Greek GSX-R forum
BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_l10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_c10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_r10 
JIMK7
BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_l10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_c10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_r10 
nasos-v
BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_l10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_c10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_r10 
T.R.E
BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_l10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_c10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_r10 
k8 600 kk
BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_l10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_c10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_r10 
kostaskr6
BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_l10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_c10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_r10 
κολτρέϊν
BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_l10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_c10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_r10 
Leroy
BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_l10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_c10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_r10 
ripper
BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_l10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_c10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_l10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_c10BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Poll_r10 

 

 BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ

Πήγαινε κάτω 
+14
stavrosrodo
JIMK7
gat0s
DrIoannis
nasos-v
Miou
Darksoul
teo46
ripseventh
Hamamatsu
T.R.E
Leroy
-=UNSEEN=-
gsxrthiva
18 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
gsxrthiva
Normal gixxer
Normal gixxer



Άντρας Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ
Τόπος : ΘΗΒΑ
Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 145
Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2010

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΠεμ 03 Φεβ 2011, 12:54

ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ......ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑ ΣΤΟ GSXR 1000 K7 ΜΟΥ
TO BAZZAZ ZFI KAI Z-AFM...AN MΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ... ΤΙ TAFR'S NA ΒΑΛΩ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΣΩ???
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΥΟSHIMURA ST-R,ΦΛΑΤΖΑ Κ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΥΟSHIMURA ,
ΡΟΙΚΗ,ΚΑΙ ΟΛΟΣΩΜΗ ΕΞΑΤΜΗΣΗ,,,ΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑFR'S APO 13.2 ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ???



thanks
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΠεμ 03 Φεβ 2011, 13:06

Μεγαλύτερο AFR π.χ. 14,5 σημαίνει πιο λίγες βενζίνες. Πιο μικρό σημαίνει περισσότερες βενζίνες. Το 13,2 είναι μια χαρά και ασφαλές για τα ψηλά. Χαμηλά μπορείς να πας και πιο κάτω. Λόγω τον επεμβάσεων που έχεις κάνει και επειδή το μηχανάκι χαμηλά θα έχει χάσει λόγω των STR, καλό θα ήταν να έχεις και τη δυνατότητα να πειράξεις advance. Με κάποιες μοίρες θα ξύπναγε αισθητά στα χαμηλά. Πάντως το 13,2 για χαμηλά - μεσαία είναι πλούσιο. Μπορείς να πας και 13,5 και 13,8. Στα ψηλά και 13,5 ακόμα. Βέβαια ολα αυτά και επειδή έχεις βελτιωμένη μοτοσικλέτα, καλό θα ήταν να τα δεις στην πράξη με ένα Wideband και να ρυθμίσεις για καλύτερα, Κάθε βελτιωμένο μηχανάκι συμπεριφέρεται εντελώς διαφορετικά απο άλλο παρόμοιο οπότε δεν υπάρχει κάτι ακριβές να κάνεις, Ξεκινάς απο κάπου και βελτιώνεις πάνω σε αυτό.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gsxrthiva
Normal gixxer
Normal gixxer



Άντρας Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ
Τόπος : ΘΗΒΑ
Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 145
Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2010

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΠεμ 03 Φεβ 2011, 13:22

δηλαδη να βαλω μεχρι τις 8000 στροφες 13,2 και απο κει και πανω 13,5???
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Leroy
Elite gixxer
Elite gixxer
Leroy


Άντρας Όνομα: : Πασχαλης
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 4497
Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΠεμ 03 Φεβ 2011, 14:26

Οταν λεμε πλουσιο ενοουμε εχει πολες βενζινες το μιγμα και μπουκωνει το μοτερ αλλα εναι ασφαλες. Δες το πεμτο ποστ και δοκιμασε το πινακακι του -=UNSEEN=-

https://gixxer.forumgreek.com/t19p135-topic


Α οσο στεγνονεις γινεται και ποιο επικηνδυνο οσο ανεβαζεις δηλαδη 13.3>13.6 κοκ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://www.facebook.com/pages/Blooming-Corner-KASI/210980822400
gsxrthiva
Normal gixxer
Normal gixxer



Άντρας Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ
Τόπος : ΘΗΒΑ
Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 145
Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2010

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΠεμ 03 Φεβ 2011, 20:07

ευχαριστω πασχαλη θα δοκιμασω αυτον τον πινακα...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΠαρ 04 Φεβ 2011, 03:03

Παιδιά ένα σημαντικό λάθος. Οταν το μοτέρ είναι πολύ πλούσιο δεν είναι ασφαλές. Αυτή είναι μια εντελώς παρεξηγημένη έννοια. Για να καταλάβετε τι γίνεται θα σας το πω με απλό παράδειγμα, άκρως χειροπιαστό. Σε ένα πλακάκι στο πάτωμα, ρίξτε δυο σταγόνες λάδι και καθαρίστε τις με χαρτί κουζίνας. Φυσικά θα δείτε οτι έμεινε λίγδα και γλιστράει. Τώρα λοιπόν στο χαρτί κουζίνας βάλτε βενζίνη και καθαρίστε πάλι. Η λίγδα εξαφανίστηκε. Φανταστείτε το παράδειγμα με τον κύλινδρο και τα ελατήρια σας.

Επίσης η άκαυτη βενζίνη σε συνδυασμό με τη μεγάλη συμπίεση του κινητήρα διαπερνά τα ελατήρια και καταλήγει στο κάρτερ. Εχω δει μέχρι τώρα δυο ¨καλοπρογραμματισμένα¨ μηχανάκια που χτύπησαν μπιέλα και κουζινέτα στροφάλου. Λογικό αφου η βενζίνη πέρασε στο λάδι και το ξέπλυνε απο όπου το έβρισκε.

Γενικά στο GSXR δύσκολα θα λιώσει πιστόνι η θα κατεβάσει λούκι απο φτωχό μείγμα, φαινόμενο πολύ σύνηθες σε τουρμπο κινητήρες, αλλά πολύ εύκολα θα περάσει τη βενζίνη στο λάδι και θα ξεπλύνει τα χιτώνια.

Αρα Πλούσιο = ασφαλές είναι μεγάλο λάθος, αφου μέσα σε λίγο καιρό θα ακουτε να σκαμπιλίζουν ελατήρια στο πιστόνι και θα βλέπετε τούφα το ντουμάνι απο την εξάτμιση.

Ολα με μέτρο λοιπόν. Φυσικά το 13.2 δεν είναι ικανό να κάνει τέτοια ζημιά, αλλά πάντα πρέπει να κινούμαστε ανάλογα με το μοτέρ τις αντοχές κλπ.

Σε ένα φτιαγμένο μοτέρ οσο δίνουμε καύσιμο και γίνεται πλούσιο, πέφτει η θερμοκρασία στους κυλίνδρους και φυσικά και η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα. Θέλουμε λοιπόν θερμοκρασίες αλλά οχι υπερβολικές, τόσες ώστε να έχουμε αυτανάφλεξη λόγω πυρωμένης ακίδας ακόμα και οταν δεν σπινθιρίζει το μπουζί ή ακόμα χειρότερα θερμοκρασίες που θα επιφέρουν τήξη του πιστονιού ή σκόρπισμα ελατηρίου. Φυσικά τα μπουζί είναι οι καλύτεροι μάρτυρες για το τι γίνεται μέσα στο μοτέρ και μάλιστα με ένδειξη ανα κύλινδρο.

Ακίδα σαν να βγήκε απο το κουτί γυαλιστερή, λευκοί χρωματισμοί και αλιωμένη ακίδα. Εξαιρετικά φτωχό, ένα βήμα πριν το λιώσιμο πιστονιού, ελατηρίου ή ακίδας απο το μπουζί που θα καταλήξει μέσα στο μοτέρ. Ενα φίλερ θα δείξει οτι το διάκενο έχει ανοίξει επειδή αλλοιώθηκε η ακίδα.

Χρώμα καφέ, μπουζί ξηρό χωρίς κατάλοιπα. Ιδανική καύση Μπράβο το πετύχαμε.

Χρώμα μαύρο με πιθανά υγρά κατάλοιπα. Υπερβολικά πλούσιο. Δεν πάει, καίει και θα χαλάσει σύντομα. Προσοχή.

Το μπουζί του κάθε κυλίνδρου σε ένα εξασκημένο μάτι είναι μεγάλςο χαφιές. Ετσι ανα κύλινδρο μπορούμε να αλλάξουμε λίγο τη μικρομετρική ρύθμιση κυλίνδρου απο τον εκάστοτε παράλληλο εγκέφαλο ανάλογα με την εικόνα του μπουζί. Οι δυο εσωτερικοί κύλινδροι είναι πάντα πιο θερμοί απο τους εξωτερικούς λόγω περιορισμένης ψύξης.

Κανονικά για την επίτευξη σωστού AFR βλέπουμε και τη θερμοκρασία κυλίνδρων είτε με θερμόμετρο laser σε κάθε λαιμό είτε (ο σωστός τρόπος) με πυρόμετρο. Αφου τελειώσει το πυρόμετρο αναλαμβάνει δουλειά ένα knock sensor για την τέλεια ρύθμιση. Βέβαια ολα αυτά είναι για όποιον θέλει να καει και να έχει εργοστασιακή τελειότητα και απόλυτη δύναμη. Απλά μιας και σας ζάλισα τα @@ βραδιάτικα το επέκτεινα λίγο... geek

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΠαρ 04 Φεβ 2011, 08:25

Δεν έχω παρά να σου kapelo ,είπες πραγματικά όσα χρειάζεται να ξέρει κάποιος ώστε να μην ακούει τις μπούρδες του κάθε παπαρολόγου που ρυθμίζει τα μηχανάκια με τα pair ανοιχτά,που ρίχνει βενζίνα με τον κουβά επειδή ότι πάει καίει,τα άλογα πεινάνε κτλ...


Καλό θα ήταν να όποιος θέλει να ρυθμίσει το μηχανάκι του μόνος του με ένα wideband να κινείται σε ασφαλή όρια AFR,γιατί σίγουρα οι 2 μεσαίοι κύλινδροι θα δουλεύουν πιο πλούσια απ'τους ακριανούς και κανένας δεν θα είναι ακριβώς στο target AFR,ακόμα και αν το συνολικό είναι ΟΚ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Leroy
Elite gixxer
Elite gixxer
Leroy


Άντρας Όνομα: : Πασχαλης
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 4497
Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΠαρ 04 Φεβ 2011, 11:26

Τουλαχιστον απο αυτα που διαβαζω ξερω οτι το 13.2 ειναι ασφαλες. Το υπερβολικα πλουσιο σε καμια περιπτοση ομως δεν θα μου πηγενε στο μυαλο οτι θα ειναι επικηνδυνο. Καλα κανεις και τα γραφεις εννοειτε για να μαθενουμε και εμεις kapelo
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://www.facebook.com/pages/Blooming-Corner-KASI/210980822400
Hamamatsu
Hero gixxer
Hero gixxer
Hamamatsu


Άντρας Όνομα: : Αλέξανδρος
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 1640
Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΠαρ 04 Φεβ 2011, 11:36

Περιεκτικοτατος ο UNSEEN. good
Θα λυσει πολλες αποριες αυτο ποστ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gsxrthiva
Normal gixxer
Normal gixxer



Άντρας Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ
Τόπος : ΘΗΒΑ
Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 145
Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2010

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΠαρ 04 Φεβ 2011, 23:40

Να'σε καλα UNSEEN!! πολυ κατατοπιστικος!!! πες μας και αλλα να μαθαινουμε!!!! mprabo
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ripseventh
Full gixxer
Full gixxer
ripseventh


Άντρας Όνομα: : Λουκας
Τόπος : Λιβαδεια
Αριθμός μηνυμάτων : 1221
Hμερομηνία εγγραφής : 19/09/2010

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΣαβ 05 Φεβ 2011, 00:14

-=UNSEEN=- έγραψε:
Παιδιά ένα σημαντικό λάθος. Οταν το μοτέρ είναι πολύ πλούσιο δεν είναι ασφαλές. Αυτή είναι μια εντελώς παρεξηγημένη έννοια. Για να καταλάβετε τι γίνεται θα σας το πω με απλό παράδειγμα, άκρως χειροπιαστό. Σε ένα πλακάκι στο πάτωμα, ρίξτε δυο σταγόνες λάδι και καθαρίστε τις με χαρτί κουζίνας. Φυσικά θα δείτε οτι έμεινε λίγδα και γλιστράει. Τώρα λοιπόν στο χαρτί κουζίνας βάλτε βενζίνη και καθαρίστε πάλι. Η λίγδα εξαφανίστηκε. Φανταστείτε το παράδειγμα με τον κύλινδρο και τα ελατήρια σας.

Επίσης η άκαυτη βενζίνη σε συνδυασμό με τη μεγάλη συμπίεση του κινητήρα διαπερνά τα ελατήρια και καταλήγει στο κάρτερ. Εχω δει μέχρι τώρα δυο ¨καλοπρογραμματισμένα¨ μηχανάκια που χτύπησαν μπιέλα και κουζινέτα στροφάλου. Λογικό αφου η βενζίνη πέρασε στο λάδι και το ξέπλυνε απο όπου το έβρισκε.

Γενικά στο GSXR δύσκολα θα λιώσει πιστόνι η θα κατεβάσει λούκι απο φτωχό μείγμα, φαινόμενο πολύ σύνηθες σε τουρμπο κινητήρες, αλλά πολύ εύκολα θα περάσει τη βενζίνη στο λάδι και θα ξεπλύνει τα χιτώνια.

Αρα Πλούσιο = ασφαλές είναι μεγάλο λάθος, αφου μέσα σε λίγο καιρό θα ακουτε να σκαμπιλίζουν ελατήρια στο πιστόνι και θα βλέπετε τούφα το ντουμάνι απο την εξάτμιση.

Ολα με μέτρο λοιπόν. Φυσικά το 13.2 δεν είναι ικανό να κάνει τέτοια ζημιά, αλλά πάντα πρέπει να κινούμαστε ανάλογα με το μοτέρ τις αντοχές κλπ.

Σε ένα φτιαγμένο μοτέρ οσο δίνουμε καύσιμο και γίνεται πλούσιο, πέφτει η θερμοκρασία στους κυλίνδρους και φυσικά και η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα. Θέλουμε λοιπόν θερμοκρασίες αλλά οχι υπερβολικές, τόσες ώστε να έχουμε αυτανάφλεξη λόγω πυρωμένης ακίδας ακόμα και οταν δεν σπινθιρίζει το μπουζί ή ακόμα χειρότερα θερμοκρασίες που θα επιφέρουν τήξη του πιστονιού ή σκόρπισμα ελατηρίου. Φυσικά τα μπουζί είναι οι καλύτεροι μάρτυρες για το τι γίνεται μέσα στο μοτέρ και μάλιστα με ένδειξη ανα κύλινδρο.

Ακίδα σαν να βγήκε απο το κουτί γυαλιστερή, λευκοί χρωματισμοί και αλιωμένη ακίδα. Εξαιρετικά φτωχό, ένα βήμα πριν το λιώσιμο πιστονιού, ελατηρίου ή ακίδας απο το μπουζί που θα καταλήξει μέσα στο μοτέρ. Ενα φίλερ θα δείξει οτι το διάκενο έχει ανοίξει επειδή αλλοιώθηκε η ακίδα.

Χρώμα καφέ, μπουζί ξηρό χωρίς κατάλοιπα. Ιδανική καύση Μπράβο το πετύχαμε.

Χρώμα μαύρο με πιθανά υγρά κατάλοιπα. Υπερβολικά πλούσιο. Δεν πάει, καίει και θα χαλάσει σύντομα. Προσοχή.

Το μπουζί του κάθε κυλίνδρου σε ένα εξασκημένο μάτι είναι μεγάλςο χαφιές. Ετσι ανα κύλινδρο μπορούμε να αλλάξουμε λίγο τη μικρομετρική ρύθμιση κυλίνδρου απο τον εκάστοτε παράλληλο εγκέφαλο ανάλογα με την εικόνα του μπουζί. Οι δυο εσωτερικοί κύλινδροι είναι πάντα πιο θερμοί απο τους εξωτερικούς λόγω περιορισμένης ψύξης.

Κανονικά για την επίτευξη σωστού AFR βλέπουμε και τη θερμοκρασία κυλίνδρων είτε με θερμόμετρο laser σε κάθε λαιμό είτε (ο σωστός τρόπος) με πυρόμετρο. Αφου τελειώσει το πυρόμετρο αναλαμβάνει δουλειά ένα knock sensor για την τέλεια ρύθμιση. Βέβαια ολα αυτά είναι για όποιον θέλει να καει και να έχει εργοστασιακή τελειότητα και απόλυτη δύναμη. Απλά μιας και σας ζάλισα τα @@ βραδιάτικα το επέκτεινα λίγο... geek

mprabo Unseen!Να ρωτησω κ εγω αν ολα αυτα που ανεφερες παιζουν σημαντικο ρολο οταν φορας μονο pciii (με προτεινομενο χαρτη που δινει η dynojet) φιλτρο κ ενα τελικο)γενικα δλδ αν υπαρχει προβλημα για το μοτερ που δεν εχω κανει χαρτογραφηση!Μπορει δλδ να πασχει απο φτωχο η πλουσιο μειγμα και κ να εχουμε ασχημα αποτελεσματα για το μοτερ?Sorry στον φιλο απο θηβα που του χαλασα λιγο το post euxaristo
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
teo46
Hero gixxer
Hero gixxer
teo46


Άντρας Όνομα: : θοδωρής
Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 2555
Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!!
Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΣαβ 05 Φεβ 2011, 01:01

-=UNSEEN=- έγραψε:
Παιδιά ένα σημαντικό λάθος. Οταν το μοτέρ είναι πολύ πλούσιο δεν είναι ασφαλές. Αυτή είναι μια εντελώς παρεξηγημένη έννοια. Για να καταλάβετε τι γίνεται θα σας το πω με απλό παράδειγμα, άκρως χειροπιαστό. Σε ένα πλακάκι στο πάτωμα, ρίξτε δυο σταγόνες λάδι και καθαρίστε τις με χαρτί κουζίνας. Φυσικά θα δείτε οτι έμεινε λίγδα και γλιστράει. Τώρα λοιπόν στο χαρτί κουζίνας βάλτε βενζίνη και καθαρίστε πάλι. Η λίγδα εξαφανίστηκε. Φανταστείτε το παράδειγμα με τον κύλινδρο και τα ελατήρια σας.

Επίσης η άκαυτη βενζίνη σε συνδυασμό με τη μεγάλη συμπίεση του κινητήρα διαπερνά τα ελατήρια και καταλήγει στο κάρτερ. Εχω δει μέχρι τώρα δυο ¨καλοπρογραμματισμένα¨ μηχανάκια που χτύπησαν μπιέλα και κουζινέτα στροφάλου. Λογικό αφου η βενζίνη πέρασε στο λάδι και το ξέπλυνε απο όπου το έβρισκε.

Γενικά στο GSXR δύσκολα θα λιώσει πιστόνι η θα κατεβάσει λούκι απο φτωχό μείγμα, φαινόμενο πολύ σύνηθες σε τουρμπο κινητήρες, αλλά πολύ εύκολα θα περάσει τη βενζίνη στο λάδι και θα ξεπλύνει τα χιτώνια.

Αρα Πλούσιο = ασφαλές είναι μεγάλο λάθος, αφου μέσα σε λίγο καιρό θα ακουτε να σκαμπιλίζουν ελατήρια στο πιστόνι και θα βλέπετε τούφα το ντουμάνι απο την εξάτμιση.

Ολα με μέτρο λοιπόν. Φυσικά το 13.2 δεν είναι ικανό να κάνει τέτοια ζημιά, αλλά πάντα πρέπει να κινούμαστε ανάλογα με το μοτέρ τις αντοχές κλπ.

Σε ένα φτιαγμένο μοτέρ οσο δίνουμε καύσιμο και γίνεται πλούσιο, πέφτει η θερμοκρασία στους κυλίνδρους και φυσικά και η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα. Θέλουμε λοιπόν θερμοκρασίες αλλά οχι υπερβολικές, τόσες ώστε να έχουμε αυτανάφλεξη λόγω πυρωμένης ακίδας ακόμα και οταν δεν σπινθιρίζει το μπουζί ή ακόμα χειρότερα θερμοκρασίες που θα επιφέρουν τήξη του πιστονιού ή σκόρπισμα ελατηρίου. Φυσικά τα μπουζί είναι οι καλύτεροι μάρτυρες για το τι γίνεται μέσα στο μοτέρ και μάλιστα με ένδειξη ανα κύλινδρο.

Ακίδα σαν να βγήκε απο το κουτί γυαλιστερή, λευκοί χρωματισμοί και αλιωμένη ακίδα. Εξαιρετικά φτωχό, ένα βήμα πριν το λιώσιμο πιστονιού, ελατηρίου ή ακίδας απο το μπουζί που θα καταλήξει μέσα στο μοτέρ. Ενα φίλερ θα δείξει οτι το διάκενο έχει ανοίξει επειδή αλλοιώθηκε η ακίδα.

Χρώμα καφέ, μπουζί ξηρό χωρίς κατάλοιπα. Ιδανική καύση Μπράβο το πετύχαμε.

Χρώμα μαύρο με πιθανά υγρά κατάλοιπα. Υπερβολικά πλούσιο. Δεν πάει, καίει και θα χαλάσει σύντομα. Προσοχή.

Το μπουζί του κάθε κυλίνδρου σε ένα εξασκημένο μάτι είναι μεγάλςο χαφιές. Ετσι ανα κύλινδρο μπορούμε να αλλάξουμε λίγο τη μικρομετρική ρύθμιση κυλίνδρου απο τον εκάστοτε παράλληλο εγκέφαλο ανάλογα με την εικόνα του μπουζί. Οι δυο εσωτερικοί κύλινδροι είναι πάντα πιο θερμοί απο τους εξωτερικούς λόγω περιορισμένης ψύξης.

Κανονικά για την επίτευξη σωστού AFR βλέπουμε και τη θερμοκρασία κυλίνδρων είτε με θερμόμετρο laser σε κάθε λαιμό είτε (ο σωστός τρόπος) με πυρόμετρο. Αφου τελειώσει το πυρόμετρο αναλαμβάνει δουλειά ένα knock sensor για την τέλεια ρύθμιση. Βέβαια ολα αυτά είναι για όποιον θέλει να καει και να έχει εργοστασιακή τελειότητα και απόλυτη δύναμη. Απλά μιας και σας ζάλισα τα @@ βραδιάτικα το επέκτεινα λίγο... geek

kapelo kapelo kapelo kapelo
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΣαβ 05 Φεβ 2011, 04:54

ripseventh έγραψε:
-=UNSEEN=- έγραψε:
Παιδιά ένα σημαντικό λάθος. Οταν το μοτέρ είναι πολύ πλούσιο δεν είναι ασφαλές. Αυτή είναι μια εντελώς παρεξηγημένη έννοια. Για να καταλάβετε τι γίνεται θα σας το πω με απλό παράδειγμα, άκρως χειροπιαστό. Σε ένα πλακάκι στο πάτωμα, ρίξτε δυο σταγόνες λάδι και καθαρίστε τις με χαρτί κουζίνας. Φυσικά θα δείτε οτι έμεινε λίγδα και γλιστράει. Τώρα λοιπόν στο χαρτί κουζίνας βάλτε βενζίνη και καθαρίστε πάλι. Η λίγδα εξαφανίστηκε. Φανταστείτε το παράδειγμα με τον κύλινδρο και τα ελατήρια σας.

Επίσης η άκαυτη βενζίνη σε συνδυασμό με τη μεγάλη συμπίεση του κινητήρα διαπερνά τα ελατήρια και καταλήγει στο κάρτερ. Εχω δει μέχρι τώρα δυο ¨καλοπρογραμματισμένα¨ μηχανάκια που χτύπησαν μπιέλα και κουζινέτα στροφάλου. Λογικό αφου η βενζίνη πέρασε στο λάδι και το ξέπλυνε απο όπου το έβρισκε.

Γενικά στο GSXR δύσκολα θα λιώσει πιστόνι η θα κατεβάσει λούκι απο φτωχό μείγμα, φαινόμενο πολύ σύνηθες σε τουρμπο κινητήρες, αλλά πολύ εύκολα θα περάσει τη βενζίνη στο λάδι και θα ξεπλύνει τα χιτώνια.

Αρα Πλούσιο = ασφαλές είναι μεγάλο λάθος, αφου μέσα σε λίγο καιρό θα ακουτε να σκαμπιλίζουν ελατήρια στο πιστόνι και θα βλέπετε τούφα το ντουμάνι απο την εξάτμιση.

Ολα με μέτρο λοιπόν. Φυσικά το 13.2 δεν είναι ικανό να κάνει τέτοια ζημιά, αλλά πάντα πρέπει να κινούμαστε ανάλογα με το μοτέρ τις αντοχές κλπ.

Σε ένα φτιαγμένο μοτέρ οσο δίνουμε καύσιμο και γίνεται πλούσιο, πέφτει η θερμοκρασία στους κυλίνδρους και φυσικά και η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα. Θέλουμε λοιπόν θερμοκρασίες αλλά οχι υπερβολικές, τόσες ώστε να έχουμε αυτανάφλεξη λόγω πυρωμένης ακίδας ακόμα και οταν δεν σπινθιρίζει το μπουζί ή ακόμα χειρότερα θερμοκρασίες που θα επιφέρουν τήξη του πιστονιού ή σκόρπισμα ελατηρίου. Φυσικά τα μπουζί είναι οι καλύτεροι μάρτυρες για το τι γίνεται μέσα στο μοτέρ και μάλιστα με ένδειξη ανα κύλινδρο.

Ακίδα σαν να βγήκε απο το κουτί γυαλιστερή, λευκοί χρωματισμοί και αλιωμένη ακίδα. Εξαιρετικά φτωχό, ένα βήμα πριν το λιώσιμο πιστονιού, ελατηρίου ή ακίδας απο το μπουζί που θα καταλήξει μέσα στο μοτέρ. Ενα φίλερ θα δείξει οτι το διάκενο έχει ανοίξει επειδή αλλοιώθηκε η ακίδα.

Χρώμα καφέ, μπουζί ξηρό χωρίς κατάλοιπα. Ιδανική καύση Μπράβο το πετύχαμε.

Χρώμα μαύρο με πιθανά υγρά κατάλοιπα. Υπερβολικά πλούσιο. Δεν πάει, καίει και θα χαλάσει σύντομα. Προσοχή.

Το μπουζί του κάθε κυλίνδρου σε ένα εξασκημένο μάτι είναι μεγάλςο χαφιές. Ετσι ανα κύλινδρο μπορούμε να αλλάξουμε λίγο τη μικρομετρική ρύθμιση κυλίνδρου απο τον εκάστοτε παράλληλο εγκέφαλο ανάλογα με την εικόνα του μπουζί. Οι δυο εσωτερικοί κύλινδροι είναι πάντα πιο θερμοί απο τους εξωτερικούς λόγω περιορισμένης ψύξης.

Κανονικά για την επίτευξη σωστού AFR βλέπουμε και τη θερμοκρασία κυλίνδρων είτε με θερμόμετρο laser σε κάθε λαιμό είτε (ο σωστός τρόπος) με πυρόμετρο. Αφου τελειώσει το πυρόμετρο αναλαμβάνει δουλειά ένα knock sensor για την τέλεια ρύθμιση. Βέβαια ολα αυτά είναι για όποιον θέλει να καει και να έχει εργοστασιακή τελειότητα και απόλυτη δύναμη. Απλά μιας και σας ζάλισα τα @@ βραδιάτικα το επέκτεινα λίγο... geek

mprabo Unseen!Να ρωτησω κ εγω αν ολα αυτα που ανεφερες παιζουν σημαντικο ρολο οταν φορας μονο pciii (με προτεινομενο χαρτη που δινει η dynojet) φιλτρο κ ενα τελικο)γενικα δλδ αν υπαρχει προβλημα για το μοτερ που δεν εχω κανει χαρτογραφηση!Μπορει δλδ να πασχει απο φτωχο η πλουσιο μειγμα και κ να εχουμε ασχημα αποτελεσματα για το μοτερ?Sorry στον φιλο απο θηβα που του χαλασα λιγο το post euxaristo


Οι χάρτες που δίνει η Dynojet, είναι απο κάποια εξουσιοδοτημένα κέντρα της που μετά τους ανεβάζουν στο Site. Γενικά δεν θα έχεις πρόβλημα αφου όσο και να διαφέρει το ένα μοτέρ απο το άλλο, οι διαφορές στο καύσιμο δεν είναι τόσες ώστε να ανατιναχτεί το μοτέρ. Βέβαια λάβετε υπ` όψην οτι η ρύθμιση σε κάποιο μηχανάκι μπορεί π.χ. να έχει γίνει στην Αγγλία με την μεγάλη υγρασία και τις διαφορετικές κλιματικές συνθήκες, οπότε δεν θα δουλευει καλά το καλοκαίρι στην Ελλάδα. Οπότε αυτός είναι ο λόγος που φτιάχνουε χάρτη στο κάθε μηχανάκι. Γενικότερα οι χάρτες της dynojet είναι ένας μπούσουλας για να μην ξεκινάς απο το 0. Αν δεις λοιπόν το μηχανάκι σου με ένα έτοιμο χάρτη και μετά με ένα χάρτη φτιαγμένο πάνω του, οι διαφορές θα είναι μεγάλες. Για ζημιά μη φοβάστε αλλά δεν είναι και το ιδανικό σε καμία περίπτωση.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
ripseventh
Full gixxer
Full gixxer
ripseventh


Άντρας Όνομα: : Λουκας
Τόπος : Λιβαδεια
Αριθμός μηνυμάτων : 1221
Hμερομηνία εγγραφής : 19/09/2010

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΣαβ 05 Φεβ 2011, 10:30

Unseen euxaristo file Kαλυτερα δλδ να το παω για χαρτογραφηση αλλα που?Ξερεις καποιον που να κανει σωστη δουλεια στην αθηνα μια και ειμαι απο Λιβαδεια κ ποσο μπορει να κοστισει ολο αυτο?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Darksoul
Hero gixxer
Hero gixxer
Darksoul


Άντρας Όνομα: : Φιλιππος
Τόπος : Πειραιας
Ηλικία : 36
Αριθμός μηνυμάτων : 2551
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΣαβ 05 Φεβ 2011, 11:11

ripseventh έγραψε:
Unseen BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ 761429 BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ 201866 Kαλυτερα δλδ να το παω για χαρτογραφηση αλλα που?Ξερεις καποιον που να κανει σωστη δουλεια στην αθηνα μια και ειμαι απο Λιβαδεια κ ποσο μπορει να κοστισει ολο αυτο?


http://www.t2ne.gr/
αυτο εδω ειναι ενα team που συνεργαζονται με το καταστημα την καλλιροης που ειναι επισημος dealer της dynojet κανουν καλη δουλεια απο τι μου χουν πει!

www.mototechnology.gr
και γι αυτον ακουγονται καλα λογια!και πρεπει να ξερει κ τα gsxr με κλειστα τα ματια!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 13454
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΣαβ 05 Φεβ 2011, 13:18

-=UNSEEN=- έγραψε:
Παιδιά ένα σημαντικό λάθος. .............. Απλά μιας και σας ζάλισα τα @@ βραδιάτικα το επέκτεινα λίγο... geek




μακαρι να μας τα ζαλιζετε ετσι μερικοι τυποι σαν εσενα ,τον νικο,τον σταυρο... ookkk hey
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Leroy
Elite gixxer
Elite gixxer
Leroy


Άντρας Όνομα: : Πασχαλης
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 4497
Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΣαβ 05 Φεβ 2011, 13:20

+1000
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://www.facebook.com/pages/Blooming-Corner-KASI/210980822400
gsxrthiva
Normal gixxer
Normal gixxer



Άντρας Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ
Τόπος : ΘΗΒΑ
Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 145
Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2010

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΣαβ 05 Φεβ 2011, 14:06

παιδια σημερα πηγα για πρωτη φορα να χαρτογραφησω, αφου ανοιξε λιγο ο καιρος και τα αποτελεσματα ηταν τα εξης συμφωνα με τον μαμα χαρτη που εχει το μπαζαζ:
1η κ 2η ταχυτητα ολα κομπλε ανοιγε κανονικα,,3η μετα τις 12000 στροφες αργουσε να ανεβασει, 4η,5η,6η, αργουσε παρα πολυ να ανεβασει μετα τις 12000 στρ. σχεδον καθολου!!! εκανε και κατι κοψιματα σαν να μπουκονε!!!
ξενερωσα!! γιατι τα εκανε αυτα?????? μου εβγαλε σχεδον τα περρισσοτερα μειων,,,κατι -40,-63 κατι τετοια!! εβγαλε και κατι ++,!! με το PC III που ειχα πριν μια χαρα πιγαινε το μηχανακι....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nasos-v
Full gixxer
Full gixxer
nasos-v


Άντρας Όνομα: : Νασος
Τόπος : Περιστερι-Αθηνα
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 6282
Αγωνιζόμενος :

Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΣαβ 05 Φεβ 2011, 14:38

gsxrthiva έγραψε:
παιδια σημερα πηγα για πρωτη φορα να χαρτογραφησω, αφου ανοιξε λιγο ο καιρος και τα αποτελεσματα ηταν τα εξης συμφωνα με τον μαμα χαρτη που εχει το μπαζαζ:
1η κ 2η ταχυτητα ολα κομπλε ανοιγε κανονικα,,3η μετα τις 12000 στροφες αργουσε να ανεβασει, 4η,5η,6η, αργουσε παρα πολυ να ανεβασει μετα τις 12000 στρ. σχεδον καθολου!!! εκανε και κατι κοψιματα σαν να μπουκονε!!!
ξενερωσα!! γιατι τα εκανε αυτα?????? μου εβγαλε σχεδον τα περρισσοτερα μειων,,,κατι -40,-63 κατι τετοια!! εβγαλε και κατι ++,!! με το PC III που ειχα πριν μια χαρα πιγαινε το μηχανακι....


καπου εχεις λαθος

αν θες βαλε μια φοτο απο τον κυριο χαρτη

επισης καλο ειναι ειναι να ξεκηνας απο χαρτη με ολα " 0 "

to AFR τοσο το εχεις?


Έχει επεξεργασθεί από τον/την nasos-v στις Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:40, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gixxer.gr
nasos-v
Full gixxer
Full gixxer
nasos-v


Άντρας Όνομα: : Νασος
Τόπος : Περιστερι-Αθηνα
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 6282
Αγωνιζόμενος :

Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΣαβ 05 Φεβ 2011, 14:39

μου θυμιζει λιγο το δικο μου οταν ειχα βαλει λαθος την μπριζα του tps
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gixxer.gr
DrIoannis
Hero gixxer
Hero gixxer
DrIoannis


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1742
Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΣαβ 05 Φεβ 2011, 15:06

Τον υπολογιστή τον έχεις βάλει στο Αμερικάνικο σύστημα(region)?Το software έχει ένα θέμα με τις . και τα ,.Για άλλαξε το σύστημα από το control panel σε Αμερικάνικο Region and Language και μάλλον θα είσαι ΟΚ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nasos-v
Full gixxer
Full gixxer
nasos-v


Άντρας Όνομα: : Νασος
Τόπος : Περιστερι-Αθηνα
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 6282
Αγωνιζόμενος :

Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΣαβ 05 Φεβ 2011, 15:12

DrIoannis έγραψε:
Τον υπολογιστή τον έχεις βάλει στο Αμερικάνικο σύστημα(region)?Το software έχει ένα θέμα με τις . και τα ,.Για άλλαξε το σύστημα από το control panel σε Αμερικάνικο Region and Language και μάλλον θα είσαι ΟΚ


αφου γιαννη λεει οτι δεν παει κιολας.

και εβαλε ιδη τα AFR ,αρα το συστημα πρεπει να ειναι στα αγγλικα (αμερικης)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gixxer.gr
gat0s
Hero gixxer
Hero gixxer
gat0s


Άντρας Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ
Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Ηλικία : 42
Αριθμός μηνυμάτων : 1831
Αγωνιζόμενος : Sleep
Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΣαβ 05 Φεβ 2011, 15:31

nasos-v έγραψε:
DrIoannis έγραψε:
Τον υπολογιστή τον έχεις βάλει στο Αμερικάνικο σύστημα(region)?Το software έχει ένα θέμα με τις . και τα ,.Για άλλαξε το σύστημα από το control panel σε Αμερικάνικο Region and Language και μάλλον θα είσαι ΟΚ


αφου γιαννη λεει οτι δεν παει κιολας.

και εβαλε ιδη τα AFR ,αρα το συστημα πρεπει να ειναι στα αγγλικα (αμερικης)

Αν εχει -50 -60 πως να παει ρε Νασο?
Φιλε μην το κανεις πολλες βολτες μην παρεις τιποτα στο χερι.
Δες αυτο που ειπε ο DrIoannis.
Να ξερεις πως δεν πρεπει να υπαρχει ,(κομμα)
Οταν το μετατρεπεις σε Αγγληκο θα γινει .(τελεια)
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΣαβ 05 Φεβ 2011, 15:33

gat0s έγραψε:
nasos-v έγραψε:
DrIoannis έγραψε:
Τον υπολογιστή τον έχεις βάλει στο Αμερικάνικο σύστημα(region)?Το software έχει ένα θέμα με τις . και τα ,.Για άλλαξε το σύστημα από το control panel σε Αμερικάνικο Region and Language και μάλλον θα είσαι ΟΚ


αφου γιαννη λεει οτι δεν παει κιολας.

και εβαλε ιδη τα AFR ,αρα το συστημα πρεπει να ειναι στα αγγλικα (αμερικης)

Αν εχει -50 -60 πως να παει ρε Νασο?
Φιλε μην το κανεις πολλες βολτες μην παρεις τιποτα στο χερι.
Δες αυτο που ειπε ο DrIoannis.
Να ξερεις πως δεν πρεπει να υπαρχει ,(κομμα)
Οταν το μετατρεπεις σε Αγγληκο θα γινει .(τελεια)


+1000 Twisted Evil
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gsxrthiva
Normal gixxer
Normal gixxer



Άντρας Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ
Τόπος : ΘΗΒΑ
Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 145
Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2010

BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ   BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ EmptyΣαβ 05 Φεβ 2011, 16:31

παιδια σε αγγλικα ηνωμενων πολιτειων το ειχα το πληκτρολογιο(ME KOMA)...τα target afr ειχα βαλει τον πινακα του UNSEEN, αυτο που ειχε κανει ποστ,τον χαρτη ειχα του μπαζαζ
τον 07-08 GSXR1000 SLIP ON,δεν το ειχα βαλει σε μηδεν ολα!
Να του φορτωσω τα δεδομενα που κατεγραψε και να το παω μια βολτα να δω τι θα κανει???????
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 5Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» pc3 η pcv βοηθεια
» ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ
» ΒΟΗΘΕΙΑ

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ :: ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚA-TUNING-AFTERMARKET :: ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ-ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com