| Αλλαγή ελαστικών | |
|
+22zed660 ripper nasosgsxr Opeth janis.pegasos XRISTOS K8 breakdancer panikas giannisp topetwrx opoulian noodles varypiniths k8 600 kk Chrisk6 krosfala Zuki Miou cpantelo Mechanictp busa respect dimmoy 26 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Zuki Full gixxer
Όνομα: : Γιάννης Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 1277 Αγωνιζόμενος : Στους δρομους της Αθηνας....
Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Σαβ 08 Μαρ 2014, 22:15 | |
| Αλλαξα και εγω σημερα λαστιχα μιας και σιγα σιγα ο καιρος θ ανοιξει.... Παρατηρησα τεραστια διαφορα στην κορωνα μεταξυ D211 και D212!Τα 212 ειναι πιο στρογγυλεμενα,ειδικα το μπροστινο στις ακρες.Λες και δεν τελειωνει ποτε... Παραθετω μερικες φωτο αν και δεν φαινεται καλα η διαφορα αναμεσα τους.... D212 D211 Φυσικα εβαλα τα 212.Μετα στο σπιτι επεσε δουλεια για τα σωληνακια... | |
|
| |
cpantelo Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 597 Hμερομηνία εγγραφής : 09/01/2012
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Κυρ 09 Μαρ 2014, 21:08 | |
| Tα D212 δεν τα τελειωνεις ευκολα στη πιστα για να καταλαβεις....Πολυ καλο λαστιχο για μενα και παραμενει οτι καλυτερο εχω βαλει ως τωρα μακραν! | |
|
| |
Zuki Full gixxer
Όνομα: : Γιάννης Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 1277 Αγωνιζόμενος : Στους δρομους της Αθηνας....
Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Δευ 10 Μαρ 2014, 02:31 | |
| | |
|
| |
cpantelo Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 597 Hμερομηνία εγγραφής : 09/01/2012
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Δευ 10 Μαρ 2014, 10:53 | |
| Και ηθελα να σε ρωτησω....Ισως λιγο υπερβολικο το 200ρι....πιστευω και με το 190 μια χαρα θα ησουν. | |
|
| |
varypiniths Normal gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : PORTO SALONICA Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 361 Αγωνιζόμενος : κατι κατεχουμε και μεις... Hμερομηνία εγγραφής : 28/07/2011
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Δευ 10 Μαρ 2014, 11:03 | |
| cpantelo τι διασταση εβαλες στο 212 πισω στο 750? | |
|
| |
Zuki Full gixxer
Όνομα: : Γιάννης Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 1277 Αγωνιζόμενος : Στους δρομους της Αθηνας....
Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Δευ 10 Μαρ 2014, 11:23 | |
| - cpantelo έγραψε:
- Και ηθελα να σε ρωτησω....Ισως λιγο υπερβολικο το 200ρι....πιστευω και με το 190 μια χαρα θα ησουν.
Οντως μια χαρα θα ημουν κ με 190 αλλα αν δεν δοκιμαζα θα εσκαγα.Αλλωστε λιγο παραπανω πελματακι δεν κανει ποτε κακο.... | |
|
| |
cpantelo Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 597 Hμερομηνία εγγραφής : 09/01/2012
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Δευ 10 Μαρ 2014, 15:37 | |
| Ναι αλλα γινεται λιγοτερο ευελικτο το μηχανακι....Δεν μπορεις να κερδιζεις παντου | |
|
| |
varypiniths Normal gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : PORTO SALONICA Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 361 Αγωνιζόμενος : κατι κατεχουμε και μεις... Hμερομηνία εγγραφής : 28/07/2011
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Δευ 10 Μαρ 2014, 15:59 | |
| Σε γκαζια,επιταχυνσεις?δε ψοφαει; | |
|
| |
Mechanictp Jr.gixxer
Όνομα: : Αποστολης Τόπος : Ανατολικη Αττικη Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 45 Hμερομηνία εγγραφής : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Δευ 10 Μαρ 2014, 16:32 | |
| Ρε παιδιά αν βάλω 190 σε 600cc πίσω γτ δεν βρίσκω φρέσκο 180 gp racer σε τι να πάω 50 η 55? Και ποιες οι διαφορές τους θετικά αρνητικά και αν χρειάζεται κάποια άλλη ρύθμιση η μηχανή μου στην ανάρτηση... Για βοηθήστε λίγο | |
|
| |
cpantelo Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 597 Hμερομηνία εγγραφής : 09/01/2012
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Δευ 10 Μαρ 2014, 20:33 | |
| | |
|
| |
Zuki Full gixxer
Όνομα: : Γιάννης Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 1277 Αγωνιζόμενος : Στους δρομους της Αθηνας....
Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2008
| |
| |
opoulian Normal gixxer
Όνομα: : Spyros Τόπος : athens Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 237 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Δευ 10 Μαρ 2014, 21:22 | |
| το 211 gp racer που θες αποστολη δεν βγαινει σε 50 προφιλ.επομενως η πας σε 180/55 η σε 190/55 εαν ειχες το 1000 καλως για 190 θα ησουν κομπλε στο 600 190 ξεχνατο το χηχανακι θα ψοφησει τελειως το χε βαλει φιλος σε κ8 600 και δεν πηγαινε βημα.φαντασου στο 750 εγω που το ειχα βαλει δεν εβαζα 6 στις σερρες που με το 180 φορτωνει αρκετα. μπορεις να βαλεις 190 αλλα πρεπει να παιξεις με γραναζια για να μην χανεις πολυ. | |
|
| |
Mechanictp Jr.gixxer
Όνομα: : Αποστολης Τόπος : Ανατολικη Αττικη Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 45 Hμερομηνία εγγραφής : 06/06/2011
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Δευ 10 Μαρ 2014, 22:05 | |
| Δεν πηγαινε βημα γιατι μακρυνε πολυ εννοεις? Εεε τοτε αστο να ψαξω να βρω φρεσκο 180.. Μολις πηρα γραναζια σημερα και αλυσιδα μ@λακιες θα κανω...? Δεν λεει. Εδω πηρα γραναζι Jt και δεν ηξερα οτι το μαμα εχει και μια στρωση απο λαστιχο στα πλαινα και μολις το ελυσα χαζεψα λεω τι εχουν κανει και αυριο θα παρω ενα γνησιο πολυ καλυτερο αφου παρεμεινα σε 525..
Ευχαριστω για την απαντηση παντως | |
|
| |
dimmoy Normal gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : χαλκιδα Αριθμός μηνυμάτων : 153 Αγωνιζόμενος : μπαααα γερασαμε για τετοια..... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2011
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Δευ 10 Μαρ 2014, 22:16 | |
| το manual για το 750 δινει 55αρι πισω...... εχα φαει κολλημα και εγω νομιζα φοραει 50αρι 180/55/17 και 120/70/17 | |
|
| |
opoulian Normal gixxer
Όνομα: : Spyros Τόπος : athens Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 237 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Τρι 11 Μαρ 2014, 10:34 | |
| καλημερα.ναι μακρυνε πολυ και εγινε αισθητα πιο αργο στην αλλαγη κατευθυνσης.. Το καλυτερο θα ηταν να βρεις 180/55.. | |
|
| |
cpantelo Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 597 Hμερομηνία εγγραφής : 09/01/2012
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Τρι 11 Μαρ 2014, 12:41 | |
| Προσωπικα στις σερρες με το 190 η μηχανη απλωσε τη δυναμη της καλυτερα και χωρια οτι δεν γλυστραγε καθολου. Βεβαια το δικο μου μπορει να ειναι μονο ενα δοντι πισω πιο κοντο (6η δε βαζω στην ευθεια) αλλα εχει πειραγμενο μοτερ οποτε σιγουρα θα ειναι διαφορετικο σε stock μηχανακι... | |
|
| |
opoulian Normal gixxer
Όνομα: : Spyros Τόπος : athens Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 237 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Τρι 11 Μαρ 2014, 13:45 | |
| εσυ δεν μιλας για gp racer μην μπερδευομαστε.
ακυρο με το θεμα αλλα το οτι απλωνει το μηχανακι δεν γινεσαι πιο γρηγορος σε χρονο τωρα για το κρατημα που λες φυσικα να μην γλυστραγε αφου εγινε πιο αργο σε δυναμη μιας και μακρυνε και στο 190 τερμα πλαγιασμενο παταει λιγο περισσοτερο λαστιχο κατω αλλα πιστεψε στο 750 χανεις ειδικα εσυ που βγαζεις (και καλα κανεις)σωμα.και το μηχανακι σου ειναι τερμα μακρυ για πιστα και παρολο που εισαι τερμα ελαφρυς δεν αποδιδει.εαν σου δωσω το δικο μου που ειναι νορμαλ αλλα σωστο γραναζωμα θα δεις οτι στην πιστα θα πηγαινει πολυ καλυτερα.εμανα ειναι -1+2 εαν εσυ το κανεις -1+1 μιας και πιο ελεφρυς και πιο δυνατο μοτορι τοτε θα δεις τι καβαλας.
| |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Τετ 12 Μαρ 2014, 09:52 | |
| - Zuki έγραψε:
- cpantelo έγραψε:
- Και ηθελα να σε ρωτησω....Ισως λιγο υπερβολικο το 200ρι....πιστευω και με το 190 μια χαρα θα ησουν.
Οντως μια χαρα θα ημουν κ με 190 αλλα αν δεν δοκιμαζα θα εσκαγα.Αλλωστε λιγο παραπανω πελματακι δεν κανει ποτε κακο.... δεν λεει το 200ρι για δρομο ... κανει ομως για την καφετερια ... 190 να βαζεις ... το μπροστα δεν το τελειωνεις ουτε στην πιστα ποσο μαλλον στον δρομο ... το 200ρι δεν το τελειωσα ουτε στην πιστα ... μακρυνε και αρκετα το μηχανακι αλλα εκει παιζει και το προφιλ ρολο | |
|
| |
cpantelo Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 597 Hμερομηνία εγγραφής : 09/01/2012
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Τετ 12 Μαρ 2014, 12:57 | |
| - opoulian έγραψε:
- εσυ δεν μιλας για gp racer μην μπερδευομαστε.
ακυρο με το θεμα αλλα το οτι απλωνει το μηχανακι δεν γινεσαι πιο γρηγορος σε χρονο τωρα για το κρατημα που λες φυσικα να μην γλυστραγε αφου εγινε πιο αργο σε δυναμη μιας και μακρυνε και στο 190 τερμα πλαγιασμενο παταει λιγο περισσοτερο λαστιχο κατω αλλα πιστεψε στο 750 χανεις ειδικα εσυ που βγαζεις (και καλα κανεις)σωμα.και το μηχανακι σου ειναι τερμα μακρυ για πιστα και παρολο που εισαι τερμα ελαφρυς δεν αποδιδει.εαν σου δωσω το δικο μου που ειναι νορμαλ αλλα σωστο γραναζωμα θα δεις οτι στην πιστα θα πηγαινει πολυ καλυτερα.εμανα ειναι -1+2 εαν εσυ το κανεις -1+1 μιας και πιο ελεφρυς και πιο δυνατο μοτορι τοτε θα δεις τι καβαλας.
Σπυρο δεν ειπε κανεις οτι οταν απλωνει το μηχανακι γινεται πιο γρηγορο αλλα πρεπει να σκεφτεις οτι σε καθε μοτερ ταιριαζει και ενα γραναζωμα για καθε πιστα . Και για να το αναλυσω λιγο το δικο μου μοτερ δεν εχει προβλημα να λειτουργει απο τις 5500 μεχρι τις 14300 , οποτε ενα μακρυ γραναζωμα δεν το ενοχλει αλλα απο την αλλη βγαζει ωραια και απλωμενα τη δυναμη του. Με ενα πιο κοντο γραναζωμα (που θεωρητικα αυτο ειναι το σωστο) το μοτερ θα πρεπει να ρυθμιστει ξανα ωστε να αποδιδει σε μικροτερο ευρος στροφων για να εκμεταλευτω σωστα τις μετατροπες.... Στις Σερρες φαντασου δεν χρειαζεται να βαλω 2α πουθενα , με μια 3η βγαζω ολη τη πιστα εκτος απο την ευθεια. Λαθος θα μου πεις αλλα το μοτερ το κανει ανετα χωρις να αισθανεσαι οτι κρεμαει πουθενα ακομα και στην εξοδο της Κ5 & κ10 & κ14. Επισης το 190 εχει και ενα αλλο πλεονεκτημα εκτος απο το καλυτερο κρατημα (λογο περισσοτερου πελματος μονο και οχι τοσο επειδη μακρυνε στο δικο μου) , σηκωνει λιγο πισω το μηχανακι και το κανει να βουταει ακομα πιο ευκολα στις στροφες. Ολα αυτα που λες γινανε στον κολητο μου που σε stock cbr1000 απο gpracer εβαλε τα kr και μου ελεγε οτι τωρα δεν τραβαει καθολου σε σχεση με πριν.... Και κατι τελευταιο αυτα τα 190 της dunlop ειναι ουσιαστηκα oversize 180 οπως μετα εκανε και η pirelli που εβγαλε τα 180/60 (το δοκιμασα αλλα τα d212 πολυ ανωτερα). | |
|
| |
opoulian Normal gixxer
Όνομα: : Spyros Τόπος : athens Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 237 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Τετ 12 Μαρ 2014, 14:06 | |
| εχουμε ξεφυγει αλλα δεν πειραζει..
1.καταρχην δεν υπαρχει μοτερ 750 που αποδιδει απο 5500 σαλ.σου φαινεται ναι μπορει να τραβαει σε συνθηκες βολτας αλλα δεν αποδιδει.επειδη σερρες την ξερω πολυ καλα την πιστα θα σου πω μιας και ειδα το video σου(πολυ καλως για πρωτη φορα στην συγκεκριμενη πιστα )το μηχανακι κ5,κ10,k11,k12,k15 εκτος στροφων λειτουργιας τελειως..στις εξοδους δεν ανοιγει χανεις απιστευτο χρονο,οσο παλιο και να ειναι το λαστιχο.
2.τωρα λες οτι σηκωνει λιγο το πισω μερος με το 190.ναι σηκωνεται αλλα μιας και εχεις ohlins αυτο δε σε νοιαζει γιατι ρυθμιζεται η αναρτηση.μπορει να λες οτι πλασαρεται στην εισοδο αλλα αργει στο να αλλαξει κατευθυνση που αυτο ειναι πιο σημαντικο για το 750(μιλαω για τα gp racer ετσι)
3.στην τελικη 20 ευρω κανει ενα μπροστινο γραναζι δοκιμασε το και θα καταλαβεις τι εννοω.εδω εχεις δωσει τοσα για βελτιωσεις ειναι κριμα μιας και λες οτι θελεις να το τρεξεις σε αγωνα (πιο αγωνα εδω δεν εχουμε πιστες κριμα)
μια ερωτηση στην ευθεια των σερρων το χεις μετρηση με gps ποσα σου βγαζει?
| |
|
| |
Zuki Full gixxer
Όνομα: : Γιάννης Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 1277 Αγωνιζόμενος : Στους δρομους της Αθηνας....
Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2008
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Τετ 12 Μαρ 2014, 14:20 | |
| - Miou έγραψε:
- Zuki έγραψε:
- cpantelo έγραψε:
- Και ηθελα να σε ρωτησω....Ισως λιγο υπερβολικο το 200ρι....πιστευω και με το 190 μια χαρα θα ησουν.
Οντως μια χαρα θα ημουν κ με 190 αλλα αν δεν δοκιμαζα θα εσκαγα.Αλλωστε λιγο παραπανω πελματακι δεν κανει ποτε κακο.... δεν λεει το 200ρι για δρομο ... κανει ομως για την καφετερια ... μακρυνε και αρκετα το μηχανακι αλλα εκει παιζει και το προφιλ ρολο
Κ ομως οπτικα το 200ρι δεν το καταλαβαινεις.Με 190 μοιαζει... Οντως μακρυνε και γι αυτο σημερα θα του βαλω -1 μπροστα.... | |
|
| |
varypiniths Normal gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : PORTO SALONICA Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 361 Αγωνιζόμενος : κατι κατεχουμε και μεις... Hμερομηνία εγγραφής : 28/07/2011
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Τετ 12 Μαρ 2014, 14:22 | |
| μ'αρεσει αυτη η συζητηση...γιατι υπηρχε μια συγχυση στο μυαλο μου... ειχα βαλει gp racer 190/55 παλια με μαμα γραναζωμα σε ultralight.δεν ειχα βεβαια εμπειρια στις σερρες αλλα τωρα που εχω καποιες μερες εκει μεσα νομιζω οτι παραπανω κακο εκανε παρα καλο.πολυυυυυ αργο στις αλλαγες κατευθυνσης και πολυ αργο το μηχανακι στο γκαζι.πριν μια βδαμαδα αλλαξα λαστιχα,ηθελα παρα πολυ να βαλω 212 αλλα δε το εβαλα ελεω 190/55.εβαλα τα 211 σε 180...+2 πισω και το μηχανακι αρχισε να μου τεντωνει τα χερια ελεγα μηπως ειναι υπερβολη και το -1 μπροστα αλλα θα το κανω(το πολυ πολυ να πεταξω 20 ευρω)και πιστευω οτι τοτε θα πηγαινει οπως πρεπει το μοτοτοσακο!!! Υ.Γ.ειμαι stage 1 δηλ Φ.Π.Ε. | |
|
| |
opoulian Normal gixxer
Όνομα: : Spyros Τόπος : athens Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 237 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Τετ 12 Μαρ 2014, 14:30 | |
| Πετρο αμα γυρνας κατω απο 1,30 σερρες καντο θα δεις τεραστια διαφορα. | |
|
| |
cpantelo Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 597 Hμερομηνία εγγραφής : 09/01/2012
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Τετ 12 Μαρ 2014, 14:53 | |
| - opoulian έγραψε:
- εχουμε ξεφυγει αλλα δεν πειραζει..
1.καταρχην δεν υπαρχει μοτερ 750 που αποδιδει απο 5500 σαλ.σου φαινεται ναι μπορει να τραβαει σε συνθηκες βολτας αλλα δεν αποδιδει.επειδη σερρες την ξερω πολυ καλα την πιστα θα σου πω μιας και ειδα το video σου(πολυ καλως για πρωτη φορα στην συγκεκριμενη πιστα )το μηχανακι κ5,κ10,k11,k12,k15 εκτος στροφων λειτουργιας τελειως..στις εξοδους δεν ανοιγει χανεις απιστευτο χρονο,οσο παλιο και να ειναι το λαστιχο.
2.τωρα λες οτι σηκωνει λιγο το πισω μερος με το 190.ναι σηκωνεται αλλα μιας και εχεις ohlins αυτο δε σε νοιαζει γιατι ρυθμιζεται η αναρτηση.μπορει να λες οτι πλασαρεται στην εισοδο αλλα αργει στο να αλλαξει κατευθυνση που αυτο ειναι πιο σημαντικο για το 750(μιλαω για τα gp racer ετσι)
3.στην τελικη 20 ευρω κανει ενα μπροστινο γραναζι δοκιμασε το και θα καταλαβεις τι εννοω.εδω εχεις δωσει τοσα για βελτιωσεις ειναι κριμα μιας και λες οτι θελεις να το τρεξεις σε αγωνα (πιο αγωνα εδω δεν εχουμε πιστες κριμα)
μια ερωτηση στην ευθεια των σερρων το χεις μετρηση με gps ποσα σου βγαζει?
Δεν πειραζει που εχουμε ξεφυγει κουβεντα να γινεται αφου δεν οδηγαμε πλεον.... 1) Το video καταρχην ειναι απο την 1η επισκεψη στις Σερρες. Στη 2η εβαλα τα dunlop μετα απο τα R10 και κατεβασα στο 27 πολυ ανετα. Τοτε με αυτα που ειχα κανει εβγαλε 133 ροδα. Τωρα ειναι στα 143,3 με 1,5 κιλο σχεδον πανω και στη ροπη. Εντελως αλλο μοτερ με πολυ καλυτερα μεσαια/ψηλα. Σιγουρα πιο κοντο θα ανεβαζε πιο γρηγορα ακομα αλλα δεν παιζει τοσο σημασια ακομα για μενα αφου εχει πολυ ακομα να δωσω σε φορα.... 2) Πολυ σωστο αυτο που λες με την αναρτηση . Οσο για τα λαστιχα δεν γνωριζω για τα gpracer αλλα θα σου πω το εξης. Εβαλα τη παρασκευη τα R10 (180/55) και μου φανηκαν πολυ πιο γρηγορα απο τα pirelli στις αλλαγες κατευθυνσης. Το σαββατο εβαλα τα d212 (190/55) και ενω ηταν το ιδιο γρηγορα στις αλλαγες αρπαγα πολυ πιο νωρις και πιο πολυ το γκαζι χωρις να κουναει τιποτα. Για μενα αυτο ηταν μεγαλειο!!!!! 3) Φυσικα και πρεπει να δοκιμασω το κοντυτερο γραναζι....Δεν ειναι τυχαιο οτι το κανουν ολοι απλα επειδη εγω δεν περιμενω το μοτερ να ανεβασει ενω εχω κλειδωσει το γκαζι στην εξοδο (φαντασου δεν το ανοιγω και στο 100%) δεν το εχω κανει εως τωρα. Το gps χρονομετρο τη 2η φορα στις Σερρες (που το μοτερ δεν ηταν ακομα ολοκληρωμενο) στην ευθεια πριν τα φρενα εγραφε απο 233 μεχρι 237. Το κοντερ το εχω πειραξει να δειχνει 12,5% λιγοτερο απο τη στιγμη που αλλαξα το γραναζι. Προτιμω να βλεπω ενδειξη κοντα στα πραγματικα. Μεγαρα πριν το πειραξω εχει δειξει κοντα στα 221 θυμαμαι ενω μετα τη ρυθμιση 204 maximum. | |
|
| |
opoulian Normal gixxer
Όνομα: : Spyros Τόπος : athens Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 237 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2009
| Θέμα: Απ: Αλλαγή ελαστικών Τετ 12 Μαρ 2014, 16:07 | |
| Κρατα περισσοτερο το οτι ηταν 2 φορα για τους χρονους που λες μιας και εμαθες τα πατηματα και που θα δινεις το γκαζι καλυτερα.
σου ειπα λογικο να μην κουναει γιατι μεχρι να αναιβασει στις στροφες που αποδιδει το εχεις ισιωσει τελειως περαν του καλου ελαστικου κτλ. τωρα οση φορα και να κερδισεις πανω στην εξοδο πανω απο 500 με 1000 στροφες max δεν θα παρεις επομενως παλι θελει δουλεια το γραναζωμα(αμα γινει πιστα και πας σερρες κανενα αγωνα να τρεξεις πρεπει να το εχεις δουλεψει το γραναζι οπως και τα gpracer +1,5sec πιο αργα το λιγοτερο απο τα 212gp
¨΄εγω δεν περιμενω το μοτερ να ανεβασει ενω εχω κλειδωσει το γκαζι στην εξοδο (φαντασου δεν το ανοιγω και στο 100%) δεν το εχω κανει εως τωρᨴ.εδω τι εννοεις?
ενδεικτικα 237(πραγματικα) εχω με καμερα δλδ χωρις να σκυβω τελειως με ενα τελικο και ενα φιλτρο και +30 κιλα βαρυτερος απο σενα σαν οδηγος.
μεγαρα βλεπω 200 με 202 (πραγματικα) που σιγουρα βγαινω πιο αργα απο σενα στην ευθεια.
ολα αυτα τα λεω γιατι εχεις μπει και καλα κανεις στο μικροβιο του να τρεξεις και στο οτι βελτιωνεις το μοτερ χωρις να το εκμεταλευεσαι σε συνθηκες πιστας.
| |
|
| |
| Αλλαγή ελαστικών | |
|