| BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ | |
|
+14stavrosrodo JIMK7 gat0s DrIoannis nasos-v Miou Darksoul teo46 ripseventh Hamamatsu T.R.E Leroy -=UNSEEN=- gsxrthiva 18 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
gsxrthiva Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΘΗΒΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 145 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2010
| Θέμα: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Πεμ 03 Φεβ 2011, 12:54 | |
| ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ......ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑ ΣΤΟ GSXR 1000 K7 ΜΟΥ TO BAZZAZ ZFI KAI Z-AFM...AN MΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ... ΤΙ TAFR'S NA ΒΑΛΩ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΣΩ??? ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΥΟSHIMURA ST-R,ΦΛΑΤΖΑ Κ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΥΟSHIMURA , ΡΟΙΚΗ,ΚΑΙ ΟΛΟΣΩΜΗ ΕΞΑΤΜΗΣΗ,,,ΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑFR'S APO 13.2 ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ??? | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Πεμ 03 Φεβ 2011, 13:06 | |
| Μεγαλύτερο AFR π.χ. 14,5 σημαίνει πιο λίγες βενζίνες. Πιο μικρό σημαίνει περισσότερες βενζίνες. Το 13,2 είναι μια χαρά και ασφαλές για τα ψηλά. Χαμηλά μπορείς να πας και πιο κάτω. Λόγω τον επεμβάσεων που έχεις κάνει και επειδή το μηχανάκι χαμηλά θα έχει χάσει λόγω των STR, καλό θα ήταν να έχεις και τη δυνατότητα να πειράξεις advance. Με κάποιες μοίρες θα ξύπναγε αισθητά στα χαμηλά. Πάντως το 13,2 για χαμηλά - μεσαία είναι πλούσιο. Μπορείς να πας και 13,5 και 13,8. Στα ψηλά και 13,5 ακόμα. Βέβαια ολα αυτά και επειδή έχεις βελτιωμένη μοτοσικλέτα, καλό θα ήταν να τα δεις στην πράξη με ένα Wideband και να ρυθμίσεις για καλύτερα, Κάθε βελτιωμένο μηχανάκι συμπεριφέρεται εντελώς διαφορετικά απο άλλο παρόμοιο οπότε δεν υπάρχει κάτι ακριβές να κάνεις, Ξεκινάς απο κάπου και βελτιώνεις πάνω σε αυτό. | |
|
| |
gsxrthiva Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΘΗΒΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 145 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2010
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Πεμ 03 Φεβ 2011, 13:22 | |
| δηλαδη να βαλω μεχρι τις 8000 στροφες 13,2 και απο κει και πανω 13,5??? | |
|
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Πεμ 03 Φεβ 2011, 14:26 | |
| Οταν λεμε πλουσιο ενοουμε εχει πολες βενζινες το μιγμα και μπουκωνει το μοτερ αλλα εναι ασφαλες. Δες το πεμτο ποστ και δοκιμασε το πινακακι του -=UNSEEN=- https://gixxer.forumgreek.com/t19p135-topicΑ οσο στεγνονεις γινεται και ποιο επικηνδυνο οσο ανεβαζεις δηλαδη 13.3>13.6 κοκ | |
|
| |
gsxrthiva Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΘΗΒΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 145 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2010
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Πεμ 03 Φεβ 2011, 20:07 | |
| ευχαριστω πασχαλη θα δοκιμασω αυτον τον πινακα... | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Παρ 04 Φεβ 2011, 03:03 | |
| Παιδιά ένα σημαντικό λάθος. Οταν το μοτέρ είναι πολύ πλούσιο δεν είναι ασφαλές. Αυτή είναι μια εντελώς παρεξηγημένη έννοια. Για να καταλάβετε τι γίνεται θα σας το πω με απλό παράδειγμα, άκρως χειροπιαστό. Σε ένα πλακάκι στο πάτωμα, ρίξτε δυο σταγόνες λάδι και καθαρίστε τις με χαρτί κουζίνας. Φυσικά θα δείτε οτι έμεινε λίγδα και γλιστράει. Τώρα λοιπόν στο χαρτί κουζίνας βάλτε βενζίνη και καθαρίστε πάλι. Η λίγδα εξαφανίστηκε. Φανταστείτε το παράδειγμα με τον κύλινδρο και τα ελατήρια σας. Επίσης η άκαυτη βενζίνη σε συνδυασμό με τη μεγάλη συμπίεση του κινητήρα διαπερνά τα ελατήρια και καταλήγει στο κάρτερ. Εχω δει μέχρι τώρα δυο ¨καλοπρογραμματισμένα¨ μηχανάκια που χτύπησαν μπιέλα και κουζινέτα στροφάλου. Λογικό αφου η βενζίνη πέρασε στο λάδι και το ξέπλυνε απο όπου το έβρισκε. Γενικά στο GSXR δύσκολα θα λιώσει πιστόνι η θα κατεβάσει λούκι απο φτωχό μείγμα, φαινόμενο πολύ σύνηθες σε τουρμπο κινητήρες, αλλά πολύ εύκολα θα περάσει τη βενζίνη στο λάδι και θα ξεπλύνει τα χιτώνια. Αρα Πλούσιο = ασφαλές είναι μεγάλο λάθος, αφου μέσα σε λίγο καιρό θα ακουτε να σκαμπιλίζουν ελατήρια στο πιστόνι και θα βλέπετε τούφα το ντουμάνι απο την εξάτμιση. Ολα με μέτρο λοιπόν. Φυσικά το 13.2 δεν είναι ικανό να κάνει τέτοια ζημιά, αλλά πάντα πρέπει να κινούμαστε ανάλογα με το μοτέρ τις αντοχές κλπ. Σε ένα φτιαγμένο μοτέρ οσο δίνουμε καύσιμο και γίνεται πλούσιο, πέφτει η θερμοκρασία στους κυλίνδρους και φυσικά και η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα. Θέλουμε λοιπόν θερμοκρασίες αλλά οχι υπερβολικές, τόσες ώστε να έχουμε αυτανάφλεξη λόγω πυρωμένης ακίδας ακόμα και οταν δεν σπινθιρίζει το μπουζί ή ακόμα χειρότερα θερμοκρασίες που θα επιφέρουν τήξη του πιστονιού ή σκόρπισμα ελατηρίου. Φυσικά τα μπουζί είναι οι καλύτεροι μάρτυρες για το τι γίνεται μέσα στο μοτέρ και μάλιστα με ένδειξη ανα κύλινδρο. Ακίδα σαν να βγήκε απο το κουτί γυαλιστερή, λευκοί χρωματισμοί και αλιωμένη ακίδα. Εξαιρετικά φτωχό, ένα βήμα πριν το λιώσιμο πιστονιού, ελατηρίου ή ακίδας απο το μπουζί που θα καταλήξει μέσα στο μοτέρ. Ενα φίλερ θα δείξει οτι το διάκενο έχει ανοίξει επειδή αλλοιώθηκε η ακίδα. Χρώμα καφέ, μπουζί ξηρό χωρίς κατάλοιπα. Ιδανική καύση Μπράβο το πετύχαμε. Χρώμα μαύρο με πιθανά υγρά κατάλοιπα. Υπερβολικά πλούσιο. Δεν πάει, καίει και θα χαλάσει σύντομα. Προσοχή. Το μπουζί του κάθε κυλίνδρου σε ένα εξασκημένο μάτι είναι μεγάλςο χαφιές. Ετσι ανα κύλινδρο μπορούμε να αλλάξουμε λίγο τη μικρομετρική ρύθμιση κυλίνδρου απο τον εκάστοτε παράλληλο εγκέφαλο ανάλογα με την εικόνα του μπουζί. Οι δυο εσωτερικοί κύλινδροι είναι πάντα πιο θερμοί απο τους εξωτερικούς λόγω περιορισμένης ψύξης. Κανονικά για την επίτευξη σωστού AFR βλέπουμε και τη θερμοκρασία κυλίνδρων είτε με θερμόμετρο laser σε κάθε λαιμό είτε (ο σωστός τρόπος) με πυρόμετρο. Αφου τελειώσει το πυρόμετρο αναλαμβάνει δουλειά ένα knock sensor για την τέλεια ρύθμιση. Βέβαια ολα αυτά είναι για όποιον θέλει να καει και να έχει εργοστασιακή τελειότητα και απόλυτη δύναμη. Απλά μιας και σας ζάλισα τα @@ βραδιάτικα το επέκτεινα λίγο... | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Παρ 04 Φεβ 2011, 08:25 | |
| Δεν έχω παρά να σου ,είπες πραγματικά όσα χρειάζεται να ξέρει κάποιος ώστε να μην ακούει τις μπούρδες του κάθε παπαρολόγου που ρυθμίζει τα μηχανάκια με τα pair ανοιχτά,που ρίχνει βενζίνα με τον κουβά επειδή ότι πάει καίει,τα άλογα πεινάνε κτλ... Καλό θα ήταν να όποιος θέλει να ρυθμίσει το μηχανάκι του μόνος του με ένα wideband να κινείται σε ασφαλή όρια AFR,γιατί σίγουρα οι 2 μεσαίοι κύλινδροι θα δουλεύουν πιο πλούσια απ'τους ακριανούς και κανένας δεν θα είναι ακριβώς στο target AFR,ακόμα και αν το συνολικό είναι ΟΚ. | |
|
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Παρ 04 Φεβ 2011, 11:26 | |
| Τουλαχιστον απο αυτα που διαβαζω ξερω οτι το 13.2 ειναι ασφαλες. Το υπερβολικα πλουσιο σε καμια περιπτοση ομως δεν θα μου πηγενε στο μυαλο οτι θα ειναι επικηνδυνο. Καλα κανεις και τα γραφεις εννοειτε για να μαθενουμε και εμεις | |
|
| |
Hamamatsu Hero gixxer
Όνομα: : Αλέξανδρος Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 1640 Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Παρ 04 Φεβ 2011, 11:36 | |
| Περιεκτικοτατος ο UNSEEN. Θα λυσει πολλες αποριες αυτο ποστ. | |
|
| |
gsxrthiva Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΘΗΒΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 145 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2010
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Παρ 04 Φεβ 2011, 23:40 | |
| Να'σε καλα UNSEEN!! πολυ κατατοπιστικος!!! πες μας και αλλα να μαθαινουμε!!!! | |
|
| |
ripseventh Full gixxer
Όνομα: : Λουκας Τόπος : Λιβαδεια Αριθμός μηνυμάτων : 1221 Hμερομηνία εγγραφής : 19/09/2010
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Σαβ 05 Φεβ 2011, 00:14 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Παιδιά ένα σημαντικό λάθος. Οταν το μοτέρ είναι πολύ πλούσιο δεν είναι ασφαλές. Αυτή είναι μια εντελώς παρεξηγημένη έννοια. Για να καταλάβετε τι γίνεται θα σας το πω με απλό παράδειγμα, άκρως χειροπιαστό. Σε ένα πλακάκι στο πάτωμα, ρίξτε δυο σταγόνες λάδι και καθαρίστε τις με χαρτί κουζίνας. Φυσικά θα δείτε οτι έμεινε λίγδα και γλιστράει. Τώρα λοιπόν στο χαρτί κουζίνας βάλτε βενζίνη και καθαρίστε πάλι. Η λίγδα εξαφανίστηκε. Φανταστείτε το παράδειγμα με τον κύλινδρο και τα ελατήρια σας.
Επίσης η άκαυτη βενζίνη σε συνδυασμό με τη μεγάλη συμπίεση του κινητήρα διαπερνά τα ελατήρια και καταλήγει στο κάρτερ. Εχω δει μέχρι τώρα δυο ¨καλοπρογραμματισμένα¨ μηχανάκια που χτύπησαν μπιέλα και κουζινέτα στροφάλου. Λογικό αφου η βενζίνη πέρασε στο λάδι και το ξέπλυνε απο όπου το έβρισκε.
Γενικά στο GSXR δύσκολα θα λιώσει πιστόνι η θα κατεβάσει λούκι απο φτωχό μείγμα, φαινόμενο πολύ σύνηθες σε τουρμπο κινητήρες, αλλά πολύ εύκολα θα περάσει τη βενζίνη στο λάδι και θα ξεπλύνει τα χιτώνια.
Αρα Πλούσιο = ασφαλές είναι μεγάλο λάθος, αφου μέσα σε λίγο καιρό θα ακουτε να σκαμπιλίζουν ελατήρια στο πιστόνι και θα βλέπετε τούφα το ντουμάνι απο την εξάτμιση.
Ολα με μέτρο λοιπόν. Φυσικά το 13.2 δεν είναι ικανό να κάνει τέτοια ζημιά, αλλά πάντα πρέπει να κινούμαστε ανάλογα με το μοτέρ τις αντοχές κλπ.
Σε ένα φτιαγμένο μοτέρ οσο δίνουμε καύσιμο και γίνεται πλούσιο, πέφτει η θερμοκρασία στους κυλίνδρους και φυσικά και η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα. Θέλουμε λοιπόν θερμοκρασίες αλλά οχι υπερβολικές, τόσες ώστε να έχουμε αυτανάφλεξη λόγω πυρωμένης ακίδας ακόμα και οταν δεν σπινθιρίζει το μπουζί ή ακόμα χειρότερα θερμοκρασίες που θα επιφέρουν τήξη του πιστονιού ή σκόρπισμα ελατηρίου. Φυσικά τα μπουζί είναι οι καλύτεροι μάρτυρες για το τι γίνεται μέσα στο μοτέρ και μάλιστα με ένδειξη ανα κύλινδρο.
Ακίδα σαν να βγήκε απο το κουτί γυαλιστερή, λευκοί χρωματισμοί και αλιωμένη ακίδα. Εξαιρετικά φτωχό, ένα βήμα πριν το λιώσιμο πιστονιού, ελατηρίου ή ακίδας απο το μπουζί που θα καταλήξει μέσα στο μοτέρ. Ενα φίλερ θα δείξει οτι το διάκενο έχει ανοίξει επειδή αλλοιώθηκε η ακίδα.
Χρώμα καφέ, μπουζί ξηρό χωρίς κατάλοιπα. Ιδανική καύση Μπράβο το πετύχαμε.
Χρώμα μαύρο με πιθανά υγρά κατάλοιπα. Υπερβολικά πλούσιο. Δεν πάει, καίει και θα χαλάσει σύντομα. Προσοχή.
Το μπουζί του κάθε κυλίνδρου σε ένα εξασκημένο μάτι είναι μεγάλςο χαφιές. Ετσι ανα κύλινδρο μπορούμε να αλλάξουμε λίγο τη μικρομετρική ρύθμιση κυλίνδρου απο τον εκάστοτε παράλληλο εγκέφαλο ανάλογα με την εικόνα του μπουζί. Οι δυο εσωτερικοί κύλινδροι είναι πάντα πιο θερμοί απο τους εξωτερικούς λόγω περιορισμένης ψύξης.
Κανονικά για την επίτευξη σωστού AFR βλέπουμε και τη θερμοκρασία κυλίνδρων είτε με θερμόμετρο laser σε κάθε λαιμό είτε (ο σωστός τρόπος) με πυρόμετρο. Αφου τελειώσει το πυρόμετρο αναλαμβάνει δουλειά ένα knock sensor για την τέλεια ρύθμιση. Βέβαια ολα αυτά είναι για όποιον θέλει να καει και να έχει εργοστασιακή τελειότητα και απόλυτη δύναμη. Απλά μιας και σας ζάλισα τα @@ βραδιάτικα το επέκτεινα λίγο...
Unseen!Να ρωτησω κ εγω αν ολα αυτα που ανεφερες παιζουν σημαντικο ρολο οταν φορας μονο pciii (με προτεινομενο χαρτη που δινει η dynojet) φιλτρο κ ενα τελικο)γενικα δλδ αν υπαρχει προβλημα για το μοτερ που δεν εχω κανει χαρτογραφηση!Μπορει δλδ να πασχει απο φτωχο η πλουσιο μειγμα και κ να εχουμε ασχημα αποτελεσματα για το μοτερ?Sorry στον φιλο απο θηβα που του χαλασα λιγο το post | |
|
| |
teo46 Hero gixxer
Όνομα: : θοδωρής Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 2555 Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!! Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Σαβ 05 Φεβ 2011, 01:01 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Παιδιά ένα σημαντικό λάθος. Οταν το μοτέρ είναι πολύ πλούσιο δεν είναι ασφαλές. Αυτή είναι μια εντελώς παρεξηγημένη έννοια. Για να καταλάβετε τι γίνεται θα σας το πω με απλό παράδειγμα, άκρως χειροπιαστό. Σε ένα πλακάκι στο πάτωμα, ρίξτε δυο σταγόνες λάδι και καθαρίστε τις με χαρτί κουζίνας. Φυσικά θα δείτε οτι έμεινε λίγδα και γλιστράει. Τώρα λοιπόν στο χαρτί κουζίνας βάλτε βενζίνη και καθαρίστε πάλι. Η λίγδα εξαφανίστηκε. Φανταστείτε το παράδειγμα με τον κύλινδρο και τα ελατήρια σας.
Επίσης η άκαυτη βενζίνη σε συνδυασμό με τη μεγάλη συμπίεση του κινητήρα διαπερνά τα ελατήρια και καταλήγει στο κάρτερ. Εχω δει μέχρι τώρα δυο ¨καλοπρογραμματισμένα¨ μηχανάκια που χτύπησαν μπιέλα και κουζινέτα στροφάλου. Λογικό αφου η βενζίνη πέρασε στο λάδι και το ξέπλυνε απο όπου το έβρισκε.
Γενικά στο GSXR δύσκολα θα λιώσει πιστόνι η θα κατεβάσει λούκι απο φτωχό μείγμα, φαινόμενο πολύ σύνηθες σε τουρμπο κινητήρες, αλλά πολύ εύκολα θα περάσει τη βενζίνη στο λάδι και θα ξεπλύνει τα χιτώνια.
Αρα Πλούσιο = ασφαλές είναι μεγάλο λάθος, αφου μέσα σε λίγο καιρό θα ακουτε να σκαμπιλίζουν ελατήρια στο πιστόνι και θα βλέπετε τούφα το ντουμάνι απο την εξάτμιση.
Ολα με μέτρο λοιπόν. Φυσικά το 13.2 δεν είναι ικανό να κάνει τέτοια ζημιά, αλλά πάντα πρέπει να κινούμαστε ανάλογα με το μοτέρ τις αντοχές κλπ.
Σε ένα φτιαγμένο μοτέρ οσο δίνουμε καύσιμο και γίνεται πλούσιο, πέφτει η θερμοκρασία στους κυλίνδρους και φυσικά και η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα. Θέλουμε λοιπόν θερμοκρασίες αλλά οχι υπερβολικές, τόσες ώστε να έχουμε αυτανάφλεξη λόγω πυρωμένης ακίδας ακόμα και οταν δεν σπινθιρίζει το μπουζί ή ακόμα χειρότερα θερμοκρασίες που θα επιφέρουν τήξη του πιστονιού ή σκόρπισμα ελατηρίου. Φυσικά τα μπουζί είναι οι καλύτεροι μάρτυρες για το τι γίνεται μέσα στο μοτέρ και μάλιστα με ένδειξη ανα κύλινδρο.
Ακίδα σαν να βγήκε απο το κουτί γυαλιστερή, λευκοί χρωματισμοί και αλιωμένη ακίδα. Εξαιρετικά φτωχό, ένα βήμα πριν το λιώσιμο πιστονιού, ελατηρίου ή ακίδας απο το μπουζί που θα καταλήξει μέσα στο μοτέρ. Ενα φίλερ θα δείξει οτι το διάκενο έχει ανοίξει επειδή αλλοιώθηκε η ακίδα.
Χρώμα καφέ, μπουζί ξηρό χωρίς κατάλοιπα. Ιδανική καύση Μπράβο το πετύχαμε.
Χρώμα μαύρο με πιθανά υγρά κατάλοιπα. Υπερβολικά πλούσιο. Δεν πάει, καίει και θα χαλάσει σύντομα. Προσοχή.
Το μπουζί του κάθε κυλίνδρου σε ένα εξασκημένο μάτι είναι μεγάλςο χαφιές. Ετσι ανα κύλινδρο μπορούμε να αλλάξουμε λίγο τη μικρομετρική ρύθμιση κυλίνδρου απο τον εκάστοτε παράλληλο εγκέφαλο ανάλογα με την εικόνα του μπουζί. Οι δυο εσωτερικοί κύλινδροι είναι πάντα πιο θερμοί απο τους εξωτερικούς λόγω περιορισμένης ψύξης.
Κανονικά για την επίτευξη σωστού AFR βλέπουμε και τη θερμοκρασία κυλίνδρων είτε με θερμόμετρο laser σε κάθε λαιμό είτε (ο σωστός τρόπος) με πυρόμετρο. Αφου τελειώσει το πυρόμετρο αναλαμβάνει δουλειά ένα knock sensor για την τέλεια ρύθμιση. Βέβαια ολα αυτά είναι για όποιον θέλει να καει και να έχει εργοστασιακή τελειότητα και απόλυτη δύναμη. Απλά μιας και σας ζάλισα τα @@ βραδιάτικα το επέκτεινα λίγο...
| |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Σαβ 05 Φεβ 2011, 04:54 | |
| - ripseventh έγραψε:
- -=UNSEEN=- έγραψε:
- Παιδιά ένα σημαντικό λάθος. Οταν το μοτέρ είναι πολύ πλούσιο δεν είναι ασφαλές. Αυτή είναι μια εντελώς παρεξηγημένη έννοια. Για να καταλάβετε τι γίνεται θα σας το πω με απλό παράδειγμα, άκρως χειροπιαστό. Σε ένα πλακάκι στο πάτωμα, ρίξτε δυο σταγόνες λάδι και καθαρίστε τις με χαρτί κουζίνας. Φυσικά θα δείτε οτι έμεινε λίγδα και γλιστράει. Τώρα λοιπόν στο χαρτί κουζίνας βάλτε βενζίνη και καθαρίστε πάλι. Η λίγδα εξαφανίστηκε. Φανταστείτε το παράδειγμα με τον κύλινδρο και τα ελατήρια σας.
Επίσης η άκαυτη βενζίνη σε συνδυασμό με τη μεγάλη συμπίεση του κινητήρα διαπερνά τα ελατήρια και καταλήγει στο κάρτερ. Εχω δει μέχρι τώρα δυο ¨καλοπρογραμματισμένα¨ μηχανάκια που χτύπησαν μπιέλα και κουζινέτα στροφάλου. Λογικό αφου η βενζίνη πέρασε στο λάδι και το ξέπλυνε απο όπου το έβρισκε.
Γενικά στο GSXR δύσκολα θα λιώσει πιστόνι η θα κατεβάσει λούκι απο φτωχό μείγμα, φαινόμενο πολύ σύνηθες σε τουρμπο κινητήρες, αλλά πολύ εύκολα θα περάσει τη βενζίνη στο λάδι και θα ξεπλύνει τα χιτώνια.
Αρα Πλούσιο = ασφαλές είναι μεγάλο λάθος, αφου μέσα σε λίγο καιρό θα ακουτε να σκαμπιλίζουν ελατήρια στο πιστόνι και θα βλέπετε τούφα το ντουμάνι απο την εξάτμιση.
Ολα με μέτρο λοιπόν. Φυσικά το 13.2 δεν είναι ικανό να κάνει τέτοια ζημιά, αλλά πάντα πρέπει να κινούμαστε ανάλογα με το μοτέρ τις αντοχές κλπ.
Σε ένα φτιαγμένο μοτέρ οσο δίνουμε καύσιμο και γίνεται πλούσιο, πέφτει η θερμοκρασία στους κυλίνδρους και φυσικά και η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα. Θέλουμε λοιπόν θερμοκρασίες αλλά οχι υπερβολικές, τόσες ώστε να έχουμε αυτανάφλεξη λόγω πυρωμένης ακίδας ακόμα και οταν δεν σπινθιρίζει το μπουζί ή ακόμα χειρότερα θερμοκρασίες που θα επιφέρουν τήξη του πιστονιού ή σκόρπισμα ελατηρίου. Φυσικά τα μπουζί είναι οι καλύτεροι μάρτυρες για το τι γίνεται μέσα στο μοτέρ και μάλιστα με ένδειξη ανα κύλινδρο.
Ακίδα σαν να βγήκε απο το κουτί γυαλιστερή, λευκοί χρωματισμοί και αλιωμένη ακίδα. Εξαιρετικά φτωχό, ένα βήμα πριν το λιώσιμο πιστονιού, ελατηρίου ή ακίδας απο το μπουζί που θα καταλήξει μέσα στο μοτέρ. Ενα φίλερ θα δείξει οτι το διάκενο έχει ανοίξει επειδή αλλοιώθηκε η ακίδα.
Χρώμα καφέ, μπουζί ξηρό χωρίς κατάλοιπα. Ιδανική καύση Μπράβο το πετύχαμε.
Χρώμα μαύρο με πιθανά υγρά κατάλοιπα. Υπερβολικά πλούσιο. Δεν πάει, καίει και θα χαλάσει σύντομα. Προσοχή.
Το μπουζί του κάθε κυλίνδρου σε ένα εξασκημένο μάτι είναι μεγάλςο χαφιές. Ετσι ανα κύλινδρο μπορούμε να αλλάξουμε λίγο τη μικρομετρική ρύθμιση κυλίνδρου απο τον εκάστοτε παράλληλο εγκέφαλο ανάλογα με την εικόνα του μπουζί. Οι δυο εσωτερικοί κύλινδροι είναι πάντα πιο θερμοί απο τους εξωτερικούς λόγω περιορισμένης ψύξης.
Κανονικά για την επίτευξη σωστού AFR βλέπουμε και τη θερμοκρασία κυλίνδρων είτε με θερμόμετρο laser σε κάθε λαιμό είτε (ο σωστός τρόπος) με πυρόμετρο. Αφου τελειώσει το πυρόμετρο αναλαμβάνει δουλειά ένα knock sensor για την τέλεια ρύθμιση. Βέβαια ολα αυτά είναι για όποιον θέλει να καει και να έχει εργοστασιακή τελειότητα και απόλυτη δύναμη. Απλά μιας και σας ζάλισα τα @@ βραδιάτικα το επέκτεινα λίγο...
Unseen!Να ρωτησω κ εγω αν ολα αυτα που ανεφερες παιζουν σημαντικο ρολο οταν φορας μονο pciii (με προτεινομενο χαρτη που δινει η dynojet) φιλτρο κ ενα τελικο)γενικα δλδ αν υπαρχει προβλημα για το μοτερ που δεν εχω κανει χαρτογραφηση!Μπορει δλδ να πασχει απο φτωχο η πλουσιο μειγμα και κ να εχουμε ασχημα αποτελεσματα για το μοτερ?Sorry στον φιλο απο θηβα που του χαλασα λιγο το post Οι χάρτες που δίνει η Dynojet, είναι απο κάποια εξουσιοδοτημένα κέντρα της που μετά τους ανεβάζουν στο Site. Γενικά δεν θα έχεις πρόβλημα αφου όσο και να διαφέρει το ένα μοτέρ απο το άλλο, οι διαφορές στο καύσιμο δεν είναι τόσες ώστε να ανατιναχτεί το μοτέρ. Βέβαια λάβετε υπ` όψην οτι η ρύθμιση σε κάποιο μηχανάκι μπορεί π.χ. να έχει γίνει στην Αγγλία με την μεγάλη υγρασία και τις διαφορετικές κλιματικές συνθήκες, οπότε δεν θα δουλευει καλά το καλοκαίρι στην Ελλάδα. Οπότε αυτός είναι ο λόγος που φτιάχνουε χάρτη στο κάθε μηχανάκι. Γενικότερα οι χάρτες της dynojet είναι ένας μπούσουλας για να μην ξεκινάς απο το 0. Αν δεις λοιπόν το μηχανάκι σου με ένα έτοιμο χάρτη και μετά με ένα χάρτη φτιαγμένο πάνω του, οι διαφορές θα είναι μεγάλες. Για ζημιά μη φοβάστε αλλά δεν είναι και το ιδανικό σε καμία περίπτωση. | |
|
| |
ripseventh Full gixxer
Όνομα: : Λουκας Τόπος : Λιβαδεια Αριθμός μηνυμάτων : 1221 Hμερομηνία εγγραφής : 19/09/2010
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Σαβ 05 Φεβ 2011, 10:30 | |
| Unseen Kαλυτερα δλδ να το παω για χαρτογραφηση αλλα που?Ξερεις καποιον που να κανει σωστη δουλεια στην αθηνα μια και ειμαι απο Λιβαδεια κ ποσο μπορει να κοστισει ολο αυτο? | |
|
| |
Darksoul Hero gixxer
Όνομα: : Φιλιππος Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 2551 Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Σαβ 05 Φεβ 2011, 11:11 | |
| - ripseventh έγραψε:
- Unseen Kαλυτερα δλδ να το παω για χαρτογραφηση αλλα που?Ξερεις καποιον που να κανει σωστη δουλεια στην αθηνα μια και ειμαι απο Λιβαδεια κ ποσο μπορει να κοστισει ολο αυτο?
http://www.t2ne.gr/αυτο εδω ειναι ενα team που συνεργαζονται με το καταστημα την καλλιροης που ειναι επισημος dealer της dynojet κανουν καλη δουλεια απο τι μου χουν πει! www.mototechnology.grκαι γι αυτον ακουγονται καλα λογια!και πρεπει να ξερει κ τα gsxr με κλειστα τα ματια! | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Σαβ 05 Φεβ 2011, 13:18 | |
| | |
|
| |
Leroy Elite gixxer
Όνομα: : Πασχαλης Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 4497 Hμερομηνία εγγραφής : 01/02/2010
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Σαβ 05 Φεβ 2011, 13:20 | |
| | |
|
| |
gsxrthiva Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΘΗΒΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 145 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2010
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:06 | |
| παιδια σημερα πηγα για πρωτη φορα να χαρτογραφησω, αφου ανοιξε λιγο ο καιρος και τα αποτελεσματα ηταν τα εξης συμφωνα με τον μαμα χαρτη που εχει το μπαζαζ: 1η κ 2η ταχυτητα ολα κομπλε ανοιγε κανονικα,,3η μετα τις 12000 στροφες αργουσε να ανεβασει, 4η,5η,6η, αργουσε παρα πολυ να ανεβασει μετα τις 12000 στρ. σχεδον καθολου!!! εκανε και κατι κοψιματα σαν να μπουκονε!!! ξενερωσα!! γιατι τα εκανε αυτα?????? μου εβγαλε σχεδον τα περρισσοτερα μειων,,,κατι -40,-63 κατι τετοια!! εβγαλε και κατι ++,!! με το PC III που ειχα πριν μια χαρα πιγαινε το μηχανακι.... | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:38 | |
| - gsxrthiva έγραψε:
- παιδια σημερα πηγα για πρωτη φορα να χαρτογραφησω, αφου ανοιξε λιγο ο καιρος και τα αποτελεσματα ηταν τα εξης συμφωνα με τον μαμα χαρτη που εχει το μπαζαζ:
1η κ 2η ταχυτητα ολα κομπλε ανοιγε κανονικα,,3η μετα τις 12000 στροφες αργουσε να ανεβασει, 4η,5η,6η, αργουσε παρα πολυ να ανεβασει μετα τις 12000 στρ. σχεδον καθολου!!! εκανε και κατι κοψιματα σαν να μπουκονε!!! ξενερωσα!! γιατι τα εκανε αυτα?????? μου εβγαλε σχεδον τα περρισσοτερα μειων,,,κατι -40,-63 κατι τετοια!! εβγαλε και κατι ++,!! με το PC III που ειχα πριν μια χαρα πιγαινε το μηχανακι.... καπου εχεις λαθος αν θες βαλε μια φοτο απο τον κυριο χαρτη επισης καλο ειναι ειναι να ξεκηνας απο χαρτη με ολα " 0 " to AFR τοσο το εχεις?
Έχει επεξεργασθεί από τον/την nasos-v στις Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:40, 1 φορά | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Σαβ 05 Φεβ 2011, 14:39 | |
| μου θυμιζει λιγο το δικο μου οταν ειχα βαλει λαθος την μπριζα του tps | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Σαβ 05 Φεβ 2011, 15:06 | |
| Τον υπολογιστή τον έχεις βάλει στο Αμερικάνικο σύστημα(region)?Το software έχει ένα θέμα με τις . και τα ,.Για άλλαξε το σύστημα από το control panel σε Αμερικάνικο Region and Language και μάλλον θα είσαι ΟΚ | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Σαβ 05 Φεβ 2011, 15:12 | |
| - DrIoannis έγραψε:
- Τον υπολογιστή τον έχεις βάλει στο Αμερικάνικο σύστημα(region)?Το software έχει ένα θέμα με τις . και τα ,.Για άλλαξε το σύστημα από το control panel σε Αμερικάνικο Region and Language και μάλλον θα είσαι ΟΚ
αφου γιαννη λεει οτι δεν παει κιολας. και εβαλε ιδη τα AFR ,αρα το συστημα πρεπει να ειναι στα αγγλικα (αμερικης) | |
|
| |
gat0s Hero gixxer
Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1831 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Σαβ 05 Φεβ 2011, 15:31 | |
| - nasos-v έγραψε:
- DrIoannis έγραψε:
- Τον υπολογιστή τον έχεις βάλει στο Αμερικάνικο σύστημα(region)?Το software έχει ένα θέμα με τις . και τα ,.Για άλλαξε το σύστημα από το control panel σε Αμερικάνικο Region and Language και μάλλον θα είσαι ΟΚ
αφου γιαννη λεει οτι δεν παει κιολας.
και εβαλε ιδη τα AFR ,αρα το συστημα πρεπει να ειναι στα αγγλικα (αμερικης) Αν εχει -50 -60 πως να παει ρε Νασο? Φιλε μην το κανεις πολλες βολτες μην παρεις τιποτα στο χερι. Δες αυτο που ειπε ο DrIoannis. Να ξερεις πως δεν πρεπει να υπαρχει ,(κομμα) Οταν το μετατρεπεις σε Αγγληκο θα γινει .(τελεια) | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Σαβ 05 Φεβ 2011, 15:33 | |
| - gat0s έγραψε:
- nasos-v έγραψε:
- DrIoannis έγραψε:
- Τον υπολογιστή τον έχεις βάλει στο Αμερικάνικο σύστημα(region)?Το software έχει ένα θέμα με τις . και τα ,.Για άλλαξε το σύστημα από το control panel σε Αμερικάνικο Region and Language και μάλλον θα είσαι ΟΚ
αφου γιαννη λεει οτι δεν παει κιολας.
και εβαλε ιδη τα AFR ,αρα το συστημα πρεπει να ειναι στα αγγλικα (αμερικης) Αν εχει -50 -60 πως να παει ρε Νασο? Φιλε μην το κανεις πολλες βολτες μην παρεις τιποτα στο χερι. Δες αυτο που ειπε ο DrIoannis. Να ξερεις πως δεν πρεπει να υπαρχει ,(κομμα) Οταν το μετατρεπεις σε Αγγληκο θα γινει .(τελεια) +1000 | |
|
| |
gsxrthiva Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΘΗΒΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 145 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2010
| Θέμα: Απ: BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ Σαβ 05 Φεβ 2011, 16:31 | |
| παιδια σε αγγλικα ηνωμενων πολιτειων το ειχα το πληκτρολογιο(ME KOMA)...τα target afr ειχα βαλει τον πινακα του UNSEEN, αυτο που ειχε κανει ποστ,τον χαρτη ειχα του μπαζαζ τον 07-08 GSXR1000 SLIP ON,δεν το ειχα βαλει σε μηδεν ολα! Να του φορτωσω τα δεδομενα που κατεγραψε και να το παω μια βολτα να δω τι θα κανει??????? | |
|
| |
| BAZAZZ ΒΟΗΘΕΙΑ | |
|