| περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 | |
|
+4mistiriodis_tsantakias panosk8 mx5 Gixxerm@n 8 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Παρ 22 Φεβ 2013, 19:06 | |
| χειμώνας είναι,η βροχή δε λέει να σταματήσει,είπα να πειραματιστώ λίγο με τη γεωμετρία των αναρτήσεων...σύμφωνα λοιπόν με τις προτροπές των συναδέλφων μοτοσυκλετιστών του gixxer.com τοποθέτησα 6mm αποστάτη στο πίσω αμορτισέρ και σήκωσα την πάνω τιμονόπλακα όσο πιο πάνω πάει...το workshop manual (κατά την τοποθέτηση της μπροστινής ανάρτησης)προτείνει 4mm απόσταση της τιμονόπλακας από το ψηλότερο σημείο της μπουκάλας άρα τόσο πιο πάνω την τοποθέτησα. ορίστε και η φωτό: [img] [/img] ξεκίνησα λοιπόν βγάζοντας ότι ήταν απαραίτητο για άνετη πρόσβαση στο πίσω αμορτισέρ: [img] [/img] πιστεύω γίνεται και χωρίς να βγάλεις τεπόζιτο και τα λοιπά αλλά 5λεπτά δουλειά είναι και σου λύνονται τα χέρια... ξεβιδώνοντας τη βίδα του αμορτισέρ και σηκώνοντας με ένα γρύλλο η βάση βγαίνει απ΄τη "φωλιά" της [img] [/img] | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Παρ 22 Φεβ 2013, 19:16 | |
| σειρά έχει ο αποστάτης ο οποίος πρέπει να έχει το σχήμα της φωτογραφίας για να καθίσει σωστά στη βάση [img] [/img] με προσοχή λοιπόν για να καθίσει σωστά κατεβάζοντας σιγά-σιγά το γρύλλο και μετά βίδωμα το παξιμάδι με τη ροπή που προτείνει ο κατασκευαστής [img] [/img] επειδή θέλει κάμποσο σφίξιμο (115nm) καλό είναι να έχετε βγάλει το τεπόζιτο για άνετη πρόσβαση βόλτα δεν έχω κάνει ακόμη οπότε δε μπορώ να πω κάτι...οι αμερικάνοι πάντως δηλώνουν ενθουσιασμένοι... | |
|
| |
mx5 Full gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1084 Hμερομηνία εγγραφής : 27/09/2010
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Παρ 22 Φεβ 2013, 19:20 | |
| Με ακριβως ενθουσιαστηκαν οι αμερικλανοι; Εγινε πιο στριφτερο, πιο σταθερο; Στο δρομο, στη πιστα; | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Παρ 22 Φεβ 2013, 19:25 | |
| συγκεκριμένα ένας που έχει και cbr1000 09 λέει ότι η οδηγική συμπεριφορά είναι πολύ παρόμοια πλέον και στα δύο του μοτοσακά...ο καθένας σετάρει σύμφωνα με δικές του προτιμήσεις/απαιτήσεις/στυλ οδήγησης κτλ αλλά όταν κάτι το προτείνουν πολλοί τότε σε βάζει σε υποψίες...δοκιμάζεις και βλέπεις άλλωστε είναι εντελώς ανέξοδο... | |
|
| |
mx5 Full gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1084 Hμερομηνία εγγραφής : 27/09/2010
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Παρ 22 Φεβ 2013, 19:29 | |
| Κατα τη γνωμη μου κανε το βημα-βημα τοτε για να καταλαβεις τις διαφορες. Για αρχη ασε μονο τη ροδελα. Συνηθως αυτη η μοντα γινεται με 3χιλ ροδελα μονο πισω | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Σαβ 23 Φεβ 2013, 00:18 | |
| 6 χιλιοστα πισω ειναι παρα πολυ. το ratio αναρτηση/ροδα ειναι 1.8 περιπου απο το μοχλικο.για καθε χιλιοστο ροδελα σηκωνεται ο κωλος 1.8 χιλιοστα δλδ.
παρ ολα αυτα βγες στο δρομο κ δες τι παιζει.παιζει ρολο κ το τι λαστιχα φορας. κ τι αναρτησεις εχεις.κ τι ελατηρια φορανε.κ το μεταξονιο που εχεις. εμενα πχ στα 5 χιλιοστα πισω ψηλωμα, το μηχανακι στριβει ταπα αλλα δε φρεναρει στα πολλα χιλιομετα κ βγαζει πλευσεις στη μπροστινη ροδα.στη ροδα οχι στο τιμονι.
το πιο ασφαλες ειναι στα 3 χιλιοστα κ οι μπουκαλες προσωπο με τις πλακες.
| |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Σαβ 23 Φεβ 2013, 03:01 | |
| το μπροστα που το σηκοσες ειναι μεγαλο λαθος ....επιδι το παρακολουθο και εγω το φορουμ που λες αυτοι μιλανε για της δικεστους πιστες που ειναι ολες τεραστιες και παρατεταμενες στροφες με ταχιτιτα ,αμα εμπενες μεγαρα ασπουμε θα ειθελες λιγο σικομα πισο λιγο χαμιλομα μπροστα | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Σαβ 23 Φεβ 2013, 17:28 | |
| έχει να κάνει KAI με το σε ποιό ύψος βρίσκεται το κέντρο βάρους της μοτό...και δε μιλάνε μόνο για πίστα...anyway θα το δοκιμάσω ,θα πειραματιστώ με διάφορα set-up και βλέπουμε... | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Σαβ 23 Φεβ 2013, 18:13 | |
| το γνοριζω μαν το κανουνε παρα πολλοι σηκονουνε το μηχανακη επισεις φορανε ψιλες κορονες οπος τα dunlop KR που εχουνε μεγαλο υψος και επισεις να γνοριζεις οτι αρκετοι εκει τρεχουνε με 16,5 ζαντες που εχουνε ακομα πιο ψηλες κορονες ..
ασχετο μου κανεις μια χαρη αν γινετε να ζυγισεις την μια απο της μονομπλοκ που εχεις με τακακι η χορις και να μου πεις ποσο στο βγαζει? | |
|
| |
cks Normal gixxer
Όνομα: : χρηστος Αριθμός μηνυμάτων : 51 Αγωνιζόμενος : παλια Hμερομηνία εγγραφής : 16/11/2012
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Σαβ 23 Φεβ 2013, 21:36 | |
| με το να σηκωσεις εμπρος ουσιαστικα ακυρωνεις το σηκωμα πισω. επισης ψηλωνεις το κεντρο βαρους της μοτ/τας γιατι να το κανεις αυτο???? να την κανεις δηλαδη πιο αργη στις εναλαγες κλισης? | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Σαβ 23 Φεβ 2013, 21:52 | |
| γινεται πιο σταθερη μεσα στην στροφη οταν εχεις πολλα χιλιομετρα επισεις βουταει πιο γριγορα λογο κεντρο βαρους | |
|
| |
boutser Hero gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : Καβάλα Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 2766 Αγωνιζόμενος : θα ήθελα... Hμερομηνία εγγραφής : 06/10/2010
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Δευ 25 Φεβ 2013, 14:25 | |
| | |
|
| |
cks Normal gixxer
Όνομα: : χρηστος Αριθμός μηνυμάτων : 51 Αγωνιζόμενος : παλια Hμερομηνία εγγραφής : 16/11/2012
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Δευ 25 Φεβ 2013, 17:18 | |
| - mistiriodis_tsantakias έγραψε:
- γινεται πιο σταθερη μεσα στην στροφη οταν εχεις πολλα χιλιομετρα επισεις βουταει πιο γριγορα λογο κεντρο βαρους
οχι φιλε μου. μια μοτ/τα γινεται πιο σταθερη μεσα στη στροφη οταν εχει μεγαλυτερη rake δηλαδη γωνια στις πλακες ή μεγαλυτερο ιχνος, ή μεγαλυτερο μεταξονιο. επισης βουταει πιο γρηγορα οσο μεγαλυτερο μοχλο εχει δλδ ανοιγμα clip on, και οσο πιο κοντα αυτα ειναι στον αξονα του τροχου. γιαυτο και οταν θελουμε να κανουμε πιο γρηγορη στην εισοδο μια μοτ/τα, χαμηλωνουμε εμπρος ή σηκωνουμε πισω. με αναλογες ρυθμισεις στις αναρτησεις μας βεβαια... | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Δευ 25 Φεβ 2013, 19:51 | |
| με το υπάρχον set-up έχω μειώσει caster και trail οπότε έγινε πιο "παιχνιδιάρικο"..επίσης έχει σηκωθεί λίγο το κέντρο βάρους κι έχει μεγαλώσει ελάχιστα το μεταξόνιο..στο πρόγραμμα να μεγαλώσει κι άλλο και βλέπουμε.. | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Δευ 25 Φεβ 2013, 19:54 | |
| - cks έγραψε:
επισης βουταει πιο γρηγορα οσο μεγαλυτερο μοχλο εχει δλδ ανοιγμα clip on, και οσο πιο κοντα αυτα ειναι στον αξονα του τροχου. αυτό δε μου κάθεται καλά...ειδικά το "όσο πιο κοντά στον άξονα του τροχού"... | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Δευ 25 Φεβ 2013, 20:54 | |
| - cks έγραψε:
- mistiriodis_tsantakias έγραψε:
- γινεται πιο σταθερη μεσα στην στροφη οταν εχεις πολλα χιλιομετρα επισεις βουταει πιο γριγορα λογο κεντρο βαρους
οχι φιλε μου. μια μοτ/τα γινεται πιο σταθερη μεσα στη στροφη οταν εχει μεγαλυτερη rake δηλαδη γωνια στις πλακες ή μεγαλυτερο ιχνος, ή μεγαλυτερο μεταξονιο. επισης βουταει πιο γρηγορα οσο μεγαλυτερο μοχλο εχει δλδ ανοιγμα clip on, και οσο πιο κοντα αυτα ειναι στον αξονα του τροχου. γιαυτο και οταν θελουμε να κανουμε πιο γρηγορη στην εισοδο μια μοτ/τα, χαμηλωνουμε εμπρος ή σηκωνουμε πισω. με αναλογες ρυθμισεις στις αναρτησεις μας βεβαια... οπος τα λες δεν διαφονο ...απλος οσο το σικονεις λογο οοτι τα καλαμια ειναι υποκλισι καπος ετσι \ οσο πιο ψηλα πας στην παυλα μεγαλονη θεοριτικα και το υψος δεν μπορο να σου εξιγισο με μαθηματικο τυπο αυτο που θελο να πω αλλα ελπιζο να με καταλαβενεις ...αμα το σηκοσεις απο πισο δεν γινετε τπτ αλλα αμα το σικοσεις μπροστα ειναι σαν να αποκταει μεγαλιτερο ιχνος οπος λες | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Τρι 26 Φεβ 2013, 21:57 | |
| - mistiriodis_tsantakias έγραψε:
- cks έγραψε:
- mistiriodis_tsantakias έγραψε:
- γινεται πιο σταθερη μεσα στην στροφη οταν εχεις πολλα χιλιομετρα επισεις βουταει πιο γριγορα λογο κεντρο βαρους
οχι φιλε μου. μια μοτ/τα γινεται πιο σταθερη μεσα στη στροφη οταν εχει μεγαλυτερη rake δηλαδη γωνια στις πλακες ή μεγαλυτερο ιχνος, ή μεγαλυτερο μεταξονιο. επισης βουταει πιο γρηγορα οσο μεγαλυτερο μοχλο εχει δλδ ανοιγμα clip on, και οσο πιο κοντα αυτα ειναι στον αξονα του τροχου. γιαυτο και οταν θελουμε να κανουμε πιο γρηγορη στην εισοδο μια μοτ/τα, χαμηλωνουμε εμπρος ή σηκωνουμε πισω. με αναλογες ρυθμισεις στις αναρτησεις μας βεβαια... οπος τα λες δεν διαφονο ...απλος οσο το σικονεις λογο οοτι τα καλαμια ειναι υποκλισι καπος ετσι \ οσο πιο ψηλα πας στην παυλα μεγαλονη θεοριτικα και το υψος δεν μπορο να σου εξιγισο με μαθηματικο τυπο αυτο που θελο να πω αλλα ελπιζο να με καταλαβενεις ...αμα το σηκοσεις απο πισο δεν γινετε τπτ αλλα αμα το σικοσεις μπροστα ειναι σαν να αποκταει μεγαλιτερο ιχνος οπος λες Και από πίσω όταν το σηκώνεις το ίχνος μειώνεται.Ελάχιστα ίσως αλλά μειώνεται,και η διαφορα είναι αισθητή ειδικά με 6mm αποστάτη. Ίσως όταν ένα μηχανάκι σηκώνεται μπρος πίσω ταυτόχρονα να γίνεται πιο αργό στις εναλλαγές αλλά λογικά θα βουτάει πιο εύκολα λόγω του αυξημένου κέντρου βάρους... | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Παρ 01 Μαρ 2013, 08:01 | |
| Πολύ σούζα....ούτε με 2α δεν κάθεται κάτω...αφού νόμισα ότι πήρε 20 άλογα το μοτέρ... Πρέπει οπωσδήποτε να αυξήσω το μεταξόνιο..γίνεται να προσθέσω κρίκους στην υπάρχουσα αλυσίδα; Καινούρια είναι τη λυπάμαι να την πετάξω...να μπορούσα να άλλαζα και τη θέση έδρασης του άξονα του ψαλιδιού...θα ήταν ότι καλύτερο... | |
|
| |
cks Normal gixxer
Όνομα: : χρηστος Αριθμός μηνυμάτων : 51 Αγωνιζόμενος : παλια Hμερομηνία εγγραφής : 16/11/2012
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Παρ 01 Μαρ 2013, 18:23 | |
| Οπως σου ειχα γραψει και πριν μερικα ποστ, με το σηκωμα εμπρος ακυρωσες το σηκωμα πισω. αφου μαμα ειναι 4mm κατω, κανε το 6-8mm κατω και η μοτ/τα θα ηρεμισει. ομως τωρα που εχεις παιξει με το υψος, πρεπει να παιξεις και με τις αναρτησεις... πμ για περισσοτερα | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Παρ 01 Μαρ 2013, 18:38 | |
| - cks έγραψε:
- Οπως σου ειχα γραψει και πριν μερικα ποστ, με το σηκωμα εμπρος ακυρωσες το σηκωμα πισω. αφου μαμα ειναι 4mm κατω, κανε το 6-8mm κατω και η μοτ/τα θα ηρεμισει.
ομως τωρα που εχεις παιξει με το υψος, πρεπει να παιξεις και με τις αναρτησεις... πμ για περισσοτερα βασικά είναι η γωνία του ψαλιδιού που κάνει τη ζημιά τώρα...έχει μικρύνει πολύ το ίχνος του (γιατί και το ψαλίδι έχει ίχνος...!!) πράγμα που διορθώνεται με την τοποθέτηση του άξονα του ψαλιδιού χαμηλότερα...όσο για τις αναρτήσεις,εννοείς κάτι πέρα από sag,αποσβέσεις κτλ?...ακούω απόψεις. | |
|
| |
nktr Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Piraeus Αριθμός μηνυμάτων : 1596 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Σαβ 02 Μαρ 2013, 19:47 | |
| βγάλε τη ροδέλα, ξαναβάλε στη θέση που ήταν το μπροστινό και είσαι οκ. Το κ5 έχει την κοφτερότερη γεωμετρία από όλα τα Κ. Αυτό που θέλει δουλειά είναι το κ7-κ8 που το έκαναν το πιο αργό γεωμετρικά στην γενιά των gixxer. Από τo Κ9 και μετά η γεωμετρία του είναι σωστή και πάλι.
*από το πίσω αμορτισέρ ότι πειράξεις καθ΄ύψος να ξέρεις ότι αντιστοιχεί Χ3 στο μπροστινό σου σύστημα. δηλαδή σηκώνεις 2χιλ. το πίσω αμορτισέρ είναι σα να κατέβασες πλάκες 2χιλ.Χ3=6 χιλ.
Με τη ροδέλα 6χιλ. (τι ροδέλα, 6χιλ.=αποστάτης είναι) είναι σαν να κατέβασες τις πλάκες 18χιλ. !!! και -4 το σήκωμα των πλακών= 14 χιλ. κάτω !!! και δεν σου αναφέρω και ανάλογα τι λάστιχα φοράς μπορεί η μοτό να είναι ήδη πιο ψηλά Dunlop KR 195άρια, Michelin 200άρια και Pirelli 200άρια | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Σαβ 02 Μαρ 2013, 19:56 | |
| σεβαστή η άποψή σου μιας και είσαι πεπειραμένος πιστάκιας αλλά...σκοπεύω να το ψάξω λίγο ακόμη..ίσως με μικρότερο αποστάτη για την ώρα... | |
|
| |
nktr Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Piraeus Αριθμός μηνυμάτων : 1596 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Σαβ 02 Μαρ 2013, 23:10 | |
| όχι δεν το έγραψα για να σε αποτρέψω από το ψάξιμο. Κάνεις πολύ καλά που την ψάχνεις και χαίρομαι που το κάνεις γιατί δείχνει ότι σε ενδιαφέρει η ενασχόλησή σου για τη βελτίωση της μοτό σου. Είναι πάρα πολύ καλό να το ψάξεις και να δεις ο ίδιος και να βγάλεις συμπεράσματα το πως συμπεριφέρεται ανάλογα με τις αλλαγές που κάνεις η μοτό σου. Σίγουρα θα βγάλεις κάτι καλό μέσα από αυτό. Καλη επιτυχία και περιμένουμε ενημέρωση με την κάθε σου αλλαγή | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Σαβ 02 Μαρ 2013, 23:15 | |
| | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 Σαβ 02 Μαρ 2013, 23:24 | |
| - cks έγραψε:
- Οπως σου ειχα γραψει και πριν μερικα ποστ, με το σηκωμα εμπρος ακυρωσες το σηκωμα πισω. αφου μαμα ειναι 4mm κατω, κανε το 6-8mm κατω και η μοτ/τα θα ηρεμισει.
ομως τωρα που εχεις παιξει με το υψος, πρεπει να παιξεις και με τις αναρτησεις... πμ για περισσοτερα Aν το κάνει 6-8 mm κάτω ( από 4) το κάνει ακόμα πιο γρήγορο,συνεπώς θα είναι σαν έχει σηκώσει το πίσω ακόμα περισσότερο...Δεν μπορώ να καταλάβω πως θα ηρεμίσει μικραίνοντας κι'άλλο το ίχνος... Μπορεί λόγω του περισσότερου βάρους μπροστά να σηκώνεται πιο δύσκολα σούζα αλλά σαν γεωμετρία θα γίνει πιο ατσούμπαλο. - Gixxerm@n έγραψε:
- cks έγραψε:
- Οπως σου ειχα γραψει και πριν μερικα ποστ, με το σηκωμα εμπρος ακυρωσες το σηκωμα πισω. αφου μαμα ειναι 4mm κατω, κανε το 6-8mm κατω και η μοτ/τα θα ηρεμισει.
ομως τωρα που εχεις παιξει με το υψος, πρεπει να παιξεις και με τις αναρτησεις... πμ για περισσοτερα βασικά είναι η γωνία του ψαλιδιού που κάνει τη ζημιά τώρα...έχει μικρύνει πολύ το ίχνος του (γιατί και το ψαλίδι έχει ίχνος...!!) πράγμα που διορθώνεται με την τοποθέτηση του άξονα του ψαλιδιού χαμηλότερα...όσο για τις αναρτήσεις,εννοείς κάτι πέρα από sag,αποσβέσεις κτλ?...ακούω απόψεις. Το ψαλίδι όσο πιο ψηλά εδράζεται στο πλαίσιο τόσο περισσότερο αποτρέπει την σουζα,όχι το ανάποδο | |
|
| |
| περί γεωμετρίας ανάρτησης Κ6 1000 | |
|