| ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management | |
|
+32maikstain misfits296 ΚΑΣΤΟΡΙΑ Miou blackk8 dimdoc DimSTriple stavrosrodo 1ndianos paps_1000r nikosR1 T.R.E Kydo panosk8 daionerk9 GIORGIO7 -=UNSEEN=- magiaklaniakeksatmisi gat0s DrIoannis giorgostam drkenan nasos-v bell gsxr1000nitro omerta69 stathis_k GIXXERAKIAS Hamamatsu DENNIS k7fire JIMK7 36 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
giorgostam Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : Ξανθη Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 202 Αγωνιζόμενος : ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!!!! Hμερομηνία εγγραφής : 18/09/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Πεμ 08 Απρ 2010, 22:56 | |
| ενημερωτικά για 0-400 που το δουλεύεις 100% το γκάζι τα κελιά σε αυτή την στήλη πόσο είναι καλο να τα βάλουμε 13,2 είναι καλά η θέλει ποιο πλούσιο?μιλάω για ΜΟΤΟ με ολόσωμη φίλτρο. | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 02:00 | |
| | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 07:30 | |
| - giorgostam έγραψε:
- ενημερωτικά για 0-400 που το δουλεύεις 100% το γκάζι τα κελιά σε αυτή την στήλη πόσο είναι καλο να τα βάλουμε 13,2 είναι καλά η θέλει ποιο πλούσιο?μιλάω για ΜΟΤΟ με ολόσωμη φίλτρο.
Αναλογα τι εχεις κανει στο κινητηρα και καλο θα ειναι στις δυο πρωτες σχεσεις να το εχεις πιο φτωχο απο τι στις επομενες
Έχει επεξεργασθεί από τον/την JIMK7 στις Παρ 09 Απρ 2010, 07:33, 1 φορά | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 07:32 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- -
Δημητρο τι ειχες γραψει και μετα το εσβησες Οτι και να πεις ειναι σεβαστη η γνωμη σου εδω μεσα | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 13:01 | |
| Απλά το έσβησα Δημήτρη μου γιατί θα ακουστεί παράνοια. Ο Αμερικάνος λοιπόν που έχω πάρει τους εκκεντροφόρους μου, μου είπε για dragster ΜΤΧ-01 καύσιμο και 14 ρύθμιση. Απλά περνάς, σβήνεις και τέλος. Μετά πάλι. Το δικό μου (πολιτικό) είναι 13 ψηλά και αργεί να ανεβάσει μετά απο κάποιες στροφές. Τώρα είμαι με 13,5 χαμηλά 13,2 μεσαίες (θέλει φαι γιατί έχει φορτίο) 13,0 ψηλά Θα μείνει ως έχει και θα το πάω 13,5 στα ψηλά γιατί τώρα δεν καθαρίζει και μυρίζει βενζίνες, ενώ έχω και παλαβή κατανάλωση. Η επόμενη αφου δω πως λειτουργεί θα είναι στο 13,7 όπου και θα μείνει. Απλά δεν κρατάω τέρμα το γκάζι για πολλή ώρα. Θα κάνω πατηματάκι π.χ. 2ες με 6η κόφτη που μπαίνει γρήγορα και μετά θα πηγαίνω στο 13,2 στις μεσαίες να παγώνει καλά. Οχι οτι με 13,7 θα έχει θέμα. Υπάρχουν 3-4 μηχανάκια που δουλευουν πολύ καλά και χωρίς πρόβλημα όλο αυτό τον καιρό με 13,7. Δοκιμάστε όσοι θέλετε την παρακάτω ρύθμιση με 100αρα βενζίνη και θα είστε πολύ ασφαλείς και με δύναμη 0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100% 4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100% 8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100% Ασφαλής χάρτης για μηχανάκια που μπαίνουν πίστα και κάνουν και πατήματα στο δρόμο. ΚΑι τέρμα να πάτε δεν θα γίνει κάτι αρκεί να μην είναι απο Αθήνα κόρινθο όλο τάπα με 300αρες (και πάλι δηλαδή αλλά δεν βλέπω το λόγο) Αυτά έγραψα φίλε μου Δημήτρη. | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 13:20 | |
| -=UNSEEN=- το παραπανω πινακακι θα εχει ομοιομορφη αποδοση το γκαζι?
0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100% 4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100% 8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%(γιατι εδω ξαναανεβενεις?)
ρε παιδια το smooth πως το περναμε? τσεκαρουμε ολο τον πινακα και παταμε την επιλογη smooth ? | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 13:57 | |
| Ναι θα είναι πολύ Smooth. Θα το δεις και ο ίδιος. Πάντα βεβαια απο μοτέρ σε μοτέρ θέλει finetuning αλλά θα δουλέψει πολύ καλά. Στο τέλος ανεβαίνω (κοινώς στεγνώνω) για να καθαρίζει το μοτέρ στα ψηλά. Θα είναι πιο πριόνι που λέμε και θα νομίζεις οτι κόντυνε (απλά θα γεμίζει πιο γρήγορα και θα σου δίνει αυτή την εντύπωση). Οι μεσαίες έχουν μεγάλο φορτίο οπότε θέλουν βενζίνες. Με τα παραπάνω που έγραψα περίπου δουλευω κι εγω αλλά θέλω στέγνωμα στα ψηλά.
Για κάποιους φίλους που τους έβγαλε μεγάλα νούμερα το Bazzaz και το όποιο Autotune System, Προς θεου μην τα περνάτε αν δείχνουν παράλογα και τσεκάρετε αυστηρα τα παρακατω!!!!!!!!!
Διαρροή στην εξάτμιση απο κάποια ένωση ή απο τα ζουαν.
Αυστηρά κλειστή η βαλβίδα εμπλουτισμού αέρα. Αυστηρά!
100% σίγουροι οτι η αντλία βενζίνης είναι πεντακάθαρη.
Πολύ σίγουροι οτι έχουμε βάλει καλή βενζίνη
Οπωσδήποτε αναμονή να ζεσταθεί καλά ο λ πριν τη μέτρηση και να έχει έρθει η μηχανή σε θερμιοκρασία λειτουργίας
ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΡΟΥΜΕ ΚΟΦΤΗ ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΘΕΛΕΙ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ SHIFT LIGHT ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΩ.
Προσοχή γιατί τα παραπάνω είναι το Α και το Ω!!! | |
|
| |
GIXXERAKIAS Hero gixxer
Όνομα: : Ιωάννης Τόπος : Aθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 2159 Αγωνιζόμενος : Newbie open. Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 14:05 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Απλά το έσβησα Δημήτρη μου γιατί θα ακουστεί παράνοια. Ο Αμερικάνος λοιπόν που έχω πάρει τους εκκεντροφόρους μου, μου είπε για dragster ΜΤΧ-01 καύσιμο και 14 ρύθμιση. Απλά περνάς, σβήνεις και τέλος. Μετά πάλι. Το δικό μου (πολιτικό) είναι 13 ψηλά και αργεί να ανεβάσει μετά απο κάποιες στροφές.
Τώρα είμαι με 13,5 χαμηλά 13,2 μεσαίες (θέλει φαι γιατί έχει φορτίο) 13,0 ψηλά
Θα μείνει ως έχει και θα το πάω 13,5 στα ψηλά γιατί τώρα δεν καθαρίζει και μυρίζει βενζίνες, ενώ έχω και παλαβή κατανάλωση. Η επόμενη αφου δω πως λειτουργεί θα είναι στο 13,7 όπου και θα μείνει. Απλά δεν κρατάω τέρμα το γκάζι για πολλή ώρα. Θα κάνω πατηματάκι π.χ. 2ες με 6η κόφτη που μπαίνει γρήγορα και μετά θα πηγαίνω στο 13,2 στις μεσαίες να παγώνει καλά. Οχι οτι με 13,7 θα έχει θέμα. Υπάρχουν 3-4 μηχανάκια που δουλευουν πολύ καλά και χωρίς πρόβλημα όλο αυτό τον καιρό με 13,7.
Δοκιμάστε όσοι θέλετε την παρακάτω ρύθμιση με 100αρα βενζίνη και θα είστε πολύ ασφαλείς και με δύναμη
0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100% 4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100% 8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%
Ασφαλής χάρτης για μηχανάκια που μπαίνουν πίστα και κάνουν και πατήματα στο δρόμο. ΚΑι τέρμα να πάτε δεν θα γίνει κάτι αρκεί να μην είναι απο Αθήνα κόρινθο όλο τάπα με 300αρες (και πάλι δηλαδή αλλά δεν βλέπω το λόγο)
Αυτά έγραψα φίλε μου Δημήτρη. Χμμμμ...λογικο μου φαινεται και το στεγνωμα ψηλα να καθαριζει τυχον υπερπληρωση στις μεσαιες....θα το δοκιμασω με του Νασου το μηχανακι κι αν βγει οκ θα το βαλω και στο δικο μου. - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Ναι θα είναι πολύ Smooth. Θα το δεις και ο ίδιος. Πάντα βεβαια απο μοτέρ σε μοτέρ θέλει finetuning αλλά θα δουλέψει πολύ καλά. Στο τέλος ανεβαίνω (κοινώς στεγνώνω) για να καθαρίζει το μοτέρ στα ψηλά. Θα είναι πιο πριόνι που λέμε και θα νομίζεις οτι κόντυνε (απλά θα γεμίζει πιο γρήγορα και θα σου δίνει αυτή την εντύπωση). Οι μεσαίες έχουν μεγάλο φορτίο οπότε θέλουν βενζίνες. Με τα παραπάνω που έγραψα περίπου δουλευω κι εγω αλλά θέλω στέγνωμα στα ψηλά.
Για κάποιους φίλους που τους έβγαλε μεγάλα νούμερα το Bazzaz και το όποιο Autotune System, Προς θεου μην τα περνάτε αν δείχνουν παράλογα και τσεκάρετε αυστηρα τα παρακατω!!!!!!!!!
Διαρροή στην εξάτμιση απο κάποια ένωση ή απο τα ζουαν.
Αυστηρά κλειστή η βαλβίδα εμπλουτισμού αέρα. Αυστηρά!
100% σίγουροι οτι η αντλία βενζίνης είναι πεντακάθαρη.
Πολύ σίγουροι οτι έχουμε βάλει καλή βενζίνη
Οπωσδήποτε αναμονή να ζεσταθεί καλά ο λ πριν τη μέτρηση και να έχει έρθει η μηχανή σε θερμιοκρασία λειτουργίας
ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΡΟΥΜΕ ΚΟΦΤΗ ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΘΕΛΕΙ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ SHIFT LIGHT ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΩ.
Προσοχή γιατί τα παραπάνω είναι το Α και το Ω!!! Τωρα που το λες οταν μου εβγαλε αυτα τα νουμερα προχθες ξεκινησα απο μικρολιμανο και δεν ειχε προλαβει να ανεβασει θερμοκρασια το μοτερ καλα καλα οταν βγηκα εθνικη.....οταν ζεσταθηκε βαρεα και κοφτη...αρα μ@λακια μου.... Περασα τον χαρτη φιλε Δημητρη γιατι δεν ηξερα αυτα που ειπες τωρα.Στην πεντελη κατα την διαρκεια πανμω κατω στροφιλικι ειχε φτιαξει μαμηστερο χαρτη αλλα ο μλκς δεν τον εσωσα και περασα κατευθειαν τα -+50-60% που μου εβγαλε μετα την βολτα απο το μικρολιμανο....τα εχασα ολα. :( | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 14:29 | |
| Το φαντάστηκα οτι κάτι τέτοιο θα είχε γίνει. Το Commander 5 έχει ρύθμιση δευτερολέπτων πριν αρχίσει να γράφει (π.χ. 600sec και μετά αρχίζει διορθώσεις) καθώς και δυνατότητα να του ρυθμίσεις απο πόσους βαθμούς του κινητήρα και μετά να αρχίσει να γράφει. Π.χ απο 72 και μετά να κάνει διόρθωση αλλιώς οχι. Κόφτης ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!!!!! Κάνε λοιπόν πάλι ένα κόπο και να δεις που όλα θα είναι οκ. Μετά μου λες και σου στέλνω το λογαριασμό..... | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 14:30 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Ναι θα είναι πολύ Smooth. Θα το δεις και ο ίδιος. Πάντα βεβαια απο μοτέρ σε μοτέρ θέλει finetuning αλλά θα δουλέψει πολύ καλά. Στο τέλος ανεβαίνω (κοινώς στεγνώνω) για να καθαρίζει το μοτέρ στα ψηλά. Θα είναι πιο πριόνι που λέμε και θα νομίζεις οτι κόντυνε (απλά θα γεμίζει πιο γρήγορα και θα σου δίνει αυτή την εντύπωση). Οι μεσαίες έχουν μεγάλο φορτίο οπότε θέλουν βενζίνες. Με τα παραπάνω που έγραψα περίπου δουλευω κι εγω αλλά θέλω στέγνωμα στα ψηλά.
Για κάποιους φίλους που τους έβγαλε μεγάλα νούμερα το Bazzaz και το όποιο Autotune System, Προς θεου μην τα περνάτε αν δείχνουν παράλογα και τσεκάρετε αυστηρα τα παρακατω!!!!!!!!!
Διαρροή στην εξάτμιση απο κάποια ένωση ή απο τα ζουαν.
Αυστηρά κλειστή η βαλβίδα εμπλουτισμού αέρα. Αυστηρά!
100% σίγουροι οτι η αντλία βενζίνης είναι πεντακάθαρη.
Πολύ σίγουροι οτι έχουμε βάλει καλή βενζίνη
Οπωσδήποτε αναμονή να ζεσταθεί καλά ο λ πριν τη μέτρηση και να έχει έρθει η μηχανή σε θερμιοκρασία λειτουργίας
ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΡΟΥΜΕ ΚΟΦΤΗ ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΘΕΛΕΙ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ SHIFT LIGHT ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΩ.
Προσοχή γιατί τα παραπάνω είναι το Α και το Ω!!! thanks | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 14:47 | |
| Να σαι καλά φίλε Νάσο. Αν τα βρείτε κάπου σκούρα και μπορώ να βοηθήσω... Εδω είμαι | |
|
| |
GIXXERAKIAS Hero gixxer
Όνομα: : Ιωάννης Τόπος : Aθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 2159 Αγωνιζόμενος : Newbie open. Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 14:48 | |
| | |
|
| |
giorgostam Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : Ξανθη Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 202 Αγωνιζόμενος : ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!!!! Hμερομηνία εγγραφής : 18/09/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 15:44 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Απλά το έσβησα Δημήτρη μου γιατί θα ακουστεί παράνοια. Ο Αμερικάνος λοιπόν που έχω πάρει τους εκκεντροφόρους μου, μου είπε για dragster ΜΤΧ-01 καύσιμο και 14 ρύθμιση. Απλά περνάς, σβήνεις και τέλος. Μετά πάλι. Το δικό μου (πολιτικό) είναι 13 ψηλά και αργεί να ανεβάσει μετά απο κάποιες στροφές.
Τώρα είμαι με 13,5 χαμηλά 13,2 μεσαίες (θέλει φαι γιατί έχει φορτίο) 13,0 ψηλά
Θα μείνει ως έχει και θα το πάω 13,5 στα ψηλά γιατί τώρα δεν καθαρίζει και μυρίζει βενζίνες, ενώ έχω και παλαβή κατανάλωση. Η επόμενη αφου δω πως λειτουργεί θα είναι στο 13,7 όπου και θα μείνει. Απλά δεν κρατάω τέρμα το γκάζι για πολλή ώρα. Θα κάνω πατηματάκι π.χ. 2ες με 6η κόφτη που μπαίνει γρήγορα και μετά θα πηγαίνω στο 13,2 στις μεσαίες να παγώνει καλά. Οχι οτι με 13,7 θα έχει θέμα. Υπάρχουν 3-4 μηχανάκια που δουλευουν πολύ καλά και χωρίς πρόβλημα όλο αυτό τον καιρό με 13,7.
Δοκιμάστε όσοι θέλετε την παρακάτω ρύθμιση με 100αρα βενζίνη και θα είστε πολύ ασφαλείς και με δύναμη
0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100% 4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100% 8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%
Ασφαλής χάρτης για μηχανάκια που μπαίνουν πίστα και κάνουν και πατήματα στο δρόμο. ΚΑι τέρμα να πάτε δεν θα γίνει κάτι αρκεί να μην είναι απο Αθήνα κόρινθο όλο τάπα με 300αρες (και πάλι δηλαδή αλλά δεν βλέπω το λόγο)
Αυτά έγραψα φίλε μου Δημήτρη. Τώρα μάλιστα είδαμε λίγο φως!Μπράβο UNSEEN θα το δοκιμάσω να δω...Σε ευχαριστούμε! οποίος έχει δοκιμάσει κάτι ανάλογο η έχει κάποια άλλη άποψη να μας πει... | |
|
| |
1ndianos Adv. gixxer
Όνομα: : παναγιωτης Τόπος : αθηνα... Αριθμός μηνυμάτων : 603 Αγωνιζόμενος : dragster Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 17:33 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
-
Για κάποιους φίλους που τους έβγαλε μεγάλα νούμερα το Bazzaz και το όποιο Autotune System, Προς θεου μην τα περνάτε αν δείχνουν παράλογα και τσεκάρετε αυστηρα τα παρακατω!!!!!!!!!
Διαρροή στην εξάτμιση απο κάποια ένωση ή απο τα ζουαν.
Αυστηρά κλειστή η βαλβίδα εμπλουτισμού αέρα. Αυστηρά!
100% σίγουροι οτι η αντλία βενζίνης είναι πεντακάθαρη.
Πολύ σίγουροι οτι έχουμε βάλει καλή βενζίνη
Οπωσδήποτε αναμονή να ζεσταθεί καλά ο λ πριν τη μέτρηση και να έχει έρθει η μηχανή σε θερμιοκρασία λειτουργίας
ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΡΟΥΜΕ ΚΟΦΤΗ ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΘΕΛΕΙ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ SHIFT LIGHT ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΩ.
Προσοχή γιατί τα παραπάνω είναι το Α και το Ω!!! +1000 συμφωνω και γω απολυτα σε αυτα!!! | |
|
| |
1ndianos Adv. gixxer
Όνομα: : παναγιωτης Τόπος : αθηνα... Αριθμός μηνυμάτων : 603 Αγωνιζόμενος : dragster Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 17:55 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Απλά το έσβησα Δημήτρη μου γιατί θα ακουστεί παράνοια. Ο Αμερικάνος λοιπόν που έχω πάρει τους εκκεντροφόρους μου, μου είπε για dragster ΜΤΧ-01 καύσιμο και 14 ρύθμιση. Απλά περνάς, σβήνεις και τέλος. Μετά πάλι. Το δικό μου (πολιτικό) είναι 13 ψηλά και αργεί να ανεβάσει μετά απο κάποιες στροφές.
Τώρα είμαι με 13,5 χαμηλά 13,2 μεσαίες (θέλει φαι γιατί έχει φορτίο) 13,0 ψηλά
Θα μείνει ως έχει και θα το πάω 13,5 στα ψηλά γιατί τώρα δεν καθαρίζει και μυρίζει βενζίνες, ενώ έχω και παλαβή κατανάλωση. Η επόμενη αφου δω πως λειτουργεί θα είναι στο 13,7 όπου και θα μείνει. Απλά δεν κρατάω τέρμα το γκάζι για πολλή ώρα. Θα κάνω πατηματάκι π.χ. 2ες με 6η κόφτη που μπαίνει γρήγορα και μετά θα πηγαίνω στο 13,2 στις μεσαίες να παγώνει καλά. Οχι οτι με 13,7 θα έχει θέμα. Υπάρχουν 3-4 μηχανάκια που δουλευουν πολύ καλά και χωρίς πρόβλημα όλο αυτό τον καιρό με 13,7.
Δοκιμάστε όσοι θέλετε την παρακάτω ρύθμιση με 100αρα βενζίνη και θα είστε πολύ ασφαλείς και με δύναμη
0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100% 4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100% 8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%
Ασφαλής χάρτης για μηχανάκια που μπαίνουν πίστα και κάνουν και πατήματα στο δρόμο. ΚΑι τέρμα να πάτε δεν θα γίνει κάτι αρκεί να μην είναι απο Αθήνα κόρινθο όλο τάπα με 300αρες (και πάλι δηλαδή αλλά δεν βλέπω το λόγο)
Αυτά έγραψα φίλε μου Δημήτρη. σε αυτα ομως......εχουμε ΘΕΜΑ!!!! τελειως διαφορετικη (φιλοσοφια)και μου αρεσει πολυ!!! να ενα πολυ καλο θεμα που θελει πολλα τεστ.... ΛΟΙΠΟΝ¨οι διαφορες μας ξεκινανε στις (μεσαιες) 4000-8000 rpm και στα (ψηλα) 8000-τελος. εγω θελω ποιο στεγνο τη μηχ.μου(13,5-13,6) στις μεσαιες (πιο πολλα αλογα)φορτωνει καλυτερα..... και πιο πλουσιο στα ψηλα (13,2)για να ειναι safe. ετσι με αυτην την καυσαναληση δεν (μπουκωνει) στις χαμηλομεσαιες και δεν χρειαζετε να το στεγνωσεις στα ψηλα για να το (καθαρισεις) παντα μιλαω για 60% με 100% του γκαζιου. οι διαφορες μας βεβαια ειναι πολυ μικρες (λεπτομεριες) που ομως κανουν την διαφορα... εμενα με αυτη την ρυθμιση μου εβγαλε τα περισσοτερα αλογα παντου,και ειναι safe...(βεβαια σε μενα εμπλεκονται και τα avance)οσον αφορα τα αλογα και ισως με μπερδεβει αυτο!!! | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 18:05 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Το φαντάστηκα οτι κάτι τέτοιο θα είχε γίνει. Το Commander 5 έχει ρύθμιση δευτερολέπτων πριν αρχίσει να γράφει (π.χ. 600sec και μετά αρχίζει διορθώσεις) καθώς και δυνατότητα να του ρυθμίσεις απο πόσους βαθμούς του κινητήρα και μετά να αρχίσει να γράφει. Π.χ απο 72 και μετά να κάνει διόρθωση αλλιώς οχι. Κόφτης ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!!!!!
Κάνε λοιπόν πάλι ένα κόπο και να δεις που όλα θα είναι οκ.
Μετά μου λες και σου στέλνω το λογαριασμό..... Και το ΒΑΖΖΑΖ για να ξεκινησει να γραφει σου λεει ο κατασκευαστης οτι πρεπει να περασει ενα λεπτο τουλαχιστον μεχρι να ζεσταθει ο λαμδα και να του κανεις ενα καλο ανοιγμα μεχρι να καθαρισει καλα το μοτερ απο τυχον καταλοιπα κατι αναλογο κι αυτο με το pc κι ολα τα αλλα Τωρα αυτο με το κοφτη κανονικα ειναι να μην το βαζεις αλλα αν καμια φορα σου ξεφυγει επιδης το εχω τσεκαρει απυρες φορες τουλαχιστον στο ΒΑΖΖΑΖ που το εχω φαει στη μαπα δεν το τρελαινει σπανιες φορες να σου βγαλει κανενα σφαλμα στο τελειωμα που το βλεπεις και το διορθωνεις μετα Φαντα σου οτι το εχω και γραφει με traction control εκει που κοβει το ρευμα σχεδον συνεχεια και δεν εχει κανενα προβλημα Για τα νουμερα που εβαλες πιο πριν δεν ξερω πως δουλεβουν στο pc αλλα στο ΒΑΖΖΑΖ νομιζω οτι ειναι καπως πολυ το 13.6 η 13.7 ο κατασκευαστης λεει οτι δεν κανει να το εχεις πανω απο το 13.5 φυσικα αυτο ισχυει για ολο το φασμα αν ομως το βαλεις για μερικα τεραγωνακια σιγουρα δεν θα εχεις προβλημα το συν που εχει το ΒΑΖΖΑΖ ειναι οτι μπορεις να επιλεξεις διαφορετικο χαρτη ανα ταχυτητα ουτοσοστε να το εχεις αρκετα φτωχο στις δυο πρωτες σχεσεις και οσο ανεβαζεις να το κανεις πιο πλουσιο Τα τρελα νουμερα που εβγαλαν στα παιδια ειναι πιστευω απο λαθος ρυθμιση του υπολογιστη απο κωμα σε τελεια οταν γινεται αυτο βγαζει τρελα νουμερα τις ταξεις + 50 και +60
Έχει επεξεργασθεί από τον/την JIMK7 στις Παρ 09 Απρ 2010, 18:34, 1 φορά | |
|
| |
1ndianos Adv. gixxer
Όνομα: : παναγιωτης Τόπος : αθηνα... Αριθμός μηνυμάτων : 603 Αγωνιζόμενος : dragster Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 18:18 | |
| - JIMK7 έγραψε:
Για τα νουμερα που εβαλες πιο πριν δεν ξερω πως δουλεβουν στο pc αλλα στο ΒΑΖΖΑΖ νομιζω οτι ειναι καπως πολυ το 14.6 η 14.7 ο κατασκευαστης λεει οτι δεν κανει να το εχεις πανω απο το 14.5 φυσικα αυτο ισχυει για ολο το φασμα αν ομως το βαλεις για μερικα τεραγωνακια σιγουρα δεν θα εχεις προβλημα jim τα νουμερα δουλευουν το ΙΔΙΟ σε οτι παραλ. εγκεφαλο και να εχεις, το 13.2 π.χ. ειναι 13.2 και στο pc,και sto bazzaz!!! δεν μιλησε κανεις για 14.6 η 14.7 που το ειδες αυτο???αν το εγραψε καποιος ειναι λαθος!!! | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| |
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| |
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 18:32 | |
| | |
|
| |
1ndianos Adv. gixxer
Όνομα: : παναγιωτης Τόπος : αθηνα... Αριθμός μηνυμάτων : 603 Αγωνιζόμενος : dragster Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 18:50 | |
| - 1ndianos έγραψε:
- -=UNSEEN=- έγραψε:
- Απλά το έσβησα Δημήτρη μου γιατί θα ακουστεί παράνοια. Ο Αμερικάνος λοιπόν που έχω πάρει τους εκκεντροφόρους μου, μου είπε για dragster ΜΤΧ-01 καύσιμο και 14 ρύθμιση. Απλά περνάς, σβήνεις και τέλος. Μετά πάλι. Το δικό μου (πολιτικό) είναι 13 ψηλά και αργεί να ανεβάσει μετά απο κάποιες στροφές.
Τώρα είμαι με 13,5 χαμηλά 13,2 μεσαίες (θέλει φαι γιατί έχει φορτίο) 13,0 ψηλά
Θα μείνει ως έχει και θα το πάω 13,5 στα ψηλά γιατί τώρα δεν καθαρίζει και μυρίζει βενζίνες, ενώ έχω και παλαβή κατανάλωση. Η επόμενη αφου δω πως λειτουργεί θα είναι στο 13,7 όπου και θα μείνει. Απλά δεν κρατάω τέρμα το γκάζι για πολλή ώρα. Θα κάνω πατηματάκι π.χ. 2ες με 6η κόφτη που μπαίνει γρήγορα και μετά θα πηγαίνω στο 13,2 στις μεσαίες να παγώνει καλά. Οχι οτι με 13,7 θα έχει θέμα. Υπάρχουν 3-4 μηχανάκια που δουλευουν πολύ καλά και χωρίς πρόβλημα όλο αυτό τον καιρό με 13,7.
Δοκιμάστε όσοι θέλετε την παρακάτω ρύθμιση με 100αρα βενζίνη και θα είστε πολύ ασφαλείς και με δύναμη
0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100% 4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100% 8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%
Ασφαλής χάρτης για μηχανάκια που μπαίνουν πίστα και κάνουν και πατήματα στο δρόμο. ΚΑι τέρμα να πάτε δεν θα γίνει κάτι αρκεί να μην είναι απο Αθήνα κόρινθο όλο τάπα με 300αρες (και πάλι δηλαδή αλλά δεν βλέπω το λόγο)
Αυτά έγραψα φίλε μου Δημήτρη.
σε αυτα ομως......εχουμε ΘΕΜΑ!!!! τελειως διαφορετικη (φιλοσοφια)και μου αρεσει πολυ!!! να ενα πολυ καλο θεμα που θελει πολλα τεστ.... ΛΟΙΠΟΝ¨οι διαφορες μας ξεκινανε στις (μεσαιες) 4000-8000 rpm και στα (ψηλα) 8000-τελος. εγω θελω ποιο στεγνο τη μηχ.μου(13,5-13,6) στις μεσαιες (πιο πολλα αλογα)φορτωνει καλυτερα..... και πιο πλουσιο στα ψηλα (13,2)για να ειναι safe. ετσι με αυτην την καυσαναληση δεν (μπουκωνει) στις χαμηλομεσαιες και δεν χρειαζετε να το στεγνωσεις στα ψηλα για να το (καθαρισεις) παντα μιλαω για 60% με 100% του γκαζιου. οι διαφορες μας βεβαια ειναι πολυ μικρες (λεπτομεριες) που ομως κανουν την διαφορα... εμενα με αυτη την ρυθμιση μου εβγαλε τα περισσοτερα αλογα παντου,και ειναι safe...(βεβαια σε μενα εμπλεκονται και τα avance)οσον αφορα τα αλογα και ισως με μπερδεβει αυτο!!! μακαρι να μπορουσαμε να εχουμε ενα 1000ρη να κανουμε αυτο το τεστ να βλεπαμε διαφορες!!!με εχεις βαλει στην μπριζα!!! | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 20:10 | |
| | |
|
| |
1ndianos Adv. gixxer
Όνομα: : παναγιωτης Τόπος : αθηνα... Αριθμός μηνυμάτων : 603 Αγωνιζόμενος : dragster Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 22:28 | |
| | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| |
| |
GIXXERAKIAS Hero gixxer
Όνομα: : Ιωάννης Τόπος : Aθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 2159 Αγωνιζόμενος : Newbie open. Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Σαβ 10 Απρ 2010, 01:13 | |
| Τελικα παιδια στο bazzaz afr με κωμα (,) η με τελεια (.) το βαζουμε στην ρυθμιση Αγγλικα (Ηνωμενων Πολιτειων)? Εχω μπερδευτει....στο δικο μου pc εχει με κώμα και σε αλλο μου βγαζει τελεία ενω ειναι και τα δυο φτιαγμενα στις τοπικες ρυθμισεις ηνωμενων πολιτειων. | |
|
| |
| ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management | |
|