεδάκι για να το μιλήσουμε το θέμα κανένα πρόβλημα ή σε πμ. Απλά πιστεύω κιόλας ότι κάποιες απόψεις πρέπει να μένουν γραμμένες για μελλοντικούς προβληματισμούς άλλων παιδιών. Αυτός άλλωστε δεν είναι και ένας από τους λόγους ύπαρξης των φόρουμ;  Wink  
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΣαβ 16 Αυγ 2014, 14:41

Darksoul έγραψε:
T.R.E έγραψε:
Καλό το 750,ΑΛΛΑ μηχανάκι που τουμπάρεις το γκάζι με 1η και δεν σηκώνεται σούζα είναι άχρηστο fafoutis fafoutis fafoutis 

το δικο μου κανει ανετα........ win 

Κάτσε να επαναδιατυπώσω:


Μηχανάκι που χουφτώνεις το γκάζι με 1η,και δεν σηκώνεται ΜΟΝΟ ΤΟΥ σούζα χωρίς να θέλει ο οδηγός,είναι άχρηστο. Very Happy 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Opeth
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Opeth


Όνομα: : Αλεξανδρος
Τόπος : Βολος-Σερρες
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 429
Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΣαβ 16 Αυγ 2014, 15:01

βασικα το οτι το 1000 καιει παραπανω απο 750 και 600 ειναι μουφα

εκτος αν το 600 κ7 που ειχα ειχε προβλημα και δε νομιζω μαμα ητανε.

τεσπα με ενα 1000αρι σε καλη τιμη οποια μαρκα και να ειναι θα εισαι κομπλε απλα κοιτα να κουμπωνεις.


τα υπολοιπα ειναι χαζες λεπτομεριες. το 1000 μου ειναι πιο ευκολο απο το 600 που ειχα το αισθανομαι μακραν πιο ελαφρυ και βιδωμενο στο δρομο ασε τι λεει ο καθενας συμφωνα με τα νουμερα.


κατα τη γνωμη μου παρε 1000 και θα μπορεις να το οδηγας και σαν 600 και σαν 750 οποτε θελεις αναλογα ποσο το ανοιγεις. τα αλλα 2 1000αρια δε γινονται ομως.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
giannisK6
Hero gixxer
Hero gixxer
giannisK6


Άντρας Όνομα: : Γιάννης
Τόπος : Αθήνα
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 1323
Hμερομηνία εγγραφής : 21/03/2011

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΣαβ 16 Αυγ 2014, 15:10

Opeth έγραψε:
βασικα το οτι το 1000 καιει παραπανω απο 750 και 600 ειναι μουφα

εκτος αν το 600 κ7 που ειχα ειχε προβλημα και δε νομιζω μαμα ητανε.

τεσπα με ενα 1000αρι σε καλη τιμη οποια μαρκα και να ειναι θα εισαι κομπλε απλα κοιτα να κουμπωνεις.


τα υπολοιπα ειναι χαζες λεπτομεριες. το 1000 μου ειναι πιο ευκολο απο το 600 που ειχα το αισθανομαι μακραν πιο ελαφρυ και βιδωμενο στο δρομο ασε τι λεει ο καθενας συμφωνα με τα νουμερα.


κατα τη γνωμη μου παρε 1000 και θα μπορεις να το οδηγας και σαν 600 και σαν 750 οποτε θελεις αναλογα ποσο το ανοιγεις. τα αλλα 2 1000αρια δε γινονται ομως.

+1000 σε ολα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΣαβ 16 Αυγ 2014, 19:52

T.R.E έγραψε:
Darksoul έγραψε:
T.R.E έγραψε:
Καλό το 750,ΑΛΛΑ μηχανάκι που τουμπάρεις το γκάζι με 1η και δεν σηκώνεται σούζα είναι άχρηστο fafoutis fafoutis fafoutis 

το δικο μου κανει ανετα........ win 

Κάτσε να επαναδιατυπώσω:


Μηχανάκι που χουφτώνεις το γκάζι με 1η,και δεν σηκώνεται ΜΟΝΟ ΤΟΥ σούζα χωρίς να θέλει ο οδηγός,είναι άχρηστο. Very Happy 

Ένα 750 σηκώνεται ανετα ΜΟΝΟ ΤΟΥ σούζα με 1η, το δικο μου το 750 που ειχα, το σηκωνα με 3η στα 200 με χωρις απομωνοση  Very Happy 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά   Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά EmptyΣαβ 16 Αυγ 2014, 20:29

JIMK7 έγραψε:
T.R.E έγραψε:
Darksoul έγραψε:
T.R.E έγραψε:
Καλό το 750,ΑΛΛΑ μηχανάκι που τουμπάρεις το γκάζι με 1η και δεν σηκώνεται σούζα είναι άχρηστο fafoutis fafoutis fafoutis 

το δικο μου κανει ανετα........ win 

Κάτσε να επαναδιατυπώσω:


Μηχανάκι που χουφτώνεις το γκάζι με 1η,και δεν σηκώνεται ΜΟΝΟ ΤΟΥ σούζα χωρίς να θέλει ο οδηγός,είναι άχρηστο. Very Happy 

Ένα 750 σηκώνεται ανετα ΜΟΝΟ ΤΟΥ σούζα με 1η, το δικο μου το 750 που ειχα, το σηκωνα με 3η στα 200 με χωρις απομωνοση  Very Happy 


Μάλλον δεν έχεις καβαλήσει τα τελευταία 750.  pale 
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Συμβουλή και κουβέντα για GSX-R750 K8 και μετά
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 3Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» Εχω μια απορια. Χρειαζομαι συμβουλη.
» ΑΓΟΡΑ Κ9 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.....
» Αγορά Κ5 και μετά 1000cc

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΣΥΖΗΤHΣΕΙΣ :: ΓΕΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΟΤΟ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com