| Ρυθμιση fast idle | |
|
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Hlektrologos Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 236 Hμερομηνία εγγραφής : 22/10/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Πεμ 11 Οκτ 2012, 22:06 | |
| Εγω ειχα ενα παρομοιο θεμα με το ρελαντι.Οποτε ανοιγα πανω απο 6000στρ την μηχανη μολις μετα εκλεινα το γκαζι το ρελαντι ηταν για κανα λεπτο στις 2500στρ και μετα επεφτε μονο του στις 1100. Μετα απο σκεψη και διαβασμα του manual κατεληξα οτι οφειλοταν η ρυθμιση του stps. Αυτο ρυθμιζεται με ενα πολυμετρο. το εκανα και ξεμπερδεψα απο το προβλημα. | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Πεμ 11 Οκτ 2012, 22:31 | |
| Λοιπόν παιδιά, έκανα το κόλπο του Kapnia και πράγματι το fast idle ρυθμίστηκε στις 2000rpm, αλλά με γερή γκαζιά κολλούσε το γκάζι στις 3000rpm περίπου. Η κατάσταση έχει ως εξής: με κάποια πειράματα κατέληξα στο ότι οι πεταλλούδες κολλάνε στο μισό περίπου τις διαδρομής τους και άρα κολλάει και το γκάζι εφόσον το fast idle είναι πέραν των 1500rpm. Όσο βιδώνω το fast idle τόσο πιο ανοικτό κρατάει το γκάζι στο κόλλημα των πάνω πεταλλούδων, οπότε και τόσο πιο ψηλά είναι τα rpm όταν κολλάνε οι πεταλλούδες (βγαίνει νόημα???). Ξεβιδώνοντας το fast idle αρκετά ώστε όταν κολλάνε οι πεταλλούδες να μην κρατάει το γκάζι ανοικτό, έφτασα στο fast idle = 1500rpm που βέβαια δεν είναι αρκετό αλλά δεν κολλάει το γκάζι! Πρέπει να βρω τι μου κρατάει τις πεταλλούδες ανοικτές. Φίλε Billako το STPS είναι καλή αρχή, να ρωτήσω πως το έκανες? Το μάνουαλ λέει: • Loosen the throttle body clamp screws at the intake pipe side. • Lift up the throttle body assembly from the intake pipe. • Disconnect the throttle cables from their drum. • Disconnect the STVA lead wire coupler. • Insert the needle pointed probes to the STP sensor coupler. • Turn the ignition switch ON. • Close the secondary throttle valve by finger, and measure the STP sensor output voltage. Τα 3 πρώτα είναι που με δυσκολεύουν. Είναι απαραίτητα? Επειδή μου φαίνεται ότι μπορώ απλά να κάνω τα υπόλοιπα που λέει παρακάμπτοντας τα 3 πρώτα και να είμαι οκ | |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Πεμ 11 Οκτ 2012, 22:44 | |
| Ασε τα 3 πρωτα και κανε τα υπόλοιπα. Στην ουσια πρεπει να αποσυνδεσεις το μοτερ stva και να μετρήσεις την ταση στο stps (secondary tps) κλεινοντας με το χερι τις δευτερες πεταλουδες. To fast idle στις 1500 δεν ειναι ασχημο, αφου το μανιουαλ λεει 1500-2000 στροφες, αλλα τσεκαρε το stps αφου στο Billako έκανε το ιδιο. | |
|
| |
Hlektrologos Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 236 Hμερομηνία εγγραφής : 22/10/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Παρ 12 Οκτ 2012, 17:42 | |
| Εμενα το ολο θεμα ξεκινησε ως εξης.Μετα απο ανοιγματα πανω απο τις 6000στρ εβλεπα οτι το ρελαντι μετα δεν επεφτε στα φυσιολογικα αλλα δουλευε στις 2500 στρ.Μετα απο λιγο επανερχοταν.Δεν εδωσα σημασια αλλα μετα απο λιγο καιρο παλι μου εκανε το ιδιο πραγμα μονου που δεν επανερχοταν το ρελαντι αλλα εμενε στις 2500στρ.Μπορει να εσβηνα και να αναβα παλι την μηχανη και να μην επεφτε.Μαλιστα τον τελευταιο καιρο ακουγα μερικες φορες και το STVA να μην ειναι σταθερο αλλα να παιζει.
Διαβαζοντας το manual μεσα λεει ρητα να μην πειραξεις την ρυθμιση του Fast Idle αν δεν ειναι απολυτος αναγκαιο. Eπειδη και μηχανικα ειναι πιο δυσκολο να ξεσφίξει καποια ρυθμιση του fast idle να ξεκινησα να δω τι γινεται με το TPS και το STPS. Για αρχη εκανα εναν ελεγχο και ρυθμιση ξανα στο TPS αλλα τιποτα. Σκεφτηκα λοιπον οτι μπορει το STPS να μην ειναι ρυθμισμενο σωστα και να μην διαβαζει οπως πρεπει την κινηση των πεταλουδων και ετσι να δημιουργει το προβλημα.Το εβγαλα το ρυθμισα και τωρα δουλευει καλυτερα και απο πριν.
Θα σου ελεγα αν ασχοληθεις εσυ να βγαλεις ολο το σωμα απο τις πεταλουδες μιας και δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο και να κανεις και εναν καλο καθαρισμο με σπρει καρμπιλατερ οπου υπαρχει βρωμα και με σπρει επαφων χωρις λαδι να περασεις και τα TPS,STPS και STVA. Επισης για να ρυθμισεις το STPS βρες ενα καλο σχετικά πολυμετρο γιατι μετρας mV και πρεπει να εχεις μια σωστη ενδειξη.
Ελπιζω να ειναι αυτο το προβλημα σου και να ξεμπερδεψεις. | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Παρ 12 Οκτ 2012, 18:45 | |
| Ευχαριστώ φίλε. Πολύ βοηθητικά αυτά που λες, αλλά άμα σου πω ότι δεν κατάφερα καν να βγάλω την φύσα του STVA τι θα μου πεις? Θα γελάς! Σοβαρά τώρα, υπάρχει κάποιο μυστικό? Έβαζα όλη μου την δύναμη, δοκίμασα και με κατσαβίδια για μοχλούς αλλά τπτ. Φοβήθηκα μην τα διαλύσω όλα και το άφησα. | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Παρ 12 Οκτ 2012, 19:27 | |
| δεν ξερω για την φυσα που λες αλλα ολες οι φυσες εχουν "κλιπς" καπου και πρεπει να το πατησεις για να ανοιξουν .... για κοιτα αλλη μια φορα προσεκτικα.... | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Παρ 12 Οκτ 2012, 19:51 | |
| - Miou έγραψε:
- δεν ξερω για την φυσα που λες αλλα ολες οι φυσες εχουν "κλιπς" καπου και πρεπει να το πατησεις για να ανοιξουν ....
για κοιτα αλλη μια φορα προσεκτικα.... φιλε το εχω υποψην μου και εψαξα πολυ καλα, δεν εχει τετοιο κλιπακι! | |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Παρ 12 Οκτ 2012, 22:08 | |
| Σπρώξε την φυσα προς το stva σαν να θελεις να το κουμπώσεις και μετα πατα το αυτακι της φυσας και τραβα. Ή βαλε ενα πολυ ψιλο κατσαβιδάκι για να σηκώσεις το κλιπ της φυσας. | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Παρ 12 Οκτ 2012, 23:07 | |
| Βρε παιδιά πιο κλιπ, αφού το κοίταζα 10 ώρες και δεν έχει! Είστε σίγουροι? Καλά εννοείται θα το δοκιμάσω και πάλι αύριο...μακάρι να κάνω λάθος | |
|
| |
Hlektrologos Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 236 Hμερομηνία εγγραφής : 22/10/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Σαβ 13 Οκτ 2012, 00:44 | |
| Παρακατω ειναι μια εικονα απο την φυσσα του STVA. Στα δεξια της βλεπεις που εχει κατι εγκοπες? Εκει θα εχει καποιο κλιψακι που θα πρεπει να πατησεις για να ξεκουμπωσει. Μην τραβηξεις χωρις να εχεις πατησει το κλιψακι, θα σπασεις την φυσσα και μετα θα τρεχεις και δεν θα φτανεις. | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Σαβ 13 Οκτ 2012, 09:22 | |
| - Billakos έγραψε:
- Παρακατω ειναι μια εικονα απο την φυσσα του STVA. Στα δεξια της βλεπεις που εχει κατι εγκοπες? Εκει θα εχει καποιο κλιψακι που θα πρεπει να πατησεις για να ξεκουμπωσει. Μην τραβηξεις χωρις να εχεις πατησει το κλιψακι, θα σπασεις την φυσσα και μετα θα τρεχεις και δεν θα φτανεις.
Παιδιά ναι, έχετε δίκαιο τελικά. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά λογικά η εξωχή αυτή είναι που το κρατάει εκεί. Πάντως εξωτερικά δεν έχει κάτι σαν το κλασσικό κλιψάκι που ξέρουμε γιαυτό με ξεγέλασε. Ευχαριστώ, θα σας ενημερώσω αργότερα | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Κυρ 14 Οκτ 2012, 12:31 | |
| Ναι... λοιπόν, όχι μόνο δεν κατάφερα να βγάλω την φύσα του stva (βρε μήπως το κόλλησε κανας μάστορας :P ) αλλά απορρίθμησα και τις idle air screws (δέστε φώτο) νομιζόμενος ότι είναι οι throttle body clamp screws (είπα να βγάλω το throttle body). Ναι ναι ξέρω, οι αρχάριοι δεν πρέπει να πειράζουν άμα δεν ξέρουν, συνήθως είμαι προσεκτικός αλλά σήμερα έδωσα ρεσιτάλ! Οπότε τώρα τι κάνω? Δεν έχω το απαραίτητο εργαλείο για να βλέπω το vacuum μεταξύ των κυλίνδρων ώστε να τα ρυθμίσω. Υπάρχει άλλος τρόπος? Το έκανε κανείς? Ευχαριστώ παιδιά. [edited]Βρήκα στο net κάποιον να συστήνει το εξής: βίδωμα τέρμα (μέχρι να βρούμε ελαφριά αντίσταση) και μετά 2 στροφές έξω, και για τις 4 το ίδιο. Τι λέτε? Μου ακούγεται σωστό και επίσης αυτό. Πάντως πριν τις απορρυθμίσω, οπτικά τουλάχιστον ήταν και οι 4 στο ίδιο σημείο, στο επίπεδο του σώματος ή ελάχιστα πιο κάτω. | |
|
| |
8annos Normal gixxer
Όνομα: : Θανάσης Τόπος : Πάτρα Αριθμός μηνυμάτων : 103 Hμερομηνία εγγραφής : 24/01/2011
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Κυρ 14 Οκτ 2012, 14:36 | |
| Δεν μπορείς να κάνεις και τπτ άλλο οπότε βίδωσε τέρμα και μετά ξεβίδωσε και τα 4 ακριβώς το ίδιο όπως λες, αν δεν έχεις ανεβοκατεβάσματα των στροφών στο ρελαντί τότε έχεις κάνει σωστή ρύθμιση. | |
|
| |
Hlektrologos Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 236 Hμερομηνία εγγραφής : 22/10/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Κυρ 14 Οκτ 2012, 18:51 | |
| Κανε αυτο που ειπες και μετα πηγαινε μια βολτα απο τον μηχανικο σου να σου ρυθμισει και τις πεταλουδες και το STPS.
Νομιζω καποιος απο εδω μεσα ειχε φτιαξει ενα δικο του οργανο για ρυθμιση πεταλουδων.Μπορει να σε βοηθησει. | |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Κυρ 14 Οκτ 2012, 19:14 | |
| link1ή link2Ευκαιρια να αποκτήσεις και καινουργια εργαλεία!!! | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Τετ 17 Οκτ 2012, 22:29 | |
| Παιδιά χαιρετώ. Λοιπόν έπαιξα λίγο με τις idle air screws. Τις βίδωσα τέρμα και μετά 1.5 στροφές έξω. Στην συνέχεια όσο τις ξεβίδωνα τόσο ανέβαιναν οι στροφές και το αντίθετο. Πριν τις πειράξω το ρελαντί μου ήταν στις 1300-1400, οπότε τις ξεβίδωνα όσο να δω αυτές τις στροφές. Σιγουρεύτηκα ότι και οι 4 είναι στο ίδιο ακριβώς σημείο και το άφησα. Στις επόμενες μέρες θα πάω βόλτα για να δω πως πάει. Πάντως ακούγεται να λειτουργεί μια χαρά. Το εγχείρημα με το stps το αφήνω προς το παρόν αφού αυτή η γ#$%# η φύσα του stva δεν βγαίνει. Οπότε μένω χωρίς fast idle αφού αυτό είναι στις 1500rpm, θα δω πως πάει το μηχανάκι και βλέπουμε. Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν! | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ρυθμιση fast idle Σαβ 20 Οκτ 2012, 18:43 | |
| Λοιπόν παίδες, 200+ χλμ σήμερα και αναφέρω τα εξής: - stoui έγραψε:
- Τα προβλήματα που έχω είναι:
1. όταν ξεκινήσω το μοτέρ και είναι ζεστό αλλά όχι πάρα πολύ (π.χ. περίπου 70 βαθμούς), το ρελαντί πάει στιγμιαία μέχρι 4-5000rpm αντί για 2000 και μετά πέφτει. Αν το μοτέρ είναι κρύο ή πολύ ζεστό συμπεριφέρεται μια χαρά, όπως πρέπει αναάλογα. Λύθηκε!! - stoui έγραψε:
2. Το γκάζι μου κολλάει στις 6000rpm όταν είμαι σε ψηλότερα rpm και κλείσω το γκάζι. ΔΕΝ είναι οι ντίζες και η μανέτα, είναι οι πεταλλούδες. Αφού δεν σκοτώθηκα ακόμα καλά είμαι Λύθηκε!! Και επιπλέον η ρύθμιση TPS που έκανα μου έφτιαξε το γκάζι το οποίο με ζεστό μοτέρ στις χαμηλομεσαίες συμπεριφερόταν πολύ άτσαλα, σαν on-off διακόπτης, δηλαδή δεν μπορούσε να δώσει λίγο, ήταν ή όλο ή τίποτα, οπότε ουσιαστικά η μηχανή δεν μπορούσε να οδηγηθεί σε εκείνες τις στρόφές. Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια | |
|
| |
| Ρυθμιση fast idle | |
|