| Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3 | |
|
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
opoulian Normal gixxer
Όνομα: : Spyros Τόπος : athens Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 237 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2009
| Θέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3 Τετ 19 Μαρ 2014, 10:47 | |
| εγω πιστευω για την χρηση που το θες δεν χρειαζεται.εαν εχεις καινουρια λαδια στα μπροστινα και τα εχεις ρυθμισει στο οδηγικο σου στυλ εισαι μια χαρα.τωρα αν θες να το κανεις για δοκιμη και δεν σε νοιαζουν τα λεφτα που θα (πεταξεις) καντο.διαφορα δυσκολα να δεις στο δρομο μην σου πω οτι αμα ειναι σλυροτερα θα το χαλασεις κιολας για το δρομο | |
|
| |
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
| Θέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3 Τετ 19 Μαρ 2014, 11:04 | |
| Η ρύθμιση της ανάρτησης δεν ξέρω αν έχει γίνει στο προσωπικό μου στυλ, το οποίο να σημειώσω ότι δεν ξέρω πιο είναι ή για να το πω καλύτερα δεν μπορώ να το προσδιορίσω. Σπορ οδήγηση ίσως βάση των δυνατοτήτων μου. Η ανάρτησή είναι ρυθμισμένη στα μέγιστα που μπορεί να δώσει (έτσι κατάλαβα τουλάχιστον), δηλαδή 2-3 κλικ πριν το τέλος από όσο θυμάμαι σε συμπίεση-αποσυμπίεση και προφόρτιση 2,5-3 γραμμές (οι γραμμές που έχει η χρυσή βίδα επάνω στις μπουκάλες) πριν το τέλος, δηλαδή στο σφιχτό. Με αυτές τις ρυθμίσεις η μηχανή βουτά αρκετά και απότομα στο φρενάρισμα. Όταν την ρύθμισα ήταν και ο Γιώργος με την δικιά του HAYABUSA και συγκρίνοντάς τες διαπίστωσα ότι η δική μου ρύθμιση μου έδινε ΠΟΛΥΥΥ καλύτερη αίσθηση από τη δική του, με την οποία όμως ο Γιώργος δεν ασχολήθηκε ποτέ. Επίσης έχω ακούσει ότι το μπροστινό σύστημα της HAYABUSA είναι αδύνατο για τα κιλά της. Το βάρος μου είναι 83 κιλά πάνω-κάτω. Λεφτά δεν μου περισσεύουν!! Η γνώμη σας σεβαστή και για αυτό ρωτώ!! | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3 Τετ 19 Μαρ 2014, 12:00 | |
| τα κιλα σου ειναι 99.9% στα κιλα που ειναι τα ελατηρια σου . ( αν θυμαμαι σωστα ειναι για αναβατες περιπου 80-90 κιλα σιγουρα ο νικος-νκτρ θα ξερει καλυτερα) το τι σου αρεσει - ταιριαζει - κανει - γουσταρεις καλυτερα θα το διαπιστωσεις εσυ ο ιδιος και μονο εσυ κανοντας αρκετες δοκιμες ... διαβασε τον αναλυτικο οδηγο που εχει αναρτησει ο νασος και ξεκινα τις ρυθμισεις ... https://gixxer.forumgreek.com/h10-page | |
|
| |
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
| Θέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3 Τετ 19 Μαρ 2014, 13:23 | |
| Να είσαι καλά ΑΛέξανδρε!
Άλλη ερώτηση!! Με ρυθμίσεις στην ανάρτηση αλλάζει και ο τρόπος που θα χάσουν πρόσφυση οι τροχοί; Δηλαδή αν θα γλιστρίσει ο μπροστινός, ο πίσω ή και οι δύο μαζί; Τι είναι καλύτερο και με τι ρυθμίσεις (το κατά το δυνατόν βέβαια...) επιτυγχάνεται αυτό; Πχ εμένα όσες φορές και αν μου γλίστρησε η μηχανή (και πριν από τις ρυθμίσεις που έχω) μου γλίστρησε ο μπροστινός μόνο. | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3 Τετ 19 Μαρ 2014, 15:14 | |
| θεωρητικα απο ενα σημειο και μετα που σκληραινεις - σφιγγεις την αναρτηση θα σου διωξει τον μπροστα τροχο αποτομα και χωρις προειδοποιηση ... αλλα παιζει ρολο και η επαναφορα γιαυτο ...
δεν υπαρχει καποιος μπουσουλας στο τι ειναι καλυτερο και τι χειροτερο ...
εικαζω οτι ο μπροστινος τροχος σου σου εχει γλυστρισει γιατι 1 μπορει να καθεσαι λαθος και να πιεζεις πολυ το μπροστινο 2 ο δρομος δεν εχει προσφυση ( θεωρω οτι το λαστιχο σου ειναι ζεστο και καλο και με σωστη πιεση ) 3 το εχεις με πολυ γρηγορη επαναφορα ,γιατο συγκεκριμενο σημειο του δρομου, και στο διωχνει
γενικα η ρυθμιση της αναρτησης ,ειδικα στον δρομο, ειναι ενας συμβιβασμος και ψαχνεις να βρεις την χρυση τομη ... οπως καταλαβαινεις αλλες φορες πας μεσα στην πολη με χαμηλη ταχυτητα και αλλες πας με 280+ στην εγνατια ... τι να κανει η κακομοιρα η αναρτηση? που θελεις να δουλεψει σωστα? και στα 2 να δουλεψει τελεια δεν γινεται ... διαλεγεις και περνεις ... εγω πχ εχω κανει ενα συμβιβασμο και δουλευει αποδεκτα στην πολη και αρκετα καλα εξω απο αυτην αλλα και παλι με 250+ δεν δουλευει οπως θα ηθελα ... η λυση ειναι : 1 εισαι με το κατσαβιδι στην κωλοτσεπη και καθε φορα που αλλαζεις περιβαλλον κανεις και την αναλογη ρυθμιση (ουτοπικο - μη πρακτικο) 2 βαζεις esa και κανεις τον σταυρο σου για το ποτε θα αρχισει να ξερναει τα λαδια (μεχρι στιγμης ολες μετα απο καιρο χανουν) | |
|
| |
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
| Θέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3 Πεμ 20 Μαρ 2014, 09:31 | |
| Αλέξανδρε και λοιποί…. 1. Δεν ξέρω αν καθόμουν λάθος στις περιπτώσεις που μου γλίστρησε, αλλά γενικά νομίζω ότι κάθομαι αρκετά καλά, αν κρίνω και από αυτά που μου είπε ο εκπαιδευτής μου στο CSS. Πάντως υπάρχουν φορές που καταλαβαίνω ότι έχω κάτσει λάθος ή που δεν έχω προλάβει (για διάφορους λόγους) να κάτσω καλά. 2. Την μηχανή γενικά την πιέζω μόνο όπου νοιώθω ή βλέπω ή ξέρω ότι έχει καλή άσφαλτο και σε καμιά περίπτωση δεν πιέζω όπου γλιστρά και γυαλίζει η άσφαλτος! ΦΟΒΑΜΑΙ!!!!!! Όποτε μου γλίστρησε τα λάστιχα ήταν ζεστά φαντάζομαι, μια που ήμουν ώρα επάνω στην μηχανή. 3. Τα γλιστρήματα που μου κάνει είναι ΠΟΛΥΥΥΥ ΓΛΥΚΑ ακόμη και τα έντονα!! 4. Μέσα σε πόλη δεν κυκλοφορώ, οπότε και δεν με ενδιαφέρει η συμπεριφορά της σε αυτές τις συνθήκες. Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι σε επαρχιακούς ορεινούς δρόμους και μου αρέσουν κυρίως τα πατημένα κομμάτια ακόμη και με 200+ όπου και η μηχανή νοιώθει πολύ καλά σε σχέση με τις κλειστές στροφές όπου με κουράζει και δυσανασχετεί, στα χέρια μου τουλάχιστον. 5. Το είναι το esa. Ηλεκτρονική ανάρτηση;;; Γενικά δεν θέλω πολλά πράγματα, ούτε χρόνους κυνηγώ, ούτε τίποτε. Μια χρυσή τομή ψάχνω κουτσά-στραβά από την μπροστινή ανάρτηση για να έχω την μέγιστη ενεργητική ασφάλεια. Εσάς δηλαδή ρε παιδιά πως σας γλιστρά όταν γλιστρά;;; Δεν εννοώ από δύναμη, αλλά από χάσιμο πρόσφυσης. Γλιστρά πίσω, μπροστά, ουδέτερα; Κάτι τελευταίο που δεν το έχω ξεκαθαρίσει…. Το βάρος του σώματος πρέπει να είναι μπροστά ή πίσω; Νομίζω ότι είμαι κυρίως προς τα πίσω…. Βάζω και 3 ενδεικτικες φωτογραφίες για να κρίνετε όσο μπορείτε την στάση του σώματός μου.... | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3 Πεμ 20 Μαρ 2014, 11:07 | |
| λογο μεγαλης προιστοριας στο χωμα δεν τρομαζω εαν γλυστρισουν οι τροχοι . πολλες φορες τον πισω τον γλυστραω επιτιδες γιατι μου αρεσει το συναισθημα ... ο μπροστα δεν μου εχει γλυστρισει σχεδον ποτε στον δρομο . και 1-2 φορες που γλυστρισε ηταν σε δρομο - γυαλι , το περιμενα και ηταν προοδευτικο . γενικα ειναι πολυ τρομακτικο οταν συμβει και δεν το περιμενεις . ισως το πιο τρομακτικο ...
το βαρος πρεπει να ειναι αλλες φορες μπροστα και αλλες πισω ... το σωμα παιζει καθοριστικο ρολο στην οδηγηση της μοτοσυκλετας .
ναι οι esa ειναι οι ηλεκτρονικες . ειχε ανεβασει ενα ενημερωτικο θεματακι ο γιαννης ο γιατρος ... εγω τις ξερω απο τις μπεμπες και τα ντουβαρια . γνωστοι που τις εχουν μου λενε οτι μετα απο καιρο αρχιζουν και ξερνανε λαδια ... αλλα ειναι βολικες ... αναπασα ωρα και στιγμη ακομα και εν κινηση μπορεις να αλλαξεις τις ρυθμισεις ... | |
|
| |
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
| Θέμα: Απ: Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3 Πεμ 20 Μαρ 2014, 11:42 | |
| Δεν σου γλίστρησε Αλέξανδρε σχεδόν ποτέ μπροστινός;;;;; Τι γίνεται με εμένα;;;; Πριν την HAYABUSA είχα καθαρό για 5 χρόνια. Δεν το πήγαινα αέρα, αλλά ήταν ένα καλό σχολείο! Εκείνο το πλαγιολίσθαινα στους χωματόδρομους αρκετά καλά, αλλά ήταν ελαφρύ και γενικά ΑΛΛΗ μηχανή φτιαγμένη για τέτοια! Η χοντρούλα και όχι μόνο (γενικά οι σπορ μηχανές νομίζω) απαιτεί ΑΛΛΑ ΧΕΡΙΑ για τέτοια οδήγηση που δεν έχω δυστυχώς. Επίσης το καθαρό με βοήθησε πολύ να καταλάβω πως γίνεται ένα άλμα, κάτι που με βοηθά στο 100% με την HAYABUSA, μια που κάπου εκεί έξω υπάρχει ένα σημείο που πηδώ με καμιά 140 και για να το κάνεις πρέπει να ξέρεις πως να χειριστείς το γκάζι, κάτι που το έμαθα από το καθαρό. Αυτό με φτιάχνει πολύ κάθε φορά που το κάνω και ουρλιάζω από χαρά μες το κράνος!!!!!! Η στάση σώματος μπροστά ή πίσω πως καθορίζεται;;; Για κάντε μια ανάλυση..... Κατά τα άλλα ηλεκτρονικές αναρτήσεις και γενικά χοντρές αλλαγές στην χοντρούλα δεν με ενδιαφέρουν! Η στάση του σώματός μου στις φωτογραφίες πως φαίνεται;; Δείχνει να υπάρχει κάποιο θέμα;;; Δεν είδα να υπάρχει γενικό θέμα με τεχνικές οδήγησεις-απορίες κτλ! Γενικά να γράφει ο καθένας το μακρύ και το κόντό του όπως κάνω εγώ τώρα! Να ανοίξουμε ένα λέτε;;; Ελπίζω να μη γίνομαι κουραστικός! | |
|
| |
| Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης HAYABUSA K3 | |
|