- nikman έγραψε:
- Ok sorry, δεν ήξερε ότι έχει διαφορετικό σύστημα ρύθμισης.
Επί τη ευκαιρία μήπως θυμάται κάποιος τις μαμά ρυθμίσεις (τα κλικ) σε συμπίεση κι επαναφορά στο k5; ( μπροστά και πίσω)
Επίσης το μαμά πίσω αμορτισέρ για πόσα κιλά αναβάτη είναι;
τα κιλα του αναβατη ειναι το ποσο θα σφιξεις την προφορτιση που ειδικα στα σουζουκι ειναι για 170+ κιλα οδηγο
, ειναι αρκετα σκληρο απο μαμα περιπου στα 2/5 πρεπει να ειναι πολυ χοντρα σε κ5 αλλα μετρησε sag στατικο και ενεργο για να δεις ποσο πρεπει να το σφιξεις το πιατελο και το μπροστινο παξιμαδι
τωρα για προφορτιση και επαναφορα δεν υπαρχουν μαμα ρυθμισεις γιατι σιγουρα θα εχουν πεσει τα λαδια σου οποτε βαλτο στο 1/4 των κλικ απο τερμα ξεβιδωμενο και απο εκει και περα αρχισε να δινεις 2 κλικ τη φορα μεχρι να αρχισει να σφιγγει η συμπιεση και η επαναφορα (πρωτα συμπιεση και μετα την επαναφορα οχι και τα δυο μαζι θα τα μπλεξεις)
για πιο πολλες λεπτομερειες δες τα βιντεακια του dave moss στο how to στο φορουμ
και διαβασε το γενικα ολο το αρθρο
https://gixxer.forumgreek.com/h10-page απο εμπειρια...
για 80 κιλα περιπου.... προφορτιση εμπρος 9/14στροφες συμπιεση 3,5/5στροφες και επαναφορα 3/5
για πισω τωρα προφορτιση στο 2-3/5 περιπου αναλογα σε τι κατασταση ειναι το ελατηριο σου,
συμπιεση (αργη αν εχει δε θυμαμαι αλλα αν εχει τερμα βιδωμενη) γρηγορη συμπιεση 4/5 σιγουρα (λογικα θα εχουν κλασει τα λαδια οποτε και 5/5 παιζει να μην ακουει καν) και επαναφορα 3/5 περιπου
τωρα για να μη χαθεις οταν λεμε 3/5 κτλπ εννοω το 70-80% δηλαδη αν εχει 5 στροφες ολες σφιγγεις τις 3-3,5 αν εχει 10 σφιγγεις τις 7-8 κτλπ. δε θυμαμαι ποσες στροφες ή κλικ εχει απ εξω μπροστα ή πισω εχω καιρο να σκαλισω κ5
παντως πρεπει να το δει καποιος που ξερει γιατι αν σου κανει κατι στραβο το μηχανακι σου πχ σου ανειγει τροχια στις στροφες ή αργει να βουτηξει δε θα ξερεις ποια βιδα και αν φταιει προστα ή πισω