Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: Τελική Κ6 1000 Τρι 26 Μάης 2015, 14:43
Koyfo έγραψε:
Στην πανελλήνια αυτή τη Κυριακή, στις 13750rpm ένα κλικ δηλαδή πριν τα κόκκινα, το gps μου έγραψε 313km/h Προσεχώς μετρήσεις με 16 γρανάζι και καινούριο λάστιχο
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: Τελική Κ6 1000 Τρι 26 Μάης 2015, 17:54
Koyfo έγραψε:
Όχι ευθεία ήταν. Για στροφές θα είναι πιο άνετο.
Eμενα δεν μου φαινονται φυσιολογικα αυτα τα νουμερα αλλα δεν πειραζει... Και για να μην φανω περιεργος να εξηγηθω...Ενα κ7 με πρωτο σταδιο στα δικα μας dyno ειναι γυρω στα 155 τροχο το δικο σου ειναι σκαρτο 1ο αλλα ας πουμε οτι εισαι στα 155...Ενα στοκ κ6-κ7 εχει τελικη γυρω στα 290 χλμ δοκιμασμενο και τσεκαρισμενο....Τωρα με πρωτο σταδιο λογικο να παιρνει 10+χλμ περιπου...Τωρα ενα BMW ή ένα Hayabusa 1ο σταδιο ειναι γυρω στα 15-20 αλογα πανω απο το δικο σου με καλυτερη αεροδυναμικη και πιο πολλα κυβικα το δευτερο οταν ενα τετοιο μηχανακι λοιπον κολλαει στα 1,5-2χλμ στα 320+-3 μου φαινεται περιεργο το δικο σου να δειχνει τοσα....
Ξέρεις ότι η τελική έχει να κάνει με την μετάδοση και λάστιχο και όχι με την ιπποδύναμη. H ιπποδύναμη έχει να κάνει προφανώς με το πόσο γρήγορα και ΑΝ θα μπορέσει να βγάλει τελική στην κόφτη. Επίσης τα dyno λες 155 που σημαίνει γύρω στα 16% απώλειες από μετάδοση. Οκ δεκτό, απλώς το χαλί με τα dyno είναι ότι δεν τα ρυθμίζουν όπως πρέπει (λάστιχο, γρανάζωμα, σχέση της ταχύτητας που θα κανείς το πάτημα, ποσοστό φρεναρίσματος-αντίστασης δρόμου κλπ) για το εκάστοτε μηχανάκι και βγαίνουν στο περίπου.
Γιατί δε μιλάς με στροφές στο κοντέρ και διάσταση πίσω ελαστικού να καταλαβαινόμαστε καλύτερα; Για το stock k7 που λες, έβγαλε τα 290 στις πόσες στροφές; Με τι πίσω λαστιχο; Εχε υπόψιν ότι 50 με 55 λάστιχο είναι 10km/h περίπου διάφορα. Με το πρώτο στάδιο γιατί να πάρει +10km/h; Θα μπορέσει να φορτώσει παραπάνω στροφές προφανώς.
Πάντως το gearingcommander για stock γρανάζωμα και λάστιχο, τελική ακριβώς στον κόφτη βγάζει 317.4km/h για το 1000 k8 332.9km/h για το busa k8
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: Τελική Κ6 1000 Τρι 26 Μάης 2015, 20:39
Koyfo έγραψε:
Ξέρεις ότι η τελική έχει να κάνει με την μετάδοση και λάστιχο και όχι με την ιπποδύναμη. H ιπποδύναμη έχει να κάνει προφανώς με το πόσο γρήγορα και ΑΝ θα μπορέσει να βγάλει τελική στην κόφτη. Επίσης τα dyno λες 155 που σημαίνει γύρω στα 16% απώλειες από μετάδοση. Οκ δεκτό, απλώς το χαλί με τα dyno είναι ότι δεν τα ρυθμίζουν όπως πρέπει (λάστιχο, γρανάζωμα, σχέση της ταχύτητας που θα κανείς το πάτημα, ποσοστό φρεναρίσματος-αντίστασης δρόμου κλπ) για το εκάστοτε μηχανάκι και βγαίνουν στο περίπου.
Γιατί δε μιλάς με στροφές στο κοντέρ και διάσταση πίσω ελαστικού να καταλαβαινόμαστε καλύτερα; Για το stock k7 που λες, έβγαλε τα 290 στις πόσες στροφές; Με τι πίσω λαστιχο; Εχε υπόψιν ότι 50 με 55 λάστιχο είναι 10km/h περίπου διάφορα. Με το πρώτο στάδιο γιατί να πάρει +10km/h; Θα μπορέσει να φορτώσει παραπάνω στροφές προφανώς.
Πάντως το gearingcommander για stock γρανάζωμα και λάστιχο, τελική ακριβώς στον κόφτη βγάζει 317.4km/h για το 1000 k8 332.9km/h για το busa k8
Το θέμα εχει τελειωσει μιας και το Κ6 μας εστρωσε και θα ανεβει ακομη μια φωτο μετα το ρυθμισμα ετσι για την ιστορια...Τωρα επειδη μπηκες στο κοπο και απαντησες και καλα εκανες θα απαντησω και εγω και ας το κλεισουμε εδω μιας και ο καθενας εχει τα πιστευω του και οι μέρες δεν ειναι και οι καταλληλες...Αρχικα να ξερεις οτι οι κυριοι παραγοντες για την επιτευξη τελικης ειναι η αεροδυναμικη και μετα η ιπποδυναμη τα κυβικα κλπ..Η μεταδοση μπαινει στο παιχνιδι σπανια για μηχανακια 1ου σταδιου και για το λαστιχο δεν θα πω κατι γιατι μπλεκεται με την μεταδοση περαν του βαρους που προσθετει η αφαιρει...Εσυ ας πουμε δεν χτυπησες κοφτη εμεινες απο δύναμη και θα το καταλαβεις καλυτερα αν δοκιμασεις σε ψιλο ανηφοριτσα...Δεν μας ενδιαφερουν τα νουμερα του dyno ας πουμε τα Busa 1ου σταδιου πανε γυρω στα 180 εδω ενω εχω ακουσει και νουμερα 190-195 μας ενδιαφερει η διαφορα στο ιδιο δυναμομετρο αναμεσα στα μηχανακια εκει ενα 1ο σταδιο Κ6-7 εχει γυρω στα 15-20 αλογα λιγοτερα σε σχεση με ενα bmw η Haya...Τα 290-5 που λεω ειναι για στοκ 1000αρια απο δικες μας δοκιμες με στοκ γραναζια και προφιλ αλλα και απο τον διεθνη τυπο...Ξερεις νομιζω οτι ΚΑΝΕΝΑ 1000αρι εκτος του bmw δεν εχει μετρηθει επισημα στα 300χλμ εργοστασιακο (Αν θυμαμαι καλα)...Το 50 με το 55 ειναι +10 χλμ που λες αλλα χανεις απο στροφαρισμα..Για να καταλαβεις εμενα κοφταρε στις 12 κοντερ με 50 αρι και εβγαλε 320 εχει στον Ιντερνετ μια επισημη δοκιμη που busa 1ου σταδιου βγαζει 327 με 55 αρι και -1 στις 11.500...Συνεπως δεν σημαινει οτι οσο μακραινουμε τοσο πιο πολλα θα βγαλουμε παιζει ρολο και η αντισταση και η δυναμη...Τα +10χλμ του 1ου σταδιου εχουν σχεση με την καλυτερη καμπυλη και την παραπανω δυναμη που λογικα θα αποδωσει το μηχανακι και θα το παρει σε στροφες +200-300 κλπ...Ελπιζω να σε καλυψα...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Billis 1340 στις Τρι 26 Μάης 2015, 22:43, 2 φορές συνολικά
Με κάλυψες και με το παραπάνω, εννοείται δεν ήρθα εγώ με τελικά φίλτρο και πρόγραμμα και 95kg να σπάσω τα δεδομένα. Ούτε είναι κανένας πύραυλος το μηχανάκι. Εσύ από ότι κατάλαβα στέκεσαι στο γεγονός ότι δεν μπορεί να φορτώσει τελική ως τον κόφτη και καλά κανεις, με το δίκιο σου. Γι αυτό στέκεσαι και στα άλογα και μου τα αναφέρεις συνέχεια. Προφανώς ένα δυνατό φορτώνει πιο γρήγορα και εύκολα τελική από ένα πιο αδύναμο. Και μένα είναι φορές όπου πάλεβε το μηχανάκι για 13.300 και άλλες φορές που πήγαινε άνετα 13.500. Εννοείται αεροδυναμική δε χρειάζεται να λέμε τα αυτονόητα, πόσο μάλλον στην περίπτωση μου που δεν είμαι και ο κατάλληλος για αεροδυναμική.
Θα στην γυρίσω τουμπα το θέμα με 2 θεματάκια. Έστω ότι εμένα χτυπάει κόφτη 14.000rpm κοντέρ (το έχω κάνει σε καλή κατηφόρα με ευνοϊκό ανέμο 14.200) και το gearing δίνει 317.4km/h θεωρητικά. Ποσά λες να είναι πραγματικά; Και 2ον δες αυτό το βίντεο προς το τέλος όπου είναι και το θέμα συζήτησης μας. Οπτικά φαίνεται κάποια μηχανάκια φοράνε τελικό. Τώρα τι συμβαίνει στην πραγματικότητα δε μπορώ να ξέρω. Ελπίζω να μην αμφισβητήσεις και αυτό που δείχνει στο τέλος...
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: Τελική Κ6 1000 Τρι 26 Μάης 2015, 23:01
Koyfo έγραψε:
Με κάλυψες και με το παραπάνω, εννοείται δεν ήρθα εγώ με τελικά φίλτρο και πρόγραμμα και 95kg να σπάσω τα δεδομένα. Ούτε είναι κανένας πύραυλος το μηχανάκι. Εσύ από ότι κατάλαβα στέκεσαι στο γεγονός ότι δεν μπορεί να φορτώσει τελική ως τον κόφτη και καλά κανεις, με το δίκιο σου. Γι αυτό στέκεσαι και στα άλογα και μου τα αναφέρεις συνέχεια. Προφανώς ένα δυνατό φορτώνει πιο γρήγορα και εύκολα τελική από ένα πιο αδύναμο. Και μένα είναι φορές όπου πάλεβε το μηχανάκι για 13.300 και άλλες φορές που πήγαινε άνετα 13.500. Εννοείται αεροδυναμική δε χρειάζεται να λέμε τα αυτονόητα, πόσο μάλλον στην περίπτωση μου που δεν είμαι και ο κατάλληλος για αεροδυναμική.
Θα στην γυρίσω τουμπα το θέμα με 2 θεματάκια. Έστω ότι εμένα χτυπάει κόφτη 14.000rpm κοντέρ (το έχω κάνει σε καλή κατηφόρα με ευνοϊκό ανέμο 14.200) και το gearing δίνει 317.4km/h θεωρητικά. Ποσά λες να είναι πραγματικά; Και 2ον δες αυτό το βίντεο προς το τέλος όπου είναι και το θέμα συζήτησης μας. Οπτικά φαίνεται κάποια μηχανάκια φοράνε τελικό. Τώρα τι συμβαίνει στην πραγματικότητα δε μπορώ να ξέρω. Ελπίζω να μην αμφισβητήσεις και αυτό που δείχνει στο τέλος...
Nαι για αυτον ακριβως τον λόγο σου ανεφερα το Βusa και το Bmw οταν ενα μηχανακι ειναι πιο δυνατο φορτωνει πιο γρηγορα οπως λες πιο ευκολα αλλα και πετυχαινει και μεγαλυτερη τελικη ειδικα αν μιλαμε και για δυο κ7 π.χ το ενα με 160 ροδα και ενα με 170 το τελευταιο θα τα πηγαινει και πιο ευκολα και πιο γρηγορα και εχει και μεγαλυτερη τελικη..Εισαι και 95 κιλα...???Ρε φίλε μηπως φοραει μοτερ απο bmw το γκαζι..??Περαν πλακας τωρα σε αυτο που με ρωτας δεν μπορω να απαντησω θα σου πω μονο οτι αν δεν ειχες σπινιαρισμα σε αυτες τις στροφες και χτυπησες κοφτη τοτε θα ειχες οσα λεει το Gearing Commander μιας και απο οτι εχω δει ειναι ολοσωστο οποτε 318 πραγματικα δυσκολα ομως...Βεβαια αυτο που ειπε ο Jim K7 πρεπει να ισχυει μιας και το δικο μου κοφταρε στην 6η που απο οσο θυμαμαι εχει γυρω στα 330 αλλα εγραψε 319 οποτε μαλλον εχει δικιο για το σπινιαρισμα σε αυτα τα χλμ γενικα μπλεκει το θέμα πολυ....Οσον αφορα το βιντεο 2 φορες το Bmw εφυγε τελευταιο και λογω δυναμης εκανε οτι εκανε οσο για τις τελικες που εδειξε αφορουν το πρωτο που περνάει νομίζω...Βεβαια τα μηχανακια φορουν κατι Akrapovic απο οτι ειδα και πιστευω και οχι μονο γιατι stock zx-10 2011 χωρις reflash ειναι - 10 τουλαχιστον απο το bmw οποτε σιγουρα δεν εχουν ιδια ταχυτητα εξοδου απο το 1000μετρο...MΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ αυτα τα βιντεο το Suzuki και το HONDA που υστερουν ειναι stock και το bmw με το kawa φορανε σιγουρα τελικο δεν λεω οτι με ενα τελικο αλλαζει το αποτελεσμα αλλα ειναι η νοοτροπία...Ωστοσο ακομα και ετσι το suzuki πηγε τελικο κατουρησε και το panigale....
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Billis 1340 στις Τρι 26 Μάης 2015, 23:36, 1 φορά
Το βίντεο δε το έβαλα για να δεις ποιο πάει καλύτερα δεν είναι αυτό το θέμα μας, τελική θέλουμε να δούμε. Το ZX10, R1 φοράνε τελικό και το S1000RR είναι τελικό και decat. Να έχουν κάνει reflash δε νομίζω αλλά δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά. ZX10 και S1000RR μαζί περνάνε άμα προσέξεις από θέμα τελικής.
Τελοσπάντων έν αναμονή μετρήσεων όπου θα παίζει σίγουρη τελική με 16 γρανάζι.
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: Τελική Κ6 1000 Τρι 26 Μάης 2015, 23:58
Koyfo έγραψε:
Το βίντεο δε το έβαλα για να δεις ποιο πάει καλύτερα δεν είναι αυτό το θέμα μας, τελική θέλουμε να δούμε. Το ZX10, R1 φοράνε τελικό και το S1000RR είναι τελικό και decat. Να έχουν κάνει reflash δε νομίζω αλλά δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά. ZX10 και S1000RR μαζί περνάνε άμα προσέξεις από θέμα τελικής.
Τελοσπάντων έν αναμονή μετρήσεων όπου θα παίζει σίγουρη τελική με 16 γρανάζι.
Μα σου ειπα και πριν το bmw αν τα μηχανακια ειναι οπως μου τα λες ειναι +10-15 τουλαχιστον απο το επομενο δυνατοτερο και στην πραγματικοτητα ουτε σε επιταχυνση επρεπε να εχουν επαφη αλλα και τελικη με τοση μικρη διαφορα δεν δικαιολογειται....Τωρα αν θελεις να πουμε για τα 300 του ΖΧ εγω πιστευω οτι με εξατμιση τα έχει μιας και εχω ακουσει πολυ καλα λογια για 2011+...Bone stock ομως το μετρανε στα 184 mph.... Βαλε το γραναζακι σου κανε την δοκιμη σου και ΠΡΟΣΟΧΗ....
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
Θέμα: Απ: Τελική Κ6 1000 Δευ 01 Ιουν 2015, 02:08
το κ6 με 16αρι γραναζι κ κοφτη 14 εχει πανω απο 300 πραγματικα που ειδα στο δικο μου τωρα ποσο πανω δεβ ξερω γιατι δεν εγραφε το gps τωρα που το αλλαξα θα σου πω στην επομενη γρηγορη βολτα
Επανέρχομαι με μετρήσεις με κεραία 10Hz και racedroid και ταυτόχρονως με LG G2 1Hz και Diablo Superbiker.
το δικό μου gsxr 1000 k8, 190/55 λάστιχο, stock γρανάζια 17/43, stock κόφτη στις 14.000 304 έγραψε η κεραία, 305.6 το κινητό στις 13700, παραπάνω δε πρόλαβα γιατί είχε κίνηση και τελειώνε και η κατηφόρα :P και σε κάποιες προηγούμενες μετρήσεις με λιγότερη τελική, το κινητό είχε παρά πολύ μικρή απόκλιση της τάξης του 1 2 3 χιλιόμετρα αρκεί να κρατήσεις σταθερή την τελική. Θεωρητικά αλλά και πρακτικά όταν έρθει η ώρα, ως έχει το μηχανάκι τελικιάζει στο κόφτη στα 313km/h
zx10r 08, 190/55 λάστιχο, -1/+1 γρανάζια 16/42, κόφτη 14.200 από 13.200 294 στην κεραία στις 14.000
zx10r 08, 190/55 λάστιχο, -1/0 γρανάζια 16/41, stock κόφτη στις 13.200 285 στην κεραία στις 13.000
Και μερικά συμπεράσματα. Τελικά όντως η τελική θέλει βάρος για να έχεις ορμή Tο κινητό δεν κλέβει όσο λετε και μπορεί να διαπιστωθεί από τις κοντινές τιμές από το γράφημα. Δηλαδή από τα 303 επόμενη τιμή θα είναι 305 ας πούμε και όχι 310 εφόσον μετράει κάθε δευτερόλεπτο Όλες οι μετρήσεις βγάζουν απόκλίση περίπου 4.5% από το gearingcommander
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
Θέμα: Απ: Τελική Κ6 1000 Δευ 29 Ιουν 2015, 13:33
Με τις στροφές τα έκανες μαντάρα,τα Κ7 έχουν 13.500 πραγματικές (14.000+ στροφόμετρο) και τα ΖΧ10 08 έχουν 13.000 πραγματικές στοκ, (13500 στροφόμετρο κόφτης) και με 1000 πάνε 14000 (14.500 στροφόμετρο)
Τα προγράμματα με το GPS πως ξέρουν τις στροφές έχει το μηχανάκι; Η λές ότι βλέπει ο οδηγός στο στροφόμετρο κατά προσέγγιση;
Οι τελικές σίγουρα δεν θέλουν βάρος για να έχεις ορμή,τουλάχιστον αν τις μετράς όπως πρέπει σε ευθεία δηλαδή,όχι σε γκρεμό. Το να μετράς τελική σε κατηφόρα είναι άκυρο εντελώς,δεν έχει νόημα
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: Τελική Κ6 1000 Δευ 29 Ιουν 2015, 13:43
Ωραίος και εμάς οι εφαρμογές στα κινητά με το GPS μας βγάζουν απόκλιση 1-2 χλμ οπότε μάλλον κανόνας ειναι αυτου του είδους η απόκλιση αλλα γενικότερα δίνουν αξιόπιστες μετρήσεις...Λογικά και εμείς σε καμια 10αρια μέρες θα μετρήσουμε το Κ6 με 16-42 να δούμε αν θα 300ρισει λογικά θα κοφτάρει η 6η και θα γράψει 300 για να δούμε...Διαφωνώ στο οτι η τελική θέλει βάρος απλα δεν παίζει τοσο μεγάλο ρόλο οσο στην επιτάχυνση...Αυτο που λες ίσως εχει κάποια λογική σε κατηφόρα αλλά να ισχυει σαν κανόνας δυσκολα σκέψου το Κ7 +40 κιλά δεν νομίζω να σου έβγαζε την ιδια τελική σε ευθεία...Εγω θα έλεγα Αεροδυναμικη-Μοτέρ (Δυναμη,Κυβικα,Ροπη)...
(Edit)
ME ΠΡΟΛΑΒΕ Ο ΤRE
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Billis 1340 στις Δευ 29 Ιουν 2015, 17:55, 1 φορά
Ολες οι στροφες που γραφω πανω ειναι κοντερ με το ματι οσο μπορεις να διακρινεις οταν τελικιαζεις. Δυστυχως αλλο τροπο δεν εχουμε. Την τελικη ετσι και αλλιως σε κοντρα δεν την πιανεις οποτε εγκυκλοπεδικα την μετραμε σε γκρεμο.
Οντως μας προλαβε ο ΤΡΕ...ΖΧ10 08 με 190/55 (στοκ διασταση ελαστικου δλδ) στις 14000 με 16-41 μετρημενο με performance box( vbox) 303χλμ...το μηχανακι χτυπησε κοφτη κανονικα στις 14000πραγματικες (κοντερ εδειχνε 14500)
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: Τελική Κ6 1000 Δευ 29 Ιουν 2015, 17:46
Koyfo έγραψε:
Ολες οι στροφες που γραφω πανω ειναι κοντερ με το ματι οσο μπορεις να διακρινεις οταν τελικιαζεις. Δυστυχως αλλο τροπο δεν εχουμε. Την τελικη ετσι και αλλιως σε κοντρα δεν την πιανεις οποτε εγκυκλοπεδικα την μετραμε σε γκρεμο.
Αρχικά το ZX του Τόλη αν θυμάμαι καλά (Τολη διορθωσε με) κοφτιάζει στα 800-900 μετρα απο roll 120 αναλογα τον αναβάτη οπότε αυτό που λες περι κόντρας δεν ισχύει....Επίσης αν αναφέρεσαι σε κόντρες σετάρεις το μηχανάκι να τρέξει και να τελειώνει ακριβώς στην απόσταση που θες..Αλλιως γραναζωμένο ειναι ενα Κ7 για 0-400 π.χ θες να περνας με σκασμενη ταχυτητα ωστε να μην κανεις αλλαγη κλπ αλλιως ενα για 100-120 roll-400-600-800-1000 μετρα αλλιως ενα για texas mile...Οπότε την τελική πολλές φορες την βλεπουμε σε κόντρες ειδικά οταν μιλαμε για 800++ μετρα που φαίνεται η δύναμη...Εμείς μετραμε σε ευθεία μιας και σε κατηφόρα το νούμερο ειναι πλασματικό (οσο μεγαλυτερη κατηφορα τοσο πιο κοντα στον κοφτη στην δικη σου περιπτωση) μιας και το μηχανακι σε φυσιολογικες συνθηκες δεν μπορει να γραψει τοσα...Να μου πεις θα πάω ταξιδι να δω τι θα γράψει να σου πω δεκτόν αλλα κατηφόρα νομίζω οτι δεν υπάρχει λόγος...
Να ρωτήσω την τελική ταχύτητα στο κ6 την πετυχαίνουμε με 5η ταχύτητα στο κιβώτιο ή βγάζει κι η 6η το κατιτίς της; Η 5η ταχύτητα φτάνει μέχρι κόφτη ή όχι; Αν κοντύνομε το μηχανάκι με γρανάζια κλπ θα εξακολουθεί να έχει την ίδια τελική με μαμά ή θα χάσουμε στη τελική κάποια χιλιόμετρα; Για δυο γρανάζια πίσω θέλουμε κι άλλη αλυσίδα; Μπορούμε να παρέμβουμε στο κοντέρ και να διορθώσουμε την απόκλιση αν υποθέτουμε πόσο παραπάνω δείχνει; πχ 10%-15% Να πω κι εγώ για την τελική στο δικό μου κ6 δεν το βλέπω να μπορεί να ξεπεράσει τα 280 στη καλύτερη με -1 γρανάζι μπροστά από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και 55άρι λάστιχο πίσω.
Η τελική μετριέται και αλλιώς, πας στον Όλυμπο τραβάς ένα άλμα και τελικιάζεις σε γκρεμό με ευνοϊκό άνεμο χαχαχα
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
Θέμα: Απ: Τελική Κ6 1000 Δευ 17 Αυγ 2015, 13:45
nikman έγραψε:
Να ρωτήσω την τελική ταχύτητα στο κ6 την πετυχαίνουμε με 5η ταχύτητα στο κιβώτιο ή βγάζει κι η 6η το κατιτίς της; Η 5η ταχύτητα φτάνει μέχρι κόφτη ή όχι; Αν κοντύνομε το μηχανάκι με γρανάζια κλπ θα εξακολουθεί να έχει την ίδια τελική με μαμά ή θα χάσουμε στη τελική κάποια χιλιόμετρα; Για δυο γρανάζια πίσω θέλουμε κι άλλη αλυσίδα; Μπορούμε να παρέμβουμε στο κοντέρ και να διορθώσουμε την απόκλιση αν υποθέτουμε πόσο παραπάνω δείχνει; πχ 10%-15% Να πω κι εγώ για την τελική στο δικό μου κ6 δεν το βλέπω να μπορεί να ξεπεράσει τα 280 στη καλύτερη με -1 γρανάζι μπροστά από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και 55άρι λάστιχο πίσω.
ωπα ωπα αδερφε ενα ενα
-λοιπον την τελικη την πετυχαινεις με 6η οχι με 5η εκτος και αν ειναι τοσο μακρυ απο γραναζωμα που κρεμαει η 6η -η 5η ναι φτανει κοφτη η 6η δε φτανει εκτος και αν βαλεις αντικοφτη -αν η 6η παει 13.500στροφες που δε παει στο μαμα και το κοντυνεις και αλλο ειναι λογικο να εχεις λιγοτερη τελικη -αν η 6η κρεμαει το κοντυνεις και μετα γεμιζει θα εχεις παραπανω τελικη -για δυο γραναζια ??? 2 δοντια εννοεις μαλλον, οχι δεν θες αλλη αλυσιδα με +2 πισω στο κοντερ δε μπορεις να παρεβεις γιατι διαβαζει περιστροφες απο το ματι του στροφαλου αλλα μπορεις να βαλεις ενα speedo healer και να το ρυθμισεις να δειχνει αληθινα χιλιομετρα με βαση gps -με 55αρι λαστιχο ειναι περιπου ενα δοντι πισω πιο μακρι απο μαμα αλλα και παλι δε παιζει να μην βλεπεις 299 ευκολα κατι αλλο παιζει
ριξε και μια ματια εδω θα σου λυθουν πολλες απορειες http://www.gearingcommander.com/ σημειωσε μονο οτι οι στροφες που λεει στη σελιδα ειναι οι πραγματικες και οχι οτι λεει το στροφομετρο (1.500 περιπου πανω)
K8 600kk@ Έχεις δίκιο +2 δόντια εννοούσα για το πίσω γρανάζι. Ο πρώτος ιδιοκτήτης είχε -1 δόντι στο μπροστινό γρανάζι οπότε τώρα λες μπορώ να βάλω κι ένα +2 πίσω χωρίς αλλαγή αλυσίδας; Τα 280 (276 για την ακρίβεια) τα έχω δει με GPS τηλεφώνου με λογισμικό windows. Το κοντέρ γράφει τα δικά του, 299 από την 5η η οποία για κάποιο λόγο δεν φτάνει στο κόφτη. Γιαυτό ρώτησα για την 6η αν βγάζει παραπάνω χιλιόμετρα η οποία δεν μου δίνει την αίσθηση ότι κρεμάει. Γενικά το μηχανάκι πάει καλά (Thanks JIMK7)
K8 600kk@ Έχεις δίκιο +2 δόντια εννοούσα για το πίσω γρανάζι. Ο πρώτος ιδιοκτήτης είχε -1 δόντι στο μπροστινό γρανάζι οπότε τώρα λες μπορώ να βάλω κι ένα +2 πίσω χωρίς αλλαγή αλυσίδας; Τα 280 (276 για την ακρίβεια) τα έχω δει με GPS τηλεφώνου με λογισμικό windows. Το κοντέρ γράφει τα δικά του, 299 από την 5η η οποία για κάποιο λόγο δεν φτάνει στο κόφτη. Γιαυτό ρώτησα για την 6η αν βγάζει παραπάνω χιλιόμετρα η οποία δεν μου δίνει την αίσθηση ότι κρεμάει. Γενικά το μηχανάκι πάει καλά (Thanks JIMK7)
Το K6 17/42 είναι στοκ. Εσύ θες να το κανείς 16/43; Αν ναι, πρακτικά στον στοκ κόφτη με 55 λάστιχο θα έχεις γύρω στα 300, αλλιώς 294 με 50 λάστιχο.
Τα 276 με ποια ταχύτητα και στις πόσες rpm τα είδες; Πάντως πολύ περίεργο που δε σου κοφτάρει τουλάχιστον η 5η. Τι φοράει το μηχανάκι;