| ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management | |
|
+32maikstain misfits296 ΚΑΣΤΟΡΙΑ Miou blackk8 dimdoc DimSTriple stavrosrodo 1ndianos paps_1000r nikosR1 T.R.E Kydo panosk8 daionerk9 GIORGIO7 -=UNSEEN=- magiaklaniakeksatmisi gat0s DrIoannis giorgostam drkenan nasos-v bell gsxr1000nitro omerta69 stathis_k GIXXERAKIAS Hamamatsu DENNIS k7fire JIMK7 36 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Πεμ 08 Απρ 2010, 00:34 | |
| - gat0s έγραψε:
- Ειναι σιγουρα το λογιμηκο.
Πρεπει να κανεις αυτο που ειπε ο JIM Στο λαπ τοπ που εκανα τις ρυθμησεις ειχε ΚΟΜΜΑ αντι για ΤΕΛΕΙΑ. εγω εχω τα 7αρια στο pc μου και εχω βαλει την ρυθμιση USA στο πληκτρολογιο του γιαννη με το δικο μου λαπτοπ το καναμε και το δικο μου μηχανακι το εκανα αλλα δεν το εχω ξαναδει τι εχει γραψει | |
|
| |
GIXXERAKIAS Hero gixxer
Όνομα: : Ιωάννης Τόπος : Aθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 2159 Αγωνιζόμενος : Newbie open. Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Πεμ 08 Απρ 2010, 00:36 | |
| - nasos-v έγραψε:
-
ελα ρε νικο κανε ενα πινακακι (οχι μεγαλο) να καταλαβουμε τι λες Λογικα Νασσο εννοει να εχουμε στον χαρτη του ποσοστου ανοιγματος TPS μεχρι το 50% ενα λογο της ταξης το 14,0 και πιο πανω να αλλαζουμε σταδιακα εως ωτου φθασουμε στο 13,0 - nasos-v έγραψε:
- gat0s έγραψε:
- Ειναι σιγουρα το λογιμηκο.
Πρεπει να κανεις αυτο που ειπε ο JIM Στο λαπ τοπ που εκανα τις ρυθμησεις ειχε ΚΟΜΜΑ αντι για ΤΕΛΕΙΑ. εγω εχω τα 7αρια στο pc μου και εχω βαλει την ρυθμιση USA στο πληκτρολογιο
του γιαννη με το δικο μου λαπτοπ το καναμε και το δικο μου μηχανακι το εκανα αλλα δεν το εχω ξαναδει τι εχει γραψει Ναι αλαλ οταν εβαλα να τα περασει τα εβαλα με το πισι της γυναικας που δεν εχει 7aria windows και δεν ηταν σεταρισμενο στο ηνωμενων πολιτειων .Μαλλον ετσι την πατησα. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Πεμ 08 Απρ 2010, 00:40 | |
| | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Πεμ 08 Απρ 2010, 00:55 | |
| δημητρη βαλε και μια φοτο με τον πινακα πιο δεξια σε πιοπολλες στροφες να δουμε τι γραφει | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Πεμ 08 Απρ 2010, 09:52 | |
| - nasos-v έγραψε:
- δημητρη βαλε και μια φοτο με τον πινακα πιο δεξια
σε πιοπολλες στροφες να δουμε τι γραφει
Το βραδυ θα γραψω με πιο πολλες λεπτομεριες πανω στο θεμα αυτο, τωρα δεν μπορω λογο δουλειας :P | |
|
| |
giorgostam Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : Ξανθη Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 202 Αγωνιζόμενος : ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!!!! Hμερομηνία εγγραφής : 18/09/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Πεμ 08 Απρ 2010, 15:01 | |
| - JIMK7 έγραψε:
- nasos-v έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- JIMK7 έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- nasos-v έγραψε:
το εχω στο 13.2 ολο τον πινακα
Νάσο το 13.2 είναι πολύ πλούσιο για ανοίγματα του γκαζιού μικρότερα του 50%... Τζάμπα καις βενζίνη και καπνίζεις το μηχανάκι σου... Σε φάση βόλτας το μίγμα πρέπει να πλησιάζει την στοιχειομετρική αναλογία,δλδ το 14,7... Η παραπάνω βενζίνη χρειάζεται όταν έχεις φορτία μόνο... Νικο δεν ειναι αυτο αν το βαλεις 14,7 θα το παρεις στο χερι το μοτερ το ποιο πιθανο θελει αλλη ρυθμιση ο υπολογιστης γιατι αυτη εχουν την τελεια και εμεις το κομμα
Δημήτρη η γνώμη μου είναι να θέτεις το AFR κάθε φορά εκεί που θέλεις,και να περνάς τις προτεινόμενες ρυθμίσεις χειροκίνητα...Δεν γίνεται να έχεις 13,2 σε όλο το χάρτη...Κατ'αρχάς το μηχανάκι βαριέται να ανεβάσει στροφές,καις ένα κουβά βενζίνη χωρίς λόγο,καπνίζεις τις βαλβίδες και τα πιστόνια άσκοπα και τόσα άλλα... Αν το κυκλοφορείς έτσι βλέπεις κάπνα ακόμα και στην μπούκα της εξάτμισης...
Το AFR θα έπρεπε να ρυθμίζεται όπως και στο PC-V,δλδ διαφορετικό για κάθε 10% του γκαζιού και διαφορετικό ανα 500-1000 στροφές... ελα ρε νικο κανε ενα πινακακι (οχι μεγαλο) να καταλαβουμε τι λες
Να κατι τετοιο εννοει αλλα οπως βλεπεις αυτο ειναι μεσα απο τη ΒΑΖΖΑΖ στα χαμηλα ειναι πιο φτωχο απο οτι στα ψηλα αλλα αν προσεξεις η διαφορες ειναι μικρες και οχι τοσο μεγαλες που λεει ο Νικος
δηλαδή εμείς βάζουμε 13,2 σε όλα τα κελιά και κάνουμε βόλτα και μετα αυτο διορθώνει τα κελιά afr και τα αλλάζει η το κάνουμε απο την αρχή μονοί μας δηλαδή ρυθμίζουμε το AFR οπός ειναι παραπάνω και μετα παταμε start και τα υπόλοιπα ???? λέω για το πινακακη που βλεπω στο 100% ειναι 13,0 και πιο κατο αλαζει 13,1 και 13,2
Έχει επεξεργασθεί από τον/την giorgostam στις Πεμ 08 Απρ 2010, 16:26, 2 φορές συνολικά | |
|
| |
giorgostam Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : Ξανθη Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 202 Αγωνιζόμενος : ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!!!! Hμερομηνία εγγραφής : 18/09/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Πεμ 08 Απρ 2010, 16:11 | |
| Το καλύτερο θα είναι κάποιος που ξέρει να μας πει βήμα βήμα πως θα ρυθμίσουμε το AFR σωστά και ολο το SELF MAP ετσι ώστε να κάνουμε την μεγίστη βελτίωση που μας δύνη το BAZZAZ και οχι απλός να δουλεύει καλά. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Πεμ 08 Απρ 2010, 20:55 | |
| - giorgostam έγραψε:
- Το καλύτερο θα είναι κάποιος που ξέρει να μας πει βήμα βήμα πως θα ρυθμίσουμε το AFR σωστά και ολο το SELF MAP ετσι ώστε να κάνουμε την μεγίστη βελτίωση που μας δύνη το BAZZAZ και οχι απλός να δουλεύει καλά.
Αυτο δεν μπορει να γινει για διαφορους λογους ( ιδικα στο δρομο ) 1) Αναλογα το βαρομετρικο θελεις και την αναλογη ρυθμιση 2) Αναλογα τον οδηγο πως ανοιγεις το γκαζι 3) αναλογα τη διαδρομη που θα κανεις εχει ανηφορα κατηφορα και αλλα πολλα που ειναι ασκοπο να καθομαι να γραφω Στη πιστα ομως τα πραγματα ειναι πιο ευκολα γιατι δεν εχεις πολλες διαφορες και ετσι μπορεις να το ρυθμισεις με πιο πολυ λεπτομερεια αλλα και εκει ακομα δεν εχεις τη δυνατοτητα να πεις οτι ειμαι οκ 100% γιατι την επομενη φορα που θα πας θα χρειαστεις αλλο χαρτη αν θες το τελειο καλα κρασια δηλαδη Το ιδιο πραγμα γινεται και με τις αναρτησης στο δρομο, ας πουμε δεν υπαρχει η τελεια ρυθμιση εκει γιατι θα συναντησεις και σκαμπανεβασματα αλλα και ισιο δρομο εδω ακομα και στη πιστα που ειναι φλατ δεν μπορουν να βγαλουν ακρη και οι κορυφαιοι του κοσμου Αυτα τα ολιγα απο μενα σε γενικες γραμμες :P αλλα αν θελει καποιος για το κατι καλυτερο να ξερει οτι εκει που το μηχανακι ζοριζεται περισσοτερο τοτε θελει και αυτο το λιγο παραπανω καυσιμο και το αναποδο εκει που δεν εχει φορτιο Αντε και καλα ξεμπερδεματα Υ.Γ. Οσοι εχουν περασει ΒΑΖΖΑΖ εχουν οι ειχαν ποτε προβλημα με ακαυτες βενζινες και αλλες τετοιες παπαριες ετσι ενημεροτικα ρωταω | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Πεμ 08 Απρ 2010, 21:17 | |
| εγω δεν εχω προβληματα ουτε μεγαλη καταναλοση με 13.2
ο πινακας συνεχιζει ετσι δημητρη σε ολες της στροφες ?
εννοω πχ στο 20% ειναι ιδιο ως τον κοφτη? | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Πεμ 08 Απρ 2010, 21:28 | |
| - nasos-v έγραψε:
- εγω δεν εχω προβληματα ουτε μεγαλη καταναλοση με 13.2
ο πινακας συνεχιζει ετσι δημητρη σε ολες της στροφες ?
εννοω πχ στο 20% ειναι ιδιο ως τον κοφτη? Νασο δεν το εχω ολο αλλα λογικα ειναι το ιδιο ισως και προς το τελος να το εχουν 13.3 στο 20% αλλα ολα αυτα δεν ειναι σταθερα αναλογα το τι θελεις απλα αυτο που εβαλα ειναι ενα παραδειγμα και τιποτα παραπανω | |
|
| |
giorgostam Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : Ξανθη Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 202 Αγωνιζόμενος : ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!!!! Hμερομηνία εγγραφής : 18/09/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Πεμ 08 Απρ 2010, 22:56 | |
| ενημερωτικά για 0-400 που το δουλεύεις 100% το γκάζι τα κελιά σε αυτή την στήλη πόσο είναι καλο να τα βάλουμε 13,2 είναι καλά η θέλει ποιο πλούσιο?μιλάω για ΜΟΤΟ με ολόσωμη φίλτρο. | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 02:00 | |
| | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 07:30 | |
| - giorgostam έγραψε:
- ενημερωτικά για 0-400 που το δουλεύεις 100% το γκάζι τα κελιά σε αυτή την στήλη πόσο είναι καλο να τα βάλουμε 13,2 είναι καλά η θέλει ποιο πλούσιο?μιλάω για ΜΟΤΟ με ολόσωμη φίλτρο.
Αναλογα τι εχεις κανει στο κινητηρα και καλο θα ειναι στις δυο πρωτες σχεσεις να το εχεις πιο φτωχο απο τι στις επομενες
Έχει επεξεργασθεί από τον/την JIMK7 στις Παρ 09 Απρ 2010, 07:33, 1 φορά | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 07:32 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- -
Δημητρο τι ειχες γραψει και μετα το εσβησες Οτι και να πεις ειναι σεβαστη η γνωμη σου εδω μεσα | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 13:01 | |
| Απλά το έσβησα Δημήτρη μου γιατί θα ακουστεί παράνοια. Ο Αμερικάνος λοιπόν που έχω πάρει τους εκκεντροφόρους μου, μου είπε για dragster ΜΤΧ-01 καύσιμο και 14 ρύθμιση. Απλά περνάς, σβήνεις και τέλος. Μετά πάλι. Το δικό μου (πολιτικό) είναι 13 ψηλά και αργεί να ανεβάσει μετά απο κάποιες στροφές. Τώρα είμαι με 13,5 χαμηλά 13,2 μεσαίες (θέλει φαι γιατί έχει φορτίο) 13,0 ψηλά Θα μείνει ως έχει και θα το πάω 13,5 στα ψηλά γιατί τώρα δεν καθαρίζει και μυρίζει βενζίνες, ενώ έχω και παλαβή κατανάλωση. Η επόμενη αφου δω πως λειτουργεί θα είναι στο 13,7 όπου και θα μείνει. Απλά δεν κρατάω τέρμα το γκάζι για πολλή ώρα. Θα κάνω πατηματάκι π.χ. 2ες με 6η κόφτη που μπαίνει γρήγορα και μετά θα πηγαίνω στο 13,2 στις μεσαίες να παγώνει καλά. Οχι οτι με 13,7 θα έχει θέμα. Υπάρχουν 3-4 μηχανάκια που δουλευουν πολύ καλά και χωρίς πρόβλημα όλο αυτό τον καιρό με 13,7. Δοκιμάστε όσοι θέλετε την παρακάτω ρύθμιση με 100αρα βενζίνη και θα είστε πολύ ασφαλείς και με δύναμη 0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100% 4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100% 8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100% Ασφαλής χάρτης για μηχανάκια που μπαίνουν πίστα και κάνουν και πατήματα στο δρόμο. ΚΑι τέρμα να πάτε δεν θα γίνει κάτι αρκεί να μην είναι απο Αθήνα κόρινθο όλο τάπα με 300αρες (και πάλι δηλαδή αλλά δεν βλέπω το λόγο) Αυτά έγραψα φίλε μου Δημήτρη. | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 13:20 | |
| -=UNSEEN=- το παραπανω πινακακι θα εχει ομοιομορφη αποδοση το γκαζι?
0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100% 4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100% 8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%(γιατι εδω ξαναανεβενεις?)
ρε παιδια το smooth πως το περναμε? τσεκαρουμε ολο τον πινακα και παταμε την επιλογη smooth ? | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 13:57 | |
| Ναι θα είναι πολύ Smooth. Θα το δεις και ο ίδιος. Πάντα βεβαια απο μοτέρ σε μοτέρ θέλει finetuning αλλά θα δουλέψει πολύ καλά. Στο τέλος ανεβαίνω (κοινώς στεγνώνω) για να καθαρίζει το μοτέρ στα ψηλά. Θα είναι πιο πριόνι που λέμε και θα νομίζεις οτι κόντυνε (απλά θα γεμίζει πιο γρήγορα και θα σου δίνει αυτή την εντύπωση). Οι μεσαίες έχουν μεγάλο φορτίο οπότε θέλουν βενζίνες. Με τα παραπάνω που έγραψα περίπου δουλευω κι εγω αλλά θέλω στέγνωμα στα ψηλά.
Για κάποιους φίλους που τους έβγαλε μεγάλα νούμερα το Bazzaz και το όποιο Autotune System, Προς θεου μην τα περνάτε αν δείχνουν παράλογα και τσεκάρετε αυστηρα τα παρακατω!!!!!!!!!
Διαρροή στην εξάτμιση απο κάποια ένωση ή απο τα ζουαν.
Αυστηρά κλειστή η βαλβίδα εμπλουτισμού αέρα. Αυστηρά!
100% σίγουροι οτι η αντλία βενζίνης είναι πεντακάθαρη.
Πολύ σίγουροι οτι έχουμε βάλει καλή βενζίνη
Οπωσδήποτε αναμονή να ζεσταθεί καλά ο λ πριν τη μέτρηση και να έχει έρθει η μηχανή σε θερμιοκρασία λειτουργίας
ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΡΟΥΜΕ ΚΟΦΤΗ ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΘΕΛΕΙ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ SHIFT LIGHT ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΩ.
Προσοχή γιατί τα παραπάνω είναι το Α και το Ω!!! | |
|
| |
GIXXERAKIAS Hero gixxer
Όνομα: : Ιωάννης Τόπος : Aθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 2159 Αγωνιζόμενος : Newbie open. Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 14:05 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Απλά το έσβησα Δημήτρη μου γιατί θα ακουστεί παράνοια. Ο Αμερικάνος λοιπόν που έχω πάρει τους εκκεντροφόρους μου, μου είπε για dragster ΜΤΧ-01 καύσιμο και 14 ρύθμιση. Απλά περνάς, σβήνεις και τέλος. Μετά πάλι. Το δικό μου (πολιτικό) είναι 13 ψηλά και αργεί να ανεβάσει μετά απο κάποιες στροφές.
Τώρα είμαι με 13,5 χαμηλά 13,2 μεσαίες (θέλει φαι γιατί έχει φορτίο) 13,0 ψηλά
Θα μείνει ως έχει και θα το πάω 13,5 στα ψηλά γιατί τώρα δεν καθαρίζει και μυρίζει βενζίνες, ενώ έχω και παλαβή κατανάλωση. Η επόμενη αφου δω πως λειτουργεί θα είναι στο 13,7 όπου και θα μείνει. Απλά δεν κρατάω τέρμα το γκάζι για πολλή ώρα. Θα κάνω πατηματάκι π.χ. 2ες με 6η κόφτη που μπαίνει γρήγορα και μετά θα πηγαίνω στο 13,2 στις μεσαίες να παγώνει καλά. Οχι οτι με 13,7 θα έχει θέμα. Υπάρχουν 3-4 μηχανάκια που δουλευουν πολύ καλά και χωρίς πρόβλημα όλο αυτό τον καιρό με 13,7.
Δοκιμάστε όσοι θέλετε την παρακάτω ρύθμιση με 100αρα βενζίνη και θα είστε πολύ ασφαλείς και με δύναμη
0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100% 4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100% 8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%
Ασφαλής χάρτης για μηχανάκια που μπαίνουν πίστα και κάνουν και πατήματα στο δρόμο. ΚΑι τέρμα να πάτε δεν θα γίνει κάτι αρκεί να μην είναι απο Αθήνα κόρινθο όλο τάπα με 300αρες (και πάλι δηλαδή αλλά δεν βλέπω το λόγο)
Αυτά έγραψα φίλε μου Δημήτρη. Χμμμμ...λογικο μου φαινεται και το στεγνωμα ψηλα να καθαριζει τυχον υπερπληρωση στις μεσαιες....θα το δοκιμασω με του Νασου το μηχανακι κι αν βγει οκ θα το βαλω και στο δικο μου. - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Ναι θα είναι πολύ Smooth. Θα το δεις και ο ίδιος. Πάντα βεβαια απο μοτέρ σε μοτέρ θέλει finetuning αλλά θα δουλέψει πολύ καλά. Στο τέλος ανεβαίνω (κοινώς στεγνώνω) για να καθαρίζει το μοτέρ στα ψηλά. Θα είναι πιο πριόνι που λέμε και θα νομίζεις οτι κόντυνε (απλά θα γεμίζει πιο γρήγορα και θα σου δίνει αυτή την εντύπωση). Οι μεσαίες έχουν μεγάλο φορτίο οπότε θέλουν βενζίνες. Με τα παραπάνω που έγραψα περίπου δουλευω κι εγω αλλά θέλω στέγνωμα στα ψηλά.
Για κάποιους φίλους που τους έβγαλε μεγάλα νούμερα το Bazzaz και το όποιο Autotune System, Προς θεου μην τα περνάτε αν δείχνουν παράλογα και τσεκάρετε αυστηρα τα παρακατω!!!!!!!!!
Διαρροή στην εξάτμιση απο κάποια ένωση ή απο τα ζουαν.
Αυστηρά κλειστή η βαλβίδα εμπλουτισμού αέρα. Αυστηρά!
100% σίγουροι οτι η αντλία βενζίνης είναι πεντακάθαρη.
Πολύ σίγουροι οτι έχουμε βάλει καλή βενζίνη
Οπωσδήποτε αναμονή να ζεσταθεί καλά ο λ πριν τη μέτρηση και να έχει έρθει η μηχανή σε θερμιοκρασία λειτουργίας
ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΡΟΥΜΕ ΚΟΦΤΗ ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΘΕΛΕΙ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ SHIFT LIGHT ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΩ.
Προσοχή γιατί τα παραπάνω είναι το Α και το Ω!!! Τωρα που το λες οταν μου εβγαλε αυτα τα νουμερα προχθες ξεκινησα απο μικρολιμανο και δεν ειχε προλαβει να ανεβασει θερμοκρασια το μοτερ καλα καλα οταν βγηκα εθνικη.....οταν ζεσταθηκε βαρεα και κοφτη...αρα μ@λακια μου.... Περασα τον χαρτη φιλε Δημητρη γιατι δεν ηξερα αυτα που ειπες τωρα.Στην πεντελη κατα την διαρκεια πανμω κατω στροφιλικι ειχε φτιαξει μαμηστερο χαρτη αλλα ο μλκς δεν τον εσωσα και περασα κατευθειαν τα -+50-60% που μου εβγαλε μετα την βολτα απο το μικρολιμανο....τα εχασα ολα. :( | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 14:29 | |
| Το φαντάστηκα οτι κάτι τέτοιο θα είχε γίνει. Το Commander 5 έχει ρύθμιση δευτερολέπτων πριν αρχίσει να γράφει (π.χ. 600sec και μετά αρχίζει διορθώσεις) καθώς και δυνατότητα να του ρυθμίσεις απο πόσους βαθμούς του κινητήρα και μετά να αρχίσει να γράφει. Π.χ απο 72 και μετά να κάνει διόρθωση αλλιώς οχι. Κόφτης ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!!!!! Κάνε λοιπόν πάλι ένα κόπο και να δεις που όλα θα είναι οκ. Μετά μου λες και σου στέλνω το λογαριασμό..... | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 14:30 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Ναι θα είναι πολύ Smooth. Θα το δεις και ο ίδιος. Πάντα βεβαια απο μοτέρ σε μοτέρ θέλει finetuning αλλά θα δουλέψει πολύ καλά. Στο τέλος ανεβαίνω (κοινώς στεγνώνω) για να καθαρίζει το μοτέρ στα ψηλά. Θα είναι πιο πριόνι που λέμε και θα νομίζεις οτι κόντυνε (απλά θα γεμίζει πιο γρήγορα και θα σου δίνει αυτή την εντύπωση). Οι μεσαίες έχουν μεγάλο φορτίο οπότε θέλουν βενζίνες. Με τα παραπάνω που έγραψα περίπου δουλευω κι εγω αλλά θέλω στέγνωμα στα ψηλά.
Για κάποιους φίλους που τους έβγαλε μεγάλα νούμερα το Bazzaz και το όποιο Autotune System, Προς θεου μην τα περνάτε αν δείχνουν παράλογα και τσεκάρετε αυστηρα τα παρακατω!!!!!!!!!
Διαρροή στην εξάτμιση απο κάποια ένωση ή απο τα ζουαν.
Αυστηρά κλειστή η βαλβίδα εμπλουτισμού αέρα. Αυστηρά!
100% σίγουροι οτι η αντλία βενζίνης είναι πεντακάθαρη.
Πολύ σίγουροι οτι έχουμε βάλει καλή βενζίνη
Οπωσδήποτε αναμονή να ζεσταθεί καλά ο λ πριν τη μέτρηση και να έχει έρθει η μηχανή σε θερμιοκρασία λειτουργίας
ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΡΟΥΜΕ ΚΟΦΤΗ ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΘΕΛΕΙ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ SHIFT LIGHT ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΩ.
Προσοχή γιατί τα παραπάνω είναι το Α και το Ω!!! thanks | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 14:47 | |
| Να σαι καλά φίλε Νάσο. Αν τα βρείτε κάπου σκούρα και μπορώ να βοηθήσω... Εδω είμαι | |
|
| |
GIXXERAKIAS Hero gixxer
Όνομα: : Ιωάννης Τόπος : Aθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 2159 Αγωνιζόμενος : Newbie open. Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 14:48 | |
| | |
|
| |
giorgostam Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : Ξανθη Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 202 Αγωνιζόμενος : ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!!!! Hμερομηνία εγγραφής : 18/09/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 15:44 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Απλά το έσβησα Δημήτρη μου γιατί θα ακουστεί παράνοια. Ο Αμερικάνος λοιπόν που έχω πάρει τους εκκεντροφόρους μου, μου είπε για dragster ΜΤΧ-01 καύσιμο και 14 ρύθμιση. Απλά περνάς, σβήνεις και τέλος. Μετά πάλι. Το δικό μου (πολιτικό) είναι 13 ψηλά και αργεί να ανεβάσει μετά απο κάποιες στροφές.
Τώρα είμαι με 13,5 χαμηλά 13,2 μεσαίες (θέλει φαι γιατί έχει φορτίο) 13,0 ψηλά
Θα μείνει ως έχει και θα το πάω 13,5 στα ψηλά γιατί τώρα δεν καθαρίζει και μυρίζει βενζίνες, ενώ έχω και παλαβή κατανάλωση. Η επόμενη αφου δω πως λειτουργεί θα είναι στο 13,7 όπου και θα μείνει. Απλά δεν κρατάω τέρμα το γκάζι για πολλή ώρα. Θα κάνω πατηματάκι π.χ. 2ες με 6η κόφτη που μπαίνει γρήγορα και μετά θα πηγαίνω στο 13,2 στις μεσαίες να παγώνει καλά. Οχι οτι με 13,7 θα έχει θέμα. Υπάρχουν 3-4 μηχανάκια που δουλευουν πολύ καλά και χωρίς πρόβλημα όλο αυτό τον καιρό με 13,7.
Δοκιμάστε όσοι θέλετε την παρακάτω ρύθμιση με 100αρα βενζίνη και θα είστε πολύ ασφαλείς και με δύναμη
0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100% 4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100% 8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%
Ασφαλής χάρτης για μηχανάκια που μπαίνουν πίστα και κάνουν και πατήματα στο δρόμο. ΚΑι τέρμα να πάτε δεν θα γίνει κάτι αρκεί να μην είναι απο Αθήνα κόρινθο όλο τάπα με 300αρες (και πάλι δηλαδή αλλά δεν βλέπω το λόγο)
Αυτά έγραψα φίλε μου Δημήτρη. Τώρα μάλιστα είδαμε λίγο φως!Μπράβο UNSEEN θα το δοκιμάσω να δω...Σε ευχαριστούμε! οποίος έχει δοκιμάσει κάτι ανάλογο η έχει κάποια άλλη άποψη να μας πει... | |
|
| |
1ndianos Adv. gixxer
Όνομα: : παναγιωτης Τόπος : αθηνα... Αριθμός μηνυμάτων : 603 Αγωνιζόμενος : dragster Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 17:33 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
-
Για κάποιους φίλους που τους έβγαλε μεγάλα νούμερα το Bazzaz και το όποιο Autotune System, Προς θεου μην τα περνάτε αν δείχνουν παράλογα και τσεκάρετε αυστηρα τα παρακατω!!!!!!!!!
Διαρροή στην εξάτμιση απο κάποια ένωση ή απο τα ζουαν.
Αυστηρά κλειστή η βαλβίδα εμπλουτισμού αέρα. Αυστηρά!
100% σίγουροι οτι η αντλία βενζίνης είναι πεντακάθαρη.
Πολύ σίγουροι οτι έχουμε βάλει καλή βενζίνη
Οπωσδήποτε αναμονή να ζεσταθεί καλά ο λ πριν τη μέτρηση και να έχει έρθει η μηχανή σε θερμιοκρασία λειτουργίας
ΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΡΟΥΜΕ ΚΟΦΤΗ ΠΑΜΕ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΘΕΛΕΙ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ SHIFT LIGHT ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 100 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΩ.
Προσοχή γιατί τα παραπάνω είναι το Α και το Ω!!! +1000 συμφωνω και γω απολυτα σε αυτα!!! | |
|
| |
1ndianos Adv. gixxer
Όνομα: : παναγιωτης Τόπος : αθηνα... Αριθμός μηνυμάτων : 603 Αγωνιζόμενος : dragster Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2009
| Θέμα: Απ: ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management Παρ 09 Απρ 2010, 17:55 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Απλά το έσβησα Δημήτρη μου γιατί θα ακουστεί παράνοια. Ο Αμερικάνος λοιπόν που έχω πάρει τους εκκεντροφόρους μου, μου είπε για dragster ΜΤΧ-01 καύσιμο και 14 ρύθμιση. Απλά περνάς, σβήνεις και τέλος. Μετά πάλι. Το δικό μου (πολιτικό) είναι 13 ψηλά και αργεί να ανεβάσει μετά απο κάποιες στροφές.
Τώρα είμαι με 13,5 χαμηλά 13,2 μεσαίες (θέλει φαι γιατί έχει φορτίο) 13,0 ψηλά
Θα μείνει ως έχει και θα το πάω 13,5 στα ψηλά γιατί τώρα δεν καθαρίζει και μυρίζει βενζίνες, ενώ έχω και παλαβή κατανάλωση. Η επόμενη αφου δω πως λειτουργεί θα είναι στο 13,7 όπου και θα μείνει. Απλά δεν κρατάω τέρμα το γκάζι για πολλή ώρα. Θα κάνω πατηματάκι π.χ. 2ες με 6η κόφτη που μπαίνει γρήγορα και μετά θα πηγαίνω στο 13,2 στις μεσαίες να παγώνει καλά. Οχι οτι με 13,7 θα έχει θέμα. Υπάρχουν 3-4 μηχανάκια που δουλευουν πολύ καλά και χωρίς πρόβλημα όλο αυτό τον καιρό με 13,7.
Δοκιμάστε όσοι θέλετε την παρακάτω ρύθμιση με 100αρα βενζίνη και θα είστε πολύ ασφαλείς και με δύναμη
0000-4000 13,7 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100% 4000-8000 13,5 μέχρι το 60% και 13,2 μέχρι το 100% 8000-τέλος 13,2 μέχρι το 60% και 13,5 μέχρι το 100%
Ασφαλής χάρτης για μηχανάκια που μπαίνουν πίστα και κάνουν και πατήματα στο δρόμο. ΚΑι τέρμα να πάτε δεν θα γίνει κάτι αρκεί να μην είναι απο Αθήνα κόρινθο όλο τάπα με 300αρες (και πάλι δηλαδή αλλά δεν βλέπω το λόγο)
Αυτά έγραψα φίλε μου Δημήτρη. σε αυτα ομως......εχουμε ΘΕΜΑ!!!! τελειως διαφορετικη (φιλοσοφια)και μου αρεσει πολυ!!! να ενα πολυ καλο θεμα που θελει πολλα τεστ.... ΛΟΙΠΟΝ¨οι διαφορες μας ξεκινανε στις (μεσαιες) 4000-8000 rpm και στα (ψηλα) 8000-τελος. εγω θελω ποιο στεγνο τη μηχ.μου(13,5-13,6) στις μεσαιες (πιο πολλα αλογα)φορτωνει καλυτερα..... και πιο πλουσιο στα ψηλα (13,2)για να ειναι safe. ετσι με αυτην την καυσαναληση δεν (μπουκωνει) στις χαμηλομεσαιες και δεν χρειαζετε να το στεγνωσεις στα ψηλα για να το (καθαρισεις) παντα μιλαω για 60% με 100% του γκαζιου. οι διαφορες μας βεβαια ειναι πολυ μικρες (λεπτομεριες) που ομως κανουν την διαφορα... εμενα με αυτη την ρυθμιση μου εβγαλε τα περισσοτερα αλογα παντου,και ειναι safe...(βεβαια σε μενα εμπλεκονται και τα avance)οσον αφορα τα αλογα και ισως με μπερδεβει αυτο!!! | |
|
| |
| ΒΑΖΖΑΖ Traction Control,Quickshifter και Fuel Management | |
|