Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Χαιρετώ την παρέα σας. Καιρό να γράψω, αν και σποραδικά παρακολουθώ το φόρουμ.
Ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με την αλλαγή λαδιών, την οποία κάνω μόνος. Γιατί ενώ ακολουθώ πιστότατα το manual: αλλάζω λάδια + φίλτρο, το νέο λάδι είναι μέχρι την γραμμή του full, ξεκινώ μοτέρ για 2-3 λεπτά, κλείνω μοτέρ, περιμένω 2-3 λεπτά και συμπληρώνω με λάδι μέχρι ακριβώς την γραμμή του full, συμβαίνουν τα εξής:
1. την επόμενη μέρα που θα κοιτάξω το ματάκι το λάδι είναι περισσότερο!! (είναι γεμάτο λάδι το ματάκι και ΟΧΙ μέχρι το full και για να "κατέβει" πρέπει να γείρω ελαφρώς το μηχανάκι προς τα αριστερά όπως καθόμαστε στην σέλα)
2. η όλη διαδικασία που περιέγραψα πάνω πάνω αντί να καταναλώσει 2.6 λίτρα λάδι όπως λέει το μάνουαλ, καταναλώνει 2.9 περίπου, όσο δηλαδή πέρνει ο κινητήρας μου συνολικά!!
Στην ουσία το 2. εξηγεί το 1. αλλά πως εξηγούντε και τα 2 δεδομένου ότι η διαδικασία έγινε με βάση το τι περιέγραψα πάνω πάνω, αυτά δηλαδή που λέει και το μανουαλ? Πως γίνετε ενώ το λάδι είναι στην γραμμή του full, μετά να περισσεύει? Και για να προλάβω αυτόν που θα πει ότι "έκατσε" το λάδι εντελώς την επόμενη μέρα, θα ρωτήσω: γιατί τότε το μάνουαλ δεν λέει να το αφήσουμε κανένα 3 ωρο το μηχανάκι πριν συμπληρώσουμε και λέει μόνο 3 λεπτά?
Αυτά
boutser Hero gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : Καβάλα Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 2766 Αγωνιζόμενος : θα ήθελα... Hμερομηνία εγγραφής : 06/10/2010
οταν το βαζεις μπρως το εργαλειο σου ανεβαινουν λαδια στην κεφαλη και γενικα λειτουργει το κυκλομα λυπανσης και για αυτο θελει καπια λεπτα για να επιστρεψουν τα λαδια στο καρτερ!
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
οταν το βαζεις μπρως το εργαλειο σου ανεβαινουν λαδια στην κεφαλη και γενικα λειτουργει το κυκλομα λυπανσης και για αυτο θελει καπια λεπτα για να επιστρεψουν τα λαδια στο καρτερ!
Ναι, το μάνουαλ λέει όμως 3 λεπτά, τα οποία και περίμενα, μπορεί να περίμενα και 10!
Κάποια φλασιά που μου ήρθε μόλις: μήπως η αλλαγή λαδιών δεν πρέπει να γίνεται με εντελώς κρύο το μοτέρ???
magiaklaniakeksatmisi Full gixxer
Όνομα: : ΚΛΗΜΗΣ Αριθμός μηνυμάτων : 1228 Αγωνιζόμενος : Στου γεραμανη το πευκο απο κατω... Hμερομηνία εγγραφής : 03/03/2009
μν ανησυχεις τοσο παιρνει.. ισως καμια 100 ml λιγοτερα... στο ματακι 100 μλ πανω απο το φουλ να εχεις θα φαινεται γεματο.μν φοβασαι δεν ειναι πολυ περισοτερο ωστε να κανεις ζημια στο μοτερ..κ εγω βαζω παντα πιο πολυ απο οτι λεει το μανουαλ
gsxrk71000 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2993 Hμερομηνία εγγραφής : 29/09/2011
μν ανησυχεις τοσο παιρνει.. ισως καμια 100 ml λιγοτερα... στο ματακι 100 μλ πανω απο το φουλ να εχεις θα φαινεται γεματο.μν φοβασαι δεν ειναι πολυ περισοτερο ωστε να κανεις ζημια στο μοτερ..κ εγω βαζω παντα πιο πολυ απο οτι λεει το μανουαλ
Ευχαριστώ φίλε για την άποψη. Είπα πριν πάω δουλειά σήμερα να το αδειάσω λίγο αλλά πρόσεξα ότι το ματάκι μόλις που γεμίζει με λάδι, οπότε είπα να το αφήσω τελικά, δεν αξίζει τον κόπο. Πάντως σε κάτι μαθήματα μηχανολογίας για αρχάριους που πάω, ο δάσκαλος λέει ποτέ να μην βάζουμε ούτε σταγόνα παραπάνω επειδή λέει πρώτον δεν χρειάζεται και 2ον το παραπάνω λάδι "εμποδίζει" θεωρητικά πάντα και πολύ λίγο τον στροφαλλοφόρο όταν γυρνάει. Μου φάνηκαν λογικά αυτά, γι'αυτό και είπα να σας ρωτήσω και να το φέρω ακριβώς στην γραμμή full να είμαι σίγουρος.
Btw, πως ξέρουμε ότι 100ml παραπάνω λάδι είναι οκ? Εννοώ πως μπορούμε να ξέρουμε την "ασφαλή περιοχή" όσον αφορά στο περισσότερο λάδι? Στο λιγότερο ξέρουμε, είναι η κάτω γραμμούλα.
gsxrk71000 έγραψε:
να το αφήνεις τουλάχιστον 5 λεπτά να κάτσουν τα λάδια και μετά συμπλήρωσε!
Ίσως και παραπάνω!
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
ποι αλλαγες καλο ειναι να γινοντε με ζεστο μοτερ, ειναι χειροτερο να βαλεις 100 μλ παραπανω παρα να βαλεις 100 μλ λιγοτερο... να περιμενεις τουλαχιστον 5 λεπτα πριν τα τσεκαρεις και οχι 2-3...
Darksoul Hero gixxer
Όνομα: : Φιλιππος Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 2551 Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008
μν ανησυχεις τοσο παιρνει.. ισως καμια 100 ml λιγοτερα... στο ματακι 100 μλ πανω απο το φουλ να εχεις θα φαινεται γεματο.μν φοβασαι δεν ειναι πολυ περισοτερο ωστε να κανεις ζημια στο μοτερ..κ εγω βαζω παντα πιο πολυ απο οτι λεει το μανουαλ
Ευχαριστώ φίλε για την άποψη. Είπα πριν πάω δουλειά σήμερα να το αδειάσω λίγο αλλά πρόσεξα ότι το ματάκι μόλις που γεμίζει με λάδι, οπότε είπα να το αφήσω τελικά, δεν αξίζει τον κόπο. Πάντως σε κάτι μαθήματα μηχανολογίας για αρχάριους που πάω, ο δάσκαλος λέει ποτέ να μην βάζουμε ούτε σταγόνα παραπάνω επειδή λέει πρώτον δεν χρειάζεται και 2ον το παραπάνω λάδι "εμποδίζει" θεωρητικά πάντα και πολύ λίγο τον στροφαλλοφόρο όταν γυρνάει. Μου φάνηκαν λογικά αυτά, γι'αυτό και είπα να σας ρωτήσω και να το φέρω ακριβώς στην γραμμή full να είμαι σίγουρος.
Btw, πως ξέρουμε ότι 100ml παραπάνω λάδι είναι οκ? Εννοώ πως μπορούμε να ξέρουμε την "ασφαλή περιοχή" όσον αφορά στο περισσότερο λάδι? Στο λιγότερο ξέρουμε, είναι η κάτω γραμμούλα.
gsxrk71000 έγραψε:
να το αφήνεις τουλάχιστον 5 λεπτά να κάτσουν τα λάδια και μετά συμπλήρωσε!
Ίσως και παραπάνω!
αν θες να βγαλεις εστω λιγο στο δεξι καπακι μοτερ στο μπρος καπακακι που εχει(που ειναι η βιδα για να γυρισεις το μοτερ ) το λυνεις κ ενας φιλος σου θα κραταει το μηχανακι πλαγια προς τα σενα κ εσυ θα τραβηξεις λιγο με συριγγα αφου εχεις βαλει ενα λαστιχενιο λεπτο σωληνακι κ θα τραβηξεις απο κει!στα 600 750 κ6 σιγουρα γινετε απο κει γτ απο κατω θα σου φυγουν κ πολλα κ περισσοτερο κοπο!
και κατι αλλο συρματασφαλιση στην κατω κ στην πανω ταπα για να σε σιγουρος (ΜΗΝ ΕΚΤΕΘΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ) κ καλυτερα που τα αλλαξες κρυο γτ η ταπα κατω αν πας να την σφυξεις με ζεστο καρτερ κανει κρακ το καρτερ για την πλακα οποτε καλυτερα κρυο η θα το βαζεις μπρος για 3-5 λεπτα κ θα το σβηνεις κ μετα θα τα βγαζεις καπως ετσι κ μεχρι να βγαλεις να σκοπυπησεις να βρεις τα λαδια κ τα ολα θα χει κρυωσει το καρτερ κ θα σαι τζιτζι!
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Για αυτο να παρεις απο την Σουζουκι την ροδελιτσα αυτη για να μην κλωτσησει η βιδα του καρτερ,συμπιεζεται και παιρνει ολο το ''ζορι'' αρκει να μην το παρακανεις.
Darksoul Hero gixxer
Όνομα: : Φιλιππος Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 2551 Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008
για να κανει κρακ το καρτερ αμα ειναι ζεστο πρωτη φορα στην ζωη μου το ακουω ... μπας και το επαθε κανενας με καφασακι ??? αντε και με ντουκατι ...
περα απο τη πλακα μπορει να κλοτσισει η βιδα αμα ειναι κανενας βλακας και βαλει ολη του την δυναμη αλλα δεν εχω ακουσει ποτε για να σπαει καρτερ...
σε 600 κ8 -κ10 εχουν κοψει καρτερ κ οι αμερικανοι κ οι ελληνες στανταρακι....αν δεις πως πιανει η βιδα θα καταλαβεις τωρα δεν θυμαμαι πως να ψαξω να σου βρω φωτο απο το ξενο αλλα εχω διαβασει αρκετες φορες που το εχουν παθει γτ εκει βαριουνται να το τρεχουν για σερβις κ τα κανουν μονα τους κ ας μην ξερουν τλσπ!θα σου βαλω φωτο μετα απο το μανουαλ για να δεις
bolek76 Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 433 Αγωνιζόμενος : never Hμερομηνία εγγραφής : 24/03/2011
κοιταξτε πως ειναι η βιδα που βγαζεις τα λαδια κ που ψιλοτερματιζει αν την καρακαργαρεις την γ@μησες?οχι σπειρες αλλα κρακ οπως αυτο παρα κατω πολλα συνεργεια την εχουν πατησει κ συνηθως ειανι ζεστο το μοτερ πολυ κ το παθαινουν! δεν ειναι μονο εδω ελλαδα που γινετε αλλα κ εξωτερικο εχουν κοψει τα αμερικανακια καρτερ ουυυ!!
kontos 750 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ Τόπος : ΑΘΗΝΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1963 Hμερομηνία εγγραφής : 11/10/2010
κοιταξτε πως ειναι η βιδα που βγαζεις τα λαδια κ που ψιλοτερματιζει αν την καρακαργαρεις την γ@μησες?οχι σπειρες αλλα κρακ οπως αυτο παρα κατω πολλα συνεργεια την εχουν πατησει κ συνηθως ειανι ζεστο το μοτερ πολυ κ το παθαινουν! δεν ειναι μονο εδω ελλαδα που γινετε αλλα κ εξωτερικο εχουν κοψει τα αμερικανακια καρτερ ουυυ!!
παντα το αφηνω να κρυωσει και μετα τετοια πειραματα...και το μαστορι που εχω αυτο πρατει...αυτο πρεπει να γινεται λογο διαφορας θερμοκρασιας των μεταλλων ( καρτερ αλουμινιο βιδα σιδερο).
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
Η πλάκα είναι ότι κοιτούσα τα γραφόμενα σας από την δουλειά και ήθελα να γράψω αλλά δεν είχα τους κωδικούς μου μαζί. Εμένα λοιπόν μου έτυχε 2 φορές ρωγμή στο κάρτερ λόγω υπερβολικού σφιξίματος και σε ένα φιλαράκι με busa άλλη μια. Και πριν αρχίσετε να με βρίζεται εξηγούμαι
Την 1η φορά μου έκανε ρωγμή ο μάστορας στην αλλαγή λαδιών στο fz6 μου στην Πάτρα. Μου το κόλλησε με δικά του έξοδα. Την 2η φορά που το έπαθα, έκανα μόνος μου την μ@λ@κία στο gsxr πριν κανα 6 μηνο σε αλλαγή λαδιών. Ήξερα πολύ καλά ότι η βίδα δεν θέλει σφίξιμο και πιστέψτε με ΔΕΝ την έσφιξα. Εξάλου ήταν η 4η αλλαγή λαδιών που έκανα μόνος μου και ήξερα καλά τι έκανα. Για να καταλάβετε πόσο λίγο την έσφιξα, όταν μετά από κάποια χλμ είδα ίχνη λαδιού στην βίδα, σκέφτηκα ότι θέλει κι άλλο σφίξιμο, ουτε καν σκέφτηκα ότι το είχα ήδη παρακάνει, οπότε με έναν απλό έλεγχο είδα την ρωγμή και σοκαρίστηκα. Σκέφτομαι μήπως η ρωγμή άρχισε από προηγούμενες αλλαγές λαδιών και μεγάλωσε στην εν λόγω αλλαγή, επειδή πραγματικά η δύναμη που έβαλα ήταν γελοία.
Ευχαριστώ για τις απόψεις σας και συμβουλές. Φίλε Darksoul μπορώ να έχω περισσότερες πληροφορίες για την συρματασφάλιση? Ακούγεται ανδιαφέρων και νομίζω χρειάζεται
Darksoul Hero gixxer
Όνομα: : Φιλιππος Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 2551 Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008
Η πλάκα είναι ότι κοιτούσα τα γραφόμενα σας από την δουλειά και ήθελα να γράψω αλλά δεν είχα τους κωδικούς μου μαζί. Εμένα λοιπόν μου έτυχε 2 φορές ρωγμή στο κάρτερ λόγω υπερβολικού σφιξίματος και σε ένα φιλαράκι με busa άλλη μια. Και πριν αρχίσετε να με βρίζεται εξηγούμαι
Την 1η φορά μου έκανε ρωγμή ο μάστορας στην αλλαγή λαδιών στο fz6 μου στην Πάτρα. Μου το κόλλησε με δικά του έξοδα. Την 2η φορά που το έπαθα, έκανα μόνος μου την μ@λ@κία στο gsxr πριν κανα 6 μηνο σε αλλαγή λαδιών. Ήξερα πολύ καλά ότι η βίδα δεν θέλει σφίξιμο και πιστέψτε με ΔΕΝ την έσφιξα. Εξάλου ήταν η 4η αλλαγή λαδιών που έκανα μόνος μου και ήξερα καλά τι έκανα. Για να καταλάβετε πόσο λίγο την έσφιξα, όταν μετά από κάποια χλμ είδα ίχνη λαδιού στην βίδα, σκέφτηκα ότι θέλει κι άλλο σφίξιμο, ουτε καν σκέφτηκα ότι το είχα ήδη παρακάνει, οπότε με έναν απλό έλεγχο είδα την ρωγμή και σοκαρίστηκα. Σκέφτομαι μήπως η ρωγμή άρχισε από προηγούμενες αλλαγές λαδιών και μεγάλωσε στην εν λόγω αλλαγή, επειδή πραγματικά η δύναμη που έβαλα ήταν γελοία.
Ευχαριστώ για τις απόψεις σας και συμβουλές. Φίλε Darksoul μπορώ να έχω περισσότερες πληροφορίες για την συρματασφάλιση? Ακούγεται ανδιαφέρων και νομίζω χρειάζεται
βγαζεις την βιδα του καρτερ την βαζεις σε μεγγενη κ τρυπας με ωιλο τρυπανακι σιγα σιγα το κεφαλι της βιδας πλαγια απο την μια μερια προς την πανω οψη της!μετα περνεις συρμα ψιλο το περνας απο την τρυπα αφου την εχεις σφιξει πρωτα εεε κ το πλεκεις το συρμα καπου 10-15 εκατοστα να βγαινει βαζεις ενα κολιες στο φιλτρο λαδιου κ περνας μεσα το συρμα το σφιγκεις καλα τον κολιες κ μετα το δενεις οτι μενεις στο συρμα γυρω του να μην εξεχει!
μετα πας στην πανω ταπα (καντης γτ εμενα απο το σφιξε δεσε απο τις αλλαγες παρολιγο να κλαψω μοτερ για καλη μου τυχη μου φυγε στο βουνο κ την ξαναβρηκα τλσπ) αν θες τρυπας την υπαρχον πλαστικη αλλιως περνεις αλουμινενια με ηδη τρυπα πανω ετσι βγαινουν ολες πια κ βγαζεις την πιο κοντινη βιδα στην ταπα απο το καπακι του κινητηρα κ κανεις το ιδιο με ψιλο τρυπανακι σιγα σιγα κ σε αυτην μετα την βιδωνεις μεσα κ περνας μικρο συρματακι κ πλεκεις το συρμα κ το περνας στην ταπα κ ετσι δεν μπαινει βγαινει τπτ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ ΟΤΙ Κ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!στην τελικη αν σου ψιλοχασει απλα θα χανει δεν θα λυσει με τπτ!
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
θα σου λεγα να ρθεις να το κανουμε μαζι αλλα εισαι λιγακι μακρυα ρε? να σαι καλα φιλαρακι καντο να χεις το κεφαλι σου ησυχο! DrIoannis οπως παντα ωραια βιντεο!
georgeIII Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΠΑΤΡΑ-ΧΑΙΔΑΡΙ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 233 Αγωνιζόμενος : Μακαρι να ημουν... Hμερομηνία εγγραφής : 25/12/2009
Συμφωνώ με τον Miou, αν δεν είναι να αλλάξεις φίλτρο λαδιού δεν χρειάζεται καθόλου να τα βγάλεις. Προσωπικά φίλε georgeIII εγώ πάντα τα βγάζω για ευκολία αλλά επειδή πάντα αλλάζω και φίλτρο.
Επίσης, θα έλεγα καμιά μέρα που θα χεις χρόνο να κάτσεις να μάθεις να τα βγάζεις, να μην τα φοβάσαι επειδή αργά η γρήγορα θα χρειαστεί να τα βγάλεις...και μπορεί όταν θα χρειαστεί να μην έχεις άφθονο χρόνο στην διάθεσή σου. Εξάλου σκέψου το, θα αλλάξεις λάδια και σε αγχώνουν τα πλαστικά?
georgeIII Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΠΑΤΡΑ-ΧΑΙΔΑΡΙ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 233 Αγωνιζόμενος : Μακαρι να ημουν... Hμερομηνία εγγραφής : 25/12/2009
αλλαξα λαδια με την βοηθεια του αδελφου (εκανε ολη την δουλεια.. ) δεν χρειαστηκε να βγαλω πλαστικα και ας αλλαξα και φιλτρο. Το φιλτρο το εσφιξε με το χερι αρκετα καλα.., χρειαζεται αλλο σφιξιμο με το κλειδι του φιλτρου;
το δεξι πλαστικο μια φορα χρειαστηκε να το βγαλω για να αλλαξω την ντιζα του συμπλεκτη και δεν τα καταφερα ... κολλησα στο πλαστικο κουμπωμα που ειναι πισω απο την σιτα του ψηγειου
ξεχασα τα λαδακια που εβαλα ειναι τα torco t4r που οι περισσοτεροι απο εδω λενε οτι ειναι καλα, θα δειξει....