Greek GSX-R forum
ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_l10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_c10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_r10 
JIMK7
ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_l10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_c10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_r10 
nasos-v
ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_l10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_c10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_r10 
T.R.E
ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_l10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_c10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_r10 
k8 600 kk
ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_l10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_c10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_r10 
kostaskr6
ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_l10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_c10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_r10 
κολτρέϊν
ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_l10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_c10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_r10 
Leroy
ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_l10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_c10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_r10 
ripper
ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_l10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_c10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_l10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_c10ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Poll_r10 

 

 ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management

Πήγαινε κάτω 
+32
maikstain
misfits296
ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Miou
blackk8
dimdoc
DimSTriple
stavrosrodo
1ndianos
paps_1000r
nikosR1
T.R.E
Kydo
panosk8
daionerk9
GIORGIO7
-=UNSEEN=-
magiaklaniakeksatmisi
gat0s
DrIoannis
giorgostam
drkenan
nasos-v
bell
gsxr1000nitro
omerta69
stathis_k
GIXXERAKIAS
Hamamatsu
DENNIS
k7fire
JIMK7
36 απαντήσεις
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
giorgostam
Normal gixxer
Normal gixxer
giorgostam


Άντρας Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ
Τόπος : Ξανθη
Ηλικία : 38
Αριθμός μηνυμάτων : 202
Αγωνιζόμενος : ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!!!!
Hμερομηνία εγγραφής : 18/09/2009

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠεμ 08 Απρ 2010, 22:56

ενημερωτικά για 0-400 που το δουλεύεις 100% το γκάζι τα κελιά σε αυτή την στήλη πόσο είναι καλο να τα βάλουμε 13,2 είναι καλά η θέλει ποιο πλούσιο?μιλάω για ΜΟΤΟ με ολόσωμη φίλτρο.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 02:00

-
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 07:30

giorgostam έγραψε:
ενημερωτικά για 0-400 που το δουλεύεις 100% το γκάζι τα κελιά σε αυτή την στήλη πόσο είναι καλο να τα βάλουμε 13,2 είναι καλά η θέλει ποιο πλούσιο?μιλάω για ΜΟΤΟ με ολόσωμη φίλτρο.

Αναλογα τι εχεις κανει στο κινητηρα ssss


και καλο θα ειναι στις δυο πρωτες σχεσεις να το εχεις πιο φτωχο απο τι στις επομενες file


Έχει επεξεργασθεί από τον/την JIMK7 στις Παρ 09 Απρ 2010, 07:33, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 07:32

-=UNSEEN=- έγραψε:
-

Δημητρο τι ειχες γραψει και μετα το εσβησες xmmm

Οτι και να πεις ειναι σεβαστη η γνωμη σου εδω μεσα Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 13:01

Απλά το έσβησα Δημήτρη μου γιατί θα ακουστεί παράνοια. Ο Αμερικάνος λοιπόν που έχω πάρει τους εκκεντροφόρους μου, μου είπε για dragster ΜΤΧ-01 καύσιμο και 14 ρύθμιση. Απλά περνάς, σβήνεις και τέλος. Μετά πάλι. Το δικό μου (πολιτικό) είναι 13 ψηλά και αργεί να ανεβάσει μετά απο κάποιες στροφές.

Τώρα είμαι με 13,5 χαμηλά
13,2 μεσαίες (θέλει φαι γιατί έχει φορτίο)
13,0 ψηλά

Θα μείνει ως έχει και θα το πάω 13,5 στα ψηλά γιατί τώρα δεν καθαρίζει και μυρίζει βενζίνες, ενώ έχω και παλαβή κατανάλωση. Η επόμενη αφου δω πως λειτουργεί θα είναι στο 13,7 όπου και θα μείνει. Απλά δεν κρατάω τέρμα το γκάζι για πολλή ώρα. Θα κάνω πατηματάκι π.χ. 2ες με 6η κόφτη που μπαίνει γρήγορα και μετά θα πηγαίνω στο 13,2 στις μεσαίες να παγώνει καλά. Οχι οτι με 13,7 θα έχει θέμα. Υπάρχουν 3-4 μηχανάκια που δουλευουν πολύ καλά και χωρίς πρόβλημα όλο αυτό τον καιρό με 13,7.

Δοκιμάστε όσοι θέλετε την παρακάτω ρύθμιση με 100αρα βενζίνη και θα είστε πολύ ασφαλείς και με δύναμη

0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%
4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100%
8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%

Ασφαλής χάρτης για μηχανάκια που μπαίνουν πίστα και κάνουν και πατήματα στο δρόμο. ΚΑι τέρμα να πάτε δεν θα γίνει κάτι αρκεί να μην είναι απο Αθήνα κόρινθο όλο τάπα με 300αρες (και πάλι δηλαδή αλλά δεν βλέπω το λόγο)

Αυτά έγραψα φίλε μου Δημήτρη. Wink
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nasos-v
Full gixxer
Full gixxer
nasos-v


Άντρας Όνομα: : Νασος
Τόπος : Περιστερι-Αθηνα
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 6282
Αγωνιζόμενος :

Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 13:20

-=UNSEEN=- το παραπανω πινακακι θα εχει ομοιομορφη αποδοση το γκαζι?


0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%
4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100%
8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%(γιατι εδω ξαναανεβενεις?)

ρε παιδια το smooth πως το περναμε?
τσεκαρουμε ολο τον πινακα και παταμε την επιλογη smooth ?
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gixxer.gr
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 13:57

Ναι θα είναι πολύ Smooth. Θα το δεις και ο ίδιος. Πάντα βεβαια απο μοτέρ σε μοτέρ θέλει finetuning αλλά θα δουλέψει πολύ καλά. Στο τέλος ανεβαίνω (κοινώς στεγνώνω) για να καθαρίζει το μοτέρ στα ψηλά. Θα είναι πιο πριόνι που λέμε και θα νομίζεις οτι κόντυνε (απλά θα γεμίζει πιο γρήγορα και θα σου δίνει αυτή την εντύπωση). Οι μεσαίες έχουν μεγάλο φορτίο οπότε θέλουν βενζίνες. Με τα παραπάνω που έγραψα περίπου δουλευω κι εγω αλλά θέλω στέγνωμα στα ψηλά.

Για κάποιους φίλους που τους έβγαλε μεγάλα νούμερα το Bazzaz και το όποιο Autotune System, Προς θεου μην τα περνάτε αν δείχνουν παράλογα και τσεκάρετε αυστηρα τα παρακατω!!!!!!!!!

Διαρροή στην εξάτμιση απο κάποια ένωση ή απο τα ζουαν.

Αυστηρά κλειστή η βαλβίδα εμπλουτισμού αέρα. Αυστηρά!

100% σίγουροι οτι η αντλία βενζίνης είναι πεντακάθαρη.

Πολύ σίγουροι οτι έχουμε βάλει καλή βενζίνη

Οπωσδήποτε αναμονή να ζεσταθεί καλά ο λ πριν τη μέτρηση και να έχει έρθει η μηχανή σε θερμιοκρασία λειτουργίας

ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΡΟΥΜΕ ΚΟΦΤΗ ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΘΕΛΕΙ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ SHIFT LIGHT ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΩ.

Προσοχή γιατί τα παραπάνω είναι το Α και το Ω!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
GIXXERAKIAS
Hero gixxer
Hero gixxer
GIXXERAKIAS


Άντρας Όνομα: : Ιωάννης
Τόπος : Aθηνα
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 2159
Αγωνιζόμενος : Newbie open.
Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 14:05

-=UNSEEN=- έγραψε:
Απλά το έσβησα Δημήτρη μου γιατί θα ακουστεί παράνοια. Ο Αμερικάνος λοιπόν που έχω πάρει τους εκκεντροφόρους μου, μου είπε για dragster ΜΤΧ-01 καύσιμο και 14 ρύθμιση. Απλά περνάς, σβήνεις και τέλος. Μετά πάλι. Το δικό μου (πολιτικό) είναι 13 ψηλά και αργεί να ανεβάσει μετά απο κάποιες στροφές.

Τώρα είμαι με 13,5 χαμηλά
13,2 μεσαίες (θέλει φαι γιατί έχει φορτίο)
13,0 ψηλά

Θα μείνει ως έχει και θα το πάω 13,5 στα ψηλά γιατί τώρα δεν καθαρίζει και μυρίζει βενζίνες, ενώ έχω και παλαβή κατανάλωση. Η επόμενη αφου δω πως λειτουργεί θα είναι στο 13,7 όπου και θα μείνει. Απλά δεν κρατάω τέρμα το γκάζι για πολλή ώρα. Θα κάνω πατηματάκι π.χ. 2ες με 6η κόφτη που μπαίνει γρήγορα και μετά θα πηγαίνω στο 13,2 στις μεσαίες να παγώνει καλά. Οχι οτι με 13,7 θα έχει θέμα. Υπάρχουν 3-4 μηχανάκια που δουλευουν πολύ καλά και χωρίς πρόβλημα όλο αυτό τον καιρό με 13,7.

Δοκιμάστε όσοι θέλετε την παρακάτω ρύθμιση με 100αρα βενζίνη και θα είστε πολύ ασφαλείς και με δύναμη

0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%
4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100%
8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%

Ασφαλής χάρτης για μηχανάκια που μπαίνουν πίστα και κάνουν και πατήματα στο δρόμο. ΚΑι τέρμα να πάτε δεν θα γίνει κάτι αρκεί να μην είναι απο Αθήνα κόρινθο όλο τάπα με 300αρες (και πάλι δηλαδή αλλά δεν βλέπω το λόγο)

Αυτά έγραψα φίλε μου Δημήτρη. Wink

Χμμμμ...λογικο μου φαινεται και το στεγνωμα ψηλα να καθαριζει τυχον υπερπληρωση στις μεσαιες....θα το δοκιμασω με του Νασου το μηχανακι κι αν βγει οκ θα το βαλω και στο δικο μου. lol!

-=UNSEEN=- έγραψε:
Ναι θα είναι πολύ Smooth. Θα το δεις και ο ίδιος. Πάντα βεβαια απο μοτέρ σε μοτέρ θέλει finetuning αλλά θα δουλέψει πολύ καλά. Στο τέλος ανεβαίνω (κοινώς στεγνώνω) για να καθαρίζει το μοτέρ στα ψηλά. Θα είναι πιο πριόνι που λέμε και θα νομίζεις οτι κόντυνε (απλά θα γεμίζει πιο γρήγορα και θα σου δίνει αυτή την εντύπωση). Οι μεσαίες έχουν μεγάλο φορτίο οπότε θέλουν βενζίνες. Με τα παραπάνω που έγραψα περίπου δουλευω κι εγω αλλά θέλω στέγνωμα στα ψηλά.

Για κάποιους φίλους που τους έβγαλε μεγάλα νούμερα το Bazzaz και το όποιο Autotune System, Προς θεου μην τα περνάτε αν δείχνουν παράλογα και τσεκάρετε αυστηρα τα παρακατω!!!!!!!!!

Διαρροή στην εξάτμιση απο κάποια ένωση ή απο τα ζουαν.

Αυστηρά κλειστή η βαλβίδα εμπλουτισμού αέρα. Αυστηρά!

100% σίγουροι οτι η αντλία βενζίνης είναι πεντακάθαρη.

Πολύ σίγουροι οτι έχουμε βάλει καλή βενζίνη

Οπωσδήποτε αναμονή να ζεσταθεί καλά ο λ πριν τη μέτρηση και να έχει έρθει η μηχανή σε θερμιοκρασία λειτουργίας

ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΡΟΥΜΕ ΚΟΦΤΗ ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΘΕΛΕΙ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ SHIFT LIGHT ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΩ.

Προσοχή γιατί τα παραπάνω είναι το Α και το Ω!!!

Τωρα που το λες οταν μου εβγαλε αυτα τα νουμερα προχθες ξεκινησα απο μικρολιμανο και δεν ειχε προλαβει να ανεβασει θερμοκρασια το μοτερ καλα καλα οταν βγηκα εθνικη.....οταν ζεσταθηκε βαρεα και κοφτη...αρα μ@λακια μου....

Περασα τον χαρτη φιλε Δημητρη γιατι δεν ηξερα αυτα που ειπες τωρα.Στην πεντελη κατα την διαρκεια πανμω κατω στροφιλικι ειχε φτιαξει μαμηστερο χαρτη αλλα ο μλκς δεν τον εσωσα και περασα κατευθειαν τα -+50-60% που μου εβγαλε μετα την βολτα απο το μικρολιμανο....τα εχασα ολα. :(
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 14:29

Το φαντάστηκα οτι κάτι τέτοιο θα είχε γίνει. Το Commander 5 έχει ρύθμιση δευτερολέπτων πριν αρχίσει να γράφει (π.χ. 600sec και μετά αρχίζει διορθώσεις) καθώς και δυνατότητα να του ρυθμίσεις απο πόσους βαθμούς του κινητήρα και μετά να αρχίσει να γράφει. Π.χ απο 72 και μετά να κάνει διόρθωση αλλιώς οχι. Κόφτης ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!!!!!

Κάνε λοιπόν πάλι ένα κόπο και να δεις που όλα θα είναι οκ.

Μετά μου λες και σου στέλνω το λογαριασμό..... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
nasos-v
Full gixxer
Full gixxer
nasos-v


Άντρας Όνομα: : Νασος
Τόπος : Περιστερι-Αθηνα
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 6282
Αγωνιζόμενος :

Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 14:30

-=UNSEEN=- έγραψε:
Ναι θα είναι πολύ Smooth. Θα το δεις και ο ίδιος. Πάντα βεβαια απο μοτέρ σε μοτέρ θέλει finetuning αλλά θα δουλέψει πολύ καλά. Στο τέλος ανεβαίνω (κοινώς στεγνώνω) για να καθαρίζει το μοτέρ στα ψηλά. Θα είναι πιο πριόνι που λέμε και θα νομίζεις οτι κόντυνε (απλά θα γεμίζει πιο γρήγορα και θα σου δίνει αυτή την εντύπωση). Οι μεσαίες έχουν μεγάλο φορτίο οπότε θέλουν βενζίνες. Με τα παραπάνω που έγραψα περίπου δουλευω κι εγω αλλά θέλω στέγνωμα στα ψηλά.

Για κάποιους φίλους που τους έβγαλε μεγάλα νούμερα το Bazzaz και το όποιο Autotune System, Προς θεου μην τα περνάτε αν δείχνουν παράλογα και τσεκάρετε αυστηρα τα παρακατω!!!!!!!!!

Διαρροή στην εξάτμιση απο κάποια ένωση ή απο τα ζουαν.

Αυστηρά κλειστή η βαλβίδα εμπλουτισμού αέρα. Αυστηρά!

100% σίγουροι οτι η αντλία βενζίνης είναι πεντακάθαρη.

Πολύ σίγουροι οτι έχουμε βάλει καλή βενζίνη

Οπωσδήποτε αναμονή να ζεσταθεί καλά ο λ πριν τη μέτρηση και να έχει έρθει η μηχανή σε θερμιοκρασία λειτουργίας

ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΡΟΥΜΕ ΚΟΦΤΗ ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΘΕΛΕΙ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ SHIFT LIGHT ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΩ.

Προσοχή γιατί τα παραπάνω είναι το Α και το Ω!!!

thanks

file
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gixxer.gr
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 14:47

Να σαι καλά φίλε Νάσο. Αν τα βρείτε κάπου σκούρα και μπορώ να βοηθήσω... Εδω είμαι Wink
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
GIXXERAKIAS
Hero gixxer
Hero gixxer
GIXXERAKIAS


Άντρας Όνομα: : Ιωάννης
Τόπος : Aθηνα
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 2159
Αγωνιζόμενος : Newbie open.
Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 14:48

-=UNSEEN=- έγραψε:
Το φαντάστηκα οτι κάτι τέτοιο θα είχε γίνει. Το Commander 5 έχει ρύθμιση δευτερολέπτων πριν αρχίσει να γράφει (π.χ. 600sec και μετά αρχίζει διορθώσεις) καθώς και δυνατότητα να του ρυθμίσεις απο πόσους βαθμούς του κινητήρα και μετά να αρχίσει να γράφει. Π.χ απο 72 και μετά να κάνει διόρθωση αλλιώς οχι. Κόφτης ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!!!!!

Κάνε λοιπόν πάλι ένα κόπο και να δεις που όλα θα είναι οκ.

Μετά μου λες και σου στέλνω το λογαριασμό..... Laughing Laughing Laughing

Καλη φαση αυτο με το pcV δεν το ειχα ακουσει.....ε κατι θα σκεφτουν και οι μαγκιτες της bazzaz σε επομενο update...ουτως η αλλως δεν νομιζω να τρεχουν με το λογισμικο που εχουν αφησει να κυκλοφορησει...σκεψου τι θα εχουν ακομα να δωσουν! file

Οποτε βενζινη καλη (μεχρι στιγμης),δεν χανει απο καπου οσο εχω δει η εξατμιση,ξεχναμε κοφτες (και λοιπες καγκουριες ...(λες και εκανα ποτέ fafoutis ),το pair εχει ηδη ξηλωθει,kαλο ζεσταμα και φυγαμε αφεντικοοοο!!!! yioupi

Να σαι καλα man! kapelo

ps:Το λογαριασμο εχω να σου δωσω την διευθυνση του Νασου.... trella fafoutis lol!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
giorgostam
Normal gixxer
Normal gixxer
giorgostam


Άντρας Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ
Τόπος : Ξανθη
Ηλικία : 38
Αριθμός μηνυμάτων : 202
Αγωνιζόμενος : ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!!!!
Hμερομηνία εγγραφής : 18/09/2009

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 15:44

-=UNSEEN=- έγραψε:
Απλά το έσβησα Δημήτρη μου γιατί θα ακουστεί παράνοια. Ο Αμερικάνος λοιπόν που έχω πάρει τους εκκεντροφόρους μου, μου είπε για dragster ΜΤΧ-01 καύσιμο και 14 ρύθμιση. Απλά περνάς, σβήνεις και τέλος. Μετά πάλι. Το δικό μου (πολιτικό) είναι 13 ψηλά και αργεί να ανεβάσει μετά απο κάποιες στροφές.

Τώρα είμαι με 13,5 χαμηλά
13,2 μεσαίες (θέλει φαι γιατί έχει φορτίο)
13,0 ψηλά

Θα μείνει ως έχει και θα το πάω 13,5 στα ψηλά γιατί τώρα δεν καθαρίζει και μυρίζει βενζίνες, ενώ έχω και παλαβή κατανάλωση. Η επόμενη αφου δω πως λειτουργεί θα είναι στο 13,7 όπου και θα μείνει. Απλά δεν κρατάω τέρμα το γκάζι για πολλή ώρα. Θα κάνω πατηματάκι π.χ. 2ες με 6η κόφτη που μπαίνει γρήγορα και μετά θα πηγαίνω στο 13,2 στις μεσαίες να παγώνει καλά. Οχι οτι με 13,7 θα έχει θέμα. Υπάρχουν 3-4 μηχανάκια που δουλευουν πολύ καλά και χωρίς πρόβλημα όλο αυτό τον καιρό με 13,7.

Δοκιμάστε όσοι θέλετε την παρακάτω ρύθμιση με 100αρα βενζίνη και θα είστε πολύ ασφαλείς και με δύναμη

0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%
4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100%
8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%

Ασφαλής χάρτης για μηχανάκια που μπαίνουν πίστα και κάνουν και πατήματα στο δρόμο. ΚΑι τέρμα να πάτε δεν θα γίνει κάτι αρκεί να μην είναι απο Αθήνα κόρινθο όλο τάπα με 300αρες (και πάλι δηλαδή αλλά δεν βλέπω το λόγο)

Αυτά έγραψα φίλε μου Δημήτρη. Wink

Τώρα μάλιστα είδαμε λίγο φως!Μπράβο UNSEEN θα το δοκιμάσω να δω...Σε ευχαριστούμε!
οποίος έχει δοκιμάσει κάτι ανάλογο η έχει κάποια άλλη άποψη να μας πει...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
1ndianos
Adv. gixxer
Adv. gixxer
1ndianos


Όνομα: : παναγιωτης
Τόπος : αθηνα...
Αριθμός μηνυμάτων : 603
Αγωνιζόμενος : dragster
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2009

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 17:33

-=UNSEEN=- έγραψε:


Για κάποιους φίλους που τους έβγαλε μεγάλα νούμερα το Bazzaz και το όποιο Autotune System, Προς θεου μην τα περνάτε αν δείχνουν παράλογα και τσεκάρετε αυστηρα τα παρακατω!!!!!!!!!

Διαρροή στην εξάτμιση απο κάποια ένωση ή απο τα ζουαν.

Αυστηρά κλειστή η βαλβίδα εμπλουτισμού αέρα. Αυστηρά!

100% σίγουροι οτι η αντλία βενζίνης είναι πεντακάθαρη.

Πολύ σίγουροι οτι έχουμε βάλει καλή βενζίνη

Οπωσδήποτε αναμονή να ζεσταθεί καλά ο λ πριν τη μέτρηση και να έχει έρθει η μηχανή σε θερμιοκρασία λειτουργίας

ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΡΟΥΜΕ ΚΟΦΤΗ ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΘΕΛΕΙ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ SHIFT LIGHT ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΩ.

Προσοχή γιατί τα παραπάνω είναι το Α και το Ω!!!

+1000 συμφωνω και γω απολυτα σε αυτα!!! oraios
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
1ndianos
Adv. gixxer
Adv. gixxer
1ndianos


Όνομα: : παναγιωτης
Τόπος : αθηνα...
Αριθμός μηνυμάτων : 603
Αγωνιζόμενος : dragster
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2009

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 17:55

-=UNSEEN=- έγραψε:
Απλά το έσβησα Δημήτρη μου γιατί θα ακουστεί παράνοια. Ο Αμερικάνος λοιπόν που έχω πάρει τους εκκεντροφόρους μου, μου είπε για dragster ΜΤΧ-01 καύσιμο και 14 ρύθμιση. Απλά περνάς, σβήνεις και τέλος. Μετά πάλι. Το δικό μου (πολιτικό) είναι 13 ψηλά και αργεί να ανεβάσει μετά απο κάποιες στροφές.

Τώρα είμαι με 13,5 χαμηλά
13,2 μεσαίες (θέλει φαι γιατί έχει φορτίο)
13,0 ψηλά

Θα μείνει ως έχει και θα το πάω 13,5 στα ψηλά γιατί τώρα δεν καθαρίζει και μυρίζει βενζίνες, ενώ έχω και παλαβή κατανάλωση. Η επόμενη αφου δω πως λειτουργεί θα είναι στο 13,7 όπου και θα μείνει. Απλά δεν κρατάω τέρμα το γκάζι για πολλή ώρα. Θα κάνω πατηματάκι π.χ. 2ες με 6η κόφτη που μπαίνει γρήγορα και μετά θα πηγαίνω στο 13,2 στις μεσαίες να παγώνει καλά. Οχι οτι με 13,7 θα έχει θέμα. Υπάρχουν 3-4 μηχανάκια που δουλευουν πολύ καλά και χωρίς πρόβλημα όλο αυτό τον καιρό με 13,7.

Δοκιμάστε όσοι θέλετε την παρακάτω ρύθμιση με 100αρα βενζίνη και θα είστε πολύ ασφαλείς και με δύναμη

0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%
4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100%
8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%

Ασφαλής χάρτης για μηχανάκια που μπαίνουν πίστα και κάνουν και πατήματα στο δρόμο. ΚΑι τέρμα να πάτε δεν θα γίνει κάτι αρκεί να μην είναι απο Αθήνα κόρινθο όλο τάπα με 300αρες (και πάλι δηλαδή αλλά δεν βλέπω το λόγο)

Αυτά έγραψα φίλε μου Δημήτρη. Wink


σε αυτα ομως......εχουμε ΘΕΜΑ!!!!
τελειως διαφορετικη (φιλοσοφια)και μου αρεσει πολυ!!! να ενα πολυ καλο θεμα που θελει πολλα τεστ....
ΛΟΙΠΟΝ¨οι διαφορες μας ξεκινανε στις (μεσαιες) 4000-8000 rpm και
στα (ψηλα) 8000-τελος.
εγω θελω ποιο στεγνο τη μηχ.μου(13,5-13,6) στις μεσαιες (πιο πολλα αλογα)φορτωνει καλυτερα.....
και πιο πλουσιο στα ψηλα (13,2)για να ειναι safe.
ετσι με αυτην την καυσαναληση δεν (μπουκωνει) στις χαμηλομεσαιες και δεν χρειαζετε να το στεγνωσεις στα ψηλα για να το (καθαρισεις)
παντα μιλαω για 60% με 100% του γκαζιου.
οι διαφορες μας βεβαια ειναι πολυ μικρες (λεπτομεριες) που ομως κανουν την διαφορα...
εμενα με αυτη την ρυθμιση μου εβγαλε τα περισσοτερα αλογα παντου,και ειναι safe...(βεβαια σε μενα εμπλεκονται και τα avance)οσον αφορα τα αλογα και ισως με μπερδεβει αυτο!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 18:05

-=UNSEEN=- έγραψε:
Το φαντάστηκα οτι κάτι τέτοιο θα είχε γίνει. Το Commander 5 έχει ρύθμιση δευτερολέπτων πριν αρχίσει να γράφει (π.χ. 600sec και μετά αρχίζει διορθώσεις) καθώς και δυνατότητα να του ρυθμίσεις απο πόσους βαθμούς του κινητήρα και μετά να αρχίσει να γράφει. Π.χ απο 72 και μετά να κάνει διόρθωση αλλιώς οχι. Κόφτης ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!!!!!

Κάνε λοιπόν πάλι ένα κόπο και να δεις που όλα θα είναι οκ.

Μετά μου λες και σου στέλνω το λογαριασμό..... Laughing Laughing Laughing

Και το ΒΑΖΖΑΖ για να ξεκινησει να γραφει σου λεει ο κατασκευαστης οτι πρεπει να περασει ενα λεπτο τουλαχιστον μεχρι να ζεσταθει ο λαμδα και να του κανεις ενα καλο ανοιγμα μεχρι να καθαρισει καλα το μοτερ απο τυχον καταλοιπα κατι αναλογο κι αυτο με το pc κι ολα τα αλλα Very Happy

Τωρα αυτο με το κοφτη κανονικα ειναι να μην το βαζεις αλλα αν καμια φορα σου ξεφυγει επιδης το εχω τσεκαρει απυρες φορες τουλαχιστον στο ΒΑΖΖΑΖ που το εχω φαει στη μαπα δεν το τρελαινει σπανιες φορες να σου βγαλει κανενα σφαλμα στο τελειωμα που το βλεπεις και το διορθωνεις μετα file Φαντα σου οτι το εχω και γραφει με traction control εκει που κοβει το ρευμα σχεδον συνεχεια και δεν εχει κανενα προβλημα

Για τα νουμερα που εβαλες πιο πριν δεν ξερω πως δουλεβουν στο pc αλλα στο ΒΑΖΖΑΖ νομιζω οτι ειναι καπως πολυ το 13.6 η 13.7 ο κατασκευαστης λεει οτι δεν κανει να το εχεις πανω απο το 13.5 φυσικα αυτο ισχυει για ολο το φασμα αν ομως το βαλεις για μερικα τεραγωνακια σιγουρα δεν θα εχεις προβλημα file το συν που εχει το ΒΑΖΖΑΖ ειναι οτι μπορεις να επιλεξεις διαφορετικο χαρτη ανα ταχυτητα ουτοσοστε να το εχεις αρκετα φτωχο στις δυο πρωτες σχεσεις και οσο ανεβαζεις να το κανεις πιο πλουσιο good


Τα τρελα νουμερα που εβγαλαν στα παιδια ειναι πιστευω απο λαθος ρυθμιση του υπολογιστη απο κωμα σε τελεια οταν γινεται αυτο βγαζει τρελα νουμερα τις ταξεις + 50 και +60 ssss


Έχει επεξεργασθεί από τον/την JIMK7 στις Παρ 09 Απρ 2010, 18:34, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
1ndianos
Adv. gixxer
Adv. gixxer
1ndianos


Όνομα: : παναγιωτης
Τόπος : αθηνα...
Αριθμός μηνυμάτων : 603
Αγωνιζόμενος : dragster
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2009

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 18:18

JIMK7 έγραψε:

Για τα νουμερα που εβαλες πιο πριν δεν ξερω πως δουλεβουν στο pc αλλα στο ΒΑΖΖΑΖ νομιζω οτι ειναι καπως πολυ το 14.6 η 14.7 ο κατασκευαστης λεει οτι δεν κανει να το εχεις πανω απο το 14.5 φυσικα αυτο ισχυει για ολο το φασμα αν ομως το βαλεις για μερικα τεραγωνακια σιγουρα δεν θα εχεις προβλημα

jim τα νουμερα δουλευουν το ΙΔΙΟ σε οτι παραλ. εγκεφαλο και να εχεις, το 13.2 π.χ. ειναι 13.2 και στο pc,και sto bazzaz!!!

δεν μιλησε κανεις για 14.6 η 14.7 που το ειδες αυτο???αν το εγραψε καποιος ειναι λαθος!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 18:25

1ndianos έγραψε:
JIMK7 έγραψε:

Για τα νουμερα που εβαλες πιο πριν δεν ξερω πως δουλεβουν στο pc αλλα στο ΒΑΖΖΑΖ νομιζω οτι ειναι καπως πολυ το 14.6 η 14.7 ο κατασκευαστης λεει οτι δεν κανει να το εχεις πανω απο το 14.5 φυσικα αυτο ισχυει για ολο το φασμα αν ομως το βαλεις για μερικα τεραγωνακια σιγουρα δεν θα εχεις προβλημα

jim τα νουμερα δουλευουν το ΙΔΙΟ σε οτι παραλ. εγκεφαλο και να εχεις, το 13.2 π.χ. ειναι 13.2 και στο pc,και sto bazzaz!!!

δεν μιλησε κανεις για 14.6 η 14.7 που το ειδες αυτο???αν το εγραψε καποιος ειναι λαθος!!!


Λογικα ετσι πρεπει να ειναι σε ολα τα ιδια xmmm
ωχ 13.7 ηθελα να γραψω :P με μπερδεψε ο Τ.R.Ε απο χθες fafoutis fafoutis
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 18:30

Ε οχι και 14,7 Μητσάρα μου!!!! Δεν θέλουμε πυροτεχνήματα... Η ανάσταση πέρασε... Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 18:32

-=UNSEEN=- έγραψε:
Ε οχι και 14,7 Μητσάρα μου!!!! Δεν θέλουμε πυροτεχνήματα... Η ανάσταση πέρασε... Laughing Laughing

Σωστα lol! lol!

fafoutis fafoutis
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
1ndianos
Adv. gixxer
Adv. gixxer
1ndianos


Όνομα: : παναγιωτης
Τόπος : αθηνα...
Αριθμός μηνυμάτων : 603
Αγωνιζόμενος : dragster
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2009

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 18:50

1ndianos έγραψε:
-=UNSEEN=- έγραψε:
Απλά το έσβησα Δημήτρη μου γιατί θα ακουστεί παράνοια. Ο Αμερικάνος λοιπόν που έχω πάρει τους εκκεντροφόρους μου, μου είπε για dragster ΜΤΧ-01 καύσιμο και 14 ρύθμιση. Απλά περνάς, σβήνεις και τέλος. Μετά πάλι. Το δικό μου (πολιτικό) είναι 13 ψηλά και αργεί να ανεβάσει μετά απο κάποιες στροφές.

Τώρα είμαι με 13,5 χαμηλά
13,2 μεσαίες (θέλει φαι γιατί έχει φορτίο)
13,0 ψηλά

Θα μείνει ως έχει και θα το πάω 13,5 στα ψηλά γιατί τώρα δεν καθαρίζει και μυρίζει βενζίνες, ενώ έχω και παλαβή κατανάλωση. Η επόμενη αφου δω πως λειτουργεί θα είναι στο 13,7 όπου και θα μείνει. Απλά δεν κρατάω τέρμα το γκάζι για πολλή ώρα. Θα κάνω πατηματάκι π.χ. 2ες με 6η κόφτη που μπαίνει γρήγορα και μετά θα πηγαίνω στο 13,2 στις μεσαίες να παγώνει καλά. Οχι οτι με 13,7 θα έχει θέμα. Υπάρχουν 3-4 μηχανάκια που δουλευουν πολύ καλά και χωρίς πρόβλημα όλο αυτό τον καιρό με 13,7.

Δοκιμάστε όσοι θέλετε την παρακάτω ρύθμιση με 100αρα βενζίνη και θα είστε πολύ ασφαλείς και με δύναμη

0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%
4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100%
8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%

Ασφαλής χάρτης για μηχανάκια που μπαίνουν πίστα και κάνουν και πατήματα στο δρόμο. ΚΑι τέρμα να πάτε δεν θα γίνει κάτι αρκεί να μην είναι απο Αθήνα κόρινθο όλο τάπα με 300αρες (και πάλι δηλαδή αλλά δεν βλέπω το λόγο)

Αυτά έγραψα φίλε μου Δημήτρη. Wink


σε αυτα ομως......εχουμε ΘΕΜΑ!!!!
τελειως διαφορετικη (φιλοσοφια)και μου αρεσει πολυ!!! να ενα πολυ καλο θεμα που θελει πολλα τεστ....
ΛΟΙΠΟΝ¨οι διαφορες μας ξεκινανε στις (μεσαιες) 4000-8000 rpm και
στα (ψηλα) 8000-τελος.
εγω θελω ποιο στεγνο τη μηχ.μου(13,5-13,6) στις μεσαιες (πιο πολλα αλογα)φορτωνει καλυτερα.....
και πιο πλουσιο στα ψηλα (13,2)για να ειναι safe.
ετσι με αυτην την καυσαναληση δεν (μπουκωνει) στις χαμηλομεσαιες και δεν χρειαζετε να το στεγνωσεις στα ψηλα για να το (καθαρισεις)
παντα μιλαω για 60% με 100% του γκαζιου.
οι διαφορες μας βεβαια ειναι πολυ μικρες (λεπτομεριες) που ομως κανουν την διαφορα...
εμενα με αυτη την ρυθμιση μου εβγαλε τα περισσοτερα αλογα παντου,και ειναι safe...(βεβαια σε μενα εμπλεκονται και τα avance)οσον αφορα τα αλογα και ισως με μπερδεβει αυτο!!!

μακαρι να μπορουσαμε να εχουμε ενα 1000ρη να κανουμε αυτο το τεστ να βλεπαμε διαφορες!!!με εχεις βαλει στην μπριζα!!! oraios
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
-=UNSEEN=-
Adv. gixxer
Adv. gixxer
-=UNSEEN=-


Άντρας Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον)
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 414
Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 20:10

Και όμως Παναγιώτη μου οι μεσαίες θέλουνε φαγάκι. Τουλάχιστον στο δικό μου Setup θέλουν. Και μην ξεχνάμε οτι σε αυτό παίζει ρόλο ο τρόπος συμπεριφοράς του μοτέρ, απο θέμα εκκεντροφόρων, που είναι γυρισμένοι κλπ. Σίγουρα επειδή εσυ έχεις και πειραγμένο αβανς λειτουργείς αλλιως.


Κάνε λοιπόν μια δοκιμή στις μεσαίες σου με λίγο παραπάνω φαγάκι. Και να σου πω και το άλλο τώρα για να σε βάλω κανονικά στη μπρίζα????????? Είδατε τα άλογα που είναι οσα είναι. Είδες ανάλογα με τη ρύθμιση σου την επιτάχυνση στροφάλου? Τα Dynojet το δείχνουν αυτό. Μπορεί να είμαστε και οι δύο 180 άλογα. Σε 5 sec ο στρόφαλος μου έχει κάνει π.χ. 300 περιστροφές άρα έχει διανύσει 100m (νούμερα μακράν μπακαλοτυχαία). Εσένα 320 στροφές και έχει διανύσει 106. Ποιός είναι πιο γρήγορος?????????? Wink Wink Wink

Μην κολλάς λοιπόν μόνο στα άλογα. Υπάρχει τόσο ψάξιμο αν θέλεις να ρίξεις που στο τέλος καίγεσαι.... Προσωπικά βαριέμαι να τα κάνω ολα αυτά..... ΚΑι με βρίζει ο φίλος σου ο Μάρκου.... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
1ndianos
Adv. gixxer
Adv. gixxer
1ndianos


Όνομα: : παναγιωτης
Τόπος : αθηνα...
Αριθμός μηνυμάτων : 603
Αγωνιζόμενος : dragster
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2009

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 22:28

-=UNSEEN=- έγραψε:
Και όμως Παναγιώτη μου οι μεσαίες θέλουνε φαγάκι. Τουλάχιστον στο δικό μου Setup θέλουν. Και μην ξεχνάμε οτι σε αυτό παίζει ρόλο ο τρόπος συμπεριφοράς του μοτέρ, απο θέμα εκκεντροφόρων, που είναι γυρισμένοι κλπ. Σίγουρα επειδή εσυ έχεις και πειραγμένο αβανς λειτουργείς αλλιως.


Κάνε λοιπόν μια δοκιμή στις μεσαίες σου με λίγο παραπάνω φαγάκι. Και να σου πω και το άλλο τώρα για να σε βάλω κανονικά στη μπρίζα????????? Είδατε τα άλογα που είναι οσα είναι. Είδες ανάλογα με τη ρύθμιση σου την επιτάχυνση στροφάλου? Τα Dynojet το δείχνουν αυτό. Μπορεί να είμαστε και οι δύο 180 άλογα. Σε 5 sec ο στρόφαλος μου έχει κάνει π.χ. 300 περιστροφές άρα έχει διανύσει 100m (νούμερα μακράν μπακαλοτυχαία). Εσένα 320 στροφές και έχει διανύσει 106. Ποιός είναι πιο γρήγορος?????????? Wink Wink Wink

Μην κολλάς λοιπόν μόνο στα άλογα. Υπάρχει τόσο ψάξιμο αν θέλεις να ρίξεις που στο τέλος καίγεσαι.... Προσωπικά βαριέμαι να τα κάνω ολα αυτά..... ΚΑι με βρίζει ο φίλος σου ο Μάρκου.... Laughing Laughing Laughing

βρε συ,για να το αφησω εγω εκει που το αφησα λες να μην το εψαξα?
οταν του εδινα βενζινες στις μεσαιες εχανε αλογα και στα ψηλα,και αργουσε περισοτερο στο 1000μετρο.....
αλλα ειπαμε εχω το avance τα ram-air και αλλα πολλα που χανεις την μπαλα....οσο πιο πολυ το στεγνωνω τοσο πιο πολυ (ξυραφι)γινετε,αλλα ειναι επικινδυνο oraios
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΠαρ 09 Απρ 2010, 22:31

Lean is mean καλύτερα μια μέρα λύκος παρά 40 μέρες πρόβατο.... Very Happy Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
GIXXERAKIAS
Hero gixxer
Hero gixxer
GIXXERAKIAS


Άντρας Όνομα: : Ιωάννης
Τόπος : Aθηνα
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 2159
Αγωνιζόμενος : Newbie open.
Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008

ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management   ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management - Σελίδα 6 EmptyΣαβ 10 Απρ 2010, 01:13

Τελικα παιδια στο bazzaz afr με κωμα (,) η με τελεια (.) το βαζουμε στην ρυθμιση Αγγλικα (Ηνωμενων Πολιτειων)? scratch

Εχω μπερδευτει....στο δικο μου pc εχει με κώμα και σε αλλο μου βγαζει τελεία ενω ειναι και τα δυο φτιαγμενα στις τοπικες ρυθμισεις ηνωμενων πολιτειων. Shocked
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 6 από 10Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο
 Παρόμοια θέματα
-
» TRACTION CONTROL
» GRIPONE 3 Traction Control
» BAZZAZ traction control map- (συζητηση)

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ :: ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚA-TUNING-AFTERMARKET :: ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ-ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com