- filippos έγραψε:
- Ερώτηση: άλλο το gp211 d racer k άλλο το gp 211 d sketo.... ?
η βασικη διαφορα ειναι στην κορωνα.
η κορωνα του racer ειναι πιο ομαλη απο αυτη του gp.
αυτο μπερδευει λιγο γιατι βλεπεις racer κ νομιζεις πως ειναι το πιο απολυτο.
η χαραξη ειναι ιδια,απο γομες εξαρταται τι θα επιλεξεις.
απο κει κ περα ειναι το στυλ οδηγησης σου που θα σε κανει να καταληξεις σε ποιο απο τα 2.
μια "στρογγυλη" κορονα ειναι πιο σταθερη στις μεσαιες κλισεις,ομως πιο αργη στις αλλαγες κατευθυνσης
κ δινει βαρια αισθηση.αυτο στο δρομο δινει αρκετη εμπιστοσυνη αφου οτιδηποτε κληση κ αν εχεις το νιωθεις να παταει.
ομως στη πιστα θες κατι πιο γρηγορο,θες τον ελαχιστο χρονο μεχρι να πλαγιασεις τερμα.
με ενα τριγωνο λαστιχο εχεις πλεονεκτιμα,καθαριζεις τη στροφη πρακτικα με λιγοτερη κλιση.
η γρηγορη κορωνα εκει βοηθαει. στο δρομο ομως ,εκεινο το αποτομο "νεκρο" σημειο πριν το τερμα κατω,
δε σου δινει καθολου εμπιστοσυνη,κ μπορει να σε στειλει για βρουβες
υπαρχουν ομως μερικοι που βολευονται με την κορονα μπαλονι στη πιστα,αλλα κ μερικοι βλαμενοι που την βρισκουν
να γλυστρανε στο δρομο με την τριγωνη. :P :P
γι αυτο σου λεω ειναι το τι θελει ο καθενας.
τελος υπαρχουν κ τα kr που ειναι τα 211gp σε σλικ. οι διαστασεις ειναι λιγο παραξενες κ αυτες δλδ το πισω ειναι
195/65 ομως αν θυμαμαι καλα ο οικοπεδοφαγος μου χε πει οτι ειναι το ιδιο περιπου σε διαστασεις με το 200/55.
οπως κ να χει,ουτε σε κοροιδεψαν ουτε πηρες αλλο λαστιχο.
απλα αυτα που σου εγραψα εγω,πιστευω οφειλε να στα πει ο λαστιχας σου πριν σου βαλει το οτιδηποτε.
για να ξερεις ακριβως τι κ πως παιζει με το καθενα.