Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Όνομα: : Χάρης Τόπος : Σάμος Ηλικία : 55 Αριθμός μηνυμάτων : 87 Αγωνιζόμενος : Όχι Hμερομηνία εγγραφής : 14/04/2009
Θέμα: Λάδια Πεμ 23 Απρ 2009, 12:55
Εσείς τι λάδια χρησιμοποιείτε στην αγαπημένη σας και κάθε πόσα χιλιόμετρα τα αλλάζετε;
dimkarag Jr.gixxer
Όνομα: : Έλα τζιμ... τζιμς είμαι ρε!!! Τόπος : Βορειοανατολικά Ηλικία : 49 Αριθμός μηνυμάτων : 45 Αγωνιζόμενος : Στη βιοπάλη... Hμερομηνία εγγραφής : 18/04/2009
Θέμα: Απ: Λάδια Πεμ 23 Απρ 2009, 13:35
Motul 300V 4T 10-40 και τα αλλάζω κάθε 5.000 χιλ. :svcewv:
rising Normal gixxer
Όνομα: : Χάρης Τόπος : Σάμος Ηλικία : 55 Αριθμός μηνυμάτων : 87 Αγωνιζόμενος : Όχι Hμερομηνία εγγραφής : 14/04/2009
Θέμα: Απ: Λάδια Πεμ 23 Απρ 2009, 13:41
full synthetic είναι αυτά;
dimkarag Jr.gixxer
Όνομα: : Έλα τζιμ... τζιμς είμαι ρε!!! Τόπος : Βορειοανατολικά Ηλικία : 49 Αριθμός μηνυμάτων : 45 Αγωνιζόμενος : Στη βιοπάλη... Hμερομηνία εγγραφής : 18/04/2009
Θέμα: Απ: Λάδια Πεμ 23 Απρ 2009, 13:45
rising έγραψε:
full synthetic είναι αυτά;
Ναι, συνθετικά είναι. Πριν από αυτά έβαζα πάλι motul αλλά τα 5100 τα ημισυνθετικά.. βασικά, με τα συνθετικά όταν ζεσταίνεται καλά το μοτέρ, έχει πιο γλυκιά λειτουργία και το κιβώτιο κουμπώνει πιο εύκολα τις ταχύτητες..
rising Normal gixxer
Όνομα: : Χάρης Τόπος : Σάμος Ηλικία : 55 Αριθμός μηνυμάτων : 87 Αγωνιζόμενος : Όχι Hμερομηνία εγγραφής : 14/04/2009
Θέμα: Απ: Λάδια Πεμ 23 Απρ 2009, 14:08
να σου πω και εγώ προχτές τα 5100 έβαλα αλλά είχα μια απορία αν ήταν καλύτερα να το γυρίσω στα συνθετικά
dimkarag Jr.gixxer
Όνομα: : Έλα τζιμ... τζιμς είμαι ρε!!! Τόπος : Βορειοανατολικά Ηλικία : 49 Αριθμός μηνυμάτων : 45 Αγωνιζόμενος : Στη βιοπάλη... Hμερομηνία εγγραφής : 18/04/2009
Θέμα: Απ: Λάδια Πεμ 23 Απρ 2009, 18:43
rising έγραψε:
να σου πω και εγώ προχτές τα 5100 έβαλα αλλά είχα μια απορία αν ήταν καλύτερα να το γυρίσω στα συνθετικά
Κοίτα.. το αν είναι καλό ή όχι δεν μπορείς να το ξέρεις 100% αν δεν τα δοκιμάσεις πρώτα. Οι γνώμες για τα λάδια διίστανται.. για το ίδιο μηχανάκι μπορεί να ακούσεις 5-6 διαφορετικές γνώμες σχετικά με το ποιο λάδι είναι το καλύτερο.. έχω ακούσει άτομα να λένε ότι σε πολύστροφους κινητήρες δεν κάνει να βάζεις συνθετικά λάδια.. άλλοι πάλι λένε ότι καλύτερα να έχεις συνθετικά λογω θερμοκρασιών.. Η γνώμη μου είναι πως αν δεν δοκιμάσεις, για να σχηματίσεις δική σου άποψη, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος... Όλες οι εταιρείες λιπαντικών, όταν πρόκειται για 4Τ κινητήρες υψηλών επιδόσεων προτείνουν τα καλύτερά τους λάδια τα οποία κατά βάση είναι 100% συνθετικά.
Billy Jr.gixxer
Όνομα: : Billy Τόπος : Γλυφάδα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 44 Hμερομηνία εγγραφής : 08/03/2009
Θέμα: Απ: Λάδια Παρ 24 Απρ 2009, 00:27
Semi-synthetic IPONE 15-50, αλλαγή κάθε 3.000χλμ. Αυτά έβαζα και αυτά μάλλον θα συνεχίσω να βάζω για πολύ καιρό. Είχα βάλει συνθετικό Motul & Castrol 10-40 (πριν κάποια track-day) και μετά απο 2.000χλμ περίπου το κιβώτιο έχασε την γλύκα της, χαμηλά είχε γίνει λίγο τραχιά η λειτουργεία (λέμε για 5.000σαλ και κάτω) και χρειαζόντουσαν συμπλήρωμα μεταξύ κάθε αλλαγή λαδιών. Γενικά επειδή κάνω βόλτες των 500-600χλμ αποφεύγω να βάζω full synthetic, δεν υπάρχει λόγος να βάλω.
gixxermak Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 2295 Αγωνιζόμενος : Είμαι παππούς τώρα για τέτοια... Hμερομηνία εγγραφής : 01/11/2008
Θέμα: Απ: Λάδια Παρ 24 Απρ 2009, 02:24
Billy έγραψε:
Semi-synthetic IPONE 15-50, αλλαγή κάθε 3.000χλμ. Αυτά έβαζα και αυτά μάλλον θα συνεχίσω να βάζω για πολύ καιρό. Είχα βάλει συνθετικό Motul & Castrol 10-40 (πριν κάποια track-day) και μετά απο 2.000χλμ περίπου το κιβώτιο έχασε την γλύκα της, χαμηλά είχε γίνει λίγο τραχιά η λειτουργεία (λέμε για 5.000σαλ και κάτω) και χρειαζόντουσαν συμπλήρωμα μεταξύ κάθε αλλαγή λαδιών. Γενικά επειδή κάνω βόλτες των 500-600χλμ αποφεύγω να βάζω full synthetic, δεν υπάρχει λόγος να βάλω.
+100000000 Το ίδιο κι εγώ!!Επειδή κάνω τα περισσότερα χιλιόμετρα ταξιδιάρικα βάζω ημισυνθετικά!
Sotiris S Jr.gixxer
Όνομα: : Σωτηρης Τόπος : Αχαρναι Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 14 Hμερομηνία εγγραφής : 05/05/2009
Θέμα: Απ: Λάδια Παρ 08 Μάης 2009, 16:55
Μολις πηρα το Κ6 750 με 16.000χλμ. Εβαλα αρχικα για δοκιμη τα Μotul 5100 15w-50. Αλλαγη σκοπευω να κανω καθε 3.000χλμ.
rising Normal gixxer
Όνομα: : Χάρης Τόπος : Σάμος Ηλικία : 55 Αριθμός μηνυμάτων : 87 Αγωνιζόμενος : Όχι Hμερομηνία εγγραφής : 14/04/2009
Θέμα: Απ: Λάδια Παρ 08 Μάης 2009, 18:07
τα 5100 10/40 που έβαζα σε όλες μου τις μηχανές ήταν μια χαρά και στο μοτερ και γλυκό σασμάν. Όταν τα άλλαζα έλεγα πάντα '' ρε δεν τα άφηνα άλλα 5000;'' Αφού ακόμα ήταν στο ''πάχος'' σαν καινούργια. Βέβαια όλες οι μηχανές που είχα ήταν sport touring και δεν έτρωγαν σκίσιμο. Τώρα με το σουτζούκι μου δεν ξέρω. Πάλι 5100 10/40 έβαλα και έχω κάνει 770 ΚΜ και το σασμάν κάνει πολύ φασαρία ειδικά όταν βάζω πρώτη. Χώρια ότι μου συμπλεκτάρει διαφορετικά από ότι με τα μαμά λάδια. Θα τα αλλάξω όταν έρθει ή ώρα τους με castrol για δοκιμή και βλέπουμε. :aswe:
gsxr1000nitro Adv. gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 527 Hμερομηνία εγγραφής : 12/11/2008
Θέμα: Απ: Λάδια Σαβ 09 Μάης 2009, 04:35
να πω και εγώ την γνώμη μου όσο αφορά τα λάδια.
full συνθετικά δεν βάζω ποτέ στο μηχανάκι μου γιατί είναι τσάμπα λεφτά και μπορεί να κανείς και καταστροφή στο μοτέρ και ίσως στείλεις τα μέταλλα από καμιά μπιέλα στο φεγγάρι αν δεν τα ζεστάνεις αρκετά καλά. Όπως και έχει πάθει ένας φίλο μου που έχει κάνει 27.000 χιλιάδες χιλιόμετρα με motul 300v και κάποια μπιέλα έχει αποχαιρετήσει τα μέταλλα.
τα full συνθετικά είναι για αγωνιστική χρήση και μόνο , για να αντέχουν σε πάρα πολύ υψηλές θερμοκρασίες και να μην χάνουν την αποτελεσματικότητα τους επειδή το πας τέζα συνέχεια :ecfewcvf: :ecfewcvf: . ενώ αντίθετα τα μη συνθετικά πχ motul 5100 που βάζω εγώ το βάζεις μπροστά και το πας τέρμα με την μια. Με τα συνθετικά σκέφτεσαι τέρμα , η τα μέταλλα από καμιά μπιέλα στο χέρι? :sfs:
full συνθετικά δεν βάζω ποτέ στο μηχανάκι μου γιατί είναι τσάμπα λεφτά και μπορεί να κανείς και καταστροφή στο μοτέρ και ίσως στείλεις τα μέταλλα από καμιά μπιέλα στο φεγγάρι αν δεν τα ζεστάνεις αρκετά καλά. Όπως και έχει πάθει ένας φίλο μου που έχει κάνει 27.000 χιλιάδες χιλιόμετρα με motul 300v και κάποια μπιέλα έχει αποχαιρετήσει τα μέταλλα.
τα full συνθετικά είναι για αγωνιστική χρήση και μόνο , για να αντέχουν σε πάρα πολύ υψηλές θερμοκρασίες και να μην χάνουν την αποτελεσματικότητα τους επειδή το πας τέζα συνέχεια :ecfewcvf: :ecfewcvf: . ενώ αντίθετα τα μη συνθετικά πχ motul 5100 που βάζω εγώ το βάζεις μπροστά και το πας τέρμα με την μια. Με τα συνθετικά σκέφτεσαι τέρμα , η τα μέταλλα από καμιά μπιέλα στο χέρι? :sfs:
Αυτο ακριβος :fvsg: :fvsg:
ΚΑΣΤΟΡΙΑ Adv. gixxer
Όνομα: : Χρηστοs Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 712 Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009
Θέμα: Απ: Λάδια Τρι 12 Μάης 2009, 19:08
JIMK7 έγραψε:
gsxr1000nitro έγραψε:
να πω και εγώ την γνώμη μου όσο αφορά τα λάδια.
full συνθετικά δεν βάζω ποτέ στο μηχανάκι μου γιατί είναι τσάμπα λεφτά και μπορεί να κανείς και καταστροφή στο μοτέρ και ίσως στείλεις τα μέταλλα από καμιά μπιέλα στο φεγγάρι αν δεν τα ζεστάνεις αρκετά καλά. Όπως και έχει πάθει ένας φίλο μου που έχει κάνει 27.000 χιλιάδες χιλιόμετρα με motul 300v και κάποια μπιέλα έχει αποχαιρετήσει τα μέταλλα.
τα full συνθετικά είναι για αγωνιστική χρήση και μόνο , για να αντέχουν σε πάρα πολύ υψηλές θερμοκρασίες και να μην χάνουν την αποτελεσματικότητα τους επειδή το πας τέζα συνέχεια :ecfewcvf: :ecfewcvf: . ενώ αντίθετα τα μη συνθετικά πχ motul 5100 που βάζω εγώ το βάζεις μπροστά και το πας τέρμα με την μια. Με τα συνθετικά σκέφτεσαι τέρμα , η τα μέταλλα από καμιά μπιέλα στο χέρι? :sfs:
ΠΑΙΔΙΑ , ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ , ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΣΧΟΛΙΑ Η ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΑ AMSOIL KAI TA RS200. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.
Hamamatsu Hero gixxer
Όνομα: : Αλέξανδρος Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 1640 Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
Θέμα: Απ: Λάδια Τρι 02 Ιουν 2009, 22:09
Μην μπερδευεστε με τα αυτοκινητα.Στις μοτοσυκλετες πρεπει να βαζουμε ιμισυνθετικα.Ουτε ορυκτελαιο ουτε 100%συνθετικα εκτος αν προκειται για αγωνιστικη χρηση και αλλαζονται καθε 500-1000χλμ..
συμφωνω μα τα ...παλικαρια ποτε full συνθετικο στο μηχανακι ειναι λαθος. εγω παντως βαζω bellray 10-40 exp ημισυνθετικο και το αλλαζω στις 4000χλμ.
ΚΑΣΤΟΡΙΑ Adv. gixxer
Όνομα: : Χρηστοs Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 712 Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009
Θέμα: Απ: Λάδια Τετ 10 Ιουν 2009, 18:40
Λοιπον παλικαρια, μην προβληματιζεστε τοσο για τα λαδια. Ολες οι επωνημες μαρκες ειναι μια χαρα. Αλλα για να απαντησω κ γω στο θεμα χρησιμοποιω AGIP 10-40 ημι-συνθετικο και θα τα αλλαζω καθε φορε που λεει το manual. Εμπιστευομαι την μαμα suzuki! 8)
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΣΑΣ , ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ. ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ , ΣΕ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΗΜΙ- ΚΑΙ ΑΠΛΑ. ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ACI n ACEA ΠΟΥ ΣΑΦΩΣ ΘΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΑ MANUAL ΤΩΝ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΑ ΙΞΩΔΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΝΑΙ ΜΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙΔΕΧΟΝΤΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ , ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΒΑΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ.ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΜΟΤΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΜΟΤΟ ΤΟ ΛΑΔΙ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΛΙΠΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣΜΑΝ. ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΖΗΜΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΥΑΛΑ :wevew: ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΣΤΙΒΟΥΜΕ. ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ FORUM ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ (JIM K7) ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ.
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΣΑΣ , ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ. ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ , ΣΕ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΗΜΙ- ΚΑΙ ΑΠΛΑ. ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ACI n ACEA ΠΟΥ ΣΑΦΩΣ ΘΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΑ MANUAL ΤΩΝ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΑ ΙΞΩΔΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΝΑΙ ΜΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙΔΕΧΟΝΤΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ , ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΒΑΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ.ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΜΟΤΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΜΟΤΟ ΤΟ ΛΑΔΙ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΛΙΠΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣΜΑΝ. ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΖΗΜΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΥΑΛΑ :wevew: ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΣΤΙΒΟΥΜΕ. ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ FORUM ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ (JIM K7) ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ.
Τα φουλ συνθετικα σαφως και ειναι τα καλυτερα λαδια που υπαρχουν αλλα ειναι μονο για αγωνες στο λενε και αυτοι που στα πουλανε και δεν κανουν για πολλα χιλιομετρα οπως τα ημι-συνθετικα δεν σημαινει οτι επιδεις εσυ αγορασες ενα ακριβοτερο λαδι θα σου κρατησει και περισσοτερο λαθος
Εγω βαζω μονο συνθετικα γιατι τρεχω σε αγωνες και δεν τα κραταω πανω απο 2000χιλ με 2500 χιλ (και παντα αλλαζω και το φιλτρο λαδιου γιατι ειναι σαν να κανεις μπανιο και δεν αλλαζεις εσωρουχα ) :ferrqg:
Τωρα αν εσυ το πηγαινεις μονο βολτα και εχεις την οικονομικη ανεση καθε λιγο και λιγακι να δινεις παραπανω :euro1: χωρις λογο και αιτια ΟΚ :fvsg:
:betvt:
gsxr1000nitro Adv. gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 527 Hμερομηνία εγγραφής : 12/11/2008
Θέμα: Απ: Λάδια Κυρ 21 Ιουν 2009, 00:27
οχι ρε γαμω τοση ωρα εγραφα και με εκανε εξοδο και τα εχασα ολα..
gixxermak Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 2295 Αγωνιζόμενος : Είμαι παππούς τώρα για τέτοια... Hμερομηνία εγγραφής : 01/11/2008
Θέμα: Απ: Λάδια Κυρ 21 Ιουν 2009, 01:36
gsxr1000nitro έγραψε:
οχι ρε γαμω τοση ωρα εγραφα και με εκανε εξοδο και τα εχασα ολα..
Τι έγραφες?
ΚΑΣΤΟΡΙΑ Adv. gixxer
Όνομα: : Χρηστοs Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 712 Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009
οχι ρε γαμω τοση ωρα εγραφα και με εκανε εξοδο και τα εχασα ολα..
Aσε αυτο το εχω παθει κι εγω αρκετες φορες
giatros Normal gixxer
Όνομα: : Παντελής Τόπος : Κηφισιά - Πολιτεία / Σέρρες / Αγιος Ηλικία : 75 Αριθμός μηνυμάτων : 185 Αγωνιζόμενος : Παλιά..,
πολύ παλιά..!! Hμερομηνία εγγραφής : 09/06/2009
Θέμα: Απ: Λάδια Κυρ 21 Ιουν 2009, 14:42
Από το βιβλίο service του K7 1000
Χρησιμοποείστε λαδι 10W-40 με προδιαγραφές API SF/SG ή API SH/SJ ή JASO MA Αλλαγή στα 1000 και μετά στα 6000 και κάθε 6000.
Τι μου λέτε βρε τρελλαμένα ! Ο κατασκευαστής θέλει να πάθει ζημιά το μοτέρ του και σας λέει βλακείες ? Ακου κάθε 3000...!!
Εκτός και αν τσιμπάτε σε κουβέντες του τύπου: - αυτά είναι για τους συνηθισμένους οδηγούς ( τους κουλούς..) - εσύ είσαι οδηγός με απαιτήσεις.. - εσύ το πιέζεις.. - και ο αγωνιζόμενος τάδε τα ίδια βάζει... κλπ ,κλπ ,κλπ...
Προσωπικά δεν είχα ΠΟΤΕ πρόβλημα με κινητήρα , και απλά κοιτάω τα λάδια να έχουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή της μηχανής.
Χρησιμοποείστε λαδι 10W-40 με προδιαγραφές API SF/SG ή API SH/SJ ή JASO MA Αλλαγή στα 1000 και μετά στα 6000 και κάθε 6000.
Τι μου λέτε βρε τρελλαμένα ! Ο κατασκευαστής θέλει να πάθει ζημιά το μοτέρ του και σας λέει βλακείες ? Ακου κάθε 3000...!!
Εκτός και αν τσιμπάτε σε κουβέντες του τύπου: - αυτά είναι για τους συνηθισμένους οδηγούς ( τους κουλούς..) - εσύ είσαι οδηγός με απαιτήσεις.. - εσύ το πιέζεις.. - και ο αγωνιζόμενος τάδε τα ίδια βάζει... κλπ ,κλπ ,κλπ...
Προσωπικά δεν είχα ΠΟΤΕ πρόβλημα με κινητήρα , και απλά κοιτάω τα λάδια να έχουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή της μηχανής.